Tako rzecze rzecznik Play

Kolejny spot Play z Kubą Wojewódzkim

Kuba Wojewódzki ogląda swój program na YouTube…dzięki akcji testujsmartfona.pl!

Telewizja:

Internet:

Komentarze

  1. Piotr napisał(a):

    Fajna reklama. :) Raportuj

  2. klient. napisał(a):

    Nijakie, ale przynajmniej bez wulgarnych, seksistowskich żartów. Raportuj

  3. Edziek Krzywouch napisał(a):

    Liczyłem na coś bardziej zboczonego :( Raportuj

  4. Obserwator napisał(a):

    Może być.
    Raportuj

  5. czytelnik napisał(a):

    Uwaga, mam pytanie do ludzi z Play – czy możecie wprowadzić bezpłatny dostęp do księgarni ibuk.pl ? Chodzi mi o to że ibuk.pl na Androida już jest, ale żeby abonenci Play mieli dostęp np. do kilku książek miesiecznie za darmo. Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    Dziś widziałem ten spot w telewizji. Raportuj

  7. Prowokator napisał(a):

    Kuba zupelnie nie pasuje do takich rol, ubawil mnie ten spot ;) Raportuj

  8. wroc napisał(a):

    Kuba to beznadzieja – bojkotuję PLAYa!
    Raportuj

  9. yossarian1313 napisał(a):

    A kiedy aktualizacja danych (potwierdzenie oddania smartfona) na stronie programu? ;) Raportuj

    • Bandyto3xx napisał(a):

      Jak oddałeś i wiesz, ze wszystko dobrze zrobiłeś, to czym się przejmujesz? :P Raportuj

      • max napisał(a):

        a no może tym o czym ostatnio jest głośno w internecie tj. niekomptencji niektórych pracowników play;
        jak ktoś jest dociekliwy niech zgoogluje ''P_ _ _ mi ukradł telefon'' Raportuj

        • wroc napisał(a):

          Takie sprawy najlepiej załatwiać w "zaufanym" salonie. Raportuj

        • yossarian1313 napisał(a):

          No cóż, o zaletach bok-u czytałem niejedno, sprawdzam więc czy do specjalnej akcji play przygotował obsługę specjalną, czy też standardową ;)
          Trenuję "na sucho", żeby nie przeżyć szoku jeśli zwiążę się z tą siecią na dłużej… ;) Raportuj

        • Bandyto3xx napisał(a):

          Nie dziwie sie. To serwis Samunga wszystko zagmatwał. Kolega oddawał telefony do serwisu i zawsze o dziwo twierdzili, ze był zalany :/ A winą play jest to, że nie chce im się sprawdzić jak jest w rzeczywistości. Raportuj

  10. Rogi napisał(a):

    Słabiutkie są te reklamy. Raportuj

  11. badyl napisał(a):

    super spot:) Raportuj

  12. cyc napisał(a):

    malo o seksie ale ok Raportuj

  13. edi napisał(a):

    Kuba do boju! Raportuj

  14. minis napisał(a):

    ekstra Raportuj

  15. SSzczęsław Kusiciel napisał(a):

    Usługa TelePlay wam się ostro kocha. Dzisiaj już po raz czwarty przyszedł do mnie SMS informujący o końcu ważności i 3,666 zł za aktywację, a ja wcale nie chcę ponownie aktywować tej usługi. Raportuj

  16. Konrad napisał(a):

    Ludzie Czy wy macie nie po kolei w głowach ??? Weźcie się za poprawianie działania sieci a nie bez przerwy jakieś nowe głupoty wymyślacie i tracicie na nie nasze pieniądze w zamian za które chce aby do jasnej cholery zasięg nie skakał jak małpa w cyrku i to Play24 w końcu działało cały czas a nie raz na pięć moich logowań
    Wasz wkur….wiony abonent (jeszcze bo jak dalej tak będzie to się chyba pożegnamy ) Raportuj

  17. fgfghh napisał(a):

    hmm to juz wiem dla czego tyle kasy dostał kuba hehe bo mu wstyd bylo wystepowac w takiej syfiastej sieci Raportuj

  18. Łukasz Malina napisał(a):

    Kuba w tej reklamie dokładnie wygląda i posługuje się językiem jak w programie na TVN, najpierw pyskaty wobec gościa, a gdy gość mówi o nim dobrze to zaraz zmienia stosunek i staje się miły, reklama trafiona i mzabawna Raportuj

  19. wroc napisał(a):

    Czy mam prawo nagrywać rozmowy z BOK? Raportuj

    • mikolaj napisał(a):

      tak Raportuj

    • n4t napisał(a):

      nagrywać możesz, ale podobno należy o tym informować. pracownicy bok mają zgodę na przerwanie rozmowy, jeśli jest nagrywana. tak to wygląda. Raportuj

      • zzz napisał(a):

        i to jest właśnie "sprawiedliwość". Oni mogą ciebie nagrywać, ty ich nie (bo musisz poinformować, a oni się wtedy rozłączą). Zaskakująco często nagrywane rozmowy w BOK "przepadają", lub są tylko zapisy "systemowe" (czyli to, co podczas rozmowy odhaczyłkonsultant) kiedy się na nie człowiek chce powołać, dla obrony swoich racji. Nie ma alternatywy, bo przecież nie możesz się podeprzeć swoim nagraniem. Raportuj

        • Color napisał(a):

          ale CIebie tez inforumuja.. mozesz nie zezwolic, wtedy nie bedzie rozmowy :-)

          Mozesz nagrac rozmowe, nawet pozniej ja opublikowac POD WARUNKIEM, ze usuniesz wszelkie informacje osobowe, czyli np. nazwisko ORAZ zmienisz glos. Wtedy nie ma problemu. Raportuj

    • Prawnik napisał(a):

      żeby nagrywać rozmowę zgodnie z prawem musisz zapytać konsultanta czy wyraża na to zgodę inaczej grozi Ci do 2 lat pozbawienia wolności. Pozdrawiam. Raportuj

  20. Paweł napisał(a):

    Panie Marcinie, skończyły sie darmowe startery fresh'a w sklepie internetowym. Czy będzie jeszcze ta oferta? Raportuj

  21. muchakk napisał(a):

    Takie fajne pytanie :P Przed wypuszczeniem tej reklamy próbowaliście odtworzyć jakikolwiek filmik z YouTube na tym "smartfonie". Filmiki się tak okropnie zacinają, że aż głowa mała! Tym telefonem tylko zrazicie ludzi do smartfonów, a nie przekonacie. Raportuj

  22. qwerty napisał(a):

    Bardzo słaby spot. Bardzo nudny i jałowy. NIE FAJNE. Raportuj

  23. Sofi napisał(a):

    Tak z innej beczki, czy ktoś wie, czy jest możliwość przejścia z Mixtury (oferty podstawowej 30złx40) na Mixturę All Inclusive 39×40 z telefonem? Kiedy brałam Mixturę, nie było tego, co jest teraz… czuję się trochę poszkodowana, iż muszę wykupywać internet, jeśli mogę go mieć normalnie w ofercie…. ;/ Raportuj

  24. adam napisał(a):

    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 6536931 Raportuj

  25. pemose napisał(a):

    hehe….. co sie dzieje z PLAY ???? brak nowości , brak promocji czy należy już uciekać z tonącego statku ???? Raportuj

  26. Jacek Piszczek napisał(a):

    a co tak ci źle , jak ma w W3 lepsze promocje to uciekaj z tego statku Raportuj

  27. Michał napisał(a):

    Panie Marcinie proszę się ustosunkować do pewnej kwestii związanej z programem testuj smartfona. Jestem a właściwie byłem jej uczestnikiem. Z przyczyn niezależnych spóźniłem się 3 dni z oddaniem smartfona. W drodze do salonu play, postanowiłem zadzwonić do BOK z pytaniem czy ponoszę jakieś konsekwencje z tego tytułu. Pani z którą rozmawiałem upewniła się w swoim przekonaniu i powiedziała – "Ten smartfon jest Pana" cała sprawa zostanie zgłoszona na policję, a Pana pociągniemy do odpowiedzialności zgodnie z podpisaną umową. Trzeba będzie zapłacić 400 zł…
    Powiedziałem jej o tym co myślę…
    Poszedłem do salonu play, nie mówiąc im o tym co usłyszałem w BOK – bez jakiegokolwiek problemu przyjeli smartfona.

    Proszę mi powiedzieć z jakiego to powodu są tego typu nieporozumienia, moim skromnym zdaniem wasu konsultanci są po prostu często niedoinformowani. Nie chodzi tu o tylko tą zaistniałą sytuację, ale także na moim włąsnym przykładzie mogę przytoczyć kilka które mi się przytrafiły.

    Mam nadzieję, że moje wywody nie pójdą w las, a ktoś kompetentny będzie w stanie się do tego co napisałem ustosunkować. Raportuj

    • zzz napisał(a):

      To był twój pierwszy kontakt z BOK Play, czy co? Przecież taki poziom odpowiedzi to norma. BOK był, jest i prawdopodobnie będzie najsłąbszym elementem tej sieci.. Trzeba się z nim liczyć, decydując się na Play. Raportuj

  28. fazzzi napisał(a):

    Telefon już mam, uruchomiłem go wczoraj przed południem… tylko chyba macie tysiące klientów… bo od wczorajszego przedpołudnia nie możecie mi aktywować karty. Dzisiaj rano rozpocząłem korespondencję i rozmowy na ten temat… jak zwykle bez skutku !!! – RBM –
    Odpowiedź na zgłoszenie nr 35126377 z dnia 2011-09-17 17:28:39 Raportuj

    • fazzzi napisał(a):

      Skusiła mnie oferta… Ale tempo obsługi klienta jest iście powalające, najpierw naczekałem się na przesyłkę z telefonem, teraz czekam już prawie 48 godzin aż ktoś wciśnie parę klawiszy w kompie
      i aktywuje kartę !!! Raportuj

      • fazzzi napisał(a):

        Zaraz minie 48 godzin. Postanowiłem poświęcić kolejną złotówkę, na infolinii dowiedziałem się że mają jakiś problem z uruchomieniem karty i zgłoszenie zostało wysłane do ekspertów. Ale niestety eksperci nie pracuję w niedzielę więc póki co RBM co dodaje skrzydeł ma wywalone w moją kartę :)

        Nie kupujcie telefonów przed weekendem… pamiętajcie o weekendowym braku ekspertów !!! Raportuj

  29. krzysiek_kili napisał(a):

    Ostatnio na blogu tylko spoty, zmiany w cenniku telefonów, spoty, mało interesujące wydarzenia, zmiany w cenniku telefonów, spoty… Dlatego też tak rzadko się udzielam (choć jak zawsze czytam)…

    Kiedy będzie jakiś felietonik czy videoblog lub info o ciekawym wydarzeniu (tym październikowym ^^)? Raportuj

    • Bandyto3xx napisał(a):

      No ostatnio coś ciszej się zrobiło :/ Już nie chce mi się nawet tutaj zaglądać, bo jedynie czego można się spodziewać to nowej reklamy. Na fb za to mają konkursy itd. Widać o FB lepiej dbają :P Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Bo tam pada mniej trudnych pytań i generalnie ludzie w swej masie są znacznie mniej ogarnięci w zakresie telekomunikacji… Łatwiej nimi manipulować. Raportuj

      • Color napisał(a):

        pamietasz, jak tu sie koncza konkursy? :] Raportuj

        • Bandyto3xx napisał(a):

          Nie przesadzaj. Do konkursów zrobić regulamin jak na fb, tylko i wyłącznie zalogowaniu użytkownicy aby mogli brać udział i byłby o wiele większy spokój. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Przede wszystkim konkretne pytania zadawać jednoznaczne nie jest to łatwe ale nie jest nierealne. I jeszcze jedno możliwe do znalezienia w każdym salonie lub w internecie a nie tak jak ostatnio w wybranych salonach rampy miały być w NS jest 5 salonów i w żadnym nie było więc skąd ma ktoś wiedzieć co autor miał na myśli skoro nie widział tego na oczy. Raportuj

            • Bandyto3xx napisał(a):

              W sumie konkursy powinny być np. na grupie w komunikatorze- Palringo.
              Każdy na głównym kanale dostaje pytanie i na głównym kanale odp. Kto 1 odpowie to wiadomo + pkt. Jeśli Brak odpowiedzi przez 10 minut na pytanie to znaczy, że czas minął i kolejne. I w historii by zapisane było kto pierwszy itd. Oczywiście może być przez opóźnienie sieci parę ms różnicy, ale wtedy zaznaczyć, że liczy się czas na koncie prowadzącego. Raportuj

            • ktos napisał(a):

              To za bardzo skomplikowane.. chodzi o komplikacje w odbiorze tego, a nie w kwestii technicznej :-) W konkursie ma brac udzial jak najwiecej ludzi – wiekszosci nie bedzie sie chcialo zainstalowac dodatkowego programu, ktorego nie znaja.. :-) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Muszę tu przyznać rację ktos-owi. W konkursach chodzi o poszerzenie wiedzy ludzi na temat Play a nie o utrudnianie życia i zniechęcanie. Raportuj

          • ktos napisał(a):

            Niestety to nie jest takie proste. Jak konkurs, gra, sa organizowane na FB, to za jego przebieg odpowiedzialna jest zewnetrzna firma – organizator.

            Zorganizowanie tutaj konkursu z regulaminem to duzo czasu potrzebne na papierologie. Poza tym co po regulaminie, skoro i tak niektorzy beda krzyczeli, ze oszustwo? :-) Raportuj

            • Bandyto3xx napisał(a):

              W sumie prawda. Ale wtedy wpis:
              Gruszka decyduje o wszystkim. I tyle :P Raportuj

            • ktos napisał(a):

              tak bylo do tej pory :-) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Tylko zapisów nie było :) W Orange-u na blogu jest regulamin
              1. Jabłczyński ma zawsze rację.
              2. Gdy Jabłczyński nie ma racji patrz pkt 1. :) Raportuj

            • ktos napisał(a):

              Moze jesli zaczniemy moderowac tak samo komentarze, to taki regulamin bedzie mial sens :-) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Co do moderowania to uważam, że tu jest stanowczo za duży luz co powoduje śmietnik. Dziwi fakt, że stare wykasowane komenty są przywracane. Raportuj

            • ktos napisał(a):

              Jesli taka sytuacja sie zdarzyla to raz – przez pomylke, albo przez blad ID :-) Jesli nie widze wulgaryzmow, czy innych niewlasciwych tresci to przywracam komentarze.

              Sytuacja z komentarzami, z tymi krzakami to musial byc blad ID. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Myślę, że nie był to błąd tylko spamer który sprawdza działanie administratora. Dziwi fakt, że przechodzą komentarze z kodem źródłowym nie wiadomo czego i po co. Raportuj

            • ktos napisał(a):

              BTW. Odwolujac sie jeszcze do Twojego przykladu – system komentarzy ID nie pozwala na weryfikacje uzytkownikow. To oznacza potencjalne pole do naduzyc zwiazanych z ustaleniem tozsamosci. Moze za jakis czas beda zmiany na blogu i zmienimy cos w komentarzach to bedzie latwiej. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              A kiedy ruszy forum jak już sobie tak rozmawiamy ? Raportuj

            • ktos napisał(a):

              Mam nadzieje, ze jeszcze w tym roku. Temat na razie wisi, bo cale wakacje byly bardzo intensywne. Duzo konferencji, nowych projektow, SNS itd.. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Przydałoby się to forum myślę, że play miałby dzięki niemu dobrą bazę wiedzy o potrzebach klientów awariach itp. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Niestety blog już dawno poszedł na któryś Plan i przestał być tubą Play-a tą rolę przejął FB co nie jest dobrym rozwiązaniem. Ale trudno co poradzić. Tu nawet admin nie zagląda za często :( Raportuj

        • Bandyto3xx napisał(a):

          Kiedyś coś było o konkursie o tablet. Ale od tej pory chyba o nim wzmianki nie było. Chyba, że coś mnie ominęło ? Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Na FB Marcin też pytał o sposób przeprowadzenia konkursu i na tym stanęło ostatnio jak się domyślam Marcin robił za szofera w SNS teraz testy się skończyły i pewnie ma wolne bo nic go tu nie widać na blogu ani nawet na fb za często nie widać wpisów :( Raportuj

        • ktos napisał(a):

          zaglada, zaglada :-) Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Odkąd prawie codziennie jest spot z Kubą to chyba nie masz za wiele roboty. Mi osobiście nie chce się tu zaglądać i komentować bo i co komentować. Raportuj

        • ktos napisał(a):

          Jahu nie wiem czy Fb to dobre, czy zle rozwiazanie.. :-) Ale pamietaj, ze tam jest ponad 310 tys fanow. A blog ma znacznie mniej czytelnikow i sa to ludzie, ktorzy przewaznie o kwestiach telekomunikacyjnych maja juz jako takie pojecie. To dwie rozne grupy odbiorcow :-) Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Dokładnie i ta grupa która jest na blogu jest strącana na drugi Plan :( A gdzie równouprawnienie ? Raportuj

            • ktos napisał(a):

              Jahu rownouprawnienie nie ma tu nic do rzeczy ;-) Mylisz pojecia. Wszyscy czytelnicy sa wazni. Na blogu sa inne informacje a FB jest raczej rozrywkowy :-) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Mam na myśli zaglądanie tu play4you, rzecznika, robienie konkursów dawniej wszystko było na blogu. Już dawno nie było informacji o nowych miejscowościach w zasięgu Play nie wierzę, że takich nie ma. I różnych innych informacji typowo związanych z siecią. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Burza mózgów na okoliczność świąt. Raportuj

  30. Prawa człowieka napisał(a):

    Kiedy w końcu Play postawi BTSa w Oşsa? Ludzie chcą zasięgu. Raportuj

  31. MaaNyy napisał(a):

    Dla wszytskich co testuja smartfona wiem od znajomego w play ze wedlug regulaminu jaki oni maja, masz 30 dni na oddanie tego telefonu więc jak sie spóźnicie to sie nie ma co martwić wziąść ze saba tylko potwierdzenie oddania telefonu i sprawdzić czy zaznaczyli ze wszytsko zostało oddane. Raportuj

  32. gvbdfh napisał(a):

    Odświerzcie w końcu Play Domowy! Raportuj

  33. pemose napisał(a):

    hehe…. nic tu nie zrobią ! Całą energie Play pochłoną Wojewódzki ! :D Raportuj

  34. Piotr napisał(a):

    te karty co dostaliśmy od Play do testowania smartfona to są zarejestrowane w sieci? Raportuj

  35. wojtek napisał(a):

    ta firma jest żałosna,ma u nich telefon żeby normalnie z niego korzystać musiałem na stałe zalogować się w plusie,zarejestrowałem się na testy smartfona wybrałem salon i termin przychodze niema. Raportuj

  36. Past napisał(a):

    zróbcie we freshu takie coś jak w mBank mobile: !bez pakietu! do 5 osób lub do 3 w play, min za 10 gr, sms 5 gr, Co miesiąc kupuję pakiet po 5 zł, a wydzwaniam może 30 min, mało dzwonie. Przydało by się coś takiego jak w mBanku właśnie :) W mB jest już długo promocja, do pięciu osób w mB.po 10 gr za min i sms za 5 gr.
    Fajna jest taka opcja. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty