Tako rzecze rzecznik Play

Wyniki PLAY po pierwszym kwartale 2017

To był trudny kwartał. Obowiązek rejestracji kart prepaid miał postawić na głowie cały rynek. Wszyscy mieli stracić miliony kart SIM. My oczywiście straciliśmy, ale patrząc na rynek poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem najlepiej.


Dobrze pokazuje to ten slajd ze wzrostem naszego udziału w rynku. 2 punkty procentowe to bardzo dużo. Spada liczba kart prepaid, ale rośnie liczba abonamentów i w tej tendencji nie ma niczego złego. Skończyło się po prostu przypadkowe kupowanie kart na stacji, bo teraz nie ma to już większego znaczenia.


Co bardzo istotne na konferencji Jorgen, nasz CEO zapowiedział nową ofertę roamingową. Będzie dobrze ;-)

Wyniki PLAY Q1 2017 – komunikat prasowy

Komentarze

  1. Robert Olejnik napisał(a):

    Gratulacje, jest dobrze 👍Raportuj

  2. Diego Armando napisał(a):

    hmmm szczerze to nie da się ukryć tak jak Play zawsze wychodziło przed szereg to tym razem wyprzedziło ich Orange.

    Trochę niespodzianka, ale jak ktoś ma już 25 proc. rynku to nie jest chalangerem i też musi zarabiać.

    Dziwi mnie natomiast wręcz agresja wobec Play:) No chyba, że to normalne tylko, że zawsze była skierowana do innych operatorów i mnie to nie interesowało:)

    Wakacje, wyajzdy, medialny teamt wiadomo, że inne sieci będą równały teraz do Orange. Pytanie jak #popcorn.Raportuj

  3. M@RTiN M@RTiN napisał(a):

    Nareszcie czekamy na zmiany, mam nadzieję na konkrety :)Raportuj

  4. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    Proszę przekaż panu Jorgen, że od piątku jestem już u konkurencji i jego nowa oferta roamingowa może mi nadmuchać :)Raportuj

  5. xtr napisał(a):

    Z całej tej burzy roamingowej to wyłonił mi się taki obraz że większość polskich abonentów korzysta z telefonu za granicą. ;)Raportuj

    • bbb napisał(a):

      Oczywiście! Panie, w trakcie cotygodniowych zakupów w Paryżu oraz Berlinie, a Panowie gdy szlajają się po europejskich stadionach w pogodni za ulubionymi drużynami. Polak nie pracuje, tylko podróżuje i korzysta życia! ;-)Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Hehe co nie? Wszyscy nagle wyjeżdżają. Tak na dobra sprawę to wystarczyłyby darmowe polaczenia odebrane, wiadomo ze limitowane po tych 4 miesiącach.
      A z reszta, pisze za siebie. Może pol Polski wyjeżdża za granice a tylko ja urlop spędzam w Polsce… Coz trudno … ;)Raportuj

    • piotrekbb napisał(a):

      Logiczne,telefon komórkowy jest dla aktywnych, natomiast innym wystarczy stacjonarny lub budka w zakładzie pracy ;)Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      hehe tez z tego smieję, wszyscy wielce oburzeni a pewnie większość nawet nigdy za granicą nie była ale trzeba dolać oliwy do ognia dla zabawyRaportuj

      • ... napisał(a):

        Ale tak to jest. Dasz ludziom więcej i oni to kupią choć by nie mieli korzystać – jest świadomość, że mają więcej. Dochodzę do wniosku, że sieć play mimo wszystko nie straciła by zbyt dużo na tym roamingu a więcej zyskała ponieważ 80-90 procent społeczeństwa nie będzie z tego praktycznie korzystało.Raportuj

      • Adam napisał(a):

        Lol, serio myślisz że Polacy nie jeżdżą na urlopy, choćby do Chorwacji?Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Każdy jest inny: są tacy, co nogi nie wystawili poza obszar gminy, inni kraju, jeszcze inni jeżdżą tylko służbowo raz w roku, inni mieszkają na stałe za granicą. Nie mierz każdego swoją miarą.Raportuj

        • Jacek napisał(a):

          @Adam a czy ja tak napisałem?
          chodzi mi o grupę „płaczących o roaming” – uważam że większosc z nich jeśli gdziekolwiek jeździ to z rodzicami na zakupyRaportuj

  6. PINOKIO napisał(a):

    :)
    Pogratulować.:)
    Coby nie powiedzieć to jednak wprost efekt, dowolnie ocenianej tu i tam, ciężkiej pracy. Wielu zdeterminowanych ludzi. Tak sądzę. :)
    Szkoda, że tym razem bez konkursu. Nawet takiego o przysłowiową „pietruchę”.
    Interesujący ten myk z obligacjami. Się kręci jak Diabelskie Koło na WOŚP. Do końca świata i jeden dzień dłużej.
    Życzę stylowej imprezki.:)Raportuj

  7. mike278 napisał(a):

    Wyniki dobre, ale to norma. Faktem jest że za ofertę roamingową to 3 operatorów ( w tym Play) po łapkach dostało. ;) Też dziwi mnie ten szał na roaming. Podejrzewam w tym kombinację jak np. na Wyspach siedzieć z polskim numerem (operatorzy pewnie też się tego boją bo popłyną na tym z kosztami że szok). Odbije się na wszystkich userach jak zawsze.Raportuj

  8. stefo napisał(a):

    Ultra? :D Na telefonie Huawei P9 w centrum miasta niby z nadajnikami Ultra mam maksymalnie 15 mb/sek :)Raportuj

  9. oloxx napisał(a):

    moje 2 nr już straciliście. a jak dalej będziecie tak traktować abonentów to w przyszłym roku tracicie kolejne moje 3 nrRaportuj

    • Szyderca napisał(a):

      Skoro masz tyle numerów to pewnie same prepaidy. Myślisz, że będą płakać bo takim abonencie, który uszczupli ich bazę o 5 kart ładowanych po 5zł raz na rok? :-)Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      to sobie strzeliłeś w kolano bo Play ma obecnie najlepszą ofertę a do tego super promocje jak Tidal za darmo na 2 lata, Showmax na rokRaportuj

      • oloxx napisał(a):

        z tidala nie korzystam, z showmax również nie a hbo go mam gdzie indziej wraz z nc+go.
        interesuje mnie dobra oferta (cena abo z / lub bez urządzenia). na internet takiej nie dostałem więc nie mam już tu abonamentu. chcieli mi wepchać ofertę gorszą od obecnej (parametry) w tej samej albo wyższej cenie.Raportuj

      • Adam napisał(a):

        Ma zdecydowanie najgorszą, bo drogi roaming, kiepski zasięg, wolny internet.Raportuj

    • Adam napisał(a):

      Po co czekać rok?

      Odstąp od umów już teraz przed 15 czerwca, póki możesz bez kary umownej ze względu na zmianę cennika.Raportuj

  10. rafalpl napisał(a):

    Gratulacje. Trzymajcie tak dalej :)Raportuj

  11. heca napisał(a):

    smutne, ze kiedys PLAY wyznaczal standardy, a dzis UE musi go zmuszać do zmiany haraczu w roamingu (dzis Marcin oglosil, ze play uległ UE i zmieni ceny w roamingu, pewnie na podobne do orange)Raportuj

  12. Kristóf napisał(a):

    Gratulacje!Raportuj

  13. Hgbhjj napisał(a):

    To, że wy siedzicie na czterech literach w jednym miescie, to nie znaczy, że inni nie podróżują, ja w każdym tygodniu dwa dni spedzam służbowo za granicą, dla mnie stawki roamingowe maja znaczenie, jeżeli dla was nie, to po co, co niektórzy inteligentni inaczej w ogóle się włączają w dyskusjęRaportuj

  14. Aros napisał(a):

    Kiedy nową ofertą na abonament??Raportuj

  15. Jakub napisał(a):

    Jaki przesył danych?Raportuj

  16. szkapa napisał(a):

    Co jak co, ale prawo należy przestrzegać. Zarobki dla firmy wiadomo ważne, ale nie oszukujmy się Play ma tyle różnych usług, że spokojnie ten roaming sobie odrobi z nawiązką… Może po prostu mniej reklam z gwiazdami ? – to już da spore oszczędności – Dużo negatywnych opinii ostatnio się pojawia na temat Waszych reklam.Raportuj

  17. Trap napisał(a):

    Kiedy nowe kanały w PlayNow?Raportuj

  18. edysia napisał(a):

    Niestety nie ma co gratulować!…
    Kiedy operator OKRADA i OSZUKUJE swojego klienta.. szkoda że w statystykach tego nie podajecie.
    Jak można tak traktować klienta i bezkarnie okradać go ze środków zebranych z poprzedniej taryfy, w dodatku bez konsekwencji i zakończenia z pozytywnym rozwiązaniem podczas migracji?
    Witam, w tym poście przestrzegam przed przejściem do taryfy odNOWA. Już tłumaczę skąd powyższe pytanie
    opisując mój przypadek przy migracji z Play na Kartę 50zł do odNowa.
    Poprzez krótki kod wysłałam polecenie przejścia do taryfy odNOWA, tego samego dnia niemal od razu dostałam SMS że potwierdza Play przeniesienie do nowej taryfy, a aktywacja może potrwać nawet jedną dobę. OK. Na drugi dzień brak możliwości wykonywania połączeń rozumie w między czasie zakończył się okres wykonywania połączeń ale odbierane ważne min. jeden miesiąc dłużej, na koncie saldo ponad 110zł z doładowań nie jakieś bonusy itp. Telefon do konsultanta.. oczywiście bez hasła abon pod ręką rozmowa sie wydłuża podając inne dane, odpowiedź – prosze czekać dobę. I wtedy doładować konto.. ponieważ co dziwne połączenia wychodzące zablokowane, no ale doładowanie konta również! zdrapka – brak możliwości doładowania skontaktuj się z bok, strona banku – numer nie aktywny. Strona doladuj.play.pl czy tak jakoś – numer nie zarejestrowany. Bzika idzie dostać.
    Kolejny dzień i walka przez telefoniczne BOK.. dowiaduję się że nałożono bardzo zaawansowaną blokadę numeru. W między czasie był też sms od operatora aby doładować konto bo stan wynosi 0.00zł (!) no ale JAK
    to zrobić? Zaawansowana blokada.. no szkoda że technicy Play nie potrafią tak zaawansowanie zaprojektować systemu i procedur migracji między taryfami, by unikać takich sytuacji jak moja. Konsultant rozłożył prawdopodobnie ręce po drugiej stronie słuchawki i stwierdził że nie może nic zrobić proszę iść do salonu oni doładują konto mają taką możliwość. OK.
    Trzeci dzień zmagań a telefon nie aktywny nadal.. brak środków – rozkradzione przez operatora Play.. no i coraz większy niesmak do całej sytuacji i bezradności kogokolwiek z działu technicznego.
    Przychodzę do salonu, przedstawiam całą sytuację. I pani miła bardzo, informuje że nawet ona nie ma możliwości doładowania z panelu OBSŁUGA DOŁADOWAń – podobno z tego panelu może wszystko ..wynikało z
    rozmowy wcześniejszej telefonicznej z BOK. Jednak nie.
    Więc, powracam do pytania z początku postu. Jakim cudem może być taki proceder w tak dużej firmie.. jawne okradanie z pieniędzy, i jeszcze blokada całkowita numeru z którego córka korzysta od kilku lat,
    sprawdziłam regulamin migracji i spełniłam wszystkie wymagania. Gdyby tak nie było to system nie pozwolił by na przejście do odNOWA. Dzisiaj upewniłam się na chat PLAY. No szkoda że skupiając się na pozyskiwaniu
    klientów nowych, nie pomyśli nikt aby starych utrzymywać.. i dopracowywać dokładniej z równie wielkim
    zaangażowaniem technicznych zagadnień wewnątrz sieci.
    Numer posiadałam od kilku lat ze swojej strony dotrzymywałam wszystkich warunków i byłam lojalną klientka a zostałam jawnie oszukana, DOMAGAM się SPRAWIEDLIWOŚCI i traktowania z należytym szacunkiem.
    Niestety.. wasze statystyki w obecnej sytuacji to zwykłe przechwałki.. a nie skupiacie się należycie na swoich klientach. Mam was DOŚĆRaportuj

    • tomasz napisał(a):

      Ach karciarze i ich problemy ;) Ty doładowujesz po 5 zł a teraz sztab ludzi musi rozwiązywać Twój problem ;)Raportuj

      • GOSCIU! napisał(a):

        Co karciarze tak ci zrobili kolego że ich tak nie lubisz!!!! Bronisz TEGO PLAJA jak lwica a oni robią ludzi na lewo i prawo a tego TOMASZU nie widzisz!!!! Edysia opisuje tu swój problem ktury miała i ma ale przecież to karciarz to można wszystkich delikatnie olać?????? Tak właśnie robi to firma PLAJ i sami nie wiedzą jak takie sprawy rozwiązywać i dziesiątki innych! Tylko pytanie co ty Tomaszu masz do powiedzenia w tej sprawie czy jesteś rzecznikiem PLAJA ? Jeśli takie masz znajomości w firmie Plaj to pomoż P.Edysi,bo przecież to jest blachy problem jakiegoś karciarza!!!Raportuj

        • tomasz napisał(a):

          Nie jestem z Play (nie Plaja) :D Śmieje się tylko bo na forach każdego operatora najwięcej marudzą karciarze z tymi swoimi doładowaniami po 5 zł. Wejdź na fora innych operatorów i zobacz ile narzekają i czują się okradani :D Typowe cebulaki :DRaportuj

  19. tadeusz napisał(a):

    Hmmmm ale jak się patrzy na różnicę poprzedniego roku do obecnego to wynika, że Play przyjmuje mniej numerów a więcej oddaje. Czyżby inni operatorzy podjęli walkę a Play zaczyna tracić klientów i zwalniać tempo?Raportuj

    • Sławek napisał(a):

      Oddaje więcej numerów, niż przyjmuje, bo – wbrew przechwałkom – ma niekompetentną i lekceważącą obsługę klienta. Kiedy nawet mały problem – jak w przypadku edysi – jest dla Play nie do rozwiązania, to nie ma się ochoty im płacić za usługę, która przez pracowników Play staje się po prostu kiepska. Problem wcale nie dotyczy tylko karciarzy – paskudne słowo. Mam – a w sumie miałem – w Play pięć numerów na abonament. Przez kilka miesięcy nie chcieli naprawić swojej pomyłki w umowie. Niech więc tracą klientów na potęgę, skoro nie rozumieją, że istnieją tylko dzięki nim. Ostatnią reklamację rozpatrują ponad czterdzieści dni bez słowa przeprosin czy wyjaśnienia, choć ustawowo mają miesiąc. Myślałem, że orange jest kiepski, ale Play to dno.Raportuj

  20. x napisał(a):

    zróbcie w ofercie na kartę bez limitów w UE ten sam pakiet co w Polsce i za 20 złotych wszystkoRaportuj

  21. GOSCIU! napisał(a):

    Widzisz PINIU i twój komentarz tak samo jak mój usuneli-proponuje dalej się podlizywać i dokładać tego MIODU coraz więcej-a może kiedyś CIĘ wysłuchają!!!😷Raportuj

  22. korek napisał(a):

    Ok, pominę fakt że zdzieracie kasę za telefony i przedłużacie umowy o 1 miesiąc bez wiedzy klienta ale co z tym roamingiem? Będzie on TYLKO dla tych którzy nabędą nową taryfę po wejściu nowych przepisów?

    Tak poza tym to roaming powinniście mieć od 15 czerwca bez OPŁAT ale jak to w Play, za luksus rozmów trzeba płacić więcej niż 100zł miesięcznie.Raportuj

    • Adam napisał(a):

      Zawsze możesz wypowiedzieć starą umowę i podpisać nową.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Sprawa roamingu jest rozwijana.
      Co do „przedłużania” umów o jeden miesiąc – po skończeniu czasu zastrzeżonego umowa przechodzi na czas nieokreślony, czyli możesz ją zerwać w każdym momencie (zachowując jeden okres rozliczeniowy). Gdyby było inaczej to osobom, które nie złożą dyspozycji przedłużenia umowy numery byłyby odłączane i traciliby całkowity kontakt na danej karcie SIM. Które rozwiązanie jest wg Ciebie lepsze?Raportuj

  23. PINOKIO napisał(a):

    A jak będzie z WiFicallingiem ? Coś się zmieni po 15 czerwca ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      A czemu miałoby się zmieniać?Raportuj

      • PINOKIO napisał(a):

        Tak sobie kombinowałem, że skoro „nowy” roaming generuje takie koszty dla Operatora, to będzie jakaś extra promocja telefonów z WiFicallingiem. Albo jakaś inna promocja WiFicallingu – jakieś extra stawki za granicą. Bo czemu nie ? :)Raportuj

  24. użytkownik napisał(a):

    Panie Gruszka!
    No naprawdę AKCJA REJESTRACJA to BIG SUKCES powiedział bym ze na skale światową!!!!! Jako jedyna sieć daliście klientom bonusy po czym niektórym pozwoliliście przedłużać a niektórym „bez podstawnie odłączyliście” wystarczyło zrobić jak Orange czy Plus i nie byli byście w oczach setek klientów oszustami! Zasłanianie się regulaminami nic nie daje bo wasz system pozwala przedłużyć środki bo są na tych samych kontach.. Nie hejtuje mówię tylko prawdę i zaraz zapewne mój komentarz zostanie usunięty ot polityka rzecznika firmy P4. Odradzam każdemu tą sieć!Raportuj

  25. Dariusz napisał(a):

    Witam
    tak się zastanawiam jak play ma roaming bo sobie sprawdziłem oferte orange i nju i stwierdziłem jednak haczyk bardzo drobny ale jednak. z tego co pamiętam w Play za granicą w roamingu (pisze jak jest teraz przed 15 czerwca) będąc we Francji i dzwoniłem na numer polski, niemiecki, angielski czyli ue miałem stałą stawkę jak za połączenie roamingowe czyli chyba 0,30zł i tak można kombinować będąc w niemczech dzwoniąc do innego kraju w ue na numer uemiałem to samo ( chyba, że mam słabą pamięć) A teraz nju i orange jest fajnie ale kto przechodzi niech uważa bo będąc np. w niemczech to no limit jest na nr. niemiecki i polski będąc np. we Francji no limit jest na nr. Francuski i Polski. czyli każde połączenie za dany kraj w którym przebywasz oprócz polski traktowane jest jako połączenie międzynarodowe.
    pozdrawiamRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty