Tako rzecze rzecznik Play

15 zł na zakupy w Google Play w prezencie

Zaczynamy tydzień od bardzo dobrego newsa :)

Uruchomiliśmy specjalną promocję w sklepie Google Play. Możecie kupić aplikacje, gry, filmy czy książki z rabatem do 15 zł. Taniej odblokujecie też funkcje premium swojej ulubionej „apki” :)

Dla kogo?

Dla osób posiadających abonament w Play lub Red Bul MOBILE i urządzenie z Androidem.

Jak to działa?

Po aktywowaniu metody płatności „Dopisz do rachunku PLAY” kupujesz aplikację ze sklepu Google Play. Jest to konieczne do uzyskania rabatu, zniżka nie działa na przykład przy płatności kartą. Jeśli pierwotna kwota zakupu będzie mniejsza lub równa 15 zł, wtedy całkowity koszt takiej operacji to 1 grosz. Za droższą zawartość na fakturze widnieć będzie jej cena pomniejszona o 15 zł. Zniżka jest jednorazowa na pierwszy zakup w okresie promocji.

Najlepiej wyjaśni to też specjalnie przygotowana na tę okazję strona promocji.

Proste?

Jeśli chcecie poznać szczegóły to na dole wpisu możecie przeczytać nasze FAQ i regulamin. Macie jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiemy na nie w komentarzach :) A jak już o nich mowa – napiszcie, co kupicie ze zniżką w sklepie Google Play ;)

FAQ Google PLAY

Regulamin Promocji Zniżka do 15 zł z Google Play

Komentarze

  1. GPlay napisał(a):

    A kiedy będzie płacić z pre-paidów w Google Play? Pobieranie bezpośrednio z konta (a jeszcze lepiej ze środków promocyjnych w pierwszej kolejności) to byłaby ‚rewolucja’ :) na rynku pre-paid.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Na razie taka „promocja” się nie szykuje ;>Raportuj

    • tomasz napisał(a):

      Tak się ubawiłem, że dalej się trzęsę ze śmiechu :D Rozumiem, że chciałbyś móc w miesiącu doładować za 5 zł, za to dostać bonusowe 200 zł i z tych 200 robić zakupy w Googlu? Karciarze i te ich fanaberie :DRaportuj

      • ja napisał(a):

        Nie wiem jak przedmówca, ale nie chce wchodzić w abonament, i nie potrzebuje, aby z promocyjnych to schodziło, wystarczy z głównego konta, czyli tyle ile doładuje.
        Myślę, że wiele osób by było tym zachwyconych …Raportuj

        • tomasz napisał(a):

          Skoro nie chcesz wchodzić w abonament to nie korzystasz z usług, które daje i tyle. Na forum zielonych karciarze płaczą, że nie mają dostępu do Ipli. A no nie ma bo to bonus dla abonamentu i tyle.Raportuj

  2. Piotr K napisał(a):

    Abonamentowy Internet elastyczny zalicza się do promocji?Raportuj

  3. April napisał(a):

    Chcę zainstalować jedną aplikację i nie mogę, a nie chce podawać swojego nr karty. Kiedy udostępnicie możliwość zakupu dla mixa? Wystarczy doładować konto większą kwotą…Raportuj

  4. tomek napisał(a):

    Proszę o pomoc w zgłoszeniu u was. Czekam na powrót warunków umowy już ponad miesiąc. Numer zgłoszenia 173356036Raportuj

  5. Kacper Szarkiewicz napisał(a):

    Odradzam wszystkim sieć Play, jestem u nich od ponad 10 lat i przez cały okres trwania umowy miałem zarówno internet Jaki telefon w tej sieci w maju tego roku poszedłem oddać sprzęt na gwarancję i dopiero zaczęły się problemy. Po ponad miesiąc i udałem się do salonu gdzie zostawiłem laptopa na gwarancję i usłyszałem że wcale nie oddawałem im żadnego sprzętu do serwisu. Na moje szczęście zachowałem potwierdzenie złożenia reklamacji po którego okazaniu pani Oświadczyła abym przyszedł za 2 dni ponieważ musi wyjaśnić tę sytuację. Po dwóch dniach okazało się że mój laptop zaginął gdzieś w serwisie i nie mogą go znaleźć. Przez prawie 2 miesiące czyli cały czerwiec i lipiec nikt się do mnie nie odzywał w sprawie reklamacji. Regularnie co najmniej raz w tygodniu Dzwoniłem na infolinie oraz do salonu gdzie to zostawiłem laptopa na gwarancję jednak cały czas słyszałem że mam oczekiwać ponieważ sprawa jest wyjaśnana. Po ponad dwóch miesiącach udałem się do salonu i oświadczyłem iż cm zerwać umowę o internet ponieważ przez 3 miesiące płacę abonament i rata za sprzęt i z niego w ogóle nie korzystam. Pani w salonie oświadczyła iż przyjęła moją rezygnację i mam oczekiwać 30 dni na rozpatrzenie i umowa zostanie rozwiązana bez ponoszenia przeze mnie kosztów. Minął kolejny miesiąc i Kiedy zadzwoniłem na infolinię okazało się że pani w salonie zamiast przyjąć ode mnie wypowiedzenie moją prośbę o zerwanie potraktowała jako zwykły zgłoszenie i jak się dzisiaj dowiedziałem nadal mam oczekiwać nawet ponad 30 dni na rozpatrzenie mojego wypowiedzenia i nie jest powiedziane że zostanę zwolniony ze wszelkich kosztów. Przez te 3 miesiące salon odsyłam nie na infolinię a infolinia do salonu i do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. A nie muszę chyba przypominać że przez te 3 miesiące musiałem płacić abonament w kwocie 79 zł miesięcznie i najprawdopodobniej tylko stanie zostaną mi zwrócone. Wszystkim odradzam korzystanie z usług tej sieci ponieważ łatwo potrafią wepchnąć ci sprzęt a później jest pole jeżeli trzeba go serwisować.Raportuj

    • iiII napisał(a):

      Aż chce się napisać – STANDARD.
      Poczytaj forum Flej, popatrz co ludzie przechodzą z gwarancja czy tam rękojmią. Wszystkie ustawowe terminy w rękojmi mają gdzieś, czekaj tygodniami czy miesiącami tak Play szanuje klient.
      Trzeba uciekać ….Raportuj

      • tomasz napisał(a):

        Gdybyś był trochę bardziej oczytany to byś wiedział, że gwarancją zajmuje się producent telefonu. Nie ma się co przemądrzać jak się nie ma podstawowej wiedzy. I jak masz problem z tym, że np. LG źle rozpaturje reklamację i naprawia telefon to tylko do producenta możesz mieć pretnesję.Raportuj

    • KAPO napisał(a):

      Bardzo Ciekawa opowieść TYLKO ci po zazdrościć!!!!! 😂😂😂 Czemu P.KRZYSZTOF nie może do tego się odnieść??? Cz tylko wybrane, łatwe sprawy interesują P.Krzysztofa!!! Czekamy na odpowiedź.Raportuj

    • Robert napisał(a):

      Nie rozumiem czemu tak długo Czekasz ? W sprawach gwarancji, czy zagubienia sprzętu w serwisie operator niewiele może. Proponuję poszukać pomocy gdzie indziej : ” Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. ”
      Co niby ma zrobić Rzecznik, czy Krzysiek ? Jechać do serwisu producenta i odszukać zagubiony sprzęt ? Na bank lokalny Rzecznik konsumentów skutecznie pomorze.Raportuj

  6. Marcinek napisał(a):

    Zniżka uwzględnia również zakupy wewnątrz aplikacji?Raportuj

  7. Adam K. napisał(a):

    Kiedyś, z okazji włączenia usługi DOPISZ DO RACHUNKU, była możliwość zakupu aplikacji za 1 grosz. Czy jeśli skorzystałem z tamtej oferty, mogę skorzystać z tej promocji?Raportuj

  8. Adam K. napisał(a):

    A teraz troszkę goryczy. W sierpniu zmieniły mi się warunki umowy (po roku umowy z nielimitowanego internetu zrobiły się 4 GB). Złości nie było końca. Szale goryczy przelał fakt, iż po włączeniu kodem usługi nielimitowany internet za 20 PLN dostałem sms o wykorzystaniu pakietu! Uważam się za inteligentną istotę, ale zgłupiałem. Jak coś, co z nazwy jest nielimitowane nagle się kończy?
    Wiele razy się odgrażałem, ale tym razem to zrobię. Odchodzę z Play. Orange zaoferowało mi dużo lepszą ofertę, ma zdecydowanie lepszy zasięg (nie muszę się denerwować, że nie mogę swobodnie rozmawiać w centrum dużego misata), a różnica w zobowiązaniu na 24 miesiące z urządzeniem to aż 1600 zł. I nikt mi nie powie, że Play ma lepszą ofertę utrzymaniową, bo nie uiszczam opłaty aktywacynej. Dla zainteresowanych – mogę przedstawić wyliczenia.Raportuj

    • tomasz napisał(a):

      To racja Play ma obecnie najdroższą ofertę. Aż dziwne że ludzie wolą przepłacić po kilkaset złotych za telefon. Ale z drugiej strony jak będziesz miał koniec umowy w Orange też ci nic ekstra nie dadzą. Bo każda firma ma lepsze oferty dla nowych.Raportuj

    • Kamil napisał(a):

      Miałeś ofertę 12/24 i w umowie masz jak byk napisane, że po roku umowa przechodzi na czas nieokreślony a internet zmienia się na 4GB. Ratę płacisz dwa lata. Takie były warunki umowy. Możesz więc płacić ratę dalej a umowę przedłużyć na nowych warunkach. Czytaj co podpisujesz, a potem krzycz i sie odgrażaj.Raportuj

      • xtr napisał(a):

        Dowód osobisty jest, zdolność do czynności prawnych jest ale żeby umowę przeczytać to już za trudne. A potem skargi i żale. „Bo mi nie powiedzieli” – a może nie dosłyszał? Tego się już nie dowiemy. Mam doświadczenie po obu stronach barykady – jako doradca i jako klient. I niestety większość przypadków to jest „nie dosłyszał” i „nie doczytał”.Raportuj

    • Pio napisał(a):

      Proszę o te wyliczenia.Raportuj

  9. pablo napisał(a):

    Warunki same się zmieniły czy skończyła się promocja? A z tego co napisałeś wynika że został ci jeszcze rok umowy i już przechodzisz do Orange?Raportuj

    • Adam K. napisał(a):

      Nie, umowa kończy mi się w listopadzie.
      Umowę podpisałem na rok, a że podpisałem ją kilka miesięcy przed końcem kontraktu – trochę się wydłużyła. Nikt w salonie nie poinformował mnie, że po ty czasie pakiet no limit zostanie wyłączony.Raportuj

  10. Djzj napisał(a):

    A jeśli już ktoś ma tą funkcję aktywną to też obejmuje?Raportuj

  11. PINOKIO napisał(a):

    Wypada podziękować za prezencik. No to dziękuję. :)Raportuj

  12. Advert napisał(a):

    Firmowe abonamenty też mogą skorzystać?Raportuj

  13. alex512 napisał(a):

    Czy w abo. firmowym (FORMUŁA BIZBOX) promocja dotyczy każdego z nrów osobno, czy jednego? Mając 3 nry uzyskam rabat na każdy z nich?Raportuj

  14. Dariusz napisał(a):

    witam może ktoś napisze co jest nie objęte tą promocją czyli co nie mogę kupić, zrobić w google play ? bo na pewno czegoś nie można za 15 zł :-)Raportuj

  15. repost napisał(a):

    Czy w abo. firmowym (FORMUŁA BIZBOX) promocja dotyczy każdego z nrów osobno, czy jednego? Mając 3 nry uzyskam rabat na każdy z nich?Raportuj

  16. Robert napisał(a):

    Grzech nie skorzystać ;-)
    Ktoś poleci jakąś apkę na rower ? Albo do obróbki foto, na które można wydać prezent od Play ?Raportuj

  17. Peyo napisał(a):

    Ja nie mam opcji do wyboru dopisz do rachunku play na żadnym z dwóch numerów abonenckim. tylko kartą ,jakiś kod promocyjny i skorzystaj z płatności przez operatora Play.Raportuj

  18. artificialog napisał(a):

    Hey, mam problem gdyż zawsze płaciłem w ten sposob, nawet na początku sierpnia, a nagle teraz przy płatności dopisz do rachunku Play mam komunikat: „Nie spełnia wymagan” – co może być przyczyną?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty