Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Ceny zmienione. A jak z dostępnością???
Uczciwie, wprost-podrożały. Plus dla Marcina.
No tak zdecydowanie za tanie były.
Zgodnie z postanowieniami. Jest więcej. Niestety, za to ocena już była, a zatem trudno powiedzieć – 9. ;-)
Kolejne pozdrowinka mimo to.:)
To jest jakiś żart.Zamiast podwyższać cenę telefonu moze byście sie zajęli podaniem informacji kiedy wkoncu beda dostępne :)
I przestańcie traktować stałych klientów w sposób jaki ich traktujecie bo szybko zaczniecie ich tracić, ot taka dobra rada :)
Dobra sugestia, rada
moze warto ruszyc tyłek do salonów? tam bywają dalej dostępne.
Mnie interesuje tylko iP7+ 32GB dla firm. Więc raczej w salonie tego nie załatwię :(
Jak bedzie dostępny w salonie jakikolwiek iph 7 plus to daj znac. Obdzwonilem wszystkie salony w Trojmiescie po kilka/kilkanaście razy i nikt nic nie wie ;)
No tak, mieliście już najdrożej iP7 na rynku (całkowity koszt abo+tel przez cały okres umowy), więc trzeba podbić ceny aby mieć pewne pierwsze miejsce podium.
Prawidłowo!
Oj, wcale nie – zachęcam Cię do przeczesania cenników :)
T: 6 mc abo za 1 zł, 18mc za 99.95 + iP32GB za 2299 zł = ~4114 zł
P4: 24×95 zł + 2219 = 4499 zł (choć umowa jest na 25mc więc nie wiem czy nie czasem 4595 zł).
U was nawet z DUK po rabacie nie chcą się zgodzić na mniej niż abo 125 zł i za iP7 32GB 1179 zł = 4179 zł (lub 4304 zł jeśli liczyć abo x25 – jak to w końcu jest płaci się abo x25 czy x24 w tej ofercie na 25mc? – konsultant dzisiaj mi wmawiał, że pierwszy abo jest w opłacie za telefon i potem 24mc).
Jeszcze jedno: czemu w tych abonamentach z telefonami nolimit liczycie za 50-60 zł na mc, a bez telefonu da się nolimit mieć za 25/mc?
Uczciwa oferta byłaby taka: 3349 zł za iP7 32GB (i tak na nim zarabiacie biorąc od Apple z rabatem dla operatora, a przecież można spokojnie je kupić za 3100 z FV) + nolimit za 25 zł. Czyli całkowity koszt przez 2 lata: 3349 zł + 24×25 zł = 3949 zł.
Zarabiacie na iP7 sprzedając go po cenie 3349 zł i zarabiacie na usługach (skoro bez tel dajecie solo+ za 25 zł tzn. że na niej przecież nie tracicie).
Nikt nic nie wie a ceny są podnoszone. Widzę tu celowe działanie.
Za chwilę minie kolejny tydzień i kolejny. Ludzi się tyle nazbiera a Wy zrobicie kolejny ruch z ceną w górę.
Później ugotujecie się z tymi modelami. Będzie jak wcześniej.
Myślę, że traktowanie klientów w taki sposób jak robią to Państwo jest niepoważne. Jako stała i wieloletnia klientka podpisałam umowę przedłużeniową już ponad 2 tygodnie temu z zapewnieniem, że telefon w ciągu tygodnia zostanie mi doręczony. Do dnia dzisiejszego telefonu jak nie było tak nie ma, a od Waszych konsultantów nie jestem w stanie uzyskać żadnej konkretnej informacji tylko ciągle jestem zwodzona, że telefon „na dniach” będzie.
Mi sie wlasnie koncza 2 umowy z play kazda ponad 200pln/mc
Tez czekam i czekam na 7 plus 128GB – mialy byc w tym tygodniu, teraz slysze ze beda w przyszlym a pewnie pozniej uslysze ze jeszcze za 2 tygodnie
Lecicie w uja ze stalymi klientami
jesli T lub plus odezwa sie przed wami ze maja te telefony to baju baju play, moja firma od was ucieka
Na kolejne zgłoszenie w którym prosiłam o podanie KONKRETNEGO terminu dostawy I PRZYCZYN OPÓŹNIENIA właśnie dostałam odpowiedź:
„Wyjaśniamy jeszcze kwestię Pana zamówienia w zgłoszeniu 145806472. Proszę Pana o cierpliwość. Gdy będziemy mieli konkretne informacje, skontaktujemy się z Panem.”
Serio?