Tako rzecze rzecznik Play

Zakupy na stronie Play.pl [ankieta]

Wiemy, że kupujecie nasze oferty (nic dziwnego – są świetne). Zastanawiamy się z czego wynika różnica między ilością dokupywanych ofert w salonach i w internecie. Zgadujemy, że coś Was powstrzymuje przy dokonywaniu zdalnych transakcji. Dlatego przygotowaliśmy ankietę. Wyraźcie swoją opinię i zbawcie świat (dokupowania przez internet, ale zawsze)!

Zapraszam do wypełnienia ankiety.

PS.

Wieczorem ogłosimy konkurs, w którym nagrodą będzie biały HTC Wildfire S!

Autor: Marcin Gruszka

Komentarze

  1. HenrykB napisał(a):

    Ankieta wypełniona. Osobiście jestem fanem załatwiania spraw przez net (bo to nie tylko zakupy, ale np. wysyłanie PITów), w ten sposób jest szybciej. łatwiej i na ogól taniej. Ameryki nie odkryję: musi być sporo taniej żeby zachęcić ludzi do tego. Bierzcie przykład choćby z banków: przelew przez net na ogół za darmo, przelew w oddziale płatny (czasem nawet słono płatny), prowadzenie rachunku internetowego za darmo, zwykłego już płatny, itp. Raportuj

  2. krzysiek_kili napisał(a):

    ROTFL – pamiętając o poprzedniej ankiecie (a raczej jej długości) zdziwiło mnie, że ta po 3 pytaniach już się zakończyła :D Raportuj

  3. AH. napisał(a):

    Przedluzylem umowe przez neta 10.02 (ofera z telefonem) i do dzisiaj czekam!!! troche dziwne bo okres realizacji trwa 14 dni!!! Raportuj

  4. klient. napisał(a):

    W moim mniemaniu wasze oferty nie tylko nie są świetne, ale są coraz gorsze, ale nie o tym.

    Nic dziwnego, że ludzie maja opory. Wielu z nas już się kiedyś nacięło na eshopach i propozycjach telesprzedawców (których nie wiadomo czemu nazywacie konsultantami). Ja po przygodzie jaka miałem w Erze nigdy z żadną firmą nie zawrę umowy przez internet ani przez telefon.

    Ponadto proszę wpisać w Google hasło "eshop Play" to już się Pan dowie dlaczego ludzie mają opory przed załatwianiem spraw przez internet. Raportuj

  5. Maciej napisał(a):

    Może chodzi o empatię względem konsultantów – gdybyśmy wszystko kupowali przez internet, ci biedni sprzedawcy nie mieliby wcale prowizji. ;) Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    Widzę, że do postów doszły podpisy Autor: Marcin Gruszka ! Raportuj

  7. matiplay napisał(a):

    ja juz w eshopie nic nie kupie bo potem mam przewaznie zamowienie anulowane eshop macie mocno niedopracowany
    Raportuj

  8. jakaczmarek napisał(a):

    róbcie zakupy przez eshop, ludzie w sklepach już czekają na wyjaśnianie błędów na umowach i wyjasnianiu co się kupiło i dlaczego miały byc minuty, a są jakieś pakiety złotówek, dlaczego atywacja niby 1 zł,a na fakturze jest 49, dlaczego są dodatkowe usługi płatne, a nikt ich nie chciał i dlaczego zamiast aneksu przyszedł nowy telefon :)

    zakup sprzętu przez internet ok, ale nie podpisywanie umowy na swiadczenie usług! kredyt przez telefon byście wzieli? :) Raportuj

    • matiplay napisał(a):

      ja nie raz kupowalem telefon przez telefon ;)polise przez telefon a nawet i kredyt ;) Raportuj

    • pakierhakierxd napisał(a):

      Ja będę tak przedłużał umowę bo chcę dodatkowo 20 minut co miesiąc gratis zawsze to coś mam znajomych którzy tak podpisywali umowę lub przedłużali i obyło się bez problemów :) Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ja nawet samochód kupiłem przez telefon. Jestem spod Warszawy a kupiłem go w Gdańsku, bo Warszawka nie chciała mi dać takiego upustu. Ludzie , w czym widzicie problem? Ja myślałem, że to ja jestem zacofany, bo starszy od ministra Nowaka o 4 lata, że jestem niereformowalny dziadek co nie wie co to APN czy jakoś tak a tu paczcie, czary dziwy….. Raportuj

  9. Tom napisał(a):

    Rozmawiałem niedawno z waszym konsultantem przez telefon i wydawało mi się że rozmawiam z 15- latkiem, który na siłę wciskał mi se xperie x8. Raportuj

  10. @true_manner napisał(a):

    przedłużałem (próbowałem) umowę przez play.pl – powypełniałem co trzeba, czekam…. czekam…. czekam… czekam…. skontaktowałem się play4you (dzięki kolejny raz) i dopiero ktoś się raczył odezwać. poszło błyskawicznie. Raportuj

  11. Janek napisał(a):

    Fakt że poziom obsługi zdalnej w tym e-shopu Playa jest ŻENUJĄCY!!! Ginące i anulowane zamówienia to tylko wierzchołek góry lodowej! Już lepiej w salonie szybko załatwić. Można by się zastanawiać gdyby były tańsze telefony a nie miliony niepotrzebnych minut tylko lepiej rabat na abonament. Inaczej będziecie płakać i płacić pośrednikom! A w Play masz drożej przez internet!!! Popatrzcie na ceny dla przedłużających! Drożej niz w cenniku pdf i sklepie rzeczywistym. W zeszłym miesiący próbowałem przedłużyć umowę w taryfie za 79 – w e-shopie NeoV 149 zł a w PDF i salonie 29 zł!!! Dopiero po paru tygodniach to naprawili – wstyd! Takie rzeczy t tylko w Play! Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Nie podoba Ci się oferta to przejdź na Fresha.
      Szansa na nowe abonamenty jest tylko wtedy gdy Play w statystykach odnotuje odpływ klientów do prepaid. Raportuj

  12. matiplay napisał(a):

    zgadzam sie Janku Raportuj

  13. Grzegorz napisał(a):

    Myślę że dodatkowy rabat na abonament na pewno skłoniłby niejednego do zakupu przez internet! Ewentualnie tańszy telefon lub krótsza umowa. Bo minut w abonamentach macie nie do przejedzenia więc dodatkowe 100 przez parę miesięcy naprawdę na nikim nie robi wrażenia! Raportuj

  14. www napisał(a):

    Za polecenie dajecie 50 zł. Wystarczyłoby dać tyle rabatu/bonu przy zakupie przez sieć czy to na telefon czy na abonament na konto. I już ludzie by wybierali zakup przez internet. Inaczej jak nie ma dodatkowych rabatów to każdy idzie do salonu przynajmniej ma gdzie wrócić w razie kłopotów z nowo zakupioną zabawką! Raportuj

  15. kfuliusz napisał(a):

    za 3 tyg ur play dajta jakieś ciakawe nowe oferty we freshu Raportuj

  16. Konnr napisał(a):

    Ja wam powiem dlaczego – bo macie za dużo abonamentów!
    Kiedyś było prosto – brałeś One Play, LongPlay czy inne cudo (a było zazwyczaj 1 lub dwa do wyboru ) i wybierałeś tylko wielkość abonamentu.
    A teraz ? Niby All Inclusive…. ale wariantów to my mamy dziesiątki…
    Jak chce przedłużyć to mam do wyboru kilkanaście abonamentów z końcówkami FIX, MAX, bez telefonu, Blackberry itd… (Nie wspominam o abonamencie "Stan Darmowy" który mimo wszystko jakoś się ostał… )
    Jest jeszcze dużo więcej rzeczy, sam sposób i filozofia działania witryny… ale muszę pisać prace przejściową :) Raportuj

    • matiplay napisał(a):

      zobaczymy co wymyślą! Raportuj

    • Prowokator napisał(a):

      Właściwie to dobrze, że jest większa możliwość personalizacji oferty.
      System wyboru powinien być bardziej skoordynowany, ustawiasz abonament jaki Cie interesuje oraz preferencje i wyskakuje Ci konkretna taryfa + małe porównanie z innymi.

      Ale jak widać na to muszą wpaść blogowicze, a nie kadra zajmująca się właśnie tymi sprawami ;) Raportuj

  17. Damian napisał(a):

    Ale się rozpisałem w tej skromnej ankiecie, wydawało mi się, że ludzie raczej preferują dokonywanie zamówień zdalnie, a tu ot :) Raportuj

  18. mirekb napisał(a):

    juz wole telesprzedaz.replay na mix tak zrobilem.kurier-no poszło.kilka razy zamawialem darmowy starter by sprawdzic ten eshop.szału nie ma,podobnie jak w plusie-tu chyba orange i ptc o wiele lepiej sobie radzą.badajcie pytajcie.za rok ocenimy Raportuj

  19. Wolny napisał(a):

    Dziwią się, że przez e-shop mało sprzedają. A co można kupić jak przeważnie NIC nie ma… Człowiek musi tyrać do salonu bo albo fon niedostępny i nikt nie wie kiedy będzie albo sami anulują zamówienie po dłuuugim czasie oczekiwania.
    Poprawcie obsługę e-shopu i dbanie o dostępność telefonów a na pewno będzie lepiej. Raportuj

    • Damian napisał(a):

      Nie wiem, skąd te narzekanie na e-shop, ja jak coś chcę to zawsze wynegocjuję i zawsze się wszystko znajdzie xD No, były wyjątki, ale życie – przy takim nakładzie zajęć każdy ma prawo do niedopatrzeń, ostatnio nie mogę się doczekać Netbooka, cały czas niedostępny i nie wiadomo kiedy będzie, ale jeszcze cierpliwość mi się nie skończyła :) Raportuj

  20. ADAM napisał(a):

    ja zamawialem w sklepie internetowym bylo szybko sprawnie i pomyslnie jutro przywita mnie kurier z nowym sprzetem
    Raportuj

  21. Luks napisał(a):

    Rok temu chciałem wziąć play online przez internet. Niestety pani z eshopu tak zamieszała, że już sam nie wiedziałem czy wystarczy mi ksero dowodu czy chcą jeszcze zaświadczenie o zarobkach. Olałem darmowy 1 GB i wziąłem 7 GB za 39 zł w salonie. Ciekawe jak będzie wyglądało przedłużenie umowy…:P Raportuj

  22. Oszczędny napisał(a):

    Kiedy pojawią się jakieś abonamenty dla osób, które nie potrzebują 120 minut miesięcznie, a prepaid nie byłby dla nich wygodny. Lepiej mieć wszystko w cyklu miesięcznym, niż pamiętać daty ważności każdego pakietu, usługi, itp. Dobrze, że nie trzeba pamiętać o ważności konta (bo jest roczna). Ale ta zabawa w doładowywanie i włączanie pakietów mnie wnerwia.
    Nie rozumiem tego, że żaden operator nie ma już abonamentu niższego niż 29zł (warunki ogólne).
    Jeszcze jedno – dlaczego tylko klienci biznesowi mogą podpisywać umowy na czas nieokreślony? Raportuj

  23. Barti napisał(a):

    Od kilku dni próbuję zmienić ofertę z Lubię To! na normalny Fresh i za każdym razem na stronie Play24 każą mi skontaktować się z BOK, a przez kody jest informacja, że będzie tak dopóki mam nieaktywne konto, a konto aktywne jest na pewno. W call center standardowo nic nie wiedzą, więc zmarnowałem tylko 1,5 zł. Miał ktoś podobny problem? Trzeba będzie powrócić do poczciwego Orange… Raportuj

  24. Qper napisał(a):

    Ankieta poszła :) Raportuj

  25. jeah napisał(a):

    pracujecie w niedziele? interes wam siada, Bozia ukarała… Raportuj

  26. konsultant napisał(a):

    to w ogóle pozamykajcie salony i będzie po krzyku… Raportuj

    • Bandyto3xx napisał(a):

      Do tego się dąży. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Wcale nie jest to dobre. Ja wole iść do salonu porozmawiać z miłym konsultantem. Polecam wszystkim :) Raportuj

        • Bandyto3xx napisał(a):

          Właśnie to jest idiotyczne podejście. Znaczy tak: tańsze. Tyle w tym temacie. Raportuj

          • Prowokator napisał(a):

            To jest typowo komercyjne podejście i sami tego chcieliśmy. Robi się tanią obsługę, usługę i gdzie można tnie się koszty. Tylko nikt nie pomyśli, że za jakiś czas nie będzie komu kupować usługi czy towaru bo pracownik będzie na tyle drogi, że zastąpi go automat pod każdą postacią.

            Utopia ?

            Wątpię, nie ten gatunek ;] Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Nie utopia tylko wygoda.
              Ja od dawna tankuje benzyną tylko na stacjach z automatycznym dystrybutorem.
              Szybko, łatwo i przyjemnie, a do tego nie muszę rozmawiać ze sprzedawcą, który na "normalnej" stacji benzynowej stara mi się jeszcze wcisnąć płyn do spryskiwaczy, karty rabatowe i inne pierdoły. Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              To nie jego wina, że stara Ci sprzedać towar. Wspomnisz moje słowa jak podjedziesz kiedyś do bezobsługowej i będziesz musiał zobaczyć 10-30 sekundowy spot na temat dodatkowej oferty, a że tak będzie mogę Ci zagwarantować :)

              Zresztą sens jest w tym, że kiedyś i Ciebie może zastąpić automat – bez względu na to jaką pracę wykonujesz. I wtedy kto kupi paliwo ? :) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              To wszystko nie ma sensu. Ja wolę kontakt z żywym człowiekiem zawsze można pożartować. Zagadać atmosfera się rozluźnia. Jak jest fajny sprzedawca albo lepiej sprzedawczyni :) to już w ogóle dużo lepiej się podpisuje umowę.
              To co piszę Prowokator jest prawdą jednak to jest straszne niebawem usiądziesz w toalecie a na papierze będą nadrukowane reklamy. Wszechogarniająca reklama nie jest niczym dobrym ludzie mają już jej po dziurki w nosie. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Prowokator, a czy ja mówię, ze to jego wina?
              Przecież doskonale wiem, że on ma nad sobą szefa, który ma nad sobą szefa, który ma nad sobą szefa i że jego praca zależy od tego ile sprzeda tych piep*** spryskiwaczy i ile wciśnie kart rabatowych. Tyle, że ja po prostu nie mam ani czasu ani ochoty tego wysłuchiwać.
              Jak na bezobsługowych będzie trzeba obowiązkowo słuchać reklam, to kto wie może wrócę na stacje tradycyjne.

              Cóż, być może nas wszystkich kiedyś zastąpią maszyny, ale jak już nikt nie będzie pracował i nikt nie będzie mógł kupić benzyny to największy problem będą mieli producenci. Raportuj

  27. Prowokator napisał(a):

    Zbieranie wyników w tej ankiecie zostało zakończone.

    No trudno. Raportuj

  28. qwerty napisał(a):

    Cuś wam ta ankieta nie działa! Zamiast niej jest: "Opss… wystąpił problem". To tak jak z waszym Play24 i USSD! Święto jak wszystko działa!
    Raportuj

  29. artur napisał(a):

    Gruszka chyba w ogóle nie czyta tego bloga bo by wiedział dlaczego nie kupujemy online. Wystarczy poczytać ale to chyba zatrudne ! Raportuj

  30. ADAM napisał(a):

    Czyta czyta tylko nie jest sztuka wszystkie posty przeczytac bo by zabraklo dnia i nocy Raportuj

  31. nosfera2 napisał(a):

    kiedy będzie gingedbeard dla lg? Raportuj

  32. Darek napisał(a):

    Ankieta już nie działa, więc odpowiem teraz. Chcę przedłużyć abonament przez internet ( robię tak od kilku lat np. w TP ), ale Play mi to uniemożliwia. Po pierwsze – ceny telefonów. Pytałem kilka razy na tym blogu, ale nikt nie raczył odpowiedzieć – dlaczego ceny telefonów zamawianych przez internet są wyższe niż w cenniku? Druga sprawa – dostępność telefonów. Prawie nic nie ma a czasami jest tak, że jest opcja dodaj do koszyka i dopiero później komunikat, że zamówienie nie może zostać zrealizowane. Wystarczy? Raportuj

  33. gosc napisał(a):

    A ja mam pytanie – gdzie można sprawdzić stan zamówienia ? Niby w mailu dostałem info,że historia zamówienia, ale ni cholery nie wiem,gdzie to znaleźć i robi się klop Raportuj

  34. jahu napisał(a):

    I ankieta kaput :( Raportuj

  35. pemose napisał(a):

    "Wiemy, że kupujecie nasze oferty (nic dziwnego – są świetne)" – co za skromność :P Raportuj

  36. Poll napisał(a):

    Opss… wystąpił problem Raportuj

  37. Prowokator napisał(a):

    Jutro wieczorem ;) Raportuj

  38. Brajan Bańkowski napisał(a):

    Ludzie, ktorzy czekali na konkurs nabici w butelkę? :-) Raportuj

  39. divhashmorex napisał(a):

    heh, nie ma to jak wrodzona skromność….

    Niestety, Panie Marcinie, w tej sieci wcale nie jest różowo :) Raportuj

  40. khem khem napisał(a):

    "Opss… wystąpił problem" Raportuj

  41. Rogi napisał(a):

    O oł, ktoś tu kasuje komenty. Raportuj

  42. Damian napisał(a):

    Ktoś mi powie dlaczego dwa moje komentarze się nie ukazały? :) Raportuj

  43. jakaczmarek napisał(a):

    no i po konkursie :P Raportuj

  44. Brajan Bańkowski napisał(a):

    W imieniu swoim jak i innych klientów Play chciałem serdecznie podziękować, za Pana słowność, jak i nasz poświęcony czas.
    Pozdrawiam Raportuj

  45. matiplay napisał(a):

    W imieniu swoim i wszystkich blogowiczów i myślę ze nikt mi nie bedzie mial tego za zle serdecznie dziekuje za merytoryczny konkurs ,za slownosc ,za jasne uczciwe zasady ,ja w moim przypadku nie moge napisac ze stracilem czas bo zawsze siedze do pozna i jak nie bylo konkursu to trudno zycie trwa dalej ale to ze ludzie czekali bo wiem ze byli tacy jest wielce niestosownym posunieciem z waszej strony mozna bylo napisac chociaz male sprostowanie nie bedzie bo nie bo czasu nie mielismy wymyslec pytań itp sadze ze kazdy takowe jasne zasady by uznał i by bylo po krzyku ja nie mam zalu ale szkodzi mi ludzi ktorzy czekali.Najpierw niesprawiediwa ocena opisu aplikacji blogowicza jahu teraz to nie schodzcie na psy Prosze!!!!!! Dobranoc
    Raportuj

  46. matiplay napisał(a):

    Jestem w szoku zawalu dostane konkurs o 0:23 chyba specjalnie dla mnie dziekuje ;)
    Raportuj

  47. player napisał(a):

    Wg. Pana Gruszki 0:23 to jest wieczor … teraz jest pewnie dla niego srodek nocy… Raportuj

  48. player napisał(a):

    Ale zdania to sie nie konczy czyms takim :P
    Od tego jest KROPKA (tylko kropka) Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Myślę, że przesadzasz – emotikona na końcu zdania nadaje wyrażeniu pozytywny charakter względem czytelnika.

      Może to zagmatwanie wyszło, ale ja tak tę kwestię rozumiem ;)

      (O, widzisz? Brzmi ładnie ^^) Raportuj

  49. opss napisał(a):

    Opss… wystąpił problem Raportuj

  50. Bogdan napisał(a):

    PLay to po prostu głupia firma.
    Traci klientów przez głupotę swoich pracowników w dodatku DYSKRYMINUJE OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE..
    Opiszę sprawę
    Siostra , inwalidka z niemożnością przemieszczania .
    zaginął telefon więc poprosiliśmy o zablokowanie nr i przesłanie nowej kart sim .Nr zablokowali ale nowej kart sim nie prześlą każą iść do salonu a salon 40 km ,albo upoważnienie przez notariusza który jest też 40 km od zamieszkania.
    Co ciekawe nie ma problemu z przesłaniem jak zakupi się abonament czy tel przez sklep internetowy.
    Czyli ma płacić za coś z czego nie może skorzystać !
    Pisałem do Pana Gruszki ale mnie olał .
    Mamy w Play 4 numery i na szczęście niedługo się kończą , za ten jeden siostra zapłaci bo nie ma innego wyjścia ale NIGDY więcej do Play ,choćby by był za darmo !
    Chamstwo i niekompetencja !
    Mogę zapłacić więcej u innego operatora ale nikt nie będzie nas traktował jak śmieci. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty