Tako rzecze rzecznik Play

„Wielka” awaria

Zacznę od tego, że przeproszę wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają problem z aktywacją pakietów. Tak, mamy awarię, problemy techniczne, w wyniku których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą na aktywację poczekać dłużej niż zwykle. Wiem, że większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.

Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra.

Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia.

Dlaczego napisałem wielka w cudzysłowie? Nie robię sobie żartów, bo awaria to nic śmiesznego i nikomu tego nie życzę. Mieliśmy ostatnio w Polsce kilka dużych awarii, gdzie tysiące ludzi nie mogło się nigdzie dodzwonić.  Jestem natomiast przekonany, że większość czytających ten wpis nie będzie wiedziało o jaką awarię chodzi bo niczego takiego nie doświadczyliście. Takich słów jednak używają niektórzy dziennikarze licząc na więcej klików na stronie ;-( Awarie to nic przyjemnego, ale proszę nie dolewajcie oliwy do ognia kiedy to nie jest potrzebne.

 

Komentarze

  1. manyaky napisał(a):

    Andrzeju, jaka ocenka wpisu? Pozdrowionka. :)Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      no własnie ;-) Gdzie jest Andrzej?Raportuj

      • Andrzej napisał(a):

        Jestem.:)
        Po kolei :
        Pozdrowionka. :)
        Mnie „awaria” nie dotknęła, albo przynajmniej nie zauważyłem, to nie specjalnie się angażowałem. Mam więc większy problem – patrz relacja z Poznania : Kiedy będą skarpety ?
        Co do oceny wpisu – tym razem wbrew zasadom i sobie, ocena – ? – tak sobie. Taki jakoś poniedziałkowo posępny. :(
        No bo połączenia działały jak widać po wpisach.
        Wolałbym przeczytać z grubsza np, że :
        „Komórka czy Departament Bezpieczeństwa Sieci informuje, że w wyniku czegoś tam, np. ataku na system sieci PLAY, w następstwie zadziałania zabezpieczeń systemowych, w dniu 20.10.2016 r nastąpiła blokada możliwości aktywacji niektórych usług wymagających autoryzacji. Zapewniło to oczekiwane w tej sytuacji utrzymanie możliwości kontynuowania połączeń i dalsze ich wykonywanie w pełnym wymiarze świadczonych przez nas usług, przy zabezpieczeniu Klientów przed utratą środków zgromadzonych na kontach i niezamierzonymi opłatami na kontach abonenckich.
        Problem został przez nas zdiagnozowany i obecnie trwa przywracanie pełnej funkcjonalności systemu. Powiadomimy Państwa o tym stosownym komunikatem. Do tego czasu prosimy o powstrzymanie się od zbędnych prób aktywacji usług, co przyśpieszy nasze prace”
        i jakiś inny Departament :
        „Wobec częściowej niefunkcjonalności usług w sieci PLAY w dniach 20 -24.10.2016 r. dotyczącej jedynie wąskiego grona naszych Klientów, nie przewidujemy masowej rekompensaty dla wszystkich naszych Klientów, bez względu na to czy dotyczył ich ten incydent czy nie, jak miało to miejsce w ostatnio odnotowanych przypadkach masowych awarii u innych operatorów. Ze względu na różnorodność wpływu incydentu na Państwa komfort korzystania z usług, każdy przypadek zgłaszanych przez Państwa dolegliwości związanych z incydentem będziemy rozpatrywać indywidualnie w kolejności napływu zgłoszeń. Głoszenia należy przekazywać następującymi kanałami ble,ble coś tam ”
        I komentarz mój to taki. Zdarza się najlepszym. I wtedy się zdarza.. Prawo Murphy’ego chyba. Z pozycji jednego Klienta nawet niezauważalna z poziomu administracyjnego usterka jest „awarią wielką”, szczegolnie jak dotyczy czegoś co zleżało ściśle od terminu.
        Dopóki nie traci się fizycznie wydanych pieniędzy to jest w miarę okey. Utracone podarunki czy bonusy jakoś się przeboleje, chociaż pozostaje niesmak, że coś tam było obiecane, a czegoś nie ma.
        Najwięcej emocji, jak się często daje zauważyć, budzi utrata czegoś, co sobie sami obiecaliśmy – no i wtedy to trzeba to obwieścić całemu światu.
        Prosty wniosek. Może warto mieć w odwodzie jakąś kartę innego operatora, z odpalonym rokiem ważności konta i odrobiną na koncie czy bonusem za rejestrację ( o co teraz nietrudno ). Tym bardziej, że znikają z ulic budki telefoniczne.
        Jak w awarii poznikały tylko extra bonusy – kto chce niech walczy, a jak przy tym się udało, że nie poszło z kont coś czego nie chciało się wydać to chyba nadal i wciąż „W sieci PLAY płacisz mniej.”
        No to pozdrowionka:)
        Ale, ale !!! KIEDY BĘDĄ SKARPETY ??? albo chociaż FotoSamsung z WiFicallingiem ? :)Raportuj

        • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

          Za tak piękny komentarz sam uszyje te skarpety. Wybacz, ale nie będę tutaj publikował takich robotycznych komunikatów bo i tak niewiele z nich nie wynika.Raportuj

    • Natalia napisał(a):

      Czy awaria dotyczy też zasięgu sieci i internetu? Od kilku dni jest z tym duży problem. Internet chodzi bardzo wolno. Zamiast LTE jest tylko 3G albo H+. A co do zasiegu- caly czas jest roaming krajowy( nie raz jest tylko jedna kreska zasięgu albo i wcale) Czy wiadomo jak długo to jeszcze potrwa?Raportuj

    • Daniel Poznań napisał(a):

      Witam. Jestem w sieci Play ok.2 lat i wiem że umowy z tą siecią nie przedłuże,płacą abonament po 130zł jest to chore że masz problem z internetem, połączeniami i zasięgiem. Do tego nie wspomnę o nie kompetencji ludzi którzy pracują, są doradcami klienta itp.przed zakończeniem obecnej umowy która kończy się w lutym przyszłego roku, dostałem kilka telefon z nową propozycja w celu przedłużenia umowy gdy postawiłem swoje warunki nikt już się nie odezwal więc dziękuję bardzo za takie operatora, na pewno nie przedłuże umowy a tym bardziej nie polecam waszej sieci osobom trzecim.Raportuj

  2. jack be napisał(a):

    wysłałem smsa na rmf za 2.50.jak nie będą się mogli do mnie dodzwonić albo ja ich nie będę słyszał to chyba wam wytoczę proces..Raportuj

    • m4vcin napisał(a):

      Tak, tak, na pewno do ciebie zadzwownią.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      o widzę, że reagujesz tak jak część dziennikarzy ;-) Nic złego nie dzieje sie z usługami. Spokojnie i Ty możesz dzwonić i do Ciebie można się dodzwonić. Na to do kogo dzwonić będzie RMF nie mam wpływu i to nie jest awarią ;-)Raportuj

      • jack be napisał(a):

        no.bo już pisałem ten pozew na brudno ;-)Raportuj

      • MVNOGSMPL napisał(a):

        Dziennikarze wykonują swoją pracę. Gdyby był oficjalny komunikat operatora, dziennikarze skorzystaliby z niego. Nie było, minęło kilkadziesiąt godzin, więc trzeba było bazować na tym, co opisują Czytelnicy oraz tym, co można przeczytać w mediach społecznościowych. Jeśli dziennikarz zobaczy dziesiątki pytań na redakcyjnej skrzynce e-mail i setki wpisów na FB operatora może uznać, że awaria jest „Wielka”, czy „Duża”.

        Pozdrawiam :-)Raportuj

        • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

          Z każdym dziennikarzem, który był zainteresowany tematem rozmawiałem/korespondowałem. Sensacja wygrałaRaportuj

        • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

          Powtórzę jeszcze raz to co napisałem powyżej. Obyśmy nie doświadczyli poważnej awarii.Raportuj

          • MVNOGSMPL napisał(a):

            Klientom zostawmy ocenę powagi wszelkich awarii, nie operatorom ;)Raportuj

            • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

              Dla klienta, który tego doświadczył to zdecydowanie poważny i duży temat i ja to doskonale rozumiem. Jest duża szansa, że klienci, którzy tego nie doświadczyli a jest ich zdecydowanie więcej, przeczytają w sieci tekst o wielkiej awarii napisany przez dziennikarza, który nie do końca rozumie co się stało. Są dziennikarze rzetelni i Ci którzy szukają i kreują sensację.Raportuj

      • MVNOGSMPL napisał(a):

        I właśnie w takich przypadkach, jeśli media są – delikatnie mówiąc – różne (a są), ważna jest odpowiednia komunikacja ze strony operatora, tym bardziej, że media społecznościowe zaczęły się już zapełniać wpisami rozgniewanych klientów (podobnie jak skrzynki mailowe redakcji), którzy zdezorientowani szukali pomocy, a od początku problemów minęło kilkadziesiąt godzin. Tej komunikacji z Państwa strony niestety zabrakło. Milczenie nie jest dobrym pomysłem. Media i tak napiszą, zaś uwagi w stronę dziennikarzy potraktują jak próbę oddziaływania na nich. Ta komunikacja należy się jednak przede wszystkim klientom. Radzenie im, żeby dzwonili na BOK i indywidualnie zgłaszali problemy (dzwonił Pan kiedyś na BOK w czasie awarii), tylko sprowokowało klientów do szukania pomocy w mediach.Raportuj

    • b napisał(a):

      Problemem jest możliwość włączania pakietów, a nie wysyłanie sms.Raportuj

  3. Lukasz napisał(a):

    Może wreszcie wprowadzicie femtokomórki do oferty??? Musiałem kupić femtokomórkę w Orange i jakoś mi działa sieć. Tym sposobem odciążycie sieć makro.Raportuj

  4. mikk napisał(a):

    Z opóźnieniem przekraczającym ponad 24h (u mnie trwało to 30 godzin) ale jednak włączacie i wyłączacie usługi i pakiety bo miałem przez weekend przyjemność tego doświadczyć :) oby do wieczora udało się to wyprostować.Raportuj

  5. Nowy1 napisał(a):

    Ja nie mam przez to internetu od piątku (brak darmowego LTE) i Pan mówi, że to nie awaria?!
    Mamy poniedziałek i dalej jestem bez internetu. Proszę nie mówić, że wszystko działa jak nie mogę włączyć żadnego pakietu. Jest Pan żałosny.Raportuj

  6. Marcin napisał(a):

    Aktywacja nowych starterów też leży od piątku. Wciąż czekam na możliwość wykonywania połączeń, starter jest zarejestrowany jednak wciąż odgrywany jest komunikat o konieczności zarejestrowania karty.Raportuj

  7. Occultis napisał(a):

    Awaria awarią, mnie najbardziej jara i przeraża jednocześnie jak ludzie na takie sytuacje reagują. Szczególnie, że problem dotyczy jedynie pakietów, a nie usług samych w sobie. Wychodzi z nas okropne prostactwo i totalnie niewyważone względem szkody „bo mi się należy”. Freud by sobie pewnie na naszym narodzie zrobił kilka kolejnych tytułów naukowych.Raportuj

  8. mike1389 napisał(a):

    U mnie na platformie play24 jest błąd. W zakładce moje konto, gdy kliknę moje numery to oprócz mojego numeru są jeszcze jakieś dwa…które należą do jakieś osoby z Warszawy (ja jestem z Raciborza, obecnie mieszkam w Opolu). Widzę po kliknięciu na dany numer dane tej osoby z numerem dowodu i peselem na czele…a co najlepsze po wybraniu danego numeru mogę tej osobie zmienić pakiety i usługi…ona zapewne mi także :-( zgłaszałem to na Play24 ale dotychczas nikt się nie odezwał :-/Raportuj

  9. jacuh napisał(a):

    A jak z telefonu Play nie mogę się dodzwonić na numer stacjonarny Izby Celnej w Opolu podczas gdy z Plusa i T-Mobile mogę to jest mała awaria?Raportuj

  10. jacuh napisał(a):

    „Przepraszamy twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu”-taki komunikat do tej pory słyszę dzwoniąc na numer stacjonarny Izby Celnej w Opolu 77 400 67 00Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      Bardzo rzadko to się zdarza, ale są ciągle operatorzy lokalni, którzy nie mają z nami podpisanej umowy. Poproszę jutro o sprawdzenie bo to może taka sytuacja. To nie ma żadnego związku z awarią pakietową.Raportuj

  11. Voster napisał(a):

    Lubię wyzwania oraz „uwielbiam” pisać zgłoszenia, dlatego też specjale dziś zarejestrowałem numer by móc stawić czoła awariom i „awariatom” haha :p
    Włączę co się da i będę patrzył czy wybuchnie :)Raportuj

  12. jatowiem napisał(a):

    Chyba Wam już wszystko jedno i nie dowalę, jak napiszę, że w piątek zleciłem zmianę taryfy, która zmieniała się po 52 godzinach. Świetnie, nie musiałem pisać zgłoszenia. Byłem w niebo wzięty i wybrałem wczoraj pakiet Stan Darmowy. Jeszcze rano był w trakcie zmian, aby teraz być .. WYŁĄCZONYM???
    Rzeczywiście „wielka” mi awaria, przecież po kilkunastu godzinach oczekiwania tylko się nie włączyło?!?Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      Tak czy inaczej się udało i cieszę się bardzo.Raportuj

      • jatowiem napisał(a):

        Ręce opadają..
        Jak mam napisać, żebyście w Playu zrozumieli?
        1. Zmieniłem taryfę – sukces po 52 godzinach oczekiwania.
        2. Włączyłem Stan Darmowy – odpowiedzieliście, że w 24 godziny usługa zostanie włączona.
        3. Po prawie 20 godzinach NIE włączyliście zamówionego pakietu – porażka,
        a do tego zlecenie straciło status: w trakcie zmian. Tutaj Marcin Gruszka się ucieszył.
        4. O godzinie 17.40 ponownie kliknąłem włącz Stan Darmowy. Obecny status znowu w trakcie zmian.
        p.s.
        Nie wiem z czego tu się cieszyć???Raportuj

  13. nowy napisał(a):

    u mnie aktywacja pakietu trwa już przeszło 28h i do tej pory nic cisza kiedy ten problem bedzie rozwiązany ??Raportuj

  14. M@RTiN alien202 napisał(a):

    Z informacja o problemach należy zgłaszać wcześniej. Chodzi tylko o brak informacji, a nie o to że jest awaria :)Raportuj

  15. M@RTiN alien202 napisał(a):

    Wielkie awarie, to były u konkurencji z powodu ponoć hakerów i nigdzie się nikt dodzwonić nie umiał.Raportuj

  16. marcin napisał(a):

    nie moge zmienic taryfy od nie wiem kiedy , cały czas jakis błąd mi wywala… smieszne to … ;/Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Z jakiej na jaką taryfę chcesz zmienić? Konto posiada ważność?Raportuj

      • marcin napisał(a):

        z play lubie to na formuła play na kartę z ofertą unlimited , tak posiada i cały czas jakiś błąd…Raportuj

        • M@RTiN alien202 napisał(a):

          Zadzwoń na Obsługę, to z pozycji systemu zmienia taryfę.Raportuj

          • marcin napisał(a):

            nie koniecznie mam na to ochote i czas wisiec na słuchawce godzine i słuchać muzyczki zeby później ktoś nie kompetentny jak to zwykle w obsłudze klienta odebrał łaskawie telefon i powiedział mi ze nie wie o co chodzi… po coś funkcjonuja krótkie kody albo play 24 abym mógł z tego korzystać i aktywować to na co mam ochotę… no ale jak zwykle nic nie działa i nic nie można zrobićRaportuj

            • M@RTiN alien202 napisał(a):

              Po to jest Obsługa, aby rozwiązać problem. Nigdy nie czekałem dłużej jak ok 1-3minut na połączenie. Drugi sposób możesz stworzyć zgłoszenie przez Play24 z opisem problemu.Raportuj

  17. A w PiS*u z tym! napisał(a):

    Witam forumowiczów ale nie witam rzecznika. Ładnie działa tu cenzura napisać o awarii to przecież pomówienie dlatego pięknie kasujecie posty nieprawda??? Awaria nie tylko dotyczy Play ale też partnerów min. Virgin Mobile etc. Ładne jaja sobie urządzacie z klientów rada do wszystkich pisać reklamacje do oporu!!! Skoro rzecznik i jego ludzie twierdzą, iż takiej nie ma, to pewnie też je pokasują ale spróbować można ;-) Zalać ich masą reklamacji taką, żeby nie wygrzebali się z pod nich! Dzwońcie na infolinię niech kable im przepalą się ;-) Jednym słowem szykuje się w Play tzw. „DOBRA ZMIANA”, a to są jej pierwsze symptomy :-)Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Ale nie przesadzaj. Awaria nie jest wielka i prawdopodobnie do jutra wszystko wróci do normy. Już działają.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      O kurcze wyłączylem na chwilę cenzurę i opublikował się Twój negatywny post, szybko muszę to włączyć jeszcze raz….nie, nie ma żadnej cenzury. Ja Cię serdecznie pozdrawiam ;-)Raportuj

  18. Rafał Pastuszka napisał(a):

    Ja wciąż czekam na włączenie Formuły Unlimited na kartę na 30 dni! Było robione zgłoszenie ale wciąż formuła nie włączona! Rozmowy i smy lecą z konta! Na włączenie formuły czekam od soboty od okolo południa, więc ponad 54 godziny, a wg tego co podajecie powinno to byc max 24 godziny!!!Raportuj

  19. ASD napisał(a):

    „Niewielka” – 48 godzin czekam by włączyć darmowe LTE. Tylko po to, by zmieniło się z „w trakcie włączania” na „WYŁĄCZONE”. Teraz ‚w trakcie zmian’ – ciekawe jak długo.Raportuj

  20. Rafał Rogo napisał(a):

    Andrzrju nie denerwuj sie. Wezmiemy spraja i bedziem malowac ;)Raportuj

  21. JacekO napisał(a):

    I leje się hejt karciarzy :D A Play ciągle obniża im ceny i docenia finansowo bardziej niż klientów abonamentowych :D Po tej awarii może oferta no limit na kartę jeszcze spadnie do 15 złotych :DRaportuj

    • Andrzej napisał(a):

      W RBM energy na kartę akurat darmowe Dni bez limitu działały. :)
      Z tego co wiem to funkcjonują abo no limit za 9 zł. To w czym problem z piętnastakiem na kartę ? :)
      Nie będę objaśniał bo czekam na skarpety. :)
      Pozdrowionka. :)Raportuj

  22. Piotr Olechnowski napisał(a):

    Panie Marcinie na FB napisałem komentarz. Zerknie Pan? Pozdrawiam.Raportuj

  23. Kasia napisał(a):

    A czy ktoś mi powie czy pieniądze które pobrało z konta tylko z tego względu że pakiet nie został aktywowany zostaną zwrócone???Raportuj

  24. Andrzej napisał(a):

    Pozdrowionka. :)
    Chociaż jak pisałem wyżej, uparcie czekam na SKARPETY lub FotoSamsunga, to sygnalizuję kolejną już próbę politycznego zainfekowania bloga około godz. 18.25. Sugeruję podjęcie standardowej procedury.
    Pomimo jednostkowego charakteru to dla bloga może być wyjątkowo destrukcyjna infekcja.
    Mimo to pozdrowionka. :)Raportuj

  25. Marcin napisał(a):

    Czekam cierpliwie już kolejny dzień i coraz ciekawsze rzeczy dzieją się na koncie. Może i dałbym sobie spokój z wpisami na blogu ale tak naprawdę to już kolejny problem z systemem, na dowód wystarczy spojrzeć w listę zgłoszeń żeby nie być gołosłownym. Jestem klientem od początku sieci i mówiąc szczerze nigdy nie miałem tyle problemów i często broniłem sieci ale w tym roku jestem już po raz kolejny wkurz…Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Wiesz, kiedyś Play nie był takim operatorem jakim jest teraz i nie był drugą największa siecią w kraju. Czasem ma prawo coś się… Poczekajmy do jutra :)Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Czekam cierpliwie od soboty rana, ale moja cierpliwość z czasem się kończy . Poza tym zdobywając klientów trzeba być przygotowanym na większą ilość zgłoszeń może trzeba systemu informatycznego 4 sieci zamiast zasięgu 4 sieci a nawet 5 :-)Raportuj

  26. Jarociniak napisał(a):

    Ja tam awarii nie odczuwam xD bo na roamingu cały czas jestem ;PRaportuj

  27. Jarociniak napisał(a):

    I Od razu proponuje niektórym osobom sie przelogowac na roaming to normalnie wtedy bedzie wszystko działać;)Raportuj

  28. salion napisał(a):

    Ja mam awarie ze stanem darmowym od trzech miesięcy i nie chcecie tego naprawić, zgłoszenie jest rozpatrywane już ponad dwa miesiące i nikt się tym nie zajmie. Nie mogę korzystać tyle czasu ze stanu darmowego. TO SĄ KPINY!!!! Kiedy mi to naprawicie i zrekompensujecie takie olewanie sprawy?!Raportuj

  29. Irek napisał(a):

    A jeżeli przez brak aktywacji pakietu przepadło sporo zmagazynowanego internetu, to jest szansa to odzyskać? Nr zgłoszenia 145793950Raportuj

  30. rena napisał(a):

    Play 2 najwieksza siecią? To z pewnością jest przekłamanie.Play to najgorsza siec !!!Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      Bardzo ciekawy głos w dyskusji.Raportuj

    • M@RTiN alien202 napisał(a):

      Statystyki nie oszukasz :)Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      Jest taki polski film. Dość stary z 2007. Też o komunikacji i porozumieniu między ludźmi. Jakimowski ? „Sztuczki” . PLAY ma ten klimat z pakietami, bonusami, promocjami i innymi tam – patrz również BLOG. Nie żebym był ślepo zachwycony. O nie,nie. W innych sieciach jakoś nie znajduję tego klimatu, lub jednak jakby odrobinę znacznie mniej.
      Zresztą przymusu nie ma. Jak sądzę. :) ;) :pRaportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        To jest budowanie poczucia przynależności do grupy. Istotna sprawa dla ludzi w młodym wieku, a to jest główny target Play-a.Raportuj

        • Andrzej napisał(a):

          Kiedyś w Erze , tak, tak była taka sieć, kto to jeszcze pamięta, była taka sztuczka – darmowe trzysekundówki. HIT. Sztuczka zniknęła, Era zniknęła, od dłuższego czasu znikają Klienci.
          Sztuczki były fajne.
          Sztuczki są fajne. A jak jeszcze się płaci mniej to już w ogóle.
          Pozdrowionka. :)Raportuj

  31. rena napisał(a):

    Coz statystyki mówią o ilości a nie o jakosci? a z tym w Play jest drastycznie ciężkoRaportuj

  32. rena napisał(a):

    Klimat bywa kapryśny i dokuczliwy nie tego szuka się w sieci ale być może w….filmie na szklanym ekranie ??Raportuj

  33. rena napisał(a):

    Coz być może Play ma ilość dzięki wielosci reklam TV i bilbordow lecz jakość to zupełnie z innej bajki jest…..Raportuj

  34. Jaś napisał(a):

    Ludzie ! Czytam te wasze komentarze i rece opadaja, bo wypisujecie takie bzdury jakby ktoś w play specjalnie wcisnal guzik i pomyslal sobie ach niech teraz klienci maja pod gorke. Wam w zyciu nigdy nic awarii nie zlapalo? Lodowka, pralka, telefon, komputer czy cokolwiek? WSZEDZIE SA AWARIE I W TELEFONI I INNYCH FIRMACH ZAJMUJACYCH SIE CZYMKOLWIEK. To jest tylko technologia ktora ma prawo zlapac awarie. I przestanie pisac pretensjonalnie na zasadzie „Mi sie nalezy” bo obiektywnie patrzac wiekszosc z was kupuje karte doladowujaca za 10 czy 20 zl miesiecznie a pretensje jakbyscie placili conajmniej 1000 zl miesiecznie za rozmowy!!! A nawet jesli by tak bylo to AWARIA MOZE SIE PRZYTRAFIC KAZDEMU!!! A ze naprawa trwa to tez jest oczywiste i normalne. W Play nie pracuje Harry Potter gdzie machnie różdżką i sie naprawi. Wyluzujcie bo robicie z tego problem jakby wybuchla bomba atomowa!!!Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Jaś poniekąd masz rację. Sam problem występuje jednak dłużej bo u mnie wystąpił już koło 22 września i do dziś nie został rozwiązany. Jest też możliwość, że jest awaria za awarią ale dopiero teraz play do tego się przyznało. A co w moim przypadku nie wyszło? Otóż 22 i 23 września próbowałem doładować telefon na kartę zleceniem płatności z abonamentu. Nie doszło do tych doładowań w terminie 24 godzin ale wcale to play nie przeszkadzało doładowanie wykonać 2 tygodnie później tj 5 października i doliczyć mi kwotę 100zł do salda abonamentu (jedno doładowanie nie przeszło na tą chwilę).Raportuj

      • Jaś napisał(a):

        Uwierz że nikt tego nie robi po złości, w bazie tylu numerów i abonentów zawsze może coś się przeoczyć, zapomnieć itd. W Play pracują tylko ludzie ktorzy tak jak ty czy ja są omylni. Żadna awaria nie jest miła, lecz należy przyjąć to na klate i już. Nikt nie zrobił tego celowo ani specjalnie. Awarie były są i będą, i musimy to zaakceptować. nie szkoda zdrowia i czasu na takie głupoty jak awaria ? Ludzie traca nogi, rodziny, maja rozne choroby – to jest powod do zmartwien a nie to ze przez kilka dni nie moge zaladowac pakietu czy czegos tam. Wiecej luzu prosze! A teraz chodz lepiej na spacer.Raportuj

    • rena napisał(a):

      I oto pojawił się „adwokat diabla” Nie jest istotne ile się placi nawet 1zlotowki szkoda jeśli cos nie funkcjonuje .Firma pozwie klienta nawet za brak 1 grosza- faktury sla…. Wiec 20 zl to majątek jest.Raportuj

      • Jaś napisał(a):

        Nie jestem adwokatem diabła, tylko niekiedy też należy zrozumieć drugą strone. Czy uważasz ze w play ktoś zrobił to specjalnie ? – NIE. Jak komuś nie pasuje zawsze może zmiebić sieć, ale pamiętaj że w każdej sieci są awarie! Pilska mentalność na zadadzie „należy mi się”, uwierz że ani Tobie ani samej sieci nie jest na rękę żadna awaria. Nawet konkurencja tego nie wykorzystuje, a wiesz dlaczego ? – bo mają świadomość że u nich również były i będą awarie. Czy ty nigdy nie chorujesz ? To że kupisz lek za 50 zl nie oznacza ze w ciagu jednego dnia wyzdrowiejesz. Wiec usiadz w fotelu wlacz sobie jakis film w tv a nie cisnieniujesz sie jak rozkapryszony dziecior. Zycie jest piekne ! :*Raportuj

        • rena napisał(a):

          Owszem zycie bywa piękne kiedy nie spotykam filozofów twego typu i do tego opłacanych by bronic czegoś co każdy widzi nie działa poprawnie ale płacić za to jednak wielu musi!!!! Moze Ty masz w zwyczaju płacić za cos co nie działa …To już twój biznes tak jak i twoja udawana dobrze oplacana wyrozumiałość!!!Raportuj

  35. Spioszek Spioszek napisał(a):

    Marcinie, wiadomo czemu nie ma już do wyboru breloczków RBM z programu Collect? na FB pisaliście że to załatwicie dobry tydzień temu i cisza, a chciałem sobie zakupić za energię smycz i breloczek.Raportuj

  36. solinski napisał(a):

    „Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia.” – to jest właśnie w całej tej sytuacji najgorsze – można było to przemilczeć, ale nie wiem dlaczego jest podawane jako plus to, że można stracić swój dotychczasowy pakiet, bo nowy się nie zdążył aktywować przed upływem terminu…Raportuj

  37. Kris napisał(a):

    Witam chce dziecku aktywowac formule 3w1 i od paru dni nie idzie . jak dziecko wykozysta wszystkie srodki na koncie bede skladac reklamacje o darmowe uruchomienie tego pakietu gdyz zlecenie bylo awane gdy srodki byly na koncie . Sprawa zgloszona UOKiK bo to jawne oszustwo i wyludzanoe pieniedzy od Ludzi. Polecam wszystkim poszkodowanyn zglaszac sprawe do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow. Dosc takiej samowolki.Raportuj

  38. Mariusz napisał(a):

    Witam!
    Tak czytam te komentarze i nikt nie napisał do szanownego Pana rzecznika że jak w np. Orange coś się wysypie to ten operator daje cos klientom za darmo np. dzień rozmów czy parę giga neta zawsze to jakiś ukłon w stronę klienta a w Play trzeba pisać zgłoszenie nie potrzebnie się wkur..ć i dziadować o 5zł „zadość uczynienia” bo operator nie ma w zwyczaju być pro klientowski.. Mógłby Pan też wyjaśnić zmieniony pod stołem po ciuchu regulamin rejestracji nr. Play Internet na kartę w którym zmniejszyliście z 10 do 3 razy możliwość skorzystania z oferty pakietu za rejestracje. Od razu mówię że jestem klientem Play nie konkurencji.Raportuj

    • ok@play.pl napisał(a):

      za duzo mają kasy i klientów i w dupie maja ludzi – szkoda że sie to całkiem dziadostwo nie zepsuło!Raportuj

    • Jaś napisał(a):

      Zawsze możesz przejść do Orange skoro tam takie luksusy.Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      PSTRYK
      Stary regulamin rejestracji dał 10 szans skorzystania z skorzystania z oferty pakietu za rejestracje, zmieniony pod stołem po ciuchu daje kolejne 3. 10+3=13. Taka sztuczka.
      Za pełen szczodrości ukłon w stronę klienta ocena – 6 – doskonale.:)
      Mariuszu miałeś szansę skorzystać ze wszystkich 13 szans. Do kogo powinieneś mieć żal… Ja nie wiem, ja nie wiem, ja nie wiem.
      Pozdrowionka.:)
      PSTRYKRaportuj

    • JacekO napisał(a):

      Śmieszą mnie tacy jak Ty :D Właśnie przez takich ograniczono bonusy, bo jakbyś mógł to rejestrowałbyś po 20 simek w tygodniu dla 100 gb. Jak ci mało możesz kupić 50 starterów Orange….a nie tam też jest limit przed takimi „Januszami” :DRaportuj

      • Andrzej napisał(a):

        PSTRYK !!!
        Śmiech to zdrowie. Zwłaszcza jesienią. Polecam.
        Bonusów było 10 a jest 13 – to rozszerzenie, a nie ograniczenie.
        Arytmetyka albo kalkulator – znane pojęcia, czy nie za bardzo ? – bo 20 x 100 =2000, a nie 100. I rok ważności kont – szkoda, że 20 lat.
        Mariusz nie wykorzystał, jak sądzę, nawet tych 10 bonusów ze starego regulaminu, więc po co ta mowa nienawiści.
        Niechęć do Januszy proponuję skierować do Kapitana Bomby – jego odpowiedź będzie prosta i treściwa, choć schematyczna.
        Za szczęśliwą trzynastkę ocena – 6 – doskonale.:)
        Pozdrowionka.:)
        PSTRYKRaportuj

  39. Greg napisał(a):

    Cieszę się, że powoli zaczęliście ogarniać sytuację. Zleciłem aktywację pakietu 100GB za rejestrację, uruchomił się bez większych problemów po kilku godzinach. :)Raportuj

  40. :) napisał(a):

    Może w końcu dzięki dziennikarzom ludzie zobaczą że Play nie jest taki dobry jak się w reklamach chwali :) jeszcze tylko dziennikarze niech się dobiorą do prac niektórych konsultantów nie uczonych to będzie OK :)Raportuj

    • JacekO napisał(a):

      Już widzę te tłumy dziennikarzy, którzy robią materiały o konsultantach w Play :D Myślisz, że tylko na to czekają, żeby zrobić materiał życia :DRaportuj

  41. !!! napisał(a):

    A propo awarii. Przy rejestracji nowego startera w Play24 jest opcja dodania nowego numeru do konta. Nie wiem, czy ktoś poza mną to zauważył, ale to nie działa. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia rejestracji, ale numer nie został dodany do konta Play24. Wylogowałem się i zalogowałem ponownie – nic. Sprawdziłem jeszcze raz po kilku godzinach i nadal go nie ma. Żeby dodać numer ręcznie do konta, trzeba aktywować starter, aby móc odebrać SMS z kodem jednorazowym.Raportuj

  42. mariusz napisał(a):

    ciekawe czy macie odwagę opublikować mojego wczesniejszego posta moderacja jak sb nie pasi to usuwamy żenada pzpr 1974 rokRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty