Tako rzecze rzecznik Play

Halo salony!!!!

Kochani PLAYersi z salonów. Zbliża się pięciolecie naszego rozrabiania na rynku i z tej okazji pracuję nad BOOK of PLAY, wielkiej kronice, w której nie może Was zabraknąć.

Pierwsze zdjęcie już mam:

Na focie wesoła ekipa z całej Polski, która odwiedziła nas podczas Dni Otwartych w 2012.

Bardzo, bardzo zachęcam Was do wysyłania zdjęć. Proszę nie wysyłać zdjęć z nart, z imienin u Cioci Grażyny itd… idelane to zdjęcie całego teamu w salonie. Piszcie jaki salon i kto jest na zdjęciach. Salony, które zareagują dostana coś fajnego do PLAY PR ;-)

Na zdjęcia czeka Tomek tomasz.pietrowski@play.pl. Mamy mało czasu, na zdjęcia czekamy do poniedziałku.

Komentarze

  1. Jacek Allastra Jambor napisał(a):

    kurczę, to muszę się ogolić i walnąć ładną focię;-) Raportuj

  2. st0larz napisał(a):

    a możeby tak coś przygotować dla klientów, a nie prezenty dla pracowników :] Raportuj

  3. cbool napisał(a):

    PLAYOWI gratulujemy cennika telefonów Raportuj

  4. Edyta Książyk napisał(a):

    a może jakaś nowa pracownicza by się przydała bo czekam z przeniesieniem numerku??? Raportuj

  5. mar napisał(a):

    Witam kiedy wreszcie jakieś info o psvita
    Raportuj

  6. Geralt napisał(a):

    Play to już zapomniał o swoich dzielnych konsulatach w Call Center ;-) może nas w jakiś sposób wyróżnicie? Raportuj

    • ikuko0o napisał(a):

      pracownicy CC niech się wezmą za staranniejszą obsługę klienta i tyle w temacie Raportuj

      • ajmon napisał(a):

        popieram takie pierdoły wygadują że głowa boli potem przychodzi klient do salonu z informacjami wyssanymi z palca Raportuj

      • Barbara_Be napisał(a):

        i tę opinię wyrobiłeś sobie na podstawie ilu rozmów?
        bo ja częściej dzwonię na BOK i nie narzekam. Na 15 rozmów może jedna mniej poinformowana osoba się znajdzie, srsly! Raportuj

        • ajmon napisał(a):

          wiesz wszystko zależy od tego w jakiej sprawie dzwonisz ale jeżeli powstaje większy problem to pracownicy CC ( nie wszyscy są wyjątki) mówią klientowi albo to co klient chce usłyszeć, nieważne że mija się to z prawdą albo coś co pomoże im szybko zakończyć sprawę i szybko rozłączyć się żeby problem zniknął… Raportuj

        • ikuko0o napisał(a):

          jeżeli dzwoni CC i proponuje nowy numer ściemniając klientowi, że to przedłużenie to jak to się nazywa ?czyste kłamstwo! za to się powinno szefostwo p4 wziąć ! Raportuj

          • oczekujący na cud napisał(a):

            Popieram…. też tak próbowano mnie oszukać i po blisko 20 min rozmowie dopiero w ostatnim zdaniu zorientowałem się że Pani chce mnie zrobić w balona a dodam że była to bardzo przesympatyczna osoba. Za takie postępowanie z klientem w mojej firmie to Pani dostała by dyscyplinarkę!!!!!!!!
            ale w Play to norma i dobra praktyka jak widzę….. :( Raportuj

        • Rogi napisał(a):

          Tak dużo problemów, że aż tyle musisz dzwonić? Raportuj

    • Paweł Matusiak napisał(a):

      Jako pracownik salonu który ma styczność z ludźmi którzy podpisali umowę przez CC stwierdzam że niektórych (tutaj kilka wulgarnych epitetów) to pod mur i (…). Jak dla mnie ten kanał żadnych umów/aneksów nie powinien podpisywać. Przykro się robi jak przychodzi emeryt z 2 umowami bt i nie wie co się dzieje, albo chciał aneks a dostał umowe nową bt, dalej ludzie niepełnosprawni o ograniczonych zdolnościach do podejmowania decyzji oraz wreszcie rzesza ludzi rozumnych którzy zostali wprowadzeni w błąd. Ten kanał sprzedażowy ma u mnie 0 szacunku, a najlepszy jest tekst (dzwonili też do mnie, mojej dziewczyny i taty) , "mamy świetną oferte obniżymy koszt minuty do 12 groszy" oczywiście nikt nic nie mówi że to nowa umowa bez telefonu. Jako konsultant zadałem to pytanie odrazu to odpowiedź wymijająca i za którymś razem powiedziano że nowy numer :). Pozdrawiam rzetelnych pracowników. Raportuj

      • Geralt napisał(a):

        Opisana tego typu sytuacja przez Ciebie jest zapewne prawdą, ale to nieuniknione to zależy od człowieka czy jest uczciwy czy nie. Tak osoba szybko leci z pracy, wiec nie macie się się za bardzo przejmować, że tak osoba dzwoni wysyła nową aktywacje zamiast aneksu. Odbierając telefon od konstanta wystarczy się wprost spytać czy to nowa aktywacja czy nie wtedy macie pewność a jeśli przyjedzie do was kurier i będzie chciał waszą kserokopie dowodu to na pewno to jest nowa aktywacja. Tego typu nieprawidłowości dzieją się w mały CC, które dzwonią odsprzedaż oferty.

        P.S. Gdybyś miał możliwość zobaczyć prace CC od środka tzn. "usiąść na słuchawki" to byś szybko zmienił zdanie co do tego kanału kontaktu obsługi/ sprzedaży. Raportuj

        • ikuko0o napisał(a):

          rotacja rotacją, natomiast te wszystkie sytuacje rzutują na postrzeganie firmy przez klientów! oni potem chodzą i "głoszą", że to PLAY jest zły a nie konsultant który do niego dzwonił. klient przede wszystkim oczekuje uczciwości zwłaszcza od firmy w której już ma jakąś usługę, więc mało kto będzie się dopytywał czy to na pewno przedłużenie umowy czy nowa umowa. Raportuj

        • Paweł Matusiak napisał(a):

          Po pierwsze to jest standart rozmowy w CC (za każdym razem, a dzwoniły różne osoby skrypt wyglądał tak samo)
          Po drugie – Zaczynałem swoją prace na słuchawkach i wiem jak wygląda ta praca od środka.
          Geralt takie sytuacje gdzie klient przychodzi zdarzają się średnio 3 razy w tygopdniu, to jest po prostu karygodne, potem klienci drą się po nas mimo że nic nie zawiniliśmy :) Raportuj

  7. rafal napisał(a):

    Panie Gruszka ,niech pan popracuje ale nad udoskonaleniem oferty abonamentowej krajowej i zagranicznej to znaczy by móc dzwonic taniej za granicę. Udoskonaleniu Play fresha itp a nie pierdołami się Pan zajmujesz. Raportuj

  8. jahu napisał(a):

    Fajna sprawa Ci ludzie ciężko pracują na sukces PLAY. Dziękujemy im za ich pracę ! Raportuj

  9. qwerty napisał(a):

    Już od około 1,5 miesiąca nie było aktualizacji mapki zasięgu Play a trochę miejscowości przybyło. Proszę o aktualizację mapki Raportuj

  10. pemose napisał(a):

    Gratulacje z okazji 5 rocznicy !
    Prawdą jest to, że Play wchodząc na Polski rynek zrobił zamieszanie i z tym się zgadzam ! Ale od jakiegoś czasu zauważyliśmy wszyscy playowcy że nasza sieć stanęła w miejscu ! Patrząc na ofertę Fresh bo takiej używam Play nie jest liderem w stawkach za połączeniach ! Można twierdzić że nasza cieć skumała sie z W3 i teraz tworzą razem W4 !
    Szkoda bo zawsze uważałem ze to najlepsza sieć na polskim rynku i mam w tej sieci najdłuższy staż gdyż z Play jestem od samego początku ! Raportuj

    • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

      wiesz, prawda jest taka że W3 "prawie" (prawie to pojęcie względne) dorównuje ofercie Play a raczej próbuje, dlatego Twoja jest reakcja taka a nie inna, rozumiemy to wszyscy, że chcesz więcej i więcej ale jak to mówią co za dużo to nie zdrowo;-) Raportuj

  11. pemose napisał(a):

    jestem ciekaw jaką promocje Play przygotowało w związku z rocznicą dla swoich użytkowników ! 1 dzien dzwonienia z teleplay w sieci ???? :D Raportuj

  12. Prowokator napisał(a):

    Wiem, że to nie miejsce na takie pytania ale gdzie można zostawiać jakiekolwiek propozycje jak nie tutaj ;)
    Dlatego też pytam czy nie można by zwiększyć możliwości konsultantów w salonie (możliwości dodawania bonusów).
    Przedłużyłem już 6 może 7 umów i za każdym razem pytam się czy mógłbym dostać chociaż kartę pamięci do telefonu – zawsze to samo nie. Wiadomo, że PLAY to nie instytucja charytatywna ale koszulka / karta / etui czy jakikolwiek inny mały prezent byłby na miejscu.

    W eshop są dodatkowe minuty to w salonie też mogło by się coś znaleźć :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Z doświadczenia wiem, że niektóre salony mają takie same bonusy jak e-shop tylko nie dają ich każdemu :( Raportuj

    • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

      Podczas przedłużenia umów w salonie też masz dodatkowe minuty przecież;-), btw. w naszych salonach klient zawsze wychodzi z uśmiechem na twarzy ale nie zdradzę co potencjalny klient od nas ma podczas podpisania umowy czy aneksu;-) Raportuj

    • pemose napisał(a):

      Dokładnie"PROWOKATOR" !!!! Play nie dba o swoich klientów ! A i skorbaczke pewnie tez nie dostaniesz bo akurat skonczyły się powie ci miłym głosem często niezorientowana w sprawie paniusia !!!!!!!!!! Karta pamieci to moze duzy dla Play wydatek ale smycz, kubek, brelok, etui, koszulka, stojak na telefon ale niestety żyjem w Polsce w której każdy kazdego wykorzystuje ! Tobie nie dadzą a sobie dadzą premie :D :D :D Raportuj

  13. jemioł napisał(a):

    Planuje Szanowny Play może jakąś małą rewolucję na rynku mikropłatności? W chwili obecnej warunki korzystania z nich w większości sieci (lub u pośredników) są iście lichwiarskie (40-60% wartości transakcji wchłania operator) przez co zakupy za pośrednictwem SMS są kompletnie nieopłacalne zarówno dla sprzedawcy (np. sklepu) jak i klienta (na którego zwykle ta prowizja jest przerzucana).

    Rynek bardzo duży, dochodowy i perspektywiczny a operatorzy jakoś nie potrafią wykorzystać efektu skali (znacznie więcej płatności z niższą prowizją, zamiast niewiele płatności z olbrzymią marżą). Widzę szansę na tym polu dla mniej skostniałej sieci, np. Play Raportuj

  14. Paweł Szcześniak napisał(a):

    Znajome miejsce i nawet znajome twarze się pojawiają:D ale ten świat mały;) … Raportuj

  15. jakaczmarek napisał(a):

    dokładnie, to posy przede wszystkim stoją za ilością nowych klientów wśród kanałów sprzedaży. co do cc, to się nie wypowiem, bo faktycznie, co innego bok, który się według mnie poprawił, podobnie jak Barbara muszę dzwonić czasem, ale sprzedaż outband, zwłaszcza z tej fimry, co ma prostokątną pieczatkę i zamiast nazwiska konsultanta numer… ale to tam ;)

    fajnie czasem przeczytać coś miłego :)

    Raportuj

  16. Sebas napisał(a):

    Zajebiście bawicie się …. Tylko w Play kiedy oni mają urodziny świętują wszyscy oprócz klientów :)

    Raportuj

  17. Macias napisał(a):

    Czy z okazji pięciolecia, został wyłączony pakiet 30 za 10 w ofercie na kartę? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty