Tako rzecze rzecznik Play

Zgodnie z zapowiedzią – duże obniżki HTC One M9 Prime Camera Edition i innych

Wg mnie to dobra okazja a jeśli lubicie HTC to nie wiem, czemu mielibyście nie skorzystać z naszej promocji :-)

Mamy też w ofercie nowe GoBoardy – aż sam przetestuję przez weekend jeden z modeli ;-)

Obniżamy ceny:

  • HTC One M9 Prime Camera Edition (1 zł w abonamencie 99,99 zł!)
  • Alcatel onetouch goPlay (1 zł w 69,99 zł)
  • Sony PlayStation 4 1 TB
  • Sony Xperia Z3

Xperia Z3

  • GoBoard 6,5″

Dajemy Wam większy wybór i wprowadzamy GoBoard w rozmiarze kół 8″ oraz 10″ :-)

Zmiana cen 06.05

Komentarze

  1. kocham jobsa stiwa napisał(a):

    byś ta w końcu ajfony obniżyli a nieRaportuj

  2. Kwiatek napisał(a):

    Kiedy wprowadzicie do oferty huawei mate 8Raportuj

  3. Th0mas napisał(a):

    A czy ta wersja M9 obsługuje 4g LTE ultra?Raportuj

  4. CronO89 napisał(a):

    A może dlatego nie skorzystać bo to nie jest ten sam M9 co w zeszłym roku, nie tylko podmienili aparat ale też procesor ma MEDIATEK X10.
    Wiem że SD 810 się grzał ale tylko gdy się rzeczywiście go katowało by normalnym użytkowaniu nie przekraczał 42 stopni.Raportuj

  5. KAPITAN KOX napisał(a):

    PLAY RZĄDZI !

    T MOBILE – LESZCZE
    ORANGE- WACKI
    PLUS- LAMUSY

    TYLKO PLAY!!! FIOLETOWA ARMIA!Raportuj

  6. Piotr napisał(a):

    Kiedy coś zaczniecie robić z zasięgiem LTE Ultra? Od wielu tygodni brak zmian na Waszej mapce zasięgu…Raportuj

    • walek napisał(a):

      Czekam az powroce do Play. Mi ultra nie potrzebne, bo zwykle lte lata na 40mb/s w przeciwieństwie do mojego plusa ktory kuleje. Orange tez porażka z predkoscia.
      Pewnie wroce na jeden sezon bo dla przenoszacych oferta jest ok w przeciwieństwie do przedluzajacych. No ale to daleka przyszłość.Raportuj

  7. ANDRZEJ napisał(a):

    Kiedy wreszcie będzie dostępny huawei p8 .Raportuj

  8. Dareczq napisał(a):

    Cena Z3 to jakiś żart. Kupiłem nówkę za 1200zł.Raportuj

  9. Marcin napisał(a):

    Może wprowadzicie do oferty my Phone hammer axe Lte skoro wspolpracujecie z tym producentem.Raportuj

  10. Szymon napisał(a):

    Rzeczniku pomocy T-mobile wypożycza sobie mój numer.

    Do 2011 byłem w Mobilking (MVNO T-mobile). Po czym zarejestrowałem się i przeniosłem do Play… Dziś rano zostałem zaspamowany smsami od T-mobile (jak się dowiedziałem w salonie T-mobile takimi które dostaje się kiedy przenosi się numer). Parę nieznajomych numerów do mnie dzwoniło… Parę smsów dostałem. Po wymianie smsów się dowiedziałem że osoba która do mnie pisała jeszcze rano pisała z moim numerem ale z drugiej strony był Dawid… Jeden z numerów który do mnie dzwonił twierdził że chwile temu do niego 4 razy dzwoniłem (szczęściarz z mazur…) ja ani w telefonie ani na play24 nie mam nic abym do tej osoby dzwonił…Oprócz tego dostałem wewnętrzną wiadomość że zostało mi mniej niż 1 pln na koncie (brak screena ;() pomimo że po wpisaniu kodu USSD stan konta się zgadzał i był o wiele większy niż 1 pln…

    Byłem w salonie Play, problemu nie ma… jestem aktywny i zarejestrowany…wasza sieć nie zgłasza problemów a nie ma systemu globalnego…
    W Salonie T-mobile dowiedziałem się że mój numer jest aktywny od 2015 i nie jest zarejestrowany…

    Nie mam przekierowań i odkąd się przeniosłem do Play, jestem w Play a nie skacze z sieci do sieci!
    Mail podany w komentarzach jest prawidłowy…

    POMOCY!Raportuj

    • Buka napisał(a):

      Ja pierdziele. To nie jest kanał do pomocy. Ten Dawid mógł przez przypadek zadzwonić i pisać. Weźcie się ogarnijcie! Myślicie, że na blogu ktoś pomoże?Raportuj

      • Szymon napisał(a):

        Dwa proste rozwiązania (wybierz dowolne):
        1.Raportuj komentarz.
        2.Nie czytaj komentarza.

        Przez przypadek dzwonił i smsował z mojego numeru? Który posiadam z 7-8 lat (nie pamiętam ile czasu byłem w mobilking).

        Jeżeli byłem w salonie Play i oni nie widzą problemu, to tak komentarz na blogu jest adekwatnym kanałem zgłaszania, bo wiem że Rzecznik Gruszka jest rzetelny i może zająć się sprawa a jak zgłoszę do BOKu po 2-3 tyg. czekania na odpowiedź mogę przypadkiem to samo usłyszeć co w salonie…

        Także jest możliwość że jakaś bardziej techniczna osoba podpowie co może być problemem i jak to rozwiązać.

        P.S. na forum pewnie też usłyszałbym zgłoś do BOK…Raportuj

        • Buka napisał(a):

          Zwracam honor, bo w pierwszym momencie myślałem, że ktoś Ci spamuje z innegu numeru na Twój. Być może błąd tutaj leży po stronie T-mobileRaportuj

          • Buka napisał(a):

            P.S. Swoją drogą ciekawi mnie czy może się zdarzyć taka sytuacja, że osoba przenosi numer do innej sieci, a w efekcie jakieś awarii systemu zostaje aktywowana karta sim w macierzystej sieci z tym samym numerem telefonu, w efekcie czego mamy zdublowane numery hmm…Raportuj

            • Szymon napisał(a):

              @Buka Spoko.

              Mam wrażenie że ja jestem w takiej sytuacji… tylko dlaczego teraz?
              w 2011 numer przeniesiony do Play
              od 2015 (numer aktywny w sieci T-mobile według informacji pracownika T-mobile)
              w 2016 dziwne „przekierowania” połączeń i smsów…Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Napisz proszę na mój adres (w stopce bloga) maila podając szczegóły i o jaki numer chodzi. Przyjrzymy się sprawie :)Raportuj

      • Szymon napisał(a):

        Dziękuje Panie Krzysztofie za zainteresowanie sprawa i przekazanie Panu Patrykowi (któremu także Dziękuje!)

        P.S. Przepraszam BOK za nieodbieranie telefonu ale wyciszyłem go całkowicie…;)

        P.S.2 @Buka Dublowanie tego samego numeru jest możliwe…Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          :)Raportuj

        • Buka napisał(a):

          Daj potem tutaj znać jak się sprawa potoczyła, bo jestem ciekaw :)Raportuj

          • Szymon napisał(a):

            10 Maja, przed 12 sprawa była już załatwiona. Tylko 2-3 telefony (10 maja) nieznane miałem i jest spokój”…W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji opisanej przez Pana w treści zgłoszenia, została wystosowana interwencja operatorska do Sieci T-Mobile. W otrzymanej odpowiedzi, sieć T-Mobile potwierdziła, iż Pańska Usługa numer xxx xxx xxx, nie jest już aktywna w ich sieci…” To jest mega ciekawe że numer u nich był rok aktywny (ten nie mój) a dopiero teraz jakieś problemy wyszły… Pomimo tego że Play nie zawinił to „…W ramach zachowania pozytywnych relacji z Klientem, przyznałem Panu rekompensatę w postaci xx zł doładowania konta głównego i wydłużenie ważności konta o xx dni…” Miło z Play’a strony ;).Raportuj

  11. dario napisał(a):

    Stajemy się najdroższsi
    Konkurencja daje takie fikołki ze zaczynają odbierać fioletowych klientów. Nadal żądza CENA
    mam nadzieję że góra myśli o szybkich ruchach
    Oferta musi być prosta bo fikimiki NIK nie rozumie.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty