Tako rzecze rzecznik Play

LongPLAY – Q&A

Kiedy będzie można aktywować nowe minuty do wszystkich w One Play regulamin to przewiduje ale wy technicznie tego nie umożliwiacie. Dlaczego nie chcecie więcej zarobić.

 Nowe minuty czyli usługę Nieograniczone połączenia w Play? Jeżeli o ta usługę chodzi to nie będzie ona dostępna w One Play, w regulaminie był błąd.

 Czy w przypadku abonamentów 29 u 49 zł po zakończeniu okresu promocyjnego na Stan Darmowy (3 i 6 mies) można zrezygnować ze SD i mieć „gołą” taryfę?

Tak, można zrezygnować wpisując i zatwierdzając krótki kod podany w regulaminie.

jak wygląda nowa oferta rePlay z telefonem i bez? Czy w ramach ofert rePlay beda dostepne wszystkie nowe pakiety/abonamenty?

Oferta RePlay z telefonem:

RePlay Stan darmowy ? dodatkowe pakiety minut do wykorzystania na połączenia do wszystkich krajowych sieci, darmowe połaczenia do Play, niska stawka za minutę połączenia poza abonamentem,

Replay LongPlay SMS ? duża paczka SMS ? ów na zawsze, dodatkowy pakiet minut do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci w kraju, niska stawka za minutę połączenia poza abonamentem

Replay Longplay TELEFON ? dodatkowy pakiet minut do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci w kraju, Supertelefony w niskich cenach,

Oferta RePlay bez telefonu:

Promocja na 12 miesięcy

Replay Ekstra LongPlay ? 50% rabat na abonament na zawsze, dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci.

Umowa na 18 miesięcy

?RePlay Ekstra LongPlay z minutami 50% rabatu na abonament na zawsze, dodatkowe pakiety minut do wszystkich sieci, darmowe połączenie do Play. W ramach oferty RePlay dostępne są wszystkie nowe pakiety/abonamenty.  

 Jakie są dokładne warunki migracji ze starych taryf do nowych? Czy przechodząc na taryfy Longplay mamy dostępne obowiązujące w nich pakiety (np. stan darmowy, pakiety internetowe, minuty do wszystkich)?

Jeżeli chodzi o pakiety promocyjne związane z ofertą LongPlay (czyli ?Nieograniczone połączenia w Play?, oraz promocyjny ?pakiet minut do wszystkich?) odpowiedź brzmi:

Tak  – w przypadku LongPlay 69 i 99.

Natomiast w przypadku LongPlay 29 i 49 nie ma takiej możliwości.

 Jeżeli chodzi o inne pakiety dostępne dla oferty LongPlay takie jak:

?Taniej z wybranymi numerami w Play?, ?Wieczory i Weekendy?, ?Nowe SMSy do wszystkich?, czy usługa ?Zbieraj minuty? Oczywiście są dostępne dla Klientów Play, którzy zdecydowali się na migrację do nowej taryfy.

 Czy migracja do oferty LongPlay powoduje przedłużenie umowy na czas określony?

 Nie.

Czy Stan Darmowy jest dostepny dla innych ofert (Longplay Telefon, Longplay SMS, Longplay bez telefonu)? Wg. strony internetowej nie SD nie jest dostępny w LongPlay SMS.

 W ofertach LongPlay SMS i LongPlay TELEFON nie jest przyznawany Stan Darmowy, natomiast Klient może jedynie aktywować usługę Nieograniczone połączenia w Play za 19 zł.

Jak wygląda kolejność schodzenia minut z pakietów w ofertach abonamentowych? 

Kolejność wykorzystania minut i SMS-ów wliczonych w Abonament, dostępnych w momencie aktywacji dodatkowych pakietów oraz przyznawanych w ramach poszczególnych Ofert Promocyjnych:

a)     Taniej z wybranymi numerami;

b)     Wieczory i Weekendy;

c)     SMSy do wszystkich;

d)     Minuty do sieci Play (m.in. minuty z Pakietu Nieograniczone połączenia w Play)

e)     Zbieraj minuty;

f)    Minuty do wszystkich (m.in. Nowy pakiet minut do wszystkich);

g)     Środki w Pakiecie Złotówek

 Dla przedłużających była oferta 100 min do wszystkich i 500 min do play i na stacjonarki za 25 pln. Czym ją zastąpiliście ? Co proponujecie ? Oczywiście bez fona.

Promocja na 12 miesięcy

Replay Ekstra LongPlay ? w taryfie LongPlay 29 Klient otrzymuje 50% rabat na abonament na zawsze oraz dodatkowy pakiet minut (46) do wszystkich sieci. Podsumowując płacąc 14, 50 PLN mamy do wykorzystania aż 120 minut do wszystkich sieci  

 Umowa na 18 miesięcy

?RePlay Ekstra LongPlay z minutami? w taryfie (LongPlay 29) Klient otrzymuje 50% rabatu na abonament na zawsze, dodatkowy pakiet minut do wszystkich sieci (46), darmowe połączenie do Play przez

3 miesiące, dodatkowy pakiet 50 minut do wszystkich sieci przyznawany bezpłatnie przez 6 miesięcy.

 Czy można zmienić taryfę One Play na Swobodny Internet?

Swobodny Internet to promocja. Więc nie można.

Czy do wcześniej obowiązujących taryf można dokupić Stan Darmowy?

 Nie można.

Czy przewidujecie jakas opcje migracji poprzez play24. popyt na migracje podejrzewam bedzie spory co moze zapchac troche BOK ?

 W tej chwili nie.

Czy w LongPlay bez telefonu można korzystac z dodatkowych pakietów sms, pakietów minut do wszystkich, pakietów minut do play i z usługi taniej z 3 numerami. Na stronie nie ma podanych tych pakietow – czy to oznacza ze nie można?

 Można korzystać.

Bardzo dziekuję Julii, za pomoc w tak napiętym okresie ;-)

Komentarze

  1. cbool napisał(a):

    Marcinie, macie może video z pytaniami z konferencji long play? Raportuj

  2. konkursowicz napisał(a):

    Szkoda, ze nie bylo konkursu na te pytania :(.Raportuj

  3. rpq napisał(a):

    2faces o co chodzi z tą data – o to że dziś 1 IV ? Raportuj

  4. sumix napisał(a):

    Marcin oferta genialna. Co z tego jeżeli jakość usług oraz Twoje wymowne milczenie w znanej sprawie psuje obraz całej sytuacji ? Poleciłem play kilku osobom i po kłopotach z roamingiem plusa miałem pewne nieprzyjemności. Oferta jest dobra i na pewno sama się obroni… dział techniczny już nie. Raportuj

  5. ... napisał(a):

    Brakuje mi tutaj odpowiedzi na pytanie dotyczace oferty LP bez telefonu 69 i 99. Czy jest tam SD czy nie a jezeli nie to mozna go dokupic za 19zl czy taniej? Raportuj

    • juurek napisał(a):

      Chłopie wieź że czytaj dokładnie, w ofercie bez telefonu nie ma SD we wszystkich abo od 29 do 99. Stan abo można dokupić dokładnie za 19 pln pytanie tylko czy wtedy ta oferta dalej będzie tak trakcyjna? Raportuj

  6. cbool napisał(a):

    mam przed sobą starter zasięgowy play. Dostępnym mam w domu tylko zasięg plusa. Wsadzam kartę do telefonu. Telefon nie łąpie sieci przez 15 minut. Nie czekam dłużej tylko wybieram ręcznie plusa. Wyskakuje komunikat błąd dostępu , po 5 ciu próbach telefon złapał zasięg. Za 5 wyłączam telefon i włączam ponownie, ta sama sytuacja brak zasięgu przez 15 minut , i znów próba ręcznego wbicia się na zasięg plusa. Po 5 ciu próbach w końcu się udaje. I tak w kółko. Na drugim starterze też zasięgowym to samo. Dziwne że by 2 karty były uszkodzone. Coś niedobrego się dzieje. Raportuj

    • R@FI napisał(a):

      u mnie było podobnie. po zgłoszeniu do Marcina poprawiło się jeżeli chodzi o ręczne logowanie do Plusa – loguje sie za pierwszym razem. Ale niestety w dalszym ciągu muszę mieć telefony na ręcznym wybraniu Plusa ponieważ telefon potrafi się na automatycznym przełączać na Playa gdzie zasięg jest na 1-2 kreski i niestety nie da się normalnie przeprowadzić romowy. Pomijam fakt że nadajniki Play są żle skonfigurowane skoro w centrum małego miasta gdzie są 3 nadajniki EGSM i 3 UMTS zasięg faluje i czasami w budynkach jest jego brak. Raportuj

  7. R@FI napisał(a):

    skoro w ofercie dla klientów indywidualnych można migrować na nowe taryfy to czy bedzie to możliwe także dla firm które nie maja w tej chwili nielimitowanych rozmów z Play i stacjonarne Raportuj

  8. tl111 napisał(a):

    Przede wszystkim dzieki Juli i Tobie, Marcinie za odpowiedzi na pytania. A teraz do meritum. Bardzo żałuję, że oferta dla przdłużających bez telefonu uległa znacznemu pogorszeniu. Zabraliście 500 min na stacjonarki i wewnątrz sieci, a w to miejsce weszło 20 min na stacjonarki i inne komórki oraz możliwość dokupienia pakietu (dwóch ?) 100 min tylko wewnątrzsieciowych po tym jak już człowiek ponamawiał otoczenie na playa. Pewnie te 500 min nie było wykorzystywane ale przyjemnie wyglądało i pozwalało czuć się swobodnie biorąc fona do ręki. Można oczywiście dopłacić do 35 pln mieć SD tylko, że ten stan jest mi niepotrzebny , a przedział 20-25 pln abo bez fona jest uczciwy cenowo i akceptowalny. W przeciwnym wypadku wolę Fresza. No i wrzucenie stacjonarek gdzie FTR oscyluje w granicach 2-3 groszy do puli z połączeniami o MTR 17 gr , i gdy połączenia na te telefony z racji wieku użytkowników są wydłużone jest niestosowne, żeby nie powiedzieć, nieuczciwe. Raportuj

  9. Rafał napisał(a):

    Na stronie http://www.playmobile.pl/pl/moj-play/zostan-w-pla… jest błąd powinno być 120 minut do wszystkich oraz stan darmowy ale tylko do Play bez sieci stacjonanych w taryfie RePlay LongPlay 29 Raportuj

  10. Bartosz Grzegowski napisał(a):

    przecież w Play dla firm, w najniższym abo., masz chyba min. 2000 min. do Play i na stacjonarne… czy to nie jest coś w stylu "nielimitowane"?? :) jeszcze Ci mało?
    lepszą opcją byłaby migracja na podwójny pakiet minut do wszystkich ;) Raportuj

  11. jahu_2006 napisał(a):

    Nowe minuty do wszystkich to pakiet 50 minut do wszystkich sieci za 5 zł i ma być dostępny w One Play. Raportuj

  12. Bartosz Plich napisał(a):

    Ten czerwiec to się specjalnie świeci? :D Bo macie 1 czerwca a nie kwietnia w dacie :P Raportuj

  13. mirekb napisał(a):

    " w regulaminie był błąd."…rozumiem zapis "prawo do błędów w druku zastrzeżone" daje własnie pole do popisu w dziwnych sytuacjach.może warto pomyślec nad usunięciem takiego zapisu,bo niestety sprawia to wrażenie jakby firma niepoważna.. Raportuj

  14. john napisał(a):

    Oferta Replay z telefonem jest strasznie słaba!! Szczególnie jeśli chodzi o kupno telefonu!! Tak się dba o stałych klientów przedłużających umowę??????????? Raportuj

  15. qwerty napisał(a):

    Widziałem już ulotkę RePlay’a. Wiadomo, że dla przedłużających umowę nie będzie znowu pełnego zadowolenia (brak zniżki na telefon). Ogólnie fajna oferta dla RePlay’a. Maybe next time will be better ;)Raportuj

  16. markomiej napisał(a):

    Od dzis mam aktywna taryfe LP49. Mimo ze do konca lojalki zostalo mi ponad rok.__Od razu aktywowalem pakiety 50min do wszystkich za 5zl i e-fakture 30min co niby 6 miechow za free.

    Pamietam jak kilka tematów wczesniej ludzie pisali ze nie bedzie mozna aktywowac pakietow w tej taryfie a tu nawet jest slawny pakiet za 19zl – free do playa Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      jestes w błędzie:

      – pakiet 30 min na pół roku za e-fakusia każdy dostaje pod warunkiem zrezygnowania z papierowej wersji faktury Każdy moze otrzymać taki pakiet pod ww. warunkiem.

      co do reszty masz to wyjaśnione:
      ,, Jakie są dokładne warunki migracji ze starych taryf do nowych? Czy przechodząc na taryfy Longplay mamy dostępne obowiązujące w nich pakiety (np. stan darmowy, pakiety internetowe, minuty do wszystkich)?

      Jeżeli chodzi o pakiety promocyjne związane z ofertą LongPlay (czyli „Nieograniczone połączenia w Play”, oraz promocyjny „pakiet minut do wszystkich”) odpowiedź brzmi:

      Tak – w przypadku LongPlay 69 i 99.

      Natomiast w przypadku LongPlay 29 i 49 nie ma takiej możliwości.

      Jeżeli chodzi o inne pakiety dostępne dla oferty LongPlay takie jak:

      „Taniej z wybranymi numerami w Play”, „Wieczory i Weekendy”, „Nowe SMSy do wszystkich”, czy usługa „Zbieraj minuty” Oczywiście są dostępne dla Klientów Play, którzy zdecydowali się na migrację do nowej taryfy."
      Raportuj

      • markomiej napisał(a):

        Mam aktywna e-fakture wiec dlatego o tym pisałem. Jest wzmianka o 6 miechach za free, wiec można z tego coś samemu wywnioskować.

        Jeśli dla taryf 29 i 49 nie ma takiej możliwość (chodzi o free do play) to czemu jest dostępna taka opcja? powinno jej nie być. Nie włączam jej bo akurat takiej nie potrzebuje.

        Najważniejszy jest dla mnie pakiet minut do wszystkich które mam już ODPALONY i już z nich korzystam! Raportuj

  17. Aster napisał(a):

    Czemu przy przedłużaniu umowy bez telefonu dostaję to samo co nowy klient? Mogliby chociaż dodawać SD do Long69 i 99. Zupełnie to nie ma sensu. Poza tym RePlay 18 miesięczny nie różni się niczym od 12 miesięcznego więc po co podpisywać aneks na 18 miesięcy? Niestety ale oferta utrzymaniowa w Playu jest najgorszym elementem całej oferty Playa. Raportuj

    • ader napisał(a):

      Przecież masz SD w abo 69 i 99 (18 miesięcy) na zawsze i pakiet 100 min do wszystkich na 6 miesięcy. Nie wiem o czym piszesz. Dla mnie super oferta. Raportuj

  18. Mariusz napisał(a):

    "Replay Longplay TELEFON – dodatkowy pakiet minut do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci w kraju, Supertelefony w niskich cenach."
    Wczoraj dzwoniłem na infolinię i pytałem, czy są jakiekolwiek profity z przedłużenia umowy z telefonem, ponieważ ze strony wnioskuję, że żadne. Tzn. oferta jest taka sama, jak dla nowych abonentów. Konsultant potwierdził, że profity z przedłużenia umowy nie dotyczą oferty Replay TELEFON. Niech mi ktoś zatem wyjaśni cytowane wyżej sformułowanie… Raportuj

  19. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    szkoda że nie mozna było zgłosić swoich pytań (zrobiłbym to nawet za darmo)

    Raportuj

  20. ader napisał(a):

    To ja zapytam jak mam przedłużyć umowę bez telefonu na 18 miesięcy? Byłem w POS w Łodzi, nie było takiej możliwości bo pod moje konto nie jest podpięta ta oferta. Wysłano zgłoszenie i miał się ktoś skontaktować, dzisiaj mija 5 dni i nic. Wiem, że mogę jeszcze zadzwonić do BOK ale tam też pewnie nie będzie podpięte. Raportuj

    • Aster napisał(a):

      Czemu chcesz podpisać umowę na 18 miesięcy a nie na 12? Raportuj

      • ader napisał(a):

        Dlatego, że jest SD. Chcę abo 69. Napisałem Ci wyżej odpowiadając na pytanie. Zajrzyj na stronę Play i zobacz. RePlay bez telefonu na 18 m. zmienił się 26 marca. Raportuj

        • Aster napisał(a):

          Ok – nie wiedziałem, że coś ostatnio się zmieniło :) Więc wersja 18 miesięczna jest fajna. Tylko nadal pozostaje otwarte pytanie czemu wersja 12 miesieczna RePlay niczym się nie różni od zwykłej oferty bez telefonu? :) Raportuj

          • jaja napisał(a):

            boje sie, ze juz nie ma oferty dla przedluzajacych bez telefonu na 12 m-cy – jest opcja tylko na 18 m-cy. bez sensu, bo to gorzej niz maja nowi….. Raportuj

            • wiel napisał(a):

              jak sie przedluza na 12 m-cy (np. LongPlay69) to nie ma SD, musisz przedluzyc na min. 18. Nowi tez nie maja SD na 12m. Paranoja bo to przeciez ten sam abonament!!!!! Raportuj

  21. aqq napisał(a):

    A tak z innej, primaaprilisowej beczki: http://www.telix.pl/artykul/play-zaskakuje-rynek-… :D W których to salonach? :D Raportuj

  22. wiel napisał(a):

    na ile miesiecy przed koncem lojalki mozna zawrzec RePlay? Raportuj

  23. qwerty napisał(a):

    @ wiel:

    4 mc przed zakończeniem – bez telefonu.
    2 mc przed zakończeniem – z telefonem

    kontakt *500 albo ok@pomocplay.plRaportuj

  24. abs napisał(a):

    Jeśli ktoś przeszedł na LONGplay (lub ma) to polecam aktywować pakiety Nowy Pakiet SMS do wszystkich
    (100 lub 300) i Nowy Pakiet Minut do wszystkich(50 lub 100) oraz PLAYonline (500MB), gdyż są one w promocji KUP i SPRAWDŹ czyli niepełny i następujacy po nim pełny okres rozliczeniowy jest ZA DZARMO :_) Raportuj

  25. abs napisał(a):

    Jeśli ktoś przeszedł na LONGplay (lub ma) to polecam aktywować pakiety Nowy Pakiet SMS do wszystkich (100 lub 300) i Nowy Pakiet minut do wszytskich (50 lub 100)oraz playonline (500mb) bo sa w promocji KUP i SPRAWDŹ czyli niepełny i następny pełny okres rozliczeniowy są za DARMO :_) Raportuj

  26. Nindża w Piżamie napisał(a):

    To ja mam takie pytanie: Po co pisze się regulaminy wprowadzające w błąd? Zbyt dużo tych błędów a nawet są braki w dostępności regulaminów na WWW. Badziewny BOK można spróbować nadrobić dopracowaną i zaktualizowaną stroną internetową. Umieszczenie kilku plików na WWW nie stanowi dużego wysiłku, ani nie jest dużym obciążeniem dla osób zajmujących się WWW.
    !!! Regularnie aktualizowana strona to najtańsza akcja marketingowa !!! , zwłaszcza, że łatwiej klientowi przyswoić takie informacje, niż z nie zawsze poinformowanego BOK. Raportuj

  27. qwerty napisał(a):

    Zawsze chwaleni są Klienci, którzy płacą na czas i mają rachunki powyżej 150 zł. Na lepszy segment się wskakuje :) Ale umowa ze słuchawką – nie wcześniej niż 4 miesiące.Raportuj

  28. qwerty napisał(a):

    @ błąd, 3 miesiące.Raportuj

  29. Kotsajmona napisał(a):

    http://blogplay.pl/2010/03/100-km-bez-zasiegu-czy
    Coś się dzieje w tej sprawie? Raportuj

  30. BixTx napisał(a):

    Odpowiedzi na zadane ww. notce dobitnie przekonują mnie, że nie ma jak prepaid i telefon kupiony na wolnym rynku! Niech żyje wolność, niech żyje PLAY FRESH! Raportuj

  31. Jan Jerzy Nowak napisał(a):

    Kiedy będzie dostępna NOKIA 5230?? Raportuj

  32. qwerty napisał(a):

    przecież 5230 to jest żenada. bez wifi, 2mpxl aparat, brak 3g. Nieciekawey telefon. Za 400 pln na Allegro jest juz.Raportuj

  33. Jan Jerzy Nowak napisał(a):

    A jaki inny telefon proponujesz do 100 zł w taryfie za 49 zł?? NOKIA jest fajna bo ma system operacyjny… Tak dlugo czekam a jej ciągle nie ma :( Raportuj

  34. Beliar napisał(a):

    Witam!
    Mam pytanie w związku z Play Online na karte, a mianowicie czy z internetu można korzystać tylko na nadajnikach Play'a czy również Plus'a? I czy muszą to być koniecznie nadajniki 3g?
    Pozdrawiam Playowiczów. :) Raportuj

  35. Zbigniew napisał(a):

    niestety.. tylko nadajniki 3G Play Raportuj

  36. Beliar napisał(a):

    Dzięki za info! Raportuj

  37. @MarcinKubiczek napisał(a):

    pytanie odnośnie RePlay, dlaczego przy umowie bezterminalowej (12M) możliwość przedłużenia umowy jest dopiero po OPŁACENIU 11 (jedenastej) faktury? dodam że interesuje mnie przedłużenie BEZ telefonu, więc aktualne 2.5 miesiąca było ok, ale niestety OK zasłania się jakimś tajemniczym regulaminem RePlay dla umów bezterminalowych. na każdym kroku Play próbuje utrudnić i zniechęcić klienta do korzystania z usług. Raportuj

    • tl111 napisał(a):

      Próbuje zniechęcić do abonamentu. Do lipca mam czas ale play raczej osiągnie sukces i przejdę na fresza. Chyba , że poprawią replaya bez fona. Istnieje jeszcze opcja przeniesienia numeru do obcych i powrót na lepszych warunkach za m-c niż dla stałych abonentów. Raportuj

    • Xtremeq napisał(a):

      Po prostu oferta utrzymaniowa jest oferowana klientowi w przypadku :
      kontraktów na 6 i chyba 12 (miesiąc przed)
      kontraktów na 18 (dwa przed)
      kontraktów na 24 (cztery przed)

      Ale zdarzają się wyjątki, to wszystko zależy od tego czy terminowo były płacone rachunki i oczywiście im większe rachunki tym operator szybciej proponuje coś dla klienta by go utrzymać, z ekonomicznego punktu widzenia jest to jak najbardziej racjonalne i logiczne ;) Raportuj

      • @MarcinKubiczek napisał(a):

        nie wiem czy jestem "z ekonomicznego punktu widzenia" dobry klientem, bo OnePlay95 + PlayOnline w telefonie to jakby nie patrzeć strasznie mały wydatek, chyba APRU Fresh'a jest wyższe w takim razie. ale szanujemy wszystkich klientów. Raportuj

  38. jahu_2006 napisał(a):

    Czekamy na Pakiet minut na telefony stacjonarne. Jest to pakiet pożądany przez wszystkich w taryfach LongPlay. Raportuj

  39. rcicho napisał(a):

    Maksymalnie zagmatwane, wyjątkowo skomplikowane te nowe taryfy i warunki migracji na nie.
    Nawet dobrze zorietowanym w temacie ludziom bardzo trudno jest w nich się połapać. A co mają zrobić zwykłe szaraczki? Raportuj

  40. jahu_2006 napisał(a):

    Ile minut jest w LongPlay 29 po migracji z One Play. Bo wszędzie piszą że 120 a tu się okazuje że 74 więc ja już nic nie wiem. Może ktoś wie ?? Raportuj

  41. sabinka02 napisał(a):

    Dziś o godzinie 10.00 dostałam smsa z informacją, że mój abonament RePlay Stan darmowy (69) z upustem jest już aktywowany. Niestety po kilku godzinach zorientowałam się, że nie mam stanu darmowego do play ani dodatkowych 113 minut. Za połączenie do Play pobiera mi z pakietu złotówek. Dzwoniłam do BOK i mam czekać 3 dni bo jest jakiś błąd. Gdy spytałam o rekompensatę to dowiedziałam się, że zwracają do 20 minut :/ Jest to bardzo dziwne bo nie musiałam tego sprawdzać i wygadać z 3 godziny a później z tego zwrócili by mi 30 minut ? Play nie wywiązuje się z warunków umowy i stawia ograniczenia w rekompensacie za swoje błędy? Idąc tym tokiem myślenia doszłam do wniosku, że powinna sprawdzać swoje połączenia z każdą wystawioną fakturą jednak i tak by mi to nie pomogło bo zwrócili by tylko określona część. Strasznie się zawiodłam. Osoba która przedłużała umowę w tym samym dniu co ja ma ten sam problem. sa Raportuj

    • Xtremeq napisał(a):

      Tutaj się nie zgodzę, ponieważ składając reklamacje możesz prosić o rekompensatę i korektę FV, natomiast pakiet 20 minut jest z automatu dawany jako rekompensata za problem ;) Być może nie zrozumiałaś. lub konsultant chciał szybko załatwić sprawę by efektywność w rozwiązywaniu problemów była większa. Zadzwoń i domagaj się tego co Ci się należy na *500 !!! Raportuj

      • Sabinka02 napisał(a):

        Właśnie też tak uważałam i zadałam pytanie dlaczego mają rekompensatę z normami. Usłyszałam, że tak mają w regulaminie. Rozmowa trwała ponad 15 minut. Spytał czy godzę się na to czy mają do mnie zadzwonić z inną propozycją która na dzień dzisiejszy nie jest mu znana.

        A wyrównanie powinno być na fakturze? Minuty czy złotówki? Raportuj

  42. ibnalqq napisał(a):

    Zróbcie LongPlaya 69 dla nowych na 18 miesięcy bez telefonu z wliczonym stanem darmowym. Nie uśmiecha mi się dodatkowe płacenie za tę usługę 19 złotych. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      wiem, iż na telepolis.pl wypowiadał się klient który był w podobnej sytuacji, postanowił negocjować, w ostatniej chwili przedłużenia na REPLAY BOK dało jemu SD za friko (klient był gotowy nawet na umowę na czas nieokreślony, nie chciał korzystać z obecnego kształtu REPLAY), pod warunkiem SD za friko podpisał aneks na REPLAY

      czyli czasami warto negocjować w przypadku oferty bez telefonu, można oszczędzić trochę grosza Raportuj

  43. ibnalqq napisał(a):

    Po jakim czasie od wzięcia umowy na czas nieokreślony (bez telefonu) można skorzystać z oferty RePlay? Bo może dałoby się wykombinować ten stan darmowy w sposób następujący: zawieram umowę na czas nieokreślony i praktycznie od razu przedłużam w ramach replay na 18 miesięcy? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      jeżeli masz umowę na czas nieokreślony to w każdym momencie mozesz ja zamienic na REPLAY Raportuj

      • ibnalqq napisał(a):

        Jesteś tego pewien, czy tak Ci się wydaje? Pozdrawiam. Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          tak zawsze jest, przechodzisz na umowę na czas nieokreślony, a potem możesz poczekać kilka dni i podpisać umowę na czas określony, przechodzisz wtedy na umowę kiedy tobie dana oferta się podoba,
          także pozdrawiam Raportuj

          • ibnalqq napisał(a):

            Dzwoniłem przed chwilą do konsultantki Play. Powiedziała mi, że jeśli mam umowę na czas nieokreślony (od samego początku) to nie mogę jej przedłużyć w ramach oferty RePlay a jedynie na warunkach określonych dla nowego abonenta. Nie wiem zatem po co w regulaminach poszczególnych ofert RePlay jest mowa o abonentach umów na czas nieokreślony. Twierdzi zatem dokładnie na odwrót – jak powiedziała, kontaktowała się z kilkoma osobami i WSZYSTKIE powiedziały jej to samo. Do skorzystania z RePlay uprawnia wg niej tylko taka umowa na czas określony, która jest kontynuacją zakończonej umowy na czas określony. Raportuj

  44. jahu_2006 napisał(a):

    Jakbyś chciał coś jeszcze to pisz Raportuj

  45. abs napisał(a):

    zauważcie też, iż zmienił się pakiet eFaktura. Teraz jest 30 minut do WSZYSTKICH, a nie jak poprzednio do PLAY i na stacjonarne :) Raportuj

  46. ibnalqq napisał(a):

    Dzwoniłem przed chwilą do konsultantki Play. Powiedziała mi, że jeśli mam umowę na czas nieokreślony (od samego początku) to nie mogę jej przedłużyć w ramach oferty RePlay a jedynie na warunkach określonych dla nowego abonenta. Nie wiem zatem po co w regulaminach poszczególnych ofert RePlay jest mowa o abonentach umów na czas nieokreślony. Generalnie po kontaktach z kilkoma konsultantami tej sieci nie mam najmniejszej ochoty na wiązanie się z nią jakąkolwiek umową terminową. Raportuj

  47. romeczek napisał(a):

    Marcinie, o co chodzi z tym banerkiem "Motorola Milestone już od 1zł"? Raportuj

  48. deepbluesea napisał(a):

    kiedy będzie milestone już dostępny w salonach i w replay ? Raportuj

  49. madhunt3r napisał(a):

    http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/zasieg/ – stara mapa Marcinie do poprawy, na dodatek na tej stronie http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/p… widnieje napis "Sprawdź nasz zasięg!" który właśnie prowadzi do tej nieaktualnej strony! Raportuj

  50. zbolko napisał(a):

    "Motorola Milestone już od 1zł"
    Też się nad tym zastanawiałem, ale juz to zniknęło :) teraz jest po prostu "motorola milestone" ktoś po prostu dał ciała :) Raportuj

  51. lukasz napisał(a):

    Witajcie, fajnie ze Play wprowadzil taka wspaniala oferte. Chciałbym jednak poruszyc inny temat, ale powiązany z tym. Chodzi mianowicie o sposób w jaki operator traktuje swoich klientów. Posiadam bowiem w P4 trzy abonamenty. Nazwijmy je sobie A, B, C (nie będę numerów podawał). Abonament A kończy mi się w maju. Zalogowałem się zatem na 24playonline i wysłałem zgłoszenie z zapytaniem „W jaki sposób rozwiązać umowę”. Przez kilka dni moje zgłoszenie było widoczne jako Zarejestrowane. Potem… może trudno w to uwierzyć, ale zniknęło. Zupełnie tak jakbym się z BOK nie kontaktował. Wykonałem zatem telefon do BOK z numeru B i dowiedziałem się, w jaki sposób rozwiązać umowę itd. Konsultantka nie potrafiła mi jednak powiedzieć dlaczego zgłoszenie napisane przez WWW zostało przez kogoś … wywalone. Za rozmowę z panią zapłaciłem złotówkę. Tyle kosztuje rozmowa z BOK. Napisałem odwołanie od złotówki (a co będę się kłócił o złotówkę, bo za darmo nikt mi jej nie da) bowiem nie musiałęm dzownic do BOK, gdyby traktowało mnie poważnie i odpisano poprzez WWW (zawsze na moje pytania odpisywano). Tak nawiasem przypuszczam, że celowo zostało zgłoszenie anulowane, na zasadzie a nóż facet zapomni wypowiedzieć umowę i kolejne miesiące abonamentu będą szły. P4 odpisało mi, że moja reklamacja jest bezzasadna. Ba! Wysłano do mnie list z tą informacją. Suma summarum P4 woli wydać pieniądze bo znaczek kosztuje, aniżeli przyznać się, do tego że ktoś zawinił.
    Czy mieliście kiedyś podobne problemy?Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      niestety nie powinno tak być

      – dla tych co chcą korzystać z REPLAY nie powinna byc nadana opcja kontaktu ws. aneksu z BOK, takie osoby powinny wysłać sms o treści ANEKS lub PRZEDŁUŻAM do BOK i wtedy BOK z nami się kontaktuje, obecnie każdy telefonik do BOK kosztuje 1 zeta, kilka takich telefoników i nazbiera się trochę
      – dla tych co chcą nie przedłużać umowy powinna byc komenda sms o treści NIE PRZEDŁUŻAM i wówczas znowu BOK z nami sie kontaktuje

      także mogłoby być specjalne miejsce na stronie PLAY w którym wpisujemy nasz numer i prosimy o kontakt

      dziwne że nikt tego w PLAY jeszcze nie wprowadził,
      Raportuj

    • Dariusz napisał(a):

      najlepiej wypowiedzenie umowy, a raczej informacje o przejście na play fresh dać 1 dzień przed miesiącem do zakończenia umowy. Ja tak zrobiłem. Umowa mi się kończy 7 kwietnia a 6 marca złożyłem ją w punkcie Play. Każdy punkt ma obowiązek ją przyjąć. Po jakiś 2 tygodniach miałem 1 telefon z BOK odnośnie przedłużenia umowy. facet miał zadzwonić do mnie za godzinę, ale już się nie pofatygował. Po świętach jeżeli nie będzie jakiejś ciekawej oferty w Play to pójdę do konkurencji typu 33i6, albo POP. Mało kto z moich znajomych ma numery w play więc to normalne podejście. Ja sam ma 3 numery. 2 abonamenty i kartę megamix. Na szczęście ten większy abonament mi się kończy. Pozostałe 2 numery raczej wyłączę i będę tylko opłacał Raportuj

    • Locco napisał(a):

      Chciałem przedłużyć abonament pomijając fakt że oferta Replay to badziew i niepotrzebnie czekałem do urodzin otrzymałem ofertę LP49 + SD 6 mieś. + 50 min.6mieś. + 3 darmowe numery na cały okres umowy
      paczka szybko przyszła kurierem w umowie ani słowa o 3 darmowych numerach oferta dla przedłużających tak słaba że postanowiłem nie przyjmować paczki i uzyskać chociaż to minimum.Niestety oni są cwańsi 2 dni po odesłaniu paczki z nie podpisaną umową i telefonem włączono mi abonament na nowych zasadach z 3 numerami które według konsultanta BOK nie są darmowe. Wydałem 5 zł na rozmowy z BOK w celu wyjaśnienia bez skutku na zgłoszenia internetowe widnieją jako rozwiązane. Raportuj

      • Dariusz Hasiak napisał(a):

        Locco Nie wiem co ci odpowiedzieć?tak jak wspomniałem zadzwonił do mnie pan z BOK i próbował mi wcisnąć jakąś ciemnotę na przedłużenie. Jestem klientem play od początku sieci. Powiedziałem panu żeby zadzwonił za godzinę jak sobie odpalę laptopa i wejdę na stronę Playa, by powrócić do dyskusji. Nie zadzwonił do dzisiaj. Nie chciałem wcale gruszek na wierzbie tylko normalne warunki dla klienta który ma abonament 3 lata i nie płaci 30 zł co miesiac. Chodziło mi o telefon w normalnych przyzwoitych cenach jak u konkurencji Raportuj

  52. jahu_2006 napisał(a):

    Za aktywowałem sobie Nowy pakiet sms do wszystkich i w zakładce usługi pisze włączony a 100 sms na koncie nie mam nie wiem kiedy dostanę te sms-y może mi ktoś to wytłumaczyć. Raportuj

  53. konrad napisał(a):

    Załogo play! A czemu wciąż nie mam aktywnego nowego abonamentu mimo, że umowę przedłużyłem prawie 2 miesiące temu? Czemu wciąż są "błędy systemu" gdy usługa ma być aktywna od 1 kwietnia (juz ostatecznie)? Czemu Pani w infolini mówiła, że wpisuje reklamacje a tego nie zrobiła? I CZEMU OD PONAD MIESIĄCA MAM IPHONE'A I NIE MOGĘ Z NIEGO KORZYSTAĆ BO NIE MAM AKTYWNEGO INTERNETU? Jeżeli w ciągu godziny ktoś mi nie odpisze i nie będę miał aktywnego internetu na mój świąteczny wyjazd to z podobnym wpisem przywitam wykop.pl i pare innych serwisów i blogów. POZDRAWIAM! Raportuj

  54. sebastsian napisał(a):

    A co z PREMIUM 200 co sie otrzymuje?? 1000 minut i dodatkowe rzeczy? Raportuj

  55. Kros napisał(a):

    Szkoda , ze tego nie poczytałam wczesniej. nie mam czasu sledzić takich spraw. NIedawno przedłużyłam umowę na replay(69)na(34,50) bez telefonu na 18 miesiecy i to lipa powiadacie. Mam nieograniczone minuty do play przez 18 miesięcy i do tego 350 minut do wszystkich plus 100 minut gratis na 6 miesiecy i to jest lipa uuuuu. Wyjdzie na to ze nie mam 350 minut tylko tylko trochę wiecej niz w starym abonamencie tyle , że tam płaciłam 50zl a tu 34,50 . Pakiet 100 minut muszę opłacić dodatkowo 19 zl . Muszę obczaić od nowa. Wydawało się tak prostę a tu widze , ze nie jest tak pięknie jak wygląda Raportuj

  56. grzegorz napisał(a):

    Witam
    Chce wziąc longplaya 29 z telefonem , nie mialem nigdy playa,
    1)po okresie 3 miesięcy rezygnuję z sd i placę nadal 29zlotych czy mam wtedy również 120 minut do WSZYSTKICH SIECI?
    2)na stacjonarne te 120 minut się nie liczy? (od poczatku umowy. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty