E-płatność w e-awizo
Uffff fantastyczny ten okres przedświąteczny w tym roku. Piękny deszczowy dzień, korki, garnitur a z pozytywów uścisk dłoni Szefa Szefów czyli Pana Prezydenta RP. Karta Dużej Rodziny radzi sobie coraz lepiej i coraz więcej rodzin wybiera naszą FORMUŁĘ.
Tymczasem w odległej galaktyce… zdecydowaliśmy się uruchomić usługę e-płatności w e-awizo :-)
Klient otrzymuje e-awizo mailem, który zgłosił do kontaktu podczas podpisania umowy. Pod przyciskiem „Przelew Online” jest link do strony e-płatności (unikatowy dla każdego klienta). Po wciśnięciu przycisku „Zapłać online” następuje proces w tle (przekierowanie na stronę e-płatności) a później na stronę banku. Po zalogowaniu się do swojej bankowości realizowana jest płatność za fakturę. Proste i przejrzyste :-)
Testujcie i piszcie jak coś nie bangla ;-)
Prowizja?Raportuj
Sprawdź sam, czy będzie prowizja, to groszowe sprawy albo nawet i za darmo :)Raportuj
za darmo na pewno nie, a prowizja nie wyniesie więcej niż 1 złRaportuj
wesołych świąt Marcin Nie opuszczaj nas w przyszłym roku -broń Cię Panie BożeRaportuj
no super news ale wypada poinformować o ewentualnych kosztach…Raportuj
Super BAJU BAJU W PLAJU ale to jet ok jeśli działa tak jak w opisie skorzystam szkoda że tylko dla jednego numeru inne już w T-mobileRaportuj
0,5 pln w tych czasach za zapłacenie rachunku? dziękuję, postoję, zrobię przelew samemu za 0,00.Raportuj
Taką opłatę pobiera firma obsługująca tą operację. Oczywiście możesz sam zrealizować przelew.Raportuj
Pomarańczowi mają to od ponad roku i bez opłat…
Czy mi się wydaje, czy łapiecie zadyszkę?Raportuj
Innowacyjność to słowo które w Playu przestało istnieć, ale za to mamy celebrycki szał na topie. Tą drogą drogi Playu jedziecie w ślepą uliczkę.Raportuj
spółka w gotowości do sprzedaży- takie są fakty. pytanie kto zechce kupić. a oferty, już dawno skończył się play, a od dłuższego czasu jest fley…Raportuj
Fajnie pięknie Marcinie ale ofert utrzymaniowych brak.!! Kasę to myśle ze każdy wie jak wpłacić na konto ale co dalej…….Myśle ze tu powinniście się zaangażować ale systematycznie uciekacie z tym wątkiem……Raportuj
szefem wszystkich szefów jest Krzysztof Jarzyna ze SzczecinaRaportuj
Widziałam wasz billboard na mieście z Dawidem Kfiatkowskym!
Już lecę kupić kartę!Raportuj
W Plusie można płacić kartą przez internet z konta plusonline za darmo (lub przelewem – też za darmo)Raportuj
Play się kończy. Jestem właścicielem firmy zatrudniającej 100 osób, z czego ponad połowa ma abonamenty a raczej miała w Play. Firma z branży elektroniki. Nie będe pisał jaka z prostych i wiadomych względów. Zrobiliśmy tak dla rozrywki przed świętami ankietę, na temat sieci i przenoszenia numerów, ogólnie najlepszych ofert wszystkich polskich sieci. Wyniki były jednoznaczne. Ludzie z abonamentem uciekają z Play. Najdroższe telefony i najgorsza oferta abonamentowa na rynku. Najwięcej wydanej kasy na reklamy z celebrytami. Najgorsza obsługa klienta. 30 osób zadeklarowało przeniesienie numeru do innej sieci po nowym roku. Wam też to proponuje. No i co Panie rzeczniku? Może już pora uciekać z tonącego okrętu?!Raportuj
Bardzo ciekawa opinia i bardzo ciekawa firma. Rozumiem, że nie macie telefonów firmowych? Przyjmuje opinię na klatę. WesołychRaportuj
Same stacjonarki. Praca na miejscu, może się to wydać dziwne dla niektórych, ale jest po prostu taniej. Na pewno taniej niż firmowe abonamenty w Play. Niestety ale taka jest prawda.Raportuj
naprawde nasze stacjonarki nie są fajne?Raportuj
Błagam o pomoc… mam problem czy coś się stanie jak rate pierwsza za internet zapłace 2 dni póżniej?Raportuj
są ŚWIĘTA, nic sie nie stanie, ale zapłaćRaportuj
zapłacisz odsetki za spóźnienie przy następnym rachunkuRaportuj
No tak tak oczywiście tylko wiez z kasa krucho a wyplata 10 dopiero.. dzieki z góry;)Raportuj
ale nic nie dolicza nawet jezeli to pierwsza rata?Raportuj
Jestem w play od 10 lat,przy kolejnym przedłużaniu umowy otrzymałem wadliwy telefon i od ponad miesiąca walczę o sprawny,do tej pory nie mam. Abonament płacę a z telefonu nie korzystam.Podobno jest ponownie w serwisie, co z tego wyniknie nie wiem. Obsługa klienta jest bezsilna w tej sprawie, a serwis wykazuje brak profesjonalizmu i oddaje niesprawny telefon twierdząc, że usterki nie widzi.Ta przepychanka może trwać bez końca, może Pan potrafi coś w tej sprawie zrobić pozdrawiam.Raportuj
to bardzo słaba historia. Napisz i pomogę marcin.gruszka@play.plRaportuj
„Jestem w play od 10 lat” – szczególnie że operator działa dopiero od 2007 :DRaportuj
Myślę, że to ogromne ułatwienie, dla kogoś, kto niestety jest zapominalskim.Raportuj