Tako rzecze rzecznik Play

Dlaczego nie można dodzwonić się na 0800?

Nie jest to żadne „uderzenie w stół” ani tłumaczenie się winnego jak pewnie za chwilę napiszecie. Dostałem oficjalne pytanie w tej sprawie od portalu Telepolis.pl . Bardzo dobrze, że większość dziennikarzy pisząc o nas tekst chce poznać naszą opinię.

Sam jestem użytkownikiem telefonu komórkowego i wiem, że może to stanowić problem. Większość instytucji od zawsze jednak podaje dodatkowy numer do kontaktu z numerów komórkowych. Niestety nie wszystkie, wiem.

Z faktów: byliśmy jedną z pierwszych sieci komórkowych, które wprowadziły usługę dostępu do numerów 0801 a weszliśmy na rynek ponad 10 lat po naszych konkurentach. Usługi 0800 nie były dostępne dla klientów sieci komórkowych przez ponad dekadę – gdzie wtedy był p.Zielinski….? Usług 0800 (bezpłatnych infolinii) nie wprowadziliśmy z powodu potencjalnego fraudu związanego z kosztami roamingu krajowego a nie z powodu asymetrii MTR. To była podstawa wydania decyzji przez UKE, gdyż nie było mechanizmu chroniącego P4 przed skutkami ewentualnych nadużyć. Jako nieliczni z operatorów zakończyliśmy uzgodnienia warunków współpracy w zakresie 080x z TP w postaci umowy a nie decyzji. Usługa zostanie wprowadzona tak szybko jak na to pozwalają przepisy Prawa Telekomunikacyjnego (obowiązki publikacji cenników i informowania abonentów)…. ale o to p. Zielinski nie raczył nawet zapytać, z tą informacją przecież nie powstałby taki fajny tekst…

PS: Obserwuję co ostatnio dzieje się w komentarzach i na początku 2011 roku będę jednak zmuszony wprowadzić moderację, tak jak zdecydowaliście jakiś czas temu w  głosowaniu. Nie będzie cenzury, ale muszę sensownie ogarnąć ten bałagan. Tego nie da się czytać. Chciałbym odpowiadać na Wasze pytania (również te trudne) w komentarzach, ale w takim modelu to nie jest możliwe.  Już nie mogę się doczekać na jaki temat zejdzie tym razem dyskusja…

Komentarze

  1. Andrzej napisał(a):

    Orange udostępnia wszystkie infolinie :-) więc jednak się da :-) Raportuj

  2. Jarosław Szmańda napisał(a):

    Marcin: Forum otwórzcie :)
    DO tego koniecznie tak jak już kiedyś pisałem: Brainstorn – ułatwienie dla Was + oczywiście flyspray :))
    To tyle. Raportuj

    • ktos napisał(a):

      myślimy o tym.

      Ale bez ciaglej moderacji na forum tez zrobi sie smietnik Raportuj

      • tomek_k napisał(a):

        Na forum można wprowadzić moderatorów, typowe forum ma więcej możliwości w moderacji niż blog… Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          Tylko moderatorami powinni być pracownicy P4 a nie ochotnicy. Niestety ochotnicy zbyt często wykazują się zbyt daleko idącą rewolucyjną czujnością, czego właśnie na własnej skórze doświadczyłem na forum telepolis. Raportuj

          • Michał napisał(a):

            dokladnie zgadzam sie z Toba w 100 mPablo w 100%

            tu juz niektorym odbija na punkcie play i niedlugo bojówki zaloza :D Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Michał – jeżeli mówisz m.in. o mnie i Kolektywie to powiem Ci w tajemnicy, że żadnych bojówek nie zamierzamy zakładać ;) Raportuj

    • Mi też się wydaje że obecna formuła blogu się wyczerpała. Bez względu na temat newsu Marcina, minimum 30% porusza stanowią inne tematy. Kiedyś pytałem, ale uzyskiwałem odpowiedzi typu "to już było itp." a ja nie mam czasu na poszukiwanie w ponad 100 komentarzach do każdego wątku odpowiedzi.
      Dlatego forum byłoby idealne. Moderatorzy na pewno się znajdą wśród czytelników Bloga. Raportuj

  3. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Marcinie, nie denerwuj sie. Szkoda twoich nerwów. Ostatnio dwóch takich próbuje dokuczać Mnie – ja ich juz olewam. Robię to co lubię i to jest najważniejsze.
    P.S. Fajne zdjątko – gratulacje za udaną sesję młodego PR. Raportuj

  4. Adam87 napisał(a):

    Moderacja faktycznie się przyda. Kiedyś fajnie się czytało komentarze, a teraz bełkot goni bełkot. Te same komentarze co niektórych np Michała są dosłownie CTRL+C, CTRL+V. Żeby jeszcze były związane z tematem. Żenua. Nie dziwię się Rzecznikowi że nie chce się odpisywać ani czytać tego bełkotu.
    Święta idą – więcej dorosłości życzę co niektórym. Raportuj

    • etam napisał(a):

      nie odpisuje teraz

      to jak nie bedzie pytan w przyszlosci, to nie bedzie problemu z odpisywaniem…

      żenua…

      Michał ma racje w tym co pisze… a ty adamie87 liczysz na staz w play po studiach ;) co ? ;) Raportuj

      • Krystek napisał(a):

        hehe jeśli ktoś z was liczy że zostanie dostrzeżony na blogu przez ludzi z korpo to niech sobie da spokój :))) trzeba być mocnym profem, a najpewniej właścicielem firmy aby miec chęc wyławiać ciekawe jednostki. Pracownik korporacji nigdy nie będzie szukał innych współpracowników. Dla starego pokolenia to jest "konkurencja" Dlatego radzę odpuścić, Kolektyw Tobie też – i tak Twojego czasu na tym forum nikt z Play nie doceni. W tym czasie lepiej rób coś dla siebie. btw Kolektyw ile Ty już pomagasz innym itp? Co dostałeś od nich, pewnie maks koszulkę, ewentualnie 2 koszulki :)) Play co by Marcin nie mówił to korporacja, mają kolorowe ściany, nie chodzą w krawatach ale nadal jest to korporacja. Wiec najlepiej by było jakby blog zamienił się w tablice na której Marcin umieszcza swoje posty a pod nią niebyło by dyskusji. Bo i tak mało daje, nie ma odpowiedzi ze strony Play ani na pytania, ani na pomysły, ani na uwagi. Ktoś to pewnie czyta i potem jako swój punkt widzenia przedstawia… Raportuj

      • Adam87 napisał(a):

        nie, staż już mam. Jakieś kierownicze stanowisko by się przydało.
        Widzę że Michał znalazł sobie adwokata, liczysz na staż u niego?:)
        koniec OT Raportuj

      • Michał napisał(a):

        tak ctrl c ctrl V buhehhe

        a nie bo klikam kopiuj wklej :)

        szczegolnie jak dałem link w temacie o RIM ze miśki z play nie potarfia uruchomić usługi BES i BIS mimo ze maja w swojej ofercie nokie serii E i SE !!!!! Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        Zawsze macie jeden argument – "staż w Play" – to się nudne robi, monotonne…
        Zmieńcie płytę to będzie można sensownie porozmawiać… Raportuj

  5. obecny pracownik! napisał(a):

    Dokładnie! P4 tylko oszukuje swoich pracownikow, w szczegolnosci tychc z punktow, celowo nie wyplacaja premii za sprzedaz, za obrot za karty sim zeby potem sobie dac bony na swieta! wiecej z ta firma nie chce pracowac. regionalni kierownicy sprzedazy wprowadzaja mobbing, znecaja sie nad pracownikami! Chyba Panie Marcinie wie Pan o czym mówie? Przeciez 90% pracownikow salonow protestuje pracy i warunków jakie sie dzieja w play. marcin niech sie p4 bardziej skupi nad pracownikami a nie rozdajesz doladowania na stronie! bo bedzie taka tragedia jak kiedys w FranceTelecom ze ludzie masowo popelniajali samobojstwa! Raportuj

    • Adam87 napisał(a):

      dziwne, gdyby takie coś było to Uwaga TVN by się na pewno zainteresowała, bo to dobry materiał na program. Jednakże nie widziałem jeszcze. Raportuj

      • obecny pracownik! napisał(a):

        mysle ze to juz jest tylko na dniach… ale wiadomo ze p4 zeby uniknac skandalu cos z tym zrobi! bedzie goraco! mamy rozmowy nagrane, maile itp. ;-)@ Raportuj

        • Michał napisał(a):

          a jak ostatnio kierowniczka salonu odmowila sprzedazy playstation 3 i zmuszala do podpisania niekorzystnej umowy klienta ?

          Gdy ten odmowil stwierdzila

          "Ja i tak to sprzedam" Raportuj

          • majk napisał(a):

            Jak można zmusić kogoś do podpisania umowy ??? Jak ktoś ma IQ żaby to może się to uda , ale jak ktoś choć troszkę myśli to przepraszam ale nie ma takiej opcji. Co do warunków pracy w P4 hmmmm cisnienie na wyniki jest wszędzie pracownicy innych firm także je mają, co do warunków pracy na salonach to trzeba czepić się bezpośredniego przełożonego a nie centrali firmy jeśli nawet już chcemy coś zarzucić centrali to awansowanie i zły dobór kadry kierowniczej. Po za tym jak dobrze się zastanowić to w Polsce prawo pracy jest jedynie fikcją . Raportuj

    • Adam87 napisał(a):

      francetelecom hmmm, a orange. Też bym popełnij jakbym tam miał pracować;) Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Mam deja vu czy jak? Czy przed chwilą naprawdę czytałem ten sam Twój tekst? Raportuj

    • dav napisał(a):

      bylo sie uczyc a nie narzekac teraz Raportuj

  6. Forest150 napisał(a):

    I bardzo dobrze że moderacja wejdzie bo przez niektóre komentarze nawet nie wchodziłem na ten blog przez długi czas… Raportuj

  7. jahu napisał(a):

    Widzę że szala goryczy przechyliła się w stronę moderacji. Ostatnio to jest tu tyle gnoju w komentarzach że się nie da tego czytać.
    Chcieliście to macie !!! Raportuj

    • Michał napisał(a):

      jahu nie przesadzaj :)

      jak jest dobrze piszem dobrze i chwalimy jak jest źle cucimy żeby skowronki do głowki nie naszły bo jednak tępym narodem nie jestesmy i jak kolezy np odchdozi 4 komentuja i wytykaja bledy to jest dobrze ?

      Jest !

      tylko głupcy daja sie omamic komunikatem ze nie ma i koniec Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        'jak jest dobrze piszem dobrze i chwalimy" buahahahhaha
        ostatnio zabawny się zrobiłeś ;)
        najpierw chęć kupienia telefonu w Play, teraz to xD

        odchodzi4 pisze komentarze pozytywne tylko jak wygra jakiś konkurs ;) Raportuj

  8. Sebastian Kasza napisał(a):

    Ja to chyba za ciężkie pytanie zadaje… Kiedyś obiecano nam filmik jak to Pan Marcin jedzie 100km mając w telefonie automatyczny wybór sieci. Czeka Pan aż skończy się umowa roamingowa z plusem? Raportuj

  9. norb napisał(a):

    Bardzo proszę o moderacje. Jest ciekawy temat, a w komentarzach szkoda gadać. Przykładem jest post "obecnego pracownika" powyżej. Masz problemy w pracy z powodu mobbingu? Zgłoś to do prokuratury. Ma ktoś problemy z tym że go sieć oszukuje (niekoniecznie Play)? Niech idzie z tym do UKE, a nie syf w komentarzach robi. Raportuj

  10. obecny pracownik! napisał(a):

    MARCIN NIE KASUJ NASZYCH KOMENTARZY
    ! Raportuj

    • ktos napisał(a):

      Marcin nie zajmuje się moderacja komentarzy.

      Poza tym Twoje komentarze zostały zgloszone do moderacji przez innych czytelnikow za pomoca przycisku "Zgloś", wtedy automatycznie za ukrywane i musze je zatwierdzic ponownie. Raportuj

  11. xd52 napisał(a):

    Jak najszybciej Raportuj

  12. Szymon Błądek napisał(a):

    Witam!
    A ja mam takie pytanko bo jakieś 2 tygodnie temu podpisałem umową w play i przy okazji wyrobiłem duplikat karty sim. Na początku smsy przychodziły mi normalnie a od paru dni wcale mi nie przychodzą (wiem że na 100% wysyłają do mnie znajomi a ja ich nie otrzymuję ) i w związku z tym moje pytanie co się dzieje czy to wina karty czy operatora.
    Z góry dzięki i pozdrawiam. Raportuj

    • Adam87 napisał(a):

      masz tel na androidzie? jeżeli tak to masz przepełnioną pamięć wewnętrzną. Usuń pare aplikacji aż zniknie ikona (mała ilość pamięci) i problem zniknie Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Adaś co Ty za piery opowiaasz? Widzialeś Ty telefon na androidzie w salonie czy miales chociaż w dłoni ?

        co maja sms do apliakcji ?

        skoro na andku wersja 2.1 jest ograniczenie do 200 dla kazdego numeru w ilsoci sms i jak mam np 201 sms to kasuje sie numer 1 itd

        Chyba ogarniesz to mimo że w gimnazjum byles ;]

        Raportuj

        • majk napisał(a):

          sprawdz ustawienia numeru centrum sms. Bo to pewnie stanowi problem wiem że w tel na adroidzie jest prolem z ustawieniem tego numeru ponownie. Weź kartę sim daj do innego telefonu tam ustaw właściwy numer i spowrotem do tego z androidem i już powinno działac
          numer centrum gdyby ktoś pytał to: +48790998250 Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          Michał – chyba Ty nie miałeś Androida w ręku ;)

          Na moim Hero (właśnie 2.1) mam kilka numerów, gdzie przekroczyłem ponad 400 smsów i nic mi się nie kasuje ;)

          A smsy współdzielą pamięć z aplikacjami – przekonałem się o tym nie mogąc otworzyć skrzynki dopóki nie skasowałem Angry Birds :< Raportuj

    • issa napisał(a):

      Miałem taką samą sytuację na jednym numerze. Nagle przestały dochodzić na niego wiadomości, miało to miejsce kiedy numer na chwilę przejeżdżał pomiędzy siecią Playa a roamingiem krajowym. Wystarczy zadzwonić na BOK lub wysłać zgłoszenie przez zakładkę w Play24, za 2-3 dni powinni odblokować i wszystkie "zaległe" wiadomości dojdą. Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        Potwierdzam – miałem taką sytuację rok temu, natomiast zgłosiłem to w salonie i pomimo odpowiedzi, że nie znaleziono żadnego problemu to smsy wszystkie dochodzą (a nic innego w telefonie nie robiłem). Raportuj

    • Bravo napisał(a):

      Na mojej Motoroli Milestone miałem ten sam problem i winę za to ponosi Android 2.1. Jak wyskoczy ikonka małej ilości pamięci (zapchanej aplikacjami) to telefon nie odbiera wiadomości. Na 100% jest to wina Andka. Sprawdzone. Zgłaszałem problem sms-ów do Play4You i dopiero od kompetentnych ludzi uzyskałem informację, że po stronie sieci jest wszystko ok, a system dostaje komunikat od telefonu, że pamięć została zapełniona i odrzuca wiadomości przychodzące. W tedy skasowałem kilka aplikacji i gdy zniknęła ikona – sms-y zaczęły spływać normalnie z sieci. Potwierdzam na 100% to zjawisko – problemem jest system w telefonie. Raportuj

  13. Jestem za napisał(a):

    Dzieki za info o 0800, przyda sie. Tylko wlaczcie to wkrotce. To chyba pierwszy komentarz na temat. A tego pracownika to zwolnijcie. Popelnia tyle ortografow wiec pewnie popelnia tez bledy w umowach, a te sa bardzo bolesne dla klientow. Jestem za moderacja! Raportuj

  14. c-v napisał(a):

    moderacja = cenzura

    jakby na to nie patrzeć dokładnie tak jest. Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Żadna cenzura, nie wiesz jak jest np na telepolis.pl ? Też jest moderacja i nikt nie narzeka Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Ja narzekam. Właśnie wczoraj moderator o nicku "aga" mnie zablokował. Moim zdaniem nadużył swojej władzy. Oczywiście na merytoryczną prośbę o przeanalizowanie jeszcze raz decyzji nie raczył odpowiedzieć. Raportuj

        • Michał napisał(a):

          zależy kto jest mdoeratorem.

          Jak pacna kogoś z grona użytkowników i ma z kimś na pieńku to bedzie gnoił taką osobę jako moderator.

          Niektórym palma odbija bo maja status moderatora i upragniona wladze w sieci ;] Raportuj

        • Poll napisał(a):

          mPablo, bo moderator to nie cyborg tylko człowiek ze swoimi ułomnościami. Nikt nie lubi gdy mu sie wytknie błędy, gdy ma się inne niz on zdanie itd. Jednemu nerwy puszczą wcześniej, drugiemu później ale zawsze puszczą. Nie masz czego żałować. Dla nich nie liczy się to co jest między reklamami a liczy się liczba odsłon. Raportuj

  15. Michu Strzelecki napisał(a):

    Nie ma przymusu posiadania telefonu w sieci. BOK jest lipny to fakt, ale z drugiej strony siec rozwija sie tak szybko, ze czasem potrzeba czasu aby dostowac reszte struktur do nowych realiow. Ja sam obecnie mam problem z Play'em (system przestal dzialac u mnie na koncie) ale nie narzekam na forach i nie smaruje na kazdego biednego pracownika sieci. Trudno sie mowi i cierpliwie czekam.

    Dla niezadowolonych: Polecam przeniesienie sie np do pomaranczowych… prestiz szybko nosem Wam wyjdzie… a z pewnoscia kieszenia.
    Raportuj

  16. t_d napisał(a):

    Obserwuję co ostatnio dzieje się w komentarzach i na początku 2011 roku będę jednak zmuszony wprowadzić moderację, tak jak zdecydowaliście jakiś czas temu w głosowaniu.

    Brawo: od dlugiego czasu praktycznie nie czytalem juz komentarzy, bo… nie mialo to sensu. Wiec decyzja jak najbardzije pozytywna :)
    Raportuj

  17. Bandyto3xx napisał(a):

    Jak widać Telepolis nie chce wyjść na osła :-) Chwała im za to :-) Jeden z lepszych serwisów :-)

    Ps Jestem tutaj chyba jedyną z małej liczby osób które cieszą się z obecności moderacji :-)
    Jeszcze obowiązek logowania się i od razu spadnie ilość bezsensownych komentarzy :P Jeszcze do tego Bany, a temu komuś odechce się robić nowych kont e-mail :-)
    Może by do rozwiązywania problemów zrobić Chat z Play4you ? Zaznaczyć kiedy będą obecni itd. Ułatwiło by to kontakt, oraz byłaby to dodatkowa rzecz która zmniejszyła by liczbę bzdur w komentarzach
    Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Jestem za wprowadzeniem specjalnego czata z dedykowanym Play4You – wtedy na blogu można by było komentować tylko to co rzecznik napisze na łamach blogplay.pl. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Jestem jak najbardziej za. Tylko tych play4you musiałoby być ze 20 :) Bo jeden by się za****ł :) Raportuj

        • Bandyto3xx napisał(a):

          Moim zdaniem jest to do wypełnienia :-) Asus na FB taki własnie support zrobił i prawdopodobnie dają radę :-)
          Powiedzmy pracują od 12 do 18 więcej nie trzeba :-)

          PS.
          Składam życzenia rzecznikowi :-) Wszystkiego najlepszego :-) I aby ten blog zdobywał jak najwięcej nagród :-) Raportuj

          • jahu napisał(a):

            O asusie mi nie wspominaj bo serwis mają fatalny. Kolega wysłał do nich monitor wymienili mu matrycę jak wrócił z serwisu okazało się że tamta stara była lepsza niż ta nowa bad piksele play odbarwienia.
            Ja myślę jakby zrobił taki czat i podzielił na konkretne działy np. p4y od sieci, od płatności, od oferty, od replay-u itd Raportuj

            • Bandyto3xx napisał(a):

              Ja Asusa nie mam więc nie wiem jak działają :-) Widziałem tylko support :-)

              Ta propozycja z podziałem bardzo dobra wg. mnie :-) Ułatwienie kontaktu kosmiczne, że tak powiem :-)
              Raportuj

          • Karlos20 napisał(a):

            Ja się przyłącze do życzeń Bandyto3xx. A czas pracy czatu może mógłyby być wydłużony do czasu otwarcia sklepów PLAY? Raportuj

  18. Karlos20 napisał(a):

    Ja również uważam, że powinna być moderacja na blogu – tak jak przedmówcy i sam rzecznik Marcin zgadzamy się w jednym – blog przez niektórych (przede wszystkim przeciwników P4) jest psuty. Ale jedno jest pewne – każdy temat, na który rzecznik Marcin napisze jest bardzo ciekawy – I NIECH TAK ZOSTANIE :) Raportuj

  19. Paweł napisał(a):

    Marcin poziom dyskusji na Twoim blogu spadł do poziomu BOK jaki ma Play. Czepiasz się ludzi że gadają o niczym, a Twoja firma podpisuje umowę z firmą zew. która podobnie kompetentnych ludzi zatrudnia do obsługi Waszych klientów. Zbyszkowi nie powiedz że kaleczy robotę, ale nam mówisz że poziom jest niski. Raportuj

  20. aczytowazne napisał(a):

    Panie Marcinie – moderacja może i tak, jako środek na poprawę kultury, ale zamiast wypominać błędy tłuszczy lepiej zacząć naprawiać własną firmę ? Samsung Wave na stronie w innej cenie niż w regulaminie i wisi sobie tak i wisi. Inne telefony ceny mają takie jak w cenniku…

    Co do jakości BOK i spółka się nie wypowiadam, ale negatywne komentarze dotyczą w dużej ilości właśnie tego zjawiska.

    Co do emaili – domyślam się,że jest ich sporo, ale na bardzo trudne pytania jakoś odpowiedzi nie sposób dostać ( choć pewnie ktoś się zaraz odezwie, że oczywiście dostał odpowiedź na swoje zapytanie ).

    Nie jestem żadną stroną w sporze, raczej sprzyjam Panu i spółce, ale są błędy, które trzeba by wyeliminować, a od miesięcy nic się nie zmienia Raportuj

  21. odchodzi4 napisał(a):

    moja propozycja jest taka już nie długo zostana uaktualnione cenniki w związku z tym że vat sie zmienia to może od razu za jednym zamachem wprowadzić do nich 0800 i za jednym zamachem wprowadzić dwie rzeczy.

    A te wytłumaczenie odnośnie fraudu i dlatego nie wprowadziliście połączeń z 0800 jest śmieszne dlatego że wprowadziliście SD i on działa na nadajnikach plusa i tym samym generuje koszta roamingowe i tam mogą być większe fraudy niż na 0800. Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      odchodzi4: ale ponoć P4 za roaming krajowy płaci Plusowi ryczałtowo – porządnie raz w roku… Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Nie generuje żadnych dodatkowych kosztów. Umowa jest podpisana za korzystanie z nadajników, a nie ilości danych przez nie przesłanych… :) Raportuj

    • Gormar napisał(a):

      Tylko umykają tobie dwie istotne różnice pomiędzy dzwonieniem na bezpłatne numery a korzystaniem z SD.

      Po pierwsze SD to jest promocja, która ma własny regulamin, w którym m .in. zapisane jest iż nie można przeprowadzać rozmów z urządzeniem lub takich, które nie służą przekazywaniu informacji (punkt 16 podpunkt a,c i być może d). Dzięki temu przy wykryciu nadużycia mogą taką promocję wyłączyć.

      Po drugie nie jest to darmowa usługa. Aby z niej skorzystać trzeba doładować konto lub zapłacić 10zł za Nieograniczone Rozmowy w Play.
      Czyli podsumowując: kupując anonimowo starter nie skorzystasz z SD (lub NR) a dzwonić na numery 800 (gdyby były) mógłbyś przez dwa tygodnie od aktywacji karty SIM. Gdy doładujesz konto pozostanie po tym ślad i w razie poważnych nadużyć Play może domagać się odszkodowania w sądzie cywilnym. W innym przypadku mogliby "szukać wiatru w polu" ;). Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        nie zartuj jaki ślad zostanie jak kupie starter w kiosku i doładuje sobie też w kiosku kartę i co powiesz na to mam też SD i mogę robic co chce a play moze sobie szukac wiatru w polu. jak już to większe są fraudy na SD niz by były na 0800. No ale przecież lepiej niech bedzie zablokowane 0800 bo wtedy zadzwoni sie na stacjonarke i play zarobi więcej.A ze na stacjonarke MTR jest groszowy to wiecej zostaje dla play w kieszeni a jak ktoś sporadycznie dzowni to nie ma pakietu i płaci po 29gr. Raportuj

        • muchakk napisał(a):

          Przecież korzystając z pakietu 100 minut na stacjonarne play za takie połączenia dostaje tyle co nic… mtr do netii to chyba 6gr wiec w tym wypadku jeszcze dopłacają… Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          To ty nie żartuj. Kto robi fraudy kupując doładowanie u pani w kiosku. Poza tym ktoś dokonują zakupu "hurtowego" przynamniej 32 startry (na "obsadzenie" pojedynczego FTC) i dołądowując je już nie jest taki anonimowy, gdyż na pewno sprzedawczyni go zapamięta.

          Poza tym dzwoniąc na stacjonarne operator docelowy nie nalicza MTR a FTR (Fixed Termination Rate). Ale faktycznie jak ktoś we Freshu dzwoni bez pakietu 100 minut to go operator "skosi". Tylko że tak jest w każdej sieci i tu Ameryki nie odkryłeś. Ba w Erze w taryfie Nowy Tak Taku taki ktoś za "gapiostwo" zapłaci 56 lub 59gr. Ale jakoś pisma do UOKiK w tej sprawie nie wysłałeś ;). Raportuj

  22. Davee napisał(a):

    Marcin, bez moderacji będzie tu jeszcze większy bajzel niż jest teraz. W pełni popieram wolność opinii, ale W TEMACIE (zresztą jak sam wspominałeś takiej wolności blog ma służyć), bo nie mozna doprowadzać do sytuacji, kiedy np. banda niezadowolonych z faktur buraków wypowiada się w temacie dotyczącym stricte czegoś innego. Tak jest tu notorycznie-nie da się tego czytać, chociaż wyrażam wielką chęć czytania bloga. Raportuj

  23. jahu napisał(a):

    Zgadza sie na stronie mają czat z konsultantem. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      z tego zcat to lipa bo jak konsultanci sie gubią (bardzo czesto) to wychodzą z czatu i przelaczaja na inna osobe ktorej od nowa tzreba tlumaczyc ;] Raportuj

  24. Klient napisał(a):

    Panie Marcinie.
    Nie wiem czemu Pan się cały czas tłumaczy z tej moderacji. Wielu stałych czytelników wielokrotnie wypowiadało się, ze moderacja jest potrzebna moim zdaniem jest konieczna.
    Rozumiem, ze słowo cenzura w Polsce może się bardzo źle kojarzyć, ale niestety czasem nie potrafimy korzystać z wolności wypowiedzi.
    Ja jestem za moderacją a wręcz za cenzurą oraz banem IP dla kilku troli, które się tu zalęgły.

    Tak nawiasem mówiąc może warto by też na blogu wprowadzić jakiś dział z małą encyklopedią – słownikiem, gdzie byłyby wyjaśnione pojęcia, których większość ludzi nie rozumie, a o które uwielbiają się kłócić (np. roaming wewnętrzny, zasięg macierzysty, MTR, MNP itp.)
    Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      przeciez to bedzie walka z wiatrakami i nie da rady Marcin moderowac bloga nie nadazy z tym telepolis tez mialo ten problem i chyba sobie odpuscili moderuja tylko drastyczne przypadki czyli wyzwiska obrazy itp
      Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Poradnik małego hakera?

      Przecież bana nie dostaje się za darmo -_- Raportuj

  25. Obserwator napisał(a):

    Kiedy będą rozliczane uczciwie pakiety internetowe co do 1KB a nie jak to jest teraz co 100KB i co chwilę rozłączane połączenie pakietowe przez PLAY aby naciagać klientów na zaokraglanie paru KB do 100KB? Raportuj

    • Adam87 napisał(a):

      takich rzeczy to nawet w erze nie ma;) Raportuj

      • Darek napisał(a):

        to prawda co do tych pakietow,sam mialem pakiet wykupiony na internet w telefonie i to samo sie dzialo,a mieszkam obok nadajnika play,a siec Wasza po prostu rozlaczala…ale coz Pan Rzecznik na ten temat sie nie wypowie ,bo najlepiej bloga zasmiecac dziwnymi postami w postaci wprowadzania nowych telefonow ktorych i tak nie ma.Przez to cale zamieszanie z internetem zrywanym co opisalem wyzej,zrobilem zgloszenie do PLAY 24,zeby oddali kase mi albo jakas rekompensate;odpisali ze przyznaja mi racje i to wszystko…i dalej jest ten sam problem.Czy to siec Pana Jasia czy jak.I oni sa mobilna siecia…chyba w urugwaju,chociaz nie,bo to Panstwo bym obrazil. Raportuj

      • Michał napisał(a):

        w gadu air jest.

        Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Sprawdź konfigurację telefonu bo to on może być winny tej sytuacji… :) Raportuj

    • Michał napisał(a):

      nie znasz dnia ani godziny :D Raportuj

  26. Darek napisał(a):

    to prawda…prosimy o komentarz,nie chce tu orazac zwolennikow tej sieci,ale to prawda,internet zrywa co chwile,i nawet na roznych forach jest to opisywane.A czemu Play nie widzi problemu to nie wiem.Powinni zamiast rozdawac startery usprawnic system lacznosci. Raportuj

    • Obserwator napisał(a):

      Zgadzam się, niech sobie zrywają połączenie pakietowe nawet co sekundę ale niech naliczanie będzie co 1 bajt, a nie co 100kb. Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        W Erze jest naliczanie co 500kb (Nowy Tak Tak) – 14,4gr za 100kb.
        W Orange jest naliczanie co 50kb (Nowe Orange Go) – 50gr za 100kb.
        W Plusie jest naliczanie co 100kb (Twój Profil) – 20gr za 100kb.
        W Play jest naliczanie co 100kb (Fresh) – 12gr za 100kb.

        Czemu się czepiasz Play?
        Najtaniej, a naliczanie ma mniejsze tylko Orange (lecz opłata jest barbarzyńska)… Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ustaw dobrze urządzenie bo większości z nas nie zrywa. Raportuj

  27. Michał napisał(a):

    To wypas że nadal nie mogę dzwonić na numery 800-glownie infolinie

    dziekuje play ;) Raportuj

  28. forza napisał(a):

    Zróbcie tak aby kto złamie regulamin dostał na stałe bana.I jak ta osoba, która złamała regulamin chciała by wejść na bloga to żeby wyskakiwał mu komunikat na czerwono: "SPOŁECZNIAKÓW TU NIE CHCEMY!!!"

    PS już widzę tą reakcję tej osoby hahaha :D xD Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No tak ale w ten sposób można się pozbyć nie tylko trolli ale także tych co zadali trudne pytanie w sposób zgodny z netykietą. Zostaną tylko ci co pięknie hymn śpiewają. Raportuj

  29. Obserwator napisał(a):

    @Darek też złożyłem zgłoszenie na PLAY24 i po dwóch tygodniach zadzwoniła do mnie Pani z informacją abym złożył zgłoszenie techniczne według schematu jaki mi wyśle w mailu a w Play24 zgłoszenie zostało odznaczone jako zrealizowane. Śmiechu warte:) W ten sposób zlali klienta i znów będę czekał dwa tygodnie aż ruszą palcem w tym kierunku. Pewnie rekompensaty za stracone dane w postaci pakietu danych o które się domagam nie otrzyma:D Raportuj

    • Darek napisał(a):

      Ale ja tak zrobilem nawet dwa razy bo wogule oprocz z netem to i wybierajac jakis numer nie moglem sie nigdzie polonczyc.Olali mnie i tyle UKE tez.Odpisalo ze play poprawi lacznosc…kiedy…..nie wiadomo. Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Wystarczy powołać się na numer zgłoszenia który został oznaczony jako zrealizowany. :-) Raportuj

      • Obserwator napisał(a):

        Tak… tak… poprawią ja też mam problemy z rozłączaniem rozmów telefonicznych i co mi zaproponowali?! Wymiena karty SIM nanową!!! HA HA
        Niby taka stosunkowo nowa sieć ale jakoś to im słabo działa może dla tego że wszystko z Chin kupują:D Raportuj

        • muchakk napisał(a):

          Orange czy ktoś inny również zaczyna stosować nodeB huaweii więc te wasze mówienie o chińskim sprzecie zapewne szybko się skończy bo przecież PRO sieć będzie z niego korzystać, a może już korzysta :) Raportuj

  30. muchakk napisał(a):

    Wątpię. Korzystam również z internetu na nadajnikach w play i jakoś nie mam z tym problemu. Ostatnio zapomniałem wyłączyć w dziadowskim windows mobile transmisje danych i tak sobie wisiało połączenie przez jakieś 15h ;-) Raportuj

  31. Michał napisał(a):

    Pytam oficjalnie

    dlaczego play nie wprowadził usługi Blackberyy BIS i BES skoro maja w swojej ofercie telefony spelniajace wymagania ?

    zapraszam do postu blackberyy po szczegoly

    bo znowu sługusy zarzuca mi ctrl c ;] Raportuj

    • mcz79 napisał(a):

      pisali ze bedzie po nowym roku!!! czytaj Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Bo?

        Chciales powiedziec PRZESUNELI KOLEJNY TERMIN NA ROK 2011

        być może to bedzie grudzień listopad 2011 ;];];]

        Co nie zmenia faktu że dalej nie rozumiem dlaczego przesuwają usługe skoro maja telefony ja oblusgujace ;]

        Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Starożytni marynarze wołali: "a hoj wam tam na brzegu". Teraz na takie zawołanie dostajesz odpowiedź: "a Hoj ci do tego". Raportuj

  32. Michał napisał(a):

    Zebrałem wszystko i oficjalnie sie pytam

    Tak nagle rzecznik pragnie moderacji bo ktoś wytyka jego błędy.

    Primo Pytam po raz kolejny co za mózg zamiescil reklame RIM Blackberyy w Twoim stylu skoro nie macie takowej usulugi i telefonow? To jest dzialanie na szkodę firmy.

    Secundo dlaczego play nie wprowadził usługi Blackberyy BIS i BES skoro maja w swojej ofercie telefony spelniajace wymagania ?

    zapraszam do postu blackberyy po szczegoly

    bo znowu sługusy zarzuca mi ctrl c ;]

    Tri;) jak sługusy jak kolektyw piszą och cudownie to jest dobrze ? mimo że nie ma telefonów ktore pan obiecywał.

    Cztiry;) Po co pan wypisuje na blogu podobno dostępne telefony skoro wkurzeni klienci wracaja z kwitkiem z salonów bo ich nie ma ?

    Piać ;) Co z htc desire Z ? co najmniej 2 miesiace jest w cenniku a w salonach nie ma jak klient poszedł sie pytać to na koniec stycznia go odesłali.

    Czyż to nie jest żenujące ? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      szieść) Miejcie oczy na tabliczkach :)
      siediem) Uważajcie na portfele.
      łosiem) Micha co ci tak nagle na Play zależeć zaczęło? Raportuj

      • Michał napisał(a):

        przecież jestem w tej sieci i coraz bardziej mnie bawi fakt że jedyne co tu trzyma ludzi to oferta bo ten okręt kierowany jest na góre lodową….

        strzał w stope reklama blackberry w twoim stylu w normalnej firmie stołek sie traci za cos takiego.

        jahu sorki ale znowu ktoś sie wypowiada nie merytorycznie a ja licze na odpowiedzi tak jak rzecznik sobie życzył zadałem pytanie i licze na odpowiedź.

        A wy ciagle nachalnie nie odpowiadacie tylko dorzucacie swoje grosze 1!:) Raportuj

        • Michał napisał(a):

          godzina 1:00 nadal brak odpowiedzi. Raportuj

          • krzysiek_kili napisał(a):

            Bo każdy na twój rozkaz ma od razu odpowiadać.
            Zważ, że jest okres przedświąteczny i nie wszyscy pracują (a przynajmniej pracują wolniej).

            W kwestii zero – to nie "rzecznik pragnie moderacji" tylko ludzie jej pragnęli – Marcin był przeciwny aż do teraz – na ogół komentarze o jej wprowadzeniu są pozytywne.

            I od teraz to co napiszę to będzie jedynie sugestia – więc z łaski swojej nie mieszaj jej z błotem.

            1. A nie myślisz, że mogło być tak, że było wszystko ok i w związku z tym wykupiono już reklamę, Twój Styl poszedł do druku i w tym momencie poszła informacja, że niestety nic z tego (czy to wina Play czy RIM nie wiadomo oficjalnie)…

            I czemu znowu piszesz sługusy? Już pisałem wcześniej – to jest nasza pasja, nasze hobby i tyle. Raportuj

          • DarekWa napisał(a):

            ludzie czasami śpią i zajmują się innymi rzeczami niż tylko pracą. Raportuj

  33. Paweł Radziszewski napisał(a):

    a to a mam pytanie może ktoś mi podpowie albo sam rzecznik
    Jest promocja na facebook na doładowania. Doładowałem sobie jeden numer telefonu wszystko było ok.
    Dziś chce doładować 2 a tu niespodzianka. Pierwszy numer jest jak by na stałe że nie da się go zmienić.
    Czyli mogę tylko doładować z jednego facebooka jeden numer czy da się to jakoś "objeść"
    Albo ewentualnie kiedy można spodziewać się doładować za gruszki itp bo może przez kilka dni nie będę musiał doładować:) Raportuj

  34. Prowokator napisał(a):

    Aaaa ktos zauwazyl nowy top ? :D
    To wy tam w PLAY wprowadzacie najlepszych specjalistow do testowania telefonow tak ? :)
    Wszak wiadomo, ze daj dziecku pojazd opancerzony i tak go zdefragmentuje na czesci pierwsze ;)

    W odpowiedzi na dzisiejszego sms, rowniez zycze pracownikom PLAY wesolych swiat ;) Raportuj

  35. Michał napisał(a):

    zależy od regionu dnia godziny itd. Wczoraj bezskutecznie chcialem skorzystac z play online w telefonie lecz bez skutku…

    ogolnie na wiekszosci for internetowych play oonline figuruje jako tani ale dupny internet.

    sam rzecznii play ma w domu konkurencyjne UPC a nie play online co jest zenujace ;] Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      Bo internet mobilny nie jest do korzystania w domu tylko w podróży.. :-) Raportuj

      • Obserwator napisał(a):

        Co nie znaczy, że ma być do dup… :) Raportuj

        • Michał napisał(a):

          dla nie to logiczne ze skoro jestem zwiazany z danan firma to korzystam z jej uslug.

          Skoro rzecznik na oficjalnym blogu play(sorry nie ma innego prowadzonego przez pracownika) pisze ze w domu korzysta z neta 100mb (co bardziej rozgarnieci wiedza ze chodzi o upc)

          to kolejny strzał w stope play !!!

          gratuluje PR :D Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Ja mam 20 mb/s poza tym żałuje że u mnie w mieście nie ma upc i takich ofert. Poza tym ostatnio prawie wszyscy operatorzy mieli problemy wczoraj orange dzisiaj plus w piątek play z uwagi na pogodę. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              musza swoje swiatlowody polozyc bo na linii tepsy to maks tepsy jest :)

              jahu znowu psizesz pół prawde sorry ale punktem kulminacyjnym mojego wpisu był fakt że rzecznik korzysta z uslug konkurencji i nie spotkalem sie w żadnej firmie z czymś takim :D

              a to że psize publicznie co ma w domu i nie jest to play to PR samobojczy :) Raportuj

            • Michał napisał(a):

              nie pol prawde sorki pozno jest :(

              tylko ni z gruchy ni z pietruchy o tak !:) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Play nie ma oferty stacjonarnego internetu. Więc Marcin wziął w upc a dla play to żadna konkurencja bo play to inna branża . Raportuj

    • majk napisał(a):

      a co kogo boli że ktoś w swoim prywatnym życiu korzysta z uslug innej firmy niż ta w której pracuje?? nigdzie w umowie o prace nie ma takiego przymusu . naprawdę czepiacie się bzdur i skoro sądzisz że posiadanie przez Marcina usługi świadczonej przez inną firmę niż ta w której pracuje to strzał w stopę to ty sobie strzel ale w głowę ! Raportuj

  36. Obserwator napisał(a):

    Sprawdziłem i nic tam nie znalazłem. Wcześniej miałem w Erze numer i takich problemów nie miałem. Połączenie pakietowe było rozłączane co 2-3 doby a w PLAY co chwilę. Pewnie specjalnie jest tak ustawiony serwer aby co chilę zrywał połączenie. Ale jeśli ktoś wie cos na ten temat to proszę o komentarz:) Raportuj

  37. P4zlodzieje napisał(a):

    Zlodzieje. Zrobiłem. 2k premii zabrali mi 900pln z niej firma okrada swoich pracowników!!!!! Raportuj

    • Michał napisał(a):

      jak to uzasadnili ? Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      dopiero teraz to zauwazyłes ze zlodzieje ja juz dawno o tym wiem a swoja droga to ładna premie wyrabiacie 2k ooooo nie ktorzy nawet tyle nie maja pensji a u ciebie to premia to wy ładnie zarabiacie tam w playu domyslam sie ze w salonie a zabranie premii to nie fer z ich strony Raportuj

      • Michał napisał(a):

        kierownik regionalny decyduje o premii znajac życie

        czas swiateczny duzo osob przedluza wtedy to i premie lecą ale amiast dac pracownikom bonus szczegolnie na s wieta to oni zabieraja

        na taśmowej to chyba za gierka konczyli studia !:D

        ta siec sie trzyma tylko dzieki dobrej ofercie a koniec dobrych cen na telefony nie wiecie dlaczego ?

        bo sie zaczal teraz okres liczenia zyskow a nie strat i skonczyly sie subsydia kosmiczne na telefony jak na poczatku

        play r.i.p Raportuj

        • majk napisał(a):

          człowieku 2 k premii hmmm swietnie a dlaczego dostajesz mniej niż IKP ci wskazuje jest jeszcze coś takiego jak PODATKI a że w naszym kraju niskie nie są to już wiesz dlaczego mniej dostałeś i nie marudz na taką premię bo są punkty w których się pracuje równie cieżko a o premiach 2k to się tylko czyta! Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          po raz kolejny piszesz r.i.p a uwierz mi, że Play przetrzyma Erę i Plusa :) Raportuj

      • David napisał(a):

        2000zł premii to mają w każdy dobry miesiąć pracownicy sklepów firmowych Ery, 1600-1800zł podstawy i min 500zł premii co miesiac. Za taki grudzień pensja plus premia to 4-5 tys:)) Jak ktoś chce dobrze zarabiac jako sprzedawca słuchawek to tylko sklepy firmowe Ery się licza. Play to cała siec oparta na pośrednikach. A pośrednikowi żal dać 200zł dla "najemnika" nie mówiąc już o 2000zł. Tymczasem idę podpisać umowę z nką – miałem to zrobić w punkcie Play ale jak Wam premii nie wypłacają to idę do sklepu sat:) Raportuj

    • DarekWa napisał(a):

      co nas to obchodzi w temacie 0800? Raportuj

  38. Farba101 napisał(a):

    Też jestem za moderacją bo tu juz czasem nie ma żadnych merytorycznych dyskusji.
    P.S. Fajne zdjęcie z waszymi juniorami. Jak bym wiedział, że macie takie małe rozmiary to swoja wygrana koszulke wziałbym własnie dla swojego małego terrorysty:) Raportuj

  39. mikolajj napisał(a):

    Marcin, a mnie interesuje, czy istnieje taka możliwość, ze wysyłając SMS np. 1.01.2011 o 00:12 zapłacimy więcej za niego niż 13 minut wcześniej? Raportuj

    • Michał napisał(a):

      nie

      na 90% cenniki abonamentowe wzrosną o groszowe sprawy i nie będzie 49zł tylko 49zł +1% w groszach <lol2>

      bo play nie potrafi jak orange podjac meskiej decyzji i wziać na siebie 1% Raportuj

      • Cudotwórca napisał(a):

        Mnie tam bardziej pre-paid interesuje. Abonament jest dla: osób, którym nie chce się (lub nie mają czasu) od czasu do czasu doładować, dla firm, dla naiwnych, dla goniących za telefonami, dla wstydzących się tzw. "telefonów na kartę".
        Na blogplay.eu pokazano nową ulotkę. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Abonament jest dla osób które nie mają ani czasu, ani chęci siedzieć z kalkulatorem przed kalendarzem i skrupulatnie liczyć co i kiedy zrobić z kieszonkowym. "Na kartę" mam (obok abonamentu) na wszelki słuczaj . Raportuj

          • Cudotwórca napisał(a):

            I ze względu na większą dynamikę zmian w pre-paid, tylko tracą a potem narzekają, że abonenci są gorzej traktowani od pre-paid. Mógłbym wziąć abonament za około 30zł, ale po co, jak w ten sposób jestem zmuszony płacić miesięcznie stałą opłatę, uwiązany jestem na 1-3 lat umową, fajnych telefonów w takim abo nie ma i bardziej opłaca się kupić coś w sklepie oraz nie muszę czekać do końca umowy na ściągnięcie simlocka u niektórych operatorów. Raportuj

          • zadowolony napisał(a):

            Poll mylisz się abonament to archaiczna metoda rozliczenia z operatorem pochodząca z czasów kiedy usługi telekomunikacyjne były dobrem luksusowym.__ W abaonamencie płacisz abonament który to umożliwia ci płacenie za miinuty sms itp..__Karta prepaid jest natomiast nowoczesną formą rozliczeń charakterystyczną dla rynku o wysokiej konkurencyjności na którym operatorzy telekomunikacujni musza walczyć oklijenta niskimi cenami i wysoka jakościa usług__ W karcie płacisz za minuty, sms itp. nie opłacasz opłaty za dostep do sieci (abonamentu).__Szczególnym przypadkiem abonamentu jest tzw. opłata aktywacyjna polega natym że trzeba wnieść opłate jednorazową za mozliwość korzystania z jakieś usługi , obecnie naogół nie występuje lub jest obniżona do symbolicznej złotówki lub do miesięcznej kwoty abonamentu. Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        Play jeszcze nie podjął żadnej decyzji – wybacz.
        Jak na razie wiadomo, że Era podniesie ceny a Orange tak jak pisałeś przetrzyma.

        Poza tym to jest jeden punkt procentowy a nie 1%. Raportuj

    • gość ;) napisał(a):

      nie zapłacisz więcej za wysłanie SMSa ;) Raportuj

    • magdalena napisał(a):

      nie podajesz konkretów sytuacji to podaje taki przykład z pakietem SMS do wszystkich sieci:
      17. Każdego pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego, pomiędzy godziną 01:00 a 01:00, przyznawany jest nowy"Pakiet SMS do wszystkich sieci”, a opłata za usługę jest naliczana poza Abonamentem.
      źródło: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_
      jak wyślesz po 01:00 płacisz normalnie.
      Kwestia jest jeszcze nowego VATu;>
      Może rzecznik się wypowie? :) Raportuj

  40. @widex32 napisał(a):

    Ludzie z natury są mądrzy, ale niektóry rodzą się głupi. Moja wymyślona odpowiedź na pewien rodzaj agresji u innych. Co do 800 to jestem przyzwyczajony do blokady. Nigdy nie mogłem dzwonić ;) mam szczęście, bo każda firma daje mi stacjonarny i/lub komórkowy. Raportuj

  41. Michał napisał(a):

    E tam, mnie numerów 0800 nie brakuje, bo… coraz mniej firm ich używa. Zresztą w jednej takiej pracuję – przejście z 0800 na 0801 nawet nie było wywołane kosztami, ile tym, że na 0800 dzwoniło pełno dowcipnisiów i czasem też zboczeńców. Poważnie. A jakie są stawki za połączenia z 0801 z sieci Play? Raportuj

  42. issa napisał(a):

    Nie za bardzo rozumiem, zapytanie wystosowało Telepolis, za chwilę jest jakieś odniesienie do "gdzie wtedy był p.Zielinski….?". O jakiego Pana Zielińskiego chodzi? Co do moderacji, nie jestem stałym czytelnikiem komentarzy – jest takie powiedzenie "Nie istnieje nic dobrego bez ograniczeń" – ale, żeby nie okazało się, że aktualnie będzie można wypowiadać jedynie słuszne komentarze popierające "linię partyjną",nie na tym polega dyskusja, a trudne pytania są nieodłączną formą takiego sposobu publicznej konwersacji z klientem. Choć osobiście wydaje mi się, że do tej pory panowała tu aż za daleko posunięta tolerancja. Tak to już jest, że daj komuś palec a będzie chciał w swej roszczeniowej postawie i rękę, czasami niestety trzeba uderzyć pięścią w stół. Raportuj

  43. Jan napisał(a):

    Mnie zastanawia jedno – co to za Zieliński? Domyślam się, że autor jakiegoś artykułu agresywnie zahaczającego o ten temat, ale przydałby się, bo ja wiem, link do niego czy coś. Takie oderwane od kontekstu wspominanie nazwiska źle wygląda.
    Musiałem użyć Gugal, zeby go znaleźć: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/473241,pla
    Moderację popieram, o ile będzie robiona z głową. Za dużo tutaj postów typu PLAY=Złodzieje, ale też za dużo mieszania Legionów wiernych fanów, którzy atakują piszących niewygodnie. Spokojne, wyważone pytanie (nawet kłopotliwe), profesjonalna odpowiedź kogoś z Play – to byłby ideał. Raportuj

  44. Roba napisał(a):

    Fraud to po prostu oszustwo. Brzmi swojsko i po polsku, którego to języka Pan rzecznik powinien na mocy ustawy przestrzegać. Raportuj

  45. maciej napisał(a):

    GDYNIA

    Prędkość pobierania:481,07 kbit/s (60,13 kB/s)
    Prędkość wysyłania:57,88 kbit/s (7,24 kB/s) Raportuj

  46. Krystian napisał(a):

    czyli szykuje si zmiana regulaminów i cenników, a wic bdzie mo|na rozwiza z wami umow bez ponoszenia kosztów np. kara umowna :). Chocia| my[l |e przy takiej ofercie maBo osób zdecyduje si na ten krok, chyba |e osoby majce stare wasze oferty w których minuta kosztuje 0,49 gr. Mam nadzieje |e przygotujecie jak[ specjaln ofert dla osób chccych zrezygnowa. Raportuj

    • Color napisał(a):

      Krystian, zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, jesli cennik/regulamin jest zmieniany z powodu ogolnych zmian w prawie to nie jest to podstawa do rozwiazania umowy. Raportuj

      • Krystian napisał(a):

        wprowadzenie do cennika np. nowej usługi , i nowych cen, nie wynikających z zmian w prawie telekomunikacyjnym daje podstawy do rozwiązania umowy. Plus już dostał 12 mln zł kary za wprowadzenie klientów w błąd Raportuj

  47. kant napisał(a):

    rzeczniku, nie ma co sie obrazac na dziennikarzy, bo nie zadali takich pytan jakie pasuja, po to jest rzecznik, zeby to przewidziec. moge sie mylic, ale chyba placa panu za informowanie, a nie za wyplakiwanie sie na blogu i komentowanie pracy dziennikarzy, bo to zenujace.
    i oczywiscie mam jakies tam aktywacje w play i jestem zadowolony, poniewaz obnizylem koszty w porownaniu z era o niemal polowe. wiec zastrzezen do sieci nie mam i oby tak pozostalo. wchodze tu tylko dlatego, zeby znalezc informacje nt bb
    panskie wpisy wywoluja czasami usmiech, ale czesciej ogromne zdziwienie. jestem oczywiscie za moderacja, ale panskich tekstow w pierwszej kolejnosci.
    Raportuj

  48. jahu napisał(a):

    Chyba ta moderacja już nastąpiła a miała po nowym roku :)
    Czyli odwrotnie niż z blacberry. Raportuj

  49. gizmondo napisał(a):

    To jasne, że komentarze powinny dotyczyć jasno tematu notki. Tylko gdzieś musiałoby się pojawić miejsce, gdzie możnaby składować swoje skargi i zażalenia, bo takich na blogu jest bardzo dużo, nawet do osobnego działu moderacja mogłaby je przenosić. Co do 0800 to operatorzy powinni informować, czy takie połączenia są możliwe, czy nie. Raportuj

  50. mirekb napisał(a):

    moderacja?tak,jasne.do meritum numery 801 w play to tylko 61groszy za kazdą minute ;-)w ogóle dobrze byloby wrzucic do cennika numeracje 0700,0800,080x.byłoby uczciwiej niz w załącznikach,nieprawda? Raportuj

  51. admin napisał(a):

    Marcinie – jestem gotów zaprzestać komentarzy tych co wcześniej, ale warunek – chcę na żywo z Tobą porozmawiać, podaję e-mail, a w razie czego prześlę numer telefonu – chcę Ci wytłumaczyć dlaczego walę tę dywersję na Twoim blogu.
    BTW – czy P4 chce poprzestać na klientach z segmentu SOHO? jeżeli nie, to błagam Cię, nie traktuj moich myśli jako narzekanie gówniarza, a raczej przyjacielską podpowiedź OK? a skoro piszę, to znaczy że chyba moje pojęcie a Wasze o B2B jest zgoła inne niż potencjalnych klientów…
    I jeszcze jedno zróbcie realny punkt w warszawie, na taśmowej, gdzie firmy czy ich przedstawiciele będą mogli załatwić wszystkie formalności, których nie załatwi nawet doradca biznesowy Raportuj

    • Color napisał(a):

      no co Ty gadasz czlowieku… co Ci pomoze, ze wylejesz swoje zale rzecznikowi prasowemu? Rownie dobrze moglbys chciec pogadac z ksiegowym w Play albo grafikiem komputerowym.. Raportuj

  52. exadmin :) napisał(a):

    no ładnie, za szczerą wypowiedź otrzymałem cenzurkę na nicka admin :) Raportuj

    • ktos napisał(a):

      wszystkie komentarze automatycznie trafiaja do moderacji i musze je recznie zatwierdzac Raportuj

      • tomek_k napisał(a):

        Tak z ciekawości, ile osób moderuje komentarze? Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Podejrzewam że jedna i dlatego tak długo z tym schodzi. Przy takim rozwiązaniu jak teraz moderacja nie ma sensu. Żeby 30 minut czekać w najlepszym wypadku na publikacje komentarza. Jak tak będzie dalej to ten blog zmieni się w blog plusa na który nikt nie wchodzi :( Raportuj

          • ktos napisał(a):

            jahu ;-) Tego bloga czyta ponad 100 tys osob miesiecznie. Wypowiada sie regularnie mniej niz 50 osob. Wiekszosc ludzi wpada tu, zeby poczytac posty a nie pisac komentarze.

            Niestety moderacja to juz koniecznosc. Doprowadzili do tego sami uzytkownicy.

            BTW. Skąd wiesz, ze na bloga plusa nikt nie wchodzi ? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Podejrzewam z uwagi na to że nikt nie komentuje i ogólnie blog nie żyje a na pewno nie tak jak wasz.
              Dużo ludzi ci to powie tam nie ma interakcji rzecznik-użytkownik tak jak tu czy na blogu Pana Wojtka z Orange/Tp. Raportuj

  53. KOLEKCJONER napisał(a):

    Po co komu 0800 ;] Raportuj

  54. mirekb napisał(a):

    to jak to jest dziwnie w p4 ze na play domowy sa mozliwe polaczenia na 0800 a w reszcie ofert nie ma.przeciez z tp jakas umowa musi byc,prawda?mnie np bardzo interesuje abym mógł w pełni korzystac z numeracji 0800,80x,70x u mojego operatora.tylko tyle Raportuj

  55. miodek napisał(a):

    W sloganie reklamowym Motoroli u góry strony jest błąd interpunkcyjny: powinno być "ostra jak brzytwa", bez przecinka. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty