Tako rzecze rzecznik Play

Kampania Play All Inclusive dla Firm

Widzieliście już spot reklamowy, czas na materiały prasowe i reklamę radiową :-)

Outdoor:

Prasa:

Radio:

[audio:https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/03/Play_Online_Design_Radio_30_mix_emis-1db.mp3|titles=Play_Online_Design_Radio_30_mix_emis-1db]

Komentarze

  1. ChlopakPLAY napisał(a):

    No proszę ale fajne.
    Marcin a czemu nie ma BB, będzie specjalna kampania reklamowa informująca o wprowadzeniu produktu na rynek?

    A teraz trochę z innej beczki.
    Marcin czy pracujecie nad poprawą dostarczania faktur? Moja faktura została wystawiona 3 Marca, termin płatności mam do 17 Marca, dzisiaj jest 15 i faktury nie ma.
    Nie wiem z czego to wynika, ale to trochę nie fajnie świadczy o Was ;-)

    Drugie pytanie. Chciałem przenieść numer do Play. Ja rozumiem, że konsultanci nie mają płacone jak ktoś przenosi numer na prepaida no ale czy pomysłowe jest mówienie klientom "nie mamy specjalnych kart do przenoszenia numerów" lub "mamy błąd systemu". Nie wiem jaki błąd. Dziwne tylko, że błędu nie ma jak chce się przenieść numer na abonament.
    Dużą pochwalę muszę jednak dać na Wasz BOK. wreszcie pierwszy raz zadzwonił do mnie konsultant, wytłumaczył mi od a do z na czym problem polega i udzielił 100% informacji.

    Dzięki za odpowiedź.
    M. Raportuj

    • SolarWarden napisał(a):

      W grudniu jak przenosiłem numer do Play było to samo, system wywalał. Musiałem przejść na LongPlay1 i składać rezygnację z przeniesieniem na Fresh, która to ma się stać dopiero 19 marca, czyli z opóźnieniem prawie 3 miesięcy. :] Raportuj

  2. kill649 napisał(a):

    Gtalk + Twoja Domena + Blackberry = nie działa.

    I to nie jest problem mojej jednostki tylko :-)
    i ciekawe do kogo mieć teraz pretensje. Ale chyba reklamacje składamy w Play.

    I druga uwage.
    Czemu nie ma dostępu do ustawień konta via html playmobile.blackberry.com ? Nie można zakładać konta. Raportuj

  3. kill649 napisał(a):

    Ale dodam, że wszystko inne cacy malina działa :-) Raportuj

  4. ChlopakPLAY napisał(a):

    i jeszcze jedno mam pytanie. posiadam Facebook Snaptu- jest rzeczywiście darmowy. Ale czy w tej aplikacji również można zarządzać jeżeli ktoś posiada swoją stronę?
    Profilem można zarządzać, niestety nie wiem jak to się robi w przypadku jeżeli ktoś ma swoją również stronę.

    Niestety ale FacebookZero jest jednak płatny, bardzo mało pobiera, ale jednak pobiera. Ta aplikacja nic nie pobiera. Raportuj

  5. ChlopakPLAY napisał(a):

    co Ty to zwykła ściema, żeby konsultant miał umowę! Wtedy jeszcze longplay 1zł wliczał się im w plany, teraz już nie!
    Nie wiem na czym polega ta polityka, ale dla ona nie jest całkiem zrozumiała. No ale nie dziwię się, pracowałem w P4 2 lata. Wiem co się dzieje ze strony przełożonych. Ale aż taki perfidny to nie byłem.
    Tacy właśnie niszą markę. Gdybym był kierownikiem koleś albo kolesiówa od razu mają dyscyplinarkę! Raportuj

    • SolarWarden napisał(a):

      Ale w 2 różnych punktach było to samo. Nie wyglądali na takich, żeby aż tak w balona robić, tym bardziej, że szef jednego z punktów też był niewesoły z powodu "jak zwykle" nie działania czegoś. Raportuj

  6. ChlopakPLAY napisał(a):

    z własnego doświadczenie Ci powiem, że rzadko się zdarza, a nawet bardzo rzadko, wręcz w ogóle że nie można przenosić numerów na kartę a na abonament można. albo nie działą proces albo cały system…. a co miał Ci powiedzieć kierownik? Na pewno był bardziej zadowolony, że przeniosłeś na abonament, nawet za 1zł niż miałbyś przenieść na kartę. Pracownicy punktów są nie możliwi.
    Niedawno poszedłem do punktu po kartę internetowy. Konsultant powiedział konsultantce, że aby przedłużyć swoją umowę pierw musi podpisać umowę na 1 zł a potem dopiero aneks. Jak to usłyszałem to myślałem, że się przewrócę. No ale to ich sprawa. Jak wpadnie prokuratura do punktu sprzedaży to się dopiero ockną czy warto było ryzykować za 5 zł do premii. Raportuj

  7. maciej napisał(a):

    dzwoni 'przedłuzacz' od Play
    – teraz mamy 4G, teraz jest sztbciej, mamy modem za 1PLN …… :))))) Raportuj

  8. Magda napisał(a):

    Czekamy na nową ofertę dla klientów indywidualnych przedłużających abonament telefoniczny! Może jakieś zniżki na telefon? Może stan darmowy na czas trwania umowy? To, co proponujecie teraz wcale nie powala na łopatki, więc do roboty Chłopaki i Dziewczyny :D Macie urodziny za pasem, ja w sumie też, więc… :) Raportuj

  9. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    Marcinie co z tymi doładowaniami play&buy. Ile jeszcze będę czekał. Przecież to sprawia ze wszyscy na was "psy" wieszają za to Raportuj

  10. StarRo napisał(a):

    W RePlay All Inclusive mogli byście wprowadzić możliwość wyboru – dodatkowe minuty albo niższa cena telefonu :) Tak na urodziny :) Raportuj

  11. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    wiem czytałem ale w końcu maj u mowę z play a Play to "firmuje" na swoim profilu. i tylko zapewnia ze doładowania dojdą ,ale czekam już miesiąc nie którzy ponad 2 miesiące. albo niech doładują albo niech się przyznają ze to było wciskanie kidt
    Raportuj

  12. Marcin napisał(a):

    Marcinie uważam, że informacja godna uwagi i poświęcenia jej osobnego wpisu na blogplay.pl
    UKE wydało stanowisko dot. zawyżania stawek do Play przez operatorów zasiedziałych: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&… Raportuj

  13. arturchris napisał(a):

    chyba grucha ma największe cycki na zdjęciu powyżej Raportuj

  14. pemose napisał(a):

    All Inclusive ciąg dalszy – hehe Raportuj

  15. Mateusz napisał(a):

    Mam wielką prośbę dla osób zajmujących się tym blogiem, usuńcie te zdjęcie z tym gościem na środku, bo moim zdaniem te zdjęcie jest ohydne. I czuję się jak bym był w sieci pedałów. Te zdjęcie zniechęca mnie do bycia w tej sieci. *proszę moją opinie nie ciągać mnie po sądach. Raportuj

  16. Jacek napisał(a):

    Przedłużyłem 2 umowy dzisiaj :) Marcinie, pakiety internetowe przy opcji SIM Only w nowych taryfach biznes są oczywiście bez limitu jeśli chodzi o dane i prędkość przesyłu (spada jedynie prędkość transferu po przekroczeniu pakietu), i działają tak w Play jak i w Plusie ? Raportuj

  17. Maciej Cebula napisał(a):

    Marcinie kiedy replay allinclusive w biznesie? Raportuj

  18. Marcinnn napisał(a):

    po co w cennikach telefonow na stronie Play jest osobno cennik RePlay Mixtura skoro niczym nie rozni sie od tego standardowego? chyba po to zeby ludzie na slepo przedluzali i mysleli ze maja wyjatkowa cene telefonu? :) doladowalem cala kwote rok przed planowym zakonczeniem okresu zastrzezonego wiec myslalem ze te 50 zl taniej jakis nowy telelefon przy przedluzaniu bedzie, a tu nawet nie dzwonili do mnie zeby mnie naciagnac na cos nowego.. hmm dziwne;) Raportuj

  19. Klient Fresha napisał(a):

    Niestety poza napisaniem odezwy, której nikt nie przeczyta prezes UKE nie wiele może.
    Gdyby dziennikarze zrobili o to taką aferę jak niedawno o konkursy sms to może wtedy coś by drgnęło, a tak to wpis przeczyta tylko kilka tysiecy osób, które już zna temat.
    Zgaduje, ze w 2015 w Heyah połączenie do Play będzie płatne 82 gr. (uwzględniłem podwyżkę Vat) Raportuj

  20. Quba napisał(a):

    gTalk Google apps i BB działa

    Można przez html ale jak skonfigurowales BB najpierw przez terminal to musisz w nim ustawić sobie hasło i login i wtedy możesz wejść przez HTMLa Raportuj

  21. Jacek napisał(a):

    Co z urodzinami , będzie coś fajnego Raportuj

  22. wiktor napisał(a):

    Jutro mecz prosimy o możliwosc ogladania w telefonach jak w ubiegłym tygodniu. Raportuj

  23. pemose napisał(a):

    a kiedy urodziny ?? Raportuj

  24. mam pytanie. Posiadam aktualnie AllInc Max 115 i chce dokonac cesji swojej aktywacji na firme.. i stad pytanie czy po dokonaniu cesji mozliwe bedzie zmigrowanie do nowych taryf Biznesowych? Raportuj

  25. Kruszek napisał(a):

    Pomocy mam pytanie czy kupując sim na 24 miesiące na firmę dokupując te pakiety internetowe one działają na infrastrukturze play i plus?

    W regulaminie jest następująco:
    W ramach usługi Abonent otrzymuje określony limit na transmisję danych do wykorzystania na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci Telekomunikacyjnej P4, przy wykorzystaniu
    ustawień APN Internet lub APN WAP.

    Raportuj

  26. kszyh napisał(a):

    dlaczego nikt nie mówi że w nowych ofertach firma jest ukryta opłata aktywacyjna prawie 35 zł w każdej taryfie… Raportuj

  27. Wojtaszek napisał(a):

    tylko macierzyste nadajniki Play, w taryfie dla indywidualnych jest lepiej Raportuj

  28. Wojtaszek napisał(a):

    i dlaczego nikt nie mówi, że trzeba koniecznie wykupic pakiet 1.8GB danych (pkt 2 regulaminu „All Inclusive dla Firm”, „Tylko SIM 24” oraz „Tylko SIM 12” … Raportuj

  29. Jacek napisał(a):

    Witam,
    mam taryfę firmową 50, chciałem przejśc na All Inclusive 55. Pan w BOK powiedział, że świetnie, super, ale jak zaczął zmieniać to stwierdził, że są jakieś problemy techniczne i żebym to zrobił w dowolnym punkcie Play. To pojechałem i to samo, mają jakąś blokadę w systemie.
    Kiedy będzie można przejść na AI i kiedy w BOK zaczną pracować kompetentni ludzie? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty