Wyniki Grupy Play w 2022 roku: znakomite wyniki biznesowe i finansowe!

Udostępnij

Dziś są nasze 16 urodziny! 🎉 Ale dzisiaj również publikujemy nasze wyniki za cały 2022 rok. Pełny komunikat prasowy znajdziecie pod koniec wpisu 🙂

Jak zwykle w tym przypadku głos zajmie Jean Marc Harion, Prezes Grupy Play, który podsumował ostatnie miesiące:

2022 rok był rokiem transformacji i przełomu zarówno dla Play, jak i dla polskiego rynku. Dzięki zmieniającemu reguły gry przejęciu UPC Polska i rekordowo szybkiej integracji, oferujemy klientom pełną gamę usług mobilnych, stacjonarnego internetu i cyfrowej rozrywki oraz rozwiązań cyfrowych dla przedsiębiorstw. Nasze wyniki za czwarty kwartał i cały rok 2022 są dowodem naszej niezawodności: pomimo trudnych warunków makroekonomicznych pozyskaliśmy ponad 1,5 miliona nowych klientów i przekroczyliśmy próg 17 milionów klientów mobilnych. Ten wyjątkowy wynik jest efektem wysokiego poziomu zadowolenia naszych klientów zarówno z doskonałej jakości naszej sieci mobilnej i stacjonarnej, do czego przyczyniły się nasze nieustanne inwestycje, jak i podejścia marketingowego, które polega na zapewnieniu klientom wolności wyboru przy najlepszym stosunku jakości do ceny. Nie byłoby to możliwe bez wyjątkowych pracowników PLAY i UPC, którzy odpowiedzialnie, jako jeden zespół, pomagają ukraińskim obywatelom uciekającym przed wojną, dbają o naszych klientów, czy też podejmują działania w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa naszych usług. Obchodząc 16-lecie działalności na rynku, z optymizmem i ekscytacją patrzymy w przyszłość, ponieważ chcemy zapewniać klientom w Polsce jeszcze większą wolność wyboru usług mobilnych, internetu stacjonarnego i cyfrowej rozrywki.

A żeby te liczby pokazać przygotowaliśmy infografikę z najważniejszymi danymi:

Chętnych do zapoznania się z całością zapraszam do poniższego załącznika z komunikatem prasowym, który wysłaliśmy do mediów:

Wyniki Grupy Play w 2022 roku – komunikat prasowy

Dziękujemy i świętujemy! 💪🎉

Zobacz więcej

Reszta wiadomości