Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
I nie będzie już Kubusia :( ?
Bartek Dobrzyński nie wykluczył możliwości "wykorzystania" Kuby Wojewódzkiego do kolejnych projektów ;)
Oby Play nie wracał więcej do tego rasisty!
Ależ o to chodzi!
Wojewódzki wzbudza kontrowersje i jeśli występuje w reklamie to jest o tym głośno – nawet jeśli reklamowałby Perwol Black Magic ;)
Wiadomo od kiedy będzie można zmienić taryfę na "Lubię to" przez PLAY24?
Pewnie od jutra.
Co będzie z promocją coca-coli? Zgodnie z regulaminem kończy się ona z końcem roku. Zostanie przedłużona?
pożyjemy, zobaczymy.
Sprawdz nową promocję doładowań mPay. To dużo lepsze niż Fanta/Sprite :-)
Czy w najbliższym czasie poznamy odp. na pytania https://blogplay.pl/2011/10/htc-beats/#IDComment20…?
Miałeś szansę na PW zadać je osobiście ;)
zadałem część, ograniczenie jak wiadomo: czasowe
Dobra akcja. Telefon żre transfer i długo się włącza.
Wiadomo kiedy w ofercie Play pojawi się Samsung Galaxy Y (S5360)?
przecież jest jasne, że nie dostaniesz tutaj takiej informacji…
Miały być jakieś nagrody za akcję Testuj Smartfona ….i co ??
Największą nagrodą jest satysfakcja oraz wdzięczność, że nauczyłeś się i obyłeś ze smartfonami oraz punkty i poprawne odpowiedzi zdobyte w quizie.
Cytat z feccboka – Dzisiejsza ankieta pokazała, że najbardziej zależy Wam na darmowych SMSach. Tak więc moje pytanie czy będą w cenniku darmowe sms w sieci? Tak jak jest u konkurencji? Pozdrawiam,
+1
Stan darmowy obejmuje również sms ;)
Ale tylko w ofercie na kartę. A abonamencie nie ma darmowych sms-ów po sieci a przydałoby się coś takiego.
No tak, zapomniałem o abo..
Ale trzeba doładowywać 30zł/mc. A może by tak w taryfie AI darmowe rozmowy i smsy w play dać SMS-y do play bez konieczności doładowywania?
Darmowe SMSysą ostatnim na czym mi zależy. Pisanie trwa zbyt długo, palce bolą, a rozmowy są na tyle tanie (lub darmowe w bonusach po doładowaniu), że taniej i szybciej wychodzi zadzwonić.
Jak się studiuje to nie można dzwonić. Z oczywistego powodu. I tu nawet nie chodzi o pisanie na zajęciach (w ostateczności), tylko o kontakt z ludźmi, którzy nie mogą odebrać, bo siedzą w sali.
kubuś zgarnął ponoć z 200 tys zł za reklame te chińskiego g… :)
Jak to się lekko liczy cudze pieniądze. Ciebie nie wybrali do promowania za miast K? Czemu? Bo Quasimodo?
jego sprawa.
I jak wygląda podsumowanie całej akcji? Ilu było testerów, ile osób po teście 'Huawei' zawarło kontrakt z Play? Zapewne niewiele/u… a wystarczyło do całej akcji testowania dać choćby ZTE Blade :-P
Kto się nie zapisał ten ma szczęście. Oszczędził sobie wielu nerwów związanych z testowaniem tego badziewia. Konsultanci w salonie mieli niezły ubaw z samego telefonu i tone niepotrzebnej pracy związanej z obsługą akcji :) Gratulacje
nikt nikogo do testowania nie zmuszał :)
PS. dlaczego wypowiadasz się za konsultantów? ;-)
słuchaj konsultanci za swoją pracę mają płacone. I nie wypowiadaj się w ich imieniu. Co najwyżej w swoim.
"Bardzo niepotrzebna praca związana z obsługą akcji" – rozumiem, że nie miałbyś oporów przed wydaniem osobie "z ulicy" telefonu wartego kilka stówek (bez spisania danych z dowodu osobistego) wierząc jej na słowo, że telefon odda za 2 tygodnie? ;>
jestem konsultantem. Nie nie dałbym telefonu na ładne oczy. Po prostu w ogóle tej akcji bym nie wprowadzał. Mam znajmoych kilkunastu konsultantów więc to jednak jakaś większa próba jest :)
A że Play jest innowacyjny to taką akcję wprowadził ;)
Poza tym – też narzekałem na warunki pracy, ale jak dają kasę to trzeba robić to, co chcą ;]
Ja się nie zapisałem, ale nie ze szczęścia i dla telefonu, bo ucieszę się ze wszelkiego, co uważasz za badziewie, gdyż nie mogę pozwolić sobie na częste zmiany telefonu.
Nie zarejestrowałem się tylko dlatego, że nie chciało mi się stać w salonach.
Czyli ja jestem trąba ponieważ nie testowałem tego HŁAWAY-a :)
" Idę się odlać Grucha, bo nie chcę na to patrzeć." Chłopaki nie płaczą
ale byłeś na PW, to się wyrównało ;)
Na PW parę fajnych telefonów Huawei widzieliśmy więc trochę po testowałem.
Nie ty Jahu Play to jesteś utalentowany w innych dziedzinach i taki huawei to nie na twój poziom przepraszam że zapytam masz może facebooka ? chętnie bym czasem popisał z Tobą znawco tematu jeśli oczywiście nie masz nic przeciwko temu
nie rozumiem tego ataku ad persona. Niepotrzebna, ironiczna wycieczka słowna.
wiesz nie rozumiem cię ja uzytkownika jahu bardzo lubie :)
nie rozumiem o co ci chodzi ja uzytkownika jahu mocno chwale i podziwiam moze sie zle wyrazilem ale na pewnonie jestem zazdrosny to spoko gosc!
Przecież pisałem ten koment z konta FB :)
A ja nie rozumiem negatywnych komentarzy. W Play jestem prawie od początku, ale jakoś do tej pory nigdy nie miałem styczności z żadnym smartfonem. Pobawiłem się przez 2 tygodnie i nie żałuję tego że "musiałem" dwa razy odwiedzić salon, żeby odebrać i oddać telefon.
Ot, słuszna uwaga. Kto chciał, ten testował. Ja wziąłem udział w akcji, napisałem na blogu kilka uwag o działaniu telefonu i jestem wdzięczny, że ktoś mi dał się pobawić androidem i nową słuchawką. Znowu coś więcej wiem.
Bo jesteś normalny. Dostałeś za darmo telefon (jaki by nie był) potestowałeś sobie 14 dni i zwróciłeś bez ponoszenia żadnych kosztów poza kosztami przemieszczenia się "do" i "z"
Super że jesteś zadowolony aż miło jak ktoś nie tylko krytykuje ale i chwali
Już koniec? Przecież nie było jeszcze wszystkich reklam z Kubą.
Te reklamy i tak były coraz gorsze. Najlepsze były chyba pierwsze trzy.
Play najmniej zaangażowanym społecznie operatorem – zaskakujace wyniki badań Monday PR, agencja Public Relations
a jakieś źródło?
https://www.mondayblog.pl/
jakie by nie było – najpierw powinna napisać, co to znaczy dokładnie "zaangażowany społecznie", bo definicje są różnorakie.
Ja się nie utożsamiam z tym osądem w ogóle.
wedle tego bloga (to nie jest przypadkiem jakaś kryptoreklama?) chodzi o akcje charytatywne, fundacje itd. Jako użytkownika sieci raczej interesują mnie usługi, a nie co Play robi poza… Mnie tam wystarczy karma dla zwierząt ze schronisk ;-)
koment był/jest
ale albo mi się wydaje, albo to jest czyiś prywatny blog (w sensie firmy).
Po drugie – firma nie jest jakaś bardzo znana i opiniotwórcza.
Po trzecie nie uwzględnili T-Mobile, więc ranking jest nieobiektywny i tendencyjny.
Poza tym schroniska są git.
Na tym blogu nazwali akcję z karmą po imieniu – kryzysowy PR :-)
Porównywanie grupy TP, do Play'a pod względem zaangażowania społecznego nie ma sensu.
Play ma schroniska – o T-Mobile nic nie wiadomo.
Ożnąć, a właściwie cała Grupa TP, jest wielką korporacja, to też mogą "angażować się społecznie" od akcji promocyjnych po finansowanie badań i ośrodków, od sponsorowania "środy z Ożnąć" do sponsorowania reprezentacji w jakimś sporcie. Podobnie zresztą Plus. Czym się kierują, ile w tym rzeczywistej pomocy, ile kampanii wizerunkowej, to już inna sprawa.
Co się dzieje z LG P500? Byłem dzisiaj w salonie i dowiedziałem się, że go nie ma. Zamówić też go nie można. Wchodzę teraz na stronę, a tam "Przykro nam, ale telefon już nie będzie dostępny w sklepie internetowym". Czyżbyście po cichu wycofywali jedyny telefon w rozsądnej cenie w morzu podwyżek i absurdalnych cen? Nic tylko zaliczyć facepalma, bo to co się dzieje, to jakaś porażka. Gdzie ta świąteczna oferta? Co ja mam wziąć jak praktycznie nic nie ma? Jeżeli ktoś mi proponuje Nokię C2-02 w abonamencie internetowym AI MAX 45, to nawet tego nie komentuje.
Teraz Play praktycznie nie ma żadnego porządnego smartfona w przystępnej cenie w tej ofercie. GIO za 229, to śmiech na sali, "hławej" trudno w ogóle nazwać smartfonem, bo to nawet przy funkach telefonu się zawiesza, SE X8 to staroć ceną sięgająca tym z allegro (dołożę 150 zł i dorwę na allegro bez problemu), ZTE Blade? Nigga plese, nie w tej cenie i w czasie gdy pojawia się jego następca, Wildfire S? Cena tak absurdalna, że aż zalicza Combo x2.
I to tyle. Play nie ma nic do zaoferowania w internetowej ofercie. W końcu kiedyś Play się kierował na pioniera internetu w telefonach, a teraz może i tak jest, ale nie ma telefonów. Dziękuję, dobranoc.
Liczę na zmianę tej żenującej oferty.
mam go do sprzedania akurat (znaczy swój używany) :P
jest ciężko dostępny bo właśnie jest tani…
a cenniki się co chwilę zmieniają więć czekaj cierpliwie :)
ludzie to naprawdę są zawsze niezadowoleni ehh trzeba się cieszyć tym co jest co poradzimy
Gio jest fajny, jest jeszcze Mini. Z podobnych cenowo jest Ace i chyba jeszcze coś. Ale nie u operatora tylko w sklepie. Po co telefon kupować u operatora?
Dlaczego na stronie nie ma formularza rozwiązania umowy?
Dlaczego mam po głupi świstek jechać 15km(!) do najbliższego salonu (nie mieszkam w mieście), skoro i tak wysyła się pocztą?
Robicie wszystko, aby utrudnić odejście!
Po Co Ci formularz? Regulaminu nie przeczytałeś?
Koniec na szczęście tych dennych reklam.
Wreszcie!
Ja uważam akcję za udaną mimo wszystko. Świadczy o tym ogromne zainteresowanie odbiorców do których był skierowany ten program ,wiele osób mogło zapoznać się ze smartfonami a huawei ideos nie był aż tak tragiczny sam testowałem to wiem
Jeździłem trzy razy po odbiór smartfona 25 km. Za każdym razem było coś nie tak… Dałem sobie spokój.
Jestem zadowolony z uczestnictwa w programie. Chociaż w moim odczuciu marketing w Play leży. Chyba nie chcecie nowych umów podpisywać, bo nikt nie próbował mnie zachęcić do kupienia abonamentu ze smartfonem. Wiele rzeczy można byłoby zrobić lepiej. No ale pierwsze koty za płoty. Oby więcej tego typu akcji. Lubię To :-)
Ja jestem zadowolony z akcji ponieważ przed testami chciałem kupić taniego androida, obecnie wiem już że to nie ma sensu. Tak to bym niepotrzebnie wydał 300-400 zł (chciałem kupić na wolnym rynku i być we freshu). Oby więcej takich akcji (z innymi telefonami). Dodam że używałem telefonu przez ok. tydzień.
Noo ja te mialem problemy z odbiorem i bezczelnością sprzedawcy niestety
Ja jeszcze od sierpnia nie otrzymałem punktów za wysyłanie sms, a mówili mi że dostane w ciągu 48 h :p
Jest już 18 a rejestracja wciąż aktywna ;]
i dzięki Ci Boże, że koniec tego….. ;/
Ciekawy jestem, ile osób zapłaci kary za spóźnienie się o 1 dzień ze zwrotem.
Tyle osób ile się o ten nawet jeden dzień spóźniło. To chyba proste, nie?
Moim zdaniem akcja źle zorganizowana – miałem termin odbioru telefonu 21.11 – 24.11. Pojechałem dziś na drugi koniec miasta do punktu i co….? Doradca z uśmiechem na ustach powiedział, że telefonu nie ma i nie wiadomo kiedy będzie – otrzymałem wizytówkę i poproszono mnie o telefonowanie w kolejnych dniach koło godz. 17. Bierzmy przykład z Play i wszyscy tak dbajmy o swoich klientów. Szkoda, że umowa kończy mi się dopiero za kilka miesięcy…..
testujsmartfona no najgorsza lipa jak moze byc.mój mąż zarejestrował sie w sierpniu i miał do odebrania telefo w listopadzie,chodzł pare dni do salonu,cały czas tłumaczyli że nie mają na stanie,po 4 dniach zadzwonili do niego że telefonu nie ma i żeby się jeszcze raz zarejestował.najwieksi oszusci