Tako rzecze rzecznik Play

Złote Bloby i zgniłe gruchy

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za głosy. Szczególnie dziękuję tym osobom, które zdecydowały jednocześnie wytknąć nam blędy, ale również za coś nas wyróżnić. To Wasz plebiscyt od początku do końca i szczerze mówiąc ma dla nas największe znaczenie.

Dziś wyniki zademonstruję wszystkim świętym w PLAY.

 

 

Komentarze

  1. Jacek Piszczek napisał(a):

    ale fajnie poznamy wyniki poprawcie to "błąd połączenia" "sieć chwilowo zajęta" "nie ma takiego numeru" "numer jest za krótki" Raportuj

  2. Piotrek Olejnik napisał(a):

    Czy wszyscy święci są też na Twoim blogu? ;) Raportuj

  3. Kamil napisał(a):

    ja chcę tę koszulkę! pliiiiiiiiiiz :D

    swoją drogą, moglibyście się też pochwalić tą PZPN-ową bo też z jajem jest Raportuj

  4. soyerski napisał(a):

    Nie lubię juz pleja. Jest to konsekwencja waszych posunięć praktycznie od roku. Raportuj

  5. Konnr napisał(a):

    Złoty napis i złota (zgniła) gruszka; fioletowy blob i ….. na koszulce z gruszką brakuje fioletowego akcentu.
    Tak dla równowagi. Raportuj

  6. wkurzonynaplay napisał(a):

    Głosowanie, głosowaniem, a Play i tak żadnych wniosków nie wyciągnie. Raportuj

  7. Maciek napisał(a):

    Witam, mam problem – pani z B.O.K. powiedziała mi przed chwila po raz 5 że nie może mnie do nikogo przełączyć – więc postanowiłem napisać "do góry".

    Jestem złym abonentem – nie żartuję, miałem problemy finansowe – ergo – nie płaciłem rachunków, kiedy narosło – bo narosło /oczywiście z mojej winy/, sieć zablokowała mój abonament a po pewnym czasie rozwiązała umowę oraz naliczyła karę umowną – Wasze prawo – zero żalu – moja wina.

    Kiedy przyszło wezwanie do zapłaty /a jednocześnie moja sytuacja finansowa "się ociepliła"/, postanowiłem "zamknąć temat" i zapłacić, chciałem tylko wcześniej skonfrontować z B.O.K. kwotę kary umownej, t.z. poprosiłem żeby przypomniano mi kwotę ulgi udzielonej mi przez operatora – nie miałem chwilowo dostępu do mojej kopii umowy.

    Pierwsza pani z którą rozmawiałem oświadczyła mi że, kwota ulgi na umowie to 366 pln /ja zakładałem dużo większą i zapytałem jej czy jest tego bezapelacyjnie pewna – odpowiedziała że tak/, zapytałem jej dlaczego w takim wypadku kara umowna wynosi 724 pln ?, pani powiedziała że nie wie – więc poprosiłem ją o konfrontację swojej wiedzy z kimś kto wie, oraz telefon z B.O.K. kiedy się już dowie.

    Po paru dniach zadzwoniła inna pani która zapytała mnie skąd wziąłem kwotę ulgi w wysokości 366 pln ? – odpowiedziałem zgodnie z prawdą że została mi podana przez jej koleżankę i dodałem że jeśli rozmowy są faktycznie nagrywane to można to sprawdzić – pani odparła że może tylko przeprosić, kwota ulgi wynosi ponad 2000 i wszystko jest ok – jak się okazało podczas rozmowy, pierwsza dziewczyna nie zauważyła że umowa była odnowiona i podała mi kwotę ulgi z pierwszej umowy – na 12 miesięcy, bez telefonu – stąd błąd.
    Podczas drugiej rozmowy padła tez koncepcja "reaktywacji" umowy – założenie miało być takie – ja wpłacam kwotę bez kary, Wy reaktywujecie umowę, ok – dla mnie super – wpłaciłem pieniądze, zadzwoniłem do B.O.K. – powtórzyłem i przedstawiłem sytuację, dziewczyna stworzyła zgłoszenie i powiedziała że w ciągu paru dni się ktoś do mnie odezwie, nie odezwał się – więc odezwałem się do B.O.K. ja, zapytałem "co się dzieje ?", pani odpowiedziała że nie wie i mam czekać, ona w tej chwili dopisuje "ponaglenie do zgłoszenia" i bezapelacyjnie ktoś się do mnie w ciągu paru dni odezwie, parę dni minęło "rozmowa, bok, zgłoszenie, czekać".

    Zadzwoniłem dzisiaj, mijają dwa tygodnie od zgłoszenia – więc ktoś coś już powinien wiedzieć – nikt nic nie wie – kiedy zapytałem z kim mogę porozmawiać na temat, pani odpowiedziała że do odpowiedniego działu przełączyć mnie nie może, jest "pierwszym i ostatnim ogniwem", proszę czekać…

    Jak powiedziałem na wstępie – cała początkowa sytuacja to moja bezapelacyjna wina, ale… /ktoś mądry napisał kiedyś że jeśli w zdaniu występuje "ale…" to nic co zostało powiedziane/napisane wcześniej się nie liczy :-)/.
    Co mam zrobić teraz ?, kary /chwilowo/ nie płacę /jeśli zadzwoni do mnie B.O.K. i powie że "jednak się nie da" oczywiście ją zapłacę/, ponieważ dalej liczę na zaproponowaną "reaktywację", ta sama zasada dotyczy ew. innych /nowych/ umów – jestem zawieszony Waszą procedurą, bo jak coś podpiszę a Wy reaktywujecie do będę miał dwa /a nie chcę :-)/, naprawdę jedyny problem polega na tym że "nikt nic nie wie…".

    Sytuacja dotyczy konta abonenckiego nr. 6269445

    pozdrawiam,

    To był mój mail z 10.01 – oczywiście zero reakcji…

    p.s.

    Jestem właśnie po przemiłej rozmowie z panem z B.O.K. – proszę czekać, na pewno ktoś się do pana w ciągu paru dni odezwie… :-/

    ps.2

    Mogę /nieodpłatnie/ komuś zrobić koszulkę z tym tekstem powyżej, tz "proszę czekać, na pewno ktoś się do pana w ciągu paru dni odezwie…" ;-) Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Maciek zweryfikowałam sprawę, jak już będę wiedziała napisze Ci kiedy możesz spodziewać się kontaktu z naszej strony. Raportuj

      • Maciek napisał(a):

        Ok, wielkie thx /bynajmniej nie ma w tym thx złośliwości/, tak jak mówiłem – zapłacić, nie zapłacić – Wasz wybór – to ja dałem ciała, ale skoro Wasz konsultant deklaruje włączenie "na pewno przed końcem roku", mamy 12.01 i nikt nic nie wie… – w mojej opinii właśnie w ten sposób tracicie /nie mam na myśli swojego przypadku, mam na myśli "ogólny odbiór Play"/, niech oni nie odbierają w 7 sekund /bo to "malowanie trawy na zielono" :-)/, za to niech ci co poczekają 30 sekund niech nigdy nie słyszą "nie wiem". Raportuj

      • Maciek napisał(a):

        Jak zgaduję /bo tylko tyle mogę/, odpowiedź "kiedy mogę się spodziewać kontaktu" otrzymam za 3 tygodnie, a kontaktu "dostąpię" za jakieś 2 miesiące.
        Reasumując – napisałem, odpisaliście żeby "zamieść sprawę pod dywan", a teraz zwyczajowo…
        Zadzwoniłem właśnie do B.O.K. "proszę czekać, na pewno ktoś się do pana w ciągu paru dni odezwie…" i "to ja dopiszę ponaglenie" – ŻENADA… Raportuj

  8. wiklef napisał(a):

    ja tez chce koszulke
    p.s. zgniła gruszka powinna teraz przejsc od nowa ankietyzacje. Nowa nominacja – likwidacja pakietu 30 za 10 :( Raportuj

    • jahu napisał(a):

      To będzie w zgniłych gruchach za 2012 rok :) Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Średnio widzę taki powód, aby to się tam znalazło, prędzej zgniła grucha z spóźnienie informacji, tyle tylko że czasem mam wrażenie, że jedynie Marcin jest za to odpowiedzialny.
        Ktoś chyba zajmuje się przygotowaniem strony i jej aktualizacją, skoro tak to w jego zakichanym biznesie jest umieszczenie takiego info.

        To była promocja z zaznaczeniem "do odwołania".

        "Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszej Oferty Promocyjnej w każdym czasie bez
        podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, że odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte
        przez Użytkownika. Informacja o odwołaniu zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.play.pl lub
        w inny sposób podana do wiadomości publicznej." Raportuj

  9. zicc napisał(a):

    Zobaczymy czy coś z tego "pokazywania świętym" wyniknie np. czy zostaną wprowadzone jakies profity lojalnościowe, uatrakcyjnione ceny słuchawek, obniżony priorytet Playa w roamingu itp czy też to było takie sobie głosowanie dla głosowania Raportuj

  10. cbool napisał(a):

    zgniła grucha za likwidację 30 za 10. Raportuj

  11. Klaus napisał(a):

    …ale czemu jest ten smakowity owoc zamiast twarzy? Pan rzecznik ma przecież kolosalne ego. Twarz w kształcie i wszystko jasne… Raportuj

  12. @widex32 napisał(a):

    Bardzo ciekawa koszulka. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się możliwość zdobycia jej ;)

    Raportuj

  13. jawert napisał(a):

    to złote Bloby czy Blogy? Raportuj

  14. Tomek napisał(a):

    Marcin, kiedy w końcu nowe BB? Raportuj

  15. pemose napisał(a):

    hehe….. Play staje się niekorzystnym operatorem w Polsce ! Kto popiera tą opinie w odpowiedzi wpisz TAK ! A potem niech oddają koszulkę lidera :D Raportuj

  16. daro napisał(a):

    Panie Marcinie czy będzie nowa taryfa w Play 27gr/min jeśli tak to chciałbym aby wspólnie z Redbullem utworzyć nowy profil taryfowy zachowując forme doładowania z Gadu air myślę że taka zmiana byłaby korzystna dla klienta co pan o tym myśli? sądzę że czas Fresha zastąpić czymś nowym Raportuj

  17. Fred napisał(a):

    Środek Warszawy, przy próbie połączenia przez 5min „sieć zajęta”… Karny pindol dla was… Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      3G w telefonie jest?
      Raportuj

      • Fred napisał(a):

        Nawet i 5G… Nie interesują mnie porady typu: zmień na 2G itp. Chce normalnie korzystać z telefonu, tyle… Raportuj

        • Poll napisał(a):

          …ale do korzystania z niego jest potrzebna elementarna wiedza. Jak chcesz to zrobić mając jej brak? Raportuj

          • Fred napisał(a):

            Uważasz, że do elementarnej wiedzy należy ręczna zmiana sieci? Miedzy play, plus, Orange i szukanie czegoś co by działało? Albo ręczne przestawianie z 2G na 3G? Skoro mam pełny zasięg w telefonie to powinienem być w stanie z niego zadzwonić, tyle…
            Ogarnij się bo nie wiesz co piszesz… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Środek Warszawy, nigdy nie mam bzdurnych komunikatów że sieć zajęta. Mam telefon 2G/3G i jakoś sobie radzę. I kto tu jest nie(r)ozgarnięty??? Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Tak – ręczna zmiana sieci należy do ELEMENTARNEJ wiedzy każdego użytkownika jakiegokolwiek telefonu komórkowego. Chciałbym Ci tylko przypomnieć, że funkcja ręcznej zmiany sieci jest opisana w instrukcji obsługi każdego telefonu, a Twoim obowiązkiem jest się z tą instrukcją zapoznać, przy korzystaniu z telefonu.
              Kolego – pełny "zasięg" informuje tylko o sile sygnału, a nie o zajętości sieci i jej obciążeniu. Można mieć max kresek i sieć obciążoną i się nie dodzwonić, a można mieć 1 kreskę i rozmawiać. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Z tymi kreskami to dowaliłeś do pieca. Przecież to za dużo informacji do przeliczenia jak na główkę @freda. Przegrzeje się i zapadnie pod własnym ciężarem Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Muszę używać łatwego słownictwa, bo przecież nie każdy się zna ;-) W sumie kreski to też złe określenie, bo na Andku można ustawić procenty i dBm-y, ale dobra ;p Raportuj

  18. qwerty napisał(a):

    Pytanie ogólne czy będziecie rozszerzać do standardu UMTS900/2100 stacje GSM900 only. Zrobiłem taki wykaz. Źródło to UKE. To około 50 lokalizacji . Tak z grubsza:

    Małopolskie: Sucha Beskidzka Trzebinia, Kopalniana Łazany Siedlec Radłów Tylicz Tylmanowa Szczawnica Kamionka Wielka Chełmiec

    Podkarpackie:
    Frysztak
    Korczyna
    Medyka

    Lubelskie: Bogdanka

    Mazowieckie: Szczawin
    Raportuj

  19. qwerty napisał(a):

    Dalej…
    Podlaskie: Białowieża

    Warmińsko-mazurskie: Jagodnik Jonkowo Szczytno

    Pomorskie:
    Cewice
    Skórcz
    Pomlewo
    Stegna

    Zachodniopomorskie:
    Rusinowo
    Tychowo

    Lubuskie:
    Motylewo
    Gorzów Wielkopolski, Metalowców 4A Otyń

    Dolnośląskie:
    Jakubów Leśna Szczepanów Smardzów

    Wielkopolskie:
    Bojanowo
    Borek
    Antonin
    Daniszyn
    Stary Licheń Chocz Gizałki

    Łódzkie:
    Parzęczew Wola Krzysztoporska Rozprza

    Śląskie:
    Ciasna
    Niegowa
    Mysłowice, Norwida 5

    Świętokrzyskie:
    Parszów
    Raportuj

  20. cbool napisał(a):

    podkarpacie. "wybrany numr nie istnieje" , po 5 sekundach nagle istnieje. Cuda!!!! Raportuj

  21. -jest dobrze napisał(a):

    To że zabraliście pakiet 10 zł za 30 powinno wygrać tylko jakoś tak w dziwnym czasie ogłośiliscie jego zabranie.. Pewnie to w gratyfikacji za to że klienci Play są z wami oraz dlatego żę promują Play wśród znajomych a także przymykają oko na przerywanie połączeń kiepską sieć no i nieuków w waszym Biurze Obsługi Klienta a może zabraliscie ten pakiet aby podziekować za zbiurkę dla Wielkiej orkiestry Światecznej POmocy – to taki gratis do promocji (portalu tele play :) Raportuj

  22. Robert Gadocha napisał(a):

    mam nadzieję że "święci" wyciągną wnioski z zaprezentowanych wyników. Może przyjść taki dzień że Play obudzi się z ręką w nocniku jeżeli nie zmieni pewnych rzeczy w swojej ofercie.
    Wszyscy pamiętamy jak było z androidem: Apple, Nokia, Microsoft początkowo szydzili z systemu, a teraz procesy, patenty, zwolnienia.
    Do czego zmierzam. Trzeba iść z biegiem czasu, otwierać się na nowe technologie, otwierać się na klientów.
    A ostatnimi czasy oferta Play stoi w miejscu, na szczęści nie we wszystkich kręgach.
    Chwalicie się klientami, przeniesieniami, 4G i zgadzam się wypadacie wciąż nieźle.
    Należy tylko pamiętać jedną rzecz. Sytuacja może zmienić się diametralnie w ciągu chwili, osiągnie ten najwyższy punkt na wykresie. Nie spoczywajcie na laurach, powinno Wam przyświecać hasło:
    "Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej"

    Pozdrawiam
    Raportuj

  23. Marcin napisał(a):

    Krótkie pytanie : ile wcześniej można złożyć wniosek o przeniesienie z play do t-mobile ? – bez żadnej kary !!!
    Raportuj

    • jahu napisał(a):

      To musisz zapytać w salonie T-Mobile. Przy przeniesieniu nr ustalasz dzień przeniesienia na dzień zakończenia umowy w Play. I nie płacisz żadnej kary. Raportuj

      • Piotr napisał(a):

        wydaję mi się, że należy zgłosić 1,5 miesiąca wcześniej u operatora do którego chce się przenieść. Ja tak zrobiłem jak przenosiłem się z dawnej Ery (t-mobile) do PLAY.

        Wiem, każdy robi to co chce. Ale dlaczego chcesz przenieść się do t-mobile? W czym ta sieć jest lepsza?
        Proszę odpisz bo może jest tam coś ciekawszego. Ja ostatnio jestem w tyle z ofertami.
        Z góry dzięki za odpowiedź.
        Pozdrawiam Raportuj

    • kszaq napisał(a):

      W Playu jest zasada, że można przyjść na 90 dni przed wypuszczeniem numeru przez poprzedniego operatora i podpisać umowę – wtedy możliwy jest tryb "one visit" i obowiązują Cię warunki z dnia podpisania umowy. Jeśli przyjdziesz wcześniej, wniosek można złożyć, ale wtedy przeniesienie jest w trybie dwuwizytowym.

      Podejrzewam, że podobnie jest w T-Mobile ale pamiętaj, że jeśli nie chcesz płacić kary, to masz 2 możliwości:
      a) przenieść numer od razu, ale płacić kwotę zobowiązania (abonamentu) Playowi do końca umowy,
      b) przenieść numer pod koniec trwania umowy z Playem (opcja najrozsądniejsza). Raportuj

  24. Paweł napisał(a):

    Mam pytanie do Pana Marcina :
    kiedy Pan ostatnio oglądał ofertę "play biznesowy" i co Pan sądzi o ofercie telefonów biznesowych jakie macie w abonamentach ?
    Czy telefon nokia C2-1 jest telefonem biznesowym ? Czy nokia C1-1 też jest telefonem biznesowym ?
    Rozumiem że są klienci którzy wybiorą tani i prosty telefon ale są też klienci którzy nie mogą się doczekać naprawdę oferty biznesowej z godnymi telefonami.
    Bo gdzie szukać telefony typu blackberry 9900 albo iphone 4s ? Konkurencja już ma i to oddawna. Prędzje Heyah wprowadzi je do oferty niż "play biznesowy"
    Druga sprawa jeśli macie "wysłużonego" iphone 4 w ofercie to cena = żenada.
    Wchodzę na oferte za 25zł na miesiąc – cena 3500zł….. za iphone 4 + abonamen…
    Dzisiaj na stronie apple nowy iphone 4s 16gb – 2600zł…
    W abonamencie za 75zł dostaję starego iphone 4 za 2700… a to dalej drożej niż nowy w sklepie apple…..
    Czy wy wogóle aktualizujecie te ceny ? Czy to są ceny z przed 1,5 roku ? Kto nad tym panuje ?

    Tak więc ZGNIŁĄ GRUSZKĄ JEST ofera telefonów a "play biznesowy" (piszę to specjalnie w "" bo to nie jest biznesowa oferta) Raportuj

    • Color napisał(a):

      Gdyby play działał jak konkurencja, to nigdy by nie osiagnal takiego sukcesu.

      Daj spokoj rzecznikowi – to nie on odpowiada za oferte.

      A co do iphone to bylo o tym mowione juz milion razy – play nie kupuje telefonow od producenta, tylko od innych dystrybutorow (czyli drozej). Raportuj

    • Jacek Piszczek napisał(a):

      może jest to oferta dla małych firm ;d Raportuj

    • chipo napisał(a):

      już chyba ktos z Płay tłumaczył, że siec ta nie jest siecią biznesową, stąd też oferta biznesowa nie jest sprcjalnie rozwijana. Ja osobiscie olałem ich ofertę dla biznesu i korzystam ze zwykłych abonamentow. Ale to też do czasu, bo szlag mnie trafia, gdy widzę jaka jest polityka cenowa ze słuchawkami. Jest za to jeden plus mojego pobytu w Play, mogę bez żadnych dodatkowych opłat weryfikowac zasięgi Plusa i Orange. O ile Plus nie kusi swoją obecną ofertą, o tyle Orange ze swoim 3g prawie wszędzie na Pd-Zach Polski i swietna ofertą słuchawek może byc idealną alternatywą dla Play. Bo dosc mam czytania maili od klientow, ktorzy twierdzę, że moje numery w Play nie istnieją… I nie mogą się na nie dodzwonic. Raportuj

  25. djgreg napisał(a):

    "Pańskie zamówienie związane z przedłużeniem umowy zostało anulowane z powodu błędu systemowego. Szczerze Pana za to przepraszam, oraz za fakt, że nie został Pan poinformowany o anulowaniu przesyłki…"

    po prostu brak mi słów…totalna kpina

    jakbym sam nie zapytał to rok pewnie mógłbym czekać a najlepsze jest to że teraz nie jest już dostępny telefon który chciałem, więc prosze mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić skoro jedna umowę mam podpisaną a drugą nie a chciałem mieć obie tego samego dnia podpisane ? Raportuj

  26. Barbara_Be napisał(a):

    miejmy nadzieję, że RePlay będzie korzystniejszy i zadbacie o starych, dobrych klientów… którzy w tej chwili mają mniej minut/profitów niż osoby dopiero do sieci przechodzące. Raportuj

  27. Asiaaaaa napisał(a):

    Dokladnie…powinniscie zadbac o stalych klientow, bo poki co nowi maja korzystniejsza oferte niz Ci wierni od kilku lat. Rowniez pora zejsc z ceny tel galaxy s plus, bo jego cena jest porazajaca przy wyzszych abonamentach! Spr sobie jego cene w orange juz przy nizszym abonencie za dostepna kwote… Raportuj

  28. justys napisał(a):

    Każdy kto choć raz był w Erze ,ma zapewne uraz większy ,lub mniejszy do tego operatora, bardziej realny ,lub naciągany- ALE nie oszukujmy się ceny telefonów mają konkurencyjne w porównaniu do Play. Wielu z nas nie stać wybulic ponad 1000zł za telefon z górnej półki ,wiec wolimy dopłacić za abo kosztem tańszego telefonu. Mam nadzieje panie Marcinie ,że poruszy pan ten temat komu trzeba w swojej firmie.
    Druga sprawa, to ludzie którzy mają abo na prawdę powinni mieć lepiej przy przedłużaniu umowy- niestety wychodzi na to ,że trzeba kombinować jak nie powiem kto. Wiec lepiej zakonczyć jedną umowę zostawić numer w pre-paidzie i znów podpisac z Wami ''nową'' umowę ,aby zyskać ewentualnie coś na tym.
    I ''ostatnia'' sprawa- pomijam szumne reklamy o sieci 4G ,bo można by tak w nieskończoność. Natomiast co u was z internetem -mam tu na myśli oferty z laptopami ,netbookami etc , których jest tyle co kot napłakał. Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      nawet lepiej mają ci co przenoszą abonament z innej sieci do play dostają większą paczkę minut niż ci co przedłużają Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Owszem, ale jeszcze więcej dostają ci co robią MNP z abo na abo.
        Przejście MNP prepaid -> abo w play jest traktowane znacznie gorzej,
        Osobiście nie rozumiem tego, ale polityka P4 nie od dzisiaj mnie zadziwia. Raportuj

  29. djgreg napisał(a):

    jak oglądam ofertę to po prostu ręce opadają bo 3/4 telefonów nie ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Play obudzicie się wreszcie czy dalej macie klientów w d….? Raportuj

  30. wkurzonynaplay napisał(a):

    Szkoda, że pomimo wielu próśb, Play4You nie chce udzielić informacji, którego dnia i o której godzinie została zaksięgowana wpłata za fakturę F/30133776/10/10 Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      to złóż pozew do sądu konsumenckiego, jeśli masz takie ciśnienie na to. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Pewnie by złożył gdyby miał we własnym sumieniu choć cień nadziei, że ma rację i szansę na wygraną lub chociaż na polubowne. Gość nie ma nic na swoją obronę, nie ma żadnego asa a nawet "2" w rękawie, nie może nawet sprawdzić stanu faktycznego więc nic nie zrobi poza rzucaniem kalumniami na blogu. U niego to już raczej jest nerwica natręctw. Proponuję Depakine 300mg, 3 razy dziennie podczas posiłków. Raportuj

        • wkurzonynaplay napisał(a):

          Dziękuję Doktorze Czopek, ale tabletki bardziej przydałyby się komuś innemu.

          Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Komu? Ja tu nie widzę drugiego takiego z tak rozwiniętą nerwicą natręctw. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Jest tu na forum taki czopek, który próbuje wejść w … buty operatorowi i za każdym razem, gdy ktokolwiek na forum napisze coś złego na Play, ten nerwowo broni operatora, jakby ktoś obraził mu matkę.

              Gdy ktoś napisze, że jego telefon często gubi zasięg, czopek nerwowo zarzuca, że użytkownik nie umie posługiwać się komórką.

              Gdy ktoś napisze, że przedłużył sobie usługę Xtra numer, a numer zniknął pomimo pobrania pieniędzy, czopek ironicznie pyta, jak pieniądze mogły zostać pobrane z nieaktywnego numeru. Kpi z użytkownika chcąc zabłysnąć, a w rzeczywistości sam się błaźni pokazując, że nie umie czytać ze zrozumieniem.

              Gdy sprzedawca salonu klientowi podmieni pudełko od telefonu i konsekwencje okażą się przykre dla klienta, wtedy czopek nerwowo oskarża klienta o awanturnictwo.

              Gdy napiszę, że dokonałem wpłaty w dniu 2 grudnia i 3 grudnia ta wpłata była zaksięgowana w systemie operatora, ale mimo zapewnień operatora (że tytuł nie będzie miał znaczenia) wpłata nie zostanie przypisana do faktury wystawionej wcześniej, lecz do późniejszej (nieprzeterminowanej), czopek nerwowo oskarża mnie, że jestem matołem i nie wiem, co to znaczy faktura wcześniejsza, tak jakby listopad był przed październikiem.

              Gdy napiszę, że dokonałem kolejnej wpłaty w dniu 3 grudnia i ta wpłata dotarła 6 grudnia, co mi potwierdził zarówno bank oraz BOK w jednej z odpowiedzi, czopek przepisuje mi tabletki, których w rzeczywistości sam potrzebuje. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Głupstwa piszesz. Nie zamierzam wchodzić w buty operatora tylko zwracam ci uwagę, że niezapłacona faktura za prąd, wodę a także gaz i telefon skutkuje odcięciem klienta od usługi. I bardzo dobrze, że tak się dzieje. Dlaczego taka świnia ma być tak samo dobrze traktowana jak pozostali klienci którzy na głowie stają by wywiązać się z obowiązków?

              Gdy ktoś pisze, że jego telefon w środku Warszawy gubi zasięg to ja się pytam czy umie się nim posługiwać bo mi w identycznych warunkach telefon nie gubi zasięgu. To chyba logiczne, prawda, że zadaje takie pytanie.

              Gdy ktoś napisze, że przedłużył sobie usługę Xtra numer, a numer zniknął pomimo pobrania pieniędzy to ja się tylko pytam jak to możliwe.

              Gdy zostanie podmienione pudełko czy jego zawartość to ja uważam że winę ponoszą dwie osoby – sprzedawca i klient bo obydwaj powinni to sprawdzić.

              Gdy piszesz o swoich problemach z niezapłaconymi należnościami to usiłuję bezskutecznie uzmysłowić ci, że pieniądze które dotrą na konto operatora muszą być zaksięgowane a na to potrzeba czasu bo nikt nie pracuje 24h. W tym właśnie przedziale czasu założono ci baaardzo słusznie blokadę.

              Gdy napiszesz, że dokonałeś kolejnej wpłaty w dniu 3 grudnia i ta wpłata dotarła 6 grudnia, co ci potwierdził zarówno bank oraz BOK w jednej z odpowiedzi, czopek przepisuje ci tabletki, bo są ci one bardzo potrzebne gdyż nie rozumiesz prostej rzeczy. Twój bank mógł ci potwierdzić, że wysłał pieniądze ale nic nie wie kiedy one zostały przypisane w Playu do ciebie, czyli kiedy twój stan został zaktualizowany. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Bardzo często udowadniasz, że nie rozumiesz prostych rzeczy, więc przydałyby Ci się tabletki na koncentrację, bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

              Ciągle mi zarzucasz, że nie płacę w terminie, tak jakby niezaksięgowanie wpłaty z dnia 3 grudnia przed blokadą było jedynym problemem. Zupełnie nie doczytujesz, że była jeszcze jedna wpłata dokonana dzień wcześniej.

              Nie pisz więc głupot, że takiej świni jak mi należała się blokada, bo wpłaty dokonałem 2 grudnia i ta wpłata już 3 grudnia pojawiła się na koncie operatora i tego dnia była "w papierach", jak to nazywasz. Problemem było to, że operator przypisał tę wpłatę do faktury listopadowej zamiast do październikowej, wbrew zapewnieniu, że bez względu na tytuł przelewu wpłata zostanie przypisana do faktury wystawionej wcześniej.

              Kolejna wpłata z dnia 3 grudnia, zaksięgowana 6 grudnia tylko pokazuje, że sytuacja jest jeszcze bardziej absurdalna.

              Pokazuje, że w chwili zakładania blokady przeterminowana była tylko 1 faktura a na koncie operatora znajdowały się 2 wpłaty, a mimo to konto zostało zablokowana, bo jedna wpłata została przypisana do faktury późniejszej a druga nie była widoczna w systemie.

              I tak tego nie zrozumiesz, ale taka już natura czopków. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Pytanie jest zasadnicze. Która faktura była wystawiona wcześniej? Październikowa czy listopadowa? Pytanie pomocnicze : dlaczego dopiero w grudniu zapłaciłeś za październik bez względu na termin wystawienia faktury? Odpowiedź pomocnicza: 6 grudnia powinny być obie faktury wpłacone lecz nie były. Potwierdza to Play. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Twoje pytanie zasadnicze jest na poziomie pytania, jak opłata za xtra numer mogła zostać pobrana z nieaktywnego numeru.

              Pytasz mnie, czy wcześniej została wystawiona faktura wystawiona pod koniec października czy faktura wystawiona pod koniec listopada?

              Sprawa jest prosta i oczywista. Faktycznie nieco późno zauważyłem, że jedna z faktur nie dotarła (zauważyłem to po otrzymaniu kolejnej faktury), ale to nie zmienia faktu, że w chwili nakładania blokady wpłata była (także "w papierach"), ale została przypisana do faktury nieprzeterminowanej zamiast do faktury przeterminowanej.

              Gdyby zgodnie z zapewnieniem wpłata z dnia 2 grudnia została przypisana do faktury wystawionej wcześniej, to nie byłoby żadnej podstawy do nałożenia blokady, bo w dniu 6.12.2010 faktura wystawiona w listopadzie NIE była przeterminowana.

              Czytaj ze zrozumieniem, bo na razie tylko się błaźnisz. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Pytam cię po raz kolejny: która faktura była z datą wcześniejszą? ROZUMIESZ PROSTE PYTANIE? Podpowiem bo udajesz albo jesteś….: za październik faktura mogła być wystawiona po tej wystawionej za listopad. Wiem, ze i tak nie zrozumiałeś ale spróbować było warto. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Jeśli ktokolwiek udaje idiotę, to na pewno nie ja, ale odpowiem na kolejną zaczepkę, bo bawi mnie to, jak próbujesz za wszelką cenę wytłumaczyć, że Play nie mógł się pomylić.

              Faktura wystawiona pod koniec października była wystawiona w październiku i dotyczyła abonamentu za internet w listopadzie.

              Faktura wystawiona pod koniec listopada była wystawiona w listopadzie i dotyczyła abonamentu za internet w grudniu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale nie o to pytałem. Pytałem jaki masz dowód na to, że faktura październikowa została wystawiona przed fakturą listopadową. Za cokolwiek by nie była wystawiona. To, że październik jest przed listopadem nie oznacza ,że w takiej kolejności są wystawiane. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Pytasz mnie, czy jestem w stanie udowodnić, że faktura, na której jest podany dzień wystawienia została faktycznie wystawiona w tym dniu? Poddaję się, nie jestem w stanie tego udowodnić, że operator podając na fakturze dzień wystawienia napisał prawdę.

              Gdyby jednak było tak jak sugerujesz, że faktura z podanym dniem wystawienia została wystawiona miesiąc później, to nie byłoby podstawy do nałożenia blokady za brak płatności, gdyż zgodnie z regulaminem termin płatności to 14 dni od wystawienia a blokadę można nałożyć po upływie 14 dni od terminu płatności. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Pospieszyłem się i poleciało….

              "faktycznie nieco później za€ważyłem, że jedna z faktur nie dotarła…"
              Żartujesz z tym nieco???? Miesiąc to dla ciebie "nieco później"???? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Jeśli to Ci poprawi humor, to napiszę, że zauważyłem brak faktury wystawionej w październiku "znacznie później" niż powinienem zauważyć. Pasuje?

              Jakie to ma znaczenie, czy opóźnienie było znaczne czy niewielkie? Nie zmienia to faktu, że w chwili nakładania blokady wpłata była na koncie operatora, ale została przypisana do faktury późniejszej, chociaż 2 grudnia rozmawiałem z konsultantem (zadzwoniłem zapytać o nr faktury) i on zapewnił mnie, że wpłata zostanie przypisana do faktury wcześniejszej BEZ WZGLĘDU na tytuł przelewu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ma to znaczenie takie, że jesteś niegodzien bycia jako klient rozpatrywany z przymrużeniem oka a więc ciebie obowiązuje ścisły regulamin. Innych klientów można nieco pobłażliwiej traktować bo są wiarygodni i nawet gdy się nie wywiązują to przynajmniej nie szczekają. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              A Ty nie jesteś godzien być traktowany jak forumowicz, bo inni jak nie rozumieją tekstu pisanego, to nie szczekają. Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      to ci piszę na play24 Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Przecież dostałeś odpowiedź. Została zaksięgowana po założeniu blokady, przy czym tytuł wpłaty nie wpłynął na prędkość z jaka pieniądze zostały przeflancowane. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Moim zdaniem w chwili nakładania blokady na koncie operatora były 2 wpłaty, zarówno za fakturę przeterminowaną jak i za fakturę nieprzeterminowaną.

        Zdaniem Playa w chwili nakładania blokady była tylko jedna wpłata, która została przypisana do faktury nieprzeterminowanej (tytuł miał znaczenie). Zdaniem Playa kolejna wpłata została zaksięgowana już po założeniu blokady. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Dokładnie tak musiało być. Na dzień 6 grudnia brakowało od ciebie jednej wpłaty więc blokada była słusznie założona. Niestety twoje zdanie nie ma tu znaczenia bo liczą sie papiery a nie domysły. W papierach brakowało kasy. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Moje zdanie liczy się tak samo jak zdania Playa. Play wielokrotnie już pokazał, że może się mylić, więc i teraz mam podstawy, aby nie wierzyć, że drugiej wpłaty nie było.

            Jeśli dyskutujemy o papierach, to w papierach nie brakowało wpłaty. Powinna dotrzeć 1 wpłata i jedna była "w papierach", ale wbrew zapewnieniom konsultanta BOK została przypisana do faktury późniejszej zamiast do wcześniejszej.

            Podsumowując:

            W dniu 6 grudnia była tylko jedna przeterminowana faktura, a zdaniem banku na koncie operatora znajdowały się już 2 wpłaty.

            Zdaniem Playa "w papierach" była tylko jedna wpłata, ale wbrew zapewnieniom BOK, została ona przypisana do faktury nieprzeterminowanej zamiast do przeterminowanej i stąd blokada.

            Powyższe wyjaśnienia zamieszczam tylko po to, aby ostrzec potencjalnych klientów przed siecią Play, a obecnych przed wiarą w kompetencje konsultantów. Weryfikujcie wielokrotnie, czy udzielane informacje są prawdziwe, bo konsekwencje mogą być przykre.

            Nie kieruję tych wyjaśnień do użytkownika z nickiem "Poll" i nie planuję przekonać nikogo, kto zawsze z góry zakłada, że klient składający reklamację do awanturnik. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie. Twoje zdanie nie liczy się wcale bo nie masz wglądu w "papiery".

              Podsumowując:

              6 grudnia była "tylko" jedna przeterminowana faktura. Zdaniem banku znajdowały się już dwie faktury. To zdanie twojego banku. Pieniądze mogły być ale nie zostały zaksięgowane , nie zaktualizowano twojego stanu. Zroibiono to dopiero po założeniu blokady. Zgodnie z prawem zresztą i dobrym obyczajem.

              Powyższe wyjaśnienia wałkujesz już długi czas nie mając jednak w nikim i niczym poparcia a cel jest jeden: zemsta za to że straciłeś 700zł bo nie chcieli ci zdjąć na 10 minut słusznie nałożonej blokady. Blokada po to jest by bolało, by potrząsnąć nieuczciwym klientem, przywołać go do porządku. Żebranie tu nic nie pomoże.

              Napisałeś: "Weryfikujcie wielokrotnie, czy udzielane informacje są prawdziwe, bo konsekwencje mogą być przykre." a ja odpowiem tak. Weryfikujcie co tam sobie chcecie ale nie miejcie pretensji gdy nie zapłacicie rachunku i odetną wam prąd, wodę gaz czy internet. Jedynym obowiązkiem klienta jest PŁACIĆ NA CZAS. Korzystać nie musi ale płacić i owszem. Inaczej konsekwencje mogą być tak opłakane jak w przypadku @wkurzonegonaplay.
              Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Najzabawniejsze jest to, że największe znaczenie ma zdanie użytkownika z nickiem Poll. Zapewne miał wgląd w "papiery", przysłuchiwał się rozmowom konsultantów a do tego jest wszechwiedzący i wie, że operator mówi prawdę a klient jest kłamcą. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie przysłuchiwałem się rozmowom bo one są niewiele warte. Ważne, że da się udowodnić czy wpłata była zaksięgowana czy nie. A nie była – to wiemy.

              Także twoje zapewnienie o tym iż Play się do czegoś przyznał można sobie w …. buty wsadzić. A taki byłeś pewien, hehehe. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              To wsadź sobie w buty wyjaśnienie Play4You, który tu na forum potwierdził, że faktycznie otrzymałem z BOK taką odpowiedź, ale BOK się wtedy "pomylił".

              Zmień sobie nick na "czopek", naprawdę będzie lepiej pasować. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jakąkolwiek otrzymałes odpowiedź z BOK-u to kasy w chwili nakładania blokady nie było. Nie dyskutujemy tu o BOK-u i jego odpowiedziach tylko o pieniądzach które byłeś winien operatorowi i o tym czy blokada była słuszna czy nie. Blokada była słuszna Raportuj

          • Emeryt napisał(a):

            Poll ty imbecylu skończony szoruj do garów lub zajmij się pożytecznymi sprawami. Siedzisz godzinami na forum, mędrzec z ciebie wielki wiemy już wszyscy. Zajmij się rodziną może lepiej zamiast tracić tu czas. Choć jaka rodzina, taki pacan to może mieć akwarium co najwyżej bo pies by nie dał rady.Raportuj

  31. Jurek napisał(a):

    Chce przedłużyć umowę.I tu okazuje się że nowa jest na dwa lata a nie na rok .Dobieram telefon i tu błazenada ze strony Playa.Przy każdym telefonie który chciałem wziąść napis- TELEFON CHWILOWO NIEDOSTEPNY.Wypełniłem formularz z zapytaniem kiedy będą i odpowiedz miała być do trzech dni a tu czekaj tatka latka.Muszę zobaczyć co dają w innych sieciach bo Play wpadł chyba w samouwielbienie i zapomniał że żyje z klientów. Raportuj

  32. Johny Bravo napisał(a):

    Oczywiście zgniłą gruchę dostaje BOK.

    Za co?

    Od prawie 4 miesięcy czekam na rozstrzygnięcie cesji jednego z numerów. Komplet wymaganych dokumentów został złożony w jednym z salonów firmy Play. Pani przyjmująca wniosek zapewniła, iż zostanie on rozpatrzony w ciągu 3 miesięcy (data złożenia 1 września 2011r.). Na początku grudnia zacząłem interesować się sprawą…
    Po kilku telefonach do BOK i mailach wysłanych za pośrednictwem Play 24 dowiedziałem się iż mój wniosek został rozpatrzony negatywnie! Oczywiście BOK, Play24 i salon firmowy Play nie potrafił odpowiedzieć dlaczego tak się stało.
    Jestem człowiekiem cierpliwym, zatem drążyłem sprawę dalej. Wynik? Wniosek został odrzucony z powodu BRAKU DOKUMENTÓW z winy abonenta!! Z 4 kopii faktów do centrali firmy dotarła tylko 1! Zamiast łaskawie poinformować mnie o problemach i pomóc je rozwiązać, firma zamyka sprawę.

    Smaczku całej sprawie dodają maile z Play24 w których możemy się dowiedzieć iż jednego dnia cesja będzie rozstrzygnięta pozytywnie, a w drugim już nie…

    Zniesmaczony zaistniałą sytuacją zmuszony zostałem do złożenia wniosku o rozwiązanie umowy. Czas obecnej dobiega końca, a ewentualna cesja kasuje wszystkie ulgi wynikające z promocji…

    Numer abonenta 7144412

    Pogodziłem się już z utratą numeru ale nadal dziwi mnie postępowanie Play. Nie zależy już Wam na wiernych i płacących regularni rachunki klientach? Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Cesja jest już potwierdzona, jest ustalona data na przeniesienie numeru na innego właściciela. Raportuj

      • Johny Bravo napisał(a):

        Dziękuję za odpowiedź, jednak w zgłoszeniu nr 34520155 widnieje: rozpatrywane… Nie mniej jednak umowa kończy się 19 stycznia(została rozwiązana-przejście do Prepaid), a zmiana właściciela nastąpi 20… Może jestem przewrażliwiony ale odnoszę wrażenie iż jest to celowe działanie.

        Nikomu nie życzę takich problemów. Raportuj

  33. Barbara_Be napisał(a):

    ludzie! wyście się dopiero obudzili? wiecie na czym polega WYPRZEDAŻ? kto pierwszy ten lepszy!
    i wyprzedaż ma to do siebie że masowo się sprzedaje to, co jest na chwilę obecną.. więc co dziwnego w tym, że podczas wyprzedaży nie ma telefonów? to znaczy, że się WYPRZEDAŁY. Raportuj

  34. Robert napisał(a):

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Playa, niestety jest kilka rzeczy które utrudniają życie.. : Reklamujecie Państwo ( a nawet zachęcacie ) obsługę konta poprzez internet , niestety jest tam kilka funkcji które nie działają (a nawet wprowadzają częściowo w bląd) Jestem ,,małym przedsiębiorcą '' (Spółka cywilna) posiadającym od 3 lat 5 numerów w Play . Na stronie internetowej Play jest opcja ,,przedłuż umowę przez internet'' ( dział klienci biznesowi-sklep internetowy) Po wpisaniu numeru telefonu któremu kończy się umowa ,wyświetla się komunikat : ,,trwa rekonfiguracja systemu spróbuj później lub zadzwoń .. '' Taki komunikat wyświetla się już 4 miesiące… Słyszałem niesprawdzoną informację że przedłużyć w ten sposób umowę mogą tylko DUŻE FIRMY – czy to prawda?
    Kwestia kolejna: dlaczego w przypadku gdybym chciał przedłużyć umowę na kolejne 1-2 lata w jakimś salonie firmowym Play muszę po raz któryś składać komplet dokumentów :nip, regon , wpisy do ewidencji wspólników , dowody osobiste ,obecnośc wszystkich wspólników,itp.. mimo braku zmian w Spółce.. Te dokumenty przecież Play już dawno posiada. Straszna biurokracja ! .. Według mnie wystarczyłoby , jeśli to już konieczne,
    tylko pismo o braku zmian w firmie i poświadczednie danych. Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      W przypadku podpisania Aneksu do UoŚUT dla firm okazujesz (jedynie do wglądu):

      1.dowód osobisty i dokument firmy tylko do okazania w celu identyfikacji klienta

      -Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
      -Zaświadczenie o wielkości użytków rolnych wystawione z Urzędu Gminy
      -Oryginał dokumentu potwierdzającego nadanie numeru ewidencji producentów z ARiMR
      -Oryginał z wypisu do ewidencji producentów z ARiMR
      -Akt nominacji i wyznaczenia siedziby przez Ministra Sprawiedliwości dla notariusza
      2. pełnomocnictwo (w przypadku kiedy jest ono wymagane)

      czyli dowód + 1 dokument z w.w. – jeśli widniejesz w systemie jako pełnomocnik – nie potrzebujesz pełnomocnictwa. Raportuj

      • Matt napisał(a):

        Kobieto, naucz się czytać. Ten Pan ma Spółę Cywilną. W jego przypadku musi dołączyć do umowy Dowód Osobisty oraz Umowę spółki cywilnej z ewentualnymi jej aneksami.Raportuj

  35. Mirek napisał(a):

    Panie Marcinie co to jest "PS: Przypominam, |e lubimy krytyk, ale t merytoryczn. PrzekleDstwa nie przechodz naszej moderacji Raportuj

  36. Mirek napisał(a):

    Jaja sobie z klientów robicie?? Zero powagi! Smiech na sali Raportuj

  37. michael_dee napisał(a):

    UWAGA na usługę "extra numer"! Play naciąga na tym ludzi!
    Miałem ważny extra numer do dziś, tj. 14.01.2012. Wysłałem dziś sms-a, aby przedłużyć ważność tego numeru o kolejny miesiąc. W odpowiedzi dostałem komunikat o tym, że nie posiadam aktywnych numerów. Pytam: jakim cudem, skoro numer był ważny do 14.01., a więc do dziś włącznie, do północy?! W rezultacie numer nie działa, a pieniądze za przedłużenie usługi zostały pobrane. UWAŻAJCIE na tę usługę! Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Z nieaktywnego numeru pobrali ci kasę? Raportuj

      • michael_dee napisał(a):

        Czytaj ze zrozumieniem! Pobrali kasę z konta głównego za przedłużenie extra numeru, który powinien być jeszcze dziś aktywny, a nie był. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nic na to nie poradzę, że piszesz bez składu i ładu. Nie znam tej usługi więc to co napisałeś dla mnie jest bardzo tajemnicze. Napisz może jakiej tresci odpowiedź dostałeś? Raportuj

          • michael_dee napisał(a):

            To raczej Ty masz problem z przetwarzaniem czytanego tekstu, bo nie widzę w nim nic niezrozumiałego. Zapoznaj się najpierw z usługą, a potem będę kontynuować z Tobą dyskusję na ten temat. Raportuj

  38. Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

    Bardzo ciekawy komentarz. Sprawdzasz nas czy moderujemy komentarze?Raportuj

  39. oliba3 napisał(a):

    Zgniła grucha za podwyżke cen Nokii Lumii 820!
    http://www.play.pl/telefony/nokia820_red/#data-cennik
    Formuła 4.0 za 99 zł- Kiedyś kosztowało 429 zł a teraz … 1039 zł!
    W T-mobile w abonamencie również z nielimitowanymi rozmowami i SMSami kosztuje juz 629 zł
    A w Orange na tych samych warunkach 649 zł
    Chciałem przenieść do Playa 4 numery (w tym 3 na abonament) oraz internet
    I bardzo chciałem tą lumie 820.
    T-mobile mnie wnerwia. Ciągle problemy z nadajnikami, nie można sie zalogować do BOA i zabierają pieniądze z konta na karte
    Jednak jeżeli na takich samych warunkach w T-mobile mam oszczędzać 400 zł to chyba wybór jest oczywisty :(
    Mam nadzieje, że do lutego jeszcze zmienicie zdanie i wrócicie do ceny 429 zł. W lutym konczy mi sie umowa, wiec wiecie :)Raportuj

  40. jeszcze13 napisał(a):

    złoty blob zdecydowanie dla:
    – formuła 4.0 – daliście jako pierwsi i nie daliście się wyprzedzić T-mobile, a jak ktoś jest rozsądny, to ofertę Formuła 4.0 prywatnie w opcji na 2 miesięcy bez pakietu ma nawet za 59zł (jak ja, dzięki znajomemu który udostępnił mi kod dla bliskich)

    zgniła grucha za:
    – bajzel w ofertach na kartę: jest fresh, darmowe rozmowy i smsy w Play, darmowe smsy, darmowy internet, lubię to, lubię to2, RBM, RBM2, na kartę, na kartę rok ważności… jak w Orange, bajzel, bajlez, bajzel.Raportuj

  41. adi napisał(a):

    zdecydowanie zgniła grucha za następujące wpadki:
    -brak kompetencji i bezgraniczna bezradność na *500.
    -nieuznawanie reklamacji odnoście braku zasięgu-operator zakłada,że zasięg istnieje i brak sygnałów od innych abonentów jest dowodem na słuszność tezy. Okoliczni mieszkańcy nie zdecydowali się na Was, bo i tak nic by nie wskórali.
    -nieznajomość praw własnych klientów i obowiązków operatora-kaganiec finansowy w postaci kary umownej za wcześniejsze zerwanie umowy, przy nierealizowanie podstawowych elementów tejże przez operatora.
    Jednym słowem sprawa jak nic dla rzecznika praw konsumenta, inspekcji handlowej i uokik.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty