Tako rzecze rzecznik Play

Zmiany i usprawnienia w Play24

Przed kilkoma minutami wdrożyliśmy zmiany w Play24 mające na celu poprawę użyteczności.

Najważniejsze zmiany dotyczą nawigacji w serwisie. Zostało całkowicie usunięte menu portalowe, natomiast menu Play24 przeszło ?lifting?.

Zmiany w systemie Play24 obejmują:

1. Zakładki i stałe elementy aplikacji oraz ich sposób prezentacji;

  • Usunięcie menu i stopki portalu z aplikacji;
  • Zmiana menu głównego i submenu;
  • Zmiana logo aplikacji (+ dodanie hiperłącza);
  • Zmiana nazwy zakładki ?Historia połączeń? i jej podzakładki ?Wyszukaj połączenia?;
  • Przeniesienie zakładki ?Kontakty?; jako podzakładka w zakładce ?Połączenia?
  • Zmiana przycisku ?Wyloguj?;
  • Usunięcie linku ?Pokaż ostatnie logowania?.
  • Zmiana etykiety ?Zarządzanie numerem?

2. Zmiana sposobu przełączania numeru;

Komentarze

  1. Tomek napisał(a):

    Działa… Tylko o tego typu zmianach warto chyba informować przed wdrożeniem. Raportuj

  2. wkurzonynaplay napisał(a):

    Proponuję, aby wprowadzić proste udogodnienie w zakładce zgłoszenia. Dobrze by było, gdyby po otrzymaniu odpowiedzi z BOK, można było bezpośrednio odpowiedzieć na wiadomość tak, aby cała historia korespondencji była widoczna na jednej stronie. Raportuj

    • PlayUser napisał(a):

      dokladnie ,swietna propozycja, wiekoszsc odpowiedzi z BOk jest idiotyczna i nie adekwatna do opisywanego problemu. Mam wrazenie ze tam wszyscy co pracuja sa niekompetentni. Przydaloby sie odpowiadac do danego zgloszenia zamiast ponownie opisywac problem i liczyc ze tym razem bedzie inaczej!Raportuj

  3. krzysiek_kili napisał(a):

    Wygląda na bardziej przejrzyste ;)

    Rzadko z P24 korzystam, ale dobrze, że coś się dzieje i w tej kwestii. Raportuj

  4. Tomasz napisał(a):

    Pierdoły tylko zmieniacie a błędy jak były tak są nadal.:( Raportuj

  5. Przemek napisał(a):

    bok poprawcie a nie nowy wyglad,czegos co tak samo dziala Raportuj

  6. Poll napisał(a):

    Wymagać będzie lekkiego przyzwyczajenia. Przeczyściło nie przerywając snu. Raportuj

  7. Pedros napisał(a):

    Przełączanie numerów nie działa :( Raportuj

  8. tl111 napisał(a):

    Belka ze zmianą numeru mogłaby być większa, poza tym reszta jest dobrze zorganizowana. Cały czas bronicie się przed umożliwieniem aktywacji różnych pakietów zmniejszających koszty we freszu o ile nie jest to akurat pakiet promowany . Ten jest widoczny w panelu. Szkoda :-( Raportuj

  9. moso napisał(a):

    Zmiana numeru nie dziala i jest problem podczas zarzadzania kilkoma numerami … Raportuj

  10. harlock napisał(a):

    Od razu lepiej ;] Raportuj

  11. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Szkoda, iż nie poszliście za ciosem i nie wprowadziliście milowych ułatwień co do PLAY24. Dla Mnie te zmiany to zmiany czysto kosmetyczne a w PLAY 24 potrzeba dużo większych ułatwień. Raportuj

  12. Piotr napisał(a):

    no właśnie przełączanie numerów nie działa! Raportuj

  13. yossarian1313 napisał(a):

    "Minuty do Play i na stacjonarne" są bez zmian…
    mogłoby być chociaż "Minuty do Play (i na stacjonarne)" lub z gwiazdką (*w wybranych taryfach).
    Chyba, że w 2012 SD obejmie też stacjonarki ;) Raportuj

  14. maRco napisał(a):

    Po wejściu w USŁUGI przychodzi sms z kodem i pisze zamiast :"Wprowadz jednorazowy kod" , "???otp.form.label.otp.tip???" takze trzeba poprawic :) Raportuj

  15. vbc napisał(a):

    co to za usparwnienai tylko teraz jest wszystko pozmieniane, i przelaczanie numerow nie dziala – poprostu zajebiscie, TAK TYLKO PLAY MOZE ROBIC!!!!!!!! Raportuj

  16. vbc napisał(a):

    LEPIEJ NIC MOGLISCIE NIE RUSZAC Raportuj

  17. Moherozol napisał(a):

    Play24 zyskałoby na użyteczności tylko wtedy, gdyby można było korzystać w nim ze wszystkich promocji i funkcji co przy pomocy kodów. Np. 30 za 10, czy 10 za 5 itd. Takie zmiany jak powyższe to pudrowanie nogi do której wdarła się gangrena.
    Wy udajecie, że traktujecie nas klientów za rozgarniętych, a my udajemy, że wierzymy, że to prawda.
    Jak czegoś brakuje, to nie wiem jak byście kolorowali przyciski, czy zmieniali co było w pionie na układ poziomy, to tego nie przybędzie. Raportuj

    • Moherozol napisał(a):

      I jeszcze jedno. Jaki to musi być niebywale intelektualnie wyczyn, żeby umieścić przy danej pozycji kody USSD włączające, czy wyłączające. Np. kod włączający 100 MB za 5 zł, czy 100 MB za 10 zł. Raportuj

      • Barbara_Be napisał(a):

        w zakładce "usługi" masz pakiety i możesz je włączać i wyłączać bez wpisywania kodów . Raportuj

        • Moherozol napisał(a):

          No to włącz usługę 30 zł za 10 zł, czy 10 zł za 5 zł. Nie ma takiej możliwości bez kodów USSD. Jak znasz kody to nie ma jej w usługach na play24. Jak jest usługa na play24 to nie ma przy niej kodów. Ot tak dla wygody. Raportuj

  18. klient. napisał(a):

    Panowie informatycy.
    Tak między nami to pomalowaliście trawę na zielono.
    Zmieniło się logo i nazwa zakładki.
    Tymczasem zamiast zmieniać nazwę zakładki "Historia połączeń" należało wprowadzić możliwość wyświetlenia 100 pozycji itd.
    To były by zmiany. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Najśmieszniejsze jest to, że przy numerach zarejestrowanych na firmę jest taka opcja, a przy prywatnych już nie. Zgłaszałem to już z 5 miesięcy temu ale cisza :/ Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Nie chodzi tylko o wiele pozycji w bilingu.
        W Play24 brakuje np. informacji do kiedy są darmowe rozmowy po doładowaniu.
        i kilka innych pozycji, które na pewno my dwaj zgłaszaliśmy w niedawnym konkursie.

        Chcieliśmy funkcjonalne Play24 to dostaliśmy nowe logo. Rewelacja. Raportuj

  19. pabloki napisał(a):

    Jest dobrze. Fajnie ze zmieniliscie wyglad bo tamten juz mnie nudzil. Dluzej sie wszystko wczytuje ale to pewnie przejsciowe. Teraz jest prosto i czytelnie . Raportuj

  20. Qper napisał(a):

    Zmiany ok, ale przełączanie pomiędzy numerami bardziej uciążliwe. Raportuj

  21. Qper napisał(a):

    Na Chromie pod Windows / MAC wersja 15 śmiga bez problemu Raportuj

  22. mirr napisał(a):

    aż muszę się zalogować i zobaczyć :) Raportuj

  23. Tomasz napisał(a):

    Zmiany tylko problemu narobiły:) ha ha cały PLAY:) Raportuj

  24. Adam Kruszewski napisał(a):

    Proszę, zróbcie płatności online za faktury :) Lub dajcie znać czy coś takiego pojawi się w przyszłości :)

    ps. chciałbym zgłosić problem, nie mogę zalogować się na blogu przy pomocy danych z fejsa Raportuj

  25. mPablo napisał(a):

    Ja nie o samym Play24, ale o poziomie wiedzy konsultantów/P4 sp. z o.o. Moje zgłoszenie nr 38243637 z prośbą o podanie IMEI dla zarejestrowanego na mnie numeru telefonu i odpowiedź konsultantki z Play 24, cytuję:

    "Uprzejmie informuje, że nie jesteśmy w stanie podać Panu numeru IMEI telefonu który korzystał z numeru 48XXXXXXXXX w dniach od 5 do 13 grudnia, gdyż jest to Ochrona Danych Osobowych. Dane takie są udzielane tylko i wyłącznie na prośbę policji lub prokuratury."

    No to sprawa leci do GIODO ze skargą na niewywiązanie się administratora danych z obowiązku informacyjnego z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych w związku z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy :-) Raportuj

  26. jahu napisał(a):

    Widzę, że ktoś nie przeczytał mojej ankiety na temat Play24 :(. Uważam, że zmieniliście na gorzej. Nie widać o jaki numer chodzi, jest to mało czytelnie i za drobnymi literami osoby starsze nie będą tego wcale widziały :( Kolejna sprawa pisałem w ankiecie, żeby na pierwszej stronie wyświetlał się tylko stan pakietów wykupionych przez klienta a tak to zaciemnia to zbędnymi zerami nie jest to nikomu do niczego potrzebne. Nie wiem po co komu kontakty na stronie Play24 skoro i tak nie ma bramki sms. Raportuj

  27. Bravo napisał(a):

    Zmiany odbieram pozytywnie – jest czytelnie. Na + edycja etykietek przy numerach przypiętych do konta. A teraz moje uwagi:
    1. po napisaniu zgłoszenia na P24 następuje wyświetlenie potwierdzenia "Zgłoszenie zostało wysłane…", na samym dole po lewej stronie jest przycisk "Zamknij", który wystaje poza obrys ramki.
    2. Gdy w zakładce "Połączenia" zmieniam opcje zaawansowane (ustawie np. rodzaj aktywności: PRODUKTY i saldo: KONTO ) to zamiast dostać informację, że nie ma danych do wyświetlenia, to strona kończy się na akapicie "Twoje połączenia za okres…" i pod spodem nie ma już nic. Dodatkowo formanty na zakładce wykaz połączeń nie dają się zmieniać oraz nie można zmienić numeru. Problem ustępuje dopiero po przelogowaniu się. Jak się wciśnie parę razy wstecz to wyskoczy komunikat z kodem błędu: "Kod błędu: 7677177" Raportuj

  28. mPablo napisał(a):

    Nie sposób przełączyć się między numerami w domyślnej przeglądarce pod Androidem 2.3.3. Menu wyboru numeru "ucieka" ciągle spod palca w lewy dolny róg ekranu. Raportuj

  29. mkkot napisał(a):

    Usługi taryfowe proponuję zmienić na Plany taryfowe. Raportuj

  30. as123 napisał(a):

    Wybieram zakładkę USŁUGI i nad miejscem do wpisania jednorazowego hasła SMS wywala taki dziwny napis "???otp.form.label.otp.tip??? ". Adres strony: https://logowanie.play.pl/p4-idp2/SmsOtp.do
    Przeglądarka FF 8.0 Raportuj

  31. Jacek napisał(a):

    brak możliwości włączenia różnych pakietów np 30 za 10 dlaczego? Raportuj

  32. pawlanoo napisał(a):

    U Was też po tych zmianach nie ma możliwości migrowania między taryfami w zakładce "Usługi taryfowe"? U mnie w tej zakładce jest tylko "Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play" i "Poleć Play znajomemu". Raportuj

  33. Maxior napisał(a):

    Play24 i Pudelek zmieniły wygląd prawie jednocześnie :D Raportuj

  34. Prowokator napisał(a):

    Dobrze się z tego nowego interface'u korzysta. Osobiście chętnie otrzymał bym możliwość generowania faktury w postaci html. Co miesiąc muszę uzupełnić pewne informacje, a prościej jest mi obrabiać właśnie wygenerowaną stronę.

    To tylko taka osobista dygresja, jest dobrze. ! :) Raportuj

  35. grzegi napisał(a):

    nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale wolałem rozwijalną listę wyboru numerów do zmiany ;-) Raportuj

  36. Pawel napisał(a):

    Czy "ostatnie logowania" mogłyby wrócić (nawet schowane gdzieś w opcjach, etc.) ?
    Wiem, że może niewiele osób tego używa, ale to może być bardzo przydatne by sprawdzić, czy ktoś się nie włamał na konto… Raportuj

  37. GolarzFilip napisał(a):

    Tak na szybko,bo noc już późna,u mnie wszystko działa OK.Ktoś wcześniej pisał,że nie ma możliwości migracji między taryfami- ja gdzieś to mimo wszystko widziałem :)
    Jak będzie to chodziło bez błędów,to konkurencję w tym temacie odstawiliście na dobre kilkadziesiąt kilometrów. Raportuj

  38. Poll napisał(a):

    Mała uwaga z mojej strony. Zamarzła mi aktualizacja stanu MB i tak trzyma drugi dzień. Wiem, że aktualizuje co 100MB ale niemożliwe bym tyle nie ściągnął. Tak ma byc czy może coś przeoczyłem? Raportuj

  39. roman napisał(a):

    niestety – nadal brak łatwego przejscia z pozycji panelu play24 – aby jednym kliknieciem otworzyc bramke sms… CZEMUUUUU ?? Raportuj

  40. Desperat :-D napisał(a):

    Zamiast zajmować się kosmetycznymi zmianami zajmijcie się ŻENUJĄCO niską obsługą w BOK – Panie/Panowie jeszcze nigdy nie udało mi się uzyskać pomocy przez BOK, odsyłają do regulaminu – ale już nie są w stanie powiedzieć do jakiego punktu w tym regulaminie, ewentulanie "mogą" zgłosić do odpowiedniego działu – np. technicznego, po czym odpowiedź jest ZAWSZE nieadekwatna do zgłoszenia – np. zgłoszenie do konsultanta – "Nie działa mi etykietka, 2 razy wymieniłem kartę SIM, 3 razy wysłałem płatnego SMSa, 5 razy o treści STOP – dostaję zwrotnie sprzeczne komunikaty, że etykietka działa, innym razem, że moja karta SIM tego nieobsługuje i trzeba ją wymienić". Odpowiedź konsultanta: Proszę wysłać SMS-a o treści STOP… ręce opadają z szelestem…

    NIGDY NIE UDAŁO MI SIĘ UZYSKAĆ POMOCY PRZEZ BOK – czy tylko ja mam takie doświadczenia???!!! Raportuj

  41. jur napisał(a):

    No to pięknie i jest coraz gorzej zwłaszcza jak się ma kilka numerów. Od godziny czekam by się przełączyło miedzy numerami i co? Jedno wielkie G! Co zmiana to problem!
    Raportuj

  42. maciej napisał(a):

    w play wszystko ladnie ale przenoszenie numeru z plusa do play to tragedia moja mama przenosila i nic nadal w plusie a podobno w jeden dzien . Raportuj

  43. maciej napisał(a):

    no i ile trwa to przenoszenie numeru z plusa tal naprawde o odp prosze rzecznika play czekam Raportuj

  44. lukjaw82 napisał(a):

    A może warto by pomyśleć o zintegrowaniu bramki sms z Kontaktami?
    Byłoby to duże ułatwienie. Sam osobiście często piszę smsy z bramki bo nie chce mi się stukać na telefonie. Druga sprawa – często wyskakuje błąd przy logowaniu do Play24 i trzeba czekać kilka minut, aby logowanie było możliwe. Tak czy inaczej strona jest fajna, ułatwia zarządzanie numerami, podobnie jak aplikacja na Androida (aczkolwiek ta mogłaby działać szybciej – logowanie trwa 1-2 minuty , trochę za długo).

    Raportuj

  45. Jej napisał(a):

    Znów nie działa …
    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut
     
    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
     
    Kod błędu: 8495937 Raportuj

  46. Poppy napisał(a):

    of course like your web site however you need to test the spelling on
    quite a few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I in
    finding it very bothersome to tell the reality however I will certainly come back again.

    Check out my homepage :: Advanced Photography TipsRaportuj

  47. PlayUser napisał(a):

    Mam usluge: Formuła Play na Kartę Starter

    Poiznikala z uslug mozliwosc wlacznia taryfy 3in1, 4in1 , mozna teraz tylko kodem

    co to za usprawniania???
    jest gorzej niz bylo :(Raportuj

  48. Michał napisał(a):

    Witam. Zarejestrowałem numer na Play24. Chciałbym zapytać czy jest możliwość usunięcia numeru z Play24 ? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty