Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kiedy będzie można uaktualnić u was lumie do win 10?Microsoft już podał modele i gotowość.
Ja już uaktualniłem do Windows 10.
brandowany udało się uaktualnić ? U mnie lumia 735 wciąż przerabia update – już trzecią godzinę.
Tak brandowany. Lumia 640 LTE.
I nawet po instalacji jest Play PL SW Variant.
Trzeba wgrać appkę Upgrade Advisor i przez nią włączyć uaktualnienie.
https://support.microsoft.com/en-us/help/4485197/windows-10-mobile-end-of-support-faq
ja dostałem odpowiedź,że wszystko gra tylko not play.
już tylko grucha.czy on nas slucha?
Nieśmiało zapytam póki wątek świeży – kilka osób pewnie czeka na rozwiązanie konkursu z głosowaniem w Złote Bloby i Zgniłe Gruchy :) Czekam i ja, niecierpliwie przebierając nóżkami. Kiedy pojawią się wyniki?
Również czekam. Już tyle czasu a wyników dalej nie ma.
Wyników z konkursu ile kart SIM ma Play, też do dzisiaj nie ma.
Kto by nie lubił gruszki? Trochę przesadziliście z reklamą.
Marudzisz. Tylko niewielu wie, że nie chodzi tyko o owoc.
kiedy uruchomicie LTE ULTRA w Gdańsku bo obecnie nie ma tej sieci albo nie udostepniacie agregacji. Mam telefony dwa galaxy s6 i s7 edge w taryfie formula rodzina i nie dziala mi LTE+ tylko zwykle LTE jest dosc wolne bo kilka mb/sek. W calym 3 miescie sprawdzalem i nic…
pytanie z innej beczki: co z Basią i Maćkiem?
Maciek w ciązy a Basia jest mężczyzną
ach ta nowoczesność
cały czas do przodu
W dalszym ciągu będą występować w naszych reklamach :)
iPhone’y bez promocji drogie jakby były pozłacane :P
drogie? różnica ok. 200zł…
Panie Marcinie, proszę mi powiedzieć czy Samsung Galaxy S7 jest jeszcze dostępny w zestawie z gear VR? Na stronie w danych technicznych telefonu jest napisane „Samsung Galaxy S7 czarny + Gear VR” , ale dalej w zawartości zestawu nie ma nic napisane… Pytając się na czacie, czy przez bok każdy mówi co innego… Chciałbym bardzo przedłużyć umowę właśnie z tym zestawem, ale dostaje sprzeczne informacje, że jest i nie ma…. Proszę o pomoc…
Gear VR był dodawany wyłącznie do przedsprzedaży.
Witam. Nie wiem gdzie można wstawić tu posta Panie Marcinie z moim problemem. Problem dotyczy internetu mobilnego w waszej sieci. Od ponad roku mam z nim problem. 3 krotnie wymieniana była karta lecz problem nie zniknął. Problem był a raczej jest z rozłączającym się jak i z wolną prędkością internetu w połączeniu LTE. Prędkość to zaledwie około 1mbs . Gdy podpisywałem umowę zapewniano mnie, że jestem w idealnym zasięgu LTE i internet będzie chodził z prędkością maksymalna minimum 16mbs. Niestety tak nie było od samego początku. Jedynie momentami dosłownie jeden dzień po wymianie karty chodziło nawet przyzwoicie bo do 8 mbs. Ostatnio złożyłem reklamacje w dziale obsługi klienta około miesiąca temu. Oddzwonione do mnie w sprawie przeprowadzenia testu. Nakazano mi ściągnąć plik o wadze 60mb . Tak też uczyniłem. Zgłoszenie poszło dalej. Po tygodniu oddzwonił do mnie konsultant z poinformowaniem mnie, ze technicy stwierdzili, że jest to problem lokalizacyjny a nie sieci. Gdzie de facto przy podpisaniu umowy zapewniano mnie, że taki problem nie istnieje. Co lepsza. Technicy z play stwierdzili, że mój dom znajduje się idealnie cytuje ” w dziurze pomiędzy sygnałami z nadajnika” co skutkuje tym, że mam pełny zasięg LTE lecz prędkość będzie mniejsza mojego połączenia. Po skwitowaniu słowami ” mój sąsiad mieszkający obok ma piękną prędkość LTE od was a mieszka za ścianą” usłyszałem odp, że ten metr może właśnie tak skutkować. W tym momencie nerwy mi puściły i rzuciłem słuchawką. Po zapoznaniu się z regułami panującymi w waszej firmie, to powinienem ubiegać się raz o odszkodowanie z racji nie wywiązania się za umowy a dwa rozwiązania umowy z orzeczeniem o waszej winie. Gdzie przedstawiono mi kwotę 890 zł za rozwiązanie umowy bez znaczenia o szkodzie…..No istny cyrk z wami.
hmmmm napisz sam email a nie dzwonic do CC. Może rzeczywiście jest problem z zasięgiem w Twojej lokalizacji. Jeżeli problem nie pomoże do zgłoś sprawę do UOKiK o rozwiązanie umowy bez naliczania kary… miałem podobną sytuacje i to pomogło… czasem Operator przesadza z rozwiązaniem problemu gdzie rzeczywiście klient nie oszukuje by szybciej rozwiązać umowę.
https://youtu.be/cuAqA4K6kIM?t=21s Czy ta dziewczynka tylko mi przypomina Panią, która przedstawiała ostatnio taryfy internetowe? Może to jej córka? :D
Witam.
Kolejna reklamacja złożona do sieci Play. Jak na razie od 7 dni bez odpowiedzi…(podobno standard to 6 dni). Od ponad trzech tygodni bez internetu domowego LTE, rozmowy głosowe przerywa, miksuje, tragedia. Na poprzednią reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Pan Rzecznik Sieci Play na zapytania chowa głowę w piasek i milczy, bo zapewne wstyd mu za konsultantów i serwis techniczny, który okłamuje klientów. W dniu dzisiejszym tj.18.03.2016r. robiąc zakupy (przypadkowo) zauważyłem, że nadajnik znajdujący się w Skórzewie koło Poznania, czyli w mojej bezpośredniej lokalizacji przy ulicy Poznańskiej 86 (Play (26006) ID: POZ0153 Skórzewo, ul. Poznańska 86 – biurowiec Algeco Sp. z o.o.) przestał istnieć!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stąd brak internetu LTE. W związku z tym, że internetu LTE zostałem pozbawiony na okres ponad trzech tygodni i na jak długo nie wiem, wnoszę o rozwiązanie umowy na świadczenie usługi internetu domowego LTE z winy operatora. Jednocześnie proszę Pana Rzecznika Gruszkę o spowodowanie, aby konsultanci oraz serwis techniczny nie okłamywał klientów i przedstawiał stan faktyczny odnośnie jakości połączeń głosowych i internetowych.
1. Rzecznik nie pracuje w Obsłudze Klienta
2. Czas na odpowiedź na reklamacje, 30 dni
3. Napisz email albo zrób ponownie zgłoszenie
Rzecznik i tak nie odpowie…Jest zestresowany i problem go przerósł…
Witam.
Kolejna reklamacja złożona do sieci Play. Jak na razie od 7 dni bez odpowiedzi…(podobno standard to 6 dni). Od ponad trzech tygodni bez internetu domowego LTE, rozmowy głosowe przerywa, miksuje, tragedia. Na poprzednią reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Pan Rzecznik Sieci Play na zapytania chowa głowę w piasek i milczy, bo zapewne wstyd mu za konsultantów i serwis techniczny, który okłamuje klientów. W dniu dzisiejszym tj.18.03.2016r. robiąc zakupy (przypadkowo) zauważyłem, że nadajnik znajdujący się w Skórzewie koło Poznania, czyli w mojej bezpośredniej lokalizacji przy ulicy Poznańskiej 86 (Play (26006) ID: POZ0153 Skórzewo, ul. Poznańska 86 – biurowiec Algeco Sp. z o.o.) przestał istnieć!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stąd brak internetu LTE. W związku z tym, że internetu LTE zostałem pozbawiony na okres ponad trzech tygodni i na jak długo nie wiem, wnoszę o rozwiązanie umowy na świadczenie usługi internetu domowego LTE z winy operatora. Jednocześnie proszę Pana Rzecznika Gruszkę o spowodowanie, aby konsultanci oraz serwis techniczny nie okłamywał klientów i przedstawiał stan faktyczny odnośnie jakości połączeń głosowych i internetowych.
Po co pisać to 3 razy?
1. Rzecznik nie pracuje w Obsłudze Klienta
2. Czas na odpowiedź na reklamacje, 30 dni
3. Napisz email albo zrób ponownie zgłoszenie
Panie Rzeczniku coś słabo z tym LTE w Krasnobrodzie w dzień wyniki 2-6 Mb/s.. Widze daliscie pozwolenia w sąsiednim Józefowie na 2600Mhz i 800Mhz a Krasnobród ???!
Przecież Józefów jest o połowę mniejszy i ma połowę mniej mieszkańców niż Krasnobród że o nadchodzącym sezonie turystycznym nad najfajniejszym i najliczniej odwiedzanym Zalewem na Roztoczu nie wspomnę.. :) Wesołych Świąt!