Wyniki Grupy Play za III kwartał 2022 r. – zapewniamy klientom najwyższą jakość usług i wolność wyboru

Udostępnij

Przyszła pora na opublikowanie naszych wyników za trzeci kwartał 2022 roku. Zobaczycie w nich kolejne wzrosty – zarówno bazy abonenckiej, jak i przychodów. Zobaczcie też jak rośnie liczba naszych stacji – na koniec września mieliśmy ich aż 10 255! Mogę Was zapewnić, że w tym temacie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa i dalej będziemy rozwijać naszą najnowocześniejszą infrastrukturę telekomunikacyjną, inwestując zarówno w wysokiej jakości sieć mobilną, jak i stacjonarną w celu zwiększania dostępności usług cyfrowych z korzyścią dla klientów, społeczeństwa i polskiej gospodarki.

Przygotowaliśmy dla Was specjalną infografikę, która zbiera najważniejsze dane i fakty za miniony kwartał:

Jak zwykle przy wynikach kilka słów podsumowania powiedział nasz Prezes – Jean Marc Harion:

Nasz nieustanny wzrost i solidne wyniki w trzecim kwartale pokazały, że jesteśmy blisko klientów, zapewniając im wolność wyboru i najkorzystniejsze oferty w obliczu wyzwań ekonomicznych. Usługi telekomunikacyjne pozostają podstawą codziennego życia, dlatego z myślą o naszych klientach w całej Polsce stale inwestujemy, aby dostarczać nieprzerwany dostęp do najwyższej jakości sieci mobilnej i stacjonarnej. To, wraz z pozycją drugiego największego płatnika podatku CIT w Polsce wśród firm indywidualnych, wskazuje jak istotny jest wkład Grupy Play z punktu widzenia rozwoju gospodarczego i bezpieczeństwa państwa. Ciągłe innowacje pozwalają nam również na optymalizację zużycia energii przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. Jestem dumny z osiągnięć zespołów Play i UPC w trzecim kwartale i przekonany, że jesteśmy zdeterminowani, aby wzmocnić naszą pozycję lidera rynku z korzyścią dla konsumentów, społeczeństwa i polskiej gospodarki.

Pełny komunikat dotyczący wyników znajdziecie na stronie naszego biura prasowego 💪

Zobacz więcej

5 KOMENTARZE

  1. „zapewniając im wolność wyboru i najkorzystniejsze oferty w obliczu wyzwań ekonomicznych.” poważnie ? ceny abo wysokie, a wolnego wyboru nie ma, ponieważ umowy telko na 24m. pozostaje jeszcze w miarę PrePaid.

    • Zapraszamy do nowych ofert dla domu – tam internet z telewizją jest w umowie na 12 miesięcy 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości