Tako rzecze rzecznik Play

LOT i Play – startuje wspólna kampania

Play z agencją Grandes Kochonos i przy współpracy z liniami lotniczymi LOT, przygotował kampanię „LOT Z PLAY”.
W kwietniu, w konkursie przeprowadzanym na wybranych lotach, każdy pasażer może wygrać główną nagrodę – najnowszy model smartfona Sony Xperia? S. Wystarczy, że napisze na kuponie konkursowym, z czym kojarzy mu się marka Play.

Dla pasażerów linii lotniczych LOT przygotowano również atrakcyjne gadżety, m. in. Przewodnik Podróżnika ? zabawny informator o 8 miastach świata znajdujących się na trasach LOT-u, zawierający także rozmówki i łamigłówki.
Dodatkowo, dołączając do Play, można otrzymać aż do 15000 mil w specjalnej ofercie Miles & More w Play do wykorzystania na bilety – nagrody na trasach europejskich i światowych, pobyt w hotelu oraz wiele innych atrakcji.

Media: CLP, prasa, Internet

Start kampanii: 1 kwietnia 2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Bartek Grala (art director) Daniel Piecka
(copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom

Komentarze

  1. Krzysztof napisał(a):

    Beda jakieś zmiany w fresh? ja poprosze pakiety internetu z lejkiem w taryfie stan darmowy do play. Raportuj

  2. Wanabe napisał(a):

    Zapytam i tu.
    Czy Htc One x, oraz s będą dostępne w Play.
    Dziękuję za odpowiedź, o ile takowa się pojawi ;) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      To nie są tanie zabawki. Myślę, że tak. Wszystko zależy od tego jak duże będzie zainteresowanie i jaką cenę zaproponuje nam producent.Raportuj

      • Ale na pytania dotyczące wprowadzenia Sony XPERIA S do oferty odpowiedzi nie mogę uzyskać… Dzięki PLAY! Raportuj

        • Wanabe napisał(a):

          Nie zawracaj sobie tym fonem głowy, weź lepiej pomyśl o Htc one s, lepszy za podobne pieniądze.
          Raportuj

          • @Wanabe, nie będę się wykłócał, bo szkoda mi mojego czasu. HTC od ponad roku nie pokazało nic świeżego. Pozwól, że sam to ocenię i wybiorę sobie telefon. A nie… Przecież miałem już okazję pobawienia się jednym i drugim. Już wybrałem. Dziękuję. Raportuj

            • Wanabe napisał(a):

              Spoko, ja ci nic nie każę, ani się nie wykłócam, ponad to mi także szkoda twojego czasu.
              Natomiast pozwolisz, że się nie zgodzę co do stwierdzenia o świeżości htc.
              Dyskretna rewolucja, tak bym to określił, co do htc oczywiście. Pozdrawiam Raportuj

          • Hesss napisał(a):

            One S? u producenta droższy o 300, niższa rozdziałka, pentile… z drugiej strony lepszy procek i wygląd. mnie jednak te pentile odpycha… Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          Jest identyczna jak odpowiedź powyżej. Raportuj

      • Wanabe napisał(a):

        Zdaję sobie sprawę,że to kosztowne cacka, ale zakładam, iż zainteresowanie będzie spore.
        Oby jak najszybciej i w super cenie! Pozdrawiam Raportuj

      • bartolinio napisał(a):

        a jak sprawdza się takie zainteresowanie??? na podstawie czego? zapytań w BOK? zapytań w salonach? Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Mniej więcej sobie na to pytanie odpowiedziałeś :)

          Przecież na rynku robi się różnego rodzaju ankiety i sprawdza jaki jest popyt. Raportuj

  3. Krzysztof napisał(a):

    Polski lot to katastrofa,strach tym latać wysłużone maszyny… niemają nawet boeinga 747-400. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No to dopiero nowoczesna maszyna z końca lat 60-tych. To, że jest niezawodna wcale nie oznacza nowoczesności. Znacznie nowocześniejszym i statystyce się kłaniającym jest 777-346. Raportuj

  4. krzysztof napisał(a):

    Kiedy będą dostępne cenniki i regulamin formuły dla firm? Raportuj

  5. gsd napisał(a):

    Czy będzie odświeżenie oferty Play Domowy ? Raportuj

  6. pawel_k napisał(a):

    a co z htc one v? czy będzie dostępny i jeżeli tak, to kiedy? Raportuj

  7. justyś napisał(a):

    12 zł za 100 mb to nieźle macie w głowach aby tyle przepłacać.

    nazwa agencji nie jest zbyt profesjonalna Grandes Kochonos Raportuj

    • Wojtek napisał(a):

      Większość agencji reklamowych ma nietypowe, kreatywne nazwy, z poczuciem humoru lub z innych powodów wpadające w oko/ucho.
      A poza tym to chyba nie nazwa jest najważniejsza, tylko efekty ich pracy, a te wydają mi się fajne, ale krytykować jest łatwo i nic wysiłku to nie kosztuje, więc zawsze wielu chętnych na pewno się znajdzie. Pewnie i tym razem. Raportuj

  8. Wojtek napisał(a):

    Jak takie układy macie to może poleci ktoś po telefony ? Raportuj

  9. Rafał napisał(a):

    A kiedy wróci ekstra 30% za doładowanie przez facebooka dla oferty Lubie to Raportuj

  10. LetsPlay napisał(a):

    W jednym z programów lojalnościowych dużego koncernu paliwowego w podobnej akcji Miles&More udało mi się zebrać tyyyle punktów…, że chyba starczyłoby na jedno kołowanie na pasie startowym :-) Raportuj

  11. Marcin napisał(a):

    Szkoda że nie poprawiliście tej ręki, wygląda bardzo nienaturalnie. Raportuj

  12. Jacek napisał(a):

    Może wizerunkowo to coś da, niektórzy lubią snobować się na miles&more i takie tam. Dla mnie liczy się konkret: pakiety internetu z lejkiem w każdej taryfie( mam taryfy Biznes), usługa która za stałą opłatą rabatuje połączenia międzynarodowe w wybranych lub wszystkich kierunkach, analogicznie usługa dla roamingu…nie żadne pakiety roaming na ileś tam dni, to tematy dla urlopowiczów, ja potrzebuję ich na stałe i do pracy jak wielu z nas. Druga sprawa Oferty Specjalne w Biznesie, czeka się na nie w nieskończoność. Play to nie jest panna na wydaniu a my nie jesteśmy kawalerami którzy zabiegają o jej względy. Mimo sympatii i wielu usług na koncie twierdzę że tracicie przez to wielu klientów którzy dostają. Wartością Play dla większości jest cena, może jeszcze przejrzystość ofert i niech tak zostanie. Raportuj

  13. Tomek napisał(a):

    Chamstwo w BOK!!! Jeszcze wczoraj miałem dwa rozpatrywane zgłoszenia a już dzisiaj mało tego że brak odpowiedzi jak i tych zgłoszeń! Chamstwo! Chamstwo! Chamstwo!!! Raportuj

  14. szemrany typ napisał(a):

    Panie Marcinie a co z tą nową serią XPERIA. S jest chyba najdroższym modelem ale myślę że P i U to będą hity Raportuj

  15. Prezes napisał(a):

    Telefon do wygrania tylko na lotach w klasie business? Raportuj

  16. bascari napisał(a):

    A ja chciałam się zapytać o dostępność Samsunga S8500 Wave oraz Wave II czy wogóle będą jeszcze dostępne?? Raportuj

  17. bartek napisał(a):

    bardziej o Lotu pasowałby mi Ryanair podobny profil działalności jak w Playu, niby tanio, taka sobie obsługa a jak chcesz dobrać bagaż(telefon) to płacisz dużo:)
    Raportuj

    • Wojtek napisał(a):

      A ciekawy jestem ile to by dla Ciebie było mało za telefon. Bo ile nie dać, to zawsze za mało. Pewnie za topowy telefon w abonamencie za 40zł chciałbyś zapłacić 1zł. Jeśli mówisz, że dużo, to chociaż powiedz kto daje taniej przy tej samej wysokości abonamentu i ilości minut/MB w abonamencie… Malkontencie kolejny… Raportuj

    • Poll napisał(a):

      To przeleć się do Stanów które tak tu wszyscy za przykład taniości podają, i kup bilet np: Detroit-Phoenix. Nawet za szklankę H2O będziesz musiał dopłacić. O bagażu nie wspominając. Raportuj

  18. Misza napisał(a):

    Kiedy w e-shopie będą dostępne nowe abonamenty BlackBerry i BB Curve 9360? Raportuj

  19. pawel_k napisał(a):

    jak wygląda sprawa tych 15000 mil? istnieje już jakiś regulamin dotyczący tej sprawy? Raportuj

  20. Asiaaa napisał(a):

    Mam pytanie czy oferta formula 4.0 w abonamencie 79 zl (bez tel) plus ten dodatkowy 1GB dotyczy rowniez osob przedluzajacych umowe w play? Raportuj

  21. pemose napisał(a):

    Marcinie możesz raz konkretnie odpowiedzieć na pytanie milionów Freshowców ??? Kiedy będzie odświeżony Fresh??? Raportuj

  22. wkurzonynaplay napisał(a):

    Rozumiem, że to pierwszy krok w kierunku zapewnienia zasięgu Play w samolotach. Raportuj

  23. s1k0r3k napisał(a):

    A co to dla nas klientów daje, że LOT jest Waszym klientem? Raportuj

  24. Poll napisał(a):

    kiedy wreszcie zlikwidujecie 1 za 2 ? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      nie podoba mi się masa trefnych ogłoszeń sprzedaży czegoś – dzwonisz a pseudosprzedawca zwodzi itp nabija sobie tylko gówniarz minuty w tej promocji a ja marnuję czas Raportuj

  25. hserf napisał(a):

    Play na kartę
    Czy w chwili obecnej powróciliśmy do promocji doładowań 30% na facebook , e-doladowaniaplay.pl ?
    5zł do każdego doładowania za min 20zł zakończyło się 31.03.2012 roku.
    Na e-doladowaniaplay.pl jest informacja o premii 5 zł do doładowania za min. 20 zł.
    Sytuacja nie jest jasna. Proszę uprzejmie o wyjaśnienie. Raportuj

    • vbc napisał(a):

      w playu nikt ci nic nie wyjasni, pelna olewka klienta – jak zwykle dezinformacja!! Raportuj

      • Poll napisał(a):

        przecież rzecznik nie jest od tego Raportuj

        • vbc napisał(a):

          a niby od czego jest? niech chociaz powie ze jeszcze trwaja prace, cokolwiek, a tu cisza Raportuj

          • Poll napisał(a):

            od pokazania ci gdzie cię ma operator z twoimi pytankami Raportuj

            • vbc napisał(a):

              zgadza sie. tym, ze sie nie odzywa wogole pokazuje gdzie ma pytania ludzi Raportuj

            • pemose napisał(a):

              Ja również zauważyłem że pytania o Fresh stanowią duży problem ! Oferta na kartę zeszła na margines obojętności Play ! Raportuj

            • s1k0r3k napisał(a):

              Już od dawna Play pokazuje, że stawia na pierwszym miejscu abo i to wysokie abo:-) Ale bez telefonu oczywiście. PF nie jest taki zły, ale jako użytkownik Abonamentu w Play i Heyah, piszę, że Play ma dużo gorszy zasięg i jakość rozmów (mimo 3 sieci i sztywno ustawionego Plusa). Teraz jest ofertowo "podobny" do H, a jak ma być podobny, to wybieram lepszy jakościowo. PF ratowały pakiety, dodatki i bonusy. Niestety niewiele zostało. Miało być prosto, a jest zakręcone. Pakiety w profilach się wykluczają. Kiedyś sporą ilość klientów namówiłem na Play, ale kiedy prawie rok temu ciotka mnie zapytała o ofertę PF, to sam się już pogubiłem, co i jak się uruchamia, jakie pakiety może uruchomić w którym profilu, jak pokazać nieobeznanemu klientowi, jak się ręcznie ustawia sieć. Wiele wybaczałem Play'owi, bo to młody braciszek, ale tłumaczenie że jest wszystko ok, mimo tego, że widzimy że nie jest, jest trochę nie fer w stosunku do nas, klientów. Raportuj

            • s1k0r3k napisał(a):

              Dlatego PF od grudnia jest u konkurencji na H:-) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie zgadza się. Przeciez nie on decyduje o tym co mu wolno napisać/powiedzieć a czego nie. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            No to se wyobraź że te prace jeszcze trwają i tyle. Nic prostszego. Raportuj

  26. Krzysiek napisał(a):

    Ja mam dwa pytania na które nie mogę znaleźć odpowiedzi :
    1) Czy / Kiedy będzie możliwa migracja z Play Fresh do Super AI MAX tylko SIM (tak jak to materiały konferencyjne podają) ?
    2) Czy planowane jest wypuszczenie aktualizacji dla LG OPTIMUS BLACK (do Android Gingerbread) ? Rzecznik POMARAŃCZY podał do wiadomości, że taka aktualizacja będzie miała dla ich klientów do połowy kwietnia. Zależy mi na odpowiedzi, bo nie wiem czy mam łamać warunki gwarancji robiąc aktualizację na własną rękę rezygnując z 'Brandowego Softu'. Dziękuję i Pozdrawiam! Raportuj

    • kot w butach napisał(a):

      Jeżeli aktualizujesz na oficjalny SOFT to nie tracisz gwarancji producenta. Raportuj

      • Krzysiek napisał(a):

        Pod warunkiem, że taki SOFT dla danej ścieżki softu istnieje. W moim przypadku, posiadam telefon zakupiony w PLAY z brandowym softem wersji V10A – aktualizacja inna niż na brandowy wyższej wersji jest niemożliwa.

        Mogę oczywiście zroot'ować telefon, podmienić oprogramowanie na V20O (niebrandowe), tylko, że nie zrobię tego przy wykorzystaniu narzędzi przewidzianych dla użytkownika końcowego tego telefonu. Czyli dokonać modyfikacji niezgodnej z regulaminem gwarancji. Raportuj

        • kot w butach napisał(a):

          Ostatnio aktualizowałem S2 przez Odina. Z brandowanego softu przeszedł na niebrandowany oryginalny (z niższego na wyższy). Raportuj

          • fazzzi napisał(a):

            Mam Black-a w RBM. Lg twierdzi że ewentualna zmiana softu na nieobrandowany wiąże się z utratą gwarancji. Można co prawda powrócić do starszej wersji ale to inna bajka :) Zauważłem że użytkownicy trochę narzekają na forach na soft 2.3 na Black-a. Raportuj

            • fazzzi napisał(a):

              *zauważyłem miało być :) Tak przy okazji, jest szansa na nowy soft do Black-a w RBM ? Raportuj

  27. zaq13 napisał(a):

    Witam

    za 6 dni kończy mi się 2 letnia umowa i wysłałem przeniesienie do play fresz .
    pojawiła się tu na blogu oferta za 39zł Tylko sim 1gb i 400min na 12miesiecy.
    chciałem w to wejść przez e-sklep nie udało sie.
    telefonicznie tez nie.
    napisałem zgłoszenie w play24
    to pani dzisiaj zadzwoniła i stwierdziła, ze ma dla mnie lepsza ofertę przedłużeniową dl mnie w postaci.

    promocji RePlay Stan Darmowy bez telefonu. Przez cały okres Umowy proponujemy nawet do 240 minut do wszystkich sieci krajowych za jedyne 24,50 zł zamiast 49 zł. Czas trwania Umowy to zaledwie 12 miesięcy.
    Dodatkowo:
    -promocyjny pakiet 50 minut do wszystkich, za darmo przez pierwsze 6 miesięcy oraz Stan Darmowy w Play przyznawany bezpłatnie na okres 6 miesięcy.

    to jej odpowiedziałem ze ja chce ten abonament za 39zł z 400min i 1gb internetu

    na to ona stwierdziła, że na stronie pana gruszki jest błąd i ze te abonamenty nie istnieją.
    Raportuj

  28. cbool napisał(a):

    Manie Marcinie dlaczego w taryfach fimowych w opcji bez telefonu nie ma abonamentu z zaszytą transmisją danych podobnie coś na wzór allinclusiv max bez telefonu. Raportuj

  29. scepa napisał(a):

    Tak się wszyscy przyzwyczaili do pakietów i okresów ich ważności, że prawie nikt nie wspomina o NORMALNOŚCI.
    NORMALNOŚĆ jest wtedy, gdy zapłacone np. 400 minut mogę wykorzystać jak chcę i kiedy chcę.
    Dlaczego po upływie jakiegoś sztucznego odcinka czasu mam tracić to za co zapłaciłem?

    Jeżeli panowałby rzeczywiście wolny rynek, to na pewno znalazłby się taki operator, który by tę NORMALNOŚĆ wprowadził, a wtedy musieliby to zrobić wszyscy, żeby im klienci nie uciekli.
    Na naszym pseudo-rynku starannie sterowanym przez państwo i ciche umowy między kilkoma operatorami ta jawna kradzież jest uprawiana w majestacie prawa.
    Klient jest zmuszany do rozmawiania w trybie miesiączkowym.
    Takie praktyki – podobnie jak piramida finansowa – powinny być zakazane prawnie. Raportuj

  30. Tomek napisał(a):

    JAKIM TRZEBA BYĆ FAŁSZYWYM ? żeby najpierw dać rekompensatę w związku z długim wyjaśnianiem informacji co do usługi TELEPLAY a teraz twierdzić że ta rekompensata to bonus z promocji polec ofertę znajomym na kartę !!! Jeśli już to bonus ma być na dwóch numerach a nie na jednym. 42538626 Raportuj

  31. sdfsdf napisał(a):

    czy wam sie zdaje też, że ręka pilota na telefonie jest tak dziwnie nie proporcjonalna ;] Raportuj

  32. Sev napisał(a):

    A co z pakietami SMS we fresh'u? Teraz nie ma żadnych… Raportuj

  33. Michał napisał(a):

    Mam pytanie donoście programu Miles&More.
    Czy są przewidziane jakieś promocje dla osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami?
    Czy planowany jest jakiś program lojalnościowy, w którym będzie można zdobywać mile? Raportuj

  34. Uciekam.z.T-Mobile napisał(a):

    Kiedy do sklepu internetowego wróci Arc?? Przymierzam się do wzięcia go w przejściu do PLAY w Stanie Darmowym 59, boję się, że go nie będzie, a jest to jedyny sensowny smartfon w średnim abonamencie. Raportuj

  35. Jan napisał(a):

    Ten pilot wygląda dziwnie. Nie chodzi nawet o wielką (tradycyjnie) łapę, ale mundur, wyraz twarzy… Jakoś nie kojarzy się z bezpieczeństwem i profesjonalizmem. Raportuj

  36. Jakub napisał(a):

    dlaczego 15 tys mil dostają tylko klienci którzy przedłużają/ podpisują nową umowę głosową i to tylko w salonie a przez internet już nie??
    Raportuj

  37. krzysztof1970 napisał(a):

    Wolałbym dostawać mile za każdy miesiąc zapłaconej faktury. Coś na kształt tego co jest na rynku niemieckim. Druga sprawa, to jestem zaskoczony, że miles and more wybrał innego partnera telekomunikacyjnego niż T-mobile. Czyżby Warszawka miała wolną rękę i nie musieli sę pytać Frankfurtu? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty