Tako rzecze rzecznik Play

PLAY zgarnął pulę nagród na Gali MOBILTY Trends 2013

Szanuje tylko jeden typ nagród. Te, które dostajemy dzięki głosom klientów. Tak właśnie stało się wczoraj – czytelnicy magazynu Mobility zdecydowali w głosowaniu internetowym, że zasłużyliśmy na Złote Belle Mobility w kategorii PrePaid (oferta na kartę) i PostPaid (abonament). Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za każde jedno kliknięcie. Gdybym tylko mógł postawiłbym każdemu z Was piwo ;-) (nieletnim oranżadę)

Nagrody odbierał Bartosz. Zobaczcie jak bardzo chłopak był zadowolony:

bartek_dobrzynski_mobility2013

Szanowne Jury zdecydowało się przyznać nam nagrodę również w kategorii Operator Roku 2012, za co również dziękujemy. Jesteśmy mile zaskoczeni bo zwykle telekomunikacyjne gremia fachowców nie darzą nas specjalną sympatią (chyba z uwagi na bardzo konserwatywne poczucie humoru). Niestety nie zostałem człowiekiem roku i cierpię, bardzo ;-)

 

 

Komentarze

  1. Dariusz Tarczoń napisał(a):

    Nie martw się :)

    Za rok na pewno uda Ci się zostać człowiekiem roku! :)Raportuj

  2. tom napisał(a):

    Zapomnieliście dopisać, że chodzi o kategorię „Najgorszy Operator Roku 2012”Raportuj

  3. Złośliwa i Kłótliwa Zocha napisał(a):

    no to piwo :) tylko co tam piszczy na łączach o 1800, DCS i LTE? bo coś sprawa przetargu ucichła…Raportuj

  4. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    UKE nie rozstrzygnęło jeszcze przetargu, czeka na opinie UOKIK. Niby roztrzygniecie początek lutegoRaportuj

  5. tl111 napisał(a):

    W jury kogoś po….ło. W RPKOM piszą, że człowiekiem roku został Witucki, a nie szef operatora roku 8-/. To co, playowi to samo przyszło ? Z powietrza ? Bez nadzoru ? Witucki człowiekiem roku bo „zamienił siekierkę na kijek”.Raportuj

  6. Boromeusz napisał(a):

    Gratuluje – wam i sobie :-)Raportuj

  7. Diego_Armando napisał(a):

    Gratulacje! Pomimo, że co jakiś czas krytykuje (mam nadzieje, że merytorycznie) to jednak mój klik miał kolor fioletowy:)Raportuj

  8. konsultant napisał(a):

    a ja mam tylko jeszcze jedno pytanko, no może dwa odnośnie nowych ofert:
    1) jak to jest, że nasza konkurencja może dać klientom nawet 6 miesięcy abo gratis a my nie możemy dać nawet tych śmiesznych 50% gratis przez 3 miesiące jak było w SD i AI?
    2) jak w nowych taryfach sprawdzić stan konta (min i sms), żeby się nie zdziwić jak już zacznie się przekraczać abonament? Dziś sprawdzałem klientce *101# i tam jest tylko info o niezapłaconych fakturach i kwocie poza aboRaportuj

    • sebo666666 napisał(a):

      2) Kod *111# . Tu wszystko sprawdzisz.Raportuj

      • konsultant napisał(a):

        no tyle to wiem ale klientom w wieku powiedzmy 50+ może być ciężko się połapać… oferta miała być prosta i przejrzysta a chyba najprostszym sposobem jest pakiet złotówekRaportuj

        • PeeN napisał(a):

          A ty się panie konsultancie nie możesz zapytać wsparcia sprzedaży o takie rzeczy tylko pytasz ludzi na blogu? Czyż to nie ty masz przypadkiem uświadamiać klientów, a nie na odwrót?Raportuj

    • Dexter napisał(a):

      A to już nie działają w nich kody *102#, *105# , *107# , *109# ?Raportuj

      • Dexter napisał(a):

        Regulamin Punkt 7.H
        Aby sprawdzić stan minut oraz SMS/MMS w pakietach należy wybrać i zatwierdzić na
        klawiaturze telefonu krótki kod *105# aby sprawdzić liczbę minut lub *109# aby sprawdzić
        liczbę SMS/MMS Wpisując powyższe kody Abonent otrzyma odpowiednio informację
        dotyczącą stanu liczby minut lub SMS/MMS pochodzących z pakietu minut oraz SMS/MMS
        lub innych pakietów minut, SMS, MMS, jeŜeli są aktywne.Raportuj

  9. Magda napisał(a):

    Jak to jest z tymi nagrodami jak oszukują klientów !!!!

    http://forumplay.pl/showthread.php/3358-Oszukana-umowa-play-promocja-red-bull-mobile-grupon-iii

    Proszę rzecznika o interwencje w tej sprawie !!!Raportuj

  10. Dexter napisał(a):

    No to Superrrrrrrrrrr :) Gratki . Posypały się pierwsze miejsca w Rankingach z początkiem roku widzę :)Raportuj

  11. Darzbóbr napisał(a):

    Osoby, które mają problemy np. z wątrobą lub cukrzycą i nie powinny spożywać wymienionych napojów, co dostaną?Raportuj

  12. grzegi napisał(a):

    Marcinie gratulacje – podobnie jak Diego (pozdro!) czasem Was krytykuję (staram się merytorycznie), ale darzę Was wielką sympatią. Szczere gratulacje dla całego zespołu!

    P.S. Kiedy oficjalnie będą kandydatury na zgniłe gruchy? ;)Raportuj

  13. toto27 napisał(a):

    Gratulacje :) i tak dalej za rok zeby kolejna nagroda sie pojawiła i to nie jedna, no troll konkurencji komentuje ale zazdroscicie play ze takie nagrody dostaje oj az was sciska w gardle co :DRaportuj

  14. toto26 napisał(a):

    Tez zle czasem komentowałem wasza siec ale zmieniam zdanie za wprowadzenie nowej formuły do oferty abonamentowej byłem w salonie i na dniach podpisze umowe mogłem wybrac t-mobile plus orange ale wasz fioletowy kolor mnie przyciaga :)) jeszcze raz gratuluje z NagrodyRaportuj

  15. Robert Olejnik napisał(a):

    Moje gratulacje Marcinie, a co do piwa ( ja już mogę, zwłaszcza że po 13-tej ) to mam nadzieję że kiedyś jeszcze wypijemy ;-)Raportuj

  16. falcong700 napisał(a):

    No proszę tu się chwalimy, a w innych tematach nikt nie jest łaskaw odpowiedzieć na zarzuty w sprawie BOK, i oferty przedłużeniowej dla obecnych abonentów. Czy to już będzie standardem ze będzie się premiowało tylko przechodzących z innych sieci?? A swoich obecnych będziecie mieli w czterech literach???Raportuj

  17. TOmasz napisał(a):

    No świetna oferta postpaid, na którą złożyłem zamówienie w zeszłą niedzielę. Jutro piąty dzień, a zamówienie nawet nie zostało wysłane. Jakaś porażka. Co wy, telefon zamowiliscie dopiero u producenta?Raportuj

  18. s1k0r3k napisał(a):

    Super nagroda. Ale podniecać się nią mogą klienci którzy wybiorą operatora, który jest najbardziej reklamowany i którzy nie orientują się w temacie telco. Uuuu, najlepszy operator, najlepszy pripajd. To pewnie play. Ale czym on teraz góruje nad innymi? Nikt nie odpowie (ale z sensem i na temat pollinko) Natomiast większość czytelników bloga porównuje oferty. I od 6 – 12 m-cy oferta Play nie jest atrakcyjniejsza niż np. Plusa, a telefony są kilkakrotnie droższe. A więc gratuluję plejowi, że dostał nagrodę od kolegów wzajemnej adoracji, natomiast od klientów jakoś nie słyszałem, żeby ktoś o głosy pytał i na Plej głosowali. Rozumiem, że pollanka wykupił wszystkie telefony z magazynów, ale w jaki sposób klienci mogą byś zadowoleni, skoro nie mogą u was kupić telefonu KTÓRY PROPONUJECIE W PROMOCJI DO ABONAMENTU?Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ktoś jednak te telefony kupił i zapewne jest zadowolony. Kliknął więc na fioletowa krostę. Ty jesteś niezadowolony ze wszystkiego więc mogłeś kliknąć na resztę barw. Czemu tego nie zrobiłeś by oni wygrali?Raportuj

      • Fan napisał(a):

        Wczoraj pytałem w salonie o SGS II . – Oczywiście że nie ma :-)
        A na pytanie czy mogą sprowadzić to miła pani mnie poinformowała że nie ma od 3 miesięcy….
        Więc ostatni zadowolony kupił SGS II 3 miesiące temu.Raportuj

        • s1k0r3k napisał(a):

          Pol zna wszystkich, którzy kupili telefony w promocji i on ręczy własnym słowem, ze telefony są na stanie dla każdego, kto jest zainteresowany kupnem. Bo jak ktoś kupił (a pol go zna) to 10 mln klientów też może. A jak ktoś pisze coś innego, to jest z konkurencji.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Od 3 miesięcy ta miła pani nie ma go w swoim salonie co nie oznacza, że w salonie w Chłopkach Górnych go brak. Wiele osób szuka BB9900 i nie może znaleźć, a ja widziałem go w salonie w Sochaczewie 3 dni temu.Raportuj

          • Fan napisał(a):

            Pol naprawdę się cieszę że jest w Sochaczewie. Ale ja niestety po telefon tam nie pojadę :-) Mnie interesuje moje miasto, najbliższe miasto albo internet. Skoro jest w ofercie podstawowej to powinien być i tyle. W przeciwnym wypadku to tylko ściema operatora. Widzę że czytasz często wpisy więc nie jest dla ciebie tajemnicą że sporo innych osób szuka tego telefonu od dłuższego czasu i ciągle go brak. A co do dostępności innych modeli to kolega obdzwonił ostatnio 11 salonów w poszukiwaniu jednego z 3 interesujących go modeli z oferty podstawowej – nie było.
            Dostępność tel w play to ok 30 % :-(Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No dobrze, że się cieszysz ale nie pisz, że ostatni zadowolony klient kupił go 3 miesiące temu. Chyba, że masz na myśli tylko twój salon.Raportuj

      • s1k0r3k napisał(a):

        Interesuję się telekomunikacją, ale wcześniej jakoś nie słyszałem ani o tym konkursie, ani o głosowaniu klientów. Widocznie za słabo się interesuję, ale skoro ja nie słyszałem to pewnie i 99% Polaków nie słyszało. Szczerze, na ofertę postpaid bez telefonu zagłosowałbym na Play, ale z telefonem na Plusa który Playa bije ceną słuchawek. Natomiast Prepaid Play już dawno nie żondzi i nagrodę mógł dostać tylko za zasługi za wcześniejsze lata.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty