Tako rzecze rzecznik Play

Visual Voicemail dla iOS w Play

Część z Was już pewnie zauważyła, że kilka dni temu po podłączeniu iPhone do iTunes pojawiła się aktualizacja ustawień operatora. Dzięki tej aktualizacji można aktywować usługę poczty głosowej w telefonie, czyli visual voicemail dla iOS.

Jak działa usługa?

vv1

„Poczta Głosowa w Telefonie” pozwala na wyświetlanie, przeglądanie i odtwarzanie wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na telefonie. Po otrzymaniu nowej wiadomości głosowej w telefonie pojawi się ikona Poczty głosowej z informacją o liczbie nieodsłuchanych wiadomości. Dodatkowo, bezpośrednio z aplikacji istnieje możliwość nagrania swojego powitania.

Aplikacja wyświetla szczegółowe dane wiadomości takie jak:

– numer lub nazwa kontaktu osoby pozostawiającej wiadomość

– data i czas otrzymania wiadomości

– długość wiadomości

vv2 vv3

Samo odsłuchiwanie wiadomości może odbywać się poprzez głośnik słuchawki, system głośnomówiący lub przez słuchawki. Główną zaletą usługi jest możliwość odsłuchania konkretnej wiadomości a nie wszystkich po kolei jak to jest w przypadku zwykłej Poczty Głosowej. Maksymalna ilość wiadomości w skrzynce to 20 sztuk. Czas aktywacji i dezaktywacji usługi to 24h.

vv4 vv5

Aby skorzystać z Usługi należy wgrać aktualizację konfiguracji i oprogramowania telefonu iPhone 4, 4S, 5. Po aktualizacji w telefonie ikona Poczta Gł. kierowała będzie bezpośrednio do listy wiadomości poczty głosowej. Koszt aktywacji dezaktywacji usługi 0 zł. Koszt transmisji danych w ramach usługi jest darmowy.

Jak aktywować usługę?

Przede wszystkim należy się upewnić, że w telefonie zainstalowane jest najnowsza konfiguracja operatora. Podłączamy telefon do iTunes, jeśli pojawi się monit o instalację ustawień – zatwierdzamy.

Następnie aktywujemy usługę za pomocą kodu QR:

vv_qr

lub

  • wyślij sms o treści START na bezpłatny nr 80808.
  • aby sprawdzić stan usługi wyslij STATUS na bezpłatny nr 80808.

Dostępność

Usługa dostępna jest w telefonach z systemem iOS (iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5) z aktualną konfiguracją dla Play

Usługa jest bezpłatna.

Regulamin i dodatkowe informacje znajdziecie na stronie Play.pl.

W tym roku wdrożymy podobną usługę dla Androida :-)

Komentarze

  1. Juz 9-tego marca dostałem SMSa od 80808 z zapytaniem czy chcę aktywować Pocztę Głosową w Telefonie. Oczywiście nie aktywowałem bo nie było ani słowem wspomniane o tym, że chodzi o Visual Voicemail. Jakby co to działa także na 3GSie, ale trzeba mieć aktywne internet w telefonie (samo wifi nie wystarczy).Raportuj

  2. Arek Fal pisze:

    No nareszcie! Poczta głosowa na miarę XXI wieku.

    Dzięki :)Raportuj

  3. Jasiek pisze:

    A jak zdezaktywować usługę?Raportuj

  4. OK, ale czym to się różni od normalnej poczty głosowej (pomijając wyświetlanie szczegółowych danych).Raportuj

  5. qhr pisze:

    pkt 12) regulaminu, aby dezaktywować usługę należy wysłać wiadomość SMS na bezpłatny numer 80
    808 o treści STOP PGT. Dezaktywacja usługi nastą
    pi maksymalnie w ciągu 24h.Raportuj

  6. Mateusz pisze:

    Czy na Androidzie będzie to działało wyłącznie w telefonach brandowanych przez Play?Raportuj

  7. Boromeusz pisze:

    Nigdy nie chciałem miec poczty głosowej i nadal – przynajmniej ja – nie potrzebuje – ale jak ktos używa to dobrze że sa coraz lepasze.Raportuj

  8. Chyba jest jakiś problem… Próbuję się zalogować i otrzymuję komunikat na moim iPhonie „Nie można było autoryzować dostępu.”Raportuj

  9. W4Ready pisze:

    1. Kiedy Play Online (większe niż 2GB) i abonamenty „Formuła” będzie można wziąć na czas nieokreślony?

    2. Kiedy zmiany w Play na Kartę (19 gr/min) i odświeżenie Play Domowy?Raportuj

  10. Michal pisze:

    Zróbcie w końcu dobrze działająca usługę teleplay! Oczywiście opartą na aplikacji na IOS. Tym przejedziecie po konkurencji w Polsce jak walec , bo za 3 PLN miesiąc mam praktycznie roaming za darmo…. Dlaczego tego nie rozwijacie ???Raportuj

  11. Emil pisze:

    iphone 4s mam od roku w tmobile. od roku korzystam z tej uslugi w tmobile. Wy dopiero teraz… no faktycznie jest czego gratulowac:PRaportuj

  12. Tadzik pisze:

    Wprowadzacie takie głupoty dla wąskiej elity klientów, którzy posiadają iphone, zamiast uruchomić w końcu roaming t-mobile dla Wszystkich 8,7mln klientów. Coś ciężko ostatnio w play z myśleniem i mam pomału ochotę uciec do virgin mobile.Raportuj

  13. Pablo pisze:

    Usługa fajna, na pewno skorzystam. Ale myślę że w pierwszej kolejności zajmijcie się zasięgiem, mieszkam w Ząbkach, 15 km od centrum Warszawy, a zasięg mizerny, albo brak!Raportuj

  14. Rado pisze:

    Nie wiem dlaczego ale nie dostaje wiadomosci do poczty. Moze ma znaczenie, ze dostaje je jako mmsy.Raportuj

  15. Marcin pisze:

    Hej, a jak to działa w przypadku, gdy wcześniej przycisk poczty głosowej miałem ustawiony, by po prostu na nią dzwonić? Czy po uaktywnieniu tej usługi, automatycznie telefon się przstawi na VV?Raportuj

  16. Iphone pisze:

    Zrobiłem wszystko co wyżej, ale na moim iphonie 5 (IOS 7) nie działa… jak klikam ikonę poczty, to dzwoni normalnie na tradycyjną poczte głosową.Raportuj

  17. vantom pisze:

    Dokładnie.
    Mam ten sam problemna iOS7 (iPhone 5). Po wybraniu ikony poczty glosowej zamiast VV ,dzwoni na normalna poczte.
    Czy długo bedziemy czekac na wprowadzenie nowych ustawień przez play?Raportuj

  18. Mat pisze:

    Mam ten sam problem. iP5 iOS7 i brak VV :(Raportuj

  19. Marecki pisze:

    Podłączam się do wątku o VM na iOS7 iP5. Wyłączenie i włączenie poczty nie pomaga. Kiedy możemy spodziewać się reakcji ze strony Operatora?Raportuj

  20. Mam podobny problem, niby usługa włączona, ale wybranie ikonki poczty głosowej skutkuje telefonem do standardowej usługi.Raportuj

  21. Paul pisze:

    Szanowne Play,

    dlaczego uruchamiacie usługę, która nie działa? Mam podobny problem jak wyżej. Poczta działa tylko w trybie standardowym. Problem ponoć rozwiązuje przesłanie SMSa konfigurującego pocztę głosową ale tego SMSa może wysłać tylko konsultant. Nie zawsze ze skutkiem pozytywnym. Usługę Visual Voicemail wyłączam zawsze podczas wyjazdów zagranicznych i po powrocie przez miesiąc lub dwa walczę z konsultantami… pisze do skutku aż ktoś wnikliwy rozwiąże problem.
    Nie jestem w stanie pojąć dlaczego z tak banalną z pozoru usługą są problemy?

    Czy ktoś z Play raczy zająć stanowisko? :)Raportuj

  22. pawelego pisze:

    Proszę wyjaśnić jak uruchomić usługę vvm, bo po wysłaniu „start” w telefonie nie widać tej usługi. Czy muszę połączyć kablem telefon do komputera i uruchomić iTunes? Poprzednio bardzo długo mi zajęło konfigurowanie i w sumie przypadkiem się uruchomiła vvm. Teraz znowu jej nie mam chyba po aktualizacji oprogramowania w telefonie.Raportuj

  23. pawelego pisze:

    Może trzeba na nowo ustawić hasło do swojej poczty głosowej? Ale jak?Raportuj

  24. Marcin pisze:

    SMS o treści „START” na bezpłatny numer 80808.
    Sprawdzenie stanu usługi „STATUS”.
    Kosztuje to chyba 2 zł/miesiąc. Kiedyś było darmowe….Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty