Tako rzecze rzecznik Play

Obroniliśmy częstotliwości w sądzie

W ostatni piątek Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił skargę kasacyjną Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel sp. z o.o. od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 12 lipca 2010 r. oddalającego skargi na decyzję Prezesa UKE utrzymującą w mocy decyzję dokonującą rezerwacji częstotliwości w systemie telefonii ruchomej UMTS na rzecz P4 Sp. z o.o. Tym samym decyzja o rezerwacji częstotliwości w systemie telefonii ruchomej UMTS na rzecz P4 Sp. z o.o ma charakter ostateczny i prawomocny. Rozprawa zakończyła wieloletnią batalię sądową.

Komentarze

  1. krzysiek_kili napisał(a):

    Za dużo dla mnie tego oddalania skarg i utrzymywania w mocy, o tej porze jeszcze nie ogarniam :D

    Najważniejsze jest "Rozprawa zakończyła wieloletnią batalię sądową." ;]

    Raportuj

  2. arek napisał(a):

    Lubię to ! Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Marcin chodzi o częstotliwości 2100 czy 900? Raportuj

  4. Poll napisał(a):

    No to gratulacje. Smutna wieść niestety dla większości tu na blogu piszących Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Zastanowiłeś się kiedyś czemu większość piszących na tym blogu tak kocha Playa? Tak na poważnie jeśli potrafisz? Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Nie. Nie musiałem się zastanawiać ponieważ wiem dlaczego. I to tak na poważnie. Otóż blog ze strony jego twórców jest normalnym, nowoczesnym narzędziem marketingowym. Ze strony zaś czytelników jest miejscem w którym mogą oni, dość swobodnie, wylać swoje żale, upuścić ciśnienie spowodowane narastającą frustracją, oraz najnormalniej w świecie zrobić komuś na złość. Oczywiście nie wszyscy tak go traktują więc nie można uogólniać. Dodatkowo sieć służy przede wszystkim do "dzielenia się" negatywnymi opiniami. Wspomnieć też by wypadało o np: amplifierach konkurencji którzy stoją przed bardzo trudnym zadaniem bo wzmacniać wizerunku konkurencji się nie da więc, trzeba starać się osłabić ten wizerunek Playowi. Blog i wpisy nanim zatem nie odzwierciedlają rzeczywistości którą można wyrazić liczbą 7 000 000 oraz drugą liczbą- liczbą odejść od sieci. Raportuj

  5. Barbara_Be napisał(a):

    w końcu dobry news z rana. Raportuj

  6. kychuss napisał(a):

    GRATULACJE! :) ale co wam z nich skoro ona sie wam nale|aBa Raportuj

  7. Tomasz napisał(a):

    Będą jeszcze jakieś promocje pod choinkę jeśli chodzi o play fresh??? Raportuj

  8. mkkot napisał(a):

    Ech, no to zły news z rana: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,10

    I tak to nic nie da, ale wyraźcie swoją opinię: http://pl-pl.facebook.com/pages/Chcemy-aby-Anna-SRaportuj

  9. Antek napisał(a):

    Tak, 500PLN w gratisie dla każdego!!! Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Antek racja! Wszyscy uważają, że PLAY to instytucja charytatywna i oni tylko się zaopatrzą w starter (oczywiście darmowy z salonu) i pieniążki same in PLAY powinien wrzucać na konto! Płacę co miesiąc jako indywidualny Klient 80 zł abo i uważam, że PLAY i tak mi za dużo daje w stosunku do ceny :) głupio mi patrząc na to, co dostają znajomi w konkurencji :D Raportuj

      • D@niel napisał(a):

        "Wszyscy", czyli kto? Wszyscy, czyli również i Ty? Raportuj

        • Kasia napisał(a):

          No przydało by się 500 zł:) Raportuj

          • Kasia napisał(a):

            Nie podpisuję się pod tym wyżej :) w momencie pisania tego komenta przez kogoś, byłam poza wszelką elektroniką ;) ba, nawet pewnie zasięgu bym nie miała! Wszyscy freshowcy, ja nie. Po co mi, skoro mam jeden abo, który wystarcza mi aż z nawiązką. Płacę co miesiąc i nie muszę polować i żerować na promocje. Raportuj

  10. Tomasz napisał(a):

    tylko 500 ? mało!!!! Raportuj

  11. LetsPlay napisał(a):

    Super informacja i to jeszcze w poniedziałek rano :) Gratulejszon! Raportuj

  12. wkurzonynaplay napisał(a):

    Miejmy nadzieję, że przełoży się to na jakość połączeń. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A ty co? Zmieniłeś front? Teraz będziesz narzekał na jakość połączeń? Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Dlaczego nie mogę mieć nadziei, że jakość będzie lepsza? To też Tobie przeszkadza? Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          Nie, zapewne przeszkadza mu twoja głupota, ale to temat na inną historię… Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Wasza nadgorliwość jest zaskakująca. Stajecie w obronie operatora nawet w momencie, gdy nikt na operatora nie narzeka, a jedynie wyraża nadzieję, że dzięki nowym częstotliwościom będzie lepiej. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              O to właśnie chodzi, że narzekasz na jakość połączeń czyli twoim zdaniem jakość połączeń jest słaba. Jak się psa chce zlać to kij się zawsze znajdzie i właśnie znalazłeś. Dali ci już raz odpowiedź, że do wszystkich zainteresowanych wysłali listy pocztą więc przestałeś na ten temat bredzić. Potem się okazało masz kłopot z nadrzędnością regulaminów i że jesteś zniesmaczony bo nie naliczyli ci kary umownej ( to chyba dobrze ale to też był powód do narzekania ) aż wreszcie miałeś pretensję do nich boooo … nie odnotowali twojej wpłaty na swoim koncie i wyłączyli ci net a ty straciłeś 700zł Trzeba było pożyczyć net od znajomego czy sąsiada jak 700zł było takie ważne. Teraz widać przyszedł czas na narzekania o jakości połączeń. Co będzie w przyszłym tygodniu/miesiącu? Jak ci zabraknie pomysłów to nie będziesz mógł tu pisać no bo co napisać , nie? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Chyba masz kłopoty ze zrozumieniem, więc powtórzę jeszcze raz: w tym komentarzu nie narzekałem na jakość połączeń, a jedynie wyraziłem nadzieję, że będzie ona lepsza. Chłopie, zdejmij klapki z oczu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No to jest włąśnie narzekanie. Skoro marzysz o tym by jakość połączeń wzrosła to znaczy że jest ona obecnie niezadowalająca. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Chłopie, naprawdę marnujesz się na tym forum, zostań wróżką. Ani nie pisałem, że jakość połączeń jest dobra, ani nie pisałem, że jest zła. Zwyczajnie wyraziłem nadzieję, że nowe częstotliwości przełożą się na jakość.

              Od samego początku narzekam na jakość obsługi klienta. Wszystkie argumenty, dlaczego moim zdaniem jest kiepska, zamieściłem jakiś czas temu na stronie http://www.jakprzeniescnumerdoplay.pl i od tego czasu nie wyszukuję nowych argumentów.

              Jak już wspominałem, obecnie jedynie weryfikuję, jak sprawa wygląda z prawem do odstąpienia od umowy w związku ze zmianą regulaminu. Jak obiecałem, jeśli otrzymam potwierdzenie, że w tym przypadku nie miałem racji, uczciwie o tym napiszę. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wyraziłeś nadzieję na poprawę jakości ( lub w twoim przypadku na pogorszenie) . Nie masz co weryfikować po to ci zostało wyjaśnione. Inna rzecz czy zrozumiałeś. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Trochę przeczysz sam sobie, bo kierując się zasadą, że nie warto mieć zaufania do siebie i do innych, należy weryfikować, czy wyjaśnienia są prawdziwe. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Podanie paragrafu, artykułu i ustępu jest dostatecznym dowodem. Z tym nie ma co dyskutować bo zawsze się przegrywa mając inne zdanie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Rozumiem, że jeśli paragraf zostanie podany przez operatora, to nie ma dyskusji, ale jeśli zostanie podany przez klienta, to wtedy ta zasada nie obowiązuje. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ależ niech klient podaje paragraf. Czemu nie? W twoim przypadku paragraf jest dla ciebie niekorzystny. Nic na to nie poradzisz. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Mogę podać paragraf mówiący o tym, że w przypadku niedostępności usług przez 3 dni należy się rekompensata. Play odpisze, że blokadę zdjął po 5 godzinach od nałożenia, a to zbyt krótki czas. Ty w ciemno napiszesz, że skoro napisał, że zdjął po 5 godzinach, to tak na pewno było i ja kłamię albo jestem idiotą, który nie umie korzystać z komputera. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Blokadę ci założono bo nie wykryto pieniędzy na koncie. Za blokadę nie ma rekompensaty bo została ona złożona z jakiegoś konkretnego powodu. Rekompensata się by należała gdyby była awaria ze strony operatora. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Warto jeszcze dodać, że w wyniku niekompetencji BOK, najpierw została zaksięgowana wpłata za fakturę "późniejszą" a wcześniejsza faktura pozostała nieopłacona. Fakt jest taki, że w chwili nakładania blokady były opłacone wszystkie faktury, nawet ta wystawiona później, której termin jeszcze nie minął. Nie obchodzi mnie to, z jakiego powodu Play ich nie wykrył. Kasa była na koncie i koniec kropka. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Gdyby kasa była była na koncie to by była i nie byłoby blokady. Oni i tylko oni wiedzą jak była prawda a tobie się tylko wydaje, ze kasa była. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Masz rację, ale nie do końca. Wiedzą to oni i wszechwiedzący Poll. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A ja to niby skąd mam wiedzieć? Tylko i wyłącznie oni wiedzą czy kasa dotarła czy nie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Napisałeś, że gdyby kasa była, to nie byłoby blokady, więc sugerujesz, że kasy nie było. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tak , sugeruję że panienki zajrzały na konto, nie widząc twoich pieniędzy na nim dały znać komu trza by ten zblokował ci usługę do czasu uregulowania należności. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Zastanawia mnie Wasza bezgraniczna wiara w rzetelność operatora i to, z jaką łatwością zakładacie, że jeśli coś nie działa, to musiał coś sknocić klient.

              Ktoś pisze, że nie działa mu roaming, i od raza pada odpowiedź, że klient na pewno go nie włączył. Może włączył a może i nie, ale skąd to założenie?

              Innym klientom sprzedano telefony w niewłaściwych pudełkach, a Wy od razu oskarżacie klienta, że nie sprawdził, czy numer seryjny telefonu zgadza się z numerem seryjnym na pudełku i na umowie. Oczywiście winny jest klient, bo sprzedawca jest tylko od tego, aby doradzić, który telefon jego zdaniem pasuje do danego pudełka, a od myślenia jest tylko klient.

              Wy tak naprawdę uważacie, czy po prostu lubicie prowokować i sobie jaja robicie? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Przecież wyraźnie napisałem że winę ponoszą pospołu. To raczej ty pisałeś że winny jest operator bo klient to gość i h…. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nie bądź śmieszny. Przyszedł klient do salonu, kupił telefon marki X, otrzymał go w pudełku telefonu marki X, dlaczego miał więc podejrzewać, że ktoś mu coś zamienił.

              Jak już wspominałem wiele razy, naprawdę nie chcę się znęcać nad operatorem za to, że czasem coś sknoci. Nie jesteśmy w stanie skonstruować systemu w 100% niezawodnego i nie jesteśmy w stanie sprawić, aby pracownicy nigdy nie popełniali błędów.

              Denerwuje mnie natomiast to, że gdy pojawi się sytuacja niestandardowa, to wtedy klient pozostaje zupełnie bez pomocy i nikt nie jest w stanie mu pomóc.

              Gdy klient się wkurzy do tego stopnia, że zamiast poświęcać czas na pożyteczną pracę, woli go tracić na udzielanie wywiadów gazecie, to nagle ten klient staje się pieniaczem, który zamiast wyjaśnić sprawę do końca, wolał zrobić szum. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dlaczego miał podejrzewać zamianę? Dlatego że mogło do niej dojść. Zważywszy że telefony były poza pudełkami prezentowane. Numery zawsze należy sprawdzać i to wcale nie tylko dlatego że nie ma się zaufania do innych ale także że nie powinno się mieć go wobec siebie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Na pewno nie zaszkodzi, jeśli klient sprawdzi, czy numery są właściwe, ale jeśli nie sprawdzi, to potem wypada całą winę wziąć na siebie, klienta przeprosić i zaproponować chociażby symboliczną rekompensatę. Zwalanie winy na klienta jest po prostu bezczelne. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              A skąd wiesz, że nie było rekompensaty? Nie znasz szczegółów. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Ok, masz rację, nie znam szczegółów. Mimo to uważam, że nawet gdyby była rekompensata, to nie wypada zarzucać klientowi, że jest współwinny, bo nie zweryfikował numerów, i nie wypada pisać, że jest awanturnikiem (nawet jeśli to prawda). Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              klient w mojej opinii był z gatunku tych, co to szukają byle pretekstu, żeby rozwiązać umowę, bez płacenia kary umownej i dodatkowo bardzo szybko się denerwują i nie przyjmują informacji innych niż jego własne.
              Poza tym w Polsce pieniaczy jest cała masa. Zaczyna się to w sklepie, jak kolejka jest za długa, bo każdemu się spieszy…
              Wypada pisać, że klient jest awanturnikiem – takiego zachowania nie można usprawiedliwiać i dawać na nie społecznego przyzwolenia. Niezależnie od okoliczności. Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Rzecz jasna od społecznego przyzwolenia to Ty z Poll-em jesteś Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              W momencie, gdy operator szuka byle pretekstu, aby odmówić rozwiązania umowy, nie widzę powodu, aby klienci nie postępowali podobnie, gdy tę umowę chcą rozwiązać wcześniej. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              O ile jest to zgodne z prawem. No i oczywiście nie ma mowy o tym co zrobił ten rzeczony klient a mianowicie krzyk i rzucanie papierami. To nie metoda rozwiązywania sporów i problemów. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nie wiem, co zrobił ten klient. Wiem natomiast, że gdy mi Play założył blokadę, zadzwoniłem, aby wyjaśnić sytuację. Nikogo nie obrażałem, na nikogo nie krzyczałem, tylko kulturalnie prosiłem o weryfikację płatności. Niestety też zostałem olany. Jak widać, nie ma żadnej skutecznej metody rozwiązywania problemów. Bez względu na to, czy klient będzie kulturalny czy nie, i tak pozostanie bez pomocy. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zadzwoniłeś by ci zweryfikowali płatności. Skoro ich nie było to nie mogli cię nie olać. Mogli zrobić coś jeszcze gorszego. Sprzedać twój dług firmie windykacyjnej a ta wysłałaby 4 smutnych panów by ci zabrali telewizor, lodówkę i komputer. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Kiedyś jedno dziecko powiedziało do Stalina: "proszę, daj cukierka". Stalin odpowiedział: "Spier….." ….. a przecież mógł je zabić. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No dokładnie. Mogło mieć mniej szczęścia. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Kolejny raz przyznajesz, że pochopnie wystawiasz świadectwo. Nieładnie, oj nieładnie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Za to Ty za każdym razem uważasz, że operator był cacy a klient awanturnik, cwaniak, kłamczuch, idiota. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wskaż miejsce w którym tak właśnie napisałem. Cały czas twierdzę, że nie musieli sprawdzać numerów ale jak przyjdzie co do czego to niesprawdzenie bij w nich obu. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Poczytaj swoje komentarze. Za każdym razem, gdy ktoś napisze, że ma problem z Play, od razu spieszysz z odpowiedzią, że operator ma rację. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Poczytaj swoje komentarze. Za każdym razem gdy pojawia się jakiś wpis przez M.G. to ty zupełnie nie na temat wypisujesz o jakości obsługi w BOK-u nie mając zupełnie racji co żeśmy już wyjaśnili. Gdy operator nie ma racji ja się nie odzywam bo robią to inni więc mój komentarz niczego nie zmieni. Wrócmy jednak do tego że miałeś wskazać miejsce w którym napisałem iż "operator był cacy a klient awanturnik, cwaniak, kłamczuch, idiota". Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Wypisuję i będę wypisywał do końca świata i 1 dzień dłużej. Nie akceptuję sytuacji, gdy Play może się pomylić, nałożyć blokadę i nie ponosić konsekwencji, a gdy klient się pomyli i w wypowiedzeniu umowy zapomni wpisać numeru MSISDN to za karę otrzymuje odmowę wypowiedzenia umowy.

              Wydaje mi się, że nikt nie traci swojego cennego czasu, aby ponarzekać na forum dla zabawy. Zapewne większość "narzekaczy" to osoby, które mocno się wkurzyły i na forum chcą zwrócić uwagę na problem.

              Zupełnie nie rozumiem natomiast, po co Ty bezinteresownie bronisz operatora.

              Wesołych Świąt Poll. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Play się nie pomylił. Nie odnotował wpłaty i dlatego zablokował ci net. Takie ma prawo. Ty natomiast nie wpisując numeru popełniłeś błąd formalny który uniemożliwia wypowiedzenie. Nie jest to kara a jedynie nieniezgodność w procedurach. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Popełniłem błąd formalny – nie ma problemu, mieli prawo nie zakończyć umowy. Postąpili po świńsku, ale zgodnie z prawem.

              Netu nie mieli prawa blokować. Zablokowali, bo coś u nich nie zadziałało. Moje zgłoszenie olali. Postąpili po świńsku i niezgodnie z prawem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie odnotowali wpłaty więc mogli zablokować ci net. Postąpili zgodnie z obowiązującym prawem choć może zbyt pochopnie bo ja się dość często spóźniam z zapłatą i mi nie odłączyli jeszcze ani razu. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              1. Nie mogli, bo w chwili nakładania blokady nie miałem żadnej zaległości. Wpłata na pewno była na koncie, co potem Play sam przyznał.
              2. Nie mogli, bo w wyniku niekompetencji pracownika doszło do sytuacji, że faktura wystawiona wcześniej miała status "nieopłacona" a wystawiona później, której termin płatności jeszcze nie minął, była "opłacona". Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie możesz wiedzieć czy wpałata była czy nie. Ty możesz wiedzieć że pieniądze z twojego konta zostały wysłane. To jednak nie oznacza że są widoczne na ich koncie. To dwie różne rzeczy. Już ci przecież tłumaczyłem na przykładzie faksu. Jego wysłanie nie oznacza automatycznie, że odbiorca go otrzymał, przeczytał i zaakceptował/przyjął do wiadomości. 2) wszystkie FV muszą mieć status opłaconej. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Żeby nie tracić cennego czasu trzeba miec cenny czas mieć. Narzekacze to zazwyczaj tacy jak ty. Ludzie niezrównoważeni, zawistni jak np odchody4. Pojawiacie się tu tylko po to by siać ferment ale to nie działa Ja gdy byłem niezadowolony z Orange raz wyraziłem swoją dezaprobatę i wystarczy. Ja nie muszę nikogo bronić. Dobry produkt playa obronił się sam i zyskał w 4 lata 7mnl. klientów a odchodzi bardzo mało. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Jeśli narzekacze, którym Play podpadł do tego stopnia, że poświęcają swój czas na zaśmiecanie forum to ludzie niezrównoważeni i zawistni, to jak nazwać tych, którzy bezinteresownie bronią operatora? Frajerzy? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie wiem jak nazwać tych co bezinteresownie bronią. Ja wiem jak nazwać takich jak ja: "ci co tępią głupotę" Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Bezinteresowny tępiciel głupoty. Może dostaniesz pokojowego Nobla? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jeśli do ciebie słowo pisane dotrze to możliwe, że tak się stanie. Póki co jednak odporny jesteś na wiedzę bankową. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zupełnie nie masz racji. Jeśli kupisz skradziony samochód, bo nie sprawdziłeś jego numerów, to wedle prawa jesteś PASEREM i nikt cię zdecydowanie nie będzie za to przepraszał. Nieznajomość przepisów nie zwalnia od stosowania się do nich i nie może być okolicznością łagodzącą. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Wydaje mi się, że jest drobna różnica pomiędzy zakupem używanego samochodu na giełdzie a zakupem nowego telefonu w autoryzowanym salonie operatora. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale nie ma różnicy w zakupie nowego samochodu i zakupie nowego telefonu. W obu przypadkach powinieneś sprawdzić numer dla własnego spokoju i powinien to zrobić sprzedawca – tez dla własnego spokoju. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Masz prawo pozostać przy swoim zdaniu a ja mam prawo uważać, że klient udający się do salonu nie powinien bać się, że otrzymany telefon będzie:
              – kradziony,
              – używany,
              – zniszczony,
              – w niewłaściwym pudełku.

              Jeśli klient otrzyma telefon niezgodny z umową, ma prawo uznać, że został oszukany. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Klient nie musie się bać ale sprawdzać powinien bo pomyłki się zdarzają. Gdy towar jest niezgodny z umową nie oznacza to, że został oszukany. Oszustwa są karane . Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Więc ten, który się pomylił i wprowadził klienta w błąd, powinien przeprosić i nie zrzucać współwiny na klienta. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Klient został przeproszony ale wina leży po stronie także klienta, awanturnika i chama. Niby klient ma zawsze rację ale sprzedawca nie jest bydlęciem by na niego się wydzierać i rzucać papierami. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Wygląda na to, że czasami opłaca się być awanturnikiem. Dzięki temu, że klient się poawanturował i zrobił zamieszanie idąc do gazety, sam rzecznik pofatygował się, aby opisać sytuację na blogu. Gdy mi została niesłusznie nałożona blokada i grzecznie i kulturalnie prosiłem, aby ktoś zechciał to zweryfikować, to wszyscy mieli mnie w d…. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              I prawidłowo mieli cię w d… bo nie masz nic na swoją obronę. Blokada słusznie została ci nałożona bo nie zapłaciłeś im. Przy czym ich to g… obchodzi z jakiego powodu nie odnotowali wpłaty. Nie są bowiem od rozwiązywania problemów w bankach czy w życiu swoich klientów. To ty powinieneś szukać gdzie utknęły twoje pieniądze a nie oni. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Zadziwia mnie sposób, w jaki tępisz głupotę na tym forum. Pisałem już wiele razy, że potem Play się przyznał, że faktycznie blokada była założona niesłusznie. Tłumaczył jedynie, że trwała ona tylko kilka godzin, więc mogę ich cmoknąć.

              Zastanawiam się, czy teraz napiszesz, że faktycznie zgodnie z regulaminem rekompensata za awarie trwające krócej niż 24h się nie należy i powinienem był przeczytać regulamin przed podpisaniem umowy powinienem ten regulamin przeczytać.

              Czy też może dalej będziesz twierdził, że Was tutaj okłamuję, bo lepiej wiesz, że Play się do niczego nie przyznał, a ja zmyślam. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tak, dalej twierdzę , zę Play albo się do niczego nie przyznał(zmyśliłeś sobie to) albo zrobił to bo uważa że ma do czynienia z kompletnym ignorantem i żeby nie śmierdziało lepiej nie ruszać g…a. Na żaden z twoich zarzutów opisywanych tutaj, nikt z Playa, odpowiadając na nie, nie przyznał, że tak było jak piszesz. Oczywiście rozumiem, że nie moga tutaj roztrząsać wrażliwych dla obojga was szczegółów ale ani razu nie potwierdzili iż popełnili błąd. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Też mnie zastanawia, dlaczego jeśli kłamię, to nikt z Playa tego tutaj nie napisał.

              Widzisz, ciężko jest z Tobą dyskutować, gdy z góry zakładasz, że piszę nieprawdę.

              Po raz kolejny napiszę, że masz rację. W ogóle nigdy nie byłem klientem Playa i piszę na forum z nudów.

              Będę tak robił dalej, aż mi się to nie znudzi. Na Twoje komentarze nie będę odpowiadał, bo Twoim celem nie jest uzyskanie informacji, tylko udowodnienie, że Play jest cacy i się nigdy nie myli. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No teraz już chyba nie mamy obaj wątpliwości co się stało. Mam nadzieję, że nasz konflikt ocen został rozwiany przez info na blogu. Pa. Raportuj

            • Abonent napisał(a):

              To są wojownicy Gruchy. Czego więcej można się spodziewać? Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              To są Bojownicy Gruchy. Cokolwiek napiszesz będzie źle. Raportuj

  13. sid napisał(a):

    Prosze o pomoc.

    Wlasnie jestem w UK i mam problem z roamingiem. Kiedy chce do kogos zadzwoni ciágle wyskakuje polaczenie ograniczone. Probowaem z 2 sim play i to samo … O co chodzi ? ? ? Raportuj

  14. Prowokator napisał(a):

    Dobrze, jedna potyczka z głowy to więcej czasu na zajmowanie się firmą.
    Czy PLAY planuje rozwój w stronę szybkiego internetu na wzór LTE (wiem jakie obecnie są ograniczenia w tej kwestii), nie interesuje mnie odpowiedź: "TAK będzie za xx miesięcy", a jedynie czy ktoś u was o tym myśli.

    Druga kwestia to ograniczone MB w pakietach internetowych, kiedyś taka sytuacja miała miejsce w sieci stacjonarnej, może to już ten czas kiedy warto podnieść i ten standard w Polsce ?

    Wszyscy trąbią o internecie w smartfonie, ale mało kto zauważa, że te maszynki zaczynają dorównywać swoimi możliwościami komputerom stacjonarnym. Pojawia się coraz więcej gier online na telefony oraz innych rozrywek wymagających stałego połączenia z siecią.

    Osobiście potrafię wygenerować ruch kilku GB dziennie, pobierając w głównej mierze dokumenty, a to wcale nie jest zaskakujący wynik. Być może gdzieś na horyzoncie mogły by już pojawiać się pakiety z prędkościami 256 kb/s bez ograniczeń ? Obecnie są oferty z lejkiem, jednak prędkości po przekroczeniu pakietu spadają do tych z czasów początku internetu w Polsce ;) Raportuj

    • Ziendal napisał(a):

      Przynajmniej niech dadzą 64 kb/s. Będzie można radia posłuchać ;). Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Internet po "istotnej zmianie prędkości" ma podobno 54 kb/s.
        Od biedy można coś przy tym załatwić.

        Jeżeli internet wyglądał by tak jak to miało miejsce 10 lat temu, czyli głównie tekst zabarwiony gifami to nie ma problemu. Jednak obecnie gdzie się popatrzy tam wystaje durny flash. Raportuj

  15. sid napisał(a):

    No to dlaczego nie moge wykonywac polaczen ? Ciagle wyskakuje polaczenie ograniczone i rozlacza. Raportuj

  16. Maciek napisał(a):

    a kiedy znow bedzie dostepny u was SGII w kolorze czarnym!? Raportuj

  17. Maciek napisał(a):

    Barbaro ale u Ciebie nie dostane tych profitów co przez telefon ;) Raportuj

    • Prowokator napisał(a):

      I tyle w temacie, w eShopie dodatkowe minuty, promocje itd. w POS standardowa oferta bo przecież pracownik kosztuje, a później wychodzą akcje w stylu złej umowy czy telefonu.

      I to nie tylko polityka PLAY, niestety o ile w ofertach telewizji cyfrowej kontakt z dekoderem jest zbędny o tyle wiele osób kupując telefon chce dostać go do ręki.

      PS. Dlaczego moje pytanie w tym temacie zostało wymoderowane ? Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Kontakt z dekoderem zbędny? To chyba masz jakiś staroć. Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Zapomniałem no przecież ty to nawet bierzesz go na spacerek prawda ?
          Czekaj jak to się do dekodera woła, taś, taś ?

          "Umaszczenie" też w POS wybierasz czy już to w twoim wypadku jest dowolne… Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      to mnie zasmuca. :( Raportuj

  18. matiplay napisał(a):

    dumny z was jestem! ;) Raportuj

  19. Piotrek napisał(a):

    Co z Wavem 3 kiedy wejdzie? Raportuj

  20. Ktoś napisał(a):

    Jak Herbuś nauczy się go obsługiwać :-) Raportuj

  21. wroc napisał(a):

    Działa Wam Play24 i *111#?

    Kod błędu: 7743746 Raportuj

  22. Tomasz napisał(a):

    Nie działa ale tylko play24 Raportuj

  23. Tomek napisał(a):

    U mnie najpierw był Kod błędu: 7743746, a teraz jest błąd bazy danych. Modernizację powinno się wykonywać przede wszystkim po to, aby podnieść niezawodność serwisu, a nie ją osłabić… Raportuj

  24. kkkkkkkk napisał(a):

    pierdołami się zajmujecie a gówniany play24 znowu nie działa, w cholere z tą sięcią Raportuj

  25. Poll napisał(a):

    "Serwis niedostępny.
    Trwają prace
    modernizacyjne."
    Rozumiesz to zdanie???? Raportuj

  26. Kasia napisał(a):

    Modernizacje proponuje w nocy robić :) Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A dlaczego w nocy maja pracować za 200% wynagrodzenia? Raportuj

      • Tomasz napisał(a):

        Usługa teleplay tez nie działa a kasę wzięli :( Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Zawodowo trudnisz się wyszukiwaniem kłopotów? Raportuj

          • Tomasz napisał(a):

            a Ty reprezentujesz play? Adwokat? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie, ja reprezentuję zdrowy rozsądek i wiem że czasami muszą coś zrobić. Tak było w Orange, tak jest w bankach. Nigdy nie narzekałem na to że nie mogę w Orange nic podejrzeć albo sprawdzić konto. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Skoro są w stanie informować o sukcesach to myślę że modernizację też mogą zaplanować i poinformować klientów:)
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie wszystkich informują o sukcesach. Moja mama nie czyta ich przechwałek i co dalej? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Ja też nie czytam o sukcesach bo i tak nie działają prawidłowo:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Więc jak maja cię poinformować? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Na stronie play. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A jak nie bywasz na stronie jak większość ludzi to co wtedy? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Ja bywam na stronie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Większość nie bywa i jak ich powiadomić ? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Najlepiej nie powiadamiać, niech nie wiedzą o niczym. Jak już ktoś się uprze to przecież była modernizacja wtedy robiona. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ja jestem też za tym żeby powiadomić tylko proszę napisz mi jak to zrobić??? Mądrzyć się każdy Łumie ale dać przepis na niemożliwe już nie za bardzo . Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Na stronie play ja zaproponowałem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dotrze to do może 5% użytkowników. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Mogą też znieść opłatę za połączenie z BOK wtedy każdy zainteresowany zadzwoni i się dowie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Każdy operator pobiera opłatę. Poza tym trzeba by co 15 minut dzwonić i się dowiadywać czy się plany nie zmieniły w miedzy tak zwanym czasie. Jak byś nie patrzył to jest do poopy pomysł. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Skoro każdy pobiera to nie znaczy ze play tez musi.
              Według mnie komunikaty na stronie play były by najlepsze. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Może i tak ale nie dotarły by to nawet 10% klientów. Trzeba to zorganizować na szeroką skalę czyli wszystkimi możliwymi kanałami a więc jest to i tak niemożliwe. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Skoro nie próbuje to nie poinformuje nikogo – cały Play. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Podaj przykład jak mogą dotrzeć do wszystkich swoich klientów. Nie pisz o próbach tylko o możliwościach. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Strona play.Tyle że oni wolą wcale niż choćby do kilku procent użytkowników. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie ma znaczenia. Mają dotrzeć do wszystkich klientów a nie do garstki. Podaj przykład jak trafić do wszystkich klientów z taką informacją. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Lepiej do garstki niż do nikogo! Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Do garstki powiadomienie dotarł. Ty sie do niej nie zaliczasz. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              nie będę pisał gdzie Ty się zaliczasz:)
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie ważne do czego ja się zaliczam. Ważne że ciebie nie poinformowali a innych poinformowali. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              To niech się cieszą:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No i się cieszą. Są wręcz przeszczęsliwi. Jednak nimoty pożal się boże jak zwykle sa zaskoczone. Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Skoro wg. twoich dziwnych informacji 95% nie odwiedza strony PLAY tym samym nie interesuje się portalem play24 to dlaczego mają zostać poinformowani.
              Po co zbędna szopka skoro te 95% i tak nie użyje tej aplikacji.

              Jednak jeżeli się mylisz i liczba osób korzystająca z play24 jest wyższa to e-mail lub wewnętrzne info na temat modernizacji jest jak najbardziej wskazane.

              Mój bank zawsze informuje mnie o przeprowadzanych usługach konserwacyjnych w poczcie wewnętrznej, a jeżeli takowa jest krytyczna to dostaje również e-mail. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie wiem po co? Przecież to nie ja postawiłem wniosek, że powinno się poinformować wszystkich o pracach modernizacyjnych. Postawił go tumuś i nie wie jak to zrealizować. Poza tym są tacy którzy sporadycznie odwiedzają ( w sensie jej przeglądania) stronę a często korzystają z p24 Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Tak ogólnie to spieprzony jest ten system debaty bo n-ty post z rzędu wyjdzie już chyba pionowy -.-

              Co do informacji to na 24.play.pl między zakładką STAN KONTA, a danymi konta jest idealne miejsce na pocztę wewnętrzną 24.play.pl i tam powinny znajdować się informacje o nadchodzących modernizacjach.
              Osobiście zdarzyło mi się tylko trzy razy trafić na stronę błędu kiedy potrzebowałem tego serwisu jednak skoro istnieje to trochę nie wypada :) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No i to dobry pomysł na miejsce informacji jednak dotrze ona do niewielu a tumus marudził coś o wszystkich bo inaczej zawsze znajdzie się śmieć który będzie pisał że nie został poinformowany. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              śmieć – pięknie ich nazywasz:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Kazdy jełop jest godzien tego miana Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              znowu Ty? Już mnie męczysz. Wszędzie tylko szukasz błędów i niedziałających usług. Zbieraj minuty już Ci dobrze naliczają minuty, że tak zapytam? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              ciągle źle. Wy za to wszystko zachwalacie mimo iż jest źle! Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              a zarejestrowałeś numer, czy dalej się upierasz jak osioł? Nie zachwalamy wszystkiego ale oprócz negatywów widzimy też pozytywy. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Ja też widzę pozytywy. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Tez mam dosyć kilku osób na tym blogu! Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              dzięki, że masz taką ostrą samokrytykę. Szanuję to. Raportuj

            • Abonent napisał(a):

              Ty to jesteś wojownik Gruchy Raportuj

      • Tomasz napisał(a):

        to ja się mam jeszcze martwić wynagrodzeniem?
        Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A nie? Przecież to z twoich pieniędzy im płacą. Prędzej czy później na twoim rachunku znajdzie się ukryta kwota za serwis w nocy. Raportuj

          • Tomasz napisał(a):

            Skoro takich sobie znaleźli specjalistów którzy nic nie potrafią naprawić jak i konsultanci nic załatwić to już nie moja wina. Ja będę płacił tylko za usługi pod warunkiem że będą działać. na szczęście nie podpisałem umowy dożywotniej.
            Warzywniak byłby prostszy w prowadzeniu:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Czy tu była w ogóle mowa o naprawie? Wyraźnie chodzi o modernizację. Za SJP : modernizacja
              1. «unowocześnienie i usprawnienie czegoś»
              2. «procesy społeczne związane z powstawaniem i rozwojem społeczeństw przemysłowych»
              • modernizacyjny • modernizować
              Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              W efekcie końcowym powinno nie być problemów….jak widać końca nie widać, ciągle coś nie tak. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale z czym s,a problemy? Nie rozumiesz nawet tego co podaje SJP? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Nie muszę wiedzieć. To za co zapłaciłem powinno działać. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale za co zapłaciłeś? To za co zapłaciłeś działa. Tu piszemy że modernizacja na twoje żądanie w nocy będzie płatna extra Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Zapłaciłem za teleplay który to nie działał podczas modernizacji. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Bo tez był modernizowany Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Chcesz powiedzieć że wszystko było modernizowane wtedy kiedy nie działało:) i będzie modernizowane kiedy nie będzie działać! Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jedyne co chcę powiedzieć to to co powiedziałem "był modernizowany" Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              W koło to samo modernizacja, błąd systemu, awaria aż w końcu błąd konsultanta.
              Tymi słowami można naprowadzić kogoś na sieć PLay:) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Piedzielnąłeś babola i teraz mizernie próbujesz się wyplątać z tego. Modernizacja to modernizacja. Ja nie pamiętam kiedy wcześniej na nią trafiłem. Tak jest u wszystkich więc stosując twoja metodę naprowadzić można na każdą z sieci. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Moim zdaniem jednak tylko na play:(
              Wyplątać się raczej play już na prostą nie wypląta! Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A moim zdaniem wszędzie . Na Orange z całą pewnością także. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Przedstaw dowody jeśli masz coś do orange. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Na blogu Orange przedstawię tylko dowody czego mam przedstawić? Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              dowody na blogu orange dowody przedstawić na blogu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Przedstawię je na blogu Orange jak tam będę. Tu jest blog Playa. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Wymagasz i płacisz. Extra usługa – extra opłata. Raportuj

  27. Poll napisał(a):

    W jaki sposób poinformować? SMSem każdego? Raportuj

  28. wiedzacy napisał(a):

    Panowie Tomasz i Poll nie kłóćcie się. Już Play 24 działa. Raportuj

  29. Tomasz napisał(a):

    Jak to jest że na krytykę reagujecie błyskawicznie a na odpowiedź na pytanie wieki? Raportuj

  30. Tomasz napisał(a):

    Czyżby nowa modernizacja? a może to kolejna awaria?

    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

    Kod błędu: 7757798

    Raportuj

  31. jahu napisał(a):

    Dla wszystkich zainteresowanych Play wypuścił aktualizacje dla Samsunga Galaxy S. Obecnie jest to Gingerbread 2.3.6 Polecam ! Raportuj

    • matiplay napisał(a):

      jak ja mam GalaXy Scl z plusa a on chodzi w play to mogę zaaktualizować? Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Zainstaluj program samsung kies i sprawdź czy już masz możliwość aktualizacji ! Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Wszystko zależy od wersji oprogramowania, jednak najprawdopodobniej masz brand ze strony plusa (skoro tam zakupiłeś telefon).
        Jeżeli tak to będziesz mógł aktualizować telefon jedynie oprogramowaniem udostępnionym przez plus (w KIES) oraz dowolnym oprogramowaniem jeżeli udasz się do serwisu i pracownik je wgra lub użyjesz odpowiedniego oprogramowania.

        Ostatnie dwie opcje wiążą się z częściową utratą gwarancji – istnieje niewielka możliwość uniknięcia tego typu przykrości ;) Raportuj

  32. Plus napisał(a):

    Dajcie lepiej ludziom po kilka minut do wszystkich sieci to będą pisać to co Wam pasuje a nie jacyś podstawieni użytkownicy co to zawsze u nich jest OK:) Raportuj

  33. Plus napisał(a):

    Zgadzacie się z tym: ?

    Wpisz dokładny opis: Witam Jeśli odebrałem starter play z promocji fanty za kod to jeśli aktywuje go po nowym roku to będzie działał czy muszę do 31 grudnia?

    Twoje propozycje/uwagi:

    Komentarz zamknięcia:

    Komentarz: Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji numeru, które wpłynęło 20 grudnia 2011 roku. za poczty elektronicznej.

    Zgodnie z informacją na stronie internetowej http://www.play.pl promocja jest ważna do 31grudnia 2011 roku. Oznacza to że starter można za aktywować do końca roku.

    Niżej zamieszczam link z regulaminem dotyczącym promocji:
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
    elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
    Raportuj

  34. Plus napisał(a):

    Starter odebrany za punkty z fanty trzeba aktywować do końca roku? Raportuj

  35. Hotelarz napisał(a):

    Odchodzę z Play do Plusa. Raportuj

  36. odchodzi4 napisał(a):

    I z czego się cieszycie jak i tak zmarnujecie te częstotliwości inne sieci lepiej wykorzystali by te pasma Raportuj

  37. Tchórzofred napisał(a):

    Banki jakoś potrafią poinformować o planowanych pracach i niedostępności systemu. I dziwnym trafem przeprowadzane są wyłącznie w nocy. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Jakoś nigdy od banku nie dostałęm listu z informacją że będą kłopoty z dostępem do serwisu. Przypominam że ten tumuś żąda by każdy klient o tym wiedział. Raportuj

  38. Abonent napisał(a):

    Tomaszu nie dyskutuj z kretynami. Sprowadzają Cię do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem. Raportuj

  39. Wkurzony napisał(a):

    To teraz możecie zacząć reklamować Internet 8G Raportuj

  40. anonim napisał(a):

    a u mnie i tak nie ma zasiegu :-(
    Raportuj

  41. Dmn napisał(a):

    Dlaczego z listy najchętniej komentowanych zniknął wpis dotyczący promocji na grouponie (569 wpisów) ? Czy to nie cenzura ? To jest po prostu blog, na którym profesjonalnie zamiata się problem pod dywan ….. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty