Tako rzecze rzecznik Play

Problemy z micro-SIMami? Zapraszamy do PLAY

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8329391,Problemy_z_kartami_microSIM_do_iPhona_a_4.html

wszystkich, którzy potrzebują nowych kart zapraszamy do naszych sklepów

W załączeniu lista sklepów własnych, w których znajdziecie microSIMy

PLAY sklepy z microSIM

Komentarze

  1. Darek napisał(a):

    A jak dzialaja micro simy,normalnie sie wklada jak do telefonu czy gdzie…czy tam gdzie karta pamieci.Nadal nie rozumiem tych micro simow.Dzieki za odpowiedz Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Micro-sim to karty które są używane w iphone-ah i wkłada się je normalnie tam gdzie kartę sim do nich normalna karta sim nie wejdzie rozumiesz ?? Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Marcinie zróbcie Play Zone w Nowym Sączu powstaje właśnie nowe Centrum Handlowe Gołąbkowice w którym będzie kino 5d extreme, kfc, tesco i Play Zone by się przydał.
    I tu pytanie w Galerii Sandecja jest Salon Play i M Punkt a u was na mapce jest tylko M Punkt. poprawcie to !!! Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Jarem widzę że dostałeś Micro-simy !!! Raportuj

  4. Mesiasz napisał(a):

    Witam. BARDZO! proste pytanie: KIEDY OTRZYMAMY INFORMACJĘ NT. STAŻYSTY W PLAY? PONIEWAŻ CIĄGNIE SIĘ TO OD NIEWIADOMO KIEDY, A CIĄGŁE ODWLEKANIE JEST ? SŁABE. Proszę o KONKRET !

    AA i wiem, że Pan Rzecznik jest na urlopie w Stanach Zjednoczonych ale to nie znaczy, że trzeba zlewać ponad 100 osób zainteresowanych tematem !

    KONKRET PLAY, KONKRET ! Raportuj

    • Helmut Hazelnut napisał(a):

      Konkret jest taki, że nie znasz rynku pracy. Pracodawca kontaktuje się z wybranymi i odpowiada na wybrane oferty. Teraz możesz się cmoknąć. Raportuj

    • qwerty napisał(a):

      byś przestał żebrać – jest masa innych możliwości, w poważniejszych i bardziej słownych firmach. Raportuj

  5. ehh ten play napisał(a):

    Nadal nie ma poprawnego komunikatu po wyłączeniu NotkiSMS: Gdy nie odbieram. Nie ma znaczenia jakim sposobem wyłączyliśmy Notkę (wysłanie odpowiedniego smsa , czy wykonanie przekierowania na numer 790998725.

    Również niepoprawnie działa przejście na roaming krajowy. Pierwsze przełączenie w dobie kończy się w 95% niepowodzeniem. Można powiedzieć że problem "100km bez zasięgu jeszcze" nie jest rozwiązany.

    Mixtury nie mogą sprawdzić historii doładowań w Play24.

    Ktoś zamierza te problemy zlikwidować ? Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Walcz w imieniu wszystkich, dołączam się do Cibie Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Tak – ja mogę te "problemy" zlikwidować – poroszę o więcej informacji :) – skontaktuj się ze mną na FB, mojplay.pl lub telepolis.pl Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Tu trzeba naprawić system a nie indywidualnie pojedyncze numery.

        Wysłano ludziom informację, że włączono notkę oraz jak ją wyłączyć.
        System jest niedopracowany i nie da się tego ukryć.

        Do dzisiaj nie działa również sprawdzanie statusu notki. – STATUS NOTKA Raportuj

        • ehh ten play napisał(a):

          Głupio będzie jak użytkownicy play napiszą petycję do operatora i podadzą ją w publicznych mediach.
          Poprawność przełączania między plus a play należy się wszystkim.

          play4you1 – sorry, nie uznaje czegoś takiego jak alternatywny bok i nie mam zamiaru Tobie podawać mój numer, czy danych osobowych.
          Raportuj

      • zły napisał(a):

        "100km bez zasięgu" dotyczy 95% userów mam jeszcze 10 numerów zgłaszać ? i kolejny i następny jak przejdzie do play ? Jak mam znajomego który sobie nie radzi z techniką, to daje na sztywno plus i problem z głowy. A play ma większe koszty, ale kogo to wina ?

        Po wyłączeniu Notki wszyscy tak mają – przetestowane na 8 kartach.

        Podobnie jest z mixturą. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Play4you1
        Sprawę (dur)Notki należy rozwiązać SYSTEMOWO i powrócić do POPRAWNYCH komunikatów działających w 100%-tach (takie jakie były przed wprowadzeniem tej niepotrzebnej usługi) , a nie LOSOWO.
        Mi udało się usłyszeć podczas testów komunikat, że o nieistnienu numeru.

        Piszę tu na blogu, bo może wreszcie weźmiecie się do roboty i przestaniecie rozwalać system.
        Natomiast może się zdarzyć, że się iluś abonentów wkurzy i Was wreszcie obsmaruje w mediach za kompletny brak profesjonalizmu i psucie systemu już drugi miesiąc

        Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        Tak jak napisał kolega. Nie ma komunikatów głosowych. Jest albo Notka albo nic.
        System trzeba poprawić i przestać zaciemniać…
        Info dla klientów:
        Nie piszcie do boku w sprawie komunikatów głosowych, to bezcelowe. Udają że nie wiedzą o co chodzi i odpowiadają IDIOTYCZNIE.
        Tym bardziej nie dzwońcie, szkoda kasy i nerwów.
        PS. Wszystkie swoje słowa mogę potwierdzić na papierze. Polemika ze strony Play mile widziana.
        Tylko tyle że i tak się na to nie doczekam, podobnie jak nagrodę za nazwę te znienawidzonej już usługi.
        Grunt to mieć styl…
        Raportuj

  6. JFK napisał(a):

    PLAY – amatorka na całego. Raportuj

  7. Kruszek napisał(a):

    Mi dziś wyparowało 30zł z konta we FRESHu. Pierwszy raz miałem do czynienia z telefoniczną obsługą klienta. Jednym słowem – MASAKRA!!!!!!!

    Tydzień temu szukałem micro-sim, w Galerii Mokotów nie bylo i nie wiedzieli kiedy będzie.

    W PLAY też dają adapter na zwykłego sima? Raportuj

  8. geary napisał(a):

    A czy na pewno w sklepach Play będą karty micro sim? Play się zawsze reklamuje, a jak przychodzi co do czego, to wieczne problemy – do tego BOK wtedy szwankuje i zero informacji. Tak nie może być. Raportuj

    • Lizard napisał(a):

      TAK NIE MOŻE BYĆ! Czytałeś wogóle treść wpisu? Masz przecież listę w pliku excela możesz wybierać sobie dowolną miejscowość i zadzwonić do takiego punktu Playz pytaniem o dostępność micro sima. Zamiast się zastanawiać i produkować bezsensowny komentarz zrób coś sam, wszystko jest podane na tacy. I jakie wieczne problemy masz z BOK, proszę napisz lepszego miejsca nie ma. Raportuj

      • wrr napisał(a):

        taa, tylko że większość punktów ich nie ma i żadnej info o dostawie.
        sam się zastanów o czym piszesz, geary ma rację.
        tak jest ze wszystkim – wielki bum reklamowy a w salonach cisza, np telefony e52, wildfire a teraz c6
        Raportuj

  9. kill649 napisał(a):

    Strona, którą chcesz przeglądać posiada dodatkowe zabezpieczenie.
    Na twój telefon null zostało wysłane hasło jednorazowe,
    wpisz je w poniższym polu

    Szczególnie ten null jest ciekawy. Może ktoś naprawić ten Play24? Może jakiś komunikat w tej sprawię, że jest awaria?
    Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Ja mam trochę inny problem, wszystkie numery zarejestrowane na firmę nie działają mi od kilku dni w play24. wyświetla się komunikat

      Przepraszamy
      Nie można pobrać danych dla Twojego numeru

      Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

      Kod błędu: 1305870

      Raportuj

  10. Qper napisał(a):

    Moją pierwszą kartę simdo iPada otrzymałem w zeszły piątek.
    Wymiana bez problemu, natomiast problem pojawił się z aktywacją karty.

    MINI sim aktywowali dopiero w niedzielę po 22. Strach myśleć co byłoby, gdybym zgubił kartę z abonamentem, bo stara była cały czas aktywna.
    Tragedia.

    Następną kartę do iPhone 4 wymieniłem wczoraj i problemu nie było. W chwili podpisywania dokumentu w salonie stara karta byłaby nieaktywna.

    Raportuj

  11. Daro napisał(a):

    Z innej beczki:
    Chcę wziąć telefon w mixie. Załóżmy 40 doładowań po 50 zł. Suma doładowań równa 50 zł to jedno zasilenie. Czy jeśli doładuję za 5 zł, 10 zł czy 30 zł to rozmowy wychodzące są przedłużane o 30 dni? Raportuj

  12. Krystian napisał(a):

    O jak miło, dziś podjadę do Empiku i mam nadzieję, że dostanę jedną… nie lubię wycinanek ;-/ Raportuj

  13. Sebol napisał(a):

    Jeżeli ktoś potrzebuje microsim to pewnie albo do IPhone albo do IPada. I tak przy pierwszym chyba że ktoś kupił telefon na wolnym rynku bo w Play się kompletnie nie opłaca. A jeżeli kupował u nich to już dostał. Do IPada bezsensu jest kupować bo zasięg ich netu wszyscy wiemy jaki jest. Ogólnie reasumując znowu Play się reklamuje na czymś co mało co będzie miało popytu… Raportuj

  14. Kazek napisał(a):

    ja tam probemu z wymiana karty sim (play fresh) na karte micro sim (play frash) nie mialem. udalem sie do sklepu play i odrazu wymienilem sobie na micro sim (zachwoujac stary numer , karte sim mialem zarejestrowana) i ta karta w iphone smiga az milo :D Raportuj

  15. Jarem napisał(a):

    Play Zone dobry pomysł, chętnie bym zobaczył w Sączu :-)
    W Sandecji to nie sklep P4 tylko franczyzna, a M punkt jest P4 Raportuj

  16. PiotrekMmX napisał(a):

    Wszystko super tyle ze jak agent próbuje zamówić Micro-sim to magazyn dla nas nie mA bo tylko dla salonów własnych… Ogólnie rewelacja. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      agenci w większości nawet nie wiedzą co to jest za karta. Jak szukałem karty w Saturnie to babka z punktu myślała, że to jakiś rodzaj pamięci do tel. dobrze, że są też inne salony ;) Raportuj

  17. EMES napisał(a):

    We Wrocławiu w Empiku w rynko mają jeszcze 4 sztuki Raportuj

  18. EMES napisał(a):

    Wszystko smiga że aż miło :) Raportuj

  19. berdys napisał(a):

    Mozna wziac Plau On line na karte z Micro sim ? Raportuj

  20. vhfresh napisał(a):

    Mam pomysł na nowe hasło reklamowe dla Play:
    Play – jedyna sieć, do której dzwoniący za usłuszenie komunikatu "abonent niedostępny" musi płacić.

    Trochę długie, ale myślę, że mimo wszystko niezłe. Raportuj

  21. qwerty napisał(a):

    O co chodzi z tą ankieta-asi? Pojawiło się w RSS, link kieruje w kosmos. Raportuj

  22. PLAY DON'T PLAY napisał(a):

    zrobieniwplaya.prv.pl/ Raportuj

  23. Adrian napisał(a):

    Czy ktoś wie, czy przy wymianie ze zwykłej karty SIM na tę Micro-SIM dostanę adapter, dzięki któremu będę mógł włożyć kartę do telefonu obsługującego tę pierwszą?

    Czy własnoręcznie przycięta karta SIM do wielkości Micro-SIM-a będzie również podlegała wymianie w salonie na tę oryginalną? Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      Dostajesz obie karty na raz, jak włożysz micro do tej większej to będzie spokojnie działać, Moze nie jest to specjalna tacka na kartę ale się sprawdza.

      A co to ma do rzeczy? Idziesz i wymieniasz, nikt Ci karty sprawdzać nie będzie co z nią zrobiłeś. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      To nie jest 100 % adapter, normalny obrys zwyklej karty sim i zniego wylamujesz microsim.

      Albo ci sie uda sprytnie wylamac i ten obrys sie nie polamie. Wtedy przy zabawie z tasma klejaca moze byc to adapter. Na 2 karty jakie wymienialem w jednej ten obrys sie polamal, a w drugiej idealnie wyglada. Fajne adaptery sa na allegro ale strasznie drogie. Raportuj

      • Krystian napisał(a):

        Wyłamywałem 3 niezbyt ostrożnie i nic się nie połamało. A taśma też nie była potrzebna, wystarczy włożyć w ramkę i tyle, przecież nie wypadnie do góry ani na dół jak zamontujez w tel. Raportuj

        • Qper napisał(a):

          Nie do końca się zgodzę wszystko zależy do jakiego urządzanie taką kartę włożysz.

          Jeżeli do Nokii (np 6300) gdzie na płasko kładziesz kartę SIM i przyciskasz od góry blaszką to się zgodzę.
          Natomiast przy przekładaniu karty do mojego modemu play online był problem. Po wsunięciu coś się zaczepiło i nie mogłem wyciągną, bo adapter o coś haczył. Finalnie się połamał.

          Wszystko zależy do czego będziesz wkładać te karty.

          Odnośnie wyłamywania to mój pierwszy microsim połamał się w najcięższym miejscu bo był z innego plastiku niż druga karta microsim.

          Druga karta microsim ma jakiś twardszy ten plastik i całkowicie nowy design (taki fioletowy jak prezentowano na blogu).

          Może to też miało wpływ.

          Operator O2 z Anglii daje osobne adaptery z takimi zakładkami, żeby nie wypadały. Widziałem na własne oczy. Są też na allegro do nabycia za kolosalną sumę, jak na kawałek plastiku.
          Raportuj

  24. qwerty napisał(a):

    Panie Rzeczniku, jak już Pan wróci z tych wakacji, to czy możemy się w końcu doprosić o obiecany film?
    http://blogplay.pl/2010/03/100-km-bez-zasiegu-czy

    Rozumiem, że nie chciał Pan go robić wcześniej, bo pomimo zapewnień (aż chce się napisać kłamstw), że problemu nie ma, a jak już to z telefonami klientó (prawie jak Jobs i złe trzymanie telefonu), to bał się Pan kompromitacji. Teraz, po przekonfigurowaniu sieci i po wprowadzeniu handoveru w Plusie, chyba bezpiecznie jest zrobić taki film? Raportuj

    • Claudec napisał(a):

      Tego filmiku nie zrobią bo są świadomi problemu!
      Handoveru pomiędzy Play <-> Plus pewnie nie ma i długo nie będzie.
      Kiedy Play startował niby był z tym problem i pisało o tym w internecie, myślałem że to jest naprawione…
      Jakie było moje zdziwienie kiedy z wielka satysfakcja przedstawiciele sieci oznajmili ze będzie handover pomiędzy sieciami.
      Można przynajmniej powiedzieć "lepiej późno niż wcale". Raportuj

  25. Qper napisał(a):

    Ja ma takie pytanie dlaczego na iPhonach siec Play wyswietla sie jako POL, nie da sie tego zmienic jakos w nadajnikach? Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      Też mnie to niemiłosiernie irytuje! Kombinowałem jak się dało ale niestety póki co bez skutku, ciągle idiotyczne POL Raportuj

      • Qper napisał(a):

        domniemywam, że masz iPhone…

        masz może problem po aktualizacji do iOS 4,0 z *111#?.

        Chodzi o to, że przy wybieraniu opcji z menu nie wyświetlają się wszystkie pozycje. np. wchodzi do *111# potem potem 1 (konto) i po kliknięciu odp. wyświetla się tylko "1 Stan konta" pozostałych 5 opcji z menu brakuje.

        Tak jak na screenie
        http://iv.pl/images/74217111252585029555.png Raportuj

  26. Paula napisał(a):

    Marcinie !
    Salon Play Empik w Rzeszowie – Galeria Graficca tez ma karty micro-sim :)
    zapraszamy :) Raportuj

  27. Marcin napisał(a):

    Dzień dobry,

    Mam starego Play FRESH, nie aktywuję nowych taryf bo mi przepadną zebrane minuty. Do tej pory sprawdzałem ważność zarówno Stanu Darmowego, jak i Nieograniczonych Rozmów kodem: *111*1*4#. Pokazywała się konkretna data do kiedy SD/NR jest ważny. Wiem, że teraz w starym FRESH nie ma SD, jednakże sądziłem, że ważność NR przy kodzie *111*1*4# nadal będzie widoczna. Niestety nie pokazuje się data, tylko informacja o nowych taryfach.

    Pytanie, jak sprawdzić do kiedy mam ważne Nieograniczone Rozmowy? Wiem, że np. kodem *111*82*3# mogę sprawdzić czy NR są aktywne, ALE nie ma tutaj daty. W Play24 chyba też nie ma daty.

    Znacie kod który pokaże w starym Play FRESH (a przy okazji dla kompletu też w nowym, jeżeli jest inny) datę ważności NR, lub SD i NR w nowym?

    Dziękuję bardzo za pomoc. Bez tego, jeżeli ktoś nie pamięta dokładnie, musi rano używać *111*82*3# , żeby sprawdzić czy nadal ma NR…

    Przy okazji, połączenia konferencyjne – przy SD/NR w Play są darmowe dla inicjującego (jak i odbierającego), prawda? Testowałem właśnie na numerze z NR i chyba nic nie zeszło (śr. gł., prom. i ZM). Raportuj

    • Qper napisał(a):

      spróbuj kodem *107# u mnie działa Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Niestety, nie działa – pokazuje Funkcja niedostępna. Z tego co patrzyłem to kod sprawdzający ważność darmowych rozmów i SMS w nowym Play Fresh. W starym nie zadziałał, przynajmniej u mnie. Raportuj

        • Qper napisał(a):

          To nie wiem,

          Jeżeli chodzi jeszcze o te połączenia konferencyjne to zawsze płaci ten co nawiązuje konferencję.
          Jeżeli robisz konferencję z np 3 osobami w Play, to ty za wszystko zapłacisz, a oni nic. Przy nieograniczonych rozmowach lub stanie darmowym konferencja będzie za free. Raportuj

  28. Karlos20 napisał(a):

    Witam!
    "Play – najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce" – sądzę, że hasło trafione :) Na terenie Malborka niedawno skonfigurowano nadajniki E-GSM I UMTS PLAY-a tak, że prędkość neta wzrosła DWUKROTNIE!!! Z 1 MBIT NA 2 MBIT/sek. BRAWO :) Oby tak było w całej Polsce!
    Pozdrawiam Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      W Bydgoszczy też, bardzo fajnie, iPhone 4 wyraznie szybciej wczytuje stronę… no ale do Ery brakuje, zanotowałem kiedyś 6Mb/s ;-) Raportuj

  29. Qper napisał(a):

    Jak w taryfie darmowe sms do wszystkich sieci z pozycji telefonu sprawdzić ilość sms jakie pozostały?
    Dawniej *109# a teraz tylko pokazuje do kiedy są darmowe sms-y Raportuj

    • Krystian napisał(a):

      A co, tak Cie rajcuje jak widzisz, że masz jeszcze 2mln smsów? I tak nie przekroczysz bo się nie da, to co za różnica? Ważne kiedy się kończy. Raportuj

      • qwerty napisał(a):

        Idiotyczna odpowiedź. Dlaczego ma nie być widać, czy komuś został jeden czy dwa miliony? Jak masz tak pisać, lepiej nie odpowiadaj. Ja naprawdę nie rozumiem czemu tak skomplikowane (a czasami niemożliwe) w Play jest sprawdzenie ważności pakietu czy też jego 'liczbeności'. Jeszcze bym kupił, że przez kody nie da się wszystkiego załatwić, ale nie ma wytłumaczenia dla Play24. Dlaczego tam np. nie widać do kiedy ma się Nieograniczone Rozmowy? Dlaczego na telefonie nie widać ila ma sie SMS do innych sieci? Nie rozumiem, a klient może sobie tłumaczyć – nie widać, bo Play chce, żebyś korzystał poza pakietem, im więcej wpadek, tym lepiej. Raportuj

        • Krystian napisał(a):

          Wolisz, żeby wpadli na pomysł pokazywania samej liczby smsów bez daty? Tak będzie lepiej? Bo ja jednak nie potrzebuję liczby, której nigdy w życiu nikt z Was nie wykorzysta w danym terminie. Ważna jest data!

          Co do reszty to się zgadzam, w Play24 przydała by się data, no ale ok, działa w krótkim kodzie i jest dobrze. ZA to bardzo brakuje mi sprwdzenia pakietu PlayOnline przez krótki kod an ie *111# potem odp 1 odp 6 odp 2 – no masakra po prostu, bardziej utudnić się nie dało! Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem.

        Masz wyraźnie napisane, że chodzi o taryfę darmowe sms-y do wszystkich sieci.
        Zastanów się jeszcze raz zanim coś odpiszesz.

        Temat jest prosty za 5 zł dostajesz 100 SMS i nie masz opcji, żeby kodem sprawdzić ich ilość.

        Teraz już rozumiesz? Raportuj

      • Qper napisał(a):

        A i jeszcze jedno – pierwsze słyszę, żeby w taryfie darmowe sms-y do wszystkich sieci było 2 miliony smsów.

        Maksymalnie można mieć 2000 smsów i z tego co wiem to się nie sumują.

        Raportuj

  30. sober napisał(a):

    Witam, chciałbym uzyskać informację dotyczącą okresu wypowiedzenia umowy w "play domowy" – umowa na 24 m-ce. W regulaminie nie ma nic na ten temat.

    Raportuj

  31. spajrek napisał(a):

    W Play brakuje ofert dla osób przedłużających umowę. Oferta nie różni się niczym od ofert dla nowych abonentów. Właśnie jestem po rozmowie z panią z BOK-u i przyznała mi w tej kwestii rację. Jedyna oferta niestandardowa to RePlay 69 Telefon gdzie na 6 okresów rozliczeniowych mogę liczyć na stan darmowy potem jest on płatny + 100min również na 6 okresów rozliczeniowych. Nie wiem dlaczego Play nie stara się i nie promuje osób, które regularnie i terminowo spłacacją swoje zobowiązania, a mam dwa abonamenty. Nie wiem jak u innych operatorów, ale tutaj nie ma indywidualnych propozycji. Pani z BOK-u powiedziała, że mają odgórne obostrzeżenia i to wszystko co może mi zaproponować. Nie wiem jeszcze, ale chyba przejdę na fresha, bo by płacić abonament to mnie do tego nie zachęcono. Jeszce mam czas, więc zobaczymy, może coś się zmieni. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty