Rusza kolejna odsłona kampanii Play z gwiazdami wielkiego formatu. Tym razem mamy w komunikacji trzy gwiazdy – znanych i lubianych aktorów oraz…FORMUŁĘ RODZINA 4.0, która jest totalną nowością na naszym rynku.
A nie ma lepszych osób do reklamowania rodzinnej oferty, niż piękna i uzdolniona aktorka ale przede wszystkim wspaniała mama – Ania Przybylska, dla której rodzina jest najważniejsza oraz znany szerokiej publiczności wspaniały aktor, lider zespołu Cochise, prywatnie wspaniały ojciec i mąż dbający o swoją rodzinę. O kim mowa? O Pawle Małaszyńskim oczywiście.
Oboje w codziennym życiu mają dużo na głowie, dwoją się i troją, aby jak najlepiej zadbać o całą rodzinę. Teraz z pomocą przychodzi im nasza nowa FORMUŁA RODZINA z nieograniczonymi rozmowami do wszystkich sieci i nieograniczonym internetem LTE. A zapanowanie nad płatnościami jest naprawdę proste – jeden rachunek na 99,99 złotych za 4 karty SIM!
To się nazywa prawdziwa oferta dla rodziny!
Informacje o autorach:
Kreacja – Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art director), Ewa Jaworska (copywriter), Grzegorz Święcicki (dyrektor kreatywny), Maria Snopkiewicz (copywriter), Celina Kozikowska (Client service) ,
Dom produkcyjny – Papaya Films
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Mediowy – Mediacom
Internet – Artegence,
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel, Olga Walus, Beata Zielińska, Marta Biała
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Agencja Plej – BTL -Karolina Ostrowska, Andrzej Wyszomirski, Adrian Piekarski
Agencja Artegence – internet – Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Magdalena Bauer , Michał Piwowarczyk
TV:
[youtube]https://youtu.be/NVnca5_FgyI[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/FVU47JHOGkc[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/VHxagYvGTGw[/youtube]
OUTDOOR:
PRASA:
BTL:
INTERNET:
Zamiast coraz nowych celebrytów proszę przywrócić taryfy S,M,L Obecnie wprowadzane są chyba po to aby można było usłyszeć w reklamie (i to już nie długo: ” 7 na 10 klientów przenosi numer z PLAY „
UP
Kolejni celebryci w reklamach. To stało się juz nudne. Najzwyczajniej w świecie się przejadło. Ileż można…?
dokładnie mówcie prawdę 7 na 10 nie potrzebuje no-limit płacz i płać za coś czego nie potrzebujesz! s-m-l to była rewolucja i dodatkowo 50% rabatu na pół roku pokażcie mi lepszą ofertę
jak dobra oferta to i celebrytów nie było potrzeba
teraz to i celebryci nie pomogą
Zgadzam się z twoją opinią w 100% ,nak huk mi celebryci ,jak taryfy abonamentowe to dno!! Tryfy S,M,L oniebo lepsze ja juz 2 tygonie temu złozyłem rezygnację z abonamentu na firmę,propozycje abo hiper drogie ,o fonach juz nie wspomnę.
Czesław odszedł już z PLAY :(
Przybylską mógłbym słuchać i oglądać na okrągło!
Dlaczego Basia czasami skrzypi? Tutaj na przykład skrzypi, gdy Małaszyński wylizał jej ucho.
Ja bym chętnie zobaczył Baśkę Kwarc w jednej z Waszych reklam ;).
Prokop i Czesław przeszli do Tmobile, dali wam w pewnym sensie w ryj
To prawda. Najlepiej zrobili pomarańczowi – maskotki nigdy od nich nie odejdą.
no to Play dał ciała z umowami podpisanymi z celebrytami, że mogli bez problemu reklamowac się u konkurencji https://gsmonline.pl/artykuly/prokop-mozil-tmobile
to rzeczywiscie kiszka straszna ze oni przeszli do t-mobile… jak widac te reklami z celebrytami obdija sie pleyowi, poniewaz kto im wiecej zapalci to beda u nich…. jaja na calego tego sie nie spodziewalem
Marcin Prokop i Czesław Mozil przeszli do T-Mobile
Nie przeszli, nie przeszli dostali po starterze darmowym
Oby tylko w ramach rewanżu Play nie wziął Wodeckiego…
Ale ja nie mam rodziny.
Jesteś singlem z wyboru czy z losowania?
Poll jak zwykle z wyczuciem…
GRUSZKA !! Ci Wasi nowi celebryci tak samo szybko uciekną do tmobile jak Mozil i Prokom. ;)
No wy…li was bez mydła wasi celebryci. Ale cóż się dziwić w końcu powiększająca się rzesza klientów też ma was powoli dość
Marcin Gruszka – to bardzo ważna lekcja(prokop i mozil) – nie przegapcie nauki z niej płynącej – Celebryty pójdą tam gdzie są pieniądze, więc u was tez byli dla pieniędzy.
Ania bardzo pozytywna postać, prywatnie taka swojka babka, przeklnie pogada itp. (osobiście nie znam, ale jesteśmy z jednego miasta więc sporo zasłyszanych historii).
Co do Prokopa i Mozila…im więcej gwiazd/gwiazdeczek tym więcej szans, że któraś ucieknie:)
Nie ukrywajmy liczy się tylko haj$!
Na prawdę? No patrz, a ja robię wszystko dla zabawy. Pieniądze się ma lub nie
Naprawdę, a nie na prawdę
Zjadłeś znak przestankowy, mundralo.
już nie ten wzrok, widzę. :)
W której reklamie się pojawiałeś dla zabawy?
Problemu nie stanowi twoja osoba, a fakt, że odwracasz fakty, piszesz nie na temat i argumentujesz zupełnie nieznaczącymi faktami.
Nie umiesz czytać? Wszystko robię dla zabawy. Stąd nie można mówić, że „nie ukrywajmy, liczy się tylko kasa”. Dla piszącego może i liczą się tylko pieniądze ale nie każdy tak żyje jak autor tego cytatu. Tak wygląda nie moja osoba tylko fakty których nie przefakciłem.
Najwyraźniej twoich głoopot nie ;)
Diego wędrówki celebrytów jakoś nie szczególnie mnie interesują, mimo to kampania Play była jak do tej pory bardzo udana (moim skromnym zdaniem). W całej tej „masie” mniej czy bardziej znanych twarzy przechodzących do Play można się było pogubić ;-) Generalnie udało się stworzyć wrażenie że „wszyscy” przechodzą do Play.
Czy Prokop i Mozil są w stanie zatrzeć to wrażenie ? Nie sądzę. Osoby które nie obserwują uważnie tematów telco dawno się już pogubiły kto do tego Play przeszedł a kto nie. Ogólne wrażenie zostało. Natomiast uważni obserwatorzy zawsze przyglądają się raczej ofercie operatora a nie nazwiskom w reklamach i dobrze wiedzą że Panów nie skusił żaden mega zasięg, czy super obsługa. Tylko kasa T-Mobile ;-)
Ile u rzecznika trwa „lada moment” ?
zależy o ktrórym rzeczniku myślisz :P
Kolejni celebryci do utrzymania, a inni wydymali was na cacy przechodząc do konkurencji…
zgadzam się
Oferta bez kolejnych celebrytów byłaby pewnie tańsza o kilkadziesiąt procent i lepiej by się sprzedała… Ale widać dla Play ważniejsze jest pompowanie portfeli znanym osobom niż dobro własnych klientów!
Gdzieś czytałem artykuł jakiś czas temu, w którym wyliczono, że taka zmiana („bez celebrytów”) obniżyłaby każdemu klientowi miesięczny rachunek o… 50 groszy miesięcznie.
To według Ciebie jest „kilkadziesiąt procent”?
A ja z kolei czytałem, że zatrudniający celebrytów znacznie lepiej wychodzą na tym, niż ich konkurencja, która tego nie robi. A właściwie teraz to kto z konkurentów Playa tego jeszcze nie zrobił?
Nie, ale wg mnie to 5 milionów. Jakieś 500 000 tabletów – naśladując orędż.
Tablety po 10 zł? Gdzieś Ty takie widział? :D
Och Krzysiu – oczywiście chodziło o 50 000. Ale odnieś się do samych 5 mln, czy może jesteś za g***i?
Reklama nie wpływa na cenę oferty. Problem pojawia się właśnie teraz kiedy będzie „przechodzenie” pomiędzy opami celbrytuf ;)
Te przejścia i tak będą zależeć od podpisanych umów. Jeśli zawierają „lojalkę” z okresem np: 2 lat to przejść nie będzie.
Ameryki nie odkrywasz, ale będąc aktorem do wynajęcia nie dasz się uwiązać tak aby nie zarabiać. podpiszesz umowę na dwa lata z celebrem i będziesz mu płacił miesięcznie – 10, 20, 30 tyś?
Nie wiem jak jest z celebrytami i Playem ale ja mam zakaz konkurencji przez rok i nikt mi za to nie płaci nawet złotówki. Mogą mnie „sprzedać” do innej firmy, ale pod warunkiem minimalnie rocznego zatrudnienia na tych samych warunkach finansowych i zbliżonych zawodowych. Mam rok czasu na znalezienie nowej pracy bo inaczej na kuroniówkę.
Aktor czy celebryta i zakaz konkurencji – nie ich to nie dotyczy. Zresztą oni nie negocjują swoich umów – ich prawnicy to robią.
Nie ważne kto fizycznie negocjuje. Ważny jest wynik negocjacji. Albo mogą albo nie mogą.
Naucz się czytać – już ci wyjaśniłem. Popraw sobie pamięć jakimś farmaceutykiem – zrobili to więc mogą. Jak nie potrafisz wynegocjować sobie lepszych warunków to się potem bujasz 2 lata – i kto jest głupi?
Dlaczego play tylko walczy o klientow o najniższym arpu ?
Co z klientami biznesowymi ? Gdzie pakiety rozmów do EU ? Gdzie pakiety roaming data ?
Co chcesz? Jestem klientem firmowym i jest mi dobrze. Nie znalazłem lepszej propozycji dla „niebiznesu” bo inaczej bym się przeflancował.
Gospodarstwo rolne to nie biznes, tak samo jak kościół/parafia.
Witam.Panie Gruszka dlaczego blokujecie karty sim w tel GSM Netkom ED1.Nadmieniam że,tel posiada deklarcję zgodności i może pracować w sieci GSM 900\1800.Nie rozumie sici PLAY.Tel pracujące o innej obudowie nie blokujecie kart sim w tym paśmie.Zgłosiłem do obsługi PLAY nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.Zgł nr77055148 . Może pan odpowie
Witam, pan Marcin zamilkł ponieważ przeszedł z Play do T-Mobile z p.Prokopem i Mozilem :) a powody są proste: jakość usług i lepszy dział utrzymania klienta.
Jasne … A dawno temu w alpach przyszła na świat fioletowa krowa, która znała się dobrze z pewnym świstakiem ;-)
A co to ma wspólnego z przejściem pana Gruszki? ;)
Trudno się odnosić do czegoś co nie miało miejsca.
Moja uwaga sugerowała jedynie by nie ufać zbytnio reklamowym prawdom.
No to można ją odebrać zupełnie odwrotnie. A kto ufa reklamom – no cóż – zbyt mądry nie jest.
reaper-pl może masz racje,ja tak zrobie.Rozmowy wychodzące i kasa zablokowane, lecz przychodzące nie jes wszystko dobrze i tel nie wpływa na pracę sieci.Masło maślane odkręciłem głowę i pier…w ścianę
Kiedy wprowadzicie płatności NFC?
I tak wkrotce trafią do windy, i będą się śmiać że wydoili Play :)