Tako rzecze rzecznik Play

Bilans 2011 oczami szefów PLAY

PLAYowi VIPs Jorgen, Bartek i Jacek opowiadają o 4G, Kubie, smartfonach, all inclusive …

A już jutro na Telepolis więcej na temat 2011 opowie Bartek Dobrzyński.

 

Komentarze

  1. zicc napisał(a):

    Szkoda że Play zaprzestał emisji komunikatów cell info w sieci 2G, obecnie jest jedyną siecią w PL która nie emituje cell info Raportuj

  2. Staszek napisał(a):

    Proste pytanie: będzie zmniejszony priorytet i PŁYNNY handover w 2012r ? Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      chodzi Ci o płynne przelogowywanie w trybie czuwania, czy podczas prowadzenia rozmowy? Bo jeśli o to drugie, to jest to raczej technicznie niewykonalne. Raportuj

      • aaaa napisał(a):

        Wszystko się da. Kwestia odpowiedniej konfiguracji po stronie Play. Raportuj

        • grzegi napisał(a):

          A jak chciałbyś rozwiązać taką sytuację, żeby podczas połączenia telefon DYNAMICZNIE wybierał zasięg jednego z dwóch operatorów roamingowych, jeśli mieliby jednakową moc sygnału?

          Handover statyczny jestem w stanie zrozumieć, ale handover podczas połączenia jest na tą chwilę niewykonalny, skoro nawet statyczny nie działa w pełni dobrze.

          Poza tym handover to też kwestia stacji Polkomtela i Orange oraz wzajemnych interferencji różnych typów nadajników. Raportuj

          • aaaa napisał(a):

            Jak handover podczas połączenia jest niewykonalny, jak on już działa w pewnych rejonach? Po wyjeździe z miasta gdzie jest zasięg play, podczas rozmowy przelogowuję Cię na stacje plusa. W netmonitorze podczas połączenia oprócz komórek sąsiadujących play widzę też te plusa.

            Nigdy nie będzie jednakowej mocy sygnału. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Daję Ci bardzo prosty przykład jednakowej mocy sygnału, który może być zaobserwowany w realu – BTS Orange i Plusa na jednym maszcie – u obu operatorów sygnał -86 dBm.

              Nie będzie, a jest.

              To jesteś jakiś ewenement. Bo mnie ilekroć podczas rozmowy miało przełączyć z zasięgu Play na Plusa, to najpierw zrywało połączenie i dopiero potem przełączyło. Nigdy podczas rozmowy. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Bo widocznie mieszkasz w takim rejonie lub masz jakiegoś Huaweia (one se niezbyt dobrze z tym radzą). Tutaj działa, tylko czasem też zrywa gdy zasięg plusa jest za słaby, żeby przechwycić rozmowę lub zasięg playa urywa się zbyt szybko (np. jedziesz autem). Normalnie jednak to działa. Co więcej, wczoraj jak rozmawiałem z koleżanką, zarzekała się że w trakcie rozmowy przełączyło ją z orange na playa. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Nie, nie mam Huaweia. W czasie funkcjonowania handoveru zmieniałem telefon trzykrotnie i były to kolejno: Nokia, ZTE i Samsung. Za każdym razem scenariusz był identyczny i mnie wyrzucało z sieci, Także nie wydaje mi się, żeby to była kwestia telefonu. Raportuj

            • madziar napisał(a):

              moze to kwestia telefonu… Jeszcze mi sie nigdy nie zdarzylo aby zerwalo polaczenie przy przelanczaniu z play do plusa…i odwrotnie a czesto podrozuje i rozmawiam… Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Tak jak pisałem wyżej. Telefon nie ma nic do tego, bo jak wytłumaczysz fakt, że sytuacja ma miejsce na trzech różnych modelach telefonów, które były używane z tą samą kartą SIM? Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Kolega już wytłumaczył, nie wszędzie sieć jest skonfigurowana do tego, niestety. Możesz zapytać w BOK, ale pewnie równie dobrze mógłbyś gadać ze studnią :P Raportuj

            • madziar napisał(a):

              a pisales do playforyou?? kiedys byl taki temat ze to wina karty sim byla i sie zglaszalo do nich i usuwali usterke albo wymieniali karty… Bo nie dzialalo przelaczanie… jesli nie wina telefonu to karty sim… bylo to juz kiedys poruszane jak pamietam i wielu ludzia dzieki temu zabiegowi jak reka odjal:P Raportuj

          • aaaa napisał(a):

            A masz w ogóle jakieś pojęcie o działaniu sieci?
            To Play w swojej konfiguracji danego BTS ma wpisane celle plusa, do których można się przelogować, ale informuje o nich tylko podczas rozmowy. Tak samo jak telefon wybiera silniejszy BTS Play, tak samo wybierze Plusa, jeśli zasięg Play zniknie. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Nie rób ze mnie ignoranta w temacie. Mówię Ci co obserwowałem u siebie. Nawet przy zerowym zasięgu Play zerwało połączenie i dopiero połączyło z BTS Plusa na czuwaniu. Nie wydaje mi się, żeby to był płynny handover podczas rozmowy.

              Poza tym z handoverem podczas czuwania mają problem, niech najpierw to naprawią. Jak telefon będzie sobie płynnie wybierał BTS operatora na czuwaniu i nie będzie to trwało 30 sekund to pogadamy o przełączeniu podczas rozmowy. Raportuj

            • aaaa napisał(a):

              Handover do plusa jest skonfigrowany prawie tylko w mniejszych miastach, przy trasach przelotowych. Ale i nie wszędzie. Takze bardzo możliwe że Tobie zrywa połączenie. Mi nie, już wielokrotnie miałem z tym doczynienia i nie było żadnego problemu. Play nie uruchomi handoveru w większych miastach, bo telefon stale przełączałby się miedzy sieciami, ciągle szukając sygnału tej lepszej, co jest nieefektywne w punktu obciążenia sieci. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Bielsko-Biała, miasto 200.000 mieszkańców, także nie jakaś tam wioska.

              Piszesz, że wszystko się da, a potem, że Play nie uruchomi handoveru, bo jest to nieefektywne. Przyjmij jedno stanowisko, bo się powoli gubię. ;-)

              P.S. Nie ma sformułowania "prawie tylko" – albo jedno, albo drugie. :) Raportuj

            • aaaa napisał(a):

              Nie zaczynaj trolować.
              Wszystko da się ustawić w sieci, ale nie koniecznie play musi chceć to robić – względy finansowe itp. Może są jakieś inne problemy, wynikające z planistyki sieci.
              Np handover w stanie czuwania na granicy zasięgu może powodować duże rozładowywanie się baterii. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Gdzie Ty widzisz trolling? Napisałem Ci, że są problemy wynikające z wzajemnego oddziaływania na siebie nadajników, na przykład E900 i U900.

              To mnie teraz rozśmieszyłeś z tą baterią. Mówisz co najmniej tak, jakby miało to jakiekolwiek znaczenie w dobie wszechobecnych ładowarek i smartfonów, które ładujemy średnio raz dziennie. Raportuj

            • Knebel napisał(a):

              Już wolę Pulla. Może liże dupę, ale potrafi to sensownie uzasadnić.
              Nie każdy ma ładowarkę samochód i ładowarkę samochodową i nie targa na plechach akumulatora. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Nie bądź bezsensownie ironiczny. Ja też nie mam ładowarki samochodu, ani nie targam na plecach akumulatora, nie zrozumiałeś chyba, co chciałem przekazać w poprzednim poście.
              Masz jakieś dowody na to, że handover na granicy zasięgu powoduje duże zużycie baterii, tzn. takie że telefon umiera po godzinie? Raczej nie masz – więc pisanie takich stwierdzeń, jak aaaa powyżej nie ma sensu. Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Mnie jako użytkownikowi jest obojętne jak to działa. Ma działać. A w porównaniu z telefonem Plusa, bo taki też mam działa znacznie gorzej. Jak do tego widzę wieczne zadowolenie rzecznika Play-a to się wkurzam i piszę tak jak teraz. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Chłopaki, a po co wam w ogóle ten chendołwer? Macie problem bo wam przytyka w podróży, to ustawcie na sztywno Plusa albo Orange i po kłopocie. Tylko mi nie wciskajcie kitu, że was wylogowuje z Plusa albo że nie możecie się zalogować. Wykazałem bowiem że to ściema. w 99% bo musiał by być spełniony każdy warunek to uniemożliwiający. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              To, że nie wyrzuca z Plusa albo Orange jak ma się ustawione na sztywno, to prawda. Dawno temu taki mit powstał i żyje własnym życiem.
              Tak na dobrą sprawę mi handover nie jest potrzebny, bo w większości korzystam z 3G Play, które sobie chwalę. Chodzi tylko o fakt, że zobowiązali się do tego, że będzie płynny handover, to przydałoby się, żeby to było zrealizowane na takim procencie obszaru Polski, na jakim tylko warunki na to pozwalają, a chyba nie do końca tak jest. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              W moim przypadku plus nie ma zasięgu tam, gdzie ma play i na odwrót. Muszę za każdym razem zmieniać ustawienie w telefonie. Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Ja myślę, że to nie jest tak, że Play nie chcę wprowadzić tego płynnego handoveru, żeby było jasne. Cały czas mam po prostu przekonanie, że ta operacja wymaga zwyczajnie czasu. Raportuj

  3. Poll napisał(a):

    Potraficie jeszcze jedną rzecz zrobić fantastycznie – wkuuurzyć nieprzychylne wam osoby. Obstawiam 200 postów z jadem w tle.
    P.s. Zmieńcie montażystę bo oczy bolą od animacji. Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      Ja jestem wkurzony, że pomimo jasnej deklaracji ITU, będą dalej z uporem maniaka stosować 4G. Toż to jawne żerowanie na niewiedzy klientów.
      Jak definicja była "łagodna", to ten numer jeszcze przechodził i to akceptowałem. Teraz to zwykła ściema. Bądźmy szczerzy. Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Słyszałeś? To marketingowy sukces Play-a jest! Raportuj

        • grzegi napisał(a):

          Słyszałem właśnie – i to sformułowanie mi się nie podoba. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            W czasach "łagodnej" definicji ten numer był także bezczelnością (pamiętaj, że nie tyle definicja się zmieniła, co ITU zirytowane działaniami operatorów ją uściśliło).
            No ale jeśli pomimo zmiany definicji Play nadal będzie używał wiadomej nazwy to albo powinien dostać karę z kilkoma zerami z urzędu od UKE, a ponadto z sądu z powództwa innych operatorów za wprowadzanie w błąd. A skoro tak się nie dzieje to ITU powinno zostać rozwiązane – po co komu organizacja standaryzująca, która nie ma żadnego wpływu nad operatorami, równie dobrze można ogłosić "sieć nieskończonej generacji".
            Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      A co Cię tak wkurza? :-) Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Mnie wkurza jakość połączeń do sieci stacjonarnych. Prosze sobie sprawdzić np. infolinię Deutsche Banku:
        +48 12 625 80 00

        i nie ściemniać, że problemu nie ma, bo jest – Paly przyznał rekompensatę, czytaj – goń się kliencie, nie będziemy poprawiać. Raportuj

        • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

          yhy, jakoś nie odczuwam różnicy tutaj? Raportuj

        • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

          U mnie też wszystko jest ok Raportuj

          • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

            Chociaż powiem że też czasem zauważyłem kiepską jakość do stacjonarnych szumy,echo ale jakoś mi już to aż tak często się nie zdarza :) Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Parę miesięcy temu zgłaszałem echo na wszystkie stacjonarne w strefie 32. Po interwencji play4you sprawa została naprawiona (thx!).
              Natomiast ostatnio napisałem im bezpośrednio w sprawie infolinii multimo (22 483 08 01), że jest echo i getinonline że dźwięk jest rwany (22 262 00 02), to posłali mnie zrobić zgłoszenie. No zrobię, ale najpierw muszę wymyślić z czym tam mam dzwonić, a potem wyleźć na dwór na mróz, bo w domu nie mam zasięgu P4. Tylko kurde, czy mi ktoś płaci za testy sieci i zgłaszanie błędów, no? Sami powinniście się tym zajmować. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Ja poza notorycznym rozłączaniem się gdy dzwonią do mnie z mbanku z super ofertą nie zauważyłem problemów z dzwonieniem na stacjonarne. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Nie zrozumiałeś. Mnie nic nie wkurza bo wszystko czego sie tkniecie w złoto się obraca. Wkurzają się ci, co wam źle życzą. Możecie tylko wytłumaczyć obywatelowi, że ITU się "myli". Wy to wy, ale jak to przejdzie w takim Verizon, nie wiem. Raportuj

        • Wkurzony napisał(a):

          Zastanowiłeś się kiedyś dlaczego są blogowicze co życzą źle Play-owi? Co ich tak wkurza? Osobiście uważam, że tym czymś jest samochwalstwo sieci. Że wszystko "w złoto się obraca". Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Nie wiem co oni (ci blogowicze) widzą złego w chwaleniu się osiągnięciami? Gdybyś dostał Nobla, Złotą Palmę, czy EISA to nie korciło cię żeby się tym pochwalić???? Nie wierzę!!! Raportuj

          • Rogi napisał(a):

            Dokładnie. To samouwielbienie wychodzi mi bokiem. Jesteśmy najlepsi i żaden argument nas nie przekona, że może być inaczej. Raportuj

        • grzegi napisał(a):

          Szczerze, to trzeba być dobrym bajerantem, żeby wytłumaczyć klientowi, że używają nazwy 4G, chociaż definicja tej nazwy obejmuje zupełnie co innego.
          Najlepszym wytłumaczeniem jest stwierdzenie – owszem, definicja mówi co innego o 4G, ale my używamy tej nazwy, bo napędza nam to nowych klientów, mimo, że technicznie jest to nieuprawnione. Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      Zgadzam się z Tobą. To co mnie wkurza w Play to absolutne nie widzenie ich problemów, potknięć. Zawsze jest extra, najlepiej. " Marketingowe zwycięstwo"?!

      Jak to napisał jeden z blogowiczów parę dni temu:

      WIRTUALNE MACZETY W RUCH!!! Raportuj

  4. westen napisał(a):

    Fajnie, ze zostały 'wypunktowane' najważniejsze rzeczy Raportuj

  5. konsultant napisał(a):

    ale nic na temat konsultantow w salonach nie mowicie ktorzy robia wiekszosc roboty za was i sa nie doceniani……………. zabieracie tylko dodatki premie prowizje nie dlugo wszyscy w salonach beda pracowanie za podstawe ktora wacha sie od 1100-1500zl na reke a to nie jest duzo………. a jak komus nie podoba sie to znajda nowego ktory bedzie pracowal za minimum…….. nie zalezy na doswiadczonych konsultantach tylko na najtanszej sile roboczej…………. Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      To jest Polska właśnie. Raportuj

    • konsultant 2 napisał(a):

      Szczera prawda, podpisuje się pod tym komentarzem, wszystko dzięki klientom, a o osobach reprezentujących tą Firmę , ani słowa. Klienci sami nie kupują to my im sprzedajemy!!! Raportuj

    • kamil napisał(a):

      dokładnie tak . Dokładnie tak traktowanie konsultantów jak kretynów , wyuczenie się standardu na pamięć i każdemu to samo , ciągle tylko mało i mało i podpisywać więcej , a jak później okaże się że jedna czy dwie umowy t fraud to znowu jakieś żale , cięgle presja i naciski .
      Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    Szkoda, że nie powiedzieliście nic o Smart Net Surfers :( Raportuj

  7. tomasz napisał(a):

    ceny MTR spadły na tyle że Play w play fresh powinien spokojnie wprowadzić stawkę 19gr/min brutto do wszystkich polskich sieci a od 2013r. cena powinna spaść do 5-9gr/min brutto do wszystkich polskich sieci Raportuj

    • Misiek110 napisał(a):

      Pójdź jeszcze dalej i niech PLAY dopłaca Ci 10 gr do każdej wydzwonionej przez Ciebie minuty :p No i oczywiście niech dadzą Ci dodatkowe 100 złotych miesięcznie na smsy i internet i Nokia Lumia 800 w prezencie żebyś miał z czego dzwonić :)
      Ale zapomniałeś, że po pierwsze PLAY jest firmą, w którą ludzie zainwestowali grube miliony i chcieliby je odzyskać i jeszcze coś na tym zarobić :) PLAY nie jest instytucją charytawyną… Raportuj

    • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      W3 daje ci takie stawki? Raportuj

  8. Damian napisał(a):

    A w 2014 do 3 gr/min Raportuj

  9. Mati napisał(a):

    Play powinien wprowadzić jakąś promocje dla Fresha. Raportuj

  10. chipo608 napisał(a):

    Panie Gruszka, bardzo mi się podoba Pana koszulka – której robocza nazwa brzmi: "Play – sieć dla ŁOSI" Raportuj

  11. Barbara_Be napisał(a):

    a ja wychwyciłam, że Bartek napomniał o nowych taryfach… ;-) Raportuj

  12. Maniek napisał(a):

    Uwaga techniczna.
    Szef mówi po angielsku. Ilu go zrozumie? Może wielu, ale na pewno nie wszyscy.
    Na YouTube można dodać polskie napisy jak Jorgen Bang Jensen mówi.
    Można też trwale dodać napisy do filmu i wrzucić na YouTube czy inny portal.
    No chyba, że nie chcecie tłumaczyć. Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      To jest ten smaczek Play-a. Jest extra, wszyscy są zadowoleni. O takich podstawowych rzeczach jak tłumaczenie swojego przekazu na język kraju w którym działa sieć to się zapomina. Po co? Bez tego jesteśmy wspaniali! Raportuj

    • chipo608 napisał(a):

      Podejście osoby, która zaakceptowała ten film do publikacji, odzwierciedla rzeczywisty stosunek do klientów Play. Tak naprawdę nie interesuje was nasza opinia i to co o was sądzimy, nie zależy wam również na tym by was zrozumiano.
      Kiedyś mnie uczono, że jasność przekazu i inteligencja mówcy polega również na tym, że mówca potrafi dopasować sposób i zrozumiałość swojego przekazu, do każdego słuchacza. Tu tego ewidentnie brak.
      Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Bo lepiej jak jest po hamerykańsku, światowo (z błędami w angielskim w prezentacji…).

      Pełna zgoda, brak napisów to brak szacunku dla klientów i tyle. Wiadomo, że nikomu nie chciało się ich zrobić, ale szanujcie obywateli tego kraju. Nie każdy ma obowiązek znać angielski. Raportuj

      • Jay napisał(a):

        Już 10 zdań po angielsku nie umiesz "rozszyfrować" ? W takim kraju żyjemy??? He he he Raportuj

        • madziar napisał(a):

          mysle ze kazdy umie "rozszyfrowac"… Ale mamy swoj jezyk i nim sie powinnismy pslugiwac… na zachodzie kazdy praktycznie umie jezyk ang przynajmniej w stopniu podstawowym… ale nikt go nie uzywa bo gdy jest sie we wlasnym kraju to uzywa sie swojego jezyka… Raportuj

          • grzegi napisał(a):

            tu akurat madziar masz rację. W Szwecji, gdzie 95% obywateli zna język angielski, gdziekolwiek nie pojawiają się angielskie zdania, z automatu jest szwedzkie tłumaczenie lub napisy. Raportuj

  13. pemose napisał(a):

    hehe… niech się gostek nauczy mówić po Polsku bo jesteśmy w Polsce !!! I tu obowiązuje język Polski ! Play leci ,leci jak poparcie rządu ! Raportuj

  14. pemose napisał(a):

    A gdzie ten milion smsów ??? Czyżby na walentyki :D :D :D ważność 1 dzien ! Raportuj

  15. Wkurzony napisał(a):

    Właśnie cenzura wycięła mojego posta. Spróbuję ponownie. Pisałem:
    To jest smaczek Play-a. Sieć jest extra ale o podstawach takich jak komunikowanie się w języku kraju, w którym Play działa to zapomniano. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      …bo nie zrozumiałeś przekazu. Czasami stosuje sie taką formę stylistyczną nie wymagającą tłumaczenia bo nie o konkretne słowa chodzi twórcy. Pożyjesz to zobaczysz. Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Język angielski znam i posługuję się nim na co dzień. Tak więc zrozumiałem. Ale w znaczeniu o którym piszesz rzeczywiście nie. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nie mów, że nigdy nie widziałeś jak zdanie w języku polskim zostaje powtórzone przez 20 osób z których każda wymawia go w swoim ojczystym języku. To taka forma przekazu która mowi: wszyscy jesteśmy jednego zdania na dany temat. To taka międzynarodowa bleblacja. Przepraszam @blablabla. Raportuj

  16. ciekawski napisał(a):

    Nie rozumiem tych co tak bardzo narzekają :)
    W pewnym sensie alternatywą dla Fresha jest abonament bez telefonu, gdzie za dobre pieniądze mamy sporo minut, MB.
    Wychwycone cytaty na 2012 r:
    1. " w różowych barwach" – romaing z T-M?
    2. "rok zmian, oby nie na gorsze…" – niejasna sytuacja z częstotliwościami 1800 MHz?
    3. "nowe oferty, więcej smartfonów, więcej sieci" – ciekawie brzmi, kiedy poznamy konkrety?;-) Raportuj

  17. Nichołaj Ujawski napisał(a):

    Heinrich wystosował orędzie do narodu. Prawie jak prezydent. Raportuj

  18. krzysiek_kili napisał(a):

    Bardzo mi się podoba opinia P. Niewęgłowskiego: "Jakaś deseczka z czerwonym bykiem by się przydała, albo kite…" z dominacją tej drugiej opcji :D Raportuj

  19. Poll napisał(a):

    OT , Słuchajcie, jak działa NFC w komórkach, jak to sie odbywa? Raportuj

  20. dabb napisał(a):

    Ale cukierkownie czyli rzy,,ć się chce Raportuj

  21. Poll napisał(a):

    Taka praca. Raportuj

  22. Żem Ja napisał(a):

    Czy to prawda, że Pan Jorgen jest połykaczem mieczy, ale nie wyjmuje ich z powrotem, tylko czeka aż się rozpuszczą w kwasach żołądkowych?
    Bo jaki taki zesztywniały jest Pan Jorgen. Może przestraszony lub boi się czegoś? Raportuj

  23. mkkot napisał(a):

    Ja się pytam czemu szef nie ma koszulki! Raportuj

  24. djkarateka napisał(a):

    Karta Play Fresh loguje się do sieci Aero2, niedowiarkom pokazuje linka: http://youtu.be/fD5NeEOOme4 Raportuj

  25. djkarateka napisał(a):

    Komu się jeszcze loguje? Raportuj

  26. Kamil napisał(a):

    Panowie, małe pytanko co do oferty All Inclusive Max 65. W tej ofercie dostaję pakiet danych 1GB czy ten pakiet mogę również wykorzystać w roomingu plusa bez dodatkowych kosztów ? Raportuj

  27. konrad napisał(a):

    Co stało się z wszystkimi blackberry dlaczego zniknęły z oferty?? Raportuj

  28. mPablo napisał(a):

    Fajne podsumowanie, choć oczywiście materiał o charakterze autopromocyjnym – właściwie nic nowego się nie dowiedzieliśmy. Najgorzej (jakoś tak sztywno, drętwo) wypadł Bartek Dobrzyński – a może po prostu nienajlepiej się czuł? Za to szef szefów ma super prezencję! Mógłby zagrać Q w kolejnej części Jamesa Bonda ;-) albo po prostu wystąpić w biznesowej reklamówce Play :-) Już wolę taki wizerunek sieci a nie wizerunek prezentowany przez tzw. "Kubę".

    Jedno zapadło mi w pamięć – 2012 to będzie rok zmian, byle nie na gorsze. I tego się trzymajcie! Raportuj

  29. Wojciech napisał(a):

    Jakbym miał wybierać teraz sieć nie wybrał bym Playa :( a szkoda bo jeszcze 1 rok temu bym wybrał . Dlaczego nie:
    -Maksymalnie drogie telefon chyba najdroższe spośród wszystkich operatorów
    – brak całkowicie upustów dla stałych klientów
    – że dajecie tego internetu trochę więcej i minut czy smsów to nie usprawiedliwia was do wygórowania cen telefonów :(
    A z tym zasięgiem dalej macie problemy bo wyjadę na A4 nie mam już zasięgu tak samo na 7 także kiszka z tych współpracy z plusem i orange:( Raportuj

  30. mkkot napisał(a):

    Teraz żeby nie było tak fajnie, oto 3 telefony, każdemu wklepałem po prostu kod *163#, TRZY RÓŻNE ODPOWIEDZI, ale ten po prawej to już w ogóle przeszedł samego siebie: http://pliki.netau.net/images/img0207.jpg
    Play4you, zgłoszę to zaraz i podam Wam numer. Raportuj

  31. Daniel Lipa napisał(a):

    Fajnie, że jesteście z siebie zadowoleni. Zwłaszcza jeżeli są do tego powody. Myślę, że są, bo oferta jest aktualnie najlepsza na rynku. Przynajmniej jeżeli chodzi o ilość minut i danych. Mam nadzieję, że ten samozachwyt nie pomiesza Wam w głowach;) Najważniejsze zadania na 2012 rok, z mojej perspektywy jako klienta, to rozbudowa własnej infrastruktury i dopracowanie działania stojących już nadajników. Powinna być też możliwość wzięcia bez telefonu taryfy AI MAX. Dlaczego nie można tego zrobić do tej pory?? Co stoi na przeszkodzie?

    Za filmik należą się jednak karne pindolki: oIo oIo oIo
    Podczas wypowiedzi w języku obcym POWINNY być suby. To nie jest pierwszy raz! Kiedy ktoś wreszcie o tym będzie pamiętał publikując tutaj wideo? Raportuj

    • Tadek napisał(a):

      z ilością minut się gdodzę ale z cenami telefonów i pakietem danych nie w orange są niższe ceny telefonów [millestone, neo V, i innych] a przy podobnej taryfie jak SMNP MAX danych mają dwa razy więcej w pomarańczowej sieci] Raportuj

      • Obserwator napisał(a):

        1 GB danych w Panterze dają od taryfy 89,90 zl. Raportuj

        • Tadek napisał(a):

          no faktycznie – w salonie mi źle powiedzieli, tylko że nie w 89 tylko 69 bo przez net masz jeszcze 0.5 extra, ale ceny fonów nie przebija Raportuj

      • Daniel Lipa napisał(a):

        Masz rację. Orange ze swoją ofertą jest tuż za Play i fioletowy operator powinien z uwagą przyglądać się temu, co proponuje. Przy wyższych abonamentach, od ok. 90 zł w górę, dodatkowo dla abonentów przedłużających umowę, którzy dostają 50% więcej minut, pomimo nadal mniejszego pakietu minut, różnica prawie się zaciera dzięki większemu pakietowi internetowemu.

        W cenach telefonów, zwłaszcza nowszych, Play faktycznie przegrywa, ale biorąc pod uwagę cenę usług telekomunikacyjnych, czyli właściwego produktu każdego operatora telefonii komórkowej, zostawia konkurencję sporo w tyle.

        Skupmy się na brakach u Pomarańczowych. Porównajcie sobie na przykład oferty bezterminalowe. Tutaj Orange moim zdaniem nieco się ośmieszyło. Chyba że chodzi im właśnie o to, by ludzie brali abo z telefonem…
        Wciskanie na siłę tzw. "Orange menu" gdzie się tylko da, też nie wychodzi tej sieci na zdrowie. Widzieliście menu Samsunga Galaxy Mini? Rzygać się chce!
        Ostatnią sprawą jest zasięg. To mogę omówić z autopsji. Odległość mojego domu do nadajników Orange i Play jest podobna. W domu moja Defy (Play Fresh) ma 4-3 kreski zasięgu 3G (przepraszam, 4G ;P) a Mini z Orange FnK – 1 kreskę 3G a najczęściej pełny zasięg ale 2G. Na zewnątrz jest lepiej, ale w kilku lokalizacjach już zdążyłem zauważyć, że Play ma lepsze pokrycie. Coś niedobrego się dzieje z nadajnikami Orange.
        Każdy ma swój rozum i powinien wybierać to, co mu bardziej się opłaca i odpowiada. Raportuj

  32. DJKARATEKA napisał(a):

    Karta sim PLAY FRESH zalogowała się do sieci AERO2 , na dowód pokazuje linka: http://youtu.be/fD5NeEOOme4 Telefon marki HTC, jestem ze Śląska, proszę o informacje komu jeszcze udaje się logować do sieci Aero2? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty