Ponownie otwieramy salony!

Udostępnij

Dzisiaj 4 maja – dla jednych Dzień Star Wars, dla drugich urodziny Beaty Kozidrak (Pani Beato, zdrowia i wszystkiego najlepszego!) 🙂

Dla nas to także pierwszy dzień, w którym do Waszej dyspozycji oddaliśmy salony zlokalizowane w galeriach handlowych. Dosłownie w pojedynczych przypadkach salony-wyspy otworzymy w kolejnym terminie i również będziecie mogli skorzystać z pomocy pracujących tam osób.

Oczywiście w salonach stosujemy wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo zarówno naszym konsultantom jak i naszym klientom. To znaczy:

  • montujemy ochronne pleksy przy stanowiskach
  • oddajemy do dyspozycji żele do rąk
  • wyposażamy salony w płyny do dezynfekcji
  • stosujemy ograniczenia co do ilości klientów w salonie
  • wyznaczamy specjalne miejsca, by zachować bezpieczny dystans do konsultantów

Nie udałoby się to, gdyby nie ciężka praca połączonych sił osób pracujących na magazynie i grupy ochotników! Jeszcze raz ogromne dzięki!

W związku z otwarciem standardowych salonów zamykamy nasze Punkty Wsparcia Klienta – w tym trudnym czasie doskonale spełniły swoją rolę, pomogły wielu naszym klientom wyjaśnić kwestie, których nie dali rady rozwiązać zdalnie.

Zbieramy komentarze od sprzedawców i klientów po ponownym otwarciu naszych salonów – jeśli będziemy mogli jeszcze wprowadzić jakieś rozwiązania – na pewno to zrobimy!

Pamiętajcie, że wciąż wiele spraw możecie załatwić zdalnie – na przykład przez aplikację Play24. Korzystając z niej można aktywować lub wyłączać usługi, dodawać wybrane pakiety, kontrolować rachunki czy sprawdzać dostępne środki. Umożliwia także szybkie doładowanie konta, daje dostęp do faktur i ułatwia ich opłacenie za pomocą Google Pay, Apple Pay czy BLIKA. Play24 daje również możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem za pomocą czatu online lub połączenia z Obsługą Klienta. No i co ważne – jest darmowa i dostępna zarówno w Google Play jak i App Store.

Zobacz więcej

13 KOMENTARZE

    • Dezyzja wg mnie zapadła „biznesowo”. Każdy wie, że na szarym końcu naszych potrzeb one są.Owracając monetę na drugą stronę widzimy znowu dużo ludzi bez pracy.A jej brak powoli niektórym zaczyna się udzielać.Wirus to jedno.Czy był z nami rzeczywiście dopiero od grudnia,tego nikt nie wie.Na pewno mnóstwo wirusów było z nami od zawsze.Ale załamanie społeczne to drugie.Śmierdzi to potężnym kryzysem,a takowy niesie ze sobą tylko złe rzeczy jak anarchia, samobójstwa etc.Nie mówiąc już o ludziach z innymi chorobami odstawionych na dalszy plan.
      Wątpliwości/pytań jest wiele.Na wszystkie na pewno odpowie czas.

    • W obecnej sytuacji nigdy nie będzie dobrych decyzji ani odpowiedniego czasu. Patrząc na to jakie konsekwencje za sobą niesie zamknięcie wszystkiego, wydaje mi się że to poniekąd słuszna decyzja. Wirus wirusem ale ludzie też muszą pracować i dzięki temu też żyć. Jak pokazują badania, ludzie bardziej obawiają się w chwili obecnej bezrobocia niż samej epidemii. Tak naprawdę wszystko będzie zależało od nas samych, czy podejdziemy do tematu z głową i rozsądkiem czy pójdziemy na żywioł. Do tej pory (przed pandemią) wiele osób traktowało wyjście do galerii jako rekreacyjny wypad dla całej rodziny. To niewątpliwie musi się zmienić. Zamiast na spacer do galerii idziemy załatwić najpotrzebniejsze sprawy i zakupy. Jeśli tylko ludzie tak do tego podejdą to jestem spokojny o końcowy efekt, jeśli nie…no cóż. Oby wszystko się udało, czego życzę sobie jak i całej ekipie Fioletowych.

  1. Ale ograniczacie niezgodnie z przepisami polskie prawo!!!! Chicalem dokonac reklamacji z tytułu rękojmi, przez internet się nie da, trzeba isc do sklepu, w sklepie powiedzieli że reklamacji nie przyjmują ( mimo iż Polskie prawo nie zostało zmienione i reklamacje sprzedawca musi przyjąć) i tłumaczycie to … własnym regulaminem. Czyli PLAY może zmieniać prawo swoim regulaminem?

    • Wg prawa reklamacje z tytułu rekojmii można zrobić e-mailem, telefonicznie a nawet listem pocztowym.

      Jeśli nie chcieli przyjąć to masz podstawę do odstąpienia od umowy z winy sprzedawcy.

      • Wiem;-) czekam do wtorku i ide po zwrot kasy;-) z rzecznikiem juz sie kontaktowalem jak nie oddadza to od razu do sadu przez rzecznika idzie;-)

  2. W tych czasach zaleca się zostawanie w domach i załatwianie jak najwięcej spraw zdalnie. Coraz więcej elementów przenosi się do sieci. Czy oby ograniczać wycieczki do salonów Play nie można by zrobić dostępu do magazynu PlayExpert online, np. w formie PDF? Obecnie brakuje takiej prasy i nawet w kioskach multimedialnych brak magazynów specjalistycznych. Albo jeszcze lepiej, proponuję aby dostęp online do PlayExpert zrobić w aplikacji Play24 :-)

  3. Zmieńcie przy tej okazji nazwę operatora na PLAY, zanim przestanę korzystać z Waszych usług, bo to „PLAYzostańwdomu” zaczyna się już robić irytujące w obliczu powolnego powrotu do normalności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości