Tako rzecze rzecznik Play

Jak to jest z tą opłatą za korzystanie z urządzenia?

Przy okazji wprowadzenia programu Fair Play w cennikach pojawi się także specjalna kolumna zatytułowana „Opłata za Korzystanie z Urządzenia (w ramach Programu Fair Play)”. Z niej dowiecie się, które urządzenia znalazły się w poszczególnym progu opłat – 49, 99, 149 lub 399 zł.

Na dole znajdziecie obecny cennik urządzeń bez promocji:

Cennik Telefonów Modemów i Zestawów bez promocji

Komentarze

  1. jack be napisał(a):

    kiedy będzie można uaktualnić u was lumie do win 10?Microsoft już podał modele i gotowość.Raportuj

  2. Marcin Lachowicz napisał(a):

    Nieśmiało zapytam póki wątek świeży – kilka osób pewnie czeka na rozwiązanie konkursu z głosowaniem w Złote Bloby i Zgniłe Gruchy :) Czekam i ja, niecierpliwie przebierając nóżkami. Kiedy pojawią się wyniki?Raportuj

  3. jaro napisał(a):

    Kto by nie lubił gruszki? Trochę przesadziliście z reklamą.Raportuj

  4. LTEuntrabrak napisał(a):

    kiedy uruchomicie LTE ULTRA w Gdańsku bo obecnie nie ma tej sieci albo nie udostepniacie agregacji. Mam telefony dwa galaxy s6 i s7 edge w taryfie formula rodzina i nie dziala mi LTE+ tylko zwykle LTE jest dosc wolne bo kilka mb/sek. W calym 3 miescie sprawdzalem i nic…Raportuj

  5. tomek napisał(a):

    pytanie z innej beczki: co z Basią i Maćkiem?Raportuj

  6. Rogi napisał(a):

    iPhone’y bez promocji drogie jakby były pozłacane :PRaportuj

  7. Michał napisał(a):

    Panie Marcinie, proszę mi powiedzieć czy Samsung Galaxy S7 jest jeszcze dostępny w zestawie z gear VR? Na stronie w danych technicznych telefonu jest napisane „Samsung Galaxy S7 czarny + Gear VR” , ale dalej w zawartości zestawu nie ma nic napisane… Pytając się na czacie, czy przez bok każdy mówi co innego… Chciałbym bardzo przedłużyć umowę właśnie z tym zestawem, ale dostaje sprzeczne informacje, że jest i nie ma…. Proszę o pomoc…Raportuj

  8. Silvero napisał(a):

    Witam. Nie wiem gdzie można wstawić tu posta Panie Marcinie z moim problemem. Problem dotyczy internetu mobilnego w waszej sieci. Od ponad roku mam z nim problem. 3 krotnie wymieniana była karta lecz problem nie zniknął. Problem był a raczej jest z rozłączającym się jak i z wolną prędkością internetu w połączeniu LTE. Prędkość to zaledwie około 1mbs . Gdy podpisywałem umowę zapewniano mnie, że jestem w idealnym zasięgu LTE i internet będzie chodził z prędkością maksymalna minimum 16mbs. Niestety tak nie było od samego początku. Jedynie momentami dosłownie jeden dzień po wymianie karty chodziło nawet przyzwoicie bo do 8 mbs. Ostatnio złożyłem reklamacje w dziale obsługi klienta około miesiąca temu. Oddzwonione do mnie w sprawie przeprowadzenia testu. Nakazano mi ściągnąć plik o wadze 60mb . Tak też uczyniłem. Zgłoszenie poszło dalej. Po tygodniu oddzwonił do mnie konsultant z poinformowaniem mnie, ze technicy stwierdzili, że jest to problem lokalizacyjny a nie sieci. Gdzie de facto przy podpisaniu umowy zapewniano mnie, że taki problem nie istnieje. Co lepsza. Technicy z play stwierdzili, że mój dom znajduje się idealnie cytuje ” w dziurze pomiędzy sygnałami z nadajnika” co skutkuje tym, że mam pełny zasięg LTE lecz prędkość będzie mniejsza mojego połączenia. Po skwitowaniu słowami ” mój sąsiad mieszkający obok ma piękną prędkość LTE od was a mieszka za ścianą” usłyszałem odp, że ten metr może właśnie tak skutkować. W tym momencie nerwy mi puściły i rzuciłem słuchawką. Po zapoznaniu się z regułami panującymi w waszej firmie, to powinienem ubiegać się raz o odszkodowanie z racji nie wywiązania się za umowy a dwa rozwiązania umowy z orzeczeniem o waszej winie. Gdzie przedstawiono mi kwotę 890 zł za rozwiązanie umowy bez znaczenia o szkodzie…..No istny cyrk z wami.Raportuj

    • Marcin Kościński napisał(a):

      hmmmm napisz sam email a nie dzwonic do CC. Może rzeczywiście jest problem z zasięgiem w Twojej lokalizacji. Jeżeli problem nie pomoże do zgłoś sprawę do UOKiK o rozwiązanie umowy bez naliczania kary… miałem podobną sytuacje i to pomogło… czasem Operator przesadza z rozwiązaniem problemu gdzie rzeczywiście klient nie oszukuje by szybciej rozwiązać umowę.Raportuj

  9. Portek napisał(a):

    https://youtu.be/cuAqA4K6kIM?t=21s Czy ta dziewczynka tylko mi przypomina Panią, która przedstawiała ostatnio taryfy internetowe? Może to jej córka? :DRaportuj

  10. Dariusz Sienniak napisał(a):

    Witam.
    Kolejna reklamacja złożona do sieci Play. Jak na razie od 7 dni bez odpowiedzi…(podobno standard to 6 dni). Od ponad trzech tygodni bez internetu domowego LTE, rozmowy głosowe przerywa, miksuje, tragedia. Na poprzednią reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Pan Rzecznik Sieci Play na zapytania chowa głowę w piasek i milczy, bo zapewne wstyd mu za konsultantów i serwis techniczny, który okłamuje klientów. W dniu dzisiejszym tj.18.03.2016r. robiąc zakupy (przypadkowo) zauważyłem, że nadajnik znajdujący się w Skórzewie koło Poznania, czyli w mojej bezpośredniej lokalizacji przy ulicy Poznańskiej 86 (Play (26006) ID: POZ0153 Skórzewo, ul. Poznańska 86 – biurowiec Algeco Sp. z o.o.) przestał istnieć!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stąd brak internetu LTE. W związku z tym, że internetu LTE zostałem pozbawiony na okres ponad trzech tygodni i na jak długo nie wiem, wnoszę o rozwiązanie umowy na świadczenie usługi internetu domowego LTE z winy operatora. Jednocześnie proszę Pana Rzecznika Gruszkę o spowodowanie, aby konsultanci oraz serwis techniczny nie okłamywał klientów i przedstawiał stan faktyczny odnośnie jakości połączeń głosowych i internetowych.Raportuj

  11. Dariusz Sienniak napisał(a):

    Rzecznik i tak nie odpowie…Jest zestresowany i problem go przerósł…Raportuj

  12. Dariusz Sienniak napisał(a):

    Witam.
    Kolejna reklamacja złożona do sieci Play. Jak na razie od 7 dni bez odpowiedzi…(podobno standard to 6 dni). Od ponad trzech tygodni bez internetu domowego LTE, rozmowy głosowe przerywa, miksuje, tragedia. Na poprzednią reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Pan Rzecznik Sieci Play na zapytania chowa głowę w piasek i milczy, bo zapewne wstyd mu za konsultantów i serwis techniczny, który okłamuje klientów. W dniu dzisiejszym tj.18.03.2016r. robiąc zakupy (przypadkowo) zauważyłem, że nadajnik znajdujący się w Skórzewie koło Poznania, czyli w mojej bezpośredniej lokalizacji przy ulicy Poznańskiej 86 (Play (26006) ID: POZ0153 Skórzewo, ul. Poznańska 86 – biurowiec Algeco Sp. z o.o.) przestał istnieć!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stąd brak internetu LTE. W związku z tym, że internetu LTE zostałem pozbawiony na okres ponad trzech tygodni i na jak długo nie wiem, wnoszę o rozwiązanie umowy na świadczenie usługi internetu domowego LTE z winy operatora. Jednocześnie proszę Pana Rzecznika Gruszkę o spowodowanie, aby konsultanci oraz serwis techniczny nie okłamywał klientów i przedstawiał stan faktyczny odnośnie jakości połączeń głosowych i internetowych.Raportuj

  13. Przemo napisał(a):

    Panie Rzeczniku coś słabo z tym LTE w Krasnobrodzie w dzień wyniki 2-6 Mb/s.. Widze daliscie pozwolenia w sąsiednim Józefowie na 2600Mhz i 800Mhz a Krasnobród ???!Raportuj

  14. Przemo napisał(a):

    Przecież Józefów jest o połowę mniejszy i ma połowę mniej mieszkańców niż Krasnobród że o nadchodzącym sezonie turystycznym nad najfajniejszym i najliczniej odwiedzanym Zalewem na Roztoczu nie wspomnę.. :) Wesołych Świąt!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty