Tako rzecze rzecznik Play

Kolejna konferencja prasowa PLAY już w poniedziałek…

4 lipca br o godz. 13.00 konferencja prasowa PLAY … Tymczasem tyle :)

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Czarną stronę już poznaliśmy wczoraj. Raportuj

  2. Daniel napisał(a):

    hę? :) może coś więcej ?:) Raportuj

  3. smoking napisał(a):

    "I nikt nam nie udowodni, że czarne jest czarne, a białe jest białe!" Raportuj

  4. abcd napisał(a):

    Będzie transmisja on-line? Raportuj

  5. Marcin napisał(a):

    hmm… kolejny model blackberry? :d Raportuj

  6. mkkot napisał(a):

    Przepraszam za OT, ale zapytałem BOK co się stało z powiadomieniami dla dzwoniącego typu "abonent wyłączył telefon", "abonent jest poza zasięgiem, powiadomimy go o twoim telefonie". Zamiast tego, gdy wyłączę telefon a ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, słyszy tylko pi, pi, pi. BOK mi nie potrafi odpowiedzieć od 17 czerwca. Zna ktoś rozwiązanie? Może sam sobie zrobiłem kuku a nie wiem. Poczty głosowe i notki wyłączone. Gdyby ktoś z play4you chciał się zainteresować, nr zgłoszenia: 32009409. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Jaka sieć taki komunikat. Raportuj

    • abcd napisał(a):

      Ustawić przekierowania (gdy zajęty, gdy nieodpowiada, gdy nieosiągalny) na numer +48790998725. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Szanowny Panie,

      dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem portalu Play24, 19 czerwca 2011 roku, dotyczące usługi „Już w zasięgu” i komunikatów głosowych.
      W celu rozwiązania zgłoszenia, sprawę przekazałem do działu technicznego, w celu dokonania stosownych weryfikacji. Dział ten, po przeprowadzeniu weryfikacji stwierdził, iż dla usługi głosowej o numerze 7944xxxxx, zostały zarejestrowane pewne niedogodności techniczne, które mogą wpływać na prawidłowe działanie zarówno usługi „Już w zasięgu” jak i jednoczesnym działaniu komunikatów głosowych. Związane to jest z tym, iż Pana numer telefonu 7944xxxxx jest aktywny
      w specjalnie dedykowanym systemie, który generuje określone żądania komunikatów głosowych, jak
      i informacji dotyczących usługi „Już w zasięgu”. Po weryfikacji wspomnianego systemu stwierdzono, że niektóre próby połączeń z Pana numerem telefonu są nieprawidłowo weryfikowane przez dedykowany system. Zgłaszana niedogodność została przekazana do poprawy, do odpowiedniej grupy eksperckiej zajmującej się opisanym przypadkiem. Dodatkowo, w celu poprawienia funkcjonalności, zostały również dokonane ręcznie zmiany w systemach, które mogą poprawić działanie usługi „Już w zasięgu” jak i występowania komunikatów głosowych. Przepraszam
      za powstałą sytuację. Zapewniam, że sieć Play pracuje nad możliwie najszybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji.
      Wierzę, że powyższe wyjaśnienia przedstawione z mojej strony, w pełni odpowiadają
      na zadane z Pana strony pytania. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      ok dzieki za numer zgłoszenia. Faktycznie coś z tymi przekierowaniami trzeba pokombinować. niedługo to rozwiążemy.
      Raportuj

  7. Hotelarz napisał(a):

    Witam. Kiedy zmiany w pakietach internetowych z lejkiem w Play Fresh?
    Jutro 1 Lipca a zmian w Play Online na kartę nie widać. Raportuj

  8. DanielR napisał(a):

    Lejek w Play Fresh powinien być za darmo w każdym profilu. Żadam zmian w tym temacie. Raportuj

    • hotelossa napisał(a):

      Kiepski ten zasięg Play, roaming Plusa wysiada u mnie. Raportuj

      • PLAY napisał(a):

        Kochani! Gdyby nie sieć Play, już dawno bym poszedł z torbami pod most. Raportuj

        • Toms napisał(a):

          Ja w swoim TT mam internet bez limitu za 9,08 zł. Oferta internetu z lejkiem w Play Fresh jest kiepska i droga. Raportuj

          • GaduAirowiec napisał(a):

            Ja w moim GGAir mam rozliczanie internetu co 1kB a w Play Fresi i Online jest 100kB. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              GGAir jest na wymarciu. Raportuj

            • Hotelarz napisał(a):

              Dobrze że GGAir upada nie będzie konkurencji dla Play Fresh ;) Raportuj

            • Piotr napisał(a):

              jak nie będzie konkurencji dla Play Fresh to Play nie będzie miało motywacji do polepszania oferty (polepszania – patrząc od str klientów).
              Dla mnie to ggair to zakręcone strasznie, oferta zakręcona. Tu masz taniej jak będziesz uzupełniał konto co miesiąc za 50 zł a jak nie to aktywuj (kupuj za 6 zł) promocję. Pakiet na 30 dni. Lipa, takie k…. zmuszanie do uzupełniania konta co miesiąc. Nie lubię takiego podejścia do klienta. Raportuj

  9. Redi napisał(a):

    Hehe, że niby nic nie wiadomo… A na górze strony reklama blackberry- "Black is white" :) Raportuj

  10. Hotelarz napisał(a):

    Zadałem pytanie i czekam na odpowiedź. Nie oskarżaj mnie, jak nie masz pewności że to ja. Raportuj

  11. odchodzi4 napisał(a):

    każdy moze przekonać sie o białej stronie play wystarczy spojrzeć na mapę zasięgu same białe plamy
    O czrnej stronie juz wiemy gdy jest konkurs play o fona Raportuj

    • Dżej Dżej napisał(a):

      Hahaha, zajrzałem na mapkę z zasięgiem Play i co… Zmienili ją :-). Już teraz nie widać kiedy doszły nowe miejscowości :-). Widać sami uznali, że jeżeli od ponad pół roku nie doszła żadna NOWA miejscowość z własnym zasięgiem ,to lepiej wywalić tę sekcję bo wyglądała żenująco :-). Raportuj

      • zenuaaaa napisał(a):

        Śmiesznie to by wygladalo jakby miejscowosci znikały co jest rowniez prawdopodobne bo sie play dławi wlasnym zasiegiem ale tak to jest jak sie oszczedza na wszystkim i daje w umts 900 zarowno glos na 1 mhz i neta na 5mhz :D Zenujaca siec ;] Raportuj

  12. Hotelarz napisał(a):

    Podobno Nowa Odświerzona oferta internetu na kartę Play Online, będzie atrakcyjniejsza od OFnk z Allegro.
    Jak myślicie, będzie tak? Może Pan Play by się wypowiedział na ten temat? Czekam. Raportuj

  13. bartolinio napisał(a):

    Marcinie o co chodzi z roamingiem w sieci Orange? już któryś raz natknąłem się na osoby piszące, że ich tel. przełączył się na Orange po stracie zasięgu sieci Play… o co chodzi? Raportuj

  14. @AleksandraSzczu napisał(a):

    pewnie pojawi sie kolejny badziewny model blackberry ;] Raportuj

  15. @AleksandraSzczu napisał(a):

    aha i gdzie jakas porządna oferta dla firm ? Raportuj

  16. Abonent napisał(a):

    Marcin odswiezcie wkoncu POnk!!!!!! Raportuj

  17. szal w p4 napisał(a):

    Od Wojtka z pomaranczy to sie powinienien pan grucha bardzoooo wiele uczyć odnośnie odpowiadania na pytania abonentów. Tylko, że ten blog to już kompletne zero i spis a raczej archiwum wpadek szanownej gruchy. Za zapowiedź europejskiej premiery wildfire S i kłamstwa w tym zakresie to powinien dyrektor HTC dzwonić z pretensjami a nie jakaś wyimaginowana panna o cza cza. Biorac pod uwage, ze zagraniczne seriwsy rowniez reklamuja ten badziewny teelfon jako cha cha i nikt im pretensji nie robi. Jak sieć taki rzecznik :D ITU nam pozwolilo hahahaha Raportuj

    • madziar napisał(a):

      lepiej niech sie nie uczy bo pozniej same klamstwa beda;p juz sobie P. Wojtek zablysnal w pomaranczy stwierdzeniem ze taniej niz 60gr za min nie da rady bo by sieci musialy doplacac hahaah tyle wiarygodnosci;/ Raportuj

      • truchło play napisał(a):

        widocznie wtedy MTR nie pozwalaly na to :) Nie badz debilem i czasem mysl :D To orange da minute do play za 40 groszy podczas gdy MTR wynosi tyle samo i bedzie moglo mowic, ze polaczenia do play sa za darmo :) Raportuj

  18. Mat napisał(a):

    Czego bedzie dotyczyła ta ponedziałkowa konferencja? Raportuj

  19. Play napisał(a):

    Czy można wziąć Play Mixture na Dowód? Raportuj

  20. Antyfcb napisał(a):

    Zróbcie coś nowego dla Fresha! Raportuj

  21. Play napisał(a):

    Zrobimy,zrobimy,już niebawem podwyżki i znika ulubione 10 za 30. Raportuj

  22. mk13 napisał(a):

    Lepiej niech cos wymysla z POnK bo ja sie przerzucam na darmowe aero2 :P Po co placic za 1mb jak teraz 0,25 za darmo, a juz za 11 miesiecy podskoczy do 0,5. :) Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Do tego opłata startowa, ogranioczna funkcjonalność i usługa ograniczona terytorialnie. Fajnie :)

      Nie ma to jak za coś "darmowego" płacić… Raportuj

  23. Robert napisał(a):

    tele play? Miał być w czerwcu. Raportuj

  24. Zenon napisał(a):

    Panie Marcinie, bardzo proszę o oficjalną informację, czy sprzedawane w PLAY BB 8520 zawiera moduł GPS? Słyszałem, że starsze wersje tego modelu GPS-u nie posiadały.

    Pozdrawiam! Raportuj

  25. abcd napisał(a):

    SMS o numerze dzwoniącego działa, już w zasięgu wyłączyłem 3 lata temu.
    O to chodzi, że po wyłączeniu notki przekierowania powinny ustawiać się tak jak napisałem wyżej, na numer z końcówką 725, niestety u większości tak to nie zadziałało. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Na części numerów działa to prawidłowo, a na innej nie.

      Bez zgłoszenia i pomocy play4you raczej tego nie naprawisz.
      Pomysłowość zwykłych konsultantów nie zna granic… Raportuj

  26. Mateusz napisał(a):

    Widziałem, że w jednej z poprzednich notek, jeden z komentujących proponował wprowadzenie podsumowania połączenia. Bardzo mi się podoba taki pomysł. Np:

    Czas połączenia: 00:01:00
    Koszt połączenia: 0,29 pln (np. pobrane z pakietu złotówek / minut / konta podstawowego)
    Pozostała kwota: 29,71 pln (np. konto podstawowe / pakiet złotówek / minut)

    Ponoć w Plusie było/jest coś podobnego. Czy taka opcja jest do rozważenia? Najlepiej pozytywnego ;)
    Pozdr. Raportuj

    • mmm napisał(a):

      Włącz sobie to na miesiąc i zmienisz zdanie. Nie ma nic bardziej idiotycznego niż smsy po każdej rozmowie, od razu wiadomo kto jedzie na simplusie. Raportuj

      • Mateusz napisał(a):

        To może można jakoś zainicjować coś w stylu odpowiedzi USSD (przy kończeniu rozmowy) a nie smsa? Ewentualnie może jakiś flash sms (żeby się nie bawić w otwieranie smsów), chociaż odpowiedz USSD była by chyba lepsza bo nie zaśmieca skrzynki odbiorczej sms. Może przydałaby się również opcja włączania / wyłączania powiadomień. To tylko propozycja ;) Raportuj

  27. Slawek napisał(a):

    Przydała by się opcja z blokadą transferu danych po wykorzystaniu zakupionego pakietu… Raportuj

    • Daniel napisał(a):

      Nie wiem jakie masz pakiety ale nowe pakiety dostępne bodajże od lutego/marca 2011, gdzie transfer leci po nadajnikach PLUSA i PLAYa, są z tzw. lejkiem , gdzie po przekroczeniu np. 100MB , nic nie płacisz tylko spada prędkość do 32 kb/s. Raportuj

  28. mkkot napisał(a):

    Dziękuję, jak kolega niżej zauważył, miałem ustawiony numer z końcówką 729. Po przestawieniu na 725 działa jak powinno. Przestała natomiast działać usługa "już w zasięgu", ale to chyba nawet dobrze, bo wolę dostać numer dzwoniącego smsem. A moje zgłoszenie zostało przesłane do ekspertów (taki sms dostałem w sobotę). No cóż. Chcesz mieć zrobione coś dobrze, zrób to sam. Dzięki za pomoc :) Raportuj

  29. daro napisał(a):

    mam pytanko do rzecznika sieci PLAY panie Marcinie czy na konferencji bedzie przestawiana nowa oferta na karte np. 19 gr/min a sms 6gr wraz nielimitowany internet po każdym doładowaniu napewno będzie poruszana sprawa ze Play korzysta również roamingu Orange,chciałbym aby Play działał też T-Mobile bo pan Solorz może dojść do wniosku że trzeba wspolprace P4 Plus zakonczyc gdyż bedzie budował swoje imperium kosztem polkomtela Raportuj

  30. Kris napisał(a):

    Nie pierwszy raz "ktoś" nie potrafi przegrywać. Mój ulubieniec nadal w formie! Raportuj

  31. mirekb napisał(a):

    mnie interesuja nowe taryfy..juz o ofercie bez tela dla indywidualnych nie wspomne.szkoda ze jest tak licho ale wierze ze replay bez tela bedzie lepsze niz obecnie.;-) Raportuj

  32. Qper napisał(a):

    też ostatnio jestem podirytowany.

    Dzisiaj napisałem zgłoszenie, żeby wyłączyli mi treści marketingowe bo dostaje telefony z boku z ofertami pomimo tego, że na kartach rejestracyjnych mam zaznaczone wszystkie opcje "BRAK ZGODY"

    Konsultant mi odpisał – "dziękuje za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 29 czerwca 2011 roku, dotyczące włączenia zgód marketingowych na przetwarzanie danych w celach telemarketingowych. " czyli wnioskuję, że zamiast wyłączyć to je włączyła Raportuj

  33. jahu napisał(a):

    Wiesz o co mi chodziło a próbujesz zejść na temat telefonu. Ja już na temat konkursu się nie wypowiadam. Raportuj

  34. Adam napisał(a):

    Wracam do domu do mojej małej mieściny na wakacje, a tutaj super zasięg Play i HSPA – prawie 6 Mbitów w speedteście na androidzie :) Thank you Play! Raportuj

  35. Cytujący Rzecznika napisał(a):

    Jak napisał rzecznik Play robiąc aluzję zapewne do tej kwestii “Tydzień temu rewolucja BlackBerry a już za kilka dni kolejny super produkt;-)” Raportuj

  36. Kamil napisał(a):

    A ja bym chciał byście na konferencji poprosili szanownych komentujących by nauczyli się stawiać przecinki. Dla dobra narodu! Uwierzcie, czyta się Was zdecydowanie łatwiej…
    Raportuj

  37. Kamil napisał(a):

    A ja bym chciał byście na konferencji poprosili szanownych komentujących by nauczyli się stawiać przecinki. Dla dobra narodu! Uwierzcie, czyta się Was zdecydowanie łatwiej…
    Raportuj

  38. appleipadspl napisał(a):

    Was też Play denerwuje coraz bardziej? Czepiam się? Gdybym się czepiał to bym napisał, że w komentarzach kilka postów temu 'ktoś' obiecał mi doprowadzić do finalizacji mojego zgłoszenia na play24 a tym czasem jest ono rozpatrywane już 12 dni (!)… ale tego nie napiszę :P

    Czy czarno-biała konferencja znowu będzie nas nudzić tymi ochydnymi blackberry? Jak długo można na ten jeden temat. Całe wakacje?

    Swoją drogą.. Co was tak wzięło na te kolory? Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      na rozpatrzenie zgłoszenia czekasz do 30 dni.. a Ty po 12 dniach się rzucasz? trochę cierpliwości. Raportuj

    • Gwóźdź Programu napisał(a):

      Tak długo jak jest płaska stawka, roczna ważność konta i działają mi pakiety internetowe, to jestem zadowolony. I tak nikt do mnie nie dzwoni i ja rzadko to robię, więc mi styka. Raportuj

      • appleipadspl napisał(a):

        Freshowi nie mam nic do zarzucenia. Za to abonamenty opłacają się dopiero gdy ktoś chce płacić 50 zł. Ja chciałem przedłużyć umowę 2 raz (trzecia umowa) ale nie mogę tego zrobić bo po pierwsze:

        W salonie pokazali mi jedna ofertę z wielkim wyrzutem, że mi się nie podoba a ona przecież jest taka wspaniała i czego ja w ogóle chcę.

        Na infolinii w ogóle nie słuchają tego co się do nich mówi. Ja mówię, że nie chcę żadnych 'dodatków' na krócej niż na cały okres trwania umowy a oni mi pakiet na 6 miesięcy chcą wcisnąć…

        Jeszcze inna kwestia to to, że gdybym nie złożył na play24 zgłoszenia to prawdopodobnie nikt by się do mnie nie odezwał w sprawie przedłużenia.

        No więc zdecydowałem napisać w ostatecznym zgłoszeniu moje preferencje – czego oczekuje od swojej oferty przedłużeniowej z prośbą o skomponowanie mi takiej lub podobnej lub napisanie: 'Nie da się'.

        Czy na takiego maila potrzeba 12 dni? żeby było zabawniej nie wiem czemu ten człowiek powyżej się mnie czepia skoro ktoś podający się za osobę decyzyjną obiecał 'przyspieszyć' rozwój całej akcji. Tak przyspieszył, że nic nie przyspieszył.. Czyli albo mnie biorą na przetrzymanie typu "nie róbmy nic zobaczymy co zrobi", albo zwyczajnie maja taki burdel w papierach, że trzeba wiać a nie zastanawiać się nad przedłużaniem umowy.

        Czemu u diabła nie mogę zrezygnować z Waszej umowy przez internet skoro stawiacie na bycie 'eko' promując 'ekofaktury'? Czyż nie byłoby bardziej 'eko' gdybym nie musiał drukować A4, wypełniać odręcznie i wysyłać PP? Powiem Wam dlaczego – Bo to wasze Eko to się wam opłaca bo nie musicie drukować i wysyłać. Ale to, żebym ja oszczędził w ten sposób to się Wam już nie opłaca bo zbyt szybko tacy jak ja rezygnowaliby z Waszych beznadziejnych umów. A dzięki temu, muszę iść na pocztę fakt zwlekam już drugi miesiąc i to się znowu Wam opłaca :)

        Także proszę mi nie mydlić oczu, że wychodzicie na przeciw oczekiwaniom klientów bo podejmujecie taki krok jedynie wtedy gdy może Wam to przysporzyć zysku, lub wzrostu zaufania klientów (i w konsekwencji również zysku).

        Zakończę jednym zdaniem swój przydługi wywód:

        Tak wiem, że inni są tacy sami.. ale do diabła jeszcze 'wczoraj' myślałem, że Play jest inny. Raportuj

  39. O$$raHotel napisał(a):

    A po jaką …. jest wesoło. Chłopak sobie popracuje na czarno czyli kradziej a wieczorkiem się od tego odrywa. Raportuj

  40. Sale manager napisał(a):

    "Internet od Play za 15 zł nie okazał się sukcesem rynkowym. Bezprzewodowy dostęp do sieci z limitem 500 MB i przepustowością nie przekraczającą 512 kb/s stanowi tylko niewielką cześć sprzedaży usług internetowych w Play. Według informacji Rzeczpospolitej oferta internetowa operatora ma zostać odświeżona jeszcze przed wakacjami." A więc nowa oferta PO i możliwe POnK. Raportuj

  41. tom napisał(a):

    orange ma o 11tej w poniedzialek przedstawić swoją ofertę internetową to zapewne play o 13tej (2 godziny później) przedstawi swoją ofertę internetową… Raportuj

  42. badyn napisał(a):

    a co z play online na kartę. Raportuj

  43. Pytanie do Play napisał(a):

    A ja mam takie pytanie do PLAY: kiedy odpalicie stację w Mieni koło Mińska Mazowieckiego?? Raportuj

  44. miju napisał(a):

    tematy konferencji są juz dawno ustawione takie konferencje planuje sie się także ci co wierzą że będzie lejek we freshu rozczarują sie Raportuj

  45. djgreg napisał(a):

    Gdzie się podziały komentarze ??? Raportuj

  46. rrrrrrrrr napisał(a):

    Tak konferencje i materiały oraz całą tą marketingową ściemę mają przygotowane tylko praktyczna realizacja oferty to problem w BOK nikt nic nie wie, usługi wyższa prędkość i nocny transfer nadal nie możliwe do aktywacji, no a jak ktoś im to napisze to zamiast powiedzieć sorry daliśmy plamę wolą ocenzurować. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty