Tako rzecze rzecznik Play

Co tam słychać na forum?

W weekend zajrzałem na chwilę na nasze forum, żeby sprawdzić co w trawie piszczy i wychodzi na to, że najwięcej emocji wywoływały w ostatnim tygodniu dwa tematy:

Pierwszy trochę banalny, trochę dziwny, ale dla kilku osoób mega wkurzający to problem z zakupem słuchawek w eshopie. Z tego co mi wiadomo sytuacja jest już wyjaśniona. Myśleliście, że nikt nie kupuje takich akcesoriów. Otóż kupuje. Tak przy okazji objawił nam się nowy dystrybutor Beatsów i już wkrótce białasy wrócą do oferty. Kilka osób pytało ;-)

Drugi temat dotyczy wprowadzonej w ostatnim tygodniu nowej ofert na kartę Fakt Mobile 

Myślę, że tym tematem warto się zająć dokładnie. Nie mogę nic dodać do samej oferty bo tą doskonale pewnie znacie, jeżeli jednak macie jakieś pytania co do na przykład migracji między ofertami to piszcie.

A w bonusie rzućcie okiem na temat o bonusowym starterze z 6 GB Internetu gratis. Do osób, które odpisały na naszego SMSa powinny docierać karty SIM :-)

Komentarze

  1. darek1025 napisał(a):

    Czy można przejść z Play na kartę do Fakt mobile w salonie w ciągu jednego dnia? We Fakcie powinien być wybór pomiędzy pakietem jednorazowym, a cyklicznym.Raportuj

  2. DMX napisał(a):

    Mam nadzieję, że do wakacji zajmiecie się ofertami na karte, bo jak na razie wszystkie sieci coś zmieniają, wprawdzaja rozmowy bez limitu w ‚normalnej’ cenie i dużo internetu, a Play śpi. Wielu moich znajomych juz jest w trakcie migracji z play, a mój sentyment tez się powoli kończy, choć jestem z wami od początku…Raportuj

  3. dodo84 napisał(a):

    Panie Krzysztofie, Marcinie
    W związku z tym że zbliżają się wakacje może warto pomyśleć o jakiejś paczce połączeń, sms i internetu w roamingu dla pre-paidowców. W tej chwili tylko pakiety posiadacie dla abonentów a o klientach na kartę zapominacie. Szkoda :(Raportuj

  4. Marek napisał(a):

    Poruszmy temat oszukiwania przez Playa klientów bo jak inaczej nazwać prezentowanie cen po doliczeniu zgody na zasyfianie swojego numeru spamem reklamowym -6zł. Na stronie jest jak wół abonament np. 59zł ale to że jest on tylko po zgodzie na zrobienie ze swojego numeru śmietnika reklamowego to już pisze na dole małym druczkiem.Umowy za 39zł bez tel na 18 miesięcy i nielimitowane tylko na komórki ? to jakieś jaja w czasach gdy np. virgin mobile daje tez na stacjonarne ,smsy i dużo większy pakiet internetu na karte za 29zł miesięcznie.Umowa dla przedłużających też zawiera zgodę na otrzymywanie syfu marketingowego nie tylko od playa ale i od tych którym play sprzedał nasz numer i jest już miesiąc dłuższa bo 25m.Niedługo kończy mi się umowa i chyba po 6ciu latach moje 3 umowy 110zł 69zł i 39zł oraz 3 numery na kartę pożegnamy Playa bo nie lubię pazerności i handlowania moją prywatnością.Raportuj

    • Pier de Lony - Paris napisał(a):

      Pyytam z ciekawosci czy da sie te smsy zaznaczyc jako spam w smartphonie? One sa wysylane z jakiegos konkretnego numeru? Ja chyba najwidoczniej doplacam bo ich nie dostaje ale zawsze sie zastanawialem w czym problem bo ja bym to zwyczajnie zespamowal i nawet nie bylbym swiadomy ze taki syf do mnie przychodzi ;)Raportuj

    • ife napisał(a):

      1) Lekcja POLSKIEGO – nie jest NAPISANE ;)
      2)JEST NAPISANE o tym, ze jest to cena po uwzglednieniu platnosci w formie e faktury i zgod marketingowych,
      3)Na samej juz UMOWIE podana jest cena wyzsza (ta bez odliczen) gdzie wyraznie jest napisane, ze cena nie uwzglednia rabatu za …… blablablabla;)Raportuj

      • Marek napisał(a):

        Lekcja dla ciebie. 1) Naucz się czytać ze zrozumieniem (to że cena dotyczy zgody na komunikacje marketingową i terminowe wpłaty jest napisane dopiero w 3cim kroku składania ZAMÓWIENIA ) a klient powinien być informowany o prawdziwej cenie od razu.Czyli jest to zwykłe oszustwo aby ceny prezentowane przy wyborze wyglądały na niższe.Ponadto ceny te są również cenami przy przenoszeniu numeru a nie przy braniu nowej umowy (6zł więcej).Wszystko jest tak zrobione po to aby wprowadzić przyszłego klienta w błąd nie podając prawdziwych cen.Raportuj

  5. DMX napisał(a):

    chodzi mi o to, ze inne sieci w tej lub podobnej cenie juz jakiś czas temu, dorzucily jeszcze smsy i internet;)Raportuj

  6. Wiśniewski Mateusz napisał(a):

    Dostalem tydzien temu tami starter 6 gb dziekujeRaportuj

  7. Konrad napisał(a):

    witam serdecznie małe pytanie, co z lumią 640xl będzie w ofercie albo kiedy będzie dostawa zwykłej 640?Raportuj

  8. Wojt napisał(a):

    Na forum najgłośniej jest na temat HD Voice w roamingu t-mobile… a nie o jakichś słuchawkach i nowej sieci komórkowej brukowca.Raportuj

  9. Tomi01 napisał(a):

    Witam a ja mam pytanie odnośnie nielimitowanego internetu w taryfie FORMUŁA KOMFORT 4.0+ DLA FIRM. Dziwna sprawa po okresie 6 miesięcy darmowego LTE mogę uruchomić Lte bez limitu na każdej karcie sim oprócz karty dedykowanej tylko do internetu. Czyli nielimitowany internet nie działa na karcie do internetu, więc po co karta do internetu skoro nie można w pełni z niej korzystać. Chcę zapłacić i mieć nielimitowane LTE.Raportuj

  10. Mar napisał(a):

    Czy PLAY potrafi w końcu odpowiedzieć na pytanie, czy wspiera w swojej sieci usługę Fast Dormancy?Raportuj

  11. Michal napisał(a):

    Takiej niekompetencji pracowników ze strony Play dawno nie widziałem kogo tam zatrudniacie?. W dniu 18.05.2015 po zalogowaniu na play 24 wysłałem prośbę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy z telefonem a wysłałem do działu przedłużenia umowy do dnia dzisiejszego a mamy 16.06.2015 nikt do mnie nie zadzwonił a nadmienię ze przypominałem się już 5 razy na stronie.Raportuj

  12. wq..rwiony klient. napisał(a):

    NIE UTRUDNIAJCIE klientom migracji do FAKTmobile. UDOSTEPNIJCIE kod USSD w obie strony. NIE KPIJCIE z Nas!!Raportuj

  13. kolejna sugestia napisał(a):

    WPROWADZCIE opcje zdalnego doladowania 14-cyfrowym telekodem za pomoca USSD.Raportuj

  14. Divhashmorex napisał(a):

    Taka drobna informacja dla pana.

    1. Migracja z Play do Fakt nie jest możliwa. Na infolinii odsyłają do salonu. W salonie na infolinię, gdyż zdaniem pracowników salonu nie można (słusznie moim zdaniem) przenieść numeru w trybie MNP między P4, a… P4.
    2. Jakosć obsługi w Fakt Mobile jest skandalicznie niska. Nie ma porównania do jakiegokolwiek innego operatora. Osoby, które obsługują Fakt są skrajnie niekompetentne i nie nadają się do pracy w BOK. Opowiadają bzdury, wprowadzają w błąd.Raportuj

  15. !!! napisał(a):

    a co tam słychać ze zgłoszeniami 104830546, 105204831 i 105983451? :)Raportuj

  16. Agata napisał(a):

    Ja również jestem ciekawa, kiedy 640XL w waszej ofercie? T-mobile już ma od dawna, a wy jak zwykle skupieni tylko na Androidzie..Raportuj

  17. Artur napisał(a):

    dziś w polsce wszedł do sprzedaży allview x2 xtreme czy zobaczymy go w pley bo tanie modele tego producenta są???noi lumia 640xl kiedy???naprawdę sporo ludzi chce większe niekoniecznie ekstremalnie drogie fonyRaportuj

  18. Klient napisał(a):

    Chyba nie przeglądał Pan forum zbyt dokładnie. To jest szczyt chamstwa, które w tym kraju szerzy się od jakiegoś czasu. Klient podpisał umowę na 2 lata – ok jest frajerem i fajnie ze jest u Nas ale ogólnie to mamy go glęboko w dupie. Już Pan powinien wiedzieć o co chodzi, a jak nie to przypomnę:

    AKTUALIZACJE DO LOLLIPOPA

    LUDZIE jaja sobie robicie? Temat na forum i blogu jest poruszany przez wiele osób. Nie ma konkretnych odpowiedzi, przeprosin czy nawet minimalnego zainteresowania. Dajecie dupy na całej linii. Głównie chodzi mi o model Samsung Galaxy S4, ale z tego co widzę to Z-1-kowcy tez na nia czekaja. ILE MOŻNA PYTAM KOLEJNY RAZ. To jest czysta kpina i totalna ignorancja z Waszej strony. Chyba od tego Pan jest Panie „Rzeczniku”, żeby informować o takich sprawach i być na bierząco z klientami. Dla Was może nie jest to ważne, a dla szerokiej grupy ludzi ZAPEWNIAM, ŻE TAK! Mam nadzieję na jakiś odzew z Państwa strony, najlepiej na stronie blogplay lub forumplay, że temat aktualizacja lollipop s4 ma 19 stron i prawie 200 wpisów… Nie pozdrawiam…Raportuj

    • Marian napisał(a):

      No ale na co mówić o rzeczach niewygodnych skoro można to przemilczeń. Moja firma wraca do pomarańczy po zakończeniu umowy – możecie się pożegnać z ~50 SIMami po ~99zł netto.Raportuj

  19. Witold Hojda napisał(a):

    jak długo można zgłaszać awarię i Wasi konsultanci będą mnie naciągać na koszty karty modemu itd. gdzie awaria jest po Waszej stronie !!

    oto test mojego LTE i od tygodnia zgłaszam awarie i nic nikt z tym nie robi !
    http://www.speedtest.pl/test/110436712

    czy to jest podstawa do rozwiązania umowy !Raportuj

  20. hexic napisał(a):

    Sprawa słuchawek rozwiązana rzecze rzecznik? Szkoda tylko, że dla różnych klientów zastosowano różne standardy! Jednym obiecano słuchawki przewodowe jako rekompensatę, innym obniżenie ceny o 100 zł, a innym (np. mi!) możliwość odstąpienia od umowy i zwrot kosztów odesłania sprzętu. Żenada! Tak traktuje się klienta, który ma w sieci trzy numery.

    Cały temat tutaj: http://forumplay.pl/showthread.php/28140-Reklamacja-zam%C3%B3wienia/page8Raportuj

  21. Marian napisał(a):

    Dokładnie. Raptem 18 opów nie wydało Lizaka dla Z1. W Polsce tylko Play. Well done!Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      To pokazuje jacy „spece” pracują w Play :D Dodać kilka tapet i dzwonków, a zapomniałem jeszcze o kilku aplikacjach które od razu się usuwa :DRaportuj

      • Mateusz Pazura napisał(a):

        Kiedy? Pytam się kiedy… Powiedzcie chociaż w którym roku wyjdzie ta aktualizacja ? Za kilka miesięcy wyjdzie już Android M, a my nadal, nadal, nadal czekamy. Daję okejkę !Raportuj

        • Marian napisał(a):

          Widać Play bardziej dba o klientów konkurencji niż o swoich. Teraz nie wystarczy walczyć ofertą bo ta u innych opów jest na bardzo zbliżonym poziomie.Raportuj

  22. Inż. Grzegorz napisał(a):

    Rzeczniku zacznij działać dla klientów. I zdobądź sie na odwagę wypowiedzi w tej sprawie.Raportuj

  23. xxxx napisał(a):

    Co z tą aktualizacją do 5.0.1 dla S4 !!! Ile można czekać! Rzeczniku wypowiedz się. Tak ciężko w 21 wieku wykonać telefon/meila, ruszyć **** i się dowiedzieć od ludzi kompetentnych w czym tkwi problem?Raportuj

    • Klient napisał(a):

      CZEKAMY NA INFO. PRZEGINACIE CO NAJMNIEJ O 2 MIECHY bo ludzie bez brandu mieli aktualizacje chyba w połowie marca…

      Czy tak trudno prowadzić po ludzku dialog i informować na bierząco o stanie rzeczy. Żartujecie sobie z ludzi, a to przecież dzięki nam macie pracę bez klientów byłoby słabo. Nieprawdaż RZECZNIKU ??? CZEKAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raportuj

  24. Zawiedziony abonament napisał(a):

    A KIEDY AKTUALIZACJA GALAXY S4 ?????
    JUŻ NIGDY NIE KUPIĘ TELEFONU U OPERATORA.Raportuj

  25. JBMNT napisał(a):

    Do s4 podobno już jest ;) po latach ale jest ;) do note nieoficjalnie była w listopadzie oficjalnie w lutym . Ludzie ile można ???????????????????????????Raportuj

  26. Robert napisał(a):

    Kiedy można się spodziewać aktualizacji sony z2 do androida 5.1?Raportuj

  27. Zaskoczony napisał(a):

    Kiedy wrzucicie dla note 4 Lolipopa ?Raportuj

  28. Diablo napisał(a):

    Na żony s4 lte aktualizacji brak,może ktoś napisał że dostał dla podpuchy?Gdzie te obiecane aktualizacje?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty