Tako rzecze rzecznik Play

Testujesz nowe Play24 – wygrywasz Samsunga Galaxy Note 7!

To już ostatnie szlify w naszej totalnie nowej aplikacji Play24. Aplikacja została napisana całkowicie od podstaw, dlatego też będziemy mogli częściej ją aktualizować. Na razie to wersja beta, więc dopiero sam początek i stopniowo będą do niej docierały nowe funkcje. Nasz team, który już od dłuższego czasu pracuje nad appką dwoi się i troi, by nowe Play24 było fajne, czytelne i nowoczesne. I oto jest!


Tak wyglądają ekrany powitalne po jej pierwszym odpaleniu. Podoba się? A jeszcze lepiej może wyglądać na niebieskim Samsungu Galaxy Note 7, którego zgarnie najlepszy tester naszej nowej aplikacji! Może Wam uda się znaleźć błędy, które umknęły czujnym oczom i procedurom naszych testerów ;)

Co zrobić, aby się zgłosić do testów i mieć szansę na Note’a 7? Trzeba:

  • posiadać konto na Play24 i urządzenie z Androidem – na tej platformie testujemy appkę
  • wysłać na adres play24@play.pl zgłoszenie podając swojego maila podpiętego pod konto w Google Play oraz model urządzenia, na którym będziesz testować aplikację (zgłoszenia przyjmujemy do 18.08)
  • ściągnąć z wysłanego linka aplikację Nowy Play24 i testować, testować, testować :) (wiadomości z linkiem do aplikacji wyślemy w najbliższy dzień roboczy)
  • przesłać zauważone uwagi mailowo na play24@play.pl – liczy się zwłaszcza to, jak krytyczne błędy znajdziecie a nie ich ilość (do 31.08)
  • trzymać kciuki za swoje zgłoszenia – wyniki podamy 5.09

Skontaktujemy się ze zwycięzcą, żeby przekazać błyszczącego Samsunga Galaxy Note 7 w unikalnym niebieskim kolorze. Nam też sprzęt się bardzo podoba i będziemy chcieli zrobić jego mały test, dlatego egzemplarz może być odpakowany, ale w ciągu tych kilku godzin będziemy dbać jak o własny ;)

Zgłaszajcie się, znajdujcie błędy, opowiedzcie o problemach, na jakie się natknęliście – nagroda jest zdecydowanie tego warta!

Komentarze

  1. Piotrek napisał(a):

    Kiedy wifi calling? Nagle cisza?Raportuj

  2. sza napisał(a):

    pierwszy!!!1one

    zgłoszenie wysłane.. mój smutny Galaxy S5 czeka..

    pozdr
    LRaportuj

  3. mnnnnn napisał(a):

    Taaa, a w międzyczasie usunęliście wszystkie moje numery przypisane do konta Play24. Zostały tylko dwa. Zrobiłem zgłoszenie z jednego numeru, ale on też zniknął, a po jego numerze nie idzie się zalogować.
    Po drugie – jak miała być nowa strona główna Play.pl to wysłałem pełno błędów i ni ch**. Tak samo jak z zgniłymi gruchami i złotymi blobami – zapomniano. Więcej się nie nabiorę.Raportuj

  4. j napisał(a):

    I gdzie ta aktualizacja mapy zasięgu?Raportuj

  5. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Warto aby każdy klient mógł sam dodawać lub odejmować funkcje na swoim koncie. Nie chce pakietów z minutami i internetem? Usuwam tą funkcję. Mam kilka numerów i nie pamiętam ich wszystkich- dodam zamiast numerów np. widgety lub obrazki w formie gifa- Dzięki temu szybciej rozpoznam poszczególne numery. Zamiast pisać zgłoszenia do BOK- szybciej będzie video chat z konsultantem.Raportuj

  6. janusz napisał(a):

    Zgłoszenie trzeba wysłać z maila czy ze strony play24 ze swojego konta ?Raportuj

  7. erohumpor napisał(a):

    TJAAA TRWAJA PRACE NAD TA APKA I NIE MOZNA SUIE ZALOGOWAC…. A TU JUZ PISZO ZE JEDEN Z DRUGIM SA PIERWSI TJAAA POGRATULOWACRaportuj

  8. góść1123 napisał(a):

    Czy tylko na Samsungu galaxy note7 można korzystać z nowego PLAY 24? czy na windows Phone też??Raportuj

  9. bbb napisał(a):

    Przeczytaj tekst. Tylko na androidzie.Raportuj

  10. Flynn napisał(a):

    Co ja pacze?? 10za10 limitowane czasowo?Raportuj

  11. Jacek napisał(a):

    Świetny konkurs!Raportuj

  12. lumix napisał(a):

    Jak tam, nadal udajecie, że przy rejestracji pracownicy salonów sami biorą więcej danych jak potrzeba, a mówiąc, że to wytyczna z góry kłamią? Oczywiście bez zgody na pobranie serii i numeru dowodu rejestracja jest niemożliwa!
    Salony w wielu miastach w Polsce się zmówiły i powtarzają to WYTYCZNA Z CENTRALI. kłamczuszki z nich, taka zorganizowana akcja. Jak Play planuje ich ukarać, przecież rzecznik by nie wprowadził ukochanych klientów w błąd to te wstrętne zorganizowane salony łżą.
    Aha i jeszcze mają taki ulubiony tekst: nie zarejestrujemy bez danych z dowodu i co nam zrobicie?!
    Kilka osób pokusiło się o nagranie wizyt w salonach, oby było więcej!

    A po Panu Marcinie nie spodziewałem się tego. Oszukuje Pan klientów.
    Tak dalej trzymajcie, wszyscy będą was kochać i szanować tak jak Wy nas.
    Minął miesiąc, od początku rejestracji i Pana słów, a dalej u mnie w mieście zbuntowane salony nie rejestrują bez serii i numeru dowodu. Mógł Pan chociaż po swoich słowach w temacie rejestracji wysłać maila, że jednak nie bierzecie wszystkiego bo się szum zrobił, a tak klops.
    Brawo WY!
    Takie rzeczy tylko w Play, Wasze nowe hasło

    Na szczęście GiODO i UKE już się zajmują zgłoszeniami, wydali nawet komunikaty.Raportuj

    • Marek napisał(a):

      Jeśli biorą więcej danych niż potrzeba to teraz powinni z systemu usunąć te dane, które klienci podali podczas rejestracji będąc wprowadzonym w błąd, że jest to konieczne. Gdyby byli fair i jeśli to faktycznie prawda.Raportuj

    • :) napisał(a):

      Dobrze że odszedłem z Play i nie zarejestrowałem numeru :D . W Orange wystarczy tylko dowód nic nie spisują tylko imię i nazwisko i te duperele data itd .Raportuj

  13. Marek napisał(a):

    A dlaczego niebieski kolor jest unikalny?Raportuj

  14. sylwekzolkusza napisał(a):

    50. ~ola 2016-08-13 12:01:38 host: 89-74-34-124.dynamic.chello.pl

    kiedy skończą się tego typu komentarze.
    @ 48 Ja mam średnio koło 170 Gb zanim wprowadzą lejek w RBM w darmowym lte za 7 zł i się nie chwale .Moje 7 zł przy Twoim 200 zł to jakiś żart.

    źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-wieksze-bonusy-w-orange-free-na-karte,2,3,36810.htmlRaportuj

  15. Janusz napisał(a):

    Witam grono

    jestem zadowolonym użytkownikiem Play i prawdę pisząc – nie widzę potrzeby zmieniania apki Play24. Moim zdaniem obecna działa bardzo dobrze, jest prosta, przejrzysta i funkcjonalna. po co zmieniać coś, co działa dobrze? Takie to na siłę przekombinowywanie.

    Oby nie było tak jak np. z mbankiem – był fajny, prosty serwis transakcyjny , to nie – musieli go podkolorwać i dać masę zbędnych wodotrysków : /Raportuj

  16. Czymam Zasłony napisał(a):

    Grucha! Jesteś zwycięzcą w głosowaniu Mirindy.Raportuj

  17. Rafal1819 napisał(a):

    Własnie probuje sie zalogwac na swoje konto play24 w starej aplikacji oraz poprzez strone internetowa i pokazuje komunikat ze nie ma takiego konta. a jeszcze wczoraj bylo wszystko dobrzeRaportuj

    • Rafal1819 napisał(a):

      zarejestrowalem konto od nowa, dostalem mail z linkiem aktywacyjnym, ale niestety po jego kliknieciu pojawia sie komunikat, ze konto nie zostalo aktywowaneRaportuj

  18. Dominik napisał(a):

    Panie rzeczniku. Czy klient na kartę, to „obywatel drugiej kategorii”? Już chciałem przejść do Waszej formuły Unlimited na kartę, ale powstrzymał mnie pewien zapis w regulaminie, a mianowicie, że prędkość transmisji danych wynosi maks. 15 mb/s pobierania i 5 mb/s wysyłania. Podczas gdy u Was rusza LTE cat. 6 (tzw. 4G LTE ULTRA), to klienci pre-paid dalej w czasach, kiedy LTE w Polsce jeszcze nie było? Pozdrawiam.Raportuj

    • mn9 napisał(a):

      Operator tylko zastrzega sobie możliwość przycięcia prędkości do 15/5 Mb/s , normalnie nie ma żadnego lejka.W formule play na kartę spokojnie osiągałem ponad 230/40 Mb/sRaportuj

      • Dominik napisał(a):

        W formule play na kartę. Ok. A miałeś włączoną formułę SMS, 3w1, 4w1 lub Unlimited na kartę? Bo normalnie w regulaminie taryfy formuła play na kartę, to nie ma takiego zapisu, ale jest w regulaminie tych usług, które wypisałem powyżej.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Miałem na prywatnym i nie było ograniczenia ;)Raportuj

        • mn9 napisał(a):

          To nie ma znaczenia czy masz aktywną formułę sms,3w1,4w1 lub unlimited.Wiem to z własnego doświadczenia.Zresztą zaraz pod tym wpisem w regulaminie jest zapis iż operator może czasowo wyłączyć ograniczenia czy jakoś tak(na pamieć nie pamietam :d)Raportuj

          • Dominik napisał(a):

            Niestety nie ma takiego zapisu. Przeczytałem dokładnie cały regulamin pobrany 3 dni temu. Albo nie ma takiego zapisu, albo wydali nowy regulamin wczoraj lub przedwczoraj.Raportuj

    • Th0mas napisał(a):

      Porównaj sobie oferty na kartę i na abonament i zobaczysz kto jest „obywatelem drugiej kategorii”.Raportuj

  19. mrbigi napisał(a):

    Coś poszło nie tak”
    This is the mail system at host gmail.mxhero.com.

    I’m sorry to have to inform you that your message could not
    be delivered to one or more recipients. It’s attached below.

    For further assistance, please send mail to postmaster.

    If you do so, please include this problem report. You can
    delete your own text from the attached returned message.

    The mail system

    : host mx2.playmobile.pl[193.201.36.29] said: 554 5.7.1 Error:
    invalid sender by SPF from 54.236.184.32 (in reply to RCPT TO command)

    Final-Recipient: rfc822; play24@play.pl
    Original-Recipient: rfc822;play24@play.pl
    Action: failed
    Status: 5.7.1
    Remote-MTA: dns; mx2.playmobile.pl
    Diagnostic-Code: smtp; 554 5.7.1 Error: invalid sender by SPF from
    54.236.184.32Raportuj

  20. Play napisał(a):

    Mapa Play nie jest zaktualizowana! domagamy sie tego! mapa zasiegu sieci play !Raportuj

  21. Piotr napisał(a):

    A temat wi-fi calling zdechł. TelePlay zdechł. A telefon.play.pl ledwo zipie.
    Może najpierw zrobicie dobrze jedno, a potem weźmiecie się za drugie?
    Przecież appka P24 jest OK.Raportuj

  22. Berto napisał(a):

    A może najpierw zajmijcie się wydaniem aktualizacji andka 6 na wasze telefony.Raportuj

  23. Marcin napisał(a):

    I gdzie te testy… Czy czas czekam na wiadomość i nic :-(Raportuj

  24. Kamil napisał(a):

    Wchodzę pod adres, który podaliście w mailu i …

    Aplikacja niedostępna

    Wersja testowa tej aplikacji nie została jeszcze opublikowana lub nie jest dostępna na tym koncie.

    Jeśli masz zaproszenie do programu testowania, upewnij się, że jesteś zalogowany na konto, które zostało zaproszone. Jeśli w ramach programu masz zaproszenie do grupy dyskusyjnej Google lub społeczności Google+, sprawdź, czy do niej dołączyłeś.Raportuj

  25. darrog napisał(a):

    Aplikacja niedostępna

    Wersja testowa tej aplikacji nie została jeszcze opublikowana lub nie jest dostępna na tym koncie.
    Jeśli masz zaproszenie do programu testowania, upewnij się, że jesteś zalogowany na konto, które zostało zaproszone. Jeśli w ramach programu masz zaproszenie do grupy dyskusyjnej Google lub społeczności Google+, sprawdź, czy do niej dołączyłeś.Raportuj

  26. Grzegorz Trzciński napisał(a):

    Potwiedzam komunikat o braku możliwości pobrania apki.Raportuj

  27. rafson napisał(a):

    To samo – tel. oneplusRaportuj

  28. rafson napisał(a):

    Czyli pierwsze testy za nami – nie działa ;-)) Gdzie mój samsung ? ;-)))Raportuj

  29. Marcin napisał(a):

    Potwierdzam brak możliwości pobrania aplikacjiRaportuj

  30. Kamil napisał(a):

    Idzie!:)Raportuj

  31. maciekino napisał(a):

    Witam!
    Dostalem dzis link do testowania Nowego Play24 ale coś jest nie tak z pobieraniem ponieważ po wejściu w link nie wyświetla się nic,żeby pobrać tą aplikację. Czy u Was jest to samo??Raportuj

  32. Kopytko napisał(a):

    Już jest, są jakieś darmowe paczki internetu 2GB i 5GB.Raportuj

  33. maciekino napisał(a):

    Ludzie jest ;)
    można już pobierać link działa;)Raportuj

  34. Kmotala napisał(a):

    U mnie jak narazie działa wszystko bez zastrzeżeń.Raportuj

  35. Marek napisał(a):

    Trzy błędy zauważone. Wysłałem już e-mail wraz ze screenami.Raportuj

  36. Krupier napisał(a):

    Już działa. Plusik za darmowe pakiety 2 i 5GB niedostępne normalnie przez starą apkę, ale cała reszta na pierwszy rzut oka… Cóż, potwierdza tendencję, która obecnie panuje w jakichkolwiek zmianach w internecie i aplikacjach – aby zrobić/zobaczyć to samo co dotychczas musisz drogi użytkowniku naklikać się dwa razy więcej. :(Raportuj

  37. dr Silvester napisał(a):

    Bardzo fajnie wygląda ta nowa wersja Play 24. Czuć powiew świeżości ;-)

    Trzy błędy czy też uwagi przesłane, w tym jeden błąd moim zdaniem krytyczny.

    Czekam na finalną wersję :-)Raportuj

  38. XMAREKK30 napisał(a):

    Przed chwilą ściągnąłem wersje testową wszystko przebiegło jak należy ale już na dzień dobry po włączeniu długo się wczytuje jak przechodzi się z jednego do drugiego może dlatego że pierwsze uruchomienie ale tak póki co nic nie znalazłem więcej ale pewnie wszystko wyjdzie w praniu :)Raportuj

  39. XMAREKK30 napisał(a):

    Zapomniałem napisać nowy wygląd mi podoba jest wszystko przejrzyście i czytelne niż z wersją obecną także czekam na wejście jaką stałą wersją play24Raportuj

  40. Wicki 40 napisał(a):

    Od paru dni nie mogę się zalogować do Play24. Czy coś się zmieniło? Zaznaczam że korzystam ze starej wersjiRaportuj

  41. Jack napisał(a):

    Witam,

    Wysłałem wczoraj zgłoszenie. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi i linka?Raportuj

  42. Adriaan02 napisał(a):

    Wysłałem e-maila 13 sierpnia, nadal nie otrzymałem linka. W jaki sposób trzeba wysłać to zgłoszenie?Raportuj

  43. Max napisał(a):

    Jak wysłałem już błędy w aplikacji zauważone przeze mnie, otrzymam jakieś potwierdzenie, że wiadomość została dostarczona. Żyję w niepewności, czy wiadomość w ogóle otrzymaliście, a zdarzało mi się tak kilkakrotnie. ;)Raportuj

  44. JAcek napisał(a):

    Zgłoszenia do 18.08, czyli do czwartku do godziny 23:59?Raportuj

  45. Franek napisał(a):

    Czy Tidal będzie miał dedykowany kanał w Play Now?Raportuj

  46. Krisu napisał(a):

    Proszę o informację co zrobić jeśli mam problem z wyświetlaniem dostępnych usług? Słyszałem, że testerzy mogą włączyć pakiety GB (2/5), a ja mam jedynie komunikat „wystąpił błąd podczas pobierania danych, spróbuj ponownie” i nic poza tym.
    http://i.imgur.com/hlasqPz.jpgRaportuj

  47. Dziqson napisał(a):

    Wysłałem wczoraj zgłoszenie i nie dostałem odpowiedzi. Będzie coś z tego czy kiszka?Raportuj

  48. robert83 napisał(a):

    mam to samo, wysyłam zgłoszenia i zero odpowiedzi.Raportuj

  49. Jeremias napisał(a):

    Z tego co pisze rzecznik, to odpowiedź ma przyjść w następnym dniu roboczym :/ Ma czas do końca dnia :DRaportuj

  50. pendzikkbcn napisał(a):

    Wysłałem maila i do tej pory nie dostałem odpowiedzi czy jestem testerem czy nieRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Kiedy wysłałeś maila? Zazwyczaj potwierdzenia i linki do aplikacji wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia.Raportuj

  51. dr Silvester napisał(a):

    Czy ktokolwiek dostał jakąkolwiek odpowiedź ze strony Play24?

    Od pierwszego dnia testów wysłałem z cztery e-maile z znalezionymi błędami. Do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony Play24.Raportuj

  52. Heniek napisał(a):

    Mam rozumieć, że mnie olano i linka nie dostanę?

    P.S. nie, w SPAM-ie nie ma.Raportuj

  53. Michał napisał(a):

    Lepiej wysłać jednego dużego maila z wszystkimi błędami czy rozdzielić je na kilka wiadomości?Raportuj

  54. Michał napisał(a):

    Mam takie zapytanie gdzie zostaną opublikowane wyniki ?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty