Tako rzecze rzecznik Play

Jutro dwa streamingi podczas konferencji i wieczorem z …

Obiecalem wskazówkę i proszę. Jutro ok 20, może 21 zrobimy streaming, podczas którego na Wasze pytania odpowiadać będzie… postać legendarna, czyli bułgarski ekspert od oferty pre-paid (na kartę) JANEK. W sumie to nie wiem, czy Janek już wie, że mu planuję wieczór, ale tak czy inaczej oferta jaką jutro zaprezentujemy dotyczyć będzie karciarzy. Tak, wiem co napiszecie. Tak się jakoś złożyło, że bez dwóch zdań ten rok będzie rokiem pre-paida dzięki ostrej konkurencji i #ciekawymzmianom ;-)

Zapraszam, tym razem bardzo ciekawa nagroda za najlepsze pytanie. Niestety podczas konferencji prasowych – ta jutrzejsza o 11 – nie jesteśmy w stanie odpowiadać na Wasze pytania, bo ich nie widzę ;-( Więc wstrzymajcie się do wieczora i zasypcie mnie nimi wtedy proszę.

Komentarze

  1. Igor napisał(a):

    Prepaid już był w maju. Mam nadzieję że to tylko podpucha i wreszcie coś dla prawdziwych klientów;)Raportuj

  2. gość1123 napisał(a):

    czy znowu szykuje się jakaś fajna promocja w formule unlimited ?Raportuj

  3. Marecki napisał(a):

    Jak to prepaid? A kiedy w końcu coś ciekawego w postpaid? Myślicie tam nad ofertą np. na 12 mcy i dobrym telefonem do tego? Został mi ostatni numer u Was ale długo tak nie wytrzymam jak czegoś ciekawego nie zrobicie!Raportuj

  4. Krisu Krisu napisał(a):

    Szkoda, że po raz kolejny regulaminy swoje, a życie swoje. Wciąż są dostępne regulaminy dla RBM9 (RBM 7 MNP zwane też RED BULL MOBILE NA KARTĘ), a jednak nie da się aktywować pakietu DARMOWY INTERNET LTE.
    Błagam, zachowujcie profesjonalizm w takich sytuacjach.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Sprawdzamy sprawę, na pewno to nie jest celowe działanie – bądźcie spokojni.Raportuj

      • Greg napisał(a):

        A to szkoda, bo właśnie się przymierzałem do tej oferty. Ale jeśli nie da się aktywować pakietu LTE, to nie ma sensu doładowywać karty.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Może zmigruj do RBM5, tam wszystko działa bezproblemowo.Raportuj

          • Zbyszek64 napisał(a):

            Może zmigruj? to jest fachowa odpowiedź czy wróżenie z fusów. Na www wszystko po staremu. Przy migracji tracimy ważność konta (dostajemy 14 dni). Dla tych co doładowali się za 50 zł i mieli ważność 100dni, to już zupełne nieporozumienie. Trzeba znów nakarmić PLAY i doładować kartę za 50 zł.Raportuj

          • Greg napisał(a):

            Panie Krzysztofie, mam pytanie odnośnie RBM na kartę. Może nie jest to jakiś wielki problem, ale zakupiłem starter z puszką za 9 zł, na stronie redbullmobile.pl przeczytałem, że mam mieć na karcie 7 zł na start do wykorzystania. Aktywowałem kartę, sprawdziłem taryfę i zamiast RBM9 wyświetla mi się RBM5, a na koncie zamiast 7 mam 5 zł. Nie rozumiem, skąd to się wzięło – nie zlecałem zmiany taryfy, a karta jest nowa. Nie wklepywałem żadnych kodów oprócz *101# na sprawdzenie stanu konta.Raportuj

      • Krisu Krisu napisał(a):

        Nie twierdzę, że celowe, ale naprawdę w przypadku firmy, która ma kilkanaście milionów użytkowników i zatrudnia ileś tysięcy osób w skali kraju tak ciężko o jedną osobę, która ogarnie stronę WWW?
        Może zmiana w systemie Play24 wymaga wiedzy, ale edycja pliku PDF na stronie WWW to kilka minut roboty nawet dla gimbusa :)
        Ja Cię doskonale rozumiem, ale niestety w rozmowie z kimś z działu technicznego nie powołam się przecież na rozmowę na blogplay z Krzyśkiem Sylwerskim?
        Ja twierdzę, że skoro przy istniejącym regulaminie na WWW dokonałem prawidłowej aktywacji, to nie powinienem stracić 20 GB, jak również nawet wbrew „braku technicznych możliwości” powinienem mieć ten jeden ostatni raz na 30 dni włączony pakiet darmowego LTE.
        Wiem, że to promocja, że praktycznie za darmo itp (nie jestem handlarzem z allegro, nie ciągnę kasy ze sprzedaży „internetu” na allegro – używam tego na głównym numerze), ale trochę jest niesmak, że więcej trąbi się o tym na forumplay i telepolis niż wiedzą konsultanci na infolinii :(Raportuj

  5. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    Ja likwiduję abo na jesień i idę w pre tylko nie wiem jeszcze który, ale pewnie coś na p4 bo jednak zasięg kilku sieci to super sprawa. Myślę o vikingu co wy na to?Raportuj

  6. Harrrd napisał(a):

    Dajcie konkretny limit 500 GB na miesiąc to jest realny pakiet i za dobrą kasęRaportuj

  7. Eustachy napisał(a):

    Jeślijest konferencja to nic ciekawego nie będzie, formuła za 25 jest super ofertą i była wprowadzona z dnia na dzień bez żadnych konferencji itp, po prostu szybka riposta na ofertę i reklamę orange. Jak są konferencje i zapowiedzi parę dni wcześniej to zazwyczaj jest kupa?Raportuj

  8. kokos napisał(a):

    Może przywrócą na wakacje pakiet 10 GB za 10, było by super. Skoro taki jest w abo to dlaczego nie może być w prepaid ?
    Propozycja dla Janusza: podwojenie promocyjnych GB za doładowania w Play Intrernet na kartę. Mówię na poważnie.Raportuj

  9. empatka empatka napisał(a):

    Bonus za rejestrację Twojego numeru w Play. 100 zl na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce i 10 GB ważne przez 30 dni, a do tego rok ważności konta za 0 zł. Szczegółowe informacje w regulaminie na http://www.play.pl/rejestracja. Takie info na play24. PozdrawiamRaportuj

  10. Lukaszgdansk napisał(a):

    Mam nadzieję, że PLAY wprowadzi w ofercie na kartę prostą ofertę. Korzystasz z naszych usług placisz 1zł dziennie, nie korzystasz któregoś dnia nie płacisz nic. Mam namyśli taki no limit na rozmowy, SMS i MMS oraz internet.Raportuj

  11. tomek napisał(a):

    I dlatego, że doceniacie karciarzy sam już wypowiedziałem umowę i zachęcam do tego znajomych.Raportuj

  12. lipa napisał(a):

    To już groteska. Karciarze… a co z abonamentem? W tej chwili oferta jest cienka jak sik pająka. Rozumiem, że na kartę mamy przechodzić po zakończeniu umów bo po co mam być uwiązany i płacić ZDECYDOWANIE więcej niż w pre-paidzie….ŻenadaRaportuj

  13. Tom napisał(a):

    Play daje 100 zł i 10 GB za rejestrację prepaid – Telix.pl. Czy nowa oferta, też została”wymuszona” rejestracją prepaidów?Raportuj

  14. Tom napisał(a):

    Play daje 100 zł i 10 GB za rejestrację prepaid – czy dzisiejsza oferta została „wymuszona” zapowiadaną przymusowa rejestracją telefonów na kartę?Raportuj

  15. Kryniczanin napisał(a):

    Przecież to jest jawna kpina z abonamentowców. Czy klient abonamentu dostaje 100 pln, 10 gb i rok nie płacenia abonamentu za okazanie dowodu i podpisanie świstka?Raportuj

    • zly napisał(a):

      A ja bym wolał nie dostać tych 10 GB i nic nie podpisywać. Korzystam z prepaid od dawna.Raportuj

    • szuwarek napisał(a):

      100 zł jak i 10 gb nie jest na rok. Te 100 zł. i 10 gb jest na miesiąc, a pozniej przepada albo trzeba wziąć pakiet danych aby 10 gb ( lub reszta pakietu danych ) nie przepadło. Jak i skorzystac z doładowania z promocją aby reszta kasy nie przepadła.Raportuj

  16. LesioW napisał(a):

    Mam wrażenie jakby Play po prostu poniekąd zmuszał wszystkich do przejścia na kartę – jak inaczej to sobie tłumaczyć?
    No ale zamiast płacić 140zł będę 75zł i bez umowy. Proszę bardzo :-)Raportuj

  17. Daro napisał(a):

    WITAM
    Jestem u was od samego początku,zasięg mam bardzo dobry , internet szybki i ogólnie jestem bardzo zadowolony z waszych usług.
    Zapamiętajcie moje słowa ABONAMENT.
    Abo wam się czkawką już nie długo odbije. Za to jak szanujecie stałego klienta. Żebrakom ( nie wszyscy ) w Du… włazicie a oni i tak was oleją.
    Mam kilka ABO i teraz nie wiem jaką byście mi zaproponowali umowę to muszę od mówić.
    Panie Gruszka tak się nie robi nie ładnie.
    PS
    2017 zrozumiecie co zrobiliście.Raportuj

  18. Wkurzony napisał(a):

    To już chyba jakaś kpina! Co jeszcze zrobicie, żeby dogodzić klientom pre-paid? Kiedy w końcu jakieś konkretne zmiany w abonamencie?Raportuj

  19. empatka empatka napisał(a):

    Cenzura…? Mój komentarz się pojawił a teraz oczekuje na moderacje ehhRaportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      Ja niczego nie widzę w moderacji. Może napisz raz jeszczeRaportuj

      • empatka empatka napisał(a):

        Komentarz z 7:17 proszę dokładnie sprawdzić. comment-279375Raportuj

      • tok napisał(a):

        Potwierdzam, mnie wywaliliście 2 komentarze. Jakieś nowe zwyczaje, może się Rzecznik wypowie na telekonfie.Raportuj

        • empatka empatka napisał(a):

          Tok, faktycznie widać nowe zwyczaje, niech sobie cenzurują jak chcą. Nawet nie chce mi się tego komentować, szkoda klawiatury. Pozdrawiam.Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

            Paradoksalnie więcej komentarzy przywracam ze spamu i oczekujących niż kasuję ;)
            Przejrzałem i naprawdę nie widzę mistycznego komentarza z 7:17. Widzę za to dwa z linkiem, które wleciały z automatu do spamu. Nie widzę też tych „wywalonych”, na które skarży się tok.Raportuj

            • empatka empatka napisał(a):

              Czary, normalnie czary:) nieistniejący komentarz się znalazł. Magia? szkoda że to trwało jakiś cały dzień… Nie oznacza to, że cenzury nie ma. Filtry widzę ustawione, że się nic nie prześliźnie. Tylko do czego to wszystko zmierza, jak nawet zarejestrowanym osobom takie numery robicie?Raportuj

  20. Karol napisał(a):

    Ale co tak płaczecie, abonamentowcy, abonament to jakaś religia? Każdy z was może przejść na kartę i mieć taniej. Jak w abo było taniej, to przecież karciarze nie płakali, tylko każdy korzystał z tego, co chce. A wyższa cena abonamentu jest w sumie uzasadniona – zajmujecie czas w salonie podpisując umowę, operator was kredytuje, podczas gdy od karciarzy dostaje zapłatę z góry, jesteście mniej mobilni, bo zamiast wybrać lepszą ofertę, to latami potraficie płacić i płakać.Raportuj

    • Kryniczanin napisał(a):

      Jaki czas w salonie? Chłopie o czym Ty bredzisz. Umowa sim only od ponad dwóch lat, przedłużana przez telefon – na mój koszt bo połączenie z bok nie jest darmowe. Płacimy abonament z góry – poznaj podstawy poza nju abonament płaci się z góry to my kredytujemy operatora.Raportuj

      • Karol napisał(a):

        (o kredytowaniu) Jakkolwiek różnie to może wynikać z terminów płatności, to jednak nigdy nie jest tak, że brak zapłaty przed pierwszym dniem abonamentu oznacza brak możliwości korzystania z usług. Nadto kredytowani jesteście (i nie chodzi tylko o sam fakt kredytowania, tylko w ogóle o ryzyko nieotrzymania zapłaty) na usługach ponad abonament i roamingu.Raportuj

    • Kryniczanin napisał(a):

      Przypominam też, że abonamentowcy płaca opłatę aktywacyjną – możesz to nazwać marżą za wizytę w salonie. Karciarze tego nie płacą.Raportuj

      • Karol napisał(a):

        Część z was okupuje salony, „wybierając” ofertę, część okupuje telefoniczną sprzedaż, jakkolwiek by to nie było, są to działania bezproduktywne (za które Play musi płacić żywą i konkretną gotówkę salonowi lub telesprzedawcy), a karciarz sam sobie kartę kupi, i ofertę wybierze, i nawet ustawi. Sorry, jeśli potrzebujecie prowadzenia za rączkę, to trzeba za to zapłacić. Męczą mnie już te marudzenia abonamenciarzy – jak chcecie mieć tak jak na kartę, to idźcie na kartę.Raportuj

  21. Karol napisał(a):

    Rzeczywiście, wstyd. Raczej spójrzcie w wasz wstyd, płacicie 2x więcej i jedyne co potraficie, to płakać na forum, bo żaden z was nie ma odwagi przejść na kartę. Płaczcie sobie dalej :)Raportuj

    • Kryniczanin napisał(a):

      To wy jęczycie co chwilę. My tylko chcemy być równo traktowani. Ja jestem w okresie wypowiedzenia 19.06 witaj karto, chciałem dać szansę Play i być dalej klientem kontraktowym najcenniejszym. Niestety nie chcą tego.Raportuj

  22. gru napisał(a):

    Rozumiem, że wprowadzacie Snapchat’a bez limitu… :DD?Raportuj

  23. ja napisał(a):

    Do płaczków podpisaliście cyrograf to pretensje do siebie co na siłę ktoś was zmusił? Ja mam abo no limit za 19.90 i kartę. Starcza. Abo dałem żonie i sam mam kartęRaportuj

  24. Playowiec napisał(a):

    @Marcin Gruszka jest szansa na zniesienie w pakiecie „nielimitowane www Play internet na kartę 50zł” ograniczenia w postaci naliczania pakietu danych za przeglądanie stron SSL www ??Raportuj

  25. Igor napisał(a):

    Ja mam abonament bo interesuje mnie nielimitowany internet. Żadna oferta na kartę u operatorów mi się nie spodobała. Dlatego więc mam być karany. Czekam na odświeżenie oferty.Raportuj

  26. Sebastian napisał(a):

    Witam
    Duzo piszecie o internecie na karte co posiada 2 podstawowe i wazne wady dzialanie tylko w sieci play oraz brak możliwości migracji na inna oferte prepaid. Moze po tym wzgledem cos sie zmieni i takie jest moje pytanie czy jest szansa na zmiany ?Raportuj

  27. Greg napisał(a):

    Panie Krzysztofie, mam pytanie odnośnie RBM na kartę. Może nie jest to jakiś wielki problem, ale zakupiłem starter z puszką za 9 zł, na stronie redbullmobile.pl przeczytałem, że mam mieć na karcie 7 zł na start do wykorzystania. Aktywowałem kartę, sprawdziłem taryfę i zamiast RBM9 wyświetla mi się RBM5, a na koncie zamiast 7 mam 5 zł. Nie rozumiem, skąd to się wzięło – nie zlecałem zmiany taryfy, a karta jest nowa. Nie wklepywałem żadnych kodów oprócz *101# na sprawdzenie stanu konta.Raportuj

  28. Lukaszgdansk napisał(a):

    a co oferta dla karciarzy? to co zaproponowaliscie to przecież nie oferta tylko propozycja rejestracji karty…Raportuj

  29. xxxx napisał(a):

    Kiedy szczegóły tej oferty co jest zasłonięte ?Raportuj

  30. Lion94 napisał(a):

    Propozycja dla was aby naprawić znikający transfer, wystąpił błąd i nie mam fizycznie 1,3GB oczekuje na rekompensatę jakąś:
    – z zakupionych środków
    – na darmowych starterach
    – na starterach rbmRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Odpisałem, przy zmianie taryfy pakiety internetowe nie przechodzą na nową ofertę, wszystko jest w porządku.Raportuj

  31. Wkurzony napisał(a):

    Jeśli macie numer zarejestrowany już w wcześniej w Play sprawdźcie to kodem podawanym na stronie operatora *111*49*1#
    Otrzymacie wiadomość, że Wasz numer jest niezarejestrowany. Oczywiście o bonusie, którym chwali się Play zapomnijcie. Przy próbie aktywacji na Play24 dostaniecie informację żeby wcześniej zarejestrować numer (!)
    Play rozdaje bonusy, których nie można odebrać. Sprawdźcie to i zgłaszajcie reklamacje w BOK. Może wtedy operator to poprawiRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty