Tako rzecze rzecznik Play

Tour de MNP za Q2 – lider daleko z przodu

Ostatnio mniej pisałem o MNP. Nawet ktoś w komentarzu, ktoś zarzucił mi, że celowo unikam tego tematu. Oczywiście nasza przewaga nad peletonem zmniejszyła się. Po 60 miesiącach tak ogromnej przewagi to było do przewidzenia. Kontrolujemy jednak sytuacje i jest to zgodne z naszymi założeniami. Nie oddajemy koszulki lidera MNP ;-) Poniżej mała infografika z najważniejszymi informacjami po Q2 2014.

mnp_bike2014

A tak przy okazji to trzymam kciuki za naszych kolarzy w Tour de France ;-)

 

Komentarze

  1. Przemo napisał(a):

    Marcinie, chyba powoli wypełniacie moje punkty z konkursu na „bloby i gruchy” :-) jeszcze tylko HD Voice na TM i będzie super.Raportuj

  2. Obi napisał(a):

    Panie Marcinie, na jaki okres jest gwarancja na Iphone’a 5S ?? ponieważ, na infolinii mówią, że jest 24 miesiące a dokumentach apple’a jest 12 miesięcy. Która wersja jest prawdziwa ??Raportuj

    • PlayEr napisał(a):

      12 miesięcy zapewnia apple, zaś kolejne 12 sieć PLAY. ;)Raportuj

      • user napisał(a):

        Na podstawie KC każdemu przysługuje prawo rękojmi od towaru w okresie 24 miesięcy od zakupu a więc to nie PLAY jest gwarantem bo on nie jest producentem telefonu a Apple i w tym okresie na każdy zakupiony towar osoba fizyczna (konsument)ma prawo reklamować niezgodność towaru.Raportuj

    • Mateusz napisał(a):

      12 miesięcy gwarancji producenta.
      24 miesiące z tytułu niezgodności towaru z umową.
      Więc przez 2 lata możesz spać spokojnie :-)Raportuj

  3. Wkurzony napisał(a):

    To ilu Klientów odeszło w Play w Q2 2014? Mniej niż w Q1 ale ile?Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A co to zmienia w qwestii bycia liderem? Potrzebujesz informacji ilu klientów ew. odeszło w środy, a ilu w soboty, ale te pochmurne??Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Potrzebuje pełnego porównania MNP a nie tylko wybranych danych, którymi można się pochwalić. Z natury jestem podejrzliwy i jeśli Play nie podaje całości to dla mnie znaczy coś kręci (mataczy).Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A co tu jest do kręcenia? Co ma za znaczenie ilu odeszło w pierwszym kwartale a ile w drugim? To niczego przecież nie zmienia. Zresztą po otrzymaniu takiej informacji, gdy wyda ci się korzystana dla Play, zażądasz informacji ilu odeszło w 3 tygodniu a ilu w 12 tygodniu. Tak można do usranej śmierci o czym wspomniałem pisząc o pochmurnej sobocie i słonecznej środzie.Raportuj

          • Wkurzony napisał(a):

            Ja zadałem jedno pytanie na które nie dostałem odpowiedzi, a Ty wiesz że będę zadawał następne. Normalnie jasnowidz! Prognozę pogody też przepowiadasz?! To był mój kopniak z drugiej strony abyś nie kulał!Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A wiesz, że może i jasnowidz jestem. Zjasnowidzenia wymyśliłem i zostało to potwierdzone, że jak szczur ukrywasz się za wielonickami. I ja miałbym się mylić odnośnie pytań???? To był mój kopniak w sam środek, pomiędzy dwa duże paluchy u stóp.Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Nicki mam 2. Ten drugi Antypoll jest specjalnie dla Ciebie Jasnowidzu. To kiedy Cię zobaczymy w prognozie pogody? Na którym programie?Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Spudłowałeś! Bądź czujny! Mój następny kop będzie bolesny!Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Wkurzony – czekamy aż się przyznasz do kolejnych nicków ;)Raportuj

  4. manyaky napisał(a):

    No to gratulacje 11 mln.Raportuj

  5. smok napisał(a):

    w sumie działa.. ale wasz GSM/DCS to poraRZka normalnie… na roamingu T to działa, czasem tylko należy wybrać numer ponownie bo dzwoni się w kosmos.
    do tego od 26mc na Play24 pokazuje saldo +12gr, które na fakturach nigdy nie wystąpi bo to magiczny błąd systemu… jak to BOK odp… cyli jakoŚ jest gra i buczy… HSPA+ 7/3 a LTE 3/1Mb/s pozdrawiam :)Raportuj

  6. Robert Olejnik napisał(a):

    Infografika rewelacyjna :-)
    Gratulacje za utrzymanie koszulki lidera MNP.
    Już się zapisuję na odpowiednią koszulkę w rowerowej tematyce ;-)Raportuj

  7. seba napisał(a):

    szkoda, ze juz nie dbacie o tych co przenieśli już numer i minął termin umowy. Zgodnie ze zgloszeniem na Play24 miał kontaktować sie konsultant i tu cisza. Juz złożyłem wniosek o pezeniesienie do innej sieci. Podajcie ranking za 12/24miesiace. Juz cchyba nie bedzie tak różowo. Wiele osob juz wróciło skad odeszloRaportuj

    • Poll napisał(a):

      Od kilku już lat piszecie to samo: „zobaczymy za rok czy dwa jak będziecie wyglądali…” a tu jak byli liderami tak są i jeszcze trochę nim pozostaną. I dobrze tak Playu, trzymam kciuki.Raportuj

      • hans napisał(a):

        a to nie jest tak, że play daje bonusy za przeniesienie ? więc każdy gimnazjalista leci kupić do kiosku – dobrze oznakowany i widoczny starter znanej sieci – wybiera więc Orange – i „przenosi” go do Play za co mu Play płaci (na konto) 60 zł ?Raportuj

        • Poll napisał(a):

          No i co z tego??? To jest zabronione???Raportuj

          • hans napisał(a):

            nie, ale nie świadczy o tym, że Play jest taki dobry, że warto doń przejść – tylko, że dobrze za to płaci :)
            to nie jest zabronione – ciekawe ilu po użyciu tych 60 zł powtarza manewr nabijając statystyki i zgarniając po parę stówek rocznie od Play (mowa o niepoważnych gimnazjalistach) ale ich przeniesienie jest w statystykach tak samo warte jak przeniesienie profesora UJ-u ;)Raportuj

      • hans napisał(a):

        czy macie dane o stażu tych „przenoszonych starterów” w sieci Orange? 2 godziny ;) i myk do Play za 60 zł ?Raportuj

  8. Jan1234 napisał(a):

    Hmm podobnie jak @seba zwijam manatki w Q3 i ląduje u konkurencji, właśnie tej pomarańczowej. Powoli będzie ta przewaga Playa maleć. Nadal utrzymanie klienta wyglada nastepujaco: oferta utrzymaniowa gorsza od obecnie posiadanej przeze mnie i oczywiscie magiczne nic nie możemy zrobic w salonie, gdyz gora nie przewidziala innych taryf, no coz z czego trzeba splacac chinskie kredyty.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No i git. Od Q3 zaczniesz spłacać koszty budowy Miasteczka Orange.Raportuj

      • Jan1234 napisał(a):

        Szczerze wole dolozyc do Miasteczka Orange, niz dluzej dokladac do chinskich kredytow w Play.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Ale ty tak z czystej, polskiej, ogólnie znanej nienawiści czy masz jakiś inny powód. Kredyt jest zwykle na coś pożytecznego a Miasteczko to przejaw wewnętrznej omnipotencji. Widzisz różnicę? Taki przykład – Ja wziąłem kredyt by mieć gdzie mieszkać, a ty wydajesz pieniądze klientów na marmury, złote klamki i wykładany diamentami kibel.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Ale wiesz, że gdyby nie te „chińskie kredyty w Play” to dalej byś płacił za minutę połączenia jak za zboże? :)Raportuj

          • Wkurzony napisał(a):

            Gdyby nie chińskie kredyty w Play to by nie miał tylu abonentów i byłby operatorem niszowym. Poza stosunkowo niską cena nic ciekawego obecnie nie proponujecie. Jakość zdecydowanie nie jest najmocniejszą stroną.Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      Przecież możesz zostać w starej taryfie skoro taka dobra. Chyba, że konsultant poinformował Cię, że trzeba przedłużyć, bo nie po raz pierwszy widzę, że tak ściemniają. :P

      Przedłużenie z GU też masz z rabatem na telefon lub umowę, więc nie wiem o co chodzi. W salonie tego nie dostaniesz.Raportuj

      • maras napisał(a):

        dziwne, bo ja w salonie dostałem ofertę lepszą niż infolinia proponowała… nielimitowane komórki, sms, mms, pakiet 2 gb, 3 miesiące za 0zł i to wszystko za 44,99. normalnie 49,99 bez rabatu i bez sms i bez mms.Raportuj

  9. Jarek napisał(a):

    Witam Panie Rzeczniku. A może by tak pójść za ciosem i dla utrzymania większej ilości abonentów dać jakieś nowe (lepsze) warunki dla przedłużających umowy? np. niższe ceny telefonów, lub lepsze pakiety internetu w ofercie za 45 zł? Aktualnie jestem już na okresie bezterminowym i czekam na jakąś lepszą ofertę, zwłaszcza na telefony Nokii z Windows Phone. PozdrawiamRaportuj

  10. hjk napisał(a):

    A może frytki do tego?Raportuj

  11. tl111 napisał(a):

    Szanowny rzeczniku napisz coś oproblemie który zafundowaliście abonentom http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Play-zablokowała-korzystanie-z-pasma-Play(Orange)/page71. Dodam, że T-mobile w Rucianem Nida też nie chce zalogować mnie do sieci. Dlaczego należy składać „podania” do BOK o odblokowanie tej funkcjonalności ?Raportuj

    • elo_ziom napisał(a):

      Podanie to się składa w urzędzie a nie w play to po pierwsze, a po drugie nie ma opcji żebyś nie mógł się zalogować do T bo to teraz główny partner roamingowy. Masz też przecież zasięg plusa, z tego co pamiętam jak byłem na Mazurach to plus miał najlepszy zasięg więc nie wiem o co ci chodzi. Akurat w Rucianym też byłem i było ok.Raportuj

      • tl111 napisał(a):

        Byłeś w lesie na ul. Piaski 5 w Mazurskim Raju ? Zresztą po trasie powrotnej i łączeniach w drodze już podjąłem decyzję. A to co powyżej napisałem jest dla ludzi z playa coby wyciągnęli wnioski , a nie żeby się z Tobą przepychać. Jeśli jesteś ludzikiem playa to … niepotrzebnie pisałem to co powyżej. Nie warto było …Raportuj

  12. diego_armando napisał(a):

    dla mnie te infografiki są takie fajnie, że często nie mogę skupić się na prezentowanych danych:DRaportuj

  13. Klient napisał(a):

    A kiedy nowe telefony np. Htc desire 610? Pod względem nowych telefonów jesteście daleko ;-)Raportuj

  14. jadźka napisał(a):

    100% merytoryki. Gratulacje chłopcy.Raportuj

  15. kill649 napisał(a):

    A ile się wyniosło z Play? ktoś pyta klientów czemu rezygnują z tak wspaniałej sieci?
    Takie ciekawostki ile przeszło to wyrwane z kontekstu. Jak się chwalić to po całości proszę.

    I jeszcze jedno.
    Coś ludzie w miejscach gdzie 1800 został tylko uruchomiony i stary 900 wyłączony zaczynają się skarżyć na metaliczną jakość rozmów. Te 5Mhz w bloku już za mało? Czy został wprowadzony jakiś nowy kodek Playowy?Raportuj

  16. darek 1025 napisał(a):

    Hej ludzie z Bełchatowa. Zobaczcie Mapę zasięgu. LTE jest w Szczercowie, Ruścu, Osjakowie, Srocku, Tuszynie,Rzgowie a w Bełchatowie jeszcze nie. Szkoda:-)Raportuj

  17. gumis napisał(a):

    Kiedyś lubiłem Play przeniosłem cala wielką rodzinę do tego operatora. Ale niestety moim zadaniem nie dzieje sie tam dobrze, przyklad Mix w którym co miesiąc trzeba konto doładować na dodatek zabiorą ci kase za rozmowy w Play,może ja nie chce rozmawiac w pleju. Trzyma mnie tam tylko raoming w Szwajcarii.Raportuj

  18. atqa napisał(a):

    Witam i gratuluję, choc niestety obawiam się ze Play stanie sie niekwestionowanym liderem w „opuszczeniu numerów Play”przynajmniej przeze mnie, jeśli nie zostanie poprawiona wewnetrzna kontrola dotyczaca obsługi klienta w BOK.
    ..widac bylo zbyt pieknie, by moglo byc prawdziwe…a było to tak:
    Przenioslam numer z + do Play w 2010r (abonament) i pokochałam fioletową sieć na tyle że w 2012 podpisałam kolejna umowę (tyle że z nową taryfą)…która tak bardzo spełniała moje oczekiwania, że w tym roku podpisując Umowę postanowiłam kontynuować Umowę na dotychczasowych warunkach…niestety, okazało się ze wraz z podpisaniem Aneksu, Play zmieniło standardową dotad predkosc lejka z którego dotąd korzystałam i ze względu na predkosc ktorego, postanowiłam zamiast nowej oferty z lejkiem 8kb/s ,pozostać przy „starej” Umowie z lejkiem 32kb/s…
    Złożyłam oczywiście pisemne zgłoszenie opisujące moj problem. Oprócz tego dzwoniłam do BOK.
    Niestety moje zgloszenie zostało uznane za niezasadne, mimo ze dwoch konsultantów w BOK jak i pracownicy salonu Play zapewniali mnie o ewidentnym błędzie po stronie Play.
    Cóż…
    Swoją drogą dziwne, że treść odpowiedzi na moje zgłoszenie, w zadnym miejscu nie odnosi sie do tresci mojego zgloszenia i nawet nie wyjasnia dlaczego z chwila podpisania Aneksu do poprzedniej Umowy zmianie ulegla prędkość lejka z dotychczasowych 32kb/s na 8kb/s.
    Oczywiscie zamierzam zlozyc kolejne pismo w tej sprawie,bo dla mnie ten problem jest bardzo istotny, a:
    – rozbieżność pomiędzy pisemną odpowiedzią, a (nagrywanymi) treściami rozmów z pracownikami BOK
    -brak konsultacji telefonicznej przed zamknięciem zgloszenia
    pozwala mi sądzić ze pochopnie(negatywnie) zamknięto zgloszenie.
    Mam nadzieje ze sprawa się wyjaśni , a rozbieżności pomiędzy treścią pisma z Play,a stanowiskami pracowników BOK (przyznające mi rację,)zostaną w końcu oficjalnie z interpretowane na moja korzysc.
    Szkoda ze po 4latach tak Play traktuje klienta abonamentowego.
    Szkoda ze tracę czas i nerwy na zajmowanie się ta kwestia.
    Szkoda ze przez tydzień nie mogłam korzystać z internetu i z wyszukiwarki Google bo przy lejeku 8kb/s strony internetowe były niedostępne.
    Takie sytuacje negatywnie wplywaja na wizerunek firmy,to nie jest fairPLAY…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty