Tako rzecze rzecznik Play

Play24 – zmiany

Dziś w nocy zakończyło się wdrożenie kolejnych zmian w serwisie Play24 Obok szeregu drobnych zmian poprawiających funkcjonowanie serwisu, najważniejsze to:

W zakładce finanse została utworzona nowa podzakładka ?zarządzanie finansami?. Z jej poziomu można:
– włączyć e-fakturę
– wypełnić wniosek o polecenie zapłaty
– zamówić rachunek szczegółowy cykliczny

Lekko zmodyfikowana została również sama tabela z fakturami. Można z jej poziomu teraz:
– zamówić duplikat faktury (usługa jest niedostępna dla e-faktury)
– zamówić rachunek szczegółowy jednorazowy

Dziękujemy również wszystkim, którzy brali udział w testach aplikacji Play24 mobile. Planowany termin finalizacji aplikacji przewidujemy na przełomie czerwiec/lipiec 2011:-)

Komentarze

  1. odchodzi4 napisał(a):

    ciekawe jak długo play24 bedzie działał prawidłowo Raportuj

  2. arturro napisał(a):

    Oczekuje z niecierpliwowscia na mobilne play 24 Raportuj

  3. Ne Mrawy napisał(a):

    Czyli po wakacjach,przed Świętami będzie Raportuj

  4. colour haze napisał(a):

    A ja polecam taki ciekawy raport, który dziś opublikował UKE. Play wypadł w nim naprawdę ciekawie:)
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/43/59/43598/Jakosc

    To już nawet nie 4G tylko co najmniej 5:)
    Pozdrawiam Raportuj

    • abcd napisał(a):

      Rzeczywiście play nie wypadł za dobrze, ja już kilka dni temu podjąłem decyzję o stałym przełączeniu się na zasięg Polkomtela. Raportuj

    • colour haze napisał(a):

      Np bardzo ciekawe są wyniki procentowe pokazujące średnią liczbę sesji udanych. Play ma tylko niewiele ponad 40% podczas gdy inne sieci ponad 80% a Era 93%. W średniej liczbie połączeń udanych jest nieco lepiej ale również P4 znajduje się na końcu stawki. To daje wiele do myślenia. Raportuj

    • madziar napisał(a):

      i jestem tym bardzo zaskoczony!!! Bo przy predkosci neta play wypadl znakomicie a czego sie nie spodziewalem w koncu w3 reklamuje swoje 20 i 40Mbps a tu taki psikus:) Raportuj

  5. jahu napisał(a):

    Play24 jest najbardziej funkcjonalną aplikacją do zarządzania kontem z całej w4 ;) Raportuj

    • Manieeek napisał(a):

      Orange Online jest nieco bardziej rozbudowane i stabilniejsze. Ale ma swoje wady: jest ociężałe (jak cały "orange portal"), i mniej intuicyjne od Play 24. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      z tym się zgodzę, bo jest to również jedna z zalet, która mnie trzyma przy PLAY.
      Zarządzanie wieloma numerami jest bajeczne i proste.

      Żeby tylko działało 24 h to byłoby idealnie Raportuj

    • adam664 napisał(a):

      Najlepsza jest możliwość dopisania wielu numerów do 1 konta Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Serwis ciekawy i to tyle ;P

      Przydałaby się mobilna wersja, która działa (obecna działa wyłącznie gdy łączysz się przeglądarką natywną poprzez APN:WAP) i jest na tyle rozbudowana, że umożliwia sprawne zarządzanie kontem przy pomocy telefonu komórkowego. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Ciekawy i funkcjonalny. Wiem jak wygląda Plus Online i to jest wielkie nieporozumienie nic tam nie można sprawdzić totalna maniana. Nie wiem jak to wygląda w sieci T. W Orange jest to dość funkcjonalne ale nie jest intuicyjne. Raportuj

  6. kwasielec napisał(a):

    Teraz już nic nie grzebcie w środku play24 tylko sprawcie żeby zawsze można się było zalogować bez problemów. Raportuj

  7. appleipadspl napisał(a):

    W dalszym ciągu jednak jeśli chodzi o rezygnację z umowy musimy postępować jak ludzie pierwotni czyli biec na pocztę w tym celu. Kiedy wreszcie Play skończy z takim podejściem, że jeśli klient będzie miał maksymalnie utrudnione zerwanie umowy to tego nie zrobi? Ktoś tu jakiś czas temu mówił o uczciwości? Pozdrawiam Raportuj

    • Manieeek napisał(a):

      Właśnie. Procedura rozwiązania umowy jest najbardziej pokręconą w całej W4.
      Najpierw trzeba biec do salonu po formularz (na stronie nie ma, mailem BOK nie chce wysłać), który i tak trzeba wysłać pocztą (dlaczego w takim razie P4 nie opłaci kosztów wysyłki?). Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Konsultant powinien przyjąć rezygnację w salonie. Pisał kiedyś o tym P4Y1. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        tak i wszyscy jesteśmy równi wobec prawa, itd….

        pisac to sobie może, ja też mogę opowiadac bajki

        fakty sa takie, że salony NIE przyjmuja, a p4y1 czy ktokolwiek nie potrafi wysłac okólnika do salonów, by to robiły – skoro maja tak robić

        aktualnie to jest to tzw. spychologia stosowana

        Raportuj

        • Pawel napisał(a):

          Na co Ci formularz?
          Piszesz na kartce:
          "Oświadczenie woli
          Ja, Jan Iksiński, legitymujący się dowodem osobistym nr…… , zamieszkały przy ul. takiejitakiej 5, 00-000 Miasto, niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr… zawartą w dniu… i dotyczącą numeru telefonu ….. na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług/art. XX ust. X ustawy Prawo Telekomunikacyjn Dz. U(…)/etc. W zgodzie z Regulaminem/Umową/Ustawą, obowiązuje NN dniowy okres wypowiedzenia/ umowa jest wypowiadana ze skutkiem natychmiastowym.

          miejscowość, Data, podpis

          Pakujesz w kopertę, wysyłasz na adres z KRS (aktualnie Taśmowa) najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru i dodatkowo faksem na oficjalny numeri i tyle.

          Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        "Dobry lud to głupi Lud" Raportuj

  8. wonski napisał(a):

    dlaczego nie działa play24 w przeglądarce na telefonie? Wyskakuje brak odpowiedzi bramy Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      dokładnie tak jak pisze pakierhakierxd.
      Z wap.24 połączysz się tylko za pomocą przeglądarki, która bezpośrednio połączy się z serwisem przy pomocy APN:WAP. Czysta głupota. Odpada Opera. Odpada APN:Internet. Raportuj

  9. swir2701 napisał(a):

    jak to jest z tą skrytką pocztową widniejącą w adresie P4 ?
    jak chcę wysłać polecony z potwierdzeniem odbioru ? da radę czy nie ? Raportuj

  10. Qper napisał(a):

    Szkoda, że nie można z poziomu play24 pobrać darmowego rachunku szczegółowego.
    Czasem się to przydaje, a w playu czekam już 2 miesiąc na zamówiony rachunek szczegółowy. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      a i bardzo jestem zawiedziony, że pomimo upływu 3 miesięcy od wdrożenia nowego wyglądu w play24 w dalszym ciągu nie działają prawidłowo dymki informujące o kosztach danego połączenia w zakładce historia połaczeń.

      Jeżeli połączenie jest rozliczane z kilku pakietów jednocześnie to niestety nie zobaczymy z jakich
      dla przykładu http://imageshack.us/photo/my-images/64/play24.pnRaportuj

      • Qper napisał(a):

        a i przy opcjach zmiany taryfy w Play Fresh w play24 nie działają linki do regulaminów przy:

        – opcji zmiany na podstawowy fresh
        – opcji zmiany na opcję Internet

        dodatkowo nie działają linki:
        – przy opcji "Więcej o Ofercie Promocyjnej." dla usługi Nieograniczone rozmowy

        zgłaszane 2 miesiące temu i nadal nie poprawiliście tym małych problemików Raportuj

        • Qper napisał(a):

          :)

          jak już mówimy o Freshu i play24 to po co w dalszym ciągu widnieją wszędzie informacje:

          "Promocyjne MB w strefie taniego Internetu" oraz usługa Blokowania transferu

          Chyba te opcje są już zbyteczne skoro ujednoliciliście pakiety danych :) Raportuj

  11. jacek napisał(a):

    jak zasugerowałem funkcjonalność do boa to skasowano moje zapytanie i nikt nie raczył odpowiedzieć :/
    z jednego konta zarządzam 8 numerami, czy pomyślicie o funkcjonalności opisania numerów (dodatkowy krótki opis tekstowy)? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      jak dodasz numery, którymi zarządzasz do książki telefonicznej to przy następnym zalogowaniu będziesz mieć opisy na liście.

      Ta funkcja jest już od dawna Raportuj

  12. Irek napisał(a):

    Fajnie że wprowadzacie zmiany tylko niestety w Play 24 nie moge przejść do zakładek nie przychodzą hasła jednorazowe Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      1. Wyloguj się. Zrestartuj połączenie z internetem.
      2. Ponownie zaloguj się.
      3. Upewnij się, czy numer jaki masz przy sobie to numer na którym wykonujesz PIERWSZĄ OPERACJE W SESJI (przechodzisz do Faktur/Bilingów/Usług). Ewentualnie upewnij się czy nie masz podanego Numeru Administracyjnego.
      Jeżeli masz ustawiony jakiś numer jako administracyjny, to ZAWSZE SMSy będą przychodziły na ten numer! Raportuj

  13. juurek napisał(a):

    No chyba oszalałeś będą Ci sprowadzać telefon z przed 4 lat. Pewnie jeszcze rzecznik ma osobiście wśiąść w wehikuł i przywieść go dla Ciebie. Weź obojętnie jaki telefon sprzedaj i kup na allegro najlepszy egzemplarz k800 jaki znajdzesz to moja rada. Raportuj

  14. jahu napisał(a):

    A czy nie prościej kupić tego Sony Erickssona na wolnym rynku ? http://allegro.pl/listing.php/search?category=197… i do tego karta fresh !
    A jeszcze żeby w ogóle z tobą rozmawiali telefon musi być w cenniku telefonów na życzenie. Raportuj

  15. jahu napisał(a):

    Marcin nie jest odpowiedzialny za sieć i nie ma nic do gadania to jest porażka osób odpowiedzialnych za sieć. Ale te testy przecież nie mogły wyjść lepiej wiadomo że Play nie ma własnej sieci w całym kraju. Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Pan Gruszka jest rzecznikiem sieci Play i ją reprezentuje. To znaczy ze w jego obowiązkach jest tłumaczenie spraw związanych z funkcjonowaniem Play-a. Również problemow. To jest jednoznaczne, ze jest wobec uzytkowników za siec Play ODPOWIEDZIALNY. A testy pokazały rzeczywistośc czy to się zwolennikom Play podoba czy nie. Raportuj

      • miju napisał(a):

        nie zwolenników play a wyznawców :) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Wiadomą rzeczą jest, że Play poza miastami nie ma swojej sieci więc test był z góry na przegranej pozycji. Jeśli chodzi o jakość sieci własnej to jest tragiczna i nie ma co do tego wątpliwości. U mnie w mieście po wielokrotnych monitach poprawili nadajniki i działają lepiej. A Marcin skoro nie chce tego komentować to go do tego nie zmusisz. Rzecznik jest głównie do kontaktu z mediami a niekoniecznie do kontaktu ze zwykłymi użytkownikami. Raportuj

        • klamliwa poczwara napisał(a):

          to niech nie kłamie o sieci 4G zasiegu do konca kwietnia ponad 90% polakow MIAŁO być. Niech nie kłamie o technologii skoro jak twierdzisz jahu play SWOICH nadajników nie ma pzoa miastami. To ja proponuje zmiane na internet stacjonarny p4. Najbardziej adekwatna. Grucha już nie kituj bo kłamstwo ma krótkie nogi. Już was ITU wytarmosiło a teraz UKE was dobiło. Leżycie i kwiczycie. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Prezes każe mu tak mówić to tak mówi a co on o tym myśli to tylko on wie. Raportuj

            • klamliwa poczwara napisał(a):

              Ale nikt mu nie kazal nabijac sie z jablka i orange i fikac z podroza do berlina. Gdy siec plus potrafi przeprosic za awarie czy inne sprawy grucha przewala wszystko w sukces PR. To nic ze nakradli zawyzajac kary gdyby nie wyszlo to by zarobili a, ze wyszlo to MUSZA oddac a oni sie chwala, ze ŁASKAWIE ODDADZA TO CO MUSZA.To jest problem. Kto sie rzucal, ze ITU pozwolilo? Grucha!!. ITU wysmialo 4G to co zrobil ? Dalej idzie w zaparte. ITU wysmialo 4G UKE nie zostawilo w tescie suchej nitki na play i ich pseudo sieci. Zamaist schowac glowe w piasek i posypac popiolem. Poprawimy sie inwestujemy to ten sie jara z 2010 roku danymi :D Prawda jest taka, ze zawyzajac kary nakradli forsy i zmusili wielu ludzi do pozostania w tej zenujacej sieci poniewaz wysokosc kary ZAWYZONA ich odstraszyla a ilu ludzi bylo tak wnerwionych na play ze placilo te zawyzone kary i odchodzilo ?:DDDDDD niech bedzie wreszscie plajta jak ja na to czekam. Ja sie pytam dlaczego siec ktora blokuje polaczeniam/utrudnia alarmowymi ma koncesje na dzialanie? Dlaczego kary nie dostal play za utrudnianie poalczen z nuemrami alarmowymi. Od teo zalezy ludzkie zycie. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Chciałem tylko zauważyć że to nie Marcin zaczął zygać do rzecznika Orange. Raportuj

            • klamliwa poczwara napisał(a):

              zauwazam, ze to gruszkens zawsze fikal do pomaranczy a podobno nie komentuja wpisow konkurencji :D Co zaczal zygać? Bo wyśmial PRAWIDŁOWO po decyzji ITU pewna sieć ktora na decyzji ITU bazowala swoje 4G. Co teraz zrobi mister bartlomiej mozg tego 4G? Atakowali play wyszydzali a oni twardo 4G bo ITU tak powiedzialo a ITU sie wyparło jak wyrodnego syna :D co teraz z tymi pstaciami od 4G? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jesteś pewien że "nie komentuje wpisów konkurencji"? Czy może czego innego nie komentuje? No tak ale czego się spodziewać po robolu na czarno. Raportuj

  16. Pankracy napisał(a):

    Co jest z tym play24 nie mozna sie zalogowac przez opere mini w telefonie poprawcie to. Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Rozumiem korzystanie z opery mini do przeglądania netu i zaglądania na strony wymagające zalogowania, ale niezbyt "wartościowe" (forum, etc.).

      Ale logowanie się na strony związane z finansami (operator, bank, etc) to proszenie się o kłopoty. Raportuj

  17. jahu napisał(a):

    Jemu chodziło o to, że łatwiej będzie złapać HSPA+ Play niż HSPA+ DC Orange i o nic innego. Raportuj

    • klamliwa poczwara napisał(a):

      nie prawda. Wiec kitów tu nie strzelaj. Ciekawe kiedy złapią to hspa+ jak na mapce sieci 4 generacji p4 sa same biale plamy i ledwo co widoczne nadajniczki i same krzyżyki czerwone pomiedzy nimi bo zrywalo polowe polaczen :D Tu nie chodzi o predkosc tylko technologie zasieg hahahaha wszyscy smiejemy sie z gruchy hahahah Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Jak się chcesz śmiać to na zdrowie. Powiem Ci tylko tyle, że żadna sieć nie ma tyle nadajników UMTS co Play. Mapa zasięgu usług: http://internet.play.pl/maps/map Raportuj

        • klamwlia poczwara napisał(a):

          wlasnie wyszlo podczas testów :D Co to za nadajniczki w których zrywa co drugie polaczenie ?:D Takie nadajniczki to równie dobrze atrapy. Hahahaah wszyscy smiejemy sie z boga 4g gruchy hahaha. Gdzie te 90% Polaków w zasięu 4G do końca kwietnia ?:D Ta mapa play to sobie mozesz w paincie porysowac co najwyzej takie odzwierciedlenie ma w rzeczywistosci co nic. Widac w testach UKE ile to nadajniczkow ma play na glownych trasach. Grucha to ktoredy Ty bedziesz jechal do tego Berlina testowac 4G ? Wiesz okolice poznania i glowne drogi musisz ominac bo sie osmieszysz. To chyba z przenosnym nadajnikiem na glowie bedziesz maszerowal byle wolno zeby nie zerwalo polaczenia!:D Raportuj

          • madziar napisał(a):

            wyszlo ze play najszybsza ma siec co jest niezlym zaskoczeniem!!! No ale fakt na gprsie 4g sie nie zbuduje;p Raportuj

            • Przemo napisał(a):

              Zapewne Play wypadłby lepiej przy terminalu z UMTS900. Wiadomo, że PO działa tylko po UMTS, więc zasięg GSM900 nic nie daje. Test mało obiektywny. Co do W3, to na odludziu mają głównie EDGE, a to ciężko nazwać mobilnym internetem, chyba, że mówimy o operze mini. Raportuj

            • madziar napisał(a):

              No niestety nawet opera mini ma problemy z tymi super gprsami i edge – co prawda korzystalem tylko w plusie i orange wiec byl dramat. jak era to nie wiem ale nie podejrzewam szalu;p Raportuj

          • divhashmorex napisał(a):

            Głupot nie opowiadaj. Poczytaj trochę o technologiach, a dopiero potem komentuj. Raportuj

            • klamliwa poczwara napisał(a):

              ta twoja technologia taśmowej rozlaczyla 60% polaczen :D Ta twoja technologia tasmowej nadal rozlicza co 100kb i zamyka sesje szybciutko zebys po 16 kb mial naliczone 100kb. Ta technologia tasmowej nie istnieje poza maistami. Ta technologia tasmowej najwazniejsze trasy w Euro nie obsluguje a grucha szczytowal piszac o glownych trasach i jeździe do berlina. To co ominie poznan i autostrady ? Bedzie kluczyl wedle zasiegu p4 zeby go nie rozlaczylo :D Raportuj

  18. klamliwa poczwara napisał(a):

    Znowu pogrom play i 4G. Najpierw ITU teraz raporty UKE. Walicie sie play walicie i to ostro :D Już sie nie mgoe doczekać az to upadnie :D Tak sie rzucał, napawał, żę ITU "pozwoliło" kłamali w żywe oczy. ` Teraz wyszło wszystko KŁAMSTWO MA KRÓTKIE NOGI !!!!!!!!!!! ITU sie wypielo testy nie pozostawiaja suchej nitki hahahahahahah wszyscy sie smiejemy z 4g hahahahahah Raportuj

  19. fanciarz napisał(a):

    Nabyłem Fantę 0,5l, pod nakrętką jest kod Play. Chciałem go podarować osobie, która przedłuży sobie środki promocyjne (pozostałość po 30 za 10 zł), ale nie jestem pewien ile "potrwa" dodanie tych środków do konta promocyjnego tej osoby. Pewnie wszystko odbędzie sie przez rejestrację na stronie, tak chyba jest najsprawniej. Pytam, bo jak promocja startowała, to ktoś pisał, że dodało mu na konto promocyjne po 4 dniach (pierwszy kod) i że dopiero kolejne jakoś sprawniej… Ile sie czeka? Nie chciałbym "przestrzelić" :-).

    Aha, kończąc – skąd wiadomo, czy ma się kod, czy starter? Czy ja dobrze rozumiem, że można sobie WYBRAĆ i starter jest dla każdej nakretki? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      oj są regulaminy na stronie producenta Fanty, tam wszystko jasno i dokładnie jest wyjaśnione Raportuj

      • fanciarz napisał(a):

        to,że jest napisane 72 godziny TOI JA WIEM, ale czytałem, że niektorym po 4, czy nawet 5 dniach dodawali, DLATEGO PYTAM JAK WYGLĄDA W PRAKTYCE, ka-pe-wu?
        Dziękuję za pomoc, widze, że bardzo pomocni tutaj są czytelnicy, jak i pracwnicy… Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          słuchaj skoro masz ten kod, przeczytałeś regulamin promocji i postapiłeś według niego to nie masz czego się obawiać,
          jak mają tobie pomóc skoro od tego sa tylko i wyłącznie regulaminy ,,ka-pe-wu?" Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        no jesteś w błedzie, widzę ze znasz ten proceder, doskonale uprawiasz go i namawiasz innych do podobnego postępowania,

        pozdrawiam ciebie i innych twego pokroju w wiadomy sposób Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      1) tak, można sobie wybrać czy ten kod przeznaczysz na doladowanie czy starter.
      2) doładowanie bedzie przyznane w ciągu 72h (nawet jeśli były opóźnienia, to juz nie powinny występować).
      Raportuj

  20. Pawel napisał(a):

    Tutaj nie ma się z czego śmiać. Trzeba współczuć. Raportuj

  21. Pan M napisał(a):

    W play 24 > usługi > Wybierz Opcję Internet
    nie działa regulamin, ba nigdy nie działał.
    Po kontakcie mailowym otrzymałem odpowiedz

    "Informujemy, iż nasza strona wciąż jest modernizowana w taki sposób, żeby była coraz czytelniejsza dla Klientów, jednocześnie spełniając wszelkie wymogi funkcjonalności. Nad stroną pracuje zespół informatyków, który dba o to, by wszelkie sugestie od Klientów dotyczące problemów ze stroną były brane pod uwagę – tak samo będzie w Pańskim przypadku. Gorąco przepraszamy za utrudnienia, jednocześnie informujemy, że prace nad serwisem idą w dobrą stronę."

    Czyli standardowe bla bla bla i nic się nie zmieniło przez tyle tygodni(miesięcy?) Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Dokładnie,

      już pominę, że tan nazwa tej taryfy jest błędna bo powinna się nazywać All Inclusive Internet.
      Inne nazwy taryf zmienili a tej nie. No cóż widocznie to nie jest ważne Raportuj

  22. jeszcze w play napisał(a):

    Macie najtansza siec w polsce, ale tez macie najgorszy zasieg czy to netu czy to rozmow…. porazka….
    Zamiast wydawac kase na reklame poprawcie ten zasieg… Raportuj

  23. maciej napisał(a):

    NETMETER.eu
    20:15:05 – TEST STARTED

    20:15:05 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 286 kB
    20:15:11 – DOWNLOAD TEST FINISHED – SPEED: 382 kbits

    20:15:11 – UPLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 100 kB
    20:15:22 – UPLOAD TEST FINISHED – SPEED: 73 kbits

    20:15:22 – PING STARTED
    ##########
    20:15:24 – PING FINISHED – min: 97ms – avg: 127ms – max: 285ms

    20:15:24 – QOS STARTED
    ##

    DUŻE MIASTO…………………………………………. Raportuj

  24. maciej napisał(a):

    a tak przy okazji – od paru godzin nie można właczyć usługi (pakiet), ciągle play24 podaje, zeby próbowac później, bo teraz nie jest to możliwe….. Raportuj

  25. maciej napisał(a):

    i jeszcze jedno – po co mieszacie i nie potraficie byc konsekwentni?

    w taryfach do wyboru sa 'all inclusive' (po zmianie nazwy darmowe rozmowy, itp), ale juz po właczeniu tej taryfy nie nazywa sie ona wcale all inclusive, tylko tak jak poprzednio darmowe rozmowy…. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      dokładnie, totalny brak konsekwencji w nazewnictwie. Trochę się w tym sami pogubili. Na siłę pozmieniali nazwy dodają All Inclusive i teraz w połowie miejsc w systemach informatycznych są stare nazwy.
      Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Informatycy dopiero co skończyli przedszkole. Nie czepiaj się :) Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Jest to zadziwiające momentami, że jakaś tam firma "dostawca usług" pracująca na play24 nie siądzie i nie poklika na te kilka zakładek.

        Nie widzę, żeby to był problem. To raczej ich obowiązek i praca.
        Liczę, że może ktoś to przeczyta i naprawi, bo standardowym kanałem takie informacje nie docierają. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Dziwi mnie to że szukali testera i w końcu go nie wybrali dziwi mnie fakt wielokrotnie przeze mnie zgłaszany błędy w porównywarce na stronie http://www.play.pl/pl/porownywarka/wyniki.html wybierając play i najwyższą kwotę abo dale pokazuje w starym Long Play-u 69 239 minut wygląda to na to jakby Play sam nie znał swoich poprzednich ofert. Następna sprawa regulamin migracji http://www.play.pl/resources/pdf/Migracja_na_Ofer… podana strona nie istnieje pisałem to do BOK i dalej cisza nawet głupiego regulaminu nie potrafią poprawić, żeby działał. Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Zgadzam się, takich spraw mam więcej ale zgłaszam je bezpośrednio na telepolis do play4you2.

            Często udaje się naprawić to i owo ale ostatnio to jest porażka.

            PS
            Sam startowałem na tego testera ;) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja też startowałem ale chyba nie wybrali nikogo bo bardzo dużo błędów jest na stronach serwisu play.pl. Raportuj

        • Pawel napisał(a):

          To jest właśnie ewenement Play-a. Takie coś co nie ma prawa występować a jest. Dziwi mnie tylko że właściciele Play-a tolerują taki stan. To co się dzieje w Play-u nie jest absolutnie młodzieżowym luzem. To jest bałagan jaki obecnie trudno spotkać. Takie dziwactwo przyrody!!! Raportuj

      • Pawel napisał(a):

        Miejmy nadzieję, że oni są na indywidualnym przyśpieszonym toku nauczania. Raportuj

  26. divhashmorex napisał(a):

    A znasz opcję EDYTUJ?

    BTW, to co mnie osobiście denerwuje: http://img848.imageshack.us/img848/4250/play244.j
    Dwie rzeczy: Po pierwsze. Ważność limitu MB (w rzeczywistości do 30.06).
    Po drugie, JAKA NOWA FAKTURA? Skoro ją opłaciłem to nie jest NOWA!

    oraz: http://img21.imageshack.us/img21/9089/play245.jpg http://img402.imageshack.us/img402/739/play246.jp
    To w końcu zapłacona czy nie? Raportuj

  27. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    pozdrawiam ciebie w wiadomy sposób, tylko na tyle ciebie stać? pokaż więcej Raportuj

  28. divhashmorex napisał(a):

    I co mi zrobią z tymi danymi? Nasrają, bo bez SMSów przychodzących na NUMER ADMINISTRACYJNY nie mogą nic zrobić. A w przeciwieństwie do niektórych do każdego rodzaju serwisów mam inne hasło.
    Więc, powiedz mi. CO MI ZROBIĄ?

    Paranoicy. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Te dane są wykorzystywane do różnych celów głównie marketingowych. Daleko nie trzeba szukać popatrz na takie google zbiera informacje gdzie się da a potem zarabia na reklamach bo wyświetla Ci reklamy czegoś czego szukasz lub szukałeś kiedyś. Raportuj

  29. cbool@wp.pl napisał(a):

    AWARIA NIENAPRAWIONA:

    1. Od ok 3 tygodni mam problemy z wykonywaniem połączeń. Jak dzwonie na jakikolwiek numer to słyszę w słuchawce pi pi pi , połączenie przerwane, lub wybrany abonent niedostepny. Czasem muszę 5 razy próbować aby się połączyć.

    Zasięg: plus (playowego brak)

    Miejscowość: Rymanów woj. podkarpackie

    (sprawdzane na innych telefonach, nadajnikach, kartach sim ten sam problem) czasem jak ktoś do mnie dzwoni słyczy "wybrany numer niedostępny" oczywiście w tym samym czasie zasięg full , na tel nie przychodzi powiadomienie o probie połączenia.

    Proszę o interwencję Raportuj

  30. cbool@wp.pl napisał(a):

    ps. Bok nic z tym nie robi. Raportuj

  31. kubs napisał(a):

    Kiedy planowana jest obniżka cen "starych" modeli htc? Raportuj

  32. divhashmorex napisał(a):

    właściwsze byłoby "ciemny lud", bo rzeczywiście mogłeś to odebrać jako atak na swoją osobę :-)
    niesłusznie Raportuj

  33. tl111 napisał(a):

    Mam nadzieję , że wprowadzicie wreszcie możliwość zapłacenia faktury bezpośrednio z play 24 . Kopiowanie i wklejanie z e-avizo jest bez sensu. Raportuj

  34. Prezes napisał(a):

    To BOK w Playu to jest cyrk i burdel na kółkach. Mam mianowicie dziwny problem, nie wszystkie połączenia do sieci Cyfrowy Polsat są realizowane. Niekiedy da się połączyć niekiedy nie. Numer przenoszony z Orange. SMSy działają bez problemu, żeby było śmiesznie natomiast z połączeniami jest problem. Co jakiś czas słychać komunikat, że nie ma takiego numeru :) pochodzi on z Orange. Ja nie rozumiem tego, inne sieci nie mają z tym problemu, wszystko chula i trąbi tylko nasz "ukochany" Play!!! W tej sieci w dziale technicznym panuje taki burdel, że głowa mała. Raz, że nie wiedzieli co to Cyfrowy Polsat, potem wymyślali jakieś śmieszne przyczyny z serii brak zasięgu na telefonie CP, a na końcu powiedzieli mi, że to CP blokuje połączenia od nich :) już się nic nie odezwałem i podziękowałem, bo jeszcze do sądu podaliby mnie za to co cisnęło mi się na usta. Dzwoniłem z telefonu CP, bo numery w Play mam na kartę i są niezarejestrowane, bo gdy dzwoniłem na BOK z Playa to powiedzieli mi, że muszę mieć numer zarejestrowany, żeby przyjęli zgłoszenie :) . Napisałem na e-mail do BOK i juz ponad miesiąc czekam na ich odpowiedź. Jestem w Play z jednym numerem u nich od początku, ale moja opinia o tej sieci, o zasięgu diametralnie obróciła się o 180 stopni. Gdyby nie te stany darmowe lub SMSy do wszystkich, kulturalnie tą sieć za przeproszeniem wypierd*liłbym. Takiego dziadostawa to już dawno nie było. Czasem się zastanawiał czy już lepiej dorzucić te parę groszy więcej i mieć cały czas łączność, czy mieć taniej, ale męczyć sie ze wszystkim i użerać się z tym cholernym BOK. Pewnie i tak ten post będzie usunięty, wiadomo krytyka Play na Blogu Play nie może mieć miejsca :) Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      widzę, że trchę cie ta sytuacja sfrustrowała, daj mi numer tego zgłoszenia z BOK i przyklad ostatniego nieudanego połączenia, zainterweniuje. Sporadycznie przy przenoszonych numerach może pojawiać sytuacja gdzy nie wszystkie sieci będą prawidłowo łączyły się z numerem.

      P.S.
      o ile krytyka nie jest wulgarna, to na tym forum nie ma praktyki kasowania postów. Raportuj

  35. Pawel napisał(a):

    Drogi play4yiu1 wytłumacz mi proszę czemu nie działa to tak po prostu przez BOK? Mam problem, dzwonię do nich i oni go rozwiązują bez spychotechniki. Gdzie jest wasza wewnętrzna kontrola jakości pracy? Dla mnie sposób w jaki działacie jest ewenementem na skalę Europy. Generalnie macie potencjał ale marnujecie go w beznadziejnie głupi sposób. Co na to właściciele Play-a? Czy oni tego nie widzą? Raportuj

  36. Jej napisał(a):

    Jaki jest adres do play 24 lajt? Bo z wap.playmobile.pl nie dziwiła. Raportuj

  37. cotto napisał(a):

    Marcin – jesteście najbardziej wypasionym operatorem na polskim rynku ! spełniacie zachcianki klientów, dopakowaliście Play 24 który jest niezwykle wygodny i można w nim załatwić dosłownie wszystko.

    Oby tak dalej. Gratulacje.

    Raportuj

  38. Robert napisał(a):

    Zajmijcie sie jakoscia obslugi klienta i usuncie wszelkie gwiazdki i ukr*yte oplaty Złodz*ieje! Na swoich dwóch numerach, chciałem zmienić abonament. Z Firmowej 50 i25 na Firma 55/25. "Pan Konsultant" nie poinformował mnie, że
    "w ramach" abonamentu będę mus*iał dok*upić pakiet play online 300 i pakiet SMS – łącznie płacąc 50 zeta wię*cej. Aktyw*ował mi bez mojej wie*dzy i zgo*dy to badz*iewie na obu numerach. Zgło*siłem to do BOK'u Play biznesowego, i odsłuchali nagranie i co ? 20 minut mi chcą dać, a opłaty nie zdjęli. Dyscypl*inarka dla takiego "Pana" i to z hukiem powinien wyle*cieć ten "Pan". Nic Play to tylko samo złodz*ieje, osz*uści i nacia*gacze !!! Pododawałem gwiazdki, bo widze że mają jakiś filtr dodany, który usuwa niechciena wpisy Raportuj

    • cotto napisał(a):

      lol… masz jakieś proble*my em*ocjonalne ? Raportuj

      • Robert napisał(a):

        A ty byś nie był wku*****, gdyby okazało się, ze masz płacić 50 zeta na miesiąc wiecej, niż liczyłeś ? Bo jakiś b*a*r*a*n ci nie powiedział, że "dodają" w prezencie pakiety , z których i tak nie kożystasz, a za które każą płacić ???, to o 30% większe rachunki na miecha niż były do tej pory, a miało być koszty zmniejszone. Raportuj

  39. sanders napisał(a):

    brakuje możliwości zmiany taryfy z poziomu Play24 kiedy to się pojawi ? Raportuj

  40. Marek napisał(a):

    Witam,
    mam taki problem, przy opisie posłużę się informacjami ze zgłoszenia.

    KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
    Osoby z sieci PLUS nie mogą się do mnie dodzwonić, słyszą komunikat przytoczony wyżej, natomiast ja mogę dodzwonić się do każdej sieci. Tak jest od dnia aktywacji. Początek mojego numeru w PLAY to 534.

    TROCHĘ SZCZEGÓŁÓW:
    – Data lub okres występowania problemu: problem zauważony 23.06.2011 ale występuje od dnia 08.06.2011, czyli chwili zakupu karty SIM
    – Czy problem dotyczy połączeń od jednej osoby czy od różnych osób?
    **Od różnych osób z sieci PLUS, (testowałem też dla sieci PLAY, T-Mobile, HEYA – dla tych działa prawidłowo)
    – Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    **Wszystkie połączenia
    – Miasto, w którym wystąpił problem: Wrocław ( i raczej wątpię żeby miejscowość miała tu jakiś wpływ)
    – Ulica, przy której wystąpił problem: Legnicka, Strzegomska (gdzie bym nie był)
    – Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    **Zasięg był cały, testowane dla 2G i 3G – bez zmian, brak połączenia
    – Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    **Milicz
    – Model telefonu: Nokia E51
    – Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)?
    **"Wybrany numer jest niedostępny"
    – Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)?
    **Tak
    – Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): od aktywacji czyli 08.06.2011 do chwili obecnej

    ———–

    Czy wiadomo kiedy to zostanie naprawione i jaka rekompensata mi przysługuje za okres w którym osoby z sieci PLUS próbowały się ze mną skontaktować a nie mogły.

    Pozdrawiam,
    Marek Raportuj

  41. Darek napisał(a):

    Czy wiadomo już kiedy zostanie udostępniona aplikacja Play24 mobile? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty