Tako rzecze rzecznik Play

Dziś w nocy prace modernizacyjne

Kochani Klienci, od czasu do czasu trzeba „przewietrzyć serwerownie” i właśnie dziś w nocy od 22:00 czeka nasze teamy techniczne sporo pracy. Może się przy okazji zdarzyć tak, że coś nie będzie działać idealnie na przykład Play24. Z góry Was za to przepraszam, ale robimy to bo chcemy być jeszcze lepsi dla naszych Klientów.

Plan jest taki, że wszystko wydarzy się w nocy, ale nie jest wykluczone, że jeszcze jutro podczas dnia mogą wystąpić przejściowe utrudnienia. Raczej dmucham na zimne, ale chcę być z Wami fair i mam nadzieję podejdziecie do tego z wyrozumiałością.

Zaczynamy ok 22. Trzymajcie kciuki, albo wymyślcie jakieś fajne zajęcia na wieczór, w których nie jest potrzebny smartfon ;-)

Komentarze

  1. NightRiders napisał(a):

    No przyda się
    Od paru dni nie aktualizuje mi się na bieżąco stan konta i pakiet neta w formule play na karte.W play24 i tak samo w krótkich kodach.Raportuj

  2. esiu2111 napisał(a):

    bo chcemy być jeszcze lepsi dla naszych Klientów? chyba konkurentów? co?Raportuj

  3. gość napisał(a):

    Czy to, że puszczacie info tak późno, tuż przed pracami, znaczy że coś się porządnie nagle zepsuło?Raportuj

  4. luk112 napisał(a):

    Witam,
    Może to nie do końca związane z modernizacją, ale z Waszym systemem.
    Od prawie miesiąca próbuję nieskutecznie zmienić dane osobowe na swoich numerach, ponieważ przez cesję jednego z nich dane osobowe na numerach nie poprawnie się zmieniły, tj. PESEL jest mój, a cała reszta nowego właściciela numeru. Cztery inne numery (które nie miały mieć cesji) też mają takie same zmiany w danych osobowych. Konsultanci odsyłają mnie do salonów, a salon nie bardzo wie co zrobić (bo podobno nie może) i również odsyła do BOK’u…
    Pozdrawiam.Raportuj

  5. Jakub napisał(a):

    Czy będzie to odczuwalne podczas rozmawiania, pisania sms i przeglądania internetu? Mam ciężką noc w firmie i potrzebuje stabilnego łącza, więc nie wiem czy iść szybko po jakąś startówke? Dzięki za odp!Raportuj

  6. Jacek napisał(a):

    Jednym zdaniem”Boże miej w opiece Play i jego rzecznika bo informatycy to pewnie już w piekle za to co wyrabia się na moim koncie w P-24 „Raportuj

  7. manner napisał(a):

    czyli jest szansa że zlecenie zmiany taryfy z duetu M na nowy duet M, zarejestrowane tylko 15 dni temu zostanie wykonane?Raportuj

  8. asdcfvgb napisał(a):

    WoW raz na 100 „awarii” jakieś info i trzeba to opisać, przyklasnąć.
    Szkoda, że jak nie można się zalogować, albo znikają numery ni piszecie o tym. Wtedy nikt nic nie wie, nie ma awarii. Najlepiej wyczyścić cache, sprawdzić na innej przeglądarce, a w ogóle naj naj to skontaktować się z BOK :D

    Mam nadzieję iż Wasze banki świadczą wam identyczne usługi ebook jak wy nam. Ten sam standard, brak problemów i 99% niezawodność ;)Raportuj

  9. jasiek napisał(a):

    świetnie by było, gdybyście zrobili LTE+ zgodne z mapą zasiegu sieci na play.pl, a najlepiej to uruchomili nowe stacje LTE800/LTE2600, bo w obecnej konfiguracji LTE1800/LTE2100 w mojej miejscowości agregacja sieci nie działa i nie wyświetla się to na ekranie telefonu. Czy przy częstotliwościach 1800Mhz i 2100Mhz sieć 4G LTE ULTRA będzie działać? Wiadomo, że większa pojemność sieci, a co za tym idzie większa dostępność pasm to większa prędkość. Czy potrzebna jest jakaś zdalna konfiguracja z Waszej strony, czy tylko uruchomienie nowych częstotliwości? 800-ka przydała by się, bo zasięg jest marny -prędkość jest przyzwoita, ale nie wysoka i często zrzuca na H+ lub T-Mobile. Urządzenie: Galaxy S7 Edge, miejscowość: ŁomżaRaportuj

  10. grzesiek napisał(a):

    No to trzeba życzyć powodzenia …allah akbar czy jakoś tak ;)Raportuj

  11. wojtekde napisał(a):

    jaki koszt zerwania umowy z playRaportuj

  12. Adaś Adaś napisał(a):

    Nic nie szkodzi. O Stanie konta i datach ważności pakietów dowiaduje się i tak z Tarota :-) Jest bardziej wiarygodny.Raportuj

  13. Greg napisał(a):

    Nie wiedziałem, że prace nocne to 10 rano! Nadal nic nie działa, nie mogę pobrać faktury. Byle do końca umowy. Same kłamstwa. LTE+, które nie działa w ogóle mimo, że na mapie zasięgu jestem w promieniu 40km naokoło w ‚zasięgu’. Po cholerę przedłużałem umowę :/ czekam na koniec a potem PLUS gdzie LTE działa. W play …7MB, czasem w nocy o 20-40MB, ale kto użytkuje telefon w nocy? Wysyłanie załączników 40-100MB trwa wieczność przy takich transferach. Ciągłe przełączaniu LTE/3G przy rozmowach, co za katastrofa. 10 lat w play i już mam serdecznie dość.Raportuj

  14. d78 napisał(a):

    o której skończą się prace modernizacyjne?Raportuj

  15. spietrek napisał(a):

    Niby do 12:00, ale kto ich tam wieRaportuj

  16. Andrzej napisał(a):

    Po prawdzie to o 10:45 – Play 24 u mnie działał. Nie sprawdzałem szczegółowo wszystkiego, ale konta były widoczne i na pierwszy rzut oka nic nie zniknęło.Raportuj

  17. sylwekzolkusza napisał(a):

    wyścig po P4 ruszył pełną parą, Deutsche Telekom interesuje się P4, ciekawe czy właściciele UPC jeszcze walczą.Raportuj

    • xtr napisał(a):

      Bzdury piszesz. Interesować się może. Ale ani uokik ani uke nie wyrażą na to zgody.Raportuj

      • Mario napisał(a):

        Ja jestem w T-Mobile… Tez czytałem o tym na telepolis. UKE to zaduzo nie może, wszystko zależy od KE. A KE to Niemcy wiec do zobaczenia w T-Mobile ;)Raportuj

        • xtr napisał(a):

          A co to ma do tego że jesteś w tm. Po drugie KE nic tu nie będzie miała do gadania bo to jest konkurencja na rynku wewnętrznym. Play nie jest operatorem o zasięgu europejskim więc nie ma tu żadnych zagrożeń. Dlatego: UKE – zaopiniuje uoikowi że takie przejęcie ograniczy konkurencję na rynku a UOKIK się z tym zgodzi i nie wyrazi zgody na takie przejęcie.Raportuj

  18. Marian Kowalski napisał(a):

    Wiele to nie pomogło. Na aplikacji mobilnej dalej nie pokazuje aktualnych danych. Mam „Pakiet promocyjnych złotówek – 5dni”.Raportuj

  19. Tymo napisał(a):

    A na nowym Play24 w „Pakiety i Usługi” nadal brak zakładki „Złotówki”. Zgłaszałem już to już kilka razy w czasie testów apki i po testach – nadal nie ma. Na razie apka Nowy Play24 jest dla mnie bezużyteczna bo i tak wszystko muszę robić przez stronę P24.Raportuj

  20. Aleksandra napisał(a):

    Posiadam Play na kartę i pakiet internetowy mam włączony, mimo to brak jest połączenia, mam nadzieje, że dzis się to zmieni.Raportuj

  21. Przemo napisał(a):

    Błąd zwiazany z rejestracją numeru RBM na kartę w Play24 nadal nie rozwiązany.

    „Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z Obsługą Klienta.”Raportuj

    • Greg napisał(a):

      Wszystko wskazuje na to, że nie zależy im na użytkownikach RBM. To jawna dyskryminacja – z zarejestrowaniem karty Play online nie ma najmniejszego problemu, a z RBM odsyłają do salonów…Raportuj

  22. Wojtek napisał(a):

    Miało nie być problemów z SMS, a teraz wysłać nie mogę mimo pełnego zasięgu. Wcześniej nie mogłem połączyć się z internetem, a jak już się udało to z lte zmieniło mi na 3g. Co prawda dobrze i tyle, ale lepiej naprawcie to szybko, bo coś podejrzewam że nie tylko u mnie takie problemyRaportuj

  23. arturek napisał(a):

    Brak zasięgu ,brak internetu i co najciekawsze skończyły mi sie środki na koncie -doladuj konto pogielo Was już całkowicie co mam doładować w abonamencie ,nic nie działa ,sieć wskoczy na moment i zaraz znowu się traci nikt do mnie a ni ja do nikogo nie potrafię się dodzwonić,a bok jak zwykle twierdzi że nie ma żadnej awarii i sieć pracuje stabilnie,dorze że umowa kończy się za 1,5 miesiąca.Raportuj

  24. Adaś Adaś napisał(a):

    Także nie mogę wysyłać SMS ! Co się dzieje !Raportuj

  25. rumcajs89 napisał(a):

    u mnie w play na kartę konto ważne przez 11 miesięcy na koncie 199zł a jak chcę zadzwonić to każe mi doładować konto, smsów też nie da się wysyłać… jedynie internet działa… w 3gRaportuj

  26. Kolo87 napisał(a):

    Ok 15 zadzwoniłem do BOK i zostałem poinformowany że awaria zostanie usunięta do poł godz. Teraz prawie 21 i nadal tylko 3g i korzysta z nadajnika t-mobile, chyba czas zmienic operatora !Raportuj

  27. macq napisał(a):

    Mam tylko nadzieję, że Play24 będzie działało nie gorzej, jak przed pracami serwisowymi… Niestety różnie to bywało – po modernizacjach NIC NIE DZIAŁAŁO!!! :PRaportuj

  28. Abonent napisał(a):

    Przestało działać VOIP :(Raportuj

  29. mieszko napisał(a):

    Jest grubo po 22…. Dalej wszystko w lesie….Raportuj

  30. mieszko napisał(a):

    A od 4 dni jestem zwodzony głupimi bajkami, że może karta, może router szwankuje i internet mi szaleje – w porywach do 4Mb/s O kant d… potłuc takich „fachowców” i takiego operatora. Ciekawe, czy dadzą jakiś rabat z tego tytułu…Raportuj

  31. dareka napisał(a):

    Czy nikt z Play nie czyta opinii w sklepie Google na temat aplikacji play24? Większość daje jedną * – mówiąc krótko aplikacja jest do dupy. Szanujcie głosy swoich abonentów.Raportuj

  32. Boguś napisał(a):

    Przynajmniej poinformowaliście nas a nie jak Orange, że nagle awaria i dopiero na FB Orange podali, a wy przynajmniej powiedzieliście ;)Raportuj

  33. Adaś Adaś napisał(a):

    Więc tak.. jestem po rozmowie z 2 konsultantami. Do dnia dzisiejszego mam rozbieżności w saldach na koncie i w pakietach. Każdy kanał pokazuje inne dane. Okazuje się iż jest to wina waszych prac. Konsultanci przepraszali mnie, ale co mi po tym jak stracę kasę gdy nie dotrzymam terminów i przedłużeń pakietów? Jeden z konsultantów powiedział iż na chwilę obecną najbardziej wiarygodnym kanałem powinien być poprzez skrócone kody, podkreślę wyrażenie POWINIEN. Co Państwo z tym fantem zrobią? Nie informujecie klientów o błędach licząc na co? Każdy klient ma obecnie nieaktualne dane! Konsultant stwierdził iż kody są bardziej wiarygodne ponieważ strona jest nakładką i nie pokazuje prawidłowych danych !!! a aplikacja cóż nie wyszła i będzie jakaś zmiana, a na chwilę obecną nie działa i pokazuje głupoty, ostrzegał przed korzystaniem z niej . Więc się pytam gdzie komunikat do klientów???? Zakończenie prac za około 2 tygodnie. Więc może tak łaskawie dla bezpieczeństwa przedłużyć klientom daty ważności usług???? Czy obecną liczba reklamacji nic państwu nie daje do myślenia?Raportuj

  34. ss napisał(a):

    Dziś w nocy chyba też Play24 nie działa ;-)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty