Tako rzecze rzecznik Play

Apel do kolegów konkurentów!

Kochani, proszę grajmy fair. Ja wiem doskonale, że to nie jest oficjalne stanowisko firmy, ale dostaję od czasu do czasu takie maile i uważam, że można to zmienić.

cytat z listu:

„…czy macie świadomość że w Orange przy przedłużaniu umowy (a pewnie nie tylko) przyjęto strategię wg której gdy ktoś mówi, że zmienia operatora na na Play konsultant który dzwoni twierdzi m.in. że „Play jest na skraju bankructwa”, że „w regulaminie usług abonamentowych jest kruczek który mówi że Play może w każdej chwili zmniejszyć ilość minut w abonamencie lub zwiększyć koszt minuty” a nawet że „znają przypadek kobiety która podpisała umowę na abonament za 49zł w którym miało być 350 minut a po jakimś czasie ilość minut zmniejszono jej do 60 a płacić musiała nadal 49zł”. Cytaty są autentyczne z rozmów z infolinią Orange – tzn. z ich działem który dzwoni do klientów którym kończy się umowa. Wydaje mi się że powinniście jakoś zareagować na takie jawne oszukiwanie klientów. Taką rozmowę można łatwo nagrać, przypuszczam że każdy konsultant na linii ma przećwiczoną taką rozmowę gdy tylko ktoś wspomni o przejściu do Play.

Mam nadzieję że coś z tym zrobicie.”

Wojtek, zrobicie coś z tym?

Komentarze

  1. @darktori napisał(a):

    Dziadostwo. I tyle. Raportuj

  2. Kris Sovsky napisał(a):

    Play to wirtualny operator – padnie niedługo
    Play nie ma swego zasięgu
    Dużo tego jest

    Raportuj

    • Manie napisał(a):

      ?
      Pierwsze zdanie – kłamstwo.
      Drugie zdanie – kłamstwo.
      Trzecie zdanie – jesteś konfabulantem Orange? Raportuj

      • abert napisał(a):

        co ty pie… kiedy ostatnio wyjeżdżałeś ze swojej warszawki po za zasięg rodzimych nadajników?

        ja średnio 20km za tarchominem np muszę grzebać w setingsach – samsung galaxy 2! Raportuj

  3. Basia napisał(a):

    w skrócie – MASAKRA. ręce z cyckami opadają. a jak to świadczy o konsultantach…?

    @Kris – sęk w tym, że Play ma największy zasięg, bo jako jedyny operator korzysta ze swoich nadajników i nadajników innej sieci… ;)
    Pozdrawiam. Raportuj

    • Krzysiek napisał(a):

      Obawiam się, że co za dużo to niezdrowo – mieszkam w takim miejscu, gdzie zasięg plusa jest OK natomiast play ledwo sięga. I jak to wygląda w praktyce – telefon zastanawia się z której sieci skorzystać przez co wydłuża się proces nawiązywania połączenia, są też głuche połączenia i informacje "abonent jest poza zasięgiem".
      Oczywiście lekarstwem na to jest ustawienie ręczne wybór sieci operatora – plus :) Raportuj

      • Jarek napisał(a):

        Też tak robie, niestety nie moge korzystać z internetu (mam 2GB miesiecznie- ale od pół roku zużyłem tylko 115MB) dobrze ze przez WiFi jest zasięg. Szkoda ze nie mogę umowy zmienic i zamienic 2GB na 500MB. Ale trudno Raportuj

  4. wolk napisał(a):

    dowody poproszę Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Takie bzdury opowiadają, jak się jest w jakimś salonie (nie tylko Orange) i delikwent mówi, że się przeniesie do P4.
      Byłem świadkiem paru takich rozmów. Niestety nikt nie gra czysto. Liczą się plany sprzedaży. Raportuj

  5. Kris Sovsky napisał(a):

    Basia wiem wiem , pracowałem " w back i cc P4 "
    Wolk – idź chociażby do salonu , tam też takie bajki opowiadają Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Owszem, w salonie też opowiadają "ciekawe rzeczy", ale jednak mają pewien umiar. W salonie jest zawsze kilkoro ludzi, więc raczej sprzedawcy zachowują jakiś margines przyzwoitości. To co robią sprzedawcy telefoniczni jest nie do opisania. Raportuj

  6. klient. napisał(a):

    Panie Marcinie.
    Pan Wojtek z tym nic nie zrobi, bo to nie jest problem Orange tylko problem akwizycji.

    Akwizytorzy – absolutnie wszystkich firm – starają się wcisnąć coś klientom bo z tego żyją i chwytają się przy tym wszelkich, głęboko nietycznych (a moim zdaniem często nielegalnych) sposobów.
    W moim prywatnym mniemaniu akwizytorstwo i teleshoping powininny zostać zdelegalizowane. Dopóki tak się nie stanie (a raczej się nie stanie) od sprzedawców będzie można usłyszeć absolutnie wszystko.

    Ps. W zakresie tego tematu polecam wszystkim film "Akwizytorom dziękujemy" z Kazimierzem Kaczorem, daje do myślenia. Raportuj

  7. Mariusz napisał(a):

    tylko nie wiem czy to jest wymysł orange czy kierowników placówek którzy muszą wyrobić plan i stosują dowolne metody nie zawsze grajac fair Raportuj

    • yossarian1313 napisał(a):

      Mi takimi tekstami sypią konsultanci z centrali (ci z salonów zapraszają do siebie). Nie dalej jak przedwczoraj poprosiłem by chociaż w czasie wakacji dali mi spokój i nie dzwonili – konsultant odpowiedział, że będą dzwonić ciągle (w domyśle – do skutku) bo mi się umowa kończy :D Żeby chociaż ofertę poprawili… Po tym jak powiedziałem, że będę testowałsmartfona gość się zjeżył i zaczął jechać po playu, ale szczerze mówiąc przestałem go słuchać… Ale że nic w przyrodzie nie ginie to dodam, że jeszcze wiosną nie myślałem o migracji do P4 (laaata przyzwyczajenia), ale orange wręcz mnie zmusiło do rozejrzenia się po rynku. Raportuj

  8. Marek Litwin napisał(a):

    Nie tylko Orange robi takie przekręty. Chyba wszyscy pamiętamy masową awarię systemu i drukarek Plusa, gdy tylko wspomniało się o rozwiązaniu umowy ze względu na zmianę regulaminu :-) wtedy chyba pierwszy raz ktoś teoretycznie dorosły i kompetentny kłamał mi w żywe oczy, a ja miałem tego pełną świadomość.
    Raportuj

  9. Woythez napisał(a):

    Pracowałem w Orange i wiem, że nikt nigdy nam nie kazał mówić, że play padnie, robiło się to samemu, żeby zniechęcić klienta od podjęcia decyzji o odejściu. Wiem, że to było chamskie zagranie, ale w końcu od ilości klientów zależały nasze zarobki – klient nie odszedł tylko przedłużył umowę, a to się do planu liczyło. Raportuj

  10. Kris Sovsky napisał(a):

    12.07.20113280415748790xxxxxxxKwestie techniczne WWWRozpatrywane

    Doczekam się odpowiedzi Marcinie – czekam do 23:59 ( Potem , sorry ale będę zmuszony powiadomić znane wam oddziały … ) Przypominam że jest to REKLAMACJA – a nie ZGŁOSZENIE

    Raportuj

  11. Kris Sovsky napisał(a):

    zgłoszenie nr 32804157 Raportuj

  12. kiraf napisał(a):

    zgadza się, mój ojciec też odebrał taki telefon. tylko widzisz – sęk w tym, że ja z kolei odbieram telefony od handlowców play, uderzających w bardzo podobne tony. no, może poza sugestiami, że sieć padnie ;-)

    myślę, że to ogólnie jest problem nie tyle błędów operatorów co tego, że do tej pracy bierze się młodych ludzi bez żadnego przygotowania handlowego, płaci się im grosze, a często też daje informację że premia zależy od wielkości sprzedaży, tudzież że dostaną jakiś tam procent od podpisanych umów. prywatnie uważam to za gigantyczny błąd, bo jasne, zaoszczędzi się w ten sposób sporo, ale wizerunkowo jest to plama jak diabli… Raportuj

  13. ted napisał(a):

    Pewnie,że to chamstwo,ale z innej beczki,
    Samsung Polska
    Aktualizujemy! Tym razem nowy soft otrzymują Telefony Samsung C3750 i Galaxy Gio:
    – Play & Plus / Samsung C3750 -> XXKF4 z dodaną obsługą poczty push email Exchange ActiveSync
    – Open / Galaxy Gio S5660 -> XXKPM, aktualizacja do Android 2.3
    Zapraszamy do aktualizowania!
    a kiedy w Play? Raportuj

  14. dbe napisał(a):

    Byłem dzisiaj w salonie play po telefon do testu, ale go nie dostałem bo się okazało że "kurier nie dostarczył". Na darmo jechałem 20 km. Dnooooo!!!!!!!! Dopiero w poniedziałek mam go dostać. Fajny początek testu. Raportuj

  15. odchodzi4 napisał(a):

    Najpierw na swoim podwórku zróbcie porządek żeby konsulktanci nie wprowadzali klientów w błąd , bo sam to zauważyłeś rozmowę można łatwo nagrać , a po tem czepiajcie sie konkurencji ze nie grają fer.
    Bo nie dziwie się wcale że takie a nie inne opowieści klientom wciskaja konsultanci Orange. święta prawda że w play wszystko może sie zdarzyć i sie bardzo często zdarza. a najgorsze w tym wszystkim że gdy klient zwróci się do operatora z reklamacją z opisanym problemem to operator odpisuje brednie i wmawia klientowi że nie ma racji i reklamacja bezzasadna. Wiem z doświadczenia jak działa wasz BOK i dział reklamacji.
    Raportuj

  16. Jacek Allastra Jambor napisał(a):

    najgorsze jest to że klient w to wierzy, masakra:/ Raportuj

  17. Hotelarz napisał(a):

    Play ma zasięg ale szczątkowy, ja mam antenę ATK-20 i z 9 km od nadajnika łapię UMTS 900 ale nie mogę zalgować, antena 12 m nad ziemią + Huawei E173u-2 i to ma być internet?Raportuj

  18. miodowar napisał(a):

    Potwierdzam, sam usłyszałem taki tekst jak w grudniu 2010 przechodziłem z Orange do Play, pani konsultantka mówiła, że jej "chłopak" przeszedł do play i miał mieć ileś tam minut czy coś i że mu zmniejszyli, albo że musiał płacić więcej po paru miesiącach, już dokładnie nie pamiętam, ale było takie coś na 100%, nie nagrywałem tego, a straszeniem się nie przejąłem bo jestem nieco lepiej zorientowanym konsumentem i wiedziałem, że coś takiego mi nie grozi.. Raportuj

  19. paluch81zcie napisał(a):

    Skoro Play nie domaga się zapłaty za usługi internetowe w których nie było nieprawidłowości to widocznie musiał poczuć się winy:( Raportuj

    • Klaudia napisał(a):

      A nie wpadłeś na to że Play szanuje swoich nie do końca rozgarniętych klientów, którzy biorą smartfony nie mając zielonego pojęcia co to za telefony i że w nich przede wszystkim liczy się internet? Raportuj

      • paluch81zcie napisał(a):

        Brałem to pod uwagę. Niestey korzystam z usług play i patrząc po samych rekompensatach jakie mam do wykorzystania widać jak im "wszystko działa sprawnie" Raportuj

  20. MMM napisał(a):

    Trzeba mówić że ze swojej strony rozmowa również jest nagrywana. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Wtedy się rozłączą, bo to jest tak, że oni mogą, a my niby nie możemy nagrywać.
      Jeżeli przewiduje się problemy na 100% należy nagrywać i zostawiać sobie w archiwum, bo a nuż zginie nagranie u nich.
      Sąd może taki dowód przyjąć, bo w końcu strona przeciwna powinna mieć to nagranie i dodatkowo uprzedza, że w trosce o nasze dobro rozmowa jest nagrywana. :P Raportuj

      • Pawel napisał(a):

        Nie musisz informować drugiej strony o nagrywaniu – masz prawo nagrywać rozmowy, których jesteś uczestnikiem. Generalnie, nie ma też żadnego zakazu upubliczniania takich nagrań, ale jeśli np. je skrócisz albo ktoś poczuje, że naruszyłeś jego dobre imię, etc. to mogą wytoczyć z tego tytułu proces. Raportuj

        • Karlos20Plajy napisał(a):

          Mylisz się, jeżeli klient chce nagrać rozmowę z konsultantem także musi powiadomić go o nagrywaniu tej rozmowy. A konsultant może się na to nie zgodzić i skutkuje to zakończeniem rozmowy. Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Nie musi informować, jeżeli tamta strona informuje o nagrywaniu. W końcu to tylko kopia rezerwowa. Konsultant wie że jest nagrywany. Nie możesz upublicznić rozmowy, ale w sądzie możesz prosić o włączenie do akt nagrania i jego rozpiski na papierze. Wszytko zależy od sądu, bo operator może niszczyć dowody. Raportuj

  21. Tomasz Filip napisał(a):

    Sam osobiście słyszałem w punkcie Ery jak pracownica powiedziała, że Play idzie na sprzedaż i nie wiadomo kto to kupi i co się będzie dalej działo. Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      bingo też jak z dawnej ery w grudniu 2010 uciekałem do play , też mówiono mi że ta firma może paść i że tam wszystko jest beee więc przeszedłem na kartę PF i się nie zawiodłem . A mówiła mi to pani w salonie Era Raportuj

  22. Kika napisał(a):

    Święta prawda, jestem pracownikiem Play Obecnie w stanie spoczynku ale zawsze ;)
    I u nas w punkcie mieliśmy dziennie po kilka przypadków takich oto klientów. Play został sprzedany, Play ma taki a taki zapis w umowie, Play już się kończy… żeby zdobyć zaufanie klienta zaczełam praktykować drukowanie pustych umów i dawał klientowi do domu móg przeczytać wszystko drobnym druczkiem
    A TERAZ DO NASZYCH PRZYSZŁYCH ORAZ OBECNYCH KLIENTÓW.NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKAŁAM SIĘ Z ZARZUTEM ŻE W UMOWIE JEST NIEKORZYSTNY ZAPIS O TYM ŻE OPERATOR ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY WARUNKÓW UMOWY. OWSZEM JEST ZAPIS ŻE MOŻE SIĘ ZDARZYĆ ZMIANA WARUNKÓW UMOWY ALE GDY TO NASTĄPI Z WINY OPERATORA(NIE USTAWA ITP) KLIENT MA PRAWO ZERWAĆ UMOWĘ BEZ PONOSZENIA WARTOŚCI TZW KARY UMOWNEJ, I OPERATOR MA OBOWIĄZEK POWIADOMIĆ O OWEJ ZMANIE MIESIĄC PRZED WEJŚCIEM JEJ W ŻYCIE!!!!! NIESTETY KONKURENCYJNI OPERATORZY MAJĄ KLIENTÓW ZA DEBILI KTÓRZY NIE POTRAFIĄ CZYTAĆ!!!! a TAK W OGÓLE TO CZY TO NIE PLAY WŁASNIE JAKIŚ CZAS TEMU NAGŁOŚNIŁ W PEWNEJ REKLAMIE ŻE KLIENCI KTÓRYM ZMIENIONO WARUNKI UMOWY MAJA PRAWO TAKĄ UMOWĘ ZERWAĆ??? HEHEH
    i JESZCZE ODNOŚNIE SPRZEDAŻY CZY TO NIE ERA ZMIENIŁA SIĘ W T-MOBILE A PLUSA NIE PRZEJĄ PAN ŻAK????????
    Niestety kochana konkurencjo ale Wasze zagrywki są poniżej naszego poziomu… My zdobywamy klienta dając mu najlepszą, najtańszą ofertę na rynku a Wy kłamstwem i kto na tym lepiej wychodzi?????
    Pozdrawiam
    Kika Raportuj

    • qwer napisał(a):

      qwer
      Zdobywacie klienta,kłamstwem i oszustwem,sam mam tak przedłużoną umowę przez konsultanta.miało być 39 jest 59,po reklamacji uznano ze mam racje,ale konsultant nie chciał mnie oszukać.Żenada,,kłamstwem zdobywacie klienta,a innym błędy wytykacie(też pewnie słusznie),ale trzeba samemu być uczciwym,aby innym kłamstwo zarzucić.co się tyczy wypowiedzi rzecznika to nawet nie raczy odpowiedźieć na moje zgłoszeni.Wyczytałem na forum że praca rzecznika Play jest robienie z siebie idioty,tylko ze za dużą kasę.Chciałbym się zapytać rzecznika czy brak odpowiedźi na mój email to za mała płaca ,czy niechęc to robienia aż takiego błazna Raportuj

    • bok napisał(a):

      hehe załóżmy, że wasza oferta jest najlepsza:) jestem ciekaw ilu klientów VIP i korporacyjnych korzysta z sieci play…jestem ciekaw dlaczego w wielu miejscach warszawy nie macie zasięgu, jestem ciekaw dlaczego na saskiej kępie w warszawie korzystanie z play online to czysta fikcja, dlaczego wasze BOK to dno a ludzie pracujący w punktach mają taką wiedzę jak to co na ulotkach a na pytanie "co to jest 4G?" nikt nie jest w stanie kompetentnie odpowiedzieć…pozdrawiam amatorów… i pisze się "przejął" a nie "przeją" analfabetko. i nie wiem czy wiesz, że ludzie stawiający więcej niż jeden znak zapytania lub wykrzyknik po swojej wypowiedzi mają lekkie problemy natury egzystencjonalnej? a swoją drogą jestem ciekaw jaki wy kit wciskacie jak od was klient chce odejść… Raportuj

  23. pfkfan napisał(a):

    Odnieście się jakoś do informacji o tym, że zatrudniliście dziewczynę dla wojewódzkiego by wykorzystać to dla waszego powstającego serwisu randkowego. Jeśli taka jest prawda to zaczynacie mnie dziwić. Czuję niesmak i tyle. Dla szukających można coś znaleźć w serwisach plotkarskich jak np. Teleszoł o tym. Raportuj

    • Cent napisał(a):

      jak wierzysz we wszystko co wyczytasz na pudelku, samosi i w innych szmatławcach z tanim newsem to tragedia. Czytaj porządne portale jak onet to porozmawiamy. Raportuj

  24. Marcin Ptaszek napisał(a):

    A jak z Playa ktoś odchodzi, to myślisz p. Marcinie że co Twoi konsultanci mówią? Zlituj się i nie zamieszczaj takich wpisów… Raportuj

    • cotto napisał(a):

      weź mnie nie załamuj gościu…cyce opadają jak się ciebie czyta. Play oraz TP (tak, TP SA) to najbardziej przyjazne i najbardziej idące na rękę klientowi firmy na rynku i najbardziej uczciwe. Raportuj

      • king kong napisał(a):

        TP.SA nie rozbawiaj mnie – ci to dopiero potrafią oszukiwać, szczególnie żeby klienci nie wybierali internetu BSA i telefonu WLR – mówią że brak możliwości technicznych a możliwości oczywiscie są Raportuj

      • Emil napisał(a):

        Mnie babka w salonie re tak powiem mocno "oszukała" i płace 15zeta więcej co miesiąc niż to co obiecała. Wciskają kit, nie znają oferty… itp, itd. rzadko można trafić na osobę która faktycznie wie co mówi. Raportuj

  25. Qper napisał(a):

    Często to słyszałem w salonach T-Mobile.
    Raz nawet nie wytrzymałem i wdałem się w dyskusję – gdzie finalnie z tematu z zasięgu zeszliśmy na BOK.

    Trochę to nie uczciwe ale widocznie taki mają przykaz z góry Raportuj

  26. zasięg w play :((( napisał(a):

    Potwierdzam że zasięg w Play jest do dupy! Plus ma lepszy w mojej miejscowości i ERA,Orange ;/
    Moi znajomi tez narzekają w innych miastach na zasięg Play!
    Podpowiem tyle że na śląsku … i tyle…

    Pozdrawiam! Raportuj

  27. king kong napisał(a):

    gdy ja powiedziałem że przechodzę do Play konsultant Orange chamsko się rozłączył. Raportuj

  28. Tricki napisał(a):

    2 tygodnie temu przenosiłem nr z Simplusa do Play na kartę, w trakcie rejestracji nr w salonie plusa zostałem poinformowany, iż numer jest już zarejestrowany i gotowy do przeniesienia. Załatwiłem formalności w Play i czekałem. Na drugi dzień odmowa. Okazało się, że Pani w salonie Plusa nie potwierdziła rejestracji nr w systemie …. :), pewnie zapomniała. Na pytanie dlaczego nr nie uzyskał zgody poinformowała mnie że procedura rejestracji trwa 7 dni!!! Raportuj

    • Barbara Brzezowska napisał(a):

      śmierdzi mi to celowym uniemożliwieniem przeniesienia numeru…. czy ktoś więcej miał takie akcje? Raportuj

      • Radek napisał(a):

        Mój ojciec rejestrował kartę TakTaka, w życiu nie widziałem takich celowych literówek w nazwisku ;/ A bez korekty numeru się nie przeniesie. Raportuj

        • Basia napisał(a):

          jakiś komentarz Rzecznika do takich sytuacji? nie jest to nielegalne działanie, a jak potrafi przysporzyć problemów… ;) Raportuj

        • kutiru napisał(a):

          Ale jaja- u mnie też na rejestracji numeru w Erze, były dwie literówki ,które poprawialiśmy już na papierze odręcznie .
          To gałgany no :) Raportuj

          • jacek napisał(a):

            Ja jak rejestrowałem karte tak taka, to konsultantka, zamiast Ł – pisała L, zamiast Ę, to E.
            od razu jej to wytknałem,a ona do mnie, że ooo już pewnie chce pan przeniesc numer! Pewnie do playa!!!!

            Raportuj

  29. king kong napisał(a):

    Ludzie nagrywajcie rozmowy z konsultantami – bo później gdy coś jest nie tak to operator mówi że nagranie zostało przypadkowo skasowane z ich bazy. Musicie mieć dowody. Niestety ale teraz mamy takie czasy że trzeba się bronić przed oszustwami. Raportuj

    • Karlos20Plajy napisał(a):

      Musisz powiadomić konsultanta o nagrywaniu rozmowy. A jak się nie zgodzi to musisz się rozłączyć lub zaniechać nagrywania. Raportuj

      • king kong napisał(a):

        nie mam zamiaru powiadamiać szczególnie że konsultant sam wcześniej mówi że mnie nagrywa. Skoro jemu wolno to i mnie także. To moja decyzja i będę to tak robił. Raportuj

        • Karlos20Play napisał(a):

          Jeśli nagrywasz rozmowę z konsultantem i to TY jego o tym nie poinformujesz, łamiesz prawo. Poza tym "oko za oko" – jeśli się konsultant domyśli, że go nagrywasz, sam może się rozłączyć. Raportuj

  30. ade napisał(a):

    W moim przypadku konsultant powiedział, że ,, nie każdego stać na Orange i tylko ci biedniejsi przechodzą do Play,, po czym się rozłączył… A tak na marginesie – co ze starterami do RedBul Mobile ? Raportuj

  31. Marcin napisał(a):

    Orange gra nie czysto bo chce odebrac play klientów mnie nie przekonali bo w playu mi sie podoba :) to wyzwyska uslyszam od bok orange zalosne :P Raportuj

  32. promyk napisał(a):

    W salonie Ery slyszalem juz ze 2 lata temu jak sprzedawca wciskal kit klientowi ze wyzsze stawki za minute do Play biora sie stad ze to Play ustala ceny i kaze sobie tyle placic :-)) Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Tak, standard.
      Możesz tez sobie poczytać propagandowe teksty w internecie dokładnie na ten sam temat: http://www.plusblog.pl/zniesienie-stawek-mtr-przyRaportuj

    • pakierhakierxd napisał(a):

      Ciekawe zobacz jaką cenę ma centernet do playa w sieci w rodzinie 0,49 gr więc chyba można mieć tanio jak widać cena różni się od standardowej tylko o 10 gr w innych ofertach :D,inni lubią kit wciskać ja wiem tyle że chociaż mtr coraz bardziej maleje operatorzy za bardzo się nie decydują na zmianę cen wolą zarabiać krocie na swoich abonentach. Raportuj

  33. Marcin napisał(a):

    Sam mam Nowy Play Online na Kartę All Inclusive za 9 zł i doładowałem sobie za 30 zł mam bonus i 2 GB limitu i nocny transfer w moim Miescie Zasieg jest cale miasto objete :) UMTS 900 i UMTS 2100 plus juz w moim miescie jest zasieg HSDPA + a mieszkam na Warmi i Mazurach Miasto Węgorzewo Jestem w pełni zadowolony z usług play :) jak ktos sie zle wypowiada na tym blogu to tylko z konkurencji bo ich boli ze play ma konkurencyjne ceny :) pozdrawiam konkurencje co sie wypowiada na tym blogu :P

    Raportuj

  34. Chłopak z wioski napisał(a):

    Gruszka rozdaje Smartfony do testów tylko chyba zapomniał że nie wszędzie jest zasięg 3G/4G Play by poczuć mozliwości Smartphone. Jednym słowem skopaliście sprawę z zasięgiem waszej sieci, gdy się mówi o braku zasięgu u siebie to wy tylko potraficie głupio odpowiedzieć np: wyprowadz się gdzie indziej, zmień sieć a nic nie potraficie działać. Zresztą mówiłem o mej wsi na Chacie UKE bez rezerultatów. Raportuj

    • Obserwator napisał(a):

      A co z zasięgiem Plusa też go nie masz u siebie, zero szans na roaming krajowy w tej sieci? Raportuj

      • Chłopak z wioski napisał(a):

        W tym sęk że mam tylko zasięg roamingowy Plus 2G słaby w domu nic więcej. To ma być ten cały Play, Play Online? Raportuj

        • playfan napisał(a):

          Sam zapisałem się na to testowanie ,ale jak sobie uświadomiłem że ja nie mam wcale zasięgu Play a i Plusa 2G praktycznie prawie nie łapię,więc już nawet na @ zwrotny nie odpowiadałem,bo co ja będę testował jak zasięgu brak ? Raportuj

  35. a~~ napisał(a):

    W sumie Play jest ok mimo kilku wpadek, które najczęściej powstały w ferworze walki i tworzenia. Wystarczy popracować nad bok-iem i dokonać konsolidacji upraszczającej taryfy bo robi się kociewo. Inni Opowie to shit. Wiem z usług każdego korzystałem i pamiętam ich wałki. To lepiej niech stworzą konkurencyjną ofertę i ludek zagłosuje nogami a na razie :"Play jest wielki choć nie pije …mleka!" Raportuj

  36. Marcin napisał(a):

    u mnie przelogowanie sie do plusa skutkuje niepowodzeniem a do orange tak samo ale ogolnie jestem zadowolony z dostepu do internetu na karte dołądowuje dosteje bonusy i nocny transfer jest na to czekałem :) a ze nie moge wykonywac połanczen z tej samej karty bo nie ma zasiegu to pryszc liczy sie dostep do sieci to grunt :) czytałem rózne opinie na playa orange pobił rekord obrazania marcina Gruszki na roznych stronach prasowych orange jest załosny razem z ich rzecznikiem Wojtkiem :D Raportuj

  37. empatka napisał(a):

    nono Panie Marcinie tym wpisem wydaje mi się wsadził Pan kij w mrowisko:) Popieram, jeżeli takie praktyki są to trzeba je ukrócić. Sama osobiście się z tym nie spotkałam, ale myślę że to bardzo prawdopodobne, że takie teksty odchodzą. Ciekawa jestem odpowiedzi Pana Wojtka. Myślę że powie coś w stylu: to pojedyncze przypadki niezależne od formy tylko od konkretnych ludzi. Pozdrawiam Raportuj

  38. Marcin napisał(a):

    Orange Mysli ze play upadnie nie po ich mysli bo play nie upadnie a orange sciemnia zeby przejmowac klientów od playa jednym słowem Orange walczy z playem jak zauwazyłem plus to samo robi jak t-mobile kosztem czego oszukiwania klientów nabijania ich w banki mydlane jak w t-mobile nawet u mnie zasiegu t-mobile nie ma a co orange zal popropstu zal marcin Gruszka ma racje to nie jest wporzadku ja z mojej strony jestem po stronie Playa i Marcina gruszki jedyny rzecznik który jasno stawia sprawe i rzetelnie tłumaczy co i jak pozdrawiam pana Marcina jak to czyta :) Raportuj

    • abdul napisał(a):

      wracaj do gimnazjum na lekcje polskiego! Raportuj

    • Gienek Gumijagoda napisał(a):

      Orange ma rozdwojenie jaźni. Orange co pewien czas mówi, że nie jest zainteresowane kupnem Play a co pewien czas mówi, że rozważa. Nie dalej jak miesiąc temu czytałem artykuł, wg. którego Witucki zastanawiał się nad zakupem Play i… rozmyślił się, ale tak na prawdę facet jest za cienki w uszach, gdyż Play zyskało na wartości i jego zakup jest zbyt kosztowny, mało opłacalny w obecnej sytuacji.

      Gdy poczytasz portale o tematyce telekomunikacyjnej, zauważysz, że nie jest tajemnicą, że Witucki (Orange) oraz Bauc (Plus) prawdopodobnie najbardziej bredzą w tej branży. A im wyższe stanowisko, tym większe brednie można usłyszeć. Raportuj

  39. pakierhakierxd napisał(a):

    Na karcie playa -play online zasięg jest tylko ich własny i można z tej karty dzwonić i smsować :D Raportuj

  40. Marcin napisał(a):

    u mnie sa 2 nadajniki playa w miescie i playonline działa na karte ale dzwonic smsowac nie mozna brak zasiegu sieci ograniczenie łancznosci sieci takie cos pogazuje mi w telefonie nawet kobitka w salonie play sie sam zdziwiła ze w jej telefonie to samo pokazuje ale sprawa jest przekazana do działu technicznego :) Raportuj

  41. kill649 napisał(a):

    Parę tygodni temu chciałem przenieść jeden numer bo awanturze z BOK do T-Mobile (dziękuje play4you za załatwienie sprawy) ale bardzo mnie interesowało ile kosztuje minuta jak już wykorzystam te 800 minut zawarte abonament. Podano mi stawki do W3 do Play i Cyfrowego Polsatu i do tego momentu było wzorowo i wszystko prawdą. I konsultant na pytanie czy był bym zainteresowany ja odpowiedziałem, że jak zrobicie stawkę do wszystkich po równo to zastanowię się. Bo nie mam ochoty się zastanawiać przed każdą rozmową kto gdzie ma telefon. A na to słyszę że to Play żąda takich stawek :-) i oni by z chęcią obniżyli koszt. Raportuj

  42. kill649 napisał(a):

    Jak już jedziemy na Orange :-)
    – To ograniczone MMS do 100Kb co jest kpiną
    – Notorycznie zawalona siec 2G, – abonent chwilowo niedostępny. A sekundę później już jest. A cały czas w pełnym zasięgu. A to była główna przyczyna dlaczego migrowałem. A byłem w tej firmie od czasów Centertela.
    – Brandowany soft w telefonach. Ostatnio pamiętam Motorle L6 gdzie 1/3 ekranu to orange menu

    Raportuj

    • electro_spiro napisał(a):

      orange menu to porażka, tak jak blue connect w erze Raportuj

    • king kong napisał(a):

      i jeszcze te nieszczęsne simlocki… Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      Zasięg 3G też mają cieniutki, w okolicach Łodzi gdzie mieszkam uruchomili UMTS jako ostatni, zresztą i tak ten ich zasięg jest czysto teoretyczny – żeby uruchomić videorozmowę trzeba manualnie wymusić w telefonie pracę tylko w 3G (bo sygnał jest tak słaby że w automacie zaraz wraca na 2G).
      Brandowanie softu w Orange jest beznadziejne, choć Play też wpadki na tym polu zalicza – chętnie wsadziłbym playowo brandowanego SE C702 w tyłek temu, kto wymyślił umieszczenie Playnet pod prawym klawiszem, w całej reszcie menu używanym jako Wstecz Raportuj

  43. Marcin napisał(a):

    chciałes przeniesc numer do t-mobile dobrze zrozumiałem ? Raportuj

  44. vhfresh napisał(a):

    A zróbcie coś z tym, że jak koledze, który jest w Plusie, kończyła się umowa, to zadzwonili do niego z ofertą z Play. Skąd oni mieli numer kumpla i skąd wiedzieli, że mu się kończy umowa? Zróbcie coś z tym. I przepuścice może mego posta, bo jakoś tutaj one nie wchodzą, nie wiem czemu. Zrobicie coś z tym? Raportuj

    • Gienek Gumijagoda napisał(a):

      U mnie w domu na numer Simplusa przychodziły telefony z Play z super ofertą z rewelacyjnym telefonem, tyle że proponowanego telefonu nie kupiłbym nawet wrogowi a oferta nie była taka rewelacyjna, jeżeli wziąć pod uwagę wydatki na ten numer. Raportuj

  45. Pio Tr Ek napisał(a):

    Zwykłe chamstwo, ze strony konkurencji. Ludzie uciekają od nich do PLAY i już nie widzą jak mają ich zatrzymać. Mam już "Hjułiego", fajny jest.

    Pobrałem dwie aplikację na niego, jedna do raportowania moich poczynań, a druga… zapomniałem ;)
    Tylko jak nacisnąłem na ikonę testujsmartfona to nic się nie pojawiło na wyświetlaczu. Czy to normalne, czy program działa mimo to? Mam nadzieje, że tak bo jestem ciekawy zadań do wykonania. Mam nadzieje, że uda mi się je wykonać.
    Pozdro dla Ekipy Play. Raportuj

  46. Michal_bydgoszcz napisał(a):

    Panie Marcinie Z Play do Orange moga tylko przechodzic klienci ktorzy chca motorole Defy bo jest 300 zl tansza w podobnym abonamencie. W Orange 49 zl sklep internetowy w abo = 69,90 a w Play abo 75 zl i cena masakra 349zl . Jak mi zaoferujecie za 49 zl to moze odrazu konsultant dzwonic do mnie bo po mailu znajdzie moj numer telefonu w PLAY. Pozdrawiam Raportuj

  47. Michał Foremniak napisał(a):

    W 100% zgadzam się cena defy w play to porażka :( przydał by się jakiś odporny android dla ludzi aktywnych

    Raportuj

  48. Tomek napisał(a):

    W salonie T-mobile słyszałem jak zniechęcają do przeniesienia numeru brakiem zasięgu… Raportuj

  49. frajer pompka napisał(a):

    Szmatławość biura obsługi plau nie ma sobie równych. Na rozwiązanie prostego problemu czekam już przeszło 70 dni. Numer zgłoszenia to 34039179. Play jest ostatnią firmą, która może oceniać nieuczciwość i bylejakość innych. Raportuj

  50. zzz napisał(a):

    Piłeczkę można odbić – a czy Play zrobi coś z rozdawaniem przez kosnultantów w salonach starterów wxcześniej Ery, dziś T-Mobile i zachęcania do MNP?
    Naprawdę, każda sieć ma takie zagrywki. Pytanie jest podstawowe – czy to oddolna inicjatywa, czy też polityka firmy. Raportuj

  51. zzz napisał(a):

    Jak wy nic nie rozumiecie… Te wszystkie (u każdego operatora, także w Play) świadome KŁAMSTWA konsultantów, zniechęcające do konkurencji biorą się z jednego – modelu wynagradzania… Przecież konsultant jest rozliczany z tego czy "utrzymał" klienta, czy nie, a jak mu brakuje do wykonania planu – naopowiada bajek i tym więcej będzie tych bajek im na mniej "kumatego" klienta trafi… Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Tak sie akurat sklada, ze pracowalem w call center i wiem jakie sa realia – trzeba wyrobic X sprzedazy na godzine. W Playu jest o tyle lepiej, ze nie trzeba klamac – oferta mowi(la) sama za siebie. Tak to najczestszym pytaniem bylo "Czemu inni beda mieli drozej do mnie?", ale przeciez przecietny Kowalski nie ma zielonego pojecia o MTRach… Raportuj

  52. mario napisał(a):

    ale wy wiecznie macie problemy .ja tam na play narzekać nie mogę co prawda raz źle mi naliczyli fakturę ale raz napisałem reklamacje i od razu akceptowali .chyba wiecie ze jak nie odpisza wam w ciągu 30dni to wy macie racje co do internetu w play to miałem go przez tydzień na testach .jak zacząłem coś ściągać to oczom nie wierzyłem ok 300kb/s w dzień a w nocy ponad 400kb/s ciekawe który operator z trójcy wam taka prędkość dowloadu zapewni Raportuj

  53. gość napisał(a):

    Ja poruszę temat telefonów z akcji testuj smartfona. Dzisiaj miałem odebrać telefon. Pojechałem w Szczecinie we wcześniej wybrane miejsce, które widnieje także w emailu zwrotnym od playa. Okazało się ,że sprzedawca nic nie wiedział ,że jakiś telefon ma być do odbiory nie wiedział ,że jego oddział bierze w tym udział… Powiedział ,że się wszystkiego dowie i bym wrócił później, Tak też zrobiłem. Wróciłem 2 godziny później i powiedziął ,że już wszystko wie,że szef mu pozwolił na wydanie smartfona. Jednak co było dalej? Daję dowód, i zaczyna się czekanie… niestety sprzedawca nie mógł mi wydać telefonu ponieważ podczas wypełniania formularza ,któy nieustannie mu się wieszał wyskakiwała informacja po wpisaniu mojego peselu ,że nie mam uprawnień do otrzymania telefonu czy coś takiego… i co mam teraz zrobić!!!??? wydrukować wszystkie emaile? gdzie mam się zgłosić? Sprzedawca powiedział ,że spróbuje się jeszcze czegoś dowiedzieć jednak jutr sobote potem niedziela więc nie wiem czy mu się uda. Raportuj

    • gość napisał(a):

      Jest punkt : W trakcie procesu wypożyczenia smartfona, po uprzednim udzieleniu przez Ciebie zgody, Twoje dane zostaną ponownie poddane weryfikacji (takiej samej, jakiej dokonujemy w przypadku normalnej procedury przy zawieraniu z Klientem umowy abonamentowej). Jeśli Twoje dane nie przejdą ponownej weryfikacji Klienta w bazach informacji kredytowej, będziemy zmuszeni wstrzymać procedurę wypożyczenia.

      Co może oznaczać ,że moja procedura została wstrzymana? Z jakiego niby powodu? Nigdy nie zalegałem z płatnościami nie mam ,żadnych obciążeń finansowych ,które mogły by wpłynąć na decyzję o nie przyznaniu telefonu. Mimo tego posiadam abonament w play za 59zł i płacę regularnie. Ostania faktura została wystawiona kilka dni temu jednak jeszcze jej pocztą nie otrzymałem więc nie zapłaciłem ponieważ płacę zawszę po otrzymaniu faktury pocztą. Dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę się dowiedzieć o powodzie nie możności wypożyczenia jeśli takie prawo zostało mi przyznane a do tego nie ma podstaw do odebrania mi tkaiej możliwości!? Raportuj

  54. Krystian napisał(a):

    takie rzeczy również w Erze/T-mobile Raportuj

  55. 4G Ready napisał(a):

    Złapałem 4G z 25 km od nadajnika i mam stabilne 1 Mb/s, dobra antena i modem czynią cuda. Raportuj

  56. Paweł Szcześniak napisał(a):

    Niestety to co napisałeś Marcinie jest prawdą… dzieję się to z BRAKU rozsądnych argumentów, które mogłyby przekonać klienta to pozostania u obecnego operatora.. W przypadku argumentów przeciwko PLAY konsultanci mają praktycznie wolną rękę i wykorzystują wszystko co usłyszą na lewo i prawo a w praktyce okazuje się w ogóle nie być prawdą. A prawda jest taka że większość konsultantów sama korzysta z play… ale chęć zarobienia extra pieniędzy jest większa i uciekają się do takich nieczystych zagrań. Nie wiem czy jest to w jakikolwiek sposób "poza prawem" bo to że jest nie fair to jest oczywiste! Dodam tylko tyle że klienci którzy decydują się na zmianę operatora nie są głupi i mimo takiej argumentacji nie dają się łatwo odwieść od swoich zamiarów, dzieje się tak dlatego że znaczna cześć takich klientów przed wybraniem oferty postpaidowej w play testuje sobie nowego operatora poprzez jakiś telefon na kartę, kupują i sprawdzają czy mają zasięg etc. Poza tym potwierdzenie że wszystko jest ok znajdują u swoich znajomych… może 1 na 30 przypadków jest taki że coś komuś nie gra z play… Śmiem twierdzić że do puki nie będzie oficjalnego stanowiska ze strony innych opów bądź jakiejś uwagi ze strony UKE to takie sytuacje nadal będą miały miejsce… Potem znowu będą przeprosiny w nagłówkach gazet jak to się tyczy RARKI Plusa i ich "29gr" tylko że naprawdę to 59 a że średnia cena za min wyszła 29 to może warto by z tego zrobić reklamę <zaduma?!> I potem takie są tego efekty! Raportuj

  57. Janek napisał(a):

    A czy Pan Gruszka odpowie coś na wierutne bzdury opowiadane klientom TELESALES?
    Może warto zainteresować się własnym podwórkiem? Tylko po co?
    Kochani, prosze grajmy fair.!!!!!!!!!!!!!
    Raportuj

  58. Karlos20Plajy napisał(a):

    Play najlepiej niech zajmie się swoim podwórkiem! a nie wskakuje w czyjeś… Raportuj

  59. ktry napisał(a):

    Dzisiaj właśnie dzwoniła do mnie miła pani z działu biznesowego orange.Nie dałem jej nawet skończyc i się nie dowiedziałem co chciała mi zaproponowac.Powiedziałem jak będą mieli 3G w moim mieście tak jak plus i pley to możemy rozmawiac o ofertach.Na dzień dzisiejszy nie interesuje mnie ich EDGE jakości GPRSu,nawet jak by było za darmo. Na tekst w salonie że pley padnie,lub zostanie sprzedany odpowiedziałem tak.To super zostanie mi telefon i będę mógł znowu wrucic do was i wziąśc nowy telefon bez płacenia kary za zerwanie umowy dla pleya.Oby jak najszybciej padł.Pan się zatkał i nie wiedział co powiedziec. Raportuj

  60. Lisu napisał(a):

    A czy to ładnie robić ludziom wodę z mózgu bajkami o 4G, w którym przeciętna prędkość jest 420kB/s? Ja wolę w to miejsce 42MB/s w 3G w Orange! Raportuj

    • Zenekl napisał(a):

      Oj buraczku z Orange, 42 Mb to Ty masz na papierze.
      Nigdy nie udalo mi sie uciagnac wieej niz 5 Mb z orange w centrum, no moze na waszychbriefach wszystko chodzi super, bo dajcie wtedy nadajniki na wyalcznosc kilku kart sim ! Raportuj

      • Lisu napisał(a):

        Nie buraczku z plajty. Mam w Sosnowcu na modemie HSPA+ DC transfer 40 MB/s, o którym wy – plajowskie buraczki możecie tylko pomarzyć :) Raportuj

        • Krzych napisał(a):

          Ja na przykład w Poznaniu Orange hspa+ dc itd łapię w wielu miejscach tylko na dworze i prędkości osiągane na sgs2 dochodzą do 4Mb/s jak się uda a tak to 1Mb/s lub słaby edge. W Play na tym samym telefonie i w tych samych miejscach mam prędkości dochodzące do 6Mb/s i cały czas ich hspa+ lub jak wolisz 4g. Widać orange promuje swoim zasięgiem przebywanie na świeżym powietrzu. Raportuj

  61. Emil napisał(a):

    No cóż… ja w salonie miałem zapewniony (przez Panią) abonament za 60zł netto plus internet za 40zł brutto, a okazało się, że płacę 75zł netto plus 40zł brutto za net… i gdzie to Wasze Play Fair? No oczywiście podpisałem umowę z adnotacją, że przeczytałem regulamin usługi przy zapewnieniu ze strony sprzedawcy, że abonament będzie taki jak powiedziała. Następna odpowiedź reklamacyjna jest z CC do portali, w tym również o tematyce komórkowej oraz do firm konkurencyjnych, aby wszyscy wiedzieli jak się u Was sprzedaje "Fair" Raportuj

  62. Marcin napisał(a):

    przepraszam bardzo ale w moim mieście Węgorzewo HSDPA + wyciąga na modemie 4 G do 22mb/s max jak wyciąga 1 mb/s czy 4 mb/s w zwykłym modemie pingi w miarę ok 135 ms czasem 50ms ja nie narzekam na play stara sie jak może rozszerza zasięg HSDPA+ jedynym operatorem którego szanuje to tylko play cała reszta tej bandy W3 Orange Plus T-Mobile tylko play postawił sprawę jasno robi promocje nawet internet jest tani nawet oferta na kartę wyszła 7 lipca ludzie czego wam brakuje czego i jeszcze jedziecie po play jak po SZmacie sorry za słownictwo to jest firma która stara się jak możne ale wam mało i mało weźcie na loos Raportuj

  63. Łukasz Malina napisał(a):

    Orange nie może wybaczyć, że Play dzierżawiąc nadajniki Polkomtela ma lepszy zasięg niż oni i dlatego dopuszcza się takich praktyk. Potwierdzam ten wpis Rzecznika Play, takie rzeczy mają m miejsce w Orange, bo sam się z czymś takim spotkałem. Raportuj

    • albatros napisał(a):

      "Orange nie może wybaczyć, że Play dzierżawiąc nadajniki Polkomtela ma lepszy zasięg niż oni"
      PLAY korzysta też z nadajników Orange ;) Raportuj

  64. playfan napisał(a):

    Zasięgu Play u mnie nie ma wcale,a Plus działa beznadziejnie .Zezwolenie na nadajnik mają od roku ale tylko na papierze .Pytając się kiedy uruchomią -odpowiedz tajemnica handlowa .Badziewie i tyle Raportuj

    • piotr napisał(a):

      Dlaczego nie budują to zapytaj swoich sąsiadów, proboszcza i miejscowych emerytów, którzy myślą, że nadajnik w ich okolicy zagotuje ich móżdżki.
      Jakiś czas temu czytałem, że telekomy mają ok 3000 lokalizacji nowych nadajników, których budowa blokowana jest tylko przez miejscowych "mormonów". Raportuj

  65. playfan napisał(a):

    I czekam kiedy skończą mi się wszystkie umowy w Play i spadam z tej sieci,totalnie olewają klienta .A sieć to myślą że tylko w Warszawie i Poznaniu powinna być,małe miejscowości to nie istotne . Raportuj

  66. eeeeeekkkkaaaa napisał(a):

    Lisu · 9 godzin temu
    A czy to ładnie robić ludziom wodę z mózgu bajkami o 4G, w którym przeciętna prędkość jest 420kB/s? Ja wolę w to miejsce 42MB/s w 3G w Orange!
    z ksiezyca spadles 42mb/s w 3g i jeszcze w dodtku orange chyba zle napisales chodzilo co raczej o 42kb/s technologia 3g nawet nie pozwala takiej predkosci osiagnac max 325kb/s jesli dobrze pamietam Raportuj

  67. blablabla napisał(a):

    Ten apel o graniu fair jest trochę, no wiecie:)
    W kwestii formalnej: na tej stronie (całkiem przydatnej imo) tj. http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/faq/pierwsz
    brakuje kodów kilku w tym kodu *105# i kodu *108#. Szczególnie ten ostatni mógłby się tam znaleźć, tym bardziej że po ostatniej akcji z opłatami za internet zrobił się niesmak.
    Nie chcę tu nikogo oceniać itd. ale uważam, że dodanie tych kodów będzie kolejnym drobnym kroczkiem w poprawianiu relacji Klient-Play.
    pzdr Raportuj

  68. Przemek napisał(a):

    jakby bylo tak slodko ludzie reklamacji by nie pisali do UKE-poczytaj fora.
    Raportuj

  69. playfan22 napisał(a):

    O kasujemy posty niewygodne co ??? Nieładnie cenzura ? Raportuj

  70. rew napisał(a):

    Play chyba już kończy z ideą multimedialnej sieci np. RTCN Święty Krzyż – Stacja bazowa 2G only a to najwyższy obiekt w świętokrzyskim! Trasa Piotrków Tryb-Radomsko. "Zbiegają się" tam 2 Drogi Krajowe i znajdują się tam 2 stacje bazowe Play 2G only. Play'u nie idź tą drogą! Raportuj

  71. playfan napisał(a):

    Dlaczego nie można zmniejszyć limitu 1000 zł przy abonamencie ??? Pytam ????? Bo nie szło by klienta oskubać z kasy ??? Raportuj

  72. playfan napisał(a):

    Pytam dlaczego jeśli ktoś płaci 69 zł abonamentu i to mu wystarcza,dlaczego nie może sobie ustawić limitu dla własnego bezpieczeństwa narażania się n a koszty powiedzmy na 150 zł ??? Bo co Play by nie nabił mu rachunku przypadkowo ??? To jest ok w/g Play !! Raportuj

  73. playfan napisał(a):

    Kiedyś ciszyłem się że powstała taka sieć jak Play ,bo ukróciła monopol reszcie operatorów .Teraz Play to jest coś innego,i będę uciekał z tej sieci jak tylko najszybciej się da .Bo działanie i obsługa tej sieci to jest jedno wielkie dno ! Raportuj

  74. DanielR napisał(a):

    wszystko powinno byc za darmo Raportuj

  75. PPepe napisał(a):

    Opiszę moją przygodę:

    Od wielu lat jestem (byłem) abonentem Centertela – od czasu telefonów "walizkowo-cegłowych" i zasięgu NMT (to się chyba tak nazywało).
    Przeżyłem z tym operatorem wprowadzenie Idei gdy zasięg obejmował ścisłe centrum W–wy.
    Przeżyłem stopniowe wprowadzanie zasięgu w innych miastach np. Łodzi, Wrocławiu.
    Byłem z Orange w czasach gdy przeprowadziłem się pod większe miasto, go nowego domu.
    Byłem z Orange gdy na zgłoszenia o błędnym działaniu stacji bazowej twierdzili, że taki już jej urok (stary BTS-s z odzysku od francuzów). Wierzyłem przez trzy lata (do czerwca 2011), że zmodernizują stacje i rozbudują zasięg. Co roku modernizacja i inwestycje w "moim rejonie" wypadały z budżetu, pomimo zapewnień szefostwa Zespołu Specjalistów Technicznych Centertela, że modernizacja/rozbudowa jest ujęta w planie i konieczna.

    Po 3 latach przestałem wierzyć i wypowiedziałem umowy. Do dziś to łącznie 4 numery na dwóch kontach firmowych. Pozostał jeszcze jeden numer. Za 3 z nich zapłaciłem kary umowne.

    Przeniosłem się do Play.

    We wszystkich przypadkach telefony dzwoniły od 8/9 rano do 18/19 wieczorem po kilka razy dziennie
    Konsultanci Centertela namawiali i "bredzili" jak powyżej w liście opublikowanym.
    Takie bzdury opowiadali, że mi ręce opadały. Łącznie z opowieściami o inwestycjach w nowe nadajniki, lepszych warunkach cenowych, sprzedaży przyszłego operatora itd.

    Od razu napiszę, że nie mam zasięgu bezpośredniego PLAY w domu. Korzystam z zasięgu PLUS`a.
    Kolejna informacja: "moja okolica" to nie jakieś tam "zadu..ie" ale bardzo duże osiedle domków jednorodzinnych otoczone lasami, które powstało w przeciągu 5-6 lat. 4 km od granicy bardzo dużego miasta.
    Era – zasięg szczątkowy. Orange – zasięg szczątkowy, Play – zasięg szczątkowy, Plus – zasięg na dwie kreski na dwa – trzy metry od okna.
    Zasięgi szczątkowe wynikają z faktu, że "podobno tylko na niektórych mapach" tylko ulice i zabudowania są uwzględnione. Tu akurat się zgodzę, np. w mapach do Automapy sam zapisy uliczek wysyłałem. Raportuj

  76. micha napisał(a):

    Niech Play sfinansuje proces zbiorowy dla wszystkich oszukaych w ten sposob. Wyszarpac dla kazdego zainteresowanego jakies odszkodowanie (minimum – roznica wydatkow za te same polaczenia w play; ze jest taniej, zawsze wyjdzie lepiej) oraz mozliwosc rozwiazania umowy teminowej i przejscia do Play.

    Same plusy dla wszystkich zainteresowanych:
    – Orange i reszta W3 nauczy sie kontrolowac wlasnych konsultantow
    -Klienci zyskaja drobne odszkodowanie, wiec chetnych do uczestnictwa w procesie nei zabraknie
    -Play zyska reklame, darmowa, publiczne dementii bzdur propagowanych przez W3 w mediach oraz NOWYCH abonentow.
    -Rynek telco troche sie ucywilizuje.

    Raportuj

  77. peha napisał(a):

    Panie Gruszka to jest odpowiedź na reklamacje w sprawie braku bonusu za doładowanie w reklamowanym przez pana serwisie http://www.e-playdoladowania.pl.
    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałam 11 sierpnia 2011 roku za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące bonusu 30% za doładowanie konta.

    Potwierdzam, że 3 sierpnia 2011 roku doładował Pan konto numeru telefonu 790017441 kwotą 30,00 zł. W związku z tym, że wspomnianą dyspozycję zrealizował Pan za pośrednictwem strony internetowej został Panu przyznany bonus w wysokości 10% wartości doładowania (Oferta Promocyjna „10% ekstra za doładowanie na doładowania.playmobile.pl”, pkt.4). Tym samym prawidłowo powyższego dnia na konto promocyjne została Panu przyznana kwota 3,00 zł i nie mam podstaw do jej zmiany. Z przykrością informuję, że Pana reklamacja dotycząca bonusu 30% za doładowanie konta została uznana za niezasadną.

    Wyjaśniam, że Regulamin Oferty Promocyjnej – 30% ekstra za doładowanie obowiązywał od 17 grudnia 2010 roku do 31 stycznia 2011 roku. Informacja dotycząca wspomnianej kwestii została zamieszczona w serwisie http://www.play.pl w zakładce Dokumenty/Archiwalne regulaminy i cenniki. Dodatkowo potwierdzam, że Play nie odpowiada za informacje zamieszczone na stronach internetowych. Jestem przekonana, że przedstawione wyjaśnienie spotka się z Pana uznaniem, a nasza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie.

    To jest straszne… Raportuj

  78. Gienek Gumijagoda napisał(a):

    cycat: A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego. (Mat. 7:3–5) Raportuj

  79. Qper napisał(a):

    Błąd – Wszechpolski ;) Raportuj

  80. Qper napisał(a):

    Ludzie podchodzicie do wyboru operatora jak do religii.

    Nie musicie za wszelką cenę walczyć czy to za Orange czy za Play.

    Każdy wie co używa i ile go to kosztuje – prosta kalkulacja. Zasięgi sieci w różnych lokalizacjach są różne i nikogo takim argumentem się nie przekona.

    Mnie najbardziej przekonuje oferta, a we wszystkich lokalizacjach w jakich się poruszam na śląsku i nie tylko mam zawsze zasięg 3G PLAY i nie narzekam. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Co do praktyk opisanych w poście to inni operatorzy nie powinni tak robić i tyle.
      To samo można byłoby wymyślać pod kontem innych operatorów.

      Na pewno nie buduje to pozytywnego wizerunku operatorowi, który takimi argumentami przekonuje klienta aby nie odszedł.

      Zamiast go zapytać czego mu brakuje i dopasować mu ofertę aby była podobna do tej z Play to oni wmawiają nieprawdę.
      Raportuj

    • yossarian1313 napisał(a):

      "Ludzie podchodzicie do wyboru operatora jak do religii."
      Teza nienajlepiej postawiona ;) To raczej operatorzy traktują klientów (zwłaszcza tych z dłuższym u nich stażem) jako element majątku trwałego firmy i czują się osobiście obrażeni taką zdradą, kradzieżą wręcz klienta odchodzącego do konkurencji ;) Chociaż faktycznie – kasa i religia wywołują podobne emocje ;)
      Szczególnie jest to drażniące u orange, bo za czasów raczkującej Idei to plus i era tak ją obsmarowywały… Raportuj

    • jahimek napisał(a):

      Ty jak widać, poruszasz się tylko między komputerem a kuchnią,stąd zasięg może masz Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Nie wiem po czym to zauważyłeś ale chyba doskonale mnie musisz znać…
        Jak ci nie pasuje zasięg jaki masz to zmieniasz operatora i tyle.

        Raportuj

  81. odchodzi4 napisał(a):

    widze że teraz idiota nie jest wulgarnym słowem a jak ja napisze to już jest .
    co za kompetentny cenzor zajmuję sie moderowaniem bloga.

    Raportuj

  82. Osyt napisał(a):

    Byłem kiedyś w Orange i niestety spotkała mnie taka sytuacja, to był jeden z powodów, że uciekłem od nich i przeniosłem się do Play. Raportuj

  83. RePlayowiec napisał(a):

    Dlaczego, jeżeli rozmowa z BOK jest nieskuteczna (z winy konsultanta) to nie mogę liczyć na anulację kosztów połączenia?
    Wiem, że to "tylko złotówka", ale po 3 rozmowach to już "tylko 3zł". Do tego rozliczane poza abonamentem.

    Pozdrawiam
    Niedoszły RePlayowiec Raportuj

    • king kong napisał(a):

      dokładnie, uważam że Play powinien zwracać koszt połączenia z BOK jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną. Raportuj

    • Gienek Gumijagoda napisał(a):

      Po co robić jakieś RePlaye? Nie lepiej przenieść się do Fresha, odczekać 1-6 miesięcy na nową promocję i wrócić do abonamentu? Raportuj

  84. Omar :) napisał(a):

    Kumpeli kończyła się umowa z orangę i się chciała przenieśc do Orange to miała tak jak opisaliście Raportuj

  85. […] Gruszka, rzecznik prasowy Play na swoim blogu apeluje do konkurentów o to by grali fair. Rzecznik Playa twierdzi, że konsultanci sieci Orange […]Raportuj

  86. Marcin napisał(a):

    boze jacy ludzie tutaj pisza ze play jest taki i taki czy ktos wam kiedys dogodził ? ja nigdy z sieci nie korzystałem i nie zamierzam korzystac jak zrobili w bambucho moja starsza to im tego nie zapomne i jeszcze upominaja sie o cos czego nie wykonali a to niby wina uzytkownika abonenta jak to ich wina ze nie nalerzycie nie wykonali usługi telekomunikacyjnej wiadomo play jest nowym graczem na rynku ale z kazdym miesiacem jest wiecej nadajnikow playa w moim miescie postawili 2 i jest całe miasto pokryte i troszke obrzerza za miastem i jakos nie moge zlego słowa powiedziec o tej sieci wole play niz miec gówniania usluge z orange lub z plusa ktora nawet 4 mb/s nie wyciaga a co 7 mb/s w orange a t-mobile nawet 3G im nie działa w moim miescie wynikach testów tylko play wyciagał wiecej niz W3 wiadomo jak jest zła pogoda lub wietrznie lub jest burza transmisja troszke bedzie nizsza ale moim zdaniem polecam play bo sam pracuje w salonie play jako konsultant i nie moge o swoim pracodawcy złego słowa powiedziec :) i nie chodzi tutaj o kase tylko o zasady i rowne traktowanie pracowników a w play wszyscy sa jak rodzina bo tak sie traktujemy pozdrawiam nie douczonych na tym blogu i niedoczytany :) Raportuj

  87. Marcin napisał(a):

    chodziło mi wyrzej w poscie o siec Orange nie play jaky ktos nie wiedział :D Raportuj

  88. lukasz napisał(a):

    play ostatnio znalazł sobie patent na leszcza. nabija po 1000 zeta rachunki za internet ….
    wstyd Raportuj

  89. Robert napisał(a):

    Panu Marcinowi gratuluję, z całego serca gratuluję, sprawności w przeniesieniu ciężaru dyskusji z tych nieszczęsnych smartfonów, ich rachunków i nieszczęsnych klientów z rachunkami na 1000 pln (wg mnie ich wina ale to moje zdanie) na temat który jest na chodzie 7 dni w tygodniu 24h na dobę (widać po liczbie) komentarzy, ale chyba jednak media nie podłapały odezwy … i będzie o tych nieszczęsnych rachunkach. Raportuj

  90. Marcin napisał(a):

    Media już wiedza i to jest wina wyłącznie użytkowników nie operatora oczywiście lepiej zwalić winę na operatora co nie to jest dla mnie śmieszne bo jak ktoś nie zakupi pakietu internetowego to już jego wina Play Świadczy usługi a nie ma wglądu do telefonu klienta co wejdzie mu na chatę i będzie prosił i wykupienie pakietu sami użytkownicy powinny wiedzieć o tym a nie zwalać winę na operatora ja w Imieniu Marcina Gruszki Proszę Wszystkich co nie wiedza a maja te telefony o wykupieniu pakietów internetowych to z mojej strony tyle :) Raportuj

  91. Marcin napisał(a):

    i ostatnia rzecz wyzyskiwać od operatora kasę każdy potrafi ale docenić i oszczerstwa rzucać to łatwiej życzę wszystkim miłego Wieczoru :P Raportuj

  92. Marcin napisał(a):

    Wstyd Kraść i na dupę Spaść Łukasz :P Raportuj

  93. bartek napisał(a):

    i koniec komentarzy i kropka. W3 dobrze podsumowana Raportuj

  94. Elitarny Świat RB napisał(a):

    Elitarny Świat Red Bull chyba nie jest taki elitarny, jak gościu tutaj 100 starterów opyla: http://allegro.pl/starter-red-bull-mobile-edycja-

    Możliwości są trzy:
    – uczestnicy X-Figters olali promocję i oddawali je komuś, lub wywalili do kosza
    – handlują pracownicy Play, którzy dorwali się do nie rozdanych starterów
    – opylane są te, które miały być rozdane na blogu…

    Tak czy inaczej, ładna "elyta" Raportuj

  95. krzysiek_kili napisał(a):

    Chcecie listę zadań do wykonania z testujsmartfona.pl :) Raportuj

    • albatros napisał(a):

      Tak ;)
      Można pobrać od razu całą listę czy kolejne zadania pokazują się po wykonaniu poprzednich? Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        od razu cała lista ;) Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          25 zadań – są łatwe – do każdego jest mały opis ;) Raportuj

          • albatros napisał(a):

            Heh, myślałem, że więcej tego będzie (zwłaszcza, że można zbierać te jakieś punkty) ;)

            A jak ogólne działanie telefonu? Podobno trochę powolny? Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Zainstalowałem GoLaunchera EX i daje radę ;)

              Co psuje efekt "kombajnu multimedialnego" to brak multitoucha.

              Zaskakuje mnie (na plus) jakość wykończenia, a trackball działa bez zarzutu.

              Za takie pieniądze rozsądny wybór – jeżeli komuś idea Internetu w telefonie przypadnie do gustu to Huawei U8500 to dobry wybór na start, ale jeśli chcemy się bardziej pobawić to polecam dołożyć trochę grosza i kupić coś mocniejszego ;)

              ———-
              edit: okazuje się, że JEST multitouch, ale przeglądarka systemowa go nie wspiera :) Raportuj

            • albatros napisał(a):

              Mam do Ciebie jeszcze kilka pytań ;)
              1. Po jakim czasie pojawia się lista zadań? Oczywiście zainstalowałem aplikację "Testuj Smartfona".
              2. Klawisze pod wyświetlaczem nie powinny być podświetlane? Raportuj

          • yossarian1313 napisał(a):

            Ja zrobiłem wszystkie, ale i tak mam info, że na wyższych pozycjach mają więcej punktów….?! Raportuj

    • Kris Sovsky napisał(a):

      pewnie – k_f(at)o2.pl – gdzie (at) to @ – nie chce SPAMU
      Raportuj

  96. fazzzi napisał(a):

    tak :) Raportuj

  97. krzysiek_kili napisał(a):

    Poczekam do następnego wpisu Marcina ;) Raportuj

  98. Michal napisał(a):

    w T-mobile, kiedy powiedziałem że spadam do Play powiedzieli ze Stan darmowy na pewno zabiorą za pół roku ;) Raportuj

  99. Pio Tr Ek napisał(a):

    Mi zostało jedno zadanie na liście "Włącz Bluetooth".
    Włączyłem go na minutę albo na więcej niż minutę, a mimo to na liście zadanie te jest nadal do wykonania. Nie wiem co się dzieje.
    Ma ktoś tak?

    A jak trzyma Wam bateria? Bo mi jeden dzień. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Włącz go na dłużej ;)
      Poza tym – przecież kilka godzin trwa aktualizacja tych punktów… Raportuj

      • Pio Tr Ek napisał(a):

        włączony był i dłużej….
        tak, kilka godzin… ale inne zadania wykonane po tym z bluetoothem już są zaliczone….
        no nic, do końca testu jeszcze trochę, może zaliczą mi te zadanie. Raportuj

  100. Marcin napisał(a):

    o boże nawet Kościelniaki tutaj wypowiadają się swoje pismo wsadź tam gdzie księżyc nie dochodzi Gienek Gumijagoda heh :P Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      a ty słyszałeś o tolerancji (podpowiem, że to nie rośnie u ciebie za oborą)… Raportuj

    • Gienek Gumijagoda napisał(a):

      Kopścielniaki nie mają tu nic do rzeczy. Równie dobrze mogę cytować Koran, indyjskie Wedy jak i gafy Komorowskiego i złote myśli Bauca.i Wituckiego. Raportuj

  101. Jarekw napisał(a):

    Marcin -> 2 karty SIM do 1 numeru w play. Możliwe ? Kiedy ? Raportuj

  102. yossarian1313 napisał(a):

    "Wojtek, zrobicie coś z tym?"
    Zrobili – poszli na urlop :)
    Raportuj

  103. Marcin napisał(a):

    Wojtek rzecznik Orange on olewa play nawet na swoim blogu przeprosin nie ma chamstwo!!!!!! ponad wszystko cholerni wyzyskiwacze :D Raportuj

  104. krzysiek_kili napisał(a):

    http://htc.dozgarniecia.pl <—- a może o tym jakieś małe info? ^^ Raportuj

    • 1.6.1 Samrtphone HTC Desire HD o wartości 1.600 zł z VAT

      1.7. Nagrody opisane w 1.6 nie są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000r. Nr 14, poz. 176 z poźn. zm.)

      Kazdy szanujacy sie organizator konkursu zwlaszcza dla wiekszych firm dodaje nagrode w postaci kasy ktora idzie na ten podatek ;)

      Play jak widac … Raportuj

  105. zzzzzzz napisał(a):

    Ja nie w temacie, ale chciałem poinformować, że wali się wielki napis PLAY4G na łące we Władysławowie – P już leży a G się chyli… Raportuj

  106. wstyd i Hanba …

    Grucha kupuj startery i pociagnij do odpowiedzialnosci osoby za takie chamstwo
    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4485528

    chyba nie tak trudno bedzie znalezc gdzie byly startery i gdzie zostaly wydane po nr kart sim…

    JPR rozdajcie to blogowiczom nawet za koszt wysylki Raportuj

  107. user napisał(a):

    spokojnie, dodzwonienie się do bok orange graniczy z cudem :D Raportuj

  108. ol0 napisał(a):

    A u mnie Orange nic nie narzekało – gdy pani usłyszała że przeszedłem do play grzecznie pożegnała się i więcej mnie nie męczyli. A szkoda – bo miałem w zanadrzu kilka grubych argumentów – np jak to okłamali mnie i wcisnęli abonament w którym nie mogłem korzystać z pakietu smsów. W dodatku to były święta – a jedyna oficjalna porada jaką mi udzielili to zmienić numer i kupić sobie orange na kartę :|

    Od tamtej pory mam prostą zasadę – NIGDY nie wierzyć nikomu kto oferuje cokolwiek przez telefon. Grzecznie dziękuję za ofertę a następnie sprawdzam wszystkie przemilczane szczegóły w internecie. W ten sposób zamówiłem swój obecny abonament w play i nie żałuję. Zasięg co prawda jest tylko w centrach miast ale wszędzie "w lasach" telefon przełącza się na nadajniki plusa i jest git – mnie to nie przeszkadza.

    Pozdrawiam Raportuj

  109. Barbara Brzezowska napisał(a):

    http://allegro.pl/listing.php/search?country=1&am… a co z tym? czy to w ogóle legalne? w Play złoty numer kosztuje 49 zł a nie 300… Raportuj

  110. Andrzej napisał(a):

    Potwierdzam- przenosiłem się do Play z Plusa dwa miesiące temu i usłyszałem dokładnie to samo od Pani na infolinii – tj. to że Play zmienia reguły w trakcie trwania umowy – póki co zmiany nie było więc nie narzekam, ale Pani powiedziałem, żeby sobie darowała taką rozmowę.
    Nie mają argumentów rzeczowych (lepsza oferta) więc mówią takie rzeczy. Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      ja kiedyś powiedziałem koledze jeszcze z Ery, że ich oferta jest cienka i przenoszę się do play. Powiedział, że też ma takie samo zdanie, dlatego ma abonament właśnie w Play :D
      Raportuj

  111. Zbyszek napisał(a):

    Rozmowy w tych firmach są odsłuchiwane przez osoby do tego wyznaczone ;0. Więc wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam Raportuj

  112. franciszek napisał(a):

    A ja mam argumenty: nowiutki Huawei do testów trzyma bateria ok.3 godzin i to bez właczania GPSa Troszkę przeglądania menu, 2smsy i woła żreć.Mam go 3ci dzień ale już pojutrze go oddaję Moje 2letnie LG Viewty bije go ma głowę Takie sobie gówienko może kto inny kupi Ja go nie chcę nawet za 1 zeta,no chyba że na kartę i z wyłączonym netem to mogę go zatrzymać bez żadnych zobowiązań. Raportuj

  113. Piotr napisał(a):

    Gdy kończył mi się MixPlus to zadzwonił do mnie konsultant Plusa i namawiał na przedłużenie umowy, wspomniałem że nie zamierzam przedłużać umowy (mixa) na takich warunkach jakie mi oferują i że mam zamiar przejść do Play. No i słowa kosultanta, może nie były takie same jak tekście wyżej, ale ich znaczenie było baaaardzo podobne. Raportuj

  114. lukas napisał(a):

    jeszcze 2 lata i Play będzie miał bazę 10 mln klientów ;) najwięcej odejdzie z T-Mobile bo oferta i zasięg = syf ;) Raportuj

  115. Kross napisał(a):

    No mój szwagier który jest przedstawicielem orange ;) często mi takie rzeczy opowiadał jak przechodziłem do play.
    Nie mają swoich nadajników ( nawet miesiąc temu się ze mną kłócił że play nie ma swoich i tylko i wyłącznie na plusie jedzie)
    że on w życiu nie przeszedłby do play bo czemu ma jezdzić maluchem skoro może mercedesem XD
    że klienta żona jest w play i raz się spóźniła dzień z zapłatą faktury i wszystkie dodatkowe minuty jej odcięli do końca trwania umowy
    i wiele wiele więcej.
    Nie wiem czy na szkoleniach im takie głupoty opowiadają czy między sobą takie doświadczenia wymieniają ale jest to trochę irytujące. Raportuj

  116. andre napisał(a):

    A ja jestem w PLAY dobry rok i jestem bardzo zadowolony.. Raportuj

  117. Lechoo napisał(a):

    Wszyscy z W3 tak jadą po PLAY, ale przez ostatnie 4 dni testowałem sobie internet mobilny od W3 i PLAY – miasto Radomsko.
    Z przykrością (dla W3) muszę stwierdzić , ale 1. miejsce na pudle ma właśnie PLAY, na drugim Orange, dłuuuuugo nic i na trzecim Plus, a T-Mobile chyba zasługuje na 17. miejsce. Tak że straszenie Playem przez konsultantów z W3 jest uzasadnione – grunt im się pali, ponieważ wcześniej bez P4 każdy mógł im skoczyć – teraz muszą ich gonić. Oczywiście mowa jest o internecie. Raportuj

  118. Woiti napisał(a):

    Po prostu spala ich, że ktoś zakłócił ład i porządek (umowny) wśród telekomów w Polsce. Raportuj

  119. XKX napisał(a):

    Od ponad 2 i pół roku mam play mix (wtedy nie było jeszcze mixtury), przez pół roku dostawałem 30 minut do play, obiecywano mi, że po tym, gdy skończy mi się ten półroczny bonus będę mógł wykupować pakiety minut, smsów i internetu. Niedługo po tym, gdy podpisałem umowę na mix, weszła oferta mixtura. W związku z tym pakietów dla poprzedniej oferty mix już nie było.
    Teraz co miesiąc muszę doładowywać konto o 25 zł, nie mam ani darmowych minut, ani żadnych pakietów do zakupu.
    Cieszę się, że za 6 miesiecy skończy mi się umowa, na 100% nie przedłużę współpracy z tą siecią. Raportuj

  120. Magic napisał(a):

    Nieważne czy dana firma bankrutuje, w play jest taniej i tyle. Raportuj

  121. Lukasz napisał(a):

    Jestem w play prawie od poczatku. Dołaczylem do tej sieci w pazdzierniku 2007r. i jestem w niej nadal. Bede bronil jej poniewaz jest to dobra i tania siec. Odciela sie ona od twz. zmowy polskich operatorow mam tu ma mysli T-Mobile, Orange, Plus.

    Obecna taryfa All Inclusive jest dla mnie bardzo dobra taryfa. Dal wiadomosci niektorych chcialbym dodac ze dopiero od jakiegos miesiaca moze dwoch w sieci orange jest darmowe korzystanie z facebooka, a w sieci Paly facebook jest darmowy od poczatku powstania taryfy All Inclusive. Na dodatek mam rowniez w tej sieci intenet mobilny z ktorego jestem zadowolony. Przegladalem oferty internetu we wszystkich sieciach i co sie okazalo ze siec play ma najlepsza oferte. Raportuj

    • Lukasz napisał(a):

      Chcialbym także dodac ze niedlugo konczy mi sie umowa na internet i zamierzam ja przedluzyc.na dodatek dodam ze zostalo mi zaproponowane ze dostane 20gb transferu danych predkosc 4mb/si oraz darmowy facebook i nk juz o darmowym nocnym transferze nei wspomne za jedyne 59zł. Normalnie trzeba byloby placic abonament w wysokosci 99zł. Raportuj

  122. marcin napisał(a):

    haha :) 2 dni temu mialem przyjemnosc slyszec od konsultanta orange o tym kruczku.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty