#OtwieramyPomagamy i pamiętamy o wszystkich klientach

Naszym klientom proponujemy konkretne rozwiązania w ramach akcji #ZostańWDomu. Pamiętamy jednocześnie o osobach, które nie mają możliwości skorzystania ze zdalnych kanałów obsługi.

We wszystkich otwartych kilkuset salonach pomagamy klientom każdego dnia, by ułatwić im kontakt z bliskimi. Teraz otwieramy dodatkowe Punkty Wsparcia Klienta.

Czym one są? W dużym skrócie to lokalizacje, które przekształciliśmy na miejsca pomocy naszym klientom. Robimy to z myślą o osobach, które nie są w stanie skorzystać z formy obsługi, która nie wymagałaby wyjścia z domu. Monitorujemy na bieżąco zgłaszane przez klientów potrzeby, by zapewnić im dostęp do usług, a dzięki temu do kontaktu z bliskimi.

Punkty będą czynne od poniedziałku do piątku i będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami i przestrzeganiem najwyższych standardów zalecanych przez Rząd i Ministerstwo Zdrowia. Będziemy przyjmować klientów pojedynczo i będziemy ich prosić o zachowanie odpowiedniej odległości. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności poleci kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.

Takie punkty otwarte będą m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie, Lubaniu. Pełna lista kilkudziesięciu placówek dostępna będzie na play.pl.

Także nasze salony oznaczamy w profesjonalny sposób przekazując już z poziomu witryny najważniejsze informacje. Oczywiście pamiętajcie o wielu możliwościach zdalnego kontaktu z nami bez wychodzenia z domu i zarządzania swoim kontem – przez aplikację Play24 czy dzwoniąc na 790 500 500.

Komentarze

  1. jaro pisze:

    Czy w takim punkcie można będzie przenieść numer z abonamentu w innej sieci do play/redbull na kartę?Bo przez internet nie można tego zrobić☹️Raportuj

    • tomasz pisze:

      Klasyk :D Pierwszy komantarz to karciarz, który musi być pilnie obsłużony, bo jest tak ważny :DRaportuj

    • Mir pisze:

      Play nie, ale w Virgin, Orange czy u Wikingów przeniesiesz numer do oferty na kartę bez problemów przez internet, dostaniesz też bonusy i lepszą ofertę niż w Play czy Red BullRaportuj

      • marek pisze:

        Tak. Ale ja szukam mvno tylko z zasięgiem play i wliczonym bezpłatnym roamingiem w ramach RLAH w UE. Zarówno mobile vikings jak i virgin mają dodatkowo płatny roaming w UE w ofercie na kartę. Redbull jest droższy ale przy doładowaniu za 30zl co miesiąc jest wliczony roaming. Szkoda że Play nie ma swojej tańszej marki jak nju lub plushRaportuj

  2. jack be pisze:

    Raporty doręczeń sms u Was nie działają.Raportuj

  3. d pisze:

    I ta będzie, że „nie ma kart SIM”, jak ktoś będzie chciał przenieść numer na kartę. Albo że system nie działa i drukarka zepsuta. :-DRaportuj

  4. roberto1972 pisze:

    Nie wiem w jakim celu to otwieracie jak nie obsługujecie klientów. Sytuacja z dziś salon Łódz Piotrkowska 35, odmówiono mi sprzedaży startera do internetu który potrzebowałem dla brata wracającego z zagranicy będącego na kwarantannie, powód panowie nie rejestrują, Powiedziałem że wystarczy mi zakup samego startera bo zarejestruje go z swojego konta Play24 jestem wieloletnim klientem. Powiedzcie mi w takim razie po co te punkty są otwarteRaportuj

    • tomasz pisze:

      Mało masz otwartych sklepów, gdzie na kasach leży setki starterów? Po to wysłali pracowników do punktów wsparcia, żeby kolejny karciarz chciał starter, kod na bonusy, pakiecik…..Jakbym był takim pracownikiem też bym cię odesłał z kwitkiem. Jak te emeryty co przychodzą do banku wyciąg sobie wydrukować.Raportuj

  5. gg pisze:

    Gdzie jest lista „platform edukactyjnych zero-rating” piszecie o niej ale nie moge jej znalezc.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty