Tako rzecze rzecznik Play

Odpowiadamy na pytania nt. mobilej wersji Play24

Dziękujemy Wam za wszystkie pytania, jakie zadajecie w związku z mobilną wersją Play24 :-) Poniżej znajdziecie kilka odpowiedzi.

1. Czy planujecie podobną aplikację na inne systemy operacyjne?

Tak, planujemy aplikację na inne platformy. Szczegóły wkrótce :-)

2. Nie mogę zainstalować aplikacji po pobraniu, na jakiej wersji Androida działa?

Aplikacja działa na Androidach w wersji 2.0 i wyższych.

3. Mam zastrzeżenia do szybkości przewijania, wyświetlania animacji itp.

Będziemy optymalizować szybkość działania interfejsu.

4. Brakuje opcji autologowania. Czy będzie wprowadzona?

Autologowanie jest również jedną z opcji która prawdopodobnie się pojawi w finalnej wersji.

5. Wszystko działa poprawnie, tylko denerwuje mnie że muszę przełączać się z Wi-Fi na zwykłe połączenie internetowe. Planujecie to zmienić?

Na chwilę obecną nie planujemy udostępniania pełnej funkcjonalności po Wi-Fi. Aplikacja nie ma zastąpić Play24 na WWW. Ma być podręczną alternatywą. Dodatkowo brak wysyłki haseł jednorazowych w aplikacji wydaje nam się bardzo istotny, a to na chwilę obecną możliwe jest tylko przy korzystaniu z Internetu Play.

6. Czy planujecie dodanie obsługi wielu numerów z jednego konta?

Obsługa wielu numerów na koncie: zalogowanie na inny numer jest możliwe już teraz, ale każdy inny numer, niż ten który mamy na karcie SIM będzie miał dostępną tylko zakładkę ?Moje Konto? ? tak jak po Wi-Fi. Rozważamy inne rozwiązania, ale uczciwie przyznajemy że mają niższy priorytet niż kwestie omówione wyżej J

7. Dlaczego nie można pobrać tej aplikacji z marketu? Będzie tam kiedyś?

Aplikacja docelowo znajdzie się na Android Markecie. Pamiętajcie że to BETA.

8. Piszecie że transfer danych do aplikacji jest darmowy, a widzę że schodzą mi środki z pakietu danych gdy jej używam. O co chodzi?

Transfer danych w aplikacji jest darmowy ? nie ma żadnej ?ściemy?. Jakiekolwiek płatne transfery danych mogą pochodzić z innych aplikacji lub samego androida. Polecamy sprawdzić czy macie włączone pobieranie danych (synchronizację) w tle.

9. Próbowałem pobrać plik przez Operę, ale nie mogę później zainstalować aplikacji. W przeglądarce pojawiają się jakieś ?krzaczki?.

Również na naszych testach wewnętrznych Opera .niepoprawnie pobierała plik z aplikacją. Zalecamy korzystanie z wbudowanej przeglądarki internetowej w smartfonie.

Komentarze

  1. albatros napisał(a):

    Czekam na informacje odnośnie aplikacji na bada OS ;) Raportuj

  2. fugi napisał(a):

    Ad.2
    nieprawda na 2.3.4 nie da się zainstalować Raportuj

  3. kry napisał(a):

    blackberry!!!! ;D w końcu tak go w playu promujecie… Raportuj

  4. Łukasz Szlęzak napisał(a):

    Działa na wyższych androidach. Fugi może masz nie poprawnie ściągnięty pakiet? Raportuj

  5. Daniel Piekarz napisał(a):

    u mnie dziala ale wezcie napiszcie kod poprawnie bo muli.. nie wiem kto to pisal ;P / SGS II Raportuj

  6. ciekawy napisał(a):

    I jak tam Panie Gruszka, ustosunkujemy się do raportu UKE i informacji o 94% spadku inwestycji w Play (co było oczywiste dla każdego kto widział praktyczne zaprzestanie dodawania nowych miejscowości na mapie zasięgu, a jedynie poprawę tam ,gdzie już się jest), czy piszemy tylko o wygodnych i prostych tematach? Raportuj

  7. p4 hahahah napisał(a):

    Wszyscy smiejemy sie z pana gruchy i jego kitów wciskanych i całego p4 :DDD

    "Najmniej ze wszystkich operatorów, w 2010 r. zainwestowała P4 (ponad 92% mniej niż w roku poprzednim). Spółka ta ma jednak poważne plany inwestycyjne na 2011 r. Do połowy 2011 r. operator Play chce wybudować największą w Polsce sieć standardu HSPA+, (realnie ok. 2 Mb/s), która obejmie zasięgiem 60 proc. obszaru Polski i 80 proc. Polaków. Na początku 2011 r. działało około 300 nadajników UMTS900, do połowy roku ma ich być łącznie 500-600." Raportuj

  8. nadajniczki p4 napisał(a):

    połowa roku minela i ile macie nadajniczków p4 ????

    chyba sie nie wstydzicie danych ?

    hahahahahahah :DDDDD Raportuj

  9. manner napisał(a):

    jak dla mnie najpoważniejszy minus — to że tak prosta aplikacja tak koszmarnie wolno działa… Raportuj

  10. pakierhakierxd napisał(a):

    Mi się zasięg w play poprawił :D dziwne ale prawdziwe ale najlepsze jest to że tak się stało po zmianie tela z htc desire na motorolę defy :),trochę byście mogli poprawić szybkość przy uruchamianiu tej aplikacji ale tak to jest spoko :D w końcu to beta Raportuj

  11. Cortes napisał(a):

    Kiedy w końcu postawicie BTSa w Ôssa? Znajomi skarżą się na brak zasięgu. Raportuj

  12. Cortes napisał(a):

    Popieram jojo vel DanielR że wszystko powinno być za darmo. Raportuj

  13. krzysiek_kili napisał(a):

    10. Czy aplikacja będzie działała w trybie poziomym? Raportuj

  14. Kosiek napisał(a):

    Panie Marcinie,
    Ja się wcale nie mogę do aplikacji zalogować (mimo, że wpisuję poprawne numer i hasło do P24). Wyskakuje "Wystąpił błąd połączenia.", tak samo po WiFi jak i 2G/3G. Raportuj

    • Przemek napisał(a):

      Spróbuj – jeśli możesz – w okresie mniejszego natężenia ruchu sieciowego i w sieci własnej P4. Ja miałem podobne symptomy, ale jak już raz załapało to gitara. Jak na aplikację w fazie beta wszystko spisuje się nadspodziewanie dobrze. Raportuj

  15. pakierhakierxd napisał(a):

    Każdy by chciał mieć wszystko za free ale taka firma by zbankrutowała …,może byś wolał płacić za odebrane połączenia? Raportuj

  16. buli napisał(a):

    czy w planach jest widzet? Raportuj

  17. Marek napisał(a):

    Wielkie halo że jest play24 mobile, a zwykła strona główna play.pl zaniedbana.

    Może by tak po roku wreszcie pogonić administratora play.pl i kazać mu poprawić wykrywanie starych przeglądarek. Mój Chrome 5.0.375.70 na Linuksie od wielu miesięcy dostaje komunikat "Twoja przeglądarka jest stara jak ta skała i nie jest już obsługiwana." A na 99% działa lepiej niż wszystkie Internet Explorery na Windowsach razem wzięte, tylko webmaster nie umie parsować stringa User-Agent z requestu.

    Żenada, niestety – i nie ma komu tego zgłosić. No trudno, będę pisał na wszystkich forach, do skutku. Raportuj

  18. Torwald napisał(a):

    Aplikacja przestała działać. Dostaję komunikat o treści mniej więcej takiej: "wystąpił błąd. Sprawdź czy masz najnowszą wersję aplikacji albo spróbuj później."

    Sorry, ale ta aplikacja miała zniwelować koszmarne problemy z obsługą konta poprzez *111# (ciągłe rozłączanie w trakcie 'przeklikiwania się' przez menu) Raportuj

  19. trollololo napisał(a):

    a jak sprawdzić do kiedy jest limit na internet z play??Raportuj

  20. Karolina napisał(a):

    Witam, mialam ostatnio pakiet 10GB internetu ktory byl do 1 grudnia, 2 dni wczesniej sciagnelam sobie taryfe 3w1 po to zeby przedluzyc tamten pakiet internetu, natomiast przepadły mi tamte niewykorzystane GB a podobno jesli sie sciaga inny pakiet internetu to przedluza tamten wczesniejszy, przynajmniej moi znajomi tak robili i im zawsze przedluzalo. Dlatego chcialabym sie dowiedziec czy jest mozliwosc przywrocenia tamtych GB? Pozdrawiam.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty