Tako rzecze rzecznik Play

Klienci PLAY najbardziej zadowoleni

Nie mogę niestety wrzucić linka (brak), ale dzisiejszy Dziennik Gazeta Prawna opublikował wyniki badań przeprowadzonych przez Dom Badawczy Maison dla Gold Standard.

Taką infografikę możecie zobaczyć na stronie A11 Dziennika Gazeta Prawna:

 

Komentarze

  1. zzz napisał(a):

    Ja też jestem zachwycony cenami.
    Jestem zrozpaczony jakością obsługi, oraz sporadycznymi (choć częstszymi niż u konkurencji) awariami, czy kłopotami z zasięgiem…
    Wiem jednak na co się pisałem i wiem, że za te pieniądze cudów nie ma, więc mniej ważne numery trzymam w Play. Mogę sobie pozwolić na nich, żeby np. nie było widać, że ktoś do mnie dzwonił, jakieś metaliczne echa itd. Na biznesowych – nigdy. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Innymi słowy nadajniki Play celowo i z premedytacją atakują metalicznym dźwiękiem twoje telefony "mniej ważne" a biznesowe pozostawiają w spokoju. Albert Einstein w grobie fika koziołki. Raportuj

    • kruczek napisał(a):

      Generalnie potwierdzam, ceny niskie, to fakt, ale jakość usług coraz gorsza, metaliczne dźwięki to dosyć częsty objaw ( trzeba się rozłączać, bo nie da się rozmawiać) a do tego problemy ludzi, którzy nie mogą się do mnie dodzwonić, bo albo słyszą że numer zajęty, albo że wyłączyłem telefon..a tymczasem mój telefon sobie leży i żadnego komunikatu na nim, że ktokolwiek próbował się dodzwonić…nic, tylko pogratulować dla PLAY za słaba jakość usług ( albo ich brak) i niskie rachunki… Raportuj

    • Obserwator napisał(a):

      No co Ty? Nie widziałeś reklam Play-a, że do small biznesu jest idealny? Raportuj

  2. Dariusz Niedźwiadek napisał(a):

    Tak trzymać :)

    Marcinie kiedy pierwsza lista osób zakwalfikowanych do Play Weekend 3? :) Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Najbardziej to kochamy Gruszkę :-)))) Tylko nie wiem z czego w Plusie się tak cieszą. Chyba z tego że i w końcu Pan Prezes kupił. :-)))) Raportuj

    • galeon napisał(a):

      Mam nadzieje, że nie zasypujecie gruszek w popiele i te wynik to tylko pewien wskaźnik aby dalej walczyć o klienta. Raportuj

  3. Szymon Bińczyk napisał(a):

    ja to jestem zadowolony w 100 procentach:) Raportuj

  4. bambino28 napisał(a):

    Ja będe zadowolony z każdej sieci jeśli kurczaczek w koncu będzie u mnie 3g/hspa czy cokolwiek, byle szybsze od EDGE'a! Raportuj

  5. Robinho napisał(a):

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa Raportuj

  6. MarcinONY napisał(a):

    Moje zadowolenie kończy się na ofercie PLAY, która jest bezkonkurencyjna. Reszta pozostawia wiele do życzenia :( Raportuj

    • mati napisał(a):

      Otóż to. Oferta ładna i kusząca, ale już świadczenie usług po podpisaniu umowy kuleje. Mam Play Online. Przez pół roku wszystko było w porządku. Od tygodnia- nic nie działa. Niby się łączy, ale żadna strona nie wchodzi. Pani na infolinii twierdzi, że to na 100% antywirus i/lub firewall. Na moją odpowiedź, że to sprawdzałem 3 razy na swoim kompie i 2 razy na innych zareagowała lekką konsternacją. Finalnie powiedziała, że to najprawdopodobniej remonty na przekaźnikach- rzekomo właśnie takie mają obecnie miejsce w Łodzi- ale w ramach dobrej wiadomości- mają się skończyć już za 3 tygodnie- po prostu MIODZIO! :/ Raportuj

  7. Poll napisał(a):

    Takie tabelki nic nie dadzą bo i tak zaraz pojawią się głosy, że przekupiliście kolejnych co statystykę robią. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Takie tabelki nic dają bo nie znamy metodologii badań.
      Co to znaczy, że klient jest usatysfakcjonowany.
      Ja jestem coraz bardziej zdegustowany Playem, ale na ten moment nie zmienię sieci bo jest dla mnie i mojej rodziny najtańsza (nie wykluczam jednak, że w ciągu najbliższych miesięcy mógłbym zmienić sieć jeśli konkurencja będzie dalej podbijała ofertę).
      To znaczy,z e jestem usatysfakcjonowany czy nie?
      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Metodę znamy przecież, jest jasno opisana. Raportuj

        • klient. napisał(a):

          Najpierw myślałem, że sobie żartujesz i nie jesteś a tu się okazuje, że jednak jesteś. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Stary, to że ty nie rozumiesz to nie znaczy ze coś jest niezrozumiałe. Wiemy jaką metodę zastosowano podczas próby. Nie umiesz z tego wyciągnąć odpowiednich wniosków??? Trudno. Nie wszyscy muszą być wykształeceni, inteligiętni i wybitni. Potrzeba także kogoś do sprzątania i wywózki śmieci. Oni podobno dostają tzw. wstydliwe. Raportuj

  8. Franciszek napisał(a):

    To pewnie podobna firma robiła sondaż do tej która prognozowała zwycięstwo PIS-u.Niekompetencja w BOK-u PLAY woła o pomstę do nieba.Każdy tzw. konsultant inaczej interpretuje regulaminy albo nie zna ich wcale.Trzeba mieć naprawdę dużo szczęścia żeby tam cokolwiek załatwić.Bywa że 1 sprawa kierowana jest do kilku różnych osób i każdy odpisuje na mail zupełnie coś innego.Sam doświadczyłem tzw. spychologii i nigdy abonamentu w tej firmie nie wezmę. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Widocznie 80% ankietowanych, tak jak i ja, nie miała styczności z BOK-iem Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Nie widziałeś ostatneigo hitu-odpowiedzi w wątku na Telepolis? Jakiś czas temu zniknęły daty ważności pakietu internetowego z Play24 i zgadnij co reklamującemu niepotrafiący czytać i myśleć BOK odpisał?
        ŻE NIGDY NIE BYŁY WIDOCZNE

        Tak to już tam jest, sam mam z nimi częstą styczność. Widzisz Poll, ty sobie możesz mieć jako-tako działający internet od Play i być ich fanbojem. Ja, który zarządzam kilkunastoma (a od przyszłego miesiąca ponad 20) numerami mam częstszą styczność z BOK od przeciętnego misia…
        Jaja nie z tej ziemi się tam dzieją, a mam możliwość porównania z BOK konkurencji. Generalnie, to każdy BOK jest słaby, ale tylko konsultanci Play sa mnie w stanie wprawić w zdziwienie. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nie jestem fanbojem. Posiadam mniej niz ty kart bo tylko 6, ale jeszcze nie korzystałem z pomocy BOK-u. Może jest to związane z moim stosunkowo krótkim stażem w sieci a mianowicie jakieś 21 miesięcy ale nie widzę na horyzoncie zdarzeń nic co mogłoby spowodować konieczność dzwonienia do nich czy pisania w najbliższym czasie. Nie wiem po co można stale do BOK-u dzwonić???Przez 11 lat w Orange a wcześniej Idei dzwoniłem kilka razy i to tylko dlatego, że telefonia komórkowa i możliwości załatwienia czegoś samemu były wówczas w powijakach. Raportuj

        • Qper napisał(a):

          W sumie zarządzam 35 numerami więc też coś wiem na ten temat :)

          Potwierdzam, że faktycznie zniknęły te daty, co w moim przypadku jest bardzo uciążliwe, bo nie mam zdalnego podglądu i muszę fizycznie mieć telefon, żeby to kontrolować.

          Może niebawem to przywrócą…

          Kontakty z BOK-iem to czysta przyjemność…. nawet Play4You nie raz przyznał rację, że konsultant odpowiadający na jakieś zgłoszenie niezbyt się przyłożył :)

          Nie zmienia to faktu, że na chwilę obecną oferta Play jest bardzo konkurencyjna, co potwierdza badanie. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            ". nawet Play4You nie raz przyznał rację, że konsultant odpowiadający na jakieś zgłoszenie niezbyt się przyłożył :) " Uff to dobrze, że ja nie muszę korzystać z ich pomocy stąd może i moje zadowolenie nie wyrażone w ankiecie. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Możesz się tylko cieszyć. Jak już musisz coś poważnego załatwić to wygląda to tak, jakbyś chciał pogadać ze ścianą… ;) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Większość poważnych rzeczy załatwiam sam. Nie wiem co mógłbym załatwiać prze nich. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Fajnie, że masz taki "poziom dostępu", że problemy techniczne związane z ich wew. systemami rozwiązujesz sam. Pozazdrościć wiedzy i doświadczenia. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie miałem kłopotów z ich wew. systemami. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Nawet gdybyś miał to i tak "Większość poważnych rzeczy załatwiam sam"… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nawet gdyby ONI mieli problemy techniczne ze swoim wew. systemem to nie jest moja sprawa. Wiedzą chyba co robią. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Nawet nie wiesz jak mnie rozśmieszyłeś :D

              Poczytaj sobie posty ludzi na Facebooku play4u, zobaczysz z jakimi problemami się borykają.

              Samo się nie naprawi jeżeli problem jest jednostkowy i nie dotyczy wszystkich abonentów. Takim przykładem może być np błędnie naliczana kwota na fakturze lub nienaliczanie należnych w abonamencie pakietów.

              Poczekam, aż ciebie dopadnie taka sytuacja wtedy porozmawiamy.
              Póki co jak sam wspomniałeś "Uff to dobrze, że ja nie muszę korzystać z ich pomocy" twoje doświadczenie w tym temacie jest zerowe.

              Jeżeli problem z ich systemem dotyczy twojego numeru, to chyba staje się również twoim problemem?! Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie zrozumiałeś sarkazmu. Uff napisałem bo nie wierzę w te durnoty. Ludzie po prostu nie potrafią czytać lub nie czytają w ogóle. Zwróć uwagę ile jest głupich pytań zadawanych przez matołów. Gość wysyła żądanie uruchomienia usługi i jest zdziwiony jaj natychmiastowym brakiem. Gdy dostaje odpowiedź od konsultanta mówiącą o 24h czasie oczekiwania, pisze że został zrobiony w balona. To oznacza nieprzeczytanielub nie zrozumienie regulaminu. Inny baran płacze bo nie dostał jeszcze FV za wrzesień. Następny zatwierdza kody ekspresowe czerwoną słuchawką itd itp. To są kretyni a nie użytkownicy. Raportuj

            • klient napisał(a):

              Qper BOK w Play jest poniżej wszelkiej krytyki (ja już tez załatwiałem trzy sprawy przez Play4you, w jednej P4Y nawet mnie przepraszał za zachowanie konsultanta).
              Ale powiedzmy sobie szczerze – w innych sieciach w BOK też sobie lecą w kulki. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Pewnie masz rację, nie mam doświadczenia z Orange i Plusem ale przyznam szczerze, że w dawnej Erze było przystępnie.

              Dobrze, że mamy Play4You, bo oni dużo pomagają.
              Raportuj

            • Jahu Play napisał(a):

              Ja mam doświadczenie z BOK w Orange i jest poniżej krytyki jeśli sprawa jest troszkę bardziej złożona to każdy z BOK-ów leci w kulki i odbija piłeczkę. Raportuj

            • ene due rabe napisał(a):

              Czepiliśmy się Qperka,bo wszędzie go pełno- strach wchodzić na jakieś portale,bo wszędzie widać sympatyczną mordkę informatyka z RŚ.
              Pomijam już fakt,że zaciesza się z tego,że mu ktoś z Play odpisał na reklamację,więcej prosi się jak nie powiem kto,by Jego reklamacje rozpatrywał jeden facet.
              Normalnie Bóg reklamacji- pojedź na Taśmową,kup sobie murzyna i będzie Ci rozpatrywał reklamacje nie gorzej niż zbieranie bawełny na polu :)
              Dlatego tak nie można powstrzymać się od ironii w stronę wielkiego informatyka ze Śląska Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Widzę, coraz ciekawsze osoby piszą…

              Cieszę się że mnie na tyle znasz, że możesz tak swobodnie o mnie opowiadać.

              Co do reklamacji o której wspominasz, jak dobrze pewnie pamiętasz dotyczyła problemu z jakimi sporo osób się boryka – brak komunikatów sieciowych. Moją sprawą zajmował się za pośrednictwem play4you bardzo kompetentny konsultant Piotr F., któremu w porównaniu do innych kolegów problem naprawił. Dlatego w przypadku podobnych spraw prosiłem play4you aby zgłoszeniem zajął się właśnie on, a nie jakiś niedoszkolony konsultant nie znający się na rzeczy. Dzięki tej współpracy udało się naprawić wszystkie usterki. W tej chwili Play odpisuje innym, że problem zna i zgłosił go do dostawcy. Wcześniej problem nie był znany.

              Szkoda, że nie mamy okazji porozmawiać na żywo, wtedy pewnie też mógłbyś się podzielić jeszcze ciekawszymi opiniami na mój temat.

              PS – nie wiem dlaczego bawisz się w jakiegoś rasistę, uważasz murzynów za gorszych ludzi?! żenada Raportuj

            • ene due rabe napisał(a):

              Niech da Ci Panie Kolego do myślenia,że osoby Tobie zupełnie obce wiedzą tak dużo na Twój temat- wylewasz się w necie jak zupa z talerza…
              A nazywając kogoś rasistą,weź wpierw słownik ( a w Twoim przypadku kliknij wikipedię) i otwórz na ironii…
              Napisz lepiej jakąś uwagę nt. strony play.pl zamiast mi znów odpisywać.
              Pa Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Chyba są jasnowidzami… Raportuj

            • Qpka napisał(a):

              Człowieku,jakby tak poszperać,to normalny użytkownik wie gdzie masz konto,że babcia i inni seniorzy Twojego rodu korzystają z Play,wiemy gdzie pracujesz,co robisz poza pracą,że w Play widząc Twoje zgłoszenie,uciekają na lewe L4 itd….
              Jasnowidz nie ma takiej magii jak Ty predyspozycji to umilania innym swoich życiowych klatek Raportuj

            • Poll napisał(a):

              heheheeh Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              To, że WYMUSZA poprawne działanie sieci Play to źle?
              Ja nie piszę, bo nie mam rejestrowanego prepaida. A powinni także takie sprawy rozpatrywać jak w Heyah. U mnie też się czasami sypie ale info nie dostają, bo nie chcą.
              Stopień zadowolenia to oststnimi czasy tylko z ceny.
              Oby więcej było takich Qperów. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No tak ,bo sieć Play nie ma nic innego do roboty tylko siedzieć i czytać Qpera. Stopień zadowolenia to stopień zadowolenia. Nie wystawi pozytywa sieci ten kto jest zadowolony TYLKO z ceny. Czy ty wystawisz pozytywa? Nie! Bo tobie tylko cena pasuje. Wiec dlaczego myślisz, że inni wystawili dobrą ocenę tylko za cenę? To zupełnie oderwane od rzeczywistości. Raportuj

            • maniek napisał(a):

              Ale pi…lisz od rzeczy człowieku. Raportuj

  9. Qpka napisał(a):

    Słuchajcie Qpera, bo raz- wszystko wie,dwa- ma ponad 150 numerów zarejestrowanych na siebie,co znacząco poprawia wynik P4, a po trzecie miał mieć BB ale coś nie wyszło. Raportuj

  10. klemens napisał(a):

    Abonament ,pakiet zł ograniczona możliwość ich wykorzystania-rozmowy,zwykłe sms,i mms.Niewykorzystane w okresie rozliczeniowym są resetowane inaczej kradzione.A to jest zaporom przy dalszej współpracy,kiedy ja niemogę decydować naco chce je wydac a wzamian za inne usługi jak nawet rzmowa z bok dodatkowo do abonamentu płacić.Tu okradają,a tu dodatkowo płać. Raportuj

    • Miodek Jan napisał(a):

      ZAPOROM to u Ciebie Kolego sympatyczny jest brak słownika ortograficznego.
      Także Panie Klemens,za niewykorzystane minuty, weź se kup e-booka :) Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Też mu chciałem odpowiedzieć ale nauczony złym doświadczeniem zrezygnowałem bo ni Holery nie rozumiem tego co napisał. Jak tak pisze skargi na niedziałające coś tam, coś tam to nie dziwie się że go olewają. Raportuj

  11. wkurzonynaplay napisał(a):

    Z Playem ogólnie jest tak, że dopóki nie pojawi się niestandardowa sytuacja, to klienci są zadowoleni, bo spokojnie sobie dzwonią i płacą dość niskie rachunki. Gdy jednak pojawi się jakaś niestandardowa sytuacja, to wtedy BOK nie jest w stanie pomóc i ma klientów w dupie. Gdyby badanie zostało przeprowadzone wśród użytkowników, którzy chociaż raz złożyli reklamację, to okazałoby się, że 80% to użytkownicy niezadowoleni. Raportuj

    • e-mail napisał(a):

      Wiesz,za taką cenę,musi gdzieś być "kruczek".
      Z drugiej strony,ZAWSZE w tłumie bądź internecie bardziej widoczni są ludzie nie zadowoleni.
      Jak komuś coś pasuje,nie ma już ochoty z tej radości wejść na forum i chwalić za darmo :)
      Co innego jak Nas wkurzą- od razu mamy chęć wylać trochę żółci tu i tam- przykładem jest użytkownik Qper :) Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Problemy techniczne oraz błędy pracowników zdarzają się wszędzie i żaden operator nie jest w stanie zapewnić 100% niezawodności. Problem operatora Play polega na tym, że w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, konsultanci nie chcą pomóc i mają w dupie dobro klienta. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        To prawda. Takie fora są włąśnie dla tych którzy nie umieją sobie poradzić i chcą się wyżalić. Na nerwy jednak lepszy jest wysiłek fizyczny więc powinni złapać się za przysłowiową łopatę i pomachać nią. Raportuj

        • wkurzonynaplay napisał(a):

          Jak chcesz, nazywaj to wyżalaniem. Ja wolałbym to nazwać podzieleniem się informacją z innymi. Dzięki temu, że wszyscy "którzy nie umieli sobie poradzić", będą pisać na forum, to wielu potencjalnych użytkowników może dobrze zastanowić się przed podpisaniem umowy. Wtedy może operator zacznie traktować klientów poważnie i wszyscy na tym zyskają. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Od kiedy to ludzie są tacy chętni do dzielenia się ? Przecież w polskiej kulturze najczęstsze są przypadki "sam nie zjem a bliźniemu nie dam" więc pisanie o wyżalaniu jako o chęci podzielenia się z innymi jest ohydną formą hipokryzji. "Dzielicie" nie dla dobra innych tylko z zemsty za wyimaginowane krzywdy. Raportuj

            • Mścisław Pociskacz napisał(a):

              Nie wiem w jakim jasyrze twoich przodków Turcy gwałcili, ale jeżeli chęć niesienia pomocy nazywasz hipokryzją, to zastanów się, czy sam nie jesteś hipokryta. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              W tym samym co twoich. Chęć niesienia pomocy jest chwalebna ale tu nie ma o niej przecież mowy. Hipokryzją jest głoszenie takiej woli przy jednoczesnym zachowaniu wskazującym na zupełnie co innego. Jestem "beżowy" Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Gdy chcę coś kupić na Allegro, zawsze czytam komentarze wystawione przez wcześniejszych kupujących. Gdy widzę wiele negatywnych komentarzy, szukam innego sprzedawcy. Przy podejmowaniu decyzji nie zastanawiam się, co autor komentarza chciał osiągnąć. Komentarz napisany w celu zemsty jest tak samo wartościowy jak komentarz napisany "bezinteresownie". Ważne tylko, aby nie było kłamstw. Jeśli informacje w komentarzu są prawdziwe, to jaki problem? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              NapisaBe[ "Je[li informacje w komentarzu s prawdziwe, to jaki problem?" Je[li s prawdziwe to nie problem. Problem gdy s faBszywe. Zemsta nie mo|e generowa prawdziwych komentarzy z samej zasady. Poza tym negatywy na Allegro wcale nie musz pochodzi od klienta niezadowolonego a od podszywajcego si pod niego konkurenta. Wicej zatem wyrzdz szkody ni| po|ytku (poza szmat która to publikuje). Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Może słownik by się Tobie przydał? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A po co? Wystarczy by system nie głupiał. Raportuj

          • krzychu napisał(a):

            Dokładnie,klient powinien być tak samo traktowany przy podpisywaniu umowy jak i przy rozwiązywaniu problemów.
            Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ale to, że jednak nie ma podziału na użytkowników korzystających z BOK-u i nie korzystających jasno i wyraźnie mówi nam iz sytuacje niestandardowe zdarzają się bardzo rzadko skoro zadowolonych jest aż 80%. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Taka statystyka, że ileś tam procent jest zadowolonych tak naprawdę nie mówi nic, bo nie uwzględnia tego, jak bardzo klienci są zadowoleni lub jak bardzo niezadowoleni. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Gdyby był podziaqł na bardzo/średnio/mało zadowolonych to protestował byś że nie wiadomo ile to "bardzo" a ile to "mało". Tu wcale nie chodzi o gradację, tu chodzi o miejsce które Play akurat zajmuje najwyższe. Każdy operator oceniany był wedle tej samej skali. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Kto powiedział, że ja protestuję przeciwko robieniu statystyk? Ja tylko protestuję przeciwko wyciąganiu wniosków, których z danej statystyki wyciągnąć nie można, bo jest za mało danych. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale jakich danych jest za mało? Konkretnie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nie ma chociażby informacji, jakie zastosowano wagi. Jest tylko ilość zdobytych punktów, a to naprawdę mało informacji. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jest wszystko czego ci potrzeba. Poza tym jest to wspólne dla wszystkich operatorów Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Tak naprawdę wyniki niewiele się różnią. Nie ma się co podniecać.
              Gdyby nie cena odpływ klientów z Play na pewno by nastąpił. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wyniki niewiele się różnią ale Play jako nowicjusz, który dopiero się uczy nie powinien wyprzedzać starych wyjadaczy. Nie sądzę tez by odpływ nastąpił skoro wg ankiety pytano nie tylko o oczekiwania w stosunku do ceny ale także o referencje czy lojalność. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Pamiętaj też o pytaniu : czy polecasz danego operatora? Raportuj

  12. Przemo napisał(a):

    Po komentarzach widzę że chyba te statystyki są jakieś błędne hehehe ;P Raportuj

  13. barszczu90 napisał(a):

    a ja kolejny raz pytam się:

    KIEDY PLAY RACZY MI WYSTAWIĆ FAKTURĘ ZA WRZESIEŃ?

    jest 19 dzień kolejnego okresu rozliczeniowego, a faktury jak nie było – tak nie ma… Raportuj

  14. dkf napisał(a):

    tabelki… Statystycznie można udowodnić wszystko, z wyjątkiem prawdy..
    Jeśli facet wyjdzie na spacer z psem, to statystycznie obaj mają po trzy nogi, a 50% podnosi noge przy sikaniu…
    Tyle statystyki.
    Na pierwszym play day obiecywaliście poprawe pracy BOK. Marcinie.. Nie jest wcale lepiej. Jest gorzej. Dział który odpowiada za sprawy techniczne też nienajlepiej sie stara. Warto porozmawiać o tym przy okazji play weekendu. Wiele osób wiele razy na Twoim blogu zwraca uwage na BOK, ale z jakiegoś powodu pozostajecie (play) głusi na to wołanie. Można by dolać trochę dziegciu do tych tabelek i dodać że pozostałe 20% to ci, którzy mieli kontakt z BOK.. Ale zdaje sie ktoś już o tym wspomniał..

    Czym jest owa satysfakcja? Jeśli poczucie że wszystko jest super, to ja takowej nie posiadam, bo lista grzechów play jest dość długa.. Problem w tym, że z BOK nie ma sensu rozmawiać.. Marcin.. Jeśli będziecie zachwycać sie tabelkami, to umknie Wam to co naprawde ważne.. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ten numer z psem miałby sens gdyby porównywano operatora komórkowego z fabryką mebli. Nie umiesz czytać. Raportuj

      • dkf napisał(a):

        widze że zdecydowanie wiesz lepiej co miałem na myśli..
        Zresztą… średnio mnie to interesuje jak to odebrałeś, bo uwagi nie są kierowane do Ciebie.. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          To nie o to chodzi co ja wiem tylko jak to odbierają wszyscy. Pies i człowiek to porównanie jak operator komórkowy i fabryka mebli. Raportuj

          • dkf napisał(a):

            a słyszałeś kiedyś o czymś takim jak porównanie, przykład, albo przenośnia..?
            Nie ma sprawy objaśnie..
            Facet ma zwykle 2(słownie) dwie nogi.. Pies najczęściej 4.. (słownie cztery) jeśli więc poddamy to badaniu statystycznemu, to obaj mają średnio po około 3 (słownie trzy) nogi. Wniosek. Statystyką można udowodnić wszystko, z wyjątkiem prawdy… Albo tym razem inny aforyzm.. Statystyka jest jak bikini. Pokazuje wiele, ale nie pokazuje najważniejszego..
            Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A słyszałeś kiedyś o czymś takim jak analogia? Nie ma żadnej analogii między facetem a psem. Za to jest analogia pomiędzy Plus, Play, Orange, TM. Dlatego twoje porównanie człowieka ze zwierzęciem (i to nie najbliższym człowiekowi pod względem genetycznym) uznałem za beznadziejne. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Aaaa. Już rozumiem. Dam inny przykład: biegną 4 psy, od startu do mety. Jeden z nich biegnie najszybciej i dobiega pierwszy… co na to statystyka mówiąca o nogach psich? Raportuj

            • dkf napisał(a):

              szczerze mówiąc nawet nie liczyłem na to że zrozumiesz.. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Bo jest to niezrozumiałe dlaczego do jednego badania statystycznego wrzucasz psa i człowieka? To dalej przypomina badanie statystyczne zadowolenia z operatora i fabryki mebli. Raportuj

            • Mariusz napisał(a):

              Weź no kolego i chwyć się słuchawki, potem wykręć *500 …a gdy w słuchawce usłyszysz Hallo – zadaj trudniejsze pytanie, z któregokolwiek regulaminu. Zabaw się tak z 10 razy …jeśli trafisz na kompetentnego konsultanta …pędź natychmiast do kolektury LOTTO – it's your lacky day !!!

              Będziesz miał swoją statystykę. Strzeli Cię nie powiem co już po trzecim takim telefonie.

              Co do jakości usług – w miastach nigdy nie miałem problemów (3 aktywacje + internet sporadycznie) …ale na podmiejskim lotnisku gdzie pracuję muszę łeb z okna wystawiać by żonie powiedzieć np, że nie zdążę córci z przedszkola odebrać. Wiosną i Latem to nawet nie narzekam – zawsze to haust świeżego powietrza się łyknie, ale zimą nie przepadam.

              Ceny, owszem konkurencyjne …jest to jedyny czynnik jakim Play wabi klientów – ja na to poszedłem …potem zaczynasz bilans zysków i strat.

              dkf, proszę nie ciągnij już tego tematu – kolega Poll ma swoją sektę …będzie się czepiał duperelków i przecinków nawet i nigdy nie będzie kontent no chyba, że w końcu przyznasz mu rację. Nie odbieraj mu tej radości z poczucia, że wybrał najlepiej i jest w cool sieci i wszystko jest najcool a nawet przenajcool.

              Poll też raczej nie odpisuj – mnie tu już nie ma – to i pisać nie masz co, chyba, żeby sibie samego zadowolić. Irytuje mnie ten Twój Trolling – wszędzie Cię pełno. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wszędzie mnie pełno? Gdzie?
              NIe mam potrzeby dzwonić pod *500 wiec nie wiem o co ci chodzi. Radzę sobie sam. Nie wystawiaj łba w oknie tylko poproś pracodawcę by założył wew. antenę gdyż jesteś w "puszce Faradaya". Może znasz tego gościa bo moja żona mimo, że pewnie go nie zna to przynajmniej wie o co chodzi. Dzwoni do mnie z wieżowca wis a wis stadionu Polonii i tez nie może porozmawiać. Tyle tylko, że to telefon w Orange bo innego mieć nie może. Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Z technicznymi jest ten problem, że nie ważne jakby się starali i ile krwi by sobie utoczyli, to przecież oni i tak nic nie robią. Nie ważne, czy informatyk w firmie, czy wsparcie techniczne produktu czy jakieś inne usługi.
      I jeszcze są straszeni obcięciem premii, ostatni dostają podwyżkę i najmniej ze wszystkich pracowników i nawet skąpi się im szkoleń. Niestety znam to z autopsji. Raportuj

  15. Th0mas napisał(a):

    Jak to? Przecież Plus się reklamował jako ten, u którego mają 98% zadowolonych klientów i chcą dobić do 100 rzucając kontrolerów przebranych za dżokejów do salonów :P Raportuj

  16. Mateusz napisał(a):

    Ja chyba będę musiał obniżyć statystykę jeżeli SGS2 będzie dalej taki drogi w Play… Raportuj

  17. pabloki napisał(a):

    Jestem zadowlony z Play i polecam Play. Mimo ze pare miesiecy temu reklamowalem usluge o wartosci 9 zl. Po 8 telefonach w odstepach 2 tygodnioowych(czyli wydane na rozmowy z BOK 8 zl -usluga reklamowana warta 9 zl) dostalem w ramach rekompensaty usluge wartosci 3 zl. Jesli bym pisal maile (nie byly by zapewne rejestrowane w play24) trwalo by to chyba rok no ale bym zaoszczedzzil. Mimo ze tak zle sie stalo polecam siec play poniewaz nikt inny nie da mi minuty za 10 gr do wszystkich, poza szczytem do kazdej sieci minuta 5 gr kosztuje w mojej ofercie. Kto mi tak da jesli nie play? Jakosc sieci marna wiec jade na plusie .Zreszta jak z play dzwonicie to innych tez zle slyszycie tez czasem sie tak zdarza. Raportuj

    • manoek napisał(a):

      Już nie polecam tylko pokazuję korzyści cenowe w P4. teraz zastrzegam zawsze, że Play to …. Play. Nie zamierzam zbierać cięgów, że poleciłem tanią sieć, ale niezbyt pewną. Raportuj

  18. coma 17 10 2011 napisał(a):

    To co tu wypisujecie jest naprawdę śmiechu warte! Ha ha ha! Po co ten blog skoro nic z niego nie wynika. Ludzie się trochę ze sobą skonfrontują i na tym się kończy a poza tym większość zawsze pisze nie na temat! Ha ha ha! Chyba macie za dużo czasu… Raportuj

  19. marianek napisał(a):

    badanie zadowolenia w Przemyślu na pewno zmieniło by obraz tej ankiety… Raportuj

  20. mirekb napisał(a):

    ja jestem usatysfakcjonowany w 100%-roaming polkomtela(jakosc plusa na 5) i ceny p4..nie mam prawa narzekac-abo za 17zł(120min+2zł za 1 za2-kolo 30-60min/mies) do rozmów w kraju i od miesiaca mix 30 (rozmowy miedzynarodowe+ net w telu)..szkoda ze na 1 simie nie da sie miec wszystkiego ale cudów nie ma.w sumie 45zl/mies.u konkurencji placilbym kolo 100zł/mies przy tym profilu uzywania.matematyki i jakosci polkomtela sie nie oszuka ;-) Raportuj

  21. krzychu napisał(a):

    Ja jestem super zadowolony.
    Aktywacje,które posiadam w Play,zostały wyłączone (z mojej winy),zapłaciłem co do grosza,pieniądze zostały wpłacone na konto w banku w którym Play posiada rachunek,więc były na koncie po kilku minutach,ale księgowane były trzy dni,wysyłałem maile z potwierdzeniem ale to i tak nic nie dało tylko otrzymałem wiadomość z numerem zgłoszenia,w którym zostałem poproszony o numer klienta dane firmy itd.-wysłałem i znowu otrzymałem nowy numer zgłoszenia,w którym zostałem poproszony o dane firmy i hasło – przesłałem i …w odpowiedzi otrzymałem nowy numer zgłoszenia!!!
    Po kilku dniach i kilkunastu telefonach z "konsultantami" otrzymałem odpowiedź,że mam przesłać ponownie dane firmy i podanie z prośbą o wznowienie usług – w odpowiedzi otrzymałem nowy numer zgłoszenia.Znudziła mnie ta dziecinada , postanowiłem ponownie zadzwonić,okazało się że Play wysłał mi odpowiedź ale nie na moją skrzynkę emailową lecz na konto na stronie w play,gdzie powinienem się zalogować i odczytać odpowiedź , ale żeby się tam zalogować muszę otrzymać sms na numer mojego telefonu,który jest wyłączony.Szlag mnie trafił,więc postanowiłem zadzwonić po raz kolejny i w końcu uzyskałem odpowiedź od jednego przeszkolonego pracownika,że nie została wystawiona jedna nota obciążeniowa na 30 zł. i to wstrzymało całą procedurę,po jaką cholerę ta nota skoro i tak będę kontynuował umowę w Play,ale niestety papier musi być wystawiony,dojdzie za tydzień i tak minie kolejny.
    I tutaj nasuwa się moje pytanie – gdzie ci zadowoleni klienci,niech któryś z nich spróbuje rozwiązać problem to w ankietach firma spadnie na samo dno.
    Brak kompetentnego personelu,każdy z konsultantów opowiada inne bajki,jeden zna się lepiej od drugiego , a tak na prawdę nie ma tam z kim normalnie porozmawiać!!!! Raportuj

  22. odchodzi4 napisał(a):

    najbardziej zadowolony z obsługi w play jest odchodzi4.

    A te badanie to było o jakim zadowoleniu klientów ? z obsługi , oferty czy z gruszek na wierzbie?

    Nie wiem z czego play się cieszy ze zdobył 80% jak przecież inni nie obstają i też maja duże zadowolenie klientów.
    Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Co by nie robili maja jednak mniejsze zadowolenie a czasu na jego zdobycie mieli aż nadto. Jak to możliwe, że nowicjusz zdobył większe uznanie aniżeli zapyziałe mordy??? Raportuj

    • Cinek napisał(a):

      Takie badania nie są miarodajne, to są odczucia na temat stwierdzeń dotyczących sieci, a fakt że jak dzwoni do Ciebie ankieter, Ty nie rozumiesz i zaznaczasz obojętnie co. Tak się przeprowadza te ankiety, "a zaznaczy Pan cokolwiek"… Raportuj

  23. wlstef napisał(a):

    Z tym zadowoleniem klienta to różnie bywa Raz jestem zadowolony (np z cen).Inny raz niezadowolony z zasięgu (zwłaszcza z Play On line).A innym razem rozsmieszony np gdy złozyłem dla zasady a nie forsy reklamację na 2 zł.I później odwołanie.Za kazdym razem dostałem odpowiedź napisaną chyba w pijanym widzie (lepiej było odpisać nie bo nie) przysłane listem poleconym (które kosztowały dużo więcej niż te 2 zł). Raportuj

  24. Tomasz Gajtkowski napisał(a):

    Witam,
    planowana jest obniżka cen iPhone 4? Raportuj

  25. pemose napisał(a):

    Play wprowadzi 4 lata ważności dla konta :) tak czuje :P Bo Play najlepszym musi być ;) Raportuj

  26. mikolajj napisał(a):

    wynik 80% troche mnie dziwi, ale pozytywnie. To, że to właśnie klienci Play są najbardziej usatysfakcjonowani w ogole- bo dość dobra jakos usług(nawet jakos BOK'U się poprawiła) za niską cene. Raportuj

  27. Andrzej Kostrzewa napisał(a):

    a mnie sie nie podobaja ukryte podwyzki telefonow wave 533 nokii 6700 6700slide i co za kilka tygodni super obnizki na swieta? zajefanie juz skacze z radosci
    kiedy bedzie mozna w play fresh sprawdzic waznosc pakietu stanu darmowego? nikt mi nie potrafi na to pytanie odpowiedziec Raportuj

  28. Maniek napisał(a):

    Między 80%, a 70-75 % różnica mała.
    Wyciągnąłbym z tego takie wnioski, że MNP w Polsce jest marginalny ze względu na samozadowolenie klientów.
    Playowi wiele można teraz wybaczyć ze względu na niskie ceny, ale jak MTRy się wyrównają w 2013 to co wtedy będzie? Sądzę, że wiele osób niemile się zdziwi. Zresztą już teraz widać w jakim kierunku idą oferty. Dobrze, że jest Heyah, bo nie można za mocno psuć PF. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Czym mam ja, jako klient Playa, się zdziwić po 2013 roku? Różnica miedzy 80 a 70% nie jest rzeczywiście wielka lecz nowicjusz pobił wszystkich właśnie zadowoleniem czyli m.in. jakością ogólnie rozumianą a powinno być zupełnie na odwrót bo do jakości dochodzi się ciężką i mozolną pracą, przez lata. Raportuj

  29. Maniek napisał(a):

    Mylisz cenę z jakością sieci.
    U mnie 3G było, a 4G zniknęło. Gdzie tu jakość skoro 3G jest z Orange, Plusa? POnK nie do użytku.
    Na sztywno 2G P4 jest lub znika. Paranoja do kwadratu. Na Plusie takich jaj nie ma.
    W 2013 zrównają się MTRy. Jak myślisz Play nadal będzie taki halo do przodu z cenami? Z czegoś musi budować sieć, ją utrzymać plus całą obsługę ludzką.
    Osobiście spodziewam się pogorszenia oferty.
    Jedyna nadzieja w innym sposobie wyliczania MTRów, które mogą spaść nawet do 1,5 eurocentów (piszą też do 3 eurocenta).
    Zbieraj Minuty zniknie. Może zostanie wersja, jak w TM, ale w Play jest roaming plusowy (i pozostanie), więc usługa może być deficytowa. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      To ty się mylisz. Skoro 80-ciu procentom klientów Play odpowiada więc jest dla nich nieistotne czy 3G mają z Playa, Plusa czy Orange. Guzik mnie interesuje co bedzie w 2013 roku. Jak bedzie źle to odejdę a jak nic sie nie zmieni to zostanę Raportuj

      • Mr. X napisał(a):

        Płacą Ci za to trollowanie, że pod każdym negatywnym komentarzem musisz wtrącić swoje marne trzy grosze? Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A kto tobie płaci za pisanie paszkwili? Dyskusja polega na tym by przedstawiać swoje argumenty. Jakie masz ty przeciwko moim? Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            W czym się człowieku mylę?
            W praktyce używania sieci od początku PF w tym samym miejscu i na tym samym telefonie?
            Ja nie mam klapek na oczach jak ty.
            I o czym niby mówi te 80%? O cenie człowieku, o CENIE!
            Gdyby nie to i wysokie stawki do P4 sytuacja wyglądałaby już pewnie inaczej.
            Obecnie mam prepaid i tak już pozostanie.
            na utrzymanie telefonu za 5 zł/rok mnie stać, a drugi sim mogę mieć gdziekolwiek. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              80% klientów jest zadowolona nie tylko z ceny za jakość. Przy określonej jakości, cena za tą jakość jest najbardziej adekwatna, a skoro ceny w Play niewiele już się różnią od cen w W3 to jak myślisz co to oznacza? Poza tym jednym kryterium jakim jest "jakość kontra cena" są jeszcze 4 inne kryteria w których też siłą rzeczy Play pokonuje rywali. Najważniejszym jest jednak brak sprzeciwu "pokonanych" co do słuszności, poprawności przeprowadzonego badania. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Logika u ciebie pokrętna.
              Cena i ilość osób, którzy mają do siebie tanio.
              O jakości w sieci można by wiele pisać, ale nie widzę sensu w twoim wszystko wiedzącym przypadku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dlaczego pokręcona. Badanie wykazało, że cena za jakość jest tylko jednym z 5 kryteriów w których Play pokonał konkurencje. Nie zmienisz tego. Nie siłuj się. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zapomniałem dodać, że ja obecnie płacę 2x tyle ile płaciłem w Orange a mimo to dałbym plusa Playowi a nie Orange. Cena zatem nie ma nic wspólnego z wynikami. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              To niczym nie świadczy.
              Natomiast jeżeli robisz to celowo i w Orange miałbyś 2x taniej to wybacz, ale niczym nie różnisz się od delikwentów siedzących w W3.
              No ale może lubisz kolor fioletowy. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Dlatego pewnie znajoma za moją namową zmieniła POnK na OFnK, bo w Play tak miała wspaniale i net chodził jak burza.
              Z OFnK jest bardzo zadowolona tak jak 2 lata temu z POnK.
              Jakoś 4G Play jest gorsze od starego 3G.
              Dziwne dziwne rzeczy się dzieją na tym świecie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Celowo przeszedłem do Play bo mam lepszą jakość połączeń na 3G, bo mam więcej internetu, bo mam ciekawsze usługi, bo z tej samej odległości od nadajnika mam mniej zerwanych połączeń (właściwie nie mam ich wcale) , bo telefon kosztował mnie 300-400 zł mniej niż w Orange. Płacę jednak 2x wyższy rachunek Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Świadczy o tym, że cena ma mniejsze znaczenie a bardziej sobie cenę swobody i mnogości usług. Raportuj

  30. Maciek napisał(a):

    Szanowny Panie Marcinie!
    Na wstępie gratuluję zadowolenia klientów i Pana z klientów. Przed Państwem dużo pracy organicznej w kwestii zasięgu i obsługi telefonicznej BOK
    Poziom obsługi w Biurze Obsługi Abonenta jest fatalny podkreślam fatalny. Dzwoniąc do BOK nie działa system i konsultant nic nie może sprawdzić, ani udzielić info, opłatę za NIC pobieracie niczym premium SMS. Wielokrotnie składałem reklamacje na naliczenia internetowe i …. nigdy nie miałem racji a Pan publicznie przyznał że są przypadki z wysokimi rachunkami właśnie za internet chmmm brak komunikacji Rzecznika z komórkami pracującymi na całokształt wizerunku sieci… Tak jesteście najmłodsi uczycie się i rozwijacie nieustannie. Dzięki Wam ceny spadły konkurencja wobec W3 też jest widoczna. Ale Dobra sieć to zadowoleni klienci i tego Wam i sobie życzę
    Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      @Maciek jeśli masz zawyżony rachunek ze względu na transmisję danych to podaj numer zgłoszenia, przyjże się sprawie.
      Raportuj

      • Maciek napisał(a):

        Dziękuję za zainteresowanie niewidzialnej ręki PLAY:)))) Podaję numery zgłoszeń gdzie konsultanci kategorycznie twierdzili że mają rację: 31074180, 31404222, 31465810. Sytuacja była bardzo prosta kodem USSD uruchomiłem ( tak bynajmiej myslałem 1Gb internetu za 25 zyla) ale kody nie zadziałały po pewnym czasie rachunek za transmisję danych prawie pięć stóweczek…. dużo coś więc zacząłem sprawę drążyć i co…. właśnie nic. Pakiet się nie uruchomił i płać i płacz:)))
        W BOK spotykam dużo niekompetencji, ale jak wszedzie są ludzie co się znają na swojej robocie i wierzę że Ci tylko zostaną w P4.
        Pozdrawiam
        Maciek Raportuj

  31. Kamil napisał(a):

    generalnie nie jest źle, aczkolwiek jeśli chodzi o kwestię "Przejdź z rodziną do play" to mam wrażenie, że pracujący przy tym konsultanci robią wszystko by popsuć opinię Play, a już moje ostatnie zgłoszenie na play24 zawierało odpowiedź, która jej autora kwalifikuje co najmniej na kurs rozumienia języka polskiego jeśli nie na badanie poczytalności. Ja piszę w zgłoszeniu "jestem zainteresowany playstation" i otrzymuję odpowiedź "niestety netbooków HP nie ma w ofercie, proszę o wybranie i zamówienie innej nagrody". A NIBY JAK MAM JĄ ZAMÓWIĆ SKORO OD TRZECH TYGODNI CZEKAM NA KONTAKT ZE STRONY KONSULTANTA, KTÓRY OBIECAŁ TELEFON PO 3 DNIACH, ZGŁOSZENIA POPRZEZ PLAY24 Z PROŚBĄ O KONTAKT TEŻ POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI. Raportuj

  32. mr_korzonek napisał(a):

    Generalnie o ile kiedyś śledziłem ten blog z zainteresowaniem, to od kiedy jestem w play, im dłużej, tym bardziej jestem niezadowolony…Jakość usług spada i to drastycznie, metaliczne dźwięki w słuchawce powodują, że się nie da rozmawiać, znikający zasięg, przełączanie na sieć plusa gdy karta sim twierdzi że się nie da, bo nie, i nic nie wie o roamingu krajowym, zajęte telefony, albo sygnał, że wyłączyłem telefon dla wszystkich dzwoniących, mimo, że telefon leży obok z pełnym zasięgiem, to dowiaduję się, że unikam ludzi, bo albo wyłączam telefon, albo gadam non stop… Panie Marcinie, o ile kiedyś podziwiałem Pana za PR jaki Pan robi, to teraz niestety współczuję pracy nad projektem, który powoli idzie na dno wśród użytkowników.. Musi Pan robić dobra minę do złej gry, bo zaplecze operatora nie pozwala już na rozwinięcie skrzydeł bez manipulacji faktami.. Poziom niezadowolenia wzrasta, oczywiście póki działa Wasz PR i reklamy, klientów przybywa, ale w końcu większość z nich się połapie, że nie jesteście w stanie dostarczać usług, które obiecywaliście, jak choćby zwyczajne połączenie głosowe.. Szkoda, bo potencjał macie wielki, ale rozsypujecie się pod naporem problemów technicznych tak jakby sieć techniczna była łatana na szybkiego, prowizorkami jakimiś bez gruntownych napraw..Podnieście zatem jakość usług zanim skończy się to dla was katastrofą.. Raportuj

  33. falcong napisał(a):

    Czemu się dziwić??? są niskie ceny? jest niska jakość obsługi klienta, normalne prawo rynku. Play nie stawia na jakość swych usług lecz na niską cenę i to właśnie ma przyciągnąć klienta. i jak widać w polsce to działa. bo faktycznie oferta chwilowo nie ma konkurencji.

    Tyle ze siec play zapomina że konsultanci są jej pracownikami a więc jakby nie patrzeć oferta konsultanta przy przedłużaniu umowy jest………. ofertą firmy. A to co ci zaproponowano przy zakupie, jakby nie patrzeć obowiązuje i powinieneś otrzymać. a tu cóż to ???? po podpisaniu umowy okazuje się ze to co ci ta pierdoła zaproponowała przez telefon wcale nie jest prawda. Zaczynasz się odwoływać no i co???? Okazuje się ze KÓŃSIULTANT się pomylił i oni cię przepraszają ale nie dostaniesz tego co ci proponował ale tylko to co w cenniku. Znam kilka takich przypadków. Ciekawe czy te wszystkie pierdoły w play wiedzą ze jest to niezgodne z prawem handlowym??? I ciekawe kiedy znajdzie się kilku wkur……… abonentów którzy założą im pozew zbiorowy i im dopier…….

    To że na jedno pytanie otrzymujesz trzy różne odpowiedzi to już standard, ja już nie korzystam z BOKu . mam kilku zaprzyjaźnionych konsultantów w punktach play i wolę się tam udać z pytaniem. Zresztą nawet moi znajomi z punktów PLAY stwierdzają że konsultanci w BOK są coraz głupsi.

    Rada???

    Wypier……… wszystkich , i zatrudnić połowę mniej ale kompetentnych . koszt zatrudnienia nie wzrośnie.

    ale obsługa klienta w ujęciu logistycznym na pewno pójdzie w górę Raportuj

  34. falcong napisał(a):

    Jak się okazuje na tym temacie istnieje cenzura. gdzieś wcięło mój komentarz, zresztą niezbyt przychylny dla sieci i rzecznika Raportuj

  35. falcong napisał(a):

    pewnie to błąd systemu :D:D:D:D:D:D Raportuj

  36. falcong napisał(a):

    Jak to się mówi prawda w oczy kole. tym bardziej ze w tej prawdzie było kilka ciekawych podpowiedzi dla tych których PLAY zrobiło w jajo Raportuj

  37. falcong napisał(a):

    A dla "ZADOWOLONYCH" Play przygotowało nowa niespodziankę .

    Z oferty wcięło dodatkowe minuty dla przedłużających umowę. Właśnie przeglądałem ofertę sieci, czyli zaserwowano nam badziewiasty pomysł typu telewizja a zabrano coś co abonentom się przydawało. Raportuj

  38. Jan napisał(a):

    Najbardziej zadowoleni ??? Play zasięg z miesiąca na miesiąc ma coraz gorszy ! 2 lata temu mówiono że Play ma słaby zasięg – to nie prawda ! Teraz dopiero jest koszmar ! Roaming między Play a Plus to porażka i kpina. Czy Play zamierza coś zrobić aby było mniej przerwań połączeń oraz lepszy zasięg ? Raportuj

  39. Kubauś napisał(a):

    Kuba daliście pakiet minut do wszystkich sieci kraju w play fresh za 6 zł i tylko 30 minut za drogo , 40 minut za 5 zł jeszcze jest do zakceptowania . Raportuj

  40. desino napisał(a):

    Te statystyki to jakiś absurd!!!!!!! Konsultanci nie potrafią załatwić najprostszej sprawy a ilość popełnianych przez Was błędów i trwania w nich jest już niepoliczalna. Raportuj

  41. Tomek Białystok napisał(a):

    Internet w Play jest tragiczny!
    Awaria goni awarię. Telefoniczne BOK radzę omijać,bo załatwienie tam czegokolwiek graniczy z cudem. Internet jest do d… Centrum Białegostoku,a BOK twierdzi,że nie mam zasięgu. 3G to fikcja. Mam limit 14 GB,ale z takim transferem to mi na 2lata wystarczy. Na ściągnięcie mp3-ójki trzeba poświęcić pół dnia. Obiecują 2MB,a wieczorem mam niecałe 0,1MB. Stronę ONETu otwiera prawie dwie minuty. Tragedia!
    Nie polecam tego internetu nikomu! Raportuj

  42. kititinka napisał(a):

    a może panie Marcinie małe doświadczenie?
    Może zapytać blogowiczów o ich doświadczenia z play i ich satysfakcja i zadowolenie..?
    Ciekawy czy wyniki takiej sondy będą podobne..? ;) Raportuj

  43. falcong napisał(a):

    obawiam się ze musieli by po takiej sondzie zamknąć blog żeby pozostali operatorzy nie zabili ich śmiechem :D:D:D:D:D

    info potwierdzone, w ofercie na 12 miesiecy bez telefonu zabrano dodatkowe pakiety dla przedłuzających. czyli oferta dalej się pogarsza :/ i czym tu się chwalić?? oferta się pogarsza, robicie to po cichu a pienia zachwytu bo wprowadzacie badziew typu N na karte Raportuj

  44. Mariusz napisał(a):

    Dla mnie najgorsza jest jednak obsługa klienta i niedoinformowany konsultant. Zadajesz trudniejsze pytanie – to potrafi się rozłączyć, albo przeszukuje regulaminy co zwykle zajmuje kupę czasu wiszenia na drucie. Myślę, że znajomość regulaminów w pracy konsultanta BOK to podstawa. Dzwonienie do BOK to złotówki wyrzucone w błoto.

    Dla przykładu zadzwoniłem ostatnio do RBM – jestem zainteresowany ich ofertą Abo-25% dla posiadaczy karty XFighters. Chciałem ustalić co oznacza zapis w regulaminie …pakiet Smartfon realizowany jest w oparciu o infrastrukturę P4 – (wystarczyłoby podać definicję "Infrastruktury" w regulaminie i wszystko byłoby) jasne. Konsultanci nie potrafią odpowiedzieć – za każdym razem pada inna odpowiedź …raz roaming Plusa jest a raz go nie ma. W Salonach firmowych – to samo …obłęd.

    W końcu przeszukuję fora i tam szukam odpowiedzi … Zorganizujcie w końcu szkolenia konsultantom – nie wystarczy być miłym …trzeba mieć jeszcze wiedzę.

    Co do oferty …ta na przedłużenie w Play w żaden sposób nie zachęca (sztampowe maile – bez rozpoznania czego klient w ogóle oczekuje) – myślę, zaryzykuję RBM. Zadzwonił konsultant – wybrałem telefon i plan taryfowy – nadano sprawie numer …czekam na przesyłkę …następnego dnia doczekałem się ale maila …system negatywnie zweryfikował zlecenie i zostało anulowane !!!

    Dzwonią znowu …nie ma już wybranego przeze mnie telefonu. Jutro ma być …konsultant obiecuje oddzwonić – nie oddzwania!!

    Chciałem podpisać zobowiązanie na ok 2000 zł – Play ma mnie w dupie, RBM też
    …czeka mnie znowu wyprowadzanie numerów – a chciałem tego uniknąć.

    Pozdrawiam.

    Klient Niezadowolony Raportuj

  45. Michał napisał(a):

    Co za fake !
    PLAY JEST DO BANI ! Raportuj

  46. Robert napisał(a):

    Głos niezadowolonego
    Wiecie jaka jest ocena klienta dla waszego działu technicznego? Odwróć tabelę, PLAY na samym dole !!!
    Od ponad 2 tygodni czekam na odblokowanie terminala BB, wy chyba nie macie pojęcia o tej technologii. Oszczędzacie na specjalistach i może dlatego macie tanie usługi. Jestem naprawdę wściekły, dzwonię na waszą "linię wsparcia" i rozmawiam z ludźmi którzy zamiast rozwiązania kwestii technicznej oferują mi współczucie i ubolewanie. Zamiast takich "humanistów" zatrudnijcie speców od technologii telekomunikacyjnej!!! Jak mam dotrzeć ze skargą do osoby kompetentnej mogącej coś ruszyć w tej sprawie? W obsłudze usług RIM odstajecie napewno od PLUSA i ERY !!! Zmieńcie to, bo póki co macie support na poziomie "W Rodzinie" Raportuj

  47. Marek napisał(a):

    Nowy a już niezadowolony klient!!!!! Przy podpisaniu umowy o przeniesieniu numeru do Play, zakupiono telefon Samsung Ace. Jeszcze tego samego dnia stwierdzono, że klawisz wstecz nie działa. W salonie odmówiono wymiany na nowy – wolny od wad, zaproponowano naprawę gwarancyjną. Nowy nie naprawiany telefon (zgodnie z zawartą umową) mogę dostac dopiero – jak po czterech naprawach dalej nie będzie w pełni sprawny. Dla Play najważniejsze jest "złapac" nowego klienta, a później można go ignorowac. Gdzie tylko będzie możliwośc będę opowiadał o podejściu Play do klienta – Proszę tylko nie pisac że można było sprawdzic działanie przy zakupie – nie sposób jest sprawdzic wszystko przy zakupie ponieważ czynnośc takowa trwała by – zgodnie wypowiedzią w salonie około trzech dni. Ponad dwudziestominutowa rozmowa z konsultantem z BOK nie wniosła nic nowego do tego co dowiedziałem się w salonie, takie są procedury i już.
    Przy takim podejściu do abonentów wskaźniki zadowolenia z usług niedługo ulegną zmianie. Raportuj

  48. kiechol247 napisał(a):

    Witam totalny brak szacunku zero kompetencji i zero jakiego kolwiek logicznego myślenia czy oni w tym biurze zatrudniają osoby z łapanki chyba bo próbuje wziaść tel na abonament mimo ze mam już na karte i na mix to wiecznie są problemy to wpisze zle pesel to przekręci nazwisko juz ponad miesiac z nimi wojuje i zeby nie konsola to już dawno bym wybrał co innego ,tak ze w skrócie może i rozmowy tanie i dużo minut w abonamencie ale cała logistyka totalne DNO Raportuj

  49. Krzysztof napisał(a):

    Jak chcecie się przekonać jak naprawdę traktuje Play już pozyskanych klientów, to spróbujcie jako stały klient nie skorzystać z nowej oferty składanej przez ich sprzedawcę telefonicznego, a gdy i tak zostanie uruchomiona, spróbujcie złożyć skargę. Na początek wyłączą wam bez zapowiedzi telefon niby przez pomyłkę na 2 miesiące (mimo zapłaconych rachunków oczywiście) bez reakcji na reklamacje i ponaglenia, jakiegokolwiek kontaktu. Teraz wyobraźcie sobie, że to wasz główny telefon używany do celów prowadzenia działalności i policzcie koszty. Czy pocieszyłby was w takiej sytuacji "wysoki wskaźnik statystyczny zadowolenia klientów Play". Jak nie chcecie poczuć się jak ja, zapomnijcie o Play do jakichkolwiek poważnych zadań. Złożenie pozwu o postępowanie mediacyjne do UKE to mnóstwo czasu i zachodu i nie każdy będzie w rzeczywistości mógł tak sprawę rozwiązać. Play z tego bezwstydnie korzysta. Raportuj

  50. Wojtek napisał(a):

    Poza tym, że czekam już 63 dni na uwzględnienie reklamacji i BOK ma mnie w głębokim poważaniu to są super :) Raportuj

  51. tomek napisał(a):

    Klienci PLAY najbardziej zadowoleni!??????????????????????????????????????????????????????
    Gratuluję poczucia humoru Panie Rzeczniku.BOK czyli biuro olewania klienta działa nienagannie bo na korzyśc firmy nie klienta-natręta.Po przeczytaniu wszystkich wpisów rezygnuję z dalszej walki o poprawę zasięgu w moim telefonie bo widzę, że to "walka z wiatrakami". Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty