Tako rzecze rzecznik Play

Junior BOX z przenośnym głośnikiem!

Junior BOXa nie trzeba Wam przedstawiać ;) To produkt, który zapewnia bezpieczne wejście dziecka w cyfrowy świat i jego początek przygody ze smartfonami.

Nowością jest dodatek pakowany do pudełka wraz z telefonem – mieliśmy słuchawki, klocki, pluszowe Pingwiny czy Minionki a teraz – przenośny głośnik Bluetooth!

Zbliżają się wiosenne wyjazdy czy zielone szkoły a taki głośnik idealnie się na nich sprawdzi. Jakby tego było mało to do 31.05 w Junior BOXie możecie korzystać z Tidala bez dodatkowych opłat!

Głośnik głośnikiem, ważne są też telefony – a tu mamy dwie ciekawe propozycje:

  • Xiaomi Redmi 5A
  • Lenovo K5

No i mamy też nowe, bardziej kolorowe pudełko ;)

Więcej info o Junior BOXie znajdziecie na dedykowanej stronie :)

Już w piątek wystartowaliśmy z kampanią promującą nasze nowości. Tym razem o pomoc poprosiliśmy Martynę Wojciechowską wraz z jej córką – Marysią :)

TV:

OOH:


INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

MAKING OF:

Komentarze

  1. No Fair PLAY napisał(a):

    Jeśli ma wgrane oprogramowanie Play, to… DZIĘKUJĘ, Postoję!!! Nie potrzebuję elektro-złomu ze starym Androidem w dodatku wykastrowanym przez opa z możliwości aktualizacji!Raportuj

  2. No Fair PLAY napisał(a):

    I jeszcze jedno sam telefon Xiaomi choćby w Media Expert kosztuje 439 PLN a ten głośnik Maxton 60 PLN, trzeba być lemingiem aby się naciąć na tak ciulową ofertę :-D Przez dwa lata bulić ponad 500 PLN, i nie mieć nielimitowanych rozmów – to są dopiero jaja!Raportuj

  3. dziwne pytanie napisał(a):

    No i stało się: „Po raz pierwszy w historii Play zanotował ujemny bilans przeniesionych numerów.”
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/statystyki-przenosnosci-numerow-w-1q2018,2,3,41989.htmlRaportuj

    • xtr napisał(a):

      Czy jest to pojedynczy strzał czy trend to będzie można mówić dopiero po statystykach za 3 czy 4 kwartał. Ledwie 1 000 szt, paniki chyba jeszcze w Play-u nie ma.Raportuj

      • tomasz napisał(a):

        Oczywiście, że z takimi cenami telefonów to będzie stały trend. Ostatni kwartał 2017 już był niewiele tylko na plusie, teraz jest minus i niech kolega nie czaruje, ze to może jednorazowy strzał :DRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          T-Mo jak mieli przez moment pozytywny bilans też mówiło o odwróceniu trendu ;) A teraz mają ponad 4 tysiące numerów na minus.Raportuj

  4. Gie Gie napisał(a):

    Skoro dżunior boks to dlaczego Lenovo ka pięć a nie kay fajw? :)Raportuj

  5. Gościu napisał(a):

    Witamy P.Krzysztofa,kupe lat jak miło słyszeć. No cóż całe życie nie będzie się na pierwszym miejscu,akcie też na giełdzie niestety nie szaleją! Ale ja mam inne pytanko, mianowicie może pan powiedzieć co dzieje się ze Strefą DOŁADOWAŃ na FB.. Jest ona w dalszym ciągu modernizowana jak tłumaczą konsultanci ,przepraszaja że tak długo to trwa, przypominam już chyba miesiąc!! Dlaczego nie ma opcji doładuj się w parze i poleć Play znajomego,czy może nam pan to wyjaśnić????Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Dzień dobry po urlopie :)
      Dopytam i dam znać :)Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Dopytałem i daję znać – wg naszych informacji możliwe jest doładowanie ze Strefy Doładowań. Napiszesz do mnie maila ze szczegółami? Zobaczymy czemu nie możesz wykonać doładowania :)Raportuj

  6. Kapo napisał(a):

    Fajnie, czekamy na informacje P.Krzysztofie tylko przypominamy już miesiąc czasu Strefa nie działa w całości. Temat rzeka, w każdym poście a także na FB zapraszamy do lektury po urlopie,mam nadzieję że ma pan dużo werwy aby zderzyć się z nie małym problemem!!! Powodzonka.Raportuj

  7. Szelma napisał(a):

    Fajnie że xiaomi zawitał do play to dobra marka :)Raportuj

  8. PINOKIO napisał(a):

    Kolejny etap rozwoju Junior-Boxa – po prostu. I czego tu się czepiać. Jest. Jak ktoś będzie zainteresowany to skorzysta z oferty. Jak nie to z niej nie skorzysta. Po prostu.:)Raportuj

  9. Danuta napisał(a):

    W dniu 20.04.18 byłam w salonie Play w Świętochłowicach w galerii Atrium.
    Spotkało mnie tam bardzo niemiłe potraktowanie, ponieważ pan obługujący nie miał czasu (zero klientów). Na pytanie jak zrezygnować z usługi HBO, stwierdził, że jest to niemożliwe, co jest nieprawdą. Proszę o przeszkolenie personelu w tej placówce, bo chyba słabo znają Wasze usługi. PozdrawiamRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty