Tako rzecze rzecznik Play

PLAY24 jeszcze raz

W poniedziałek po cichu włączyliśmy ponownie nową wersję PLAY24. Tym razem wszystko wygląda, że jest stabilnie.

Dla przypomnienia – system jest teraz integralną częścią portalu Play.pl. Zmieniliśmy m.in. zakładkę ze zgłoszeniami, pojawiło się też kilka dodatkowych usprawnień. Oprócz zmian graficznych i nawigacyjnych intensywnie pracowaliśmy nad wnętrzem systemu, czyli tym, czego żaden użytkownik nie widzi ale ma istotny wpływ na wydajność.

newPlay24_3

Od poniedziałku stopniowo uruchamialiśmy nową wersję Play24 dla wszystkich klientów. Jeśli pojawią się jakieś problemy z wyświetlaniem – usuńcie proszę ciasteczka i cache w przeglądarce. Jestem pewien, że wszyscy odczujecie poprawę jakości korzystania z Play24 :-) Piszcie koniecznie jak coś nie działa.

Mały update na temat aplikacji Play24 dla systemu Windows Phone – jesteśmy już na finiszu :-). Tak wiem, ze pisałem, ze będzie na koniec 2013. Nie udało się, ale Q1 wygląda bardzo realnie . Jeśli wszystko pójdzie dobrze to już niedługo będziemy mogli zaprosić kilka osób (WP-heavy userów) do przetestowania apki przed oficjalnym udostępnieniem :-)

Komentarze

  1. Sebastian napisał(a):

    Fajnie wygląda, tylko szkodzą ze jak przechodzę miedzy numerami to wraca do strony startowej” już tak chwalić się nie trzeba”, wczesnej przeglądałem połączenie (usługi, itp.) zmieniałem nr. i miałem biling wybranego nr. a nie trone startową.

    Ogólnie z 10 oceniam na 9,5 :)Raportuj

  2. Marcin napisał(a):

    Nie jest stabilnie…
    Billingi się wczytują, wczytują, wczytują i tak bez końca aż w końcu zdenerwowany murze się wylogować :/Raportuj

  3. wojtek napisał(a):

    wczoraj sprawdzone i wszystko dziala prawidkowo! fajnie przejzyscie pokazuje wazne info. gratulacje!Raportuj

  4. alien202 napisał(a):

    Wszystko działa prawidłowo i czytelnie. Moim skromnym zdaniem jest lepiej.Raportuj

  5. .we napisał(a):

    „Zmieniliśmy m.in. zakładkę ze zgłoszeniami, pojawiło się też kilka dodatkowych usprawnień.” my chyba inaczej definiujemy usprawnienia :/
    * zamiast od razu widzieć stan na koncie teraz trzeba klikać dodatkowo (bez sensu!)
    * po zalogowaniu widzę model telefonu… cudownie! kosmicznie nieprzydatna informacja (pomijając, że wyświetla się zupełnie inny telefon niż używany)
    * radośnie wywaliliście raporty i zostawiliście tylko ‚najpopularniejsze numery’, a gdzie chociażby play/stacjo/inne?!
    * rzecz jasna wciąż nie widać do kiedy są pakietych kwotowe (poza ogólną ważnością bonusu)…
    * i wisienka na torcie – całość działa ślamazarnie i dłuugo trzeba czekać aż ikonki ładowania znikną…

    podsumowująć „usprawnienia” to takie wmawianie że opluwanie klienta to tylko padający deszczyk…Raportuj

    • tl111 napisał(a):

      Podpisuję się pod powyższym głosem. Czasem korzystałem ze statystyk play/stacjonarne/inne – było przydatne. Te pięć numerów jest psu na budę … No i dzisiaj zmierzyłem czas do otworzenia stanu konta – 2 min. 40 sek. Usprawnienia rodem z PRL-u.Raportuj

  6. Marcin napisał(a):

    Wszystko stabilnie ale jak chce sprawdzic połanczenia ładuje sie ładuje sie kółeczka fioletowe sie kreca i nadal nic to prosze poprawic zeby płynniej było a tak oceniam w skali od 1 na 10 10+ :) portal play24 :))Raportuj

  7. Gorzowiak napisał(a):

    Marcin kiedy w Gorzowie Wlkp włączycie nadajnik do LTE na ulicy Stefana Żeromskiego 23 ?Raportuj

  8. Adam K. napisał(a):

    Nowy layout – ok, ale jeszcze się w P24 gubię. Kiedyś wiedziałem, co jest w której zakładce, a teraz… dupa!
    Nowe Play4 nie zasługuje ani na Złotego Bloba, ani na Zgniłą Gruchę.
    A właśnie. Kiedy ogłosisz ‚nominacje’?Raportuj

  9. slepciu napisał(a):

    Klika uwag ode mnie:
    1. Wszystko działa bardzo wolno
    2. W stanie konta nie widzę pakietu danych
    3. Dlaczego po podstawowa informację jaką jest stan konta trzeba dodatkowo klikać
    4. Klikniecie w link „Play24” w głównym menu powinno otwierać zakładkę „moje konto”
    5. W części „Moja taryfa” powinny być linki do regulaminów dotyczących mojej taryfy
    Poza tym ładnie i przejrzyście.Raportuj

  10. miszka napisał(a):

    Ciekawa jest opcja z wyswietlaniem nazwy urzadzenia, z ktorego korzystamy na danym numerze.
    W zwizaku z tym propozcyja: moze Play bedzie publikowac raz na kwartal szczegolowe statystki, jakie urzadzenia sa uzywane w sieci przez klientow. Z mila chcecia cos takiego bym zobaczyl. Chodzi szczegolnie o sprzet, ktory nie jest w oficjalnych kanalch sprzedazy w Polsce.Raportuj

  11. Michu napisał(a):

    Ostatnio dosyć często pojawia się błąd podczas logowania w aplikacji Play24 na Androidzie. Zróbcie coś z tym, bo zaczyna się to robić irytujące.Raportuj

  12. Adam K. napisał(a):

    Ten wpis mnie pchnął do tego, by przetestować nowe P24. Wszystko wolno się ładuje, historia połączeń w ogóle nie chce się załadować.
    A może dacie możliwość wyboru przy logowaniu, do której wersji chce się klient zalogować? Tak zrobił m. in. mBank.Raportuj

  13. 666 napisał(a):

    Brawo. Teraz trzeba się więcej naklikać żeby sprawdzić saldo 3numerów. Stan konta, minut celowo pochowany. Przecież jak klient nie widzi co i jak to wyda więcej. Gratulacje dla play i mózgów odpowiedzialnych za to wdrożenie tego bubla.Raportuj

  14. KG napisał(a):

    potwierdzam wpisy powyżej: dla mnie zmiany na wielki „-„.

    Działa koszmarnie wolono
    Najważniejsze opcje pochowane głęboko
    Fakt, że może czytelniej ale dużo mniej przyjazne dla użytkownika (dla mnie).

    BTW. Gdzie zniknął link do bramki SMS?
    (działa tylko stary link do bramki: https://bramka.play.pl/composer/public/editableSmsCompose.do)Raportuj

  15. Martita napisał(a):

    Tak to jest, że się długo ładuje, jak się ma internet od pomarańczowych :P U mnie jak najbardziej wszystko śmiga. 10 na 10 :)Raportuj

  16. JarekRP napisał(a):

    Proszę o wyjaśnienie na jakiej podstawie prawnej lub regulaminowej wyświetla się informacja o typie i modelu urządzenia używanego z danym numerem telefonu. Nie udostępniałem Państwu takiej informacji wprost, czyli pozyskujecie ją systemowo. Nie wyrażałem również zgody na ujawnianie takiej informacji, a zatem dlaczego jest ona wyświetlana? Co na to UKE i GIODO?Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      Dlaczego pytasz tutaj co na to GIODO? Zapytaj, zapłać, to się dowiesz. Wcześniej możesz spróbować zapytać OK. Faktycznie na przetwarzanie takiej informacji powinna pojawić się zgoda przy rejestracji konta na Play24.Raportuj

    • pisk napisał(a):

      A to, że wyświetlają się Tweoje dane, numer telefonu, a nawet (o zgrozo) biling!!!
      Do prokuratury od razu!.Raportuj

      • JarekRP napisał(a):

        Widzę, że czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych problem. Czyżby w szkole nie czytało się lektur? Polecam „1984”, jeśli nie wiesz co to – zajrzyj do „wujka googl’a”. Z łatwiejszych do zrozumienia – „Seksmisja” w pełnej wersji filmowej, bo nie trzeba czytać. Szczególnie zwróć uwagę na słowa jednego z głównych bohaterów: „totalna inwigilacja”. Niezrozumiałe słowa sprawdź w słowniku, oczywiście jeśli wiesz co to takiego słownik. Pozdrawiam i życzę dobrego samopoczucia w świecie, w którym „Silny” (Czytaj Firma) może nie szanować „słabszego”, który Go utrzymuje, płacąc rachunki.Raportuj

    • Robert Olejnik napisał(a):

      Tyle że powyższe informacje wyświetlane są po zalogowaniu do Play24. To kogo klient upoważnia do korzystania z serwisu to już jego sprawa. A że operator ma informacje o typie i modelu używanego telefonu to raczej oczywiste.Raportuj

      • JarekRP napisał(a):

        Wszystko się zgadza, oprócz tego, że Operator nie zapytał się klienta, czy wyraża zgodę na publikowanie takiej informacji. To, że pozyskuje i przetwarza jakieś informację to OK (może poza tym, że większość klientów o tym nie wie), ale że bez pytania publikuje na stronie, to już nie jest w porządku.
        Poza tym oprócz mnie do takich danych mają dostęp osoby z BOK operatora, a w tym przypadku krąg osób cokolwiek się poszerza. Nie chciałbym przypominać o sytuacjach wycieku informacji wrażliwych w różnych instytucjach (np. banki, niedawna afera z przechwytywaniem danych vide informacja opublikowana przez Snowden’a).
        W związku z tym publikowanie informacji niezamówionej przez klienta jest co najmniej wbrew pewnym zasadom, a dodatkowo stwarza zgrożenia (handel danymi profilowanymi, niebezpieczństwo czynów przestępczych – klient ma drogi telefon, a informacje pozyska jakaś grupa przestępcza).Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Play nigdzie tego nie publikuje, udostępnia te informację klientowi po zalogowaniu do serwisu internetowego. Na tej samej zasadzie można mieć pretensje do banku że udostępnia swojemu klientowi informacje o stanie jego konta. Oczywiście że dostęp do takich informacji mają pracownicy operatora. Analogicznie w urzędach, bankach, szpitalach itp. Jednak dopóki firmie udaje się nie dopuścić do wycieku takich informacji to nie rozumiem pretensji.Raportuj

          • JarekRP napisał(a):

            Jeśli nie rozumiesz to przeczytaj Regulamin korzystania z Play24, a szczególnie paragraf 2 tegoż regulaminu. Jak przeczytasz to zrozumiesz dlaczego te pretensje.Raportuj

            • kuba napisał(a):

              Człowieku o co ci chodzi? Jak napisał Robert Olejnik „Na tej samej zasadzie można mieć pretensje do banku że udostępnia swojemu klientowi informacje o stanie jego konta”.
              Przecież Play tego nie „publikuje” w internecie, gazecie, tv czy nie wywiesza ogłoszeń na słupach w mieście z jakiego telefonu korzystasz. To jest tylko informacja dla ciebie. W czym twój problem ??Raportuj

  17. Jakub napisał(a):

    no to czekamy na play24 na wp! :DRaportuj

  18. Ryan napisał(a):

    Witam! Jak sprawdzić wykorzystanie pakietu danych w danym okresie rozliczeniowym?Raportuj

    • Martita napisał(a):

      Zakładka moje konto i w niej stan konta.Raportuj

      • Ryan napisał(a):

        W zakładce moje konto mam dostępne: konta użytkowników, grupy wirtualne, usługi grupowe, raporty połączeń, dane konta.
        Nie widzę czegoś takiego jak stan konta…Raportuj

        • Angela napisał(a):

          jak się logujesz obok numeru telefonu jest piktogram pieniążka pod tym napis: „stan konta” klikasz i jest informacja o numerze, chyba ze masz kilka nr to wybierz nr z listy i już.Raportuj

          • Ryan napisał(a):

            Niestety nic takiego u mnie nie występuje :/ Niemniej jednak dziękuje za pomoc ;)Raportuj

            • Neti napisał(a):

              Jeśli jest to konto firmowe to zaloguj się nie przez numer ale adres mailowy (a jeśli tak się logujesz, to odwrotnie ;)). Sprawdź czy widzisz FV numerów, jeśli nie, to nie masz wyznaczonego administratoraRaportuj

  19. SlaMa napisał(a):

    + Wygląd. Mi przynajmniej się podoba.

    – Powolne działanie.
    – Trzeba dodatkowo kliknąć by zobaczyć stan konta i pakietów.
    – Po zmianie numeru lądujemy na stronie początkowej.Raportuj

  20. Piotr napisał(a):

    Gratuluję. Drugie podejście, druga porażka tym razem bonusowo odłączyliście możliwość włączania pakietów.
    http://screenshooter.net/9454310/aucjhti
    W Play ostatnio równia pochyła, zrobiło się drogo i awaryjnie.Raportuj

  21. Qper napisał(a):

    Nie czepiają się już interfejsu to sporo ograniczyliście niektóre informacje.

    W module z fakturami przy liście faktur jest wszystko tylko nie kwota faktury. Poprzednio była więc widać było jak kształtują się miesięczne faktury.

    Podobnie zostało ograniczone raportowanie w zakładce połączeń – była możliwość wybrania raportu który pokazywał ile się wydzwoniło minut do play stacjonarnych a ile do zew. sieci. Teraz tego już nie ma a zostało tylko 5 najczęstszych numerów.

    Szkoda, bo były to przydatne informacje ale widocznie celowo zostały okrojone.

    Co do wyglądu serio poprzedni był wiele bardziej czytelniejszy.

    Niepotrzebnie też autokonfiguracje wyciągnęliście na główną stronę. Przecież to się praktycznie nie używa bo większość sprzętów ma już wszystko skonfigurowane, a jak już jest konieczność użycia to robi się to niejednokrotnie tylko raz.Raportuj

  22. Qper napisał(a):

    Tendencja jest taka – przynajmniej u mnie
    Z play24 z www przerzuciłem się na play24 w telefonie. Tyle w temacie a chyba nie o to chodziło?!Raportuj

  23. Bandyto3xx napisał(a):

    Liczę na to, że na testy aplikacja Play24 na WP trafi do mnie ;)

    Czemu do mnie ? Wiem, ze dawno nie udzielam się w komentarzach (ale cóż pisać jak widzę same „gwiazdy”).Raportuj

  24. darek napisał(a):

    szeczniku donosze ze w dalszym ciagu wasze play24 muli i to nimilosiernie. Mam pomysł na kolejnego newsa dla blogerow, tj konkurs ktory celebryta ma jeszcze przejsc do playRaportuj

  25. darek napisał(a):

    poniewaz ukraina jest w centrum uwagi, moze by tak zrobic reklame jak wiktor janukowicz przechodzi do playRaportuj

  26. aczytowazne napisał(a):

    Ja chętnie potestuję apkę na WP jako WP-freakRaportuj

  27. Luks napisał(a):

    Jak to są „usprawnienia” to ja dziękuję i lepiej już nic nie ulepszajcie i wróćcie do starej wersji. Po co komu ten tel na stronie głównej? Stan konta trzeba wyklikać, przeglądanie numerów zrobiło się denerwujące(wraca do strony głównej play24). Dalej już mi się nawet nie chce patrzeć i denerwować.Raportuj

  28. Marcin napisał(a):

    LUKS czemu sie czepiasz mi sie podoba play24 i widoczne urzadzenie przynajmniej wiem ze system rozpoznaje urzadzenie które zalogowało sie :) duzy +Raportuj

  29. ryszard napisał(a):

    Okazało się, że telefon nawet najzwyklejszy w czasie logowania do sieci przekazuje operatorowi informacje nie tylko te , które są na karcie SIM ale i te zawarte w telefonie. Ciekawe jak głęboko sięga ta inwigilacja. Co pozyskiwanie i zbierania takich danych (trudno powiedzieć jak głęboko to sięga)ma wspólnego z realizacją umowy komunikacyjnej.Raportuj

    • Adam napisał(a):

      Wstrząsające, ONI wiedzą jaki masz telefon, zainteresuj tym PIS, na pewno pomogąRaportuj

      • stach napisał(a):

        Nastolatku drogi. Jak podobną do Play24 metodą, ktoś przechwyci Twoje hasło do facebooka, PIN do karty, jeśli w ogóle ją masz, etc. to zaczniesz rozumieć, co to jest prywatność i dlaczego cały, poukładany świat o to walczy ? Póki co – proponuję nie zabierać głosu, bo do pewnych rzeczy trzeba dorosnąćRaportuj

  30. Piotr napisał(a):

    Nie jest stabilnie!! Albo w końcu to naprawcie, albo wróćcie do starej wersji, bo to już jest żenujące!Raportuj

  31. skam84 napisał(a):

    Failed to read input Taki ladny alert po wejściu :-) no i nic nie ładujeRaportuj

  32. Hejże Hola napisał(a):

    Czy Play ma zamiar jeszcze w tym roku naprawić autoaktualizację czasu na swoich nadajnikach?
    Bo na Śląsku późni się o 15 minut, nie wiem jak w innych województwach.Raportuj

  33. Michel napisał(a):

    Z tego co widzę, w raportach już system nie zlicza, ile minut abonent dzwoni do Play, ile na stacjonarne, a ile do pozostałych sieci. A w starej wersji było to przydatne.Raportuj

  34. Tomek napisał(a):

    Oprogramowanie, czy strona przede wszystkim musi być funkcjonalna(e). Niestety nowe play24 wygląda jak lizak ze szkła. Pięknie się błyszczy, ale nic poza tym. Szkoda, bo stary play24 na prawdę był OK (tzn wtedy kiedy działał).Raportuj

  35. pabloki napisał(a):

    Kto projektował play24 musiał być ciężko zmuszany do tej pracy , może nawet działaniami pozaprawnymi. To sie kupy nie trzyma, kręcą sie te kółka na pierwszym ekranie .. uff załadowało sie a potem klikać, klikać , klikać . Jk chce sobie poklikać to sa inne strony a play 24 nie jest przyjazne klientowi. Rozumiem że te kółka zembate maja hipnotyzować klienta.Raportuj

  36. Th0mas napisał(a):

    A beda dostepne spersonalizowane oferty dla przedluzajacych umowy?Raportuj

  37. bartolinio napisał(a):

    po pierwsze lipa, że teraz nie widać stanu konta w główniej, trzeba wchodzić głębiej :(

    a po drugie, w stanie konta w taryfach Formuła nadal nie widać stanu konta :) widać tylko pakiet złotówek i dostępny limit kredytowy, czyli informacje które są zbędne… pokażcie tam w końcu dostępną liczbę minut! i co równie ważne dostępną ilość danych z wykupionych pakietów data!!!Raportuj

  38. Poll napisał(a):

    Co do Qrwy nędzy? Jest lepiej czy gorzej? Jednym się włącza dobrze, drugim źle? Czy są dwie P24, czy tylko jedna?Raportuj

  39. jane napisał(a):

    może i to jest coś nowego, ale stare nie było złe, przejrzyste sprawne. A teraz cały czas wyskakuje błąd lub otwiera się tak długo że idę spać , wstaję a to dalej miele. Numery moje znikają i pojawiają się.Raportuj

  40. SimplusowiecU napisał(a):

    Przyzwyczajenie przyzwyczajeniem, ale użytkowanie serwisu stało się dużo bardziej niewygodne – poprzednio wszystkie podstawowe informacje o numerze telefonu były dostępne na pierwszej stronie, od razu po zalogowaniu (stan kont, pakietów, terminy ważności, itp.), dzisiaj stany kont i pakietów zostały rozdzielone a żeby je zobaczyć trzeba klikać i klikać, otwiera się mikroskopijny panel z tymi danymi. Kolejna obserwacja, ważna dla osób którzy mają przypisane do konta kilka numerów (ot chociażby rodzina, dzieci): w poprzedniej wersji serwisu przy przełączaniu się między numerami automatycznie przechodziło się do tej samej zakładki która była ostatnio przeglądana na danym numerze (np. przy bilingu przechodziło się do bilingu kolejnego numeru, przy pakietach do pakietów, przy usługach do usług, itp.). W nowszej wersji zostało to całkowicie zepsute – wraca się do strony startowej, i w każdym numerze po raz kolejny trzeba się przeklikać przez upierdliwe, przymulone i ciągle „kręcące” się menu. Warto też podkreślić że szybkość pracy serwisu zdecydowanie się zmniejszyła – teraz wszystko trwa dłużej, użytkownik przez większość czasu pracy z serwisem może pooglądać … „mielące fioletowe wiatraczki”…
    Jeśli Play tym unowocześnieniem zamierzał utrudnić użytkowanie serwisu i odstraszyć od jego użytkowania, to BRAWO, gratuluję, udało się Wam!

    ps1.
    Jedna z najbardziej przydatnych statystyk (Play/stacjonarne) została usunięta jako niepotrzebna?

    ps2.
    Czemu nie umożliwiono wyboru wersji systemu podczas użytkowania – tak jak to chociażby jest na kontach pocztowych – do wyboru jest kilka (czasem kilkanaście) wersji interfejsu. Jeśli to niemożliwe to wnoszę o powrót do starej wersji.Raportuj

  41. Przemo napisał(a):

    Poprzednio było prościej i przejrzyście. Teraz chaos i masę klikania, aby cokolwiek się dowiedzieć lub aktywować.Raportuj

  42. Szymon napisał(a):

    OK. A kiedy będą update Lumii w Play? Już tylko Play nie udostępnił. Nawet Plus był szybszy.
    http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europeRaportuj

  43. geforce1989 napisał(a):

    A dlaczego nie ma aplikacji na Windows Phone????
    Mam nadzieje że będzie ona już z aktualizacja black. Bo na ta aktualizacje czekamy już bardzo długo i nic się nie dzieje.Raportuj

  44. Dziekan napisał(a):

    Tragedia, nie działa, kręcą się kółeczka wyskakuje komunikat „Failed to read input” i tyle – poprawcie to proszę, bo od 3 dni jest to samo. Raz na kilkanaście razy zadziała a potem ……Raportuj

  45. diego_armando napisał(a):

    Moja druga połówka używa wp, więc z chęcią potestujemy w morźny zimowy wieczór;)

    ps. fajne są ruchome wykresy zużycia danychRaportuj

  46. P.N. napisał(a):

    Witam. Moim skromnym zdaniem, wszyscy ci, co krytykują nowy Play 24 chyba odrobinę demonizują :) Aplikacja może i nie jest demonem prędkości, ale szczerze mówiąc nigdy nie była (tak jak i oficjalna strona Play) U mnie wszystko działa bez zarzutu. Co do czytelności, to również bym nie przesadzał. Obecnie jest po prostu wszystko poszeregowane pod konkretnymi katalogami, a że czasem trzeba ‚kliknąć’ dwa razy? No i co z tego? Palce kogoś bolą? Dla wszystkich tych, co krytykują proponuję spojrzeć w podobne konto na Orange.pl – tam dopiero panuje meksyk i rozgardiasz :) Pozdrawiam.Raportuj

    • Dziekan napisał(a):

      Nic nie demonizujemy, nowy serwis został dopuszczony do użytku mimo, że nie został dostatecznie przetestowany (poprzedni działał bez zarzutów). Pisałem wczoraj, że nie działa – dzisiaj działa i mam nadzieję, że tak już zostanie :)PozdrawiamRaportuj

  47. sedzia20 napisał(a):

    czy komuś z Was usunęli numer z listy podpiętych pod play24?
    bo mi tak, zgłosiłem to, dodałem ponownie i znów zniknął – co się dzieje?Raportuj

  48. TomekSoyer napisał(a):

    Nie działają konsultanci w BOK prawidłowo. Koniecznie ich zmieńcie !Raportuj

  49. Rav napisał(a):

    Nie dość, że działa wolno (pewnie na LTE szybciej) to jeszcze bramka zniknęła. No niby jest, ale dostanie się do niej to dość skomplikowana operacja. Co Wam szkodzi umieścić link w widocznym miejscu. No i to wylogowywanie po kilku minutach.Raportuj

  50. wajdzik napisał(a):

    Jak będziecie szukać Heavy Userów do testów Play24 na WP to chętnie moja Lumia 920 weźmie udział w testach. Odblokowana developersko, więc nawet *.xap jej nie straszny.Raportuj

  51. kolos napisał(a):

    Co z tym „Failed to read input” ,nadal nie działa!! Kręcą się kółeczka i nic!!Raportuj

  52. Archie napisał(a):

    Jeśli będziecie szukać ludzi do testów też mogę się przyłączyć. Odblokowany Samsung Ativ S z interopem. :DRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty