Tako rzecze rzecznik Play

Już po wszystkim

Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.

Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!

PS: Wszystkie maile jakie dostaję są dokładnie sprawdzane. Sporo osób pisze z Niemiec. Musicie cierpliwie poczekać.

Komentarze

  1. belson napisał(a):

    Przykro ale ja nadal nie mogę korzystać z połączeń i z tego co mi wiadomo znajomi też mają kłopoty. Szkoda bo czekałem na ważny telefon :(Raportuj

  2. kuba napisał(a):

    Kochacie to tylko pieniądze waszych klientów. Spadaj pan banany prostować.Raportuj

  3. Andi napisał(a):

    Ja jestem w Warszawie i sieć nadal nie działa żenadaRaportuj

  4. wodafone napisał(a):

    Ludzie nie dramatyzujcie w Pomarańczy jak stanie Internet to na pół dnia nie da się nic zrobić takich awarii maja 2 na miesiąc a pan Jabłkowy nawet nie przeprosi myśląc że po kościach się to rozejdzie w Playu nawet 2 godziny nie było awarii zostaliście natychmiast grzecznie przeproszeni a wy z tego już robicie sensacje na miarę jutrzejszej okładki w Fakcie…Raportuj

  5. Michał Belka napisał(a):

    jak już będziecie pewni że działa proszę o telefon.Raportuj

  6. Ewa napisał(a):

    Jak można mówić że sieć jest ok jak nawet w W-wie nie działa, może trzeba sprawdzić a potem się wypowiadać.Raportuj

  7. Ewa napisał(a):

    Jest już okRaportuj

  8. Wojt@s napisał(a):

    We Wrocławiu jest już OK, szkoda że to znowu się powtórzyło w PLAYRaportuj

  9. Jack napisał(a):

    Warszawa też miała problemy z siecią.Raportuj

  10. gimenez napisał(a):

    Czyżby serwerownia Netii nawaliła ?? Czy tego drugiego partnera co trzymacie u niego serwery z Podkarpacia ??Raportuj

  11. nolty86 napisał(a):

    Za ten numer z brakiem zasiegu powinniscie jakos to ludziom wynagrodzic.Raportuj

  12. Dariusz napisał(a):

    Czy roaming juz dziala ???? Potrzebuje tel do pracy !!!!!!!!!!Raportuj

  13. Wkurzony napisał(a):

    W Grójcu też problem.
    Prowadzę firmę telefonów w ciągu dnia kilkanaście do kilkudziesięciu
    A DZIŚ CISZA niby to przyjemne ale dla mnie kosztowne
    dopiero jak potrzebowałem zadzwonic to okazało się że brak sieci
    całe szczęście że mam neostrade w wyczytałem żeby zrobic restart.Raportuj

  14. Piotr napisał(a):

    Moj telefon pomimo restartu nie dziala. Napisalem maila ale nie wem czy tu szybciej sie czegos nie dowiem. Pozdrawiam Piotr.Raportuj

  15. Kasjan napisał(a):

    Szczerze mówiąc to problem z zasięgiem w mojej okolicy pogorszył się około 2-3 miesiące temu. Jakość usług spadła na tyle że to co dzisiaj się działo jest już dla mnie prawie codziennością. Szkoda, bo od około 5 lat jestem (a raczej BYŁEM) ZADOWOLONYM klientem. Nikt nie potrafi wytłumaczyć mi dlaczego jakość spada. Jest coraz gorzej zamiast coraz lepiej, a podobno rozwijacie się? Co gorsza – reklamacje są odrzucane. Dostaję jakieś rabaty ale to nie zrekompensuje strat i braku komunikacji z klientami (telefon wykorzystuje do działalności gospodarczej, jest NIEZBĘDNY).
    Póki co pozostanie mi chyba czekać na oficjalne pismo o odrzuceniu reklamacji (podobno jest w drodze) i zacząć z Wami rozmowę za pośrednictwem UKE/UOKIK.
    Gdy przedłużałem w lutym umowę zasięg był i problemów nie było. Od dwóch miesięcy moim jedynym marzeniem jest ROZWIĄZAĆ Z WAMI UMOWĘ. Bez ponoszenia kosztów oczywiście.
    Chyba że naprawicie to co się psuje i znów będę mógł w pełni korzystać z telefonu…Raportuj

  16. MW napisał(a):

    Siec play Roaming w DE nadal nie dziala…Raportuj

  17. MW napisał(a):

    Od godziny 10-11 w sieci PLAY w Roamingu w Niemczech niestety nadal nie ma zasiegu. Bardzo prosimy o informacje. Caly dzien bez mozliwosci komunikacji. Czy bedziecie Panstwo w jakis sposob rekompensowac ewentualne straty?

    Pozdrawiam,Raportuj

  18. lolki napisał(a):

    dobra nie płaczcie. 2 godziny – wielkie mi co. Gruszka jak zwykle pokazał klasę.Raportuj

  19. radriver napisał(a):

    Kiedy uruchomicie zagranice jestem w DE i nie ma zasięgu.Żona wraca do PL sama samochodem na nieszczęście też ma PLAY a jak się coś stanie?
    Nawiasem mówiąc to już drugi raz w tym roku!!!!!!!!!!Raportuj

  20. qqłka napisał(a):

    Czyli Pan rzecznik może teraz nadrobić zaległościRaportuj

  21. kolo napisał(a):

    No i LTE wyladowalo w pi…..u no i cala siec wyladowala w pi……u heheRaportuj

  22. piotr napisał(a):

    Ja tam miałem tez kilka lat w Play tel ale od 2 miesięcy pożegnałem się z siecią Play i jestem z tego powodu zadowolony
    Bo Play działa coraz drożej i gorzej
    konkrecja sobie lepiej radzi!
    Znajomych tez powoli przekonuje do odejścia z Play do innych operatorów
    i odchodzą i nie żałująRaportuj

  23. gst napisał(a):

    Nie działa połączenie z Play do szpitala na numer 122578200 i pozostałe również. Kiedy ktoś się tym zajmie?Raportuj

  24. bolszewik napisał(a):

    30 minut awarii a ludzie już płaczą, oczywiście w czasie awarii wszyscy czekali na ważny telefon i potracili masę zleceń i pieniędzy, ludzie ogarnijcie się, w w3 awarie częściej się zdarzają i jakoś nikt nikogo nie przeprasza, to tylko komputery, sprzęt i wszystko może się kiedyś zepsuć, uważam że słowa Pana Rzecznika o przeprosinach to aż na wyrost, po prostu zdarza się i tyle, nie ma za co przepraszać bo to często wina awarii samego sprzętu.Raportuj

  25. M napisał(a):

    Ja rano doładowywałam telefon przez stronę internetową mojego banku i do tej pory nie został on zasilony. Czy takie opóźnienie też ma związek z awarią?Raportuj

  26. DE napisał(a):

    godzina 16:55. W DE nie działa. Nie potrafi sie zalogowac od zadnej sieci :-(Raportuj

  27. emi napisał(a):

    witam u mnie takze nadal nie dzialaRaportuj

  28. Adam napisał(a):

    Ja miałem problem jakieś 30-40 minut.Raportuj

  29. Przemo napisał(a):

    Gdyby nie informacja w necie, że są problemy to bym nawet nie wiedział o awarii. W Lesznie nie odczułem problemów.Raportuj

  30. SYLA napisał(a):

    mam pytanko czy w DE już działa bo nadal nie moge dodzwonić się do męża!!ja dzwonie z polski do DE I NICRaportuj

  31. gość1 napisał(a):

    Możecie się troszkę ogarnąć i nie nażekać tyle? inni mają problemy z zasięgiem w wawie notorycznie i nikt afery nie robi. Mam za to inne pytanie: Czy potrafi ktoś wytłumaczyć mi, że w czasie awarii 2 tele na firmę działają bez żadnej przerwy bez awaryjnie a 3 zarejestrowane na osoby indywidualne mają problemy dodam że cała piątka znajdowała się pod jednym adresem w jednym pomieszczeniu będę wdzięczny za rozwiązanie tego zjawiskaRaportuj

  32. Piotr napisał(a):

    U mnie nadal jest problem z siecią, telefon nie może się połączyć z żadną siecią, aparat kupiony wczoraj w salonie więc raczej sprawny, karta ok a nadal nie mogę ani rozmawiać ani wysłać SMS… Czy to już wina moja i mojego telefonu? Bo niestety ale nie mogę restartować urządzenia co dwie rozmowy.Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      Dodam, że po ponownym uruchomieniu wraca do normy a za jakiś czas znów ani śladu po zasięgu. Drugi telefon w play ale na kartę działa bez zarzutuRaportuj

  33. Grzegorz napisał(a):

    Córka wyjechała dziś do Turcji i chciałem się dowiedzieć co jest z roamingiemRaportuj

  34. tommy45 napisał(a):

    Awaria awaria i po awarii. Zdarza się, że technika zawodzi :)Raportuj

  35. 4G RULEZ! napisał(a):

    to nic, po prostu włączyliśmy 4G LTE w PLAY!!!Raportuj

  36. Matrix napisał(a):

    W Dębnie przed 12 wywalało rozmowy głosowe.Raportuj

  37. Poll napisał(a):

    No żeż Holera jasna, nie trafiłem na ta awarię. O której w wa-wie była?Raportuj

  38. aRAB napisał(a):

    Najdziwniejsze jest to że z pięciu telefonów jeden działał normalnie (stara nokia na symbianie).Raportuj

  39. Maciej napisał(a):

    Niestety nadal mam problem z odbieraniem smsów – nic nie dochodzi …Raportuj

  40. zbyszek napisał(a):

    Marcinie a co się ostatnio dzieje z kodami USSD ? Nie można aktywować, taryf, wyłączyć usług? Pojawia się komunikat usługa w tej chwili nie dostępna. Co się dzieje? Juz kilka lat jestem w play i ciągle macie problem ze stabilnością działania tych kodów!!Raportuj

  41. Natalia napisał(a):

    ja mam 2 telefony jeden w „fioletowych”, a drugi w „zielonych” i powiem tak… jeżeli chodzi o zielonych to kiedyś nie miałam problemów net śmigał świetnie, połączenia normalnie. Jednak od pewnego czasu notorycznie zrywa mi połączenia, a o Internecie to już raczej nie wspomnę -> w centrum Torunia masakra ;/ jeżeli chodzi o Play to odkąd ręcznie ustawiłam sobie sieć jest oki. Oczywiście ma swoje wzloty i upadki ale nie zrywa mi połączeń i w centrum Torunia działa mi net. I oczywiście zrozumiała jest złość klientów zaistniałą sytuacją, ponieważ nikt w tych czasach nie chce być „ODCIĘTY OD ŚWIATA”, ale myślę że 2 godziny w porównaniu do moich męczarni w zielonych (zaczęło się od czerwca) to pikuś.

    Nie mam porównania jeżeli chodzi o „różowych” i „pomarańczowych”. Bynajmniej fiolet okazuje się lepszy od zieleni :)Raportuj

  42. DarekWa napisał(a):

    teraz nie działa YouTube, kogo będziecie hejtować?Raportuj

  43. kosmos9999 napisał(a):

    no to włączyliście LTE 4G :) włączyliście ale gdzie bo na południu wyłączyliście wszystko :D

    Więcej w infrastrukturę a nie na reklamę i gwiazdy!Raportuj

  44. jerry napisał(a):

    PLAY coraz bardziej upodabnia się do pomarańczowych…
    Dziś rano wysłałem zgłoszenie w play24 o awarii wszystkich kart sim, które mamy. Nie można dodzwonić się do nas, zadzwonić, nie działają sms-y, internet. Właśnie (tzn. po 15 godzinach) otrzymaliśmy w odpowiedzi informację, że konsultant próbował się skontaktować telefonicznie, aby wyjaśnić sytuację. Niestety nie wpadł na to, że jak karty sim są nieaktywne, to takiego połączenia nie można odebrać…
    A w samej odpowiedzi nie wyjaśnił problemu (karty bowiem nadal są nieaktywne).
    ŻENADA.
    Na szczęście już dwie umowy się kończą i jest coraz mniej powodów, dla których mielibyśmy zostać w PLAY.
    Ofertę może i mają w porządku, ale obsługa i komunikacja coraz częściej zawodzi.Raportuj

  45. ja napisał(a):

    Play to jedna WIELKA AWARIA. 4gLTE HA,HA,HA- szczerze to niech najpierw ogana sie z uslugami podstawowymmiRaportuj

  46. Rafi napisał(a):

    Dzisiaj dla odmiany nie działa play24 -nie można sie zalogowaćRaportuj

  47. diego_armando napisał(a):

    Nie rozumiem o co ta spina i milion ludzkich dramatów:)

    Chyba jest naprawdę z nami źle i uzależnienie sięgnęło zenitu skoro nie możemy wytrzymać 2 godzin bez telefonu:)Raportuj

  48. Kasia napisał(a):

    To jakaś bzdura w Katowicach w dalszym ciągu nic nie działa. Wcale nie ogarnęli tej stuacji.Raportuj

  49. Michał napisał(a):

    Panie Marcinie. A kiedy zajmiecie się nękaniem swoich użytkowników prepaidów powiadomieniami o kończącej się ważności konta?Raportuj

  50. wkurzony napisał(a):

    pociesze cie na podkarpaciu dalej nie działa :(Raportuj

  51. Michał napisał(a):

    Wiecie jakie jaja ? Od połowy sierpnia b.r. próbuję przedłużyć umowę i się nie da. W końcu złożyłem papiery do NJU o przeniesienie numeru, co ma nastąpić wreszcie 1-go grudnia, a tu nagle dziś dzwoni do mnie jakiś koleś z Play, że od dziś będzie moim nowym opiekunem konta i okazuje się, że nic mu nie wiadomo na temat tego, że od grudnia mnie już nie ma w Play. Ej, ej, ej. Bałagan to mają tam straszny, masakra ! Wszystkim odradzam korzystanie z Play !Raportuj

  52. abonent napisał(a):

    niestety,nie działa na Podkarpaciu,to już jest przegięcie!!!Raportuj

  53. abonent napisał(a):

    Nie działa i na Podkarpaciu, to już jest PRZEGIĘCIE!!!Raportuj

  54. emeryt napisał(a):

    Czytając nagłówek „JUŻ PO WSZYSTKIM” myślałem że Play zwyczajnie zwinął żagle i to koniec tej „telekomunikacyjnej protezy”. A tu jednak niespodzianka. Dobrze z jednej strony bo w przeciwnym razie gdzie bym mógł znaleźć posty takiego imbecyla społecznego jak POLL.Raportuj

  55. Johny Bravo napisał(a):

    Pogratulować zmiany nocnego transferu w ofertach. Zmiana z 0 – 9, nad 1 – 8 została przeprowadzona przez jakiegoś gamonia, który myślał, że chyba im to przejdzie bez problemu.

    Play zmiast iść na rękę klientom to chyba idzie na rękę sobie. Co mnie w ogóle nie dziwi, ale nawet nie dali klientowi opcji żadnego wyboru, po prostu tak ma być i basta.Raportuj

    • zdzis napisał(a):

      Poczekajmy jeszcze ze dwie zmiany taryf play on line i nocka w Play będzie miedzy 3-5 godz a jak nie będziesz nosił fioletowych slipek to będziesz musiał doplacic do abonamentu nastepne 5.99 zlRaportuj

  56. xtr napisał(a):

    p4 chce refinansować zadłużenie i skończy się walka ceną zacznie … no właśnie czym.Raportuj

  57. niki napisał(a):

    od samego rana nie można się z nikim skontaktować… nie ma zasięgu, karta jest nieaktywna kompletne dno.Raportuj

  58. Rafał napisał(a):

    Nie było to dla mnie uciążliwe. Przełączyłem telefon na przekaźnik innego operatora i wszystko działało. W t-mobile jak były awarie na podkarpaciu to czasem przez prawie cały dzień się nie dało korzystać i nie można było przełączyć się na przekaźniki innego operatora.Raportuj

  59. klient napisał(a):

    Dzisiaj juz 4 dzień mam problemy z wysłaniem SMS czy wykonaniem połączenia…podkarpacie pozdrawia ekipę Play :/Raportuj

  60. lukaszt napisał(a):

    Znajomy dzisiaj otrzymał SMSa z informacją o tym, że próbowałem się do niego dodzwonić ponad tydzień temu!!

    Obydwoje jesteśmy w Play.

    GRATULUJĘ stabilnej sieci MACIERZYSTEJ!

    żenadaRaportuj

  61. Mar napisał(a):

    Jestem z Legnicy i żadnej awarii u mnie nie było, przez cały dzień bez ograniczeń mogłam wykonywać połączenia. Szczerze mówiąc, odkąd jestem w PLAY nie miałam ani razu problemów z siecią, inaczej niż moi znajomi z +, którzy co chwilę narzekają na jakieś problemy.

    Pozdrawiam, MRaportuj

  62. CIEKAWE – MIESZKAM NA ŚLĄSKU W JAWORZNIE , TEL MAM MASZTYWNO ZALOGOWANY DO – MOBILE , I NIE ZAUWAŻYŁEM AWARII – GDY BY NIE NEWSy TO NIE WIEDZIAŁ BYM O AWARII . .Raportuj

  63. Alex napisał(a):

    Jestem z Warszawy. Zasięg odzyskałam (lichy ale jest)ale przy nawiązaniu połączenia rozmówca mnie nie słyszy:( kiedy to się skończy…. :(Raportuj

  64. Ewa napisał(a):

    Dzis od 3 godzin nie mam ” brak sieci” !!!!Raportuj

  65. Zbigniew Gleń napisał(a):

    Jeśli jesteśmy przy awariach – to kiedy zostanie usunięta awaria – przywrócony darmowy youtube w Red Bull na karte?Raportuj

  66. ja napisał(a):

    Bylem caly pazdziernik w DE i mam takie wrazenie ze niemieccy operatorzy play traktuja tak samo jak nasi czyli jak 5-te kolo u wozu.Raportuj

  67. ania napisał(a):

    żartujecie sobie? po wszytskim? 3 dzień nie mogę korzystać z telefonu! czy to po wszytskim? lepiej naprawcie usterki i oddajcie ludziom możliwość korzystania z telefonów za które płacąRaportuj

  68. itm365.pl napisał(a):

    U mnie caly dzień bez problemu w Warszawie ;)Raportuj

  69. ja napisał(a):

    W Krakowie od piątku są problemy z siecią. Dzisiaj od godziny 7 nie ma możliwości ,żeby gdziekolwiek się dodzwonić , smsy też nie dochodzą.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty