Tako rzecze rzecznik Play

Akcja Testuj Smartfona dobiega końca

Jutro kończymy rejestrację do programu. Kto się nie zapisał ten trąba :P

Komentarze

  1. GolarzFilip napisał(a):

    I nie będzie już Kubusia :( ? Raportuj

  2. Qper napisał(a):

    Wiadomo od kiedy będzie można zmienić taryfę na "Lubię to" przez PLAY24? Raportuj

  3. mkkot napisał(a):

    Co będzie z promocją coca-coli? Zgodnie z regulaminem kończy się ona z końcem roku. Zostanie przedłużona? Raportuj

  4. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Czy w najbliższym czasie poznamy odp. na pytania http://blogplay.pl/2011/10/htc-beats/#IDComment20…?
    Raportuj

  5. Chłopak z wioski napisał(a):

    Dobra akcja. Telefon żre transfer i długo się włącza. Raportuj

  6. -@- napisał(a):

    Wiadomo kiedy w ofercie Play pojawi się Samsung Galaxy Y (S5360)? Raportuj

  7. Mariusz napisał(a):

    Miały być jakieś nagrody za akcję Testuj Smartfona ….i co ??
    Raportuj

    • Giutek napisał(a):

      Największą nagrodą jest satysfakcja oraz wdzięczność, że nauczyłeś się i obyłeś ze smartfonami oraz punkty i poprawne odpowiedzi zdobyte w quizie. Raportuj

  8. Daniel napisał(a):

    Cytat z feccboka – Dzisiejsza ankieta pokazała, że najbardziej zależy Wam na darmowych SMSach. Tak więc moje pytanie czy będą w cenniku darmowe sms w sieci? Tak jak jest u konkurencji? Pozdrawiam, Raportuj

  9. ryliusz napisał(a):

    kubuś zgarnął ponoć z 200 tys zł za reklame te chińskiego g… :) Raportuj

  10. LetsPlay napisał(a):

    I jak wygląda podsumowanie całej akcji? Ilu było testerów, ile osób po teście 'Huawei' zawarło kontrakt z Play? Zapewne niewiele/u… a wystarczyło do całej akcji testowania dać choćby ZTE Blade :-P Raportuj

  11. ssss napisał(a):

    Kto się nie zapisał ten ma szczęście. Oszczędził sobie wielu nerwów związanych z testowaniem tego badziewia. Konsultanci w salonie mieli niezły ubaw z samego telefonu i tone niepotrzebnej pracy związanej z obsługą akcji :) Gratulacje Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      nikt nikogo do testowania nie zmuszał :)

      PS. dlaczego wypowiadasz się za konsultantów? ;-) Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      słuchaj konsultanci za swoją pracę mają płacone. I nie wypowiadaj się w ich imieniu. Co najwyżej w swoim. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      "Bardzo niepotrzebna praca związana z obsługą akcji" – rozumiem, że nie miałbyś oporów przed wydaniem osobie "z ulicy" telefonu wartego kilka stówek (bez spisania danych z dowodu osobistego) wierząc jej na słowo, że telefon odda za 2 tygodnie? ;> Raportuj

      • ssss napisał(a):

        jestem konsultantem. Nie nie dałbym telefonu na ładne oczy. Po prostu w ogóle tej akcji bym nie wprowadzał. Mam znajmoych kilkunastu konsultantów więc to jednak jakaś większa próba jest :) Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          A że Play jest innowacyjny to taką akcję wprowadził ;)

          Poza tym – też narzekałem na warunki pracy, ale jak dają kasę to trzeba robić to, co chcą ;] Raportuj

    • Giutek napisał(a):

      Ja się nie zapisałem, ale nie ze szczęścia i dla telefonu, bo ucieszę się ze wszelkiego, co uważasz za badziewie, gdyż nie mogę pozwolić sobie na częste zmiany telefonu.
      Nie zarejestrowałem się tylko dlatego, że nie chciało mi się stać w salonach. Raportuj

  12. Jahu Play napisał(a):

    Czyli ja jestem trąba ponieważ nie testowałem tego HŁAWAY-a :) Raportuj

  13. Sebastian napisał(a):

    A ja nie rozumiem negatywnych komentarzy. W Play jestem prawie od początku, ale jakoś do tej pory nigdy nie miałem styczności z żadnym smartfonem. Pobawiłem się przez 2 tygodnie i nie żałuję tego że "musiałem" dwa razy odwiedzić salon, żeby odebrać i oddać telefon. Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      Ot, słuszna uwaga. Kto chciał, ten testował. Ja wziąłem udział w akcji, napisałem na blogu kilka uwag o działaniu telefonu i jestem wdzięczny, że ktoś mi dał się pobawić androidem i nową słuchawką. Znowu coś więcej wiem. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Bo jesteś normalny. Dostałeś za darmo telefon (jaki by nie był) potestowałeś sobie 14 dni i zwróciłeś bez ponoszenia żadnych kosztów poza kosztami przemieszczenia się "do" i "z" Raportuj

    • matiplay napisał(a):

      Super że jesteś zadowolony aż miło jak ktoś nie tylko krytykuje ale i chwali Raportuj

  14. konrad604 napisał(a):

    Już koniec? Przecież nie było jeszcze wszystkich reklam z Kubą. Raportuj

  15. Jola napisał(a):

    Play najmniej zaangażowanym społecznie operatorem – zaskakujace wyniki badań Monday PR, agencja Public Relations Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      a jakieś źródło? Raportuj

      • grzegi napisał(a):

        jakie by nie było – najpierw powinna napisać, co to znaczy dokładnie "zaangażowany społecznie", bo definicje są różnorakie.
        Ja się nie utożsamiam z tym osądem w ogóle. Raportuj

        • Barbara_Be napisał(a):

          wedle tego bloga (to nie jest przypadkiem jakaś kryptoreklama?) chodzi o akcje charytatywne, fundacje itd. Jako użytkownika sieci raczej interesują mnie usługi, a nie co Play robi poza… Mnie tam wystarczy karma dla zwierząt ze schronisk ;-) Raportuj

          • grzegi napisał(a):

            koment był/jest
            ale albo mi się wydaje, albo to jest czyiś prywatny blog (w sensie firmy).
            Po drugie – firma nie jest jakaś bardzo znana i opiniotwórcza.
            Po trzecie nie uwzględnili T-Mobile, więc ranking jest nieobiektywny i tendencyjny.

            Poza tym schroniska są git. Raportuj

            • mPablo napisał(a):

              Na tym blogu nazwali akcję z karmą po imieniu – kryzysowy PR :-) Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              Porównywanie grupy TP, do Play'a pod względem zaangażowania społecznego nie ma sensu.
              Play ma schroniska – o T-Mobile nic nie wiadomo. Raportuj

    • Giutek napisał(a):

      Ożnąć, a właściwie cała Grupa TP, jest wielką korporacja, to też mogą "angażować się społecznie" od akcji promocyjnych po finansowanie badań i ośrodków, od sponsorowania "środy z Ożnąć" do sponsorowania reprezentacji w jakimś sporcie. Podobnie zresztą Plus. Czym się kierują, ile w tym rzeczywistej pomocy, ile kampanii wizerunkowej, to już inna sprawa. Raportuj

  16. Horsmen napisał(a):

    Co się dzieje z LG P500? Byłem dzisiaj w salonie i dowiedziałem się, że go nie ma. Zamówić też go nie można. Wchodzę teraz na stronę, a tam "Przykro nam, ale telefon już nie będzie dostępny w sklepie internetowym". Czyżbyście po cichu wycofywali jedyny telefon w rozsądnej cenie w morzu podwyżek i absurdalnych cen? Nic tylko zaliczyć facepalma, bo to co się dzieje, to jakaś porażka. Gdzie ta świąteczna oferta? Co ja mam wziąć jak praktycznie nic nie ma? Jeżeli ktoś mi proponuje Nokię C2-02 w abonamencie internetowym AI MAX 45, to nawet tego nie komentuje.
    Teraz Play praktycznie nie ma żadnego porządnego smartfona w przystępnej cenie w tej ofercie. GIO za 229, to śmiech na sali, "hławej" trudno w ogóle nazwać smartfonem, bo to nawet przy funkach telefonu się zawiesza, SE X8 to staroć ceną sięgająca tym z allegro (dołożę 150 zł i dorwę na allegro bez problemu), ZTE Blade? Nigga plese, nie w tej cenie i w czasie gdy pojawia się jego następca, Wildfire S? Cena tak absurdalna, że aż zalicza Combo x2.
    I to tyle. Play nie ma nic do zaoferowania w internetowej ofercie. W końcu kiedyś Play się kierował na pioniera internetu w telefonach, a teraz może i tak jest, ale nie ma telefonów. Dziękuję, dobranoc.
    Liczę na zmianę tej żenującej oferty. Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      mam go do sprzedania akurat (znaczy swój używany) :P
      jest ciężko dostępny bo właśnie jest tani…

      a cenniki się co chwilę zmieniają więć czekaj cierpliwie :) Raportuj

    • Giutek napisał(a):

      Gio jest fajny, jest jeszcze Mini. Z podobnych cenowo jest Ace i chyba jeszcze coś. Ale nie u operatora tylko w sklepie. Po co telefon kupować u operatora? Raportuj

  17. wiesmac napisał(a):

    Dlaczego na stronie nie ma formularza rozwiązania umowy?
    Dlaczego mam po głupi świstek jechać 15km(!) do najbliższego salonu (nie mieszkam w mieście), skoro i tak wysyła się pocztą?

    Robicie wszystko, aby utrudnić odejście! Raportuj

  18. Rogi napisał(a):

    Koniec na szczęście tych dennych reklam. Raportuj

  19. Zniesmaczony napisał(a):

    Wreszcie! Raportuj

  20. matiplay napisał(a):

    Ja uważam akcję za udaną mimo wszystko. Świadczy o tym ogromne zainteresowanie odbiorców do których był skierowany ten program ,wiele osób mogło zapoznać się ze smartfonami a huawei ideos nie był aż tak tragiczny sam testowałem to wiem Raportuj

  21. umcs napisał(a):

    Jeździłem trzy razy po odbiór smartfona 25 km. Za każdym razem było coś nie tak… Dałem sobie spokój. Raportuj

  22. Tomek napisał(a):

    Jestem zadowolony z uczestnictwa w programie. Chociaż w moim odczuciu marketing w Play leży. Chyba nie chcecie nowych umów podpisywać, bo nikt nie próbował mnie zachęcić do kupienia abonamentu ze smartfonem. Wiele rzeczy można byłoby zrobić lepiej. No ale pierwsze koty za płoty. Oby więcej tego typu akcji. Lubię To :-) Raportuj

  23. klient napisał(a):

    Ja jestem zadowolony z akcji ponieważ przed testami chciałem kupić taniego androida, obecnie wiem już że to nie ma sensu. Tak to bym niepotrzebnie wydał 300-400 zł (chciałem kupić na wolnym rynku i być we freshu). Oby więcej takich akcji (z innymi telefonami). Dodam że używałem telefonu przez ok. tydzień. Raportuj

  24. matiplay napisał(a):

    Noo ja te mialem problemy z odbiorem i bezczelnością sprzedawcy niestety Raportuj

  25. Marcin napisał(a):

    Ja jeszcze od sierpnia nie otrzymałem punktów za wysyłanie sms, a mówili mi że dostane w ciągu 48 h :p Raportuj

  26. user napisał(a):

    Jest już 18 a rejestracja wciąż aktywna ;] Raportuj

  27. sabina napisał(a):

    i dzięki Ci Boże, że koniec tego….. ;/ Raportuj

  28. wkurzonynaplay napisał(a):

    Ciekawy jestem, ile osób zapłaci kary za spóźnienie się o 1 dzień ze zwrotem. Raportuj

  29. Łukasz napisał(a):

    Moim zdaniem akcja źle zorganizowana – miałem termin odbioru telefonu 21.11 – 24.11. Pojechałem dziś na drugi koniec miasta do punktu i co….? Doradca z uśmiechem na ustach powiedział, że telefonu nie ma i nie wiadomo kiedy będzie – otrzymałem wizytówkę i poproszono mnie o telefonowanie w kolejnych dniach koło godz. 17. Bierzmy przykład z Play i wszyscy tak dbajmy o swoich klientów. Szkoda, że umowa kończy mi się dopiero za kilka miesięcy….. Raportuj

  30. siwa napisał(a):

    testujsmartfona no najgorsza lipa jak moze byc.mój mąż zarejestrował sie w sierpniu i miał do odebrania telefo w listopadzie,chodzł pare dni do salonu,cały czas tłumaczyli że nie mają na stanie,po 4 dniach zadzwonili do niego że telefonu nie ma i żeby się jeszcze raz zarejestował.najwieksi oszusci Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty