Tako rzecze rzecznik Play

Mapa

Kolejny już dzisiaj wpis z kolejnym dobrym newsem :-) Wchodząc na play.pl macie do dyspozycji naszą zaktualizowaną mapę zasięgu. Wyszukać możecie zarówno zasięg dla ofert głosowych (z roamingiem krajowym) jak i dla Play Internet, który obowiązuje na naszych nadajnikach.

Wiem, że to był Wasz ulubiony temat pod ostatnimi wpisami ;-) Śmiało możecie wyszukiwać te miejsca, w których jesteście najczęściej i sprawdzajcie jaki będziecie mieć zasięg. Czytelnikom bloga nie muszę chyba przypominać, że na faktyczny zasięg ma wpływ całe mnóstwo czynników. Nawet Samsung Galaxy Note 7 z 4G LTE ULTRA nie da rady przebić się przez mury bunkra :-) Z kolei na pięknej zielonej łące na Mazurach możecie złapać zasięg mimo, że na mapce widoczny jest jego kres.

Komentarze

  1. Szymon napisał(a):

    Rewelacja, Dziękujemy :DRaportuj

  2. Dario napisał(a):

    Mam pytanie gdzie moge zgłosic nie dzialajace nadajnik..? ID: STC3301 Brak czestotliwosci 800 mhz…..Jak nie ma zasiegu tak nie ma..a w linni prostej moze 3 km..Raportuj

  3. Play napisał(a):

    no wrescie mi pokazuje ze ja w zasiegu LTE Ultra dziekuje PlayRaportuj

  4. ggg napisał(a):

    Jest coraz lepiej brawo PlayRaportuj

  5. toni napisał(a):

    a ta mapa to pokazuje zasięg w którym roku ?? nie będę już się rozpisywał jakie są prędkości LTE bo to bez sensu i i tak nikt kompetentny nie zareaguje…ale ta mapka to pobożne życzenia :) to taka DOBRA ZMIANA ??? :P:P:PRaportuj

  6. rafalmielec napisał(a):

    Co z mapy jak i tak agregacja nie działa 39-300 Mielec S7 edgeRaportuj

  7. tomasz napisał(a):

    Coś się nie zgadza, bo mapa pokazuje, że na mojej ulicy jest Ultra. mam abonament, telefon obsługujący agregację pasm a prędkość jak od paru miesięcy maksymalnie 15 mb/sek.Raportuj

  8. Ekspert napisał(a):

    Wy tu gadu gadu o zasięgach i „wspaniałych” wynikach kwartalnych, a tym czasem pracownicy w salonach nie potrafią zarejestrować numeru zasłaniając się „wewnętrznymi procedurami”.
    PozdrawiamRaportuj

  9. AdaśAdaś napisał(a):

    Taaa bez koment …. pisałem już o tzw. Ultra przy antenie i 10 osobach .Raportuj

  10. Phillips napisał(a):

    Muszę wam zwrócić uwagę, że zaznaczyliście sobie na tej mapie całą masę miejscowości, w których NIE MA PRAWA działać LTE-A, bo brakuje tam właściwych pozwoleń od UKE. LTE agregowane może być: 800+1800, 1800+2600, 800+2600 albo 800+1800+2600. Póki co na razie żaden sprzęt nie agreguje 1800+2100, więc w zasięgu tych pasm urządzenia wybierają tylko jedno z nich. Tam, gdzie jest tylko LTE1800 i LTE2100, nie ma żadnej agregacji!Raportuj

    • mmmm napisał(a):

      czyżby? Od strony sieci agregacja istnieje. Nawet Orange testowało LTE Advanced Pro i użyli 15MHz LTE2100. Plus zapowiadał w ostatnich wynikach finansowych porzucenie LTE800 i przejście na LTE900 i LTE2100.Raportuj

    • Wosiu napisał(a):

      @Philips kompletne bzdury piszesz co do agregacji pasma 1800 z 2100. Ja mam Galaxy s7 i po wpisaniu kodu *#0011# widać jak mi agreguje pasma 800+1800+2100 także agregacja jest możliwa.Raportuj

      • Phillips napisał(a):

        Weź pod uwagę, że mało kto może sobie pozwolić na wydanie trzech kafli na topowego Samsunga. Miałem na myśli przede wszystkim użytek stacjonarny. Pokaż mi taki router, który potrafi agregować LTE1800+LTE2100 w Play, a dam ci konia z rzędem.Raportuj

        • lort napisał(a):

          Weź pod uwagę, że mało kto może sobie pozwolić na router do użytku stacjonarnego. Wosiu pewnie miał na myśli gołębia pocztowego. A jak wszyscy wiedzą one agregują 1800 i 2600 doskonale!
          Gdzie mój koń z rzędem?Raportuj

          • LTE-A napisał(a):

            W sumie rutery domowe z LTE-A nie kosztują już majątku. Taki Huawei E5186 można kupić na Allegro już za 500 złociszy. S7 to wydatek rzędu 2-3 tys. zł, więc tego nie ma co porównywać. A kolega mówił o agregacji 1800 i 2100, nie 1800+2600. Pasmo 2600 nadal ciężko znaleźć poza miastami, a to na nim agregacja najlepiej działa, bo Play ma 4 bloki (20MHz).Raportuj

    • Marcus napisał(a):

      Zgadzam się z przedmówcom. Ta mapa jak i cały play to wielka ściema i nie porozumienie. Ja napisze o sytuacji ze swojego podwórka. Obecnie mieszkam w miejscowości gdzie na maszcie są nadajniki o częstotliwości 1800 i 2100, a na mapie pokazane jest ULTRA LTE. Nie ma agregacji na tych częstotliwościach !!!!! Mówię to o routerze albo modemie. Ściema ściema jeszcze raz ściema !!!!!Raportuj

  11. a be ce de napisał(a):

    Mapa wywalczona to teraz czas powalczyć o działające bilingi na Play24, bo od 21 sierpnia się nie aktualizują… :DRaportuj

  12. Marek napisał(a):

    Panie Szanowny Autorze tego wpisu, wchodzę na stronę z mapą i formularz wyboru 4G LTE, 4G LTE Ultra itp zajmuje 1/3 mapy. Naprawdę niech ktoś coś z tym zrobi.Raportuj

  13. antee napisał(a):

    Agregacja jeszcze nie działa w wielu pokazanych miejscach, np. Tarnów i okolice, router przełącza między B1 a B3. Mimo że wyświetla się LTE+, transfery nie powalają – 20Mbp, w porywach do 28, Mając bardzo mocny sygnał, nie mam możliwości uzyskania lepszych transferów. Nikt mi tego nie jest w stanie wytłumaczyć. LTE+ wyświetla się, jak router połączy się z pasmem B1, jeśli wybierze B3, plusik znika i jest zwykłe LTE, tyle że w obu przypadkach transfery są bardzo podobne. Lepiej napiszcie, kiedy faktycznie będzie uruchomione UltraRaportuj

  14. Gesiu_15 napisał(a):

    Co z tego że LTE jak net chodzi słabo i to bardzo . Co z tego że mam prawie 20 GB neta jak 1 GB nie mogę wykorzystać przez waszą zabójczą prędkość internetu .Raportuj

  15. mati napisał(a):

    Doruchów woj. wlkp BRAK NADAJNIKA brak zasięgu macierzystego play
    nadajniki plus orange t mobile sąRaportuj

  16. Dziamot napisał(a):

    Świetna mapa szkoda tylko że u mnie pokazuję zasięg 4g ultra a w praktyce nawet 2g nie ma…Raportuj

  17. prezesvip napisał(a):

    Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd w Tomaszowie Mazowieckim na 7 dostępnych BTS-ów tylko na jednym działa agregacja pasma LTE . Nie traktujcie ludzi jak idiotów wszystko co piszecie można zweryfikować. A brak szacunku do klienta może skutkować jego stratą.Raportuj

  18. Flynn napisał(a):

    Głupoty na bok. Najważniejsze pytanie ostatnich kilku dni: Sprzedajemy czy nie?Raportuj

  19. przemek1234 napisał(a):

    Samsung Galaxy S5 Neo – 42-700 Lubliniec – na mapie LTE Advanced, a LTE+ się nie wyświetla i prędkości rzędu 40 Mb/s, czyli tyle co zawsze.Raportuj

  20. Adam napisał(a):

    Mapa źle pokazuje!!!!!! Powinno być w mojej miejscowości, a brak LTE +.
    Czy play sobie robi jaja????Raportuj

  21. Syber napisał(a):

    Czy mając internet na kartę będę mógł korzystać z agregacji pasm, czyli Ultra w Play?
    Mam router netgear 810s i jestem (zgodnie z nowo opublikowaną mapą) w zasięgu lte ultra wewnątrz budynków.
    Jak do tej pory router korzysta albo z pasma B1 albo B3. Nie ma agregacji tych dwóch pasm.Raportuj

    • antee napisał(a):

      Dokładnie tak samo jest u mnie. Na infolinii nie bardzo można się dowiedzieć. Osoby, które odowiadają, są zazwyczaj średnio w temacie. Z tego, co mi się udało ustalić, to obecnie trwają raczej testy, a Ultra ma ruszać od września. Pewnie to taka mapka z wyprzedzeniem, pokrywa się ze starym 4G H+ które jest w większości przerobione na LTE 2100 (B1). Ja jestem w zasięgu, mam bardzo dobre parametry łącza, jednak agregacji brak. Szkoda, że Play nie powie tego prosto z mostu, czy chcą coś ukryć, czy może dezinformacja?Raportuj

      • Syber napisał(a):

        Pasmo (B1) to LTE 2100, Pasmo (B3) to LTE 1800. Proste pytanie: Czy ten router agreguje te dwa pasma, czy nie? Przy założeniu bycia w centrum zasięgu, z taryfą obsługującą ultra?Raportuj

        • antee napisał(a):

          Obawiam się, że nie agreguje, ale wyświetla, że to robi. U mnie netgear wyświetla LTE+ a dostępne tylko B1 i B3 Jest wrzesień, nie ma agregacji i chyba prędko nie będzie. Wg mnie nie ma takiej możliwości, mapa to takie pobożne życzenie Play, może kiedyś ruszy, ale muszą wszędzie uruchomić jeszcze brakujące pasma. Trzeba przyznać jednak, że tam, gdzie dodali B1, parametry się poprawiły do „znośnych” – wcześniej mój LTE o bardzo dobrych parametrach sygnału wyciągał do 15Mbp, teraz 20-25 to norma, więc jest trochę lepiej…Raportuj

          • West napisał(a):

            Agregację w Play zaobserwowałem tylko w Rewalu na Pomorzu Zachodnim w sezonie. Prędkość to średnio 70mbit/s w DL…i to wszystko. NIGDZIE WIECEJ CA nie widziałem a trochę jeżdzę…Raportuj

  22. Kamil napisał(a):

    Kiedy play 2G,3G jak i LTE będzie w Miłakowie i okolicach orange t mobile plus ma lte a play brak.Nie bądźcie gorsi i miejcie tam też nadajniki.Raportuj

  23. Marcus napisał(a):

    Marketing marketingiem,a rzeczywistość to „innsza” para kaloszy.
    Na mapie mam ultra internet,a testy pokazują ping 60 ap 1,5 mb/s, dnl. 0,8 mb/s. Niestety muszę się przemęczyć ponad rok. Takiej propagandy sukcesu to nawet to nawet w czasach zamierzchłej PRL nie widziano. Dobrze, że flej idzie na sprzedaż.Raportuj

    • Sukces napisał(a):

      To właśnie się robi przed sprzedażą. Wprowadza się dużo niekompletnych usług bo na papierze przed inwestorem wygląda to dobrze.Raportuj

  24. mirekb napisał(a):

    w Play nie jest zle jak sie jest w zasiegu macierzystym..oczywiscie od 3g na 2100 w góre..w prezentacji ani slowa o tym ile jest e-gsm900/dcs1800..ciekawe czy chcecie byc kojarzenie z siecia 3g/4g lte juz tylko?wychodzi na to ze tak wiec wylaczcie ten badziewny gsm i zrzuccie to na roaming krajowy bo handovery jakie sa praktycznie przechodzą ludzkie pojecie..lte na 1800 idzie git,na 800 jakos srednio to widze.postarajcie sie troche bardziej.nowy wlasciciel bedzie rządał rzeczywistych danych o % populacji / % powierzchni-gdy widzą taką mapke pewnie mało pytają.ciekawe co z tym faktem zrobi konkurencjaRaportuj

  25. @ins napisał(a):

    Dziękuję.
    Dziękuję sieci Play za 3 lata spędzone razem. 2 lata były naprawdę dobre niestety w ostatnim roku zmieniono ustawienia anten nadawczych na „lepsze kierunki” – jak dla mnie to czyste oszustwo.
    Nie polecam.Raportuj

  26. @ins napisał(a):

    Pytanie do „rzecznika” czy play wprowadzi VoLTE?
    jeżeli tak to który rok tak mniej więcej?Raportuj

  27. JanekWaw napisał(a):

    Mam prośbę o informację kiedy zostanie zmodernizowany o nowe pasma 800 i 2600MHz jedyny nadajnik Play w gminie Konstancin-Jeziorna na ul. Świetlicowej. ID: WAR3146. Kiedy i jakie pasma na nim będą?Raportuj

  28. antee napisał(a):

    No kiedy wreszcie ruszy LTE-A? Powiedzcie chociaż miesiąc. Dacie radę do listopada czy do końca roku? Już wszyscy wiedzą, że mapę opublikowaliście opóźnioną, ale z wielkim wyprzedzeniem, bo to po prostu pobożne życzenie, być może tak to będzie wyglądało, jak LTE Ultra wreszcie ruszy. Kiedy to nastąpi?Raportuj

  29. Odb napisał(a):

    Kiedy będzie LTE w Miłakowie?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty