Tako rzecze rzecznik Play

Nie będzie hurtowej opłaty za MNP

ufffff było bardzo blisko, ale jednak NIE!!! Niektórzy nasi koledzy z konkurencji bardzo nalegali na wprowadzenie opłaty w wysokości 25 zł za migrowany numer.

Oczywiście te opłaty miałyby bezpośredni wpływ na cały proces i na ofertę dla klientów przenoszących numery. Kto wie? Może wrócilibyśmy do sytuacji sprzed 2007 kiedy MNP to był czysto symboliczny proces dla najbardziej zdesperowanych.

Więcej szczegółów już wkrótce, ale powiem, że PLAY w Q3 nie oddało koszulki lidera ;-)

Wszystkim przenoszącym numer przypominam o promocji, w której czeka na Was PS3! Przeczytajcie co trzeba zrobić, żeby zgarnąć sprzęt za 1 zł.

Komentarze

  1. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    no i git! Raportuj

  2. martin napisał(a):

    O Matko Boska Cierpliwie Słuchająca aż tak blisko? Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Fajna promocja tylko, że wszyscy moi znajomi są już w Play :( Raportuj

  4. t_d napisał(a):

    i tak winno byc :) Raportuj

  5. Szymon Bińczyk napisał(a):

    oj to chyba ci z orange… bo TP jak łeb na szyje lecą wyniki. już w maju TP ledwie zipało… Raportuj

  6. Łukasz napisał(a):

    Penwie T-Mobile też chciało…. w końcu od nich najwięcej ucieka do Play !! Raportuj

  7. qwerty napisał(a):

    Play4You proszę przekażcie zgłoszenia 35352343 oraz 35353317 Raportuj

  8. mimik napisał(a):

    I bardzo dobrze że operatorzy nie będą musieli ponosić dodatkowej opłaty,przenosiłem swój numer do Play wczoraj i jestem bardzo zadowolony z przebiegu tego procesu oraz otrzymanych 60 zł za przeniesienie:) Raportuj

  9. Przemek napisał(a):

    no i to za darmo a w plusie za przeniesienie koszt karty sim wynosi 12zl….niby nic ale sam fakt. Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      to oszustwo!! dałeś się oszukać, przeniesienie numeru jest w 100% darmowe!! Raportuj

      • wiedzacy napisał(a):

        Ale tutaj Przemek najpewniej napisał o koszcie startera dla MNP. Swojego czasu w Play taki starter kosztował 9 złotych i też jakoś dało się żyć ;). Raportuj

        • Łukasz napisał(a):

          kiedyś dla przenoszących się do Play Fresh był starter 9 zł, dawany za darmo!!. Teraz jest starter 5 zł, też dawany za darmo Raportuj

  10. yeto napisał(a):

    sciema z ta promocja z PS3… od czerwca jestem uprawniony, chyba z 5 zgloszen zrobionych, mieliscie sie odezwac juz w lipcu a mamy koniec wrzesnia a konsoli jak nie bylo tak nie ma!! nie ma co polecac tych znajomych!! wykona sie to co trzeba a firma na taka osobe sie wypnie… ehh a myslalem ze bedzie tak super a jest jak zwykle… na szczescie niedlugo umowa mi sie konczy i chyba pozegnam sie z Play! Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      @yeto jeśli masz potwierdzenie, że wszystkie numery się przeniosły i zebrałeś odpoiednią kwotę to PS3 otrzymasz. Raportuj

      • yeto napisał(a):

        no to sprawdz jesli mozesz historie zgloszen dla konta abonenckiego 6977066… od czerwca licze na telefon od kogos z bok, jezdze po salonach gdzie skladalem juz iles tam zgloszen i w kazdym cos innego! w ostatnim mailu zapewniliscie mnie ze zadzwonicie po 16.09 a dzisiaj juz mamy 27!! to jest jawne naciaganie! jakbym dostal info ze np nagrody nie ma, cierpliwie bym czekal a takie odbijanie pileczki to jest wkur…ajace! Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          @yeto w tej chwili Twoje wszystkie zgłoszenia są zamknięte. Zgłoś nowe i podaj numer to przekażę do realizacji. Raportuj

          • yeto napisał(a):

            35439334
            ciekawi mnie jak długo będę musiał czekać na telefon w sprawie konsoli… Raportuj

            • yeto napisał(a):

              ooo dzisiaj do mnie dzwonili :) do 4 października mają się skontaktować ze mna, ciekawe czy to zrobią, liczę że tak:D Raportuj

            • yeto napisał(a):

              heh… wiedziałem że tak będzie a łudziłem się, że będzie inaczej…;/ znowu czekałem na telefon i gówno! kolejne zgłoszenie zrobione 35699723…… Raportuj

    • Dawid napisał(a):

      Ja uprawniłem się w lipcu – uzbierałem 375 zł, od tego czasu zrobiłem 3 zgłoszenia – w połowie lipca, sierpnia i 13 września. Dzisiaj jest 27 września, wtorek … dnia 23 września zadzwoniła do mnie sympatyczna konsultantka i przyjęła moje zamówienie. Proponowała mi PS3, PSP SE Xperia X8 oraz o dziwo Samsung Galaxy Mini ? Powiedziała również że mogę wybrać Netbooka, ale aktualnie ich nie ma na stanie. Dostałem dziś na e-mail powiadomienie, że paczka została nadana kurierem DPD :) Jutro u mnie będzie :D :D :D … P.S – Jutro mam urodziny ;) Dzięki wielkie Play za prezent ;) Raportuj

      • Dawid napisał(a):

        Warto jeszcze dodać do mojego poprzedniego postu, że już wcześniej – jakieś 4 tygodnie temu do mnie dzwoniono, ale nie odebrałem ponieważ byłem w pracy. Pani z BOK , po tym jak oddzwoniłem, poinformowała mnie że rzeczywiście dzwonili w tej sprawie i że będą się kontaktować do skutku. Skutek na szczęście nastąpił 4 tygodnie temu ;) pozdrawiam wszystkich szczęśliwców którzy otrzymali już ten upominek od PLAY … Szkoda tylko że dysk twardy tylko 160 GB :( Raportuj

  11. Rogi napisał(a):

    Oj pamiętam czasy jak płaciłem jeszcze 50 zł za przeniesienie… do Play :P Raportuj

  12. Piotr napisał(a):

    a ja zaraz po zniesieniu opłaty się przeniosłem do Play :D Raportuj

  13. MarcinONY napisał(a):

    Ja specjalnie kupiłem starter Simplusa za 3zł którego od razu zarejestrowałem, 5 min później byłem już w salonie PLAY, aby przenieść numer. Przeniesienie numeru nie trwało nawet 12 h :D ok 1:00 w nocy miałem już numer przeniesiony. Abonament 1zł z umową na czas nieokreślony. zostawię sobie go chyba do końca… kto mi uwierzy, że mam abo. za 1zł :) :P
    Całe to przeniesienie zrobiłem tylko dla tego abonamentu 1 zł i chciałem sprawdzić jak w praktyce działa MNP. Raportuj

  14. empatka napisał(a):

    Czyżby promocja 30% więcej na stronie http://www.e-doladowaniaplay.pl się skoczyła? Przerzuca na stronę http://doladowania.play.pl/ gdzie jest tylko 10%. Raportuj

  15. Paweł Kaczmarczyk napisał(a):

    Witam wszystkich blogowiczów. Ja w swej karierze MNP zaliczyłem kilkanaście numerów. Dodam że nigdy nie płaciłem za karty sim. Zdarzało się że 1numer był w każdej sieci dla bonusów. Teraz gdy GaduAir padło to jednego konkurenta mniej,ale za to mamy RBM w którym jest lepiej niż w GA. Pozdrawiam Raportuj

  16. Sebastian Bokisz napisał(a):

    Panie Marcinie. Jakiś czas temu wypełniłem polecenie na stronie play 24 nikt nie odpowiedział, potem dzwoniąc na infolinie konsultantka powiedziała że nie ma już tej promocji.Numer i tak został przeniesiony. Co mam w tej sytuacji zrobić? Mój ojciec przeniósł nr z plusa do playa o wartosci 75 zł? Czy to jakaś specjalna zagrywka ze strony playa??Jak sie Pan ze mną skontaktuje podam wszystkie dane które będzie Pan mógł sprawdzić. To zresztą nie pierwsza osoba która zachęciłem do play. Raportuj

  17. Hotelarz napisał(a):

    Proszę o zasięg 4G w Ôssa koło Rawy Mazowieckiej. Dziękuje! Raportuj

  18. Sk_uter napisał(a):

    Ja juz mam uzbierane poand 150zl ludzi, gdzie mam sie zglosic, aby odebrac Playstation ? Raportuj

  19. MRG napisał(a):

    Ja uzbierałem lekko ponad 350zl z polecania ludzi. Zadzwonilem do BOK. Przyjeli zgloszenie. Czekam juz prawie miesiac i jak nikt nie dzwonil tak nikt nie dzwoni do tej pory. Jestem klientem biznesowym, place za 3 numery i taka olewka. Konsole to my wszyscy chyba dostaniemy jak przejdziemy sie do jakiegos sklepu i wydamy pieniadze. Owszem przenosza numery blyskawicznie i daja blyskawicznie umowy, ale jak cos klientowi dac to trzeba czekac niewiadomo ile. Moje pytanie do wlasciciela blogu: Czy rzeczywiscie rozdajecie jakies upominki za polecanie klientow czy uslysze ze rok od promocji minal i ps3 nie dostane? p.s. mam nadzieje ze inni sie podpisza pod tym co napisalem. pozdrawiam Raportuj

    • Mariusz Łyczko napisał(a):

      Konsole dają, ale trzeba czekać nawet i 2-2,5miesiąca Raportuj

      • MRG napisał(a):

        To powiedzcie gdzie sprawiedliwosc i czy nie olewanie klienta. Ciekawe jak by bylo jakby kazdy mowil to dajcie mi telefon a ja za 2- 2,5 miesiaca podpisze z wami umowe. W ulotce maja napisane . Konsole dostaniesz jezeli spelnisz 3 proste kroki: 1. Badz klientem PLAY, 2. Polec na sume 250zl klientow prywatnych; 3. Skontaktuj sie z konsultantem. Wiec sie skontaktowalem i nic. ale zobaczymy do konca tygodnia. maja czas do 1.10.11 sie odezwac do mnie.( 30dni reklamacji) pozdrawiam. Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          @MRG podaj numer zgłoszenia sprawdzę o co chodzi. Raportuj

          • MRG napisał(a):

            Witam ponownie. Mi wczoraj powiedzieli przez BOK ze moga jedynie kolejne ponaglenie walnac. I ze to co ja zglosilem to nagle po miesiacu okazuje sie ze to nie byla reklamacja tylko zwykle zgloszenie i nieobowiazuje ich zaden okres 30 dni wiec walek. nie ma czasu okreslonego kiedy sie do mnie odezwa i czy wogole sie odezwa. Raportuj

      • MRG napisał(a):

        34571301 czekam na odpowiedz. Raportuj

        • MRG napisał(a):

          i co @play4you1 ?? brak juz odpowiedzi z twojej strony. sprawdziles cos? co z moim zgloszeniem?? tak myslalem ze troche sie zainteresowali co sie dzieje na blogu a pozniej znow olewka. pozdrawiam wszystkich pokrzywdzonych. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Jeżeli uzbierałeś samych klientów biznesowych to lipa nie dostaniesz nic :( Raportuj

    • Konsi napisał(a):

      Po pierwsze – firmówki nie wchodzą do promocji z PS3. Po drugie, musi minąć 3 miesiące jak osoby polecone opłacą swoje faktury żeby nie było, że to wał. Po tym czasie się odezwą i podpisuje się umowę na 12 m-cy z konsolą za 1zł, czyli koszt total jest 13zł. Nie dygać, konsoli starczy, trzeba tylko regulaminy poczytać, a potem biadolić. Raportuj

    • yeto napisał(a):

      ja czekam od czerwca i ciagle mi odpisuja ze niebawem sie odezwa, ze odezwa sie w ciagu 2tyg mimo ze minelo juz miesiac czy ze odezwa soe po jakiejs dacie a tu dupa bo sie czeka a kontaktu nie ma… zgloszenia nic nie daja… sciema jak nic! dopoki nie dostane konsoli nikogo juz do tej sieci nie przekonam, bo to nie ma sensu. jak konsola przyjdzie to co innego…
      Raportuj

  20. HoTELarz napisał(a):

    Jak mogę sprawdzić ile jest podłączonych pod dany BTS/NodeB Klientów Play Online? Raportuj

  21. mimik napisał(a):

    Otrzymałem dziś SMS-a od Play z unikalnym kodem do odbioru gadżetu Play Fresch ,nie znalazłem w sieci nic na ten temat więc pytam tutaj co to jest za gadżet i gdzie mogę go odebrać? Raportuj

  22. mimik napisał(a):

    Nic nie piłem,nic nie brałem przeniosłem swój numer do Play kilka dni temu więc nie orientuje się w temacie czy są gadżety oficjalnie czy też nie jednak nie zmienia to faktu że otrzymałem dziś wspomniany kod do odbioru gadżetu.
    Raportuj

  23. Paweł Kaczmarczyk napisał(a):

    Jedyny gadżet to starter z 5tką na koncie i 60zł po pierwszym doładowaniu Raportuj

  24. Hotelarz napisał(a):

    Koniec FB jest już blisko strzeżcie się! Raportuj

  25. Łukasz napisał(a):

    A kiedy koniec NK? Raportuj

  26. barszczu90 napisał(a):

    Czy mógłbym gdziekolwiek uzyskać informację, czy Samsung Wave II będzie jeszcze dostępny? Aktualnie 'chwilowy brak' Raportuj

  27. Maciej73 napisał(a):

    Przdłużam umowe (firmowa),wybieram linka:
    "Oferta dla Klientów przedłużających umowę – Sprawdź jaką ofertę przygotowaliśmy
    dla osób przedłużających umowę."
    Sprawdzam i co? -jajco. Oferta identyczna jakbym dopiero przyszedł do salonu jako nowy.
    W zasadzie nawet gorsza, bo zamawiając nowy nr przez neta miałbym jeszcze rabat 25% przez pierwsze 6 miesięcy, że nie wspomne o większej ilości minut dla przenoszących nr do Play.
    Spodziewałem sie jakiegoś choć skromnego bonusu dla pozostających w sieci… A mam 5 nr w biznesowej, ale to widać nic wielkiego. szkoda. Raportuj

    • barszczu90 napisał(a):

      złóż pismo z dyspozycją przejścia po zakończeniu okresu zastrzeżonego do Play Fresh, od razu zadzwoni BOK z rabatem ;-) Raportuj

    • Konsi napisał(a):

      To się z doradcą biznesowym skontaktuj. Za przedłużenie jest poza tym 10% rabatu na abo na czas umowy. Raportuj

      • Maciej73 napisał(a):

        Moze rezygnacja z abonamentu by cos spowodowała, a może nie, nie mam czasu na przepychanki i kombinacje.
        Kontaktowałem sie z bok-iem przynajmniej z 6/7 razy, pytałem, groziłem, sugerowałem, ale wszyscy równo zapierali sie pazurami o futrynę, ze za nic nie moga niczego dodać/upuscić.
        Nie jestem żebrakiem i nie będę robił z siebie kretyna, zamówiłem ten zakichny nowy telefon (pewnie jutro przyjdzie) i mam głęboko gierki jakie prowadzą przemili konsultanci w bok.
        Sami powinni takie coś zaproponować. Jezeli tego nie robią to znaczy, że mają mnie czyli klienta w d…. . Nie bede sie prosił o cos co mi sie należy, ale niesmak pozostanie.
        A Wam drodzy znajomi bardzo dziękuje za pomoc. Raportuj

  28. Kasia napisał(a):

    Jezu zróbcie coś z tą stroną, bo ostatnie jak się domyślam 3 posty się na Chrome rozjechały konkretnie! Domyślam się, ponieważ każdy element jest w innym miejscu i ciężko poskładać do kupy kolejne linijki postów :) Raportuj

  29. Nabity w butelkę napisał(a):

    Witam, mam podobny problem jak moi przedmówcy. Od sierpnia średnio co dwa tygodnie piszę kolejne zgłoszenie przez play24 odnośnie promocji z Playstation 3. Od dawna spełniam już warunki aby wziąć udział w promocji LongPlay z Playstation 3 za 1 zł. Uzbierane mam z poleceń ponad 350 zł. Moje zgłoszenia odnośnie terminu przesyłki PS 3 są ignorowane i odpowiedź na nie otrzymuję po ok 10-14 dni. Za każdym razem w odpowiedzi otrzymuję "niebawem się z Panem skontaktujemy". Ostatnio nawet Play jest na tyle bezczelny że każde moje nowe zgłoszenie jest usuwane( zgłoszenia z 17.09, 20.09 oraz 21.09). Mam na to dowody w postaci printscreenów pokazujących że faktycznie zgłoszenia zostały wysłane i miały status rozpatrywane. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką 20.09 otrzymałem informację że niby 16.09 został wysłany sms z informacją że "niebawem sieć Play skontaktuje się ze mną". Oczywiście żadnego smsa nie dostałem. A co jest najśmieszniejsze to po skończonej rozmowie przyszedł sms o treści "Od 16.09 będziemy sie z Panem kontaktować". Taki sms przyszedł 21.09 !!! To co sieć Play odstawia w związku z tą promocją to jest istna komedia. Nie wierzę już w to że kiedykolwiek otrzymam tą konsolę.
    Przestrzegam wszystkich przed namawianiem znajomych i rodziny do przejścia do Play i braniem udziału w tej promocji ponieważ jest to tylko tani chwyt reklamowy. Chciałbym poznać osobiście osobę która otrzymała tę konsolę. Zresztą po wpisach tu widać jakimi manipulacjami Play się posługuje żeby tylko nie wysłać tej konsoli.
    Ja osobiście tego tak nie zostawię i niebawem sprawa ta zostanie gdzieś zgłoszona.
    Jeżeli ten komentarz zostanie usunięty to obiecuję że będę tu wchodził codziennie po kilka razy i zamieszczał tą samą treść !!!!!!!!! Raportuj

    • yeto napisał(a):

      ja sie czuje tak samo!
      Raportuj

    • MRG napisał(a):

      ja mam tak samo. gdzies maja klientow. w moim przypadku zalozmy ze polecilem 15 osob: 5 zaliczonych i doliczonych do kwoty, 5 zaliczonych i nienaliczonych oraz 5 jeszcze niezaliczonych. cyrki. jakbym wiedzial nigdy bym sie nie przeniosl. inne sieci to ze maja gdzies klientow to sie nie kryja ale rowniez nierobia takiego walka ze cos takiego obiecuja a pozniej nic z tym nie robia. pozdrawiam wszystkich naciagnietych. Raportuj

    • ceziu napisał(a):

      U mnie jest podobnie. Numery zaliczone w sierpniu a kontaktu nie ma, z wyjątkiem tych smsów jak u kolegów wyżej. Moje zgłoszenia też usunięto. Raportuj

  30. Nabity w butelkę napisał(a):

    W takim razie jestem już pewny że konsoli nie otrzymam i nawet nie mam co się łudzić. Zastanawia mnie tylko jak takie oszustwo wygląda w świetle prawa. Chyba będzie się trzeba tym zainteresować. Jeżeli dużo osób złożyłoby doniesienia na tą zakłamaną sieć to by pewnie dostali trochę po dupie.
    Raportuj

    • ceziu napisał(a):

      Wczoraj wieczorem dzwonili do mnie i wystawiono zlecenie do magazynu. Teraz 5 – 7 dni roboczych i może będę jednak szczęśliwym posiadaczem PS3. Raportuj

  31. yeto napisał(a):

    a ja jednak nie będe bo mieli wczoraj zadzwonic a nie zadzwonili! brak kompetencji!!! Raportuj

  32. Nabity w butelkę napisał(a):

    Witam,
    po wielu walkach, reklamacjach i zgłoszeniach dostałem wreszcie konsolę !!! Czasami zastanawiałem się czy kiedykolwiek otrzymam te PS3. Ostatecznie muszę przyznać że PS3 za 13 zł warte było tylu nerwów.
    Pozdrawiam Raportuj

  33. xxxx napisał(a):

    liczba minut w tych cenach jest OK w porównaniu z konkurencją, ale obsługa klienta jest taka sama jak wszędzie – zlewanie totalne , jak trzeba przedłużyć numer to sie do ciebie przytulają a po już jest olewka Raportuj

  34. xxxxx napisał(a):

    Wszystkie sieci dbają tylko o pozyskanie jak najwiekszej liczy nowych klientów , jak już zostajesz klientem to jest zlewka. Mi po 5 latach oferują żenadę, i jeszcze śmie mówić że jako stały klient zostałem wyróżniony a oferta taka sama – chyba zostałem wy****** w butelkę. To samo było w orange, to samo w play w plusie erze pewnie to samo. Teraz mam szwedzkiego operatora i o dziwo w roamingu wychodzi mi o wiele lepiej niż te zakichane sieci, do tego co to za wybór 4 sieci na rynku na krzyż? minie u nas sporo lat zanim zacznie sie dbać o klienta jak za granicą, u nas się o klienta nie dba. Ja po 5 latach pzredłużając umowę dostaje gorsze warunki jako biznesowy klient niż ktokolwiek kto przyjdzie do salonu pierwszy raz Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty