Tako rzecze rzecznik Play

Drugie urodziny Forum Play!

Dwa lata temu (a dokładniej 19 czerwca 2012r.) otworzyliśmy Forum Play. Już od samego początku funkcjonowania miało być miejscem dla Was – Klientów. Miejscem, w którym będziecie mogli porozmawiać nie tylko o ofertach i telefonach. Miejscem, gdzie uzyskacie fachową pomoc. Miejscem, za pomocą którego będziecie mogli znaleźć odpowiedzi, ale też podzielić się własną wiedzą z mniej doświadczonymi użytkownikami.

Serdecznie chcę podziękować CAŁEMU oddanemu sprawie zespołowi i muszę przyznać, że wykonali świetną pracę zarówno od strony merytorycznej, jak i technicznej. Załoga jest większa, ale na szczególne uznanie zasługują znani forumowiczom jahu i xaviero. To właśnie ich aktywność – porady i pomoc spowodowały, że wraz z Play4You na Forum udało się rozwiązać mnóstwo przypadków!

Przez ten czas dodaliśmy wiele usprawnień:

  • zmieniliśmy wygląd Forum na przyjaźniejszy dla oka
  • dodaliśmy możliwość dziękowania za przydatne posty
  • wielokrotnie aktualizowaliśmy regulamin
  • wprowadziliśmy możliwość korzystania z avatarów

i mnóstwo innych, drobnych zmian, które przekładają się na całościowy look & feel naszego Forum :-)

A dla tych, do których bardziej przemawiają liczby przygotowaliśmy specjalną infografikę.

Forum Play infografika

Jeszcze raz mega dzięki dla chłopaków oraz wszystkich tych, którzy przyczynili się do tego, że na Forum możemy zrobić tak dużo!

Komentarze

  1. Adam K pisze:

    Dzięki forum jest mniej żali na blogu.
    Brawo!Raportuj

  2. bogdan pisze:

    a tak z innej beczki mam pytanko do marcina-jak to jest z doładowaniami w play,może coś zle robie? doładowałem za 50 zł i je mam na koncie ale w salonie powiedzieli że przy doładowaniach będa premiowane dodatkowe minuty jakieś a ja ich niemam czy to coś tylko w ramach pakietów jakiś,bardzo prosze o odpowiedz lub forumowicze coś stwierdząRaportuj

  3. dominika pisze:

    Witam,

    Mam nadzieję, że tym razem ktoś pomoże mi rozwikłać moje wątpliwości, co do funkcjonowania i metod Play. Pokrótce opiszę moją historię. W dniu 16.06.2014 r. zawarłam z siecią play aneks, wydłużający moją umowę o kolejne 24 miesiące. Aneks zawierałam dość wcześnie, bo przed upływem pół roku do końca obowiązywania mojej dotychczasowej umowy. 19.06.2014 r. odebrałam od kuriera aneks wraz z zamówionym wraz z usługą telefonem, który wybrałam podczas długiej rozmowy z konsultantem, z którym to omawiałam warunki nowej taryfy na kolejne 24 miesiące.
    Pierwszym moim pytanie, jakie nasunęło mi się na myśl było „czemu w aneksie nie ma informacji o czasie trwania kolejnej umowy?” tzn. tych 24 miesięcy. Drugie pytanie to „czemu w aneksie nie ma słowa o tym, od kiedy zaczyna owy aneks obowiązywać”. Zgodnie z Kodeksem Cywilny, istnieje taki obowiązek, a tu cisza.
    Postanowiłam więc, czym prędzej zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i rozwiać moje wątpliwości. I tak, rozwiązując te wątpliwości dowiedziałam się, że aneks został sporządzony nie na 24 miesiące, a na 36. Po mojej interwencji zmieniono zapis, że jednak na 24, tak jak zostało to nagrane w rozmowie z konsultantem. Dodam, że gdybym tego nie sprawdziła po tych dwóch dniach, licząc na profesjonalizm i rzetelność firmy Play, podwyższony abonament płaciłabym rok dłużej nie mając możliwości nawet się z niego wycofać (czas na odstąpienie wynosi 10 dni, jak wszyscy wiemy).
    Ta sprawa została jednak załatwiona.
    Problem kolejny, to czas rozpoczęcia obowiązywania owego aneksu („na piśmie” także nie ma). Zadzwoniłam ponownie do biura obsługi klienta i podczas rozmowy z przemiłą Panią, dowiedziałam się, że ten okres zmiany taryfy na nową wchodzi w życie już dzisiaj – 20.06.2014 r. co automatycznie, wydłuża okres aneksu z 24, na przeszło trzydzieści miesięcy. Ma to o tyle znaczenie, że także o tym mowy nie było podczas zawierania umowy, także w aneksie, który otrzymałam, a zwiększa to moją comiesięczną obowiązkową wpłatę na wasze konto o ok 40%.
    Kolejna dla mnie zagadka, to sposób, w jaki rozpatrujecie sprawy zerwania umowy, w skutek waszych rażących błędów w ciągu 10 dni, od podpisania aneksu, skoro telefon z nim wiążący już jest użytkowany gdyż, gdyby nie moja dociekliwość nie wiedziałabym, że zostałam w ogóle celowo wprowadzona w błąd. Ponadto, moja ewentualna chęć zerwania z Państwem umowy w ciągu przepisowych 10 dni, jest niemożliwa, gdyż w biurze obsługi klienta, poinformowano mnie, że na odpowiedź mam czekać do 14 dni. Czyli 4 dni później, niż mam możliwość zerwania umowy.

    Jako człowiek prawy i uczciwy, absolutnie domagam się, by traktowano mnie uczciwie,a przede wszystkim poważnie.

    Proszę o odpowiedź Pana Rzecznika, gdyż pewnie zdaje sobie sprawę, że biuro obsługi klienta to kolejny problem Play.

    Pozdrawiam
    DominikaRaportuj

  4. Wyrazy uznania dla całej ekipy forum.
    Jahu i Xaviero moje Gratulacje dla Was Chłopaki :-)Raportuj

  5. empatka pisze:

    Forum ładnie się rozwinęło, jest gdzie narzekać.
    A ile było oporów przed tymi avatarami, to chyba tylko ja pamiętam jako osoba walcząca o nie;)Raportuj

  6. nick lub imię pisze:

    A czemu promocję na doładowania są co raz rzadziej?Raportuj

  7. alien202 pisze:

    Dali jaką podwyżkę chłopaki :D:D ??? Czy tylko poklepali po ramieniu.Raportuj

  8. elo_ziom pisze:

    Forum play to nie tylko xaviero i jahu, szkoda że rzecznik nie raczył o tym wspomnieć, bo jest to krzywdzące dla innych osób które też udzielają się na tym forum i pomagają bezinteresownie. To jest przykre że rzecznik widzi tylko te 2 osoby.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski pisze:

      „Serdecznie chcę podziękować CAŁEMU oddanemu sprawie zespołowi”
      „Załoga jest większa, ale”
      „Jeszcze raz mega dzięki dla (…) wszystkich tych, którzy przyczynili się do tego”Raportuj

    • Jahu Play pisze:

      Do tego co napisał Krzysiek dodam, że raz do roku organizowany jest zjazd fanów marki Play (Play Weekend) wtedy także najaktywniejsi z forum mają szanse jechać.Raportuj

  9. elo_ziom pisze:

    „ale na szczególne uznanie zasługują znani forumowiczom jahu i xaviero. To właśnie ich aktywność – porady i pomoc spowodowały, że wraz z Play4You na Forum udało się rozwiązać mnóstwo przypadków!”
    Klękajta narody, gdyby nie te 2 osoby to by forum w ogóle nie było. Trochę to nieobiektywne moim zdaniem. Nie umniejszam wkładu jahu czy xaviero, ale jakiś ten wpis taki nieobiektywny jak dla mnie.Raportuj

    • Jahu Play pisze:

      Wymienieni zostali Konsultanci Play4You i Moderatorzy nikt ze zwykłych użytkowników nie został wymieniony ponieważ jest ich dużo (zgodnie z infografiką 15 tyś) ale tak jak napisał Krzysiek Rzecznik podziękował wszystkim.Raportuj

  10. manyaky pisze:

    Duży szacun dla Play4You za odpowiadanie nieraz o 03:00 w nocy. Natomiast warto zawsze patrzeć na możliwość usprawnienia ich działania – ponaglenia i komentarze do zgłoszeń dają niestety bardzo niewiele.Raportuj

  11. Paweł pisze:

    A ja mam pytanie z innej beczki do Pana Rzecznika.

    Dlaczego telefony w mixie dla przedłużających umowę kosztują tyle samo co dla nowych klientów?
    Powinny być jakieś zniżki.Raportuj

  12. mirekb pisze:

    to moze tu zapytam bo na fb od 2 dni play 4you sprawdza i jakos jeszcze nie zdążył-formula mix,aneks z kwietnia-wchodze na play 24 a tam pakiet za 30zl no limit voice/sms/mms,1 pakiet gratis dalej 30zl..jest gdzies regulamin,wiecie cos?ogolnie pakiet git,ale az dziwne ze sie play tym nie chwaliRaportuj

  13. Miro pisze:

    nie ma żadnych promocji z okazji urodzin? coś play nie wykazuję się pomysłowościąRaportuj

  14. diego_armando pisze:

    Brawo Xaviero i Jahu i cala reszta, naprawde podziwiam Wasza prace!

    Na poczatku na forum byly tylko miekkie tematy fajnych telefonow i nowych ofert teraz de facto odwalacie kawal ciezkiej pracy BOk i jestescie na pierwszej lini, ja bym nie mial cierpliwoci;dRaportuj

  15. pabloki pisze:

    to może jakaś promocja na doładowanie z tej okazji.Raportuj

  16. teoretyczny pisze:

    kiedy play da Kit Kata dla LG L9 II ?
    w dziale aktualizacje zero odpowiedzi !!!!Raportuj

  17. Mariusz pisze:

    Witam serdecznie
    Proszę mi napisać kiedy i czy w ogóle będą jeszcze dostępne telefony HTC Desire 500 i Sony Xperia SP ??Raportuj

    • kdamian1 pisze:

      @Mariusz, Xperia SP możesz zamówić w dowolnym salonie w procesie kurierskim w sobotę sprawdzałem i ten model jest dostępny. Co do HTC Desire 500 niestety nie ma.Raportuj

      • Mariusz pisze:

        To jestem zdziwiony, bo jak ja sie pytałem to nigdzie go nie ma ?? Postaram się jeszcze raz zapytac??
        A odnosnie tych dwóch telefonów, który polecacie ??Raportuj

  18. kdamian1 pisze:

    @Mariusz
    Napisz do mnie na maila kdamian1@o2.pl, podrzucę kilka ciekawostek.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty