Tako rzecze rzecznik Play

Panie, Panowie przed Państwem LG

Koniec tego leniuchowania. Bierzemy się do roboty. Po sukcesie ostatniej akcji z Motorolą RAZR postanowiliśmy zrobić podobną akcję.

Czytajcie bloga bo zbliża się fajna promocja smartfonów:

szczegóły wkrótce ;-)

Komentarze

  1. Jumbo napisał(a):

    Działajcie, działajcie bo u konkurencji a konkretnie w Orange od jutra też obniżają cenę wielu smartfonów.W ogóle to Orange ostatnio często szaleje z cenami smartfonów,a u was coś słabo z cenami owych. Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Pewnie będzie Swift 3D ! Raportuj

  3. Qper napisał(a):

    Do czytania bloga nie musisz nas namawiać ;) Raportuj

  4. Paweł Kaczmarczyk napisał(a):

    Witam. Może znowu będą jakieś testy nowego smartfonka? Ale tym razem już nie z Jakubem W lecz proponowałbym ujawnienie się szanownego pana JBJ,bo nikt nie wie jak pan prezesunio wygląda. Pozdrawiam Raportuj

  5. Dorra napisał(a):

    Witam, czy w Play pojawi sie SE Neo V? Konkurencja ma go w całkiem niezłej cenie. Raportuj

  6. PabloID napisał(a):

    To LG posiada jakieś smartphone'y? Raportuj

  7. likr napisał(a):

    Kiedy bedzie mozliwość przeniesienia numeru z play fresh na abonament (w eshopie), bo pewnie i tak nie bede mógł z "tej" promocji skorzystać ;/??? Raportuj

  8. mkkot napisał(a):

    W playu widać stwierdzili, że użytkownicy tak zwani świadomi dostaną nie tylko tańsze połączenia, ale i telefony. Raportuj

  9. krzysiek_kili napisał(a):

    Też bym stawiał na Swifta 3D, ale może będzie "LG PLAY Days"? ;> Raportuj

  10. matiplay napisał(a):

    będzie dziś konkurs o motorole? Raportuj

  11. Farba101 napisał(a):

    czytamy codziennie tylko nie zawsze jest możliwosc i czas na komentowanie. Raportuj

  12. Marek napisał(a):

    Jutro mi wygasa umowa z Play-em, i nie wiem co robić, czy jest sens czekać na jakąś sensowną słuchawkę, w rozsądnej cenie, choćby na takie NeoV. :( Raportuj

  13. siwy6891 napisał(a):

    Ja stawiam na LG P990 Swift 2X bardzo fajny smartphone:) Raportuj

  14. odchodzi4 napisał(a):

    słyszałem że ta promocja będzie sie nazywała WIDMO bo I tak telefonów nie będzie w salonach Raportuj

  15. Kamil napisał(a):

    Dobrze by było obniżyć cenę P970 i wprowadzić też wersję w kolorze białym jak to jest w red bull. Raportuj

  16. marcin napisał(a):

    czekam na e900 :) Raportuj

  17. LetsPlay napisał(a):

    No ciekawe, ciekawe… poczekamy, zobaczymy…
    PS: zapewne chodzi o LG Swift 3D albo bardziej ekscentryczny LG Prada 3.0 ;-) Raportuj

  18. Gosc napisał(a):

    mam nadzieje ze cos ciekawego sie pojawi, bo w ofercie sa telefony z gornej polki albo stare jakies rumple niewarte swojej ceny, ja rozumiem ze pakiet min/sms/dane sa o wiele lepsze niz u konkurencji, no ale ludzie, opanujcie sie z tymi cenami bo nie tylko o pakiety chodzi, jakby tak bylo to wszyscy by brali opcje bez telefonu.. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Na dobrą sprawę może w ogóle nie być telefonów bo operatorzy sprzedają usługę nie telefony. Raportuj

      • polecony napisał(a):

        W takim razie, niech któryś spróbuje sprzedawać ofertę bez telefonów, stało się to standardem i jest to traktowane jako rozwiązanie kompleksowe tak jak tuner w ofercie telewizji cyfrowej, czy modem do oferty internetowej.
        Jest to też polem na którym poszczególni operatorzy ze sobą konkurują wprowadzając wciąż nowe słuchawki do swojej oferty. Dobrze skalkulowane ceny telefonów stanowią czasem wartość dodaną konkretnej oferty która może zaważyć na decyzji konsumenta.
        Mówienie że mogą tego nie robić jest naiwne, gdyby faktycznie mogli to by tego nie robili. Raportuj

        • Gosc napisał(a):

          Stary, moze sprzedawcom nie jest lekko, ale ja jak i wielu znajomych jestesmy klientami i zauwazalne jest jedno, ze os ktore przychodza do sieci maja lepsze warunki niz staly abonent, co swiadczy o tym ze operator ma swojego potencjalnego klienta gleboko w powazaniu, ceny telefonow chociazby dla abonentow dali ciekawsze to nie probuja wciskac niepotrzebne dodatkowe" pakiety min/sms/danych, w firmach mozliwe ze sie to sprawdza, ale w indywidualnych nie ma co sie oszukiwac, PLAY daje ciała na calej linii.. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Operator nie ma swojego klienta głęboko w … tylko nie potrafisz negocjować. Napiszę na przykładzie TVSat. Dostałem taką samą ofertę jak gość z ulicy mimo iz od 15 lat jestem z nimi. Wypowiedziałem umowę i czekałem. Cena spadła o 40% a na dodatek nie będą mi liczyć opłaty miesięcznej za dekoder co jeszcze na początku grudnia było niemożliwe ( tak twierdził konsultant ) póki za negocjowanie nie wziął się facet od "utrzymania klienta". I tak tego nie wezmę ale ponegocjować było warto. Myśl chłopie. Chyba, że nie masz czym. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Pewnie Poll.
              Uważasz, zę każdy jest przekupka na rynku i będzie składał wypowiedzenie, czekajac na ekstra warunki.
              To oni powinni oferować ekstra warunki. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A dlaczego to niby mają sobie odmówić wydojenia frajera? Ty traktujesz operatora jak Zakład Ubezpieczeń od Myślenia. Jeśli ty nie wyrażasz chęci otrzymania czegoś taniej to twoja sprawa. Ja stwierdziłem, że oferta jest nieciekawa a o resztę starają się oni. Nie ja. To oni mi nadskakują, to oni mnie dopieszczają. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              No właśnie przez takich klientów jak ty potem są problemy z odejściem od operatora.

              Jak ja składam gdzieś pismo z wypowiedzeniem umowy to znaczy, zę chcę zakończyć współprace z tą firmą, a w tedy milion razy dzwonią czy na pewno nie przedłożą, bo dadzą mi jeszcze to, to i siamto. Dawać mogli wcześniej, jak składam wypowiedzenie to znaczy koniec.
              Skoro ty chcesz negocjować to możne nie wysyłaj wypowiedzenia tylko zaproszenie do negocjacji.

              Wręcz przeciwnie – własnie dlatego jestem we Freshu, a nie w abonamencie, zeby operator nie myślał za mnie, bo kiepsko mu to wychodzi. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A jaki masz problem z odejściem od operatora. Ja nie miałem problemu. Złożyłem Orange że przechodzę do play i koniec. To, że do mnie dzwonili i prosili żebym został to chyba pięknie z ich strony. Gdyby tylko jeszcze dali lepszą ofertę niż Play to pewnie bym został ale nie zaproponowali. W czym widzisz problem? W chwili gdy stwierdzasz że masz dość takich warunków jakie ci oferują to składasz wypowiedzenie i czekasz na jego uprawomocnienie się. Jeśli w miedzy tak zwanym czasie skuszą cię na coś co ci odpowiada to zostaniesz. Jeśli pokusa będzie za słaba to przejdziesz gdzie indziej. Tak się robi na całym świecie. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              To nie jest PIĘKNIE
              To jest WKU****.

              Właśnie przez te ich kretyńskie telefony nauczyłem się, że jak tylko słyszę "Dzień dobry, firma X, czy mogę…" to odkładam słuchawkę. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Boże!!! Widzisz ni nie grzmisz!?!?! Nie znasz oferty jaką mają ci do zaoferowania a już z góry zakładasz, że jest nie do przyjęcia? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Tak.
              Skoro cała rodzina podjęła decyzję, że przechodzi do Play i polowa była już w Play to żadna inna sieć nie mogła mi zapewnić olbrzymiej ilości bezpłatnych minut do Play za 10 zł (cena stanu darmowego w Play).
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To znaczy, że oferta Play była lepsza od twojej starej oferty i tyle. Tak jest i w moim przypadku z TVSat. Nikt mi lepszej nie zaproponował. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Ps. Zresztą bez względu na ich ofertę nigdy nie przedłużę umowy przez telefon z żadna firmą.
              Zrobiłem to pierwszy i ostatni raz kilka lat temu. Więcej tego błędu nie popełnię. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zawsze praktycznie podpisuję umowę przez telefon i inaczej tego nie zrobię bo gwarantuje mi to prawo do jej odstąpienia w ciągu 10 dni i to bez podania przyczyny. Tylko bezmyślna istota może nie skorzystać z tak daleko idącego udogodnienia na dzień dzisiejszy. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Albo istota, która nie chce biegać i wysyłać co chwilę pism z odstąpieniem bo umowa, którą dostała a która nie ma nic wspólnego z tym o czym rozmawiała.
              Na pisma i benzynę wydasz więcej niż zaoszczędzisz na umowie zawieranej przez telefon, jeśli będziesz ją musiał anulować. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Miałem jeden przypadek gdzie odstąpiłem od umowy i wystarczył tylko jeden raz na poczcie. Po co miałbym latac i palić benzynę na daremnie? Raportuj

        • Poll napisał(a):

          To co piszesz miałoby sens gdyby tylko jeden operator nie oferował telefonów ale wkrótce oferta każdego operatora zostanie zubożona i co wtedy? Zabierzesz klocki i pójdziesz do innego bo obecny nie dał telefoniku? W telewizji cyfrowej także zauważamy ruch wstecz bo dobry (nowy) tuner kosztuje sporo kasy a dziadostwo jest na wynajem. Taka akcja była potrzebna 10-15 lat temu gdy tuner kosztował niemal średnią pensję. Teraz już radźcie sobie sami. Raportuj

          • polecony napisał(a):

            Skąd Wytrzasnąłeś takie sensacyjne wiadomości jakoby operatorzy zamierzali wycofać się oferowania telefonów ? Nic mi o tym nie wiadomo, a troszkę znam ten segment rynku.
            Nie wiem która z cyfrowych telewizji tak się cofa z ofertą, ja od mojej platformy po zgłoszeniu o rozwiązanie umowy otrzymałem nowy lepszy dekoder – może spróbuj negocjować z Twoim operatorem.
            Jestem ciekaw jak sobie Wyobrażasz przywiązanie klienta do jednej sieci na okres 24 m-cy
            bez bonusu w postaci tańszego telefonu. W sytuacji kiedy abonent dysponuje swoim numerem mogąc go przenieść do konkurencji.
            "Radźcie sobie sami "? – z takim podejściem nie wróżyłbym nikomu świetlanej przyszłości na dzisiejszym rynku. Zapewniam że klienci sobie poradzą bo konkurencja tylko czeka na takie lekceważące traktowanie i chętnie im przyjdzie z pomocą.
            Równie dobrze mógłbym powiedzieć moim klientom – nie muszę wydłużać Państwu terminów płatności udzielając w ten sposób darmowego kredytu – jedyną tolerowaną formą płatności będzie gotówka. Niestety oznaczałoby to mój koniec na rynku.
            Operatorzy oferując klientom możliwość zakupu telefonu w niższej cenie nie kierują się dobrocią serca, lecz trzeźwą oceną sytuacji na rynku.
            Łaskę to mogła robić klientowi Telekomunikacja Polska w czasach gdy była monopolistą zmuszającym Kowalskiego by latami czekał na pozytywne rozpatrzenie podania o telefon.
            Ja czekałem wtedy trzy lata, na szczęście dla wszystkich tamte czasy mamy chwilowo za sobą. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A skąd wytrzasnąłem to już moja sprawa. Ważne że każdy operator powoli acz skutecznie stara się odchodzić od subsydiowania zabawek dla bidoty. Oczywiście nie stanie się to we wtorek po godzinie 17-tej ale tak będzie. Raportuj

            • polecony napisał(a):

              Jasne że Twoja sprawa, tyle że niewiele ma wspólnego z rzeczywistością.
              A że o faktach się nie dyskutuje zachęcam do zapoznania się z ofertą telefonów u poszczególnych operatorów, szybkość z jaką wprowadzają nowe modele
              ewidentnie przeczy rzekomej tendencji.
              "subsydiowanie zabawek dla bidoty" – trudno się odnieść do tego typu pogardliwej charakterystyki potencjalnych klientów.
              No a z argumentem "…ale tak będzie." polemiki podjąć nie sposób,
              no chyba że używając równie rzeczowego argumentu w postaci stwierdzenia :
              ale tak nie będzie.
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Szybkość wprowadzania nowych modeli telefonów wcale nie stoi w sprzeczności z ogólną tendencją do coraz mniejszego ich subsydiowania. Pogardliwa charakterystyka nie jest moim pomysłem tylko wyobrażeniem jak widzą to operatorzy. Z argumentem "ale tak będzie" można podjąć dyskusję tak jak można było podjąć dyskusję w sprawie przyszłości pojazdów z silnikami diesla. Brak inwestycji w tym segmencie daje do zrozumienia iż producenci wiedzą więcej niż my na stacjach benzynowych a wiedzą że im się już nie będzie opłacało pakować w diesle. Raportuj

            • polecony napisał(a):

              Owszem szybkość wprowadzania nowych modeli telefonów stoi w sprzeczności
              z Twoim wpisem "…ale wkrótce oferta każdego operatora zostanie zubożona…"
              żadnych oznak zubożania oferty w tym zakresie nie można zauważyć.
              Co do ogólnej tendencji do coraz mniejszego subsydiowania to ja jej nie zauważam
              przykłady : iPhone 4 16GB w ofercie All Inclusive MAX 115 kosztuje 1499 zł.
              nowo wprowadzony iPhone 4S 16GB w tej samej ofercie oferowany jest w cenie 1059 zł. jaka to jest tendencja ? A P4 nie jest tu szczególnie rozrzutny.
              Nowy smartfon Motorola RAZR oferowany jest w Orange w abo za 109 zł w cenie
              479 zł. to dla Ciebie mała obniżka?
              Operatorzy jeszcze długo w batalii o nowego klienta będą używali przynęty w postaci taniego telefonu.
              Co do Twojej uwagi o "bidocie" to przyznam, iż nie odebrałem tego jako charakterystyki rynku z perspektywy Operatorów. W każdym razie przez prawie 10 lat współpracy z dwoma sieciami nie odniosłem podobnego wrażenia, być może miałem szczęście pracować z profesjonalistami unikającymi takich ocen.
              Co do uparcie cytowanego "ale tak będzie" powiem wprost nie jest to argument lecz Twoja opinia i nie widzę sensu z nią dyskutować.
              Natomiast co do przyszłości pojazdów z silnikami diesla, to nie mam zamiaru snuć czczych dywagacji na ten temat, ponieważ nie jest to moja branża. Nie znam tego segmentu rynku na tyle dobrze by się o nim wypowiadać.
              Co do wiedzy producentów branży motoryzacyjnej na temat tego jak będą w przyszłości kształtowały się ceny baryłki ropy. To sądzę że spaliby spokojniej gdyby mogli to przewidywać. Ale to chyba nie ten blog. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie widzisz zubożenia oferty poprzez podnoszenia cen telefonów w zamian za dawanie większej ilości minut czy Mb? Raportuj

  19. Pawel napisał(a):

    Tak z innej beczki. Czy będzie Galaxy Note w ofercie? Raportuj

  20. HenrykB napisał(a):

    Mnie nie trzeba namawiać do czytania bloga, sama treść postów jest wystarczającą zachętą :) Gorzej z komentowaniem…

    To w Play mam już darmowy net, półdarmowe smsy, mmsy i połączenia, gdyby dało się jeszcze darmowy (albo i półdarmowy) smartfon to byłoby już mistrzostwo świata :) Raportuj

  21. user napisał(a):

    Jahu do RAZRa dostaniesz jeszcze LG! Gratki! Raportuj

  22. polecony napisał(a):

    Panie Marcinie dwa pytania :
    – Wszystkie "brzytwy" już rozdane bo z moich wyliczeń wynika że jeszcze jedna czeka na testera?
    – W temacie LG to jak mocno na potrzeby Play zmieniony jest soft LG P970 Swift Black ?
    Pytam ponieważ jest to chyba najtańszy w ofercie Play smartfon z zapowiedzianym przez producenta
    ICS-em. Tyle że może się okazać że nie dostanie aktualizacji w Play.
    Lektury bloga nie odpuszczam, stanowi już stały punkt programu, jeśli chodzi o akcję z LG to oddaje
    miejsce innym użytkownikom, niestety wygląda na to że brzytwa przeszła mi koło nosa :-(
    Nadal nie mogę zalogować się z FB – to tylko mój problem czy ktoś jeszcze ma z tym problem ??? Raportuj

  23. inside napisał(a):

    mam nadzieję, że nie będzie to w jakikolwiek sposób powiązane z grouponem, jak sławna akcja rbm! Raportuj

  24. Boromeusz napisał(a):

    Troszkę szkoda – liczyłem może na Nokię 700 lub 701 :-) Raportuj

  25. Rasty napisał(a):

    Ja nadal mam nadzieję, że Play w okresie wyprzedaży zaproponuje jakieś fajne telefony w super cenie. Raportuj

  26. amo napisał(a):

    a co z BlackBerry 9900?? miał być w listopadzie, potem połowie grudnia…a teraz? w połowie stycznia?? Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      bedzie w listopadzie 2012 Raportuj

      • _LukashW napisał(a):

        Niestety "amo" ma rację z BB 9900, to jakaś kpina, oferty biznesowe może i niezłe, promocja na tak szeroką skalę dotycząca BlackBerry w Play mogła sugerować, że Play poważnie podejdzie do tematu RIM, niestety jak się okazuje, początki huczne a potem wielka lipa, i tak chyba jest ze wszystkim w Play – niestety :(
        Raportuj

  27. Przemek napisał(a):

    Kiedy "Samsung Play Days"? Raportuj

  28. blablabla napisał(a):

    Skoro lubisz… Raportuj

  29. Kacper napisał(a):

    W tylek sobie wsadzcie te Wasze nowe telefony i inne glupoty, zamiast zajmowac sie powaznymi rzeczami majacymi wplyw na jakosc sieci. Jade w tej chwili DK11 i postanowilem obejrzec sobie dwa klipy na YT. Telefony (E72 i Desire) non stop traca zasieg. Poza wiekszymi miastami nie ma szans zaladowac nawet 4 minutowego kawalka. Podobnie rozmowy przychodzace – w ogole nie mozna sie do mnie dodzwonic. I teraz punkt programu – przelaczam sie na sztywno na Plus i nagle… mam pelny zasieg. Kpicie sobie z klientow, czy uwazacie nas za idiotow? Roamingi z Orange i inne cuda. K…a macie tak ustawiona siec zeby trzymala uzytkownika do usranego konca w macierzystym zasiegu, nawet wtedy gdy nie mozna juz wykonac do niego polaczenia. Za co ja place? Raportuj

  30. chipo608 napisał(a):

    Cudów nie będzie, LG ma cztery modele telefonów warte uwagi, P920, P970, P990 i Swift 7, reszta to niestety szmelc. Jeśli P970 i Swift 7 pojawi się za 1zł w abo za ok 40 zł, a P920 lub P990 po złotówce w abo za ok 70 zł to będzie można powiedzieć, że coś drgnęło w Play. Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Telefony w Play są drogie to fakt, ale masz nierealne wymagania imo.
      Ceny jakie proponujesz oznaczałyby de facto usługi za darmo przez okres umowy.
      Raportuj

      • chipo napisał(a):

        modele, ktore wymienilem nie są już swieżynkami, są na rynku około roku, więc można oczekiwac ich mocnej redukcji ceny. W RBM 88 P970 kosztuje przecież już od dawna 166 zł… Można więc liczyc na jeszcze lepszą przecenę w Play w zapowiadanej super limitowanej ofercie. Jesli w Nokia Day c7 były po 1zł w abo za 50zł to czemu nie maja byc wspomniane wyżej LG w tak niskich cenach przy niskim zobowiazaniu miesięcznym? :) Raportuj

        • blablabla napisał(a):

          Jak napisałeś kosztuje 166zł w taryfie RMB 88 a wcześniej pisałeś że powinien być w Play za 1zł w taryfie około 40zł. To zasadnicza różnica. Ale nic to, kończę. Bo kolejni "matematycy" będą "musieli" postawić mi minusy:P
          PS Zobacz na aktualną różnice w cenie tej Nokii a p920, p970. Ewidentnie widać, że Play kupuje LG drożej.
          Rynkowo też drożej LG wychodzi,ale różnice zdecydowanie mniejsze niż w Play.
          PPS Obyś miał rację i obym się mylił. Tego wszystkim zainteresowanym życzę.
          pzdr Raportuj

          • chipo napisał(a):

            zerknąłem sobie na pierwszy lepszy sklep w necie euro rtv i cena c7 i p970 jest prawie identyczna, i wynosi 1100 zł w detalu… Więec moje oczekiwania wcale nie są jak z kosmosu ;) Co do RBM – jesli w standardzie niszowej oferty można sprzedawac sluchawke za 166zł to czemu nie można sprzedawac tego samego modelu w szerokim rynku jakim jest Play, za cene 1zł … zapewne też bez straty dla opa… Tym bardziej, że ma to byc promocja LG trwająca kilka dni. Raportuj

  31. Kamil napisał(a):

    Dokładnie. To na co licze to mocna obniżka cen telefonów LG – jestem zainteresowany modelem P970 ale cena jest stanowczo za duza. Prada 3.0 tez byłaby opcja. Raportuj

  32. play napisał(a):

    jestem gejem. Raportuj

  33. Marcin napisał(a):

    ludzie ogarnijcie się . najpierw podwyżka a później zniżka :) chyba że zaczęli robić w gacie i nadrabiać stracony czas przed świętami :) Raportuj

  34. mk13 napisał(a):

    JA bym raczej radzil zaczac mocno myslec nad tymi cenami telefonow, ale to naprawde mocno! Takie okazyjne obnizki wiele wam nie pomoga. W moim otoczeniu zaczyna panowac trend rezygnacji z abonamentu na rzecz samodzielnego zakupu fona a do tego poki co fresha. Bo zwyczajnie te podstawowe abonamenty zrobil sie oglednie mowiac niezby trafiajace w potrzeby, a do tego telefony pierunsko drogie. Raportuj

  35. vbc napisał(a):

    znowu pierdolki, zamiast zaproponowac jakas promocje dla wszytskich – i tak na swieta sie nie popisaliscie!!! Raportuj

  36. Pedros napisał(a):

    No, no… mam czas do końca grudnia, od 1. stycznia abo przechodzi na "Lubię.to!". No chyba, że LG czymś zachęci… czas się kończy, MARCINIE: SZCZEGÓŁY!!! ;) Raportuj

  37. Andy napisał(a):

    Pamiętajcie że za takie promocyjne płaci Producent a nie Play, i jak się jakaś marka lub modele słabo sprzedają a chcieliby sprzedać nowy model do sieci to muszą taką akcję robić.
    Szacun dla Samsunga że się w to nie bawi bo nie musi :) Raportuj

  38. Playmaniak napisał(a):

    a ja proponuje Playowi by zrobił promocje na lowendowe smartfony tak jak ostatnio na RBM One mój brat go kupił i uważa ze jest świetny. Nie każdego stać wydać 1000zł na telefon bądź wziąć go ww abonamęcie za 65zł Raportuj

  39. Tomi napisał(a):

    wyprzedaż w orange juz hula, co z Play? Raportuj

  40. ma45 napisał(a):

    Za dokładnie dwa tygodnie kończy mi się umowa i jestem w kropce.Przed świętami byłem już blisko przejścia do T-mobile,odstraszył mnie tylko czas oczekiwania oraz kwota 50zł za przejście.Pomyślałem poczekam może Play czymś po świętach zaskoczy i co? NIC! Żadnych promocji,telefony jak były drogie takie dalej są,dostępność może 40% telefonów z całej oferty.Pozostaje tylko przejść na Play Fresh i telefon kupić w sklepie typu euro itp. Bo wyjdzie nie wiele drożej niż w rozsądnym abonamencie ;) Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Polecam zajrzeć do noworocznej wyprzedaży w Orange. Raportuj

    • Pip napisał(a):

      50 pln za przejście? Zapadłeś w sen zimowy? Raportuj

      • ma45 napisał(a):

        "Koszt przeniesienia każdego z numerów to 50zł z VAT (brutto)"
        Owszem,przejście z innej sieci do Play jest darmowe bo Play na szczęście zrezygnował z kosztów ;) Raportuj

      • Barbara_Be napisał(a):

        cena przedepokowa za przejście to skandal! powinni się cieszyć, że ktoś numer do nich przenosi, a poza opłatą za przeniesienie jeszcze aktywacyjną i tak zapłaci.. podwójne koszty. no to pojechali po bandzie. po rebrandingu nowości że hoho… były bańki i Nowicki w reklamie i na tym się skończyło. Raportuj

  41. michael_dee napisał(a):

    Smartfony LG trochę odstają jakością od producentów takich jak Samsung, Sony Ericsson, HTC, czy Motorola, także ja osobiście dziękuję. Raportuj

  42. ma45 napisał(a):

    Dziękuję już się rozejrzałem ;)
    Poczekam do stycznia i wtedy zadecydują ale z dnia na dzień oddalam się od Play niestety.
    Raportuj

  43. harlock napisał(a):

    Może pytanie konkursowe: jaka grupa kpopowa reklamowała smartfon LG Optimus Bright na rynku japońskim? Odpowiedź: Kara ;] Raportuj

  44. news napisał(a):

    Nowe ceny juz sa na stronie! Raportuj

  45. Glock napisał(a):

    Już chyba widzę… i w ofercie Biznesowej obniżej 0 (słownie: ZERO) :) Raportuj

  46. ma45 napisał(a):

    Jak dla mnie Play nie zrobił wrażenie z tymi "obniżkami" tych telefonów.Ceny nadal są z kosmosu,nie wiem czy mają klapki na oczach i nastawieni są tylko na zysk ale Play więcej na tym straci niż zyska,wystarczy obejrzeć w konkurencji ceny telefonów. Raportuj

  47. ma45 napisał(a):

    Jeszcze co do obniżek,to zastanawia mnie dlaczego dla Orange nie jest problemem Samsung Ace w abo Panetra 50zł za 3zł ,a w Play w podobnym abo ten sam telefon jest za ponad 500zł!!?? Raportuj

  48. hobbit napisał(a):

    Ceny w Play telefonów w ostatnich miesiącach to zwykła paranoja! Orange swoimi cenami słuchawek dzisiaj Was zdeklasował! Za tydzień goodbye Play.. z bólem serca.
    Szacunek,
    M Raportuj

  49. chipo napisał(a):

    hehehe rozumiem, że promocja na LG wystartowała w play? No jesli tak, to gratuluje poczucia humoru. P970 w dalszym ciagu droższy niż w RBM… A Orange bije was na łeb panowie i panie, ustawiajcie tak dalej ceny na słuchawki, a obudzicie się z ręką w nocniku. Już nawet nie chce mi się przeglądac ofert przedłużeniowych u was. Wybor jest prosty – welcome Orange, bye Play. Warto też wspomniec o tym że u mnie zasieg Play to edge w standardzie i w porywach 3g, Plus 3g w standardzie, a orange 3.5g to standard i zaznaczam, że nie mieszkam na totalnym zadupiu. Raportuj

  50. zniesmaczony napisał(a):

    Cytat: "Czytajcie bloga bo zbliża się fajna promocja smartfonów:.. szczegóły wkrótce". Tzn kiedy mamy się spodziewać? Duże grono Waszych klientów czeka na tą wiadomość? Wkrótce… czyli kiedy? Na Wielkanoc ludzie mają czekać? Wystarczy tak napisać: Najnowsza oferta na Święta Wielkanocne. Raportuj

  51. Pedros napisał(a):

    Jak czytam o postępowaniu LG i ich "aktualizacjach" to nie wiem czy chcę czekać na promocję smartów ze stajni LG… http://tomasz.topa.pl/ech-te-aktualizacje-tak-lg-Raportuj

    • chipo napisał(a):

      moim zdaniem nie ma żadnej koniecznosci aktualizowania andka 2.2 na LG bo smiga bardzo ładnie, system swietnie jest spasowany do modeli z serii p9xx, zarządzanie energią też jest bardzo dobre, wiec po co poprawiac cos, co działa tak jak powinno? Raportuj

  52. Pedros napisał(a):

    Widzę, że przynajmniej LG Swift Black na stronie Play w taryfie All Incl. MAX potaniał o całe 500zł
    WOOOOW Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty