Tako rzecze rzecznik Play

Dwa tygodnie na rejestrację numeru

Drodzy posiadacze niezarejestrowanych kart prepaid w sieci PLAY ;-) Macie coraz mniej czasu. Od Sylwestra mamy dla Was super loterię gdzie czekają miliony monet.

Pytałem wczoraj o tę fotę. Lubię bardzo Filipa i zastanawiałem się dlaczego taki podobny do Kena…a on podobno tak wyszedł na zdjęciu i grafik wiele przy nim nie majstrował.  Tak czy inaczej czeka MILION!!!

Od jutra a właściwie to już od dziś włączamy nowy przypominacz nazywany na Taśmie PRECALL – czyli wykonując połączenie usłyszycie komunikat o konieczności rejestracji. Komunikat będzie odtwarzany każdemu klientowi co 24 godziny!

Treść komunikatu to: Uwaga, 2 Lutego Twój numer zostanie wyłączony. Zarejestruj swój numer w Play”.

Komunikat zniknie natychmiast po tym kiedy zarejestrujemy numer.

Tak przy okazji myślicie, że będą duże kolejki w salonach w ostatnich dniach stycznia i na początku lutego?

Loading ... Loading ...

Komentarze

  1. Adam K. napisał(a):

    Nie dość, że będą dzikie tłumy, to jeszcze wyleje się morze hejtu. Bo jak można wyłączyć numer?! Skandal.
    Niestety. Nieznajomość prawa szkodzi.Raportuj

  2. Gie napisał(a):

    Nie zdziwię się jak MSWiA przedłuży termin rejestracji o kilka miesięcy. :)Raportuj

    • Peslister napisał(a):

      Proponuję lobbować o jeszcze aż tylko 23 miesiące.
      Mam zapasowy starter który nie wiem jak zarejestrować bez aktywowania już.
      Statystyk na pewno tak szybko im nie poprawię.
      Loteria się dopiero może zacząć, jak wrócą numery do sieci i zaczną ponownie rozdawać. Powinni zdalnie usunąć wyłączony numer z kontaktów.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      nie liczyłbym…Raportuj

  3. PINOKIO napisał(a):

    Cenne przypomnienie.:)Raportuj

  4. Artek napisał(a):

    Panie rzeczniku gdzie można zamówić darmowy lub płatny starter i odrazu go zarejestrować? Bo w e-shopie Play brak.Raportuj

  5. rafalpl napisał(a):

    Teraz każdy usłyszy czy musi zarejestrować numer :)Raportuj

  6. Yhymm napisał(a):

    A jak ktoś sobie nie życzy takiego komunikatu?
    Można pójść za ciosem co 5 min podczas rozmowyRaportuj

  7. logik napisał(a):

    Panie rzeczniku, odwagi! Pytanie jest proste i bardzo konkretne.

    Krótka piłka: proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).

    Cytat z forum play:

    Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

    Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.

    Cytat z aktualnego regulaminu:

    9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
    9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
    9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
    Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
    9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
    9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Spróbuję się wtrącić. Może mi Pan Rzecznik coś odpali jak pomogę. Albo najwyżej zmoderuje komentarz jak zaszkodzę. Wtrącam się. A co to jest w tym ust.II(primo). SZCZEGÓŁOWE WARUNKI KORZYSTANIA Z PROMOCJI,
      pkt. 9. Stan Bonusów (…) – bo jakoś nigdzie nie znalazłem definicji Stanu Bonusów ? :) Coś tam można sprawdzić jednak.:)
      Z pomysłów – a może by tak SMS – przypominacz o rejestracji?
      Chociaż, można i tak. :)
      https://youtu.be/BoJWiG_BZXsRaportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      nie wiem, ale poproszę osobę odpowiedzialną za ten obszar, żeby pomogła to wyjaśnić.Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Jak dla mnie wyjaśniać nie potrzeba – ja to czytam tak, że Stan Bonusów to zgodnie z kolejnymi podpunktami ich wartość. A ich ważność to odrębne zagadnienie – iluś tam dniowe . Dlatego nie ogarniam o co ta awantura. Ale mogę źle czytać. :) Każdy czyta jak chce. Ja akurat tak. :)Raportuj

      • kaja napisał(a):

        No Marcin odpowiedz na pytanie @logik bo wiele osób pragnie poznać tę odpowiedź. Od tylu dni pojawiają się te pytania że już czas przestać je olewac.Raportuj

        • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

          Oczywiście, ze odpowiem, nikogo nie olewam. Jestem tylko człowiekiem i nie mam czasu z gumy. Obiecałem i zrobięRaportuj

          • PINOKIO napisał(a):

            Może to seksistowskie, ale ja bym wolał zdjęcie tej przemiłej dziewczyny z PR Xiaomi z CES 2017 i wyjaśnienie o co chodzi z tym ryżem czy prosem ? Ale to ja.:)
            Może być na maila też się ucieszę.:)Raportuj

          • gisc napisał(a):

            Obiecał pan ze środki z bonusów będzie można przedłużać w wideo konferencji i co dotrzymał PAN słowa tak wiec niech Pan więcej nie obiecuje bo obiecanki cacanki P.GRUSZKA!!!Raportuj

          • gisc napisał(a):

            Obiecywał Pan ze bonusy z konta pro…będzie można przedłużać na konferencji i co lipa tak więc niech Pan więcej nie obiecuje bo kto Pana zna to na pewno nie uwierzy Panie Rzeczniku PLAJ obiecanki cacanki a z klientów robimy durni dowidzenia!!!Raportuj

          • Dorotea napisał(a):

            Czekamy na odpowiedź.Raportuj

      • Przemo napisał(a):

        Będzie jakiś komentarz do tego http://www.telko.in/play-buduje-wlasna-siec wygląda na to, iż Play został z ręką w nocniku i może wkrótce stracić wielu świadomych klientów na rzecz W3, którzy nie będą czekać tyle czasu na normalnie działający internet bez widełek.Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Według mnie z tym nocnikiem i świadomymi klientami to nadinterpretacja. Cokolwiek bynajmniej.:)Raportuj

        • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

          Nie gniewaj się, ale czytam takie komentarze od 10 lat i nic z nich nie wynika. Co roku jest wręcz odwrotnie i PLAY ma się coraz lepiej. My dalej robi swoje i robimy to dobrze. Jak cokolwiek wyłączymy to dowiesz się tego najpierw tutaj na blogu więc możesz spać spokojnie ;-)Raportuj

      • logik napisał(a):

        Będę zobowiązany.

        Przy okazji uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
        https://forumplay.pl/showthread.php/42238-Zablokowanie-uczestnictwa-w-forum-s%C4%85-jakie%C5%9B-zasady?p=395450&viewfull=1#post395450

        Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.Raportuj

  8. Jolik napisał(a):

    Próbowałam dziś w salonie PLAY zarejestrować moje telefony na kartę i okazało się, że moim numerem PESEL posłużył się ktoś inny (nie podano mi danych). Mimo okazania dowodu osobistego odmówiono mi rejestracji. PLAY popełniło błąd rejestrując niepoprawne dane, a ja mam problem. Jak się Pan do tego ustosunkuje? Na infolinii kazano mi rozwiązać problem przez zgłoszenie na Policji. Zero współpracy ze strony PLAY, chociaż to ich ewidentny błąd.Raportuj

    • Peslister napisał(a):

      To dość ciekawe bo dwie osoby nie mają (prawie) identycznego i faktycznie nie doszło do przypadkowego błędu. Napisz zgłoszenie w P24, a odpowiedź z odesłaniem do stróżów prawa zanieś na posterunek.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      To rzeczywiście dziwna sytuacja i chętnie pomogę. Napisz proszę do mnie maila marcin.gruszka@play.pl i podaj kontakt do siebie. dziś zadzwonimy.Raportuj

  9. Wosiu napisał(a):

    Kolejki będą i to spore ;) W zeszłym tygodniu będąc w salonie kilka osób czekało za rejestracją ;DRaportuj

    • Peslister napisał(a):

      Dziś/wczoraj przechodziłem koło dwóch punktów jeden to salon z 3 obsadzonymi stanowiskami jak widziałem 1 klient, a drugi to stoisko w empiku bez obsługi i klienta.
      Kto miał zarejestrować już zarejestrował, reszta i tak nie potrzebuje do oddychania prepadu. Gdyby pomyśleli to po doładowaniu zablokowaliby w *101# datę na 1 lutego (zwłaszcza w RWK), a reklamacje daty załatwiłyby problem rejestracji. Zresztą mogliby zostawić aktywne połączenia przychodzące do końca ważności z doładowań, pierwsi odczują skutki bankowcy, autoryzacja SMSem ;PRaportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Ja, jak jest pusto to wbijam do środka. Zapytam o coś. Wezmę cukierka. Czy co tam dają. Gazetkę Ekspert PLAY – tu ktoś wygrał Samsunga. I ktoś słuchaweczki. Może to wścibstwo. Ale tak już mam.
        Ale co bankowcy to w ogóle nie wiem o co chodzi ?Raportuj

  10. sandra napisał(a):

    Witam Panie Marcinie.
    Jeszcze raz w tym miejscu ponawiam prośbę o natychmiastowe rozwiązanie sprawy 153176722 . Niestety operator, którego Pan reprezentuje nic nie robi w kwestii rozwiązania problemu.
    Jeszcze raz proszę Pana o pomoc.

    Pozdrawiam,
    SandraRaportuj

  11. tomaszl napisał(a):

    A czt faktycznie od lutego formuł unlimited na kartę stanieje z 25 złotych na 20 zł?Raportuj

  12. Tymo napisał(a):

    Jako użytkownik „wielokartowy” ciekawi mnie jak będzie w Play wyglądać życie po 2 lutego, po tym maratonie? Coś tam kombinujecie?Raportuj

  13. Konrad Koneczny napisał(a):

    Pomysł na komunikat głosowy jest MEGA – w mojej indywidualnej ocenie.Raportuj

  14. jack be napisał(a):

    czy idzie gdzieś u was dorwać jeszcze lumie 930?Raportuj

  15. FUCK PLAY napisał(a):

    Trzy numery, z których ukradliście mi bonusy za rejestrację, już wywaliłem do kosza, a pieniążki z konta w całości przeznaczyłem na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Mam jeszcze dwa, z którymi zamierzam zrobić to samo. Pozdrawiam.Raportuj

    • PINOKIO napisał(a):

      Na WOŚP – szczodrze.:)
      Ale zarejestrowane do kosza – pochopnie:( – trzeba się było spróbować odkuć na loterii – może akurat.:)Raportuj

      • LOL napisał(a):

        Masz na myśli loterię z Chajzerem? O, to rzeczywiście super pomysł! Pewnie tak samo uczciwa, jak Pusty SMS 10 lat temu. :PRaportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Loteria KartaMilionWarta to super pomysł.:)
          Jest też druga „loteria” – „czarna” giełda zarejestrowanych kart sim.:)
          Wybierz co chcesz.:)Raportuj

    • artek napisał(a):

      Serio/ Nigdy nie zrozumiem takich ludzi, którzy mają po kilka starterów i straszą ich wyrzuceniem :D masz kilka osobowości, że w telefonie przekładasz startery i dzwonisz z różnych numerów ? A twoi znajomi wiedzą w jaki dzień jesteś kim i na jaki numer dzwonić?Raportuj

      • FUCK PLAY napisał(a):

        Tu chodzi o zwykłą uczciwość i przyzwoitość operatora, a nie o to, z ilu numerów kto korzysta. Powinni się cieszyć, że mają takich klientów, którzy doładowują regularnie karty SIM do internetu w telefonie, tablecie i domowym routerze – zwykle ludzie mają tylko jedną kartę do wszystkich urządzeń i muszą ją przekładać.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      w jaki sposób ukradliśmy??? Były ważne 30 dni, tak jak jest to wyrażnie zapisane w regulaminie i ani dni krócej ;-)Raportuj

      • kaja napisał(a):

        Jeśli po doładowaniu w grudniu kodami Coca coli mam środki promocyjne ważne do 30.01.2017 i taka data pokazuje mi się na play24 i pod kodem *101# a play 15.01.2017 kasuje mi z konta promo ponad 200 zł to co to jest? Nie jest to kradzież? Jakim kodem spr się ważność bonusów skoro kod z regulaminu tej ważności nie pokazuje?Raportuj

      • gosc napisał(a):

        To co poprostu jaja sobie P .GRUSZKA robił z tych wszystkich klientów co obiecał im że można będzie przedłużać przez fejsa piątka itp.czy nie mówił tego GRUSZKA z BUGAREM zaprzeczy Zecznik PLEJA z nowym rokiem nie pamięta .czekam na odpowiedź!!!!!Raportuj

      • macq napisał(a):

        Panie rzeczniku!!! Ma pan amnezję??? A kto mówił razem z Bułgarem, którego wywaliliście pewnie za to, że bonusy za rejestrację można przedłużać?!?!?! :P Wypowiedz się i weź to w końcu na klatę!!! :PRaportuj

  16. Arczibald napisał(a):

    Nie wiem czy już ktoś zadawał takie pytanie ale interesuje mnie do kiedy można otrzymać bonus za rejestrację jeśli ma się już zarejestrowany nr ale bonusa się jeszcze nie włączyło? Czy jest jakaś graniczna data?Raportuj

  17. Jacek. napisał(a):

    Panowie Rzecznicy, czy naprawdę tak trudno jest wygenerować jasny przekaz, odnośnie możliwości rejestracji poprzez strony banków. Akurat mnie interesuje mBank. Wiem, że Blue Media „pracuje nad tym”, ale chyba nie jest szczególnie trudne określenie, czy będzie taka możliwość przed końcem stycznia. Poruszam ten temat, bo jest to dla mnie jedyna opcja (na ten moment) zarejestrowania numeru. Nie tylko dla mnie zresztą. O wygodzie nie wspomnę. Swoją drogą, szkoda, że nie pomyśleliście o możliwości potwierdzania tożsamości z zarejestrowanego numeru innego operatora. Ale nie trzeba sto razy udowadniać, że ja to ja … Pozdrawiam.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      Nie wiem o jakich rzeczników chodzi, ale odpowiem w swoim imieniu. Sam jestem klientem tego banku i czekam na taką opcję. nie wiem na czym polega komplikacja bo generalnie tutaj nie my decydujemy o tempie takiego projektu. Podpytam, ale fakt, że o tym nic nie słyszałem nie wróży dobrze, ale różnie to bywa. Dam znaćRaportuj

  18. PINOKIO napisał(a):

    A o co chodziło z tym wpisem z 12.01.2017 r. „Wszystkim fanom Sony polecam bacznie obserowować zarówno bloga jak i profile na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Będziemy coś dla Was mieli :)” Bo już mnie oczy bolą od obserwowania. Nawet nie byłem w sklepie po wódkę. Nie żebym się skarżył. Tak tylko pytam.:)Raportuj

    • Artek napisał(a):

      Przecież PINOKIO nie pije wódki a jedynie impregnat do drewna. Czyżby znowu zaczęłaś kłamać drewniany ludziku? ?Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Artek. Dobra wódka lubi dojrzewać w dobrym drewnie. Polubienie jest wzajemne. A zatem wiadrami.:)
        Piszesz do mnie „zaczęłaś”. No dobra. Namawiał, namawiał… i namówił. :)
        Żeby życie miało smaczek…:) Jednak pod jednym warunkiem – w tym związku to ja jestem masculinum.:)Raportuj

  19. Mateusz Panek napisał(a):

    Czy macie może na stanie Epson EH-TW5300 dla klientów przedłujących umowę? Na stronie pokazujecie jego dostępność, na czacie też , ale przy kontakcie z Opiekunem pojawia się problem z wyborem… można prosić o pomoc?Raportuj

  20. Jsi napisał(a):

    W dzis dostałem telefon ze wygrałem 1000zl, mimo posiadania tylko jednego punktu :) dzięki PlayRaportuj

  21. atqa napisał(a):

    Obstawiam dzikie tłumy, nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie są tak bardzo „nieczuli” na terminy i odkładają wszystko na ostatnią chwilę. 
    A propos ostatniej chwili…. 
    Myślę że właśnie nadejsła wiekopomna chwyla byście:
    -ogłosili wyniki konkursów
    -niezwłocznie wysłali ludziom wygrane nagrody
    -wyjaśnili o co kaman z tym obserwowaniem face. i Sony
    -dali mi koc. 
    Naprawdę więcej czasu poświęcacie na  usprawiedliwianie i tłumaczenie dlaczego zwlekacie z wyżej wymienionymi tematami-niż faktycznie zajęłoby Wam zrobienie tego. 
    pa.Raportuj

    • jack be napisał(a):

      ja też lubię jak jest porządek :)Raportuj

      • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

        Co do wyników to Krzyś chyba je opublikował? Tak mi się przynajmniej wydawało. Co do wysyłki to wiem, że mamy zaległosci, ale Krzysiek jest jeden i lubi robić wysyłki skrupulatnie i powoli a do tego teraz jest jeszcze przeziębiony i osobiście wypędziłem go do domu. Więc w tym tygodniu już niczego nie wyśle.Raportuj

        • PINOKIO napisał(a):

          Odpuszczam. Zdrowia życzę.:)Raportuj

        • jack be napisał(a):

          co do wysyłek chyba wszyscy są wyrozumiali-jasne,że poczekamy :)

          Marcin chodzi o konkursy dodane jako ostatnie na wizji.nie wiem czy Krzysiek to sprostował ale niektórzy nic nie wiedzą.
          ale przed świętami było więc oczywiście zrozumiemy ;)Raportuj

        • PaniKa. napisał(a):

          Niestety ostatnie okienka z kamerką sportową i lg v10 nie zostały jeszcze rozpatrzone i nikt nie zna wyników (chyba, że Krzyś zna i się nie podzielił nimi publicznie :D)Raportuj

  22. atqa napisał(a):

    jack be dotarła koszulka RM do Ciebie?Raportuj

    • jack be napisał(a):

      niet.
      śmigam w sędziowskiej z adidasa.

      akurat obsów z wysyłką się spodziewałem od samego początku.konkursy odbyły się w gorącym czasie kalendarza.

      dla mnie od samej wysyłki ważniejszy jest sam porządek tego wszystkiego.jest porządek,nie ma haosu-prościutkie :)

      Ps pstrykałaś coś w święta? :)Raportuj

  23. Mikk napisał(a):

    Szkoda że akcja rejestracji numerów przez konta bankowe zakończyła się chyba na razie na 3 bankach a miało być ich więcej.Raportuj

  24. jack be napisał(a):

    @atqa ale ja niczego nie załatwiłem ?
    ucieszę się jak będziesz już miała ten kocyk ?

    @Krzysiek pyty,znajdźcie tam coś,bo będę potem zlinczowany ?Raportuj

  25. PINOKIO napisał(a):

    18.01 Warszawa, Galeria Mokotów, Salon PLAY
    Można se coś wydziarać na HTC.
    Jakby ktoś chciał a zapomniał.:}
    Może jakaś fota z tej akcji ? :)Raportuj

  26. Jakub Jemielniak napisał(a):

    Drogi Panie rzeczniku kiedy mogę się spodziewać informacji odnośnie dostępności Samsunga gear S3 ?Raportuj

  27. Łukasz napisał(a):

    Witam, długo mnie tu nie było i się trochę zmieniło , szukam promocji na doładowania co kiedyś były 15 – 20 – 30 czy nawet 50 % za doładowania wiem że istnieje na FB. ale tam jest bez zmian 15% a czy coś więcej jest lub będzie w przyszłości ?Raportuj

  28. Łukasz napisał(a):

    Mam taki problem : zmieniłem oferte FORMUŁA UNLIMITED na kartę wpisałem kod *111*407*1# by włączyć usługę ok ściągneło mi 25zł. oferta działa ale nie dostałem 6gb. W tel. jak uruchamiam dane komórkowe nie mogę wejść do internetu. Ofertę uruchomiono i dziś co z GB. ?Raportuj

  29. Paulina Instytut Monitorowania Mediów napisał(a):

    Panie Marcinie,

    Poproszę o spotkanie w temacie rejestracji kart prepaid ? Koniecznie z Panem lub całym zespołem biura prasowego Play ?Raportuj

  30. jack be napisał(a):

    Krzyśku wracaj do zdrowia.
    Narazie wszystkim.Raportuj

  31. gościa napisał(a):

    Ściema ta rejestracja zmiecie regulamin jeszcze jest trochę czasu i zabierajcie bonusy po tygodniu po co po miesiącu a miałem nadzieję ze PLAJ to spoko firma a to syf zecznik gada i obiecuje sam nie wie co jednego roku a drugiego co innego jak przed wyborami może ktosc sie tym zainteresuje tym faktem i regulaminami PLAJA!!!!!Raportuj

  32. PINOKIO napisał(a):

    Jest 19 stycznia 2017, coś tak koło 01:40. To do dead line’u rejestracji mniej niż dwa tygodnie. Se poczytałem jeszcze raz te komentarze pod tym wpisem o rejestracji. Swoje i innych mądrali. Ale się tu porobiło. Jak w lumpeksie wieczorem, na dzień przed dostawą.Raczej poprzebierane. Choć niektórzy – jak gościa, GS czy kto tam bardziej zawzięty pewnie jeszcze znajdą coś na siebie, albo i nie ale będą się użerać z właścicielem interesu. Dla zasady. Chociaż spoko gość. Ja stąd spadam.Raportuj

  33. ann napisał(a):

    Nie wiem po co wszyscy co mają karty tak tu płaczą? Od lutego i tak Play ma w planach prezent dla was, bo podobno oferta Unlimited zamiast za 25 zł doładowanie ma kosztować już tylko 20 złotych :) Pomyślcie ile płacicie wy a ile ci którzy dali się wpakować abonament!Raportuj

    • macq napisał(a):

      A czemu sam nie weźmiesz karty, skoro jest taka super??? Nie umiałe(a)ś czytać przed podpisaniem umowy??? A może zbajerowano cię super nowym wypasionym smartfonikiem??? :PRaportuj

  34. macq napisał(a):

    Jest jakiś kontakt do Bułgara? Może on wyjaśni zabieranie bonusów za rejestrację? Dobry człowiek zrobił fajną ofertę i poszedł za to na bruk? :( Nieładnie panowie prezesi play!!! :PRaportuj

  35. PINOKIO napisał(a):

    Dobry Wieczór.!Raportuj

  36. świadomy pre-paid napisał(a):

    Regulamin każdej promocji w Play zawiera następujący zapis: „Skorzystanie z usługi nie wyklucza korzystania z innych ofert promocyjnych dostępnych łącznie z ofertą, z której korzysta użytkownik, chyba że warunki innych ofert promocyjnych stanowią inaczej”.Raportuj

  37. świadomy pre-paid napisał(a):

    Mam dużą cierpliwość do czytania regulaminów, także ten wasz regulamin przejrzałem na wylot – nigdzie nie ma żadnego zapisu, który mówiłby o tym, że środki przyznane w ramach promocji rejestracyjnej, nie podlegają kumulacji ze środkami, pochodzącymi z innych ofert promocyjnych. To dlatego, że wszystkie bonusy (ze wszystkich promocji) zawsze trafiają na to samo, wspólne konto z jedną datą ważności. Poza tym istotne jest też to, o czym pisze kaja – kody, które wg waszego regulaminu mają służyć do sprawdzania stanu bonusów za rejestrację, w rzeczywistości sprawdzają STAN KONTA PROMOCYJNEGO, a to konto jest jedno i wspólne dla wszystkich ofert promocyjnych. Usunięcie jakichkolwiek środków z tego konta przed upłynięciem okresu jego ważności jest EWIDENTNYM łamaniem nie tylko regulaminu promocji rejestracyjnej, ale także regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez P4.Raportuj

    • świadomy pre-paid napisał(a):

      Usunięcie 100zł z konta promocyjnego, ważnego powiedzmy do 30.01.2017, na którym ktoś ma 120zł, niczym się nie różni od sytuacji, gdybyście skasowali komuś połowę pieniędzy z konta głównego – w obu przypadkach, jeśli data ważności konta nie została przekroczona, NIE MACIE PRAWA skonfiskować z niego żadnych środków!Raportuj

  38. świadomy pre-paid napisał(a):

    Swój post musiałem podzielić na 3 części, bo cenzor na blogu Play cały czas działa. Widzę teraz, jak zawzięcie bronicie się przed PRAWDĄ na swój temat.Raportuj

  39. Bodzio napisał(a):

    Witam.Jestem od kilku dni w Play i musze doładowywać konto na kwote 40zł miesięcznie.Jednak nigdzie nie mogę dostać kart o takim nominale.Terminale w sklepach czy kioskach nie maja takich nominałów.Czy moge doładowywać dwoma kartami np za 30zł +10zł??Czy nie bedzie problemu??Raportuj

  40. Brabr napisał(a):

    Co się dzieje z netem? Od 3 dni download na poziomie 00,4 Mbps.
    Mam do wtorku czas na rejestrację nru, ale chyba pójdę do konkurencji.
    Play na kartę.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty