Tako rzecze rzecznik Play

Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower – making of

Tego rodzaju wpisy pokazują Wam część tego, czego nie widać w reklamach – ciężką pracę zespołu odpowiedzialnego za ich powstanie. Zobaczcie, jak powstały spoty z naszymi najnowszymi gwiazdami :-)

Ewa Farna

Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower

Komentarze

  1. Michu napisał(a):

    Ta seria reklam z celebrytami zaczyna już trącić myszką. Jedynie Basia i Maciej sprawiają, że to w ogóle da się oglądać.Raportuj

  2. Wkurzony napisał(a):

    To już jest nudne.Raportuj

  3. .we napisał(a):

    To nie jest nudne – ostatnia seria reklam jest zwyczajnie denerwujaca…Raportuj

  4. Artek napisał(a):

    Cały czas to samo… ehhhRaportuj

  5. xtr napisał(a):

    Pół biedy czy się komu podoba czy nie. Problem w tym (śmiem twierdzić bez żadnych dowodów) że te reklamy kłamią bo ci celebryci nie mają tego co reklamują. Chyba ze stan darmowy u tych czy innych gwiazdek wynika nie z oferty tylko z kontraktu reklamowego. No nikt mi nie wmówi że ci co reklamują oferty prepaid je mają.Raportuj

    • greeg napisał(a):

      Przecież to zwykły marketing, z choinki się urwałeś ? :-) Ci tzw. celebryci wszystko za reklamują za dobrą kase. Jak im się w Play kontrakt i lojalka skończy to być może będzie kampania konkurencji że ten czy tamten przeszedł do T czy O. Zresztą za pare dobrych tysi Ty również byś to zrobił zapewne…. normalka z czegoś trzeba żyć. PozdrawiamRaportuj

      • xtr napisał(a):

        Mylisz marketing/reklamę z klamstwem. Marketing/Reklama uwypukla zalety produktu/uslugi a pomija resztę czyli poprostu nie mowi wszystkiego ale to nie jest kłamstwem. Akurat jak aktor jeden z drugim jak reklamuje bank to mają w nim konto jak w reklamie mówią ze z pewien napoj jest smaczny i fajnie pasuje do spotkania/imprezy ze znajomymi to w sumie tak jest (o jego wplywie na zdrowie sie nie wspomina oczywiście ale to jeszcze raz powtórzę to nie kłamstwo) W przypadku reklam play jestem w stanie uwierzyć tylko w formułę rodzinną pani dygant chociaż tez z wielką rezerwą. Reszta to delikatnie mówiąc sciema. Gdyby playbryci mówili tylko co w danej ofercie jest super to ok ale jak reklama krzyczy do nas ze ten czy tamta maja ofertę na kartę to juz uważam patrz wyżejRaportuj

  6. ssaa napisał(a):

    ja w ogole nie rozumie jak mozna wziaść do reklamy kogos kto wsiadl do auta po pijaku i spowodował wypadek.
    Taka osoba powinna być publicznie piętnowana, a u nas placi się jej grubą kase za udział w reklamach.
    Chory kraj…Raportuj

    • dan napisał(a):

      Farna po pijaku jeździła? Czy Ci chodzi o Liszowską?Raportuj

      • xtr napisał(a):

        wersja Farnej jest na tvn: „policja czeska powiedziała mi że miałam do 1 promila ale czułam się trzeźwa bo jakbym się czuła nietrzeźwa to bym do tego auta nie wsiadła” dobrze że nikogo nie zabiła a wywiad na ddtvn piarowe mistrzostwo świata
        wpisać w wyszukiwarkę – farna wypadek ddtvn bo zaraz ludzie od wizernku play zdejmąRaportuj

    • vhfresh napisał(a):

      Ty „nie rozumie”? LOLRaportuj

  7. Damian napisał(a):

    Obniżcie lepiej ceny telefonów za te gaże dla celebrytów bo te reklamy moim zdaniem nie przynoszą więcej klientów.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty