Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Ciekawe co wyPACZYmy???
A e-doładowania nadal nie działają i bonusu 30% jak nie ma, tak nie ma…
Okazuje się, że są też sieci zwijające się – w segmencie prepaid taką siecią robi się PLAY.
Jak widać PLAY olewa klientów i wszyscy pracownicy udają, że nie widzą pytań odnośnie doładowań przez FB.
Szkoda… skoro mnie tu nie szanują mykam do Orange. Lumia 800 za 49 zł w abonamencie 89,90, a przez pierwsze pół roku abonament 59,90. Miło było.
Ufff, luźniej będzie. Do widzenia.
Lumia 800 za 2030 zł + to co dostaniemy za abonament, to jest dobra oferta Poll, cokolwiek byś nie powiedział :)
Chyba bez Ciebie
Ja nie mam zamiaru stąd nigdzie odchodzić. Mi tu dobrze.
Poll Troll
Mariusz Sraliusz
Dokładnie tak.. Byłem u zielonych, czas przetestować pomarańczowych. Na fioletowych czas może przyjdzie za 2 latka :)
W Orange może i masz tańsze telefony ale za to masz full brand i simlocka za ściągnięcie którego musisz zapłacić nawet po zakończeniu umowy. W BOK też nic nie załatwisz jak masz poważniejszy problem to nie idzie załatwić.
Możesz go ściągnąć samemu i nie mają prawa Ci tego zabronić.
Gwarancja zgodnie z decyzją sądu jest aktualna i również zgodnie z tą decyzją muszą zdjąć simlock po zakończeniu umowy – bezpłatnie.
Plus też się stawiał w tej kwestii :-)
Chyba że weźmiesz telefon z windows phone bo wszystkie nawet te w orange są bez simlcka :)
play wkur wiony skoro co chwila przypomina że to oni pierwsi wprowadzili no limit :) wbijta sobie go baniaków że 5 mil to juz nawet nie marzenie :)
Jakie 5 mil ?
Podejrzewam, że chodzi o 5 mln klientów, które wg Waszych obliczeń byłyby zainteresowane tego typu ofertą ;]
Pewnie tak, ale przecież nikt nie mówił, że Play planuje zdobyć 5 mln klientów :-)
Mi tego nie musisz mówić ^^
a co teraz macie powiedzieć skoro inni też to mają :) pozatym to wyście również skopiowali t-mobile bo przecież na samym początku 28 marca były TYLKO SMSY NO LIMIT i dopiero jak t-mobile zrobili również mmsy no linit wyście zmienili oferte :)
Ale jak wy chcecie zdobywac klienta lub pozyskiwac wyzsze abo, skoro od 6dni nie potrafi mi nikt z boku play dla firm odpowiedziec na proste pytanie odnosnie zmiany taryfy na 4.0?
Pomarańcza raczej nie wymyśli. Teraz naciąga ludzi na umowy 53 miesięczne :-D trzeba mieć jaja jak dwie pomarańcze by tak nabijać swoich abonentów.Za wszelką cena zatrzymać. Ech…już dawno mam ich za sobą.
Podobnie myśle jak w tym artykule – no ale fani konkurencji nie mogą sie z tym pogodzić co tam napisane.
ta konferencja Zmiany, których się nie spodziewasz, intrygują najbardziej nie dotyczy no limit ale rebrandingu, więc nie podniecajmy się pomarańczą. to jescze nie ich czas.
Dobra Marcin, już po świętach, co w związku z tym: "Ja nie mogę nic napisać bo licho i kopiści nie śpią, ale Wy możecie sobie kreatywnie popisać. Gdzie widzicie szansę na kolejne zmiany i jakie konkretnie zmiany macie na myśli. Mamy czas, przecież długi weekend przed nami." ???
"Gazeta wybiórcza" jak to mawiał mój znajomy ;]
Nie ma jutro konferencji prasowej Orange – Telix. W korespondecji, którą Orange wysyłał przed Świętami nie było zapowiedzi spotkania z mediami. zaproszenie dotyczyło warsztatów, które zostały poświęcone rebrandingowi.
jeszcze ma być kontratak simplusa :)
Panie rzeczniku Play jest szansa że Play przestanie być tak pazerny na telefonach jak Orange?? I czy są szanse że cenny telefonów spadną??
A co z nowym HTC ONE XL, szczególnie wersji XL??
fresh pozostanie na razie bez zmian , muszą zarobić najpierw kase w 4.0 to normalka w biznesie , dopiero potem rzucą cos we freshu
Od kiedy to smsy na te numery są darmowe? 48791398076, 48791248048, 48791418050
48791248048, 48791418050 co to za nr specjalne
i wszystko jasne, Orange nie dostanie kopiarki :-P .
Konferencja Orange też będzie transmitowana na blogu play?
Tak i to w Full HD ;)
gruszki bartki i tak dalej końca nie widać mogą sobie pisać co chcą ale fakt pozostaje faktem że paliwo im sie skończyło :)
Paliwo się skónczyło? Przecież sama m wyborcza napisała "wprowadzenie pierwszego ryczałtu…" Czyli kolejny raz zrobili coś szybciej niz inni pomyśleli.
ja dziś uaktywniłem Orange na kartę , play fresh odsuwam na bok :) przetestuję Orange i albo zostanę w Orange albo bede szukał lepszej sieci. Mam nadzieje ze Plus szybko przedstawi nową ofertę na kartę :)
A czemu nas tu chcesz epatować swoimi wynurzeniami? Zamierzasz sobie odmrozić nóżki i nas o tym zawczasu informujesz?
tak :D zadowolony ?
To jeszcze prosimy opowiedz nam o swoim procesie defekacji
:D taki sam jak twój :D
Poll to niereformowalny psychol, ktore wypisuje bzdury z pokoju bez klamek
No no no cóż za przemyślana i głęboka wypowiedź :P
haha … POLL – ktoś cie podsumował :D :D :D
Jakbyś nie zauważył to ty zostałeś podsumowany. reszta nie ma większego znaczenia.
Szukaj,szukaj,może za darmo gdzieś znajdziesz.
no ale widać wyraźnie że cię męczy ten play bo jak byś był taki zadowolony z orange to byś tam siedział i pisał – ale jesteś tu. Ach ta niespełniona miłość. Tyle niezrozumienia.
Nikt tu nie chce za darmo ! Nie przesadzajcie ! Jestem w Play 5 lat ale u niektórych operatorów niektóre usługo są lepsze jak np w Orange 12 GB za 30zł !!! Rozumie że Play jest małą siecią i nie wiele może :) i z internetu wolę korzystać w Orange :D
Poczekaj aż cię orznie ten piep@#$@#% cytrus :/
Miałem 50zł na koncie do wykorzystania tylko i wyłącznie na euro 2012MB.. została mi jedna doba do wykorzystania pakietu az tu nagle przychodzi sms,że srodki z konta zostały wykorzystane :/
Z billingu wynika,że pakiet sam się zdezaktywował a nie wykorzystane 2.6GB poszło "dymem" .
Reklamacja poszła przez ich panel..ciekawe jak długo i jak głupio mi nie uznają reklamacji :/
Play też mi raz naliczył kilka GB mimo,że miałem nocny transfer ale tutaj po dwóch dniach mi uznano racje i wszystko powróciło.
trweq – widzisz chyba masz pecha i tu i tu :)
pech w playu został pozytywnie rozpatrzony :) także nie jest źle :P . Najgorsze jak się trafi na opór to nie ważne w której sieci się znajdujesz, po prostu masz przechlapane :]
a rzecznik dalej podnieca się tym kto był pierwszy jakby nad tym zastanawiali się klienci dokonując wyboru sieci/najlepszej oferty… Ehh piaskownica…. Pamiętam jak chwalił się ścisłą współpracą z Sony przy premierze Vita, a tu Orange ma pierwsze Sony Xperia S.
PACZYMY z utęsknieniem na jakaś rewolucje w Play Fresh :)
Rewolucja to była ale "Październikowa" !
Kiedy wreszcie fresh pobije Orange Free na Kartę?…
Nawet PlusBlog.pl napisał o ofercie Formula 4.0 – https://www.plusblog.pl/nowe-oferty-play-i-t-mobil…
Również o ofercie T-Mobile
a w orange wprowadzą taryfę no-limit z przechodzeniem niewykorzystanych minut/sms/mms. i będzie pozamiatane :-D
Pokazaliście kolejny raz dobry kierunek teraz trzeba powalczyć o klientów.
Kiedy P4 walczyło o rynek wasza reklama sama w sobie była wystarczająco ciekawa i intrygująca aby przyciągnąć klientów. Teraz sama reklama i dobra oferta nie wystarczy, tym bardziej kiedy wszyscy ją skopiowali. Trzeba zrobić mały krok do przodu, nie mam na myśli poprawiania oferty raczej odpowiednie jej zaserwowanie.
Przede wszystkim trzeba popracować nad BOKiem oraz nad frontendem. Salony ciągle są jakoś tak mało przyjazne i bardzo często obstawione słabą obsługą, oczywiście są i takie salony które zasługują na pochwałę.
Kupa przeciez jest interesujaca postacia. Az wszyscy idą do Play.
a ja się dałem zrobić w bambuko!!
chciałem przedłużyć umowę w promocji all inclusive Max tylko sim na 12miesiecy przez stronę e-sklepu
a okazało się ze umowa została przedłużona nie na 12 miesięcy tylko na 18miesięcy.
złożyłem przez *500 prośbę o wyjaśnienie jak do tego doszło i dlaczego przez całą procedurę zakupową nie było informacji o terminie trwania aneksu do umowy?
dopiero ze strony play24 doszło do mnie co się stało.
i pozostaje mi tylko wysłanie odstąpienia od umowy na odległość terminie 10dni.
I teraz pytam was panowie władni w play!
czy naprawdę nie można informować co i jak w trakcie zakupu w e-sklepie na jaki okres podpisuje aneks?
i czy teraz to tylko pozostaje rozwiązanie aneksu listowne i ponowne zawarcie przedłużenia tyle, że przez *500?
dla mnie to bezsens
Dla mnie bezsensem jest nie czytanie co sie podpisuje.
tak tylko, ze tam jest napisane:
Umowa na czas nieokreślony – To Ty decydujesz ile chcesz być w Play
i nie ma opcji wyboru.
A ja mam bardzo niemiłą wiadomość i od razu mówię, że oczekuję reakcji/odpowiedzi rzecznika.
Pytanie jest proste i prosiłbym nie owijać w bawełnę – dlaczego Play w sofcie Sony Ericssonów kasuje opcję wysyłania smsów bez polskich znaków? Sprawa dotyczy chyba każdej Xperii na Androidzie. W oryginalnym sofcie taka opcja jest (w ustawieniach wiadomości -> Oszczędność), w sofcie Playa nie ma. Przecież to jest skandal i plucie klientom w twarz. Czy naprawdę musicie się do tego poziomu zniżać?
A jaki oni by mieli z tego zysk? Że mniej ich wyślesz? ;P
Chłopie, czy Ty siebie słyszysz? Usunęli jedną z ważniejszych opcji po cichaczu, a Ty ich jeszcze bronisz… To jest niepoważne. Ja nawet nie wiem czy się taką sprawą nie powinno zainteresować UKE, bo dostaję od operatora nie w pełni sprawny telefon i nigdzie o tym nie ma wiadomości, że pozbawia mnie się takiej opcji. Dlatego też piszę tutaj by sprawę wyjaśnić i pokazać że takie praktyki są skandaliczne.
A próbowałeś zainstalować GO SMS Pro?
dziecko chyba nie rozumiesz postu wyzej, ktory komentujesz – chodzi o to, że wlasnie przez zablokowanie tego ludzie beda wiecej wysylac smsow, bo polskie znaki zajmuja duzo wiecej miejsca (znakow)!
Doskonale rozumiem post wyżej i doskonale wiem że taka praktyka jest SKANDALICZNA. Po prostu nazywajmy rzeczy po imieniu. Jak Play wprowadzi w sofcie zmianę, żeby telefon celowo łączył się z netem albo wysyłał smsy premium bez Twojej wiedzy to też powiesz że jest ok, bo chcą zarobić?
Mimo wszystko czekam na odpowiedź rzecznika. Od razu uprzedzam – sprawa dotyczy nie jednego telefonu, nie jednego modelu, ale praktycznie całej serii Xperia wydawanej przez Play. Xperie z Plusa na pewno takiego problemu nie mają i można tam włączyć opcję Oszczędność w Ustawieniach SMS.
Zastanawiam się ileż to marketingowcy z Playa musieli nad takim trikiem myśleć… Muszę przyznać – sztuczka udała się Wam genialnie.
to nie bylo do ciebie tylko do mkkot!
A to sorki ;) Niewygodny system komentarzy jest tutaj ;)
Brak odpowiedzi rzecznika (np. informacji, że sprawdzi..) wskazuje na to, że Misiek może mieć rację.
Uważam, że taka praktyka rzeczywiście jest skandalem, bo operator psując funkcjonalność softu wciska klientom niepełnowartościowy towar.
Ciekaw jestem, czy w tym poście rzecznik raczy dać głos – nie jest to bowiem sprawa prywatnych odczuć, ale podejrzeń o działania ocierające się o łamanie prawa.
Jestem klientem PLAY od samego początku i (o ile nie będę chciał wziąć abonamentu z telefonem) nigdzie się nie wybieram. Dlatego przykre jest, że ta sieć nie dba o starych klientów przez beznadziejną ofertę dla przedłużających umowy i psucie oferty prepaid. Jeżeli do tego jeszcze dojdzie psucie softu skutkujące zwiększeniem kosztów dla klientów wysyłających sms-y, to niedługo nastąpi odpływ i PLAY zostanie najszybciej zwijającą się siecią w Polsce.
To musi być jakiś błąd bo w innych telefonach istnieje taka możliwość.
Poll.. ty z firmy, że tak bronisz?
Skąd wiesz?
Ile telefonów brandowanych przez PLAY używasz, że tak twierdzisz? Wszystkie?
A może to prawda, ale np. PLAY stosuje taką praktykę od listopada 2011 roku, a ty masz starszy sprzęt?
Daj się wypowiedzieć rzecznikowi. On może to sprawdzić – z ty NIE.
A ty skąd wiesz, że tak włąśnie jest? Ja się wypowiedziałem na podstawie tego iż zauważono to w modelach jednej firmy. Gdyby taką taktykę zastosowano to każdy telefon powinien się tym charakteryzować a tak nie jest.
To nie jest błąd, a celowe działanie. Dotyczy na pewno Xperii (zarówno wersji oprogramowania 4.0.2.A.0.58 jak i 4.0.2.A.0.62), a może i innych modeli telefonów także. Na forach tematycznych ludzie doszli do tego, że wgranie oryginalnego softu przywraca pełną funkcjonalność telefonu.
I dlatego rzecznik nic nie odpowiada – bo i co ma biedak powiedzieć…
Widzę, że szybciej wygląd bloga zmienili niż Rzecznik odpowiedział… Chowacie teraz głowę w piasek? No brawo. Jak tak to do chwalenia się jesteście pierwsi, a jak pada konkretny zarzut to udajecie że nic się nie stało? Panie Marcinie, przecież to niepoważne. Piszę tu po to, żeby coś z tym zrobiono, a nie żeby zawracać Panu głowę. Oczekuję odpowiedzi i wskazanie przybliżonego terminu kiedy wydacie łatkę naprawiającą te oszustwo.
Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Czekamy na konkrety.
Niewinnego obronią fakty.
Pozdrawiam
Poprosiłem telepolis.pl (i inne), żeby zbadali sprawę.
Skoro tu nie chcą odpowiadać…
a wysłałes do mnie maila?
[email protected]
Trochę obcesowo Panie Rzeczniku…
Czy gdzieś jest napisane, że uczestnik tego forum musi wysyłać maile bezpośrednio do samego rzecznika?
Przecież nie nadążyłby odpisywać!
Temat został podjęty przez Misiek, chcę kupić Xperię (może używaną, na rynku – może z waszym softem), więc jestem żywo zainteresowany tematem, bo nie chcę dopłacać za wgrywanie oryginała.
Na inne tematy poruszane wyżej odpowiedzi rzecznika były bardzo szybkie – czyli śledzi forum. A tu cisza… W czym więc problem – nie można się dziwić i coś podejrzewać?
Czekamy na konkrety.
Pozdrawiam
chciałbym pomóc, czekam na maila z dokładnymi informacjami
No proszę, nie spodziewałem się, że użytkownicy tego bloga pociągną sprawę i powiadomią o tym nawet media telekomunikacyjne ;) Ale to dobrze, bo coś z takimi praktykami trzeba zrobić, dlatego najpierw wolałem napisać posta tutaj na blogu żeby Play mógł zareagować, szkoda że tak nas potraktowali.
Ale będzie z pewnością okazja na rehabilitację, bo pojawiają się na Xperie nowe aktualizacje oprogramowania, więc mam nadzieję, że zostanie to „naprawione”. Od teraz Xperie będą na cenzurowanym ;)
Do: Misiek
Rzecznik prosi o dokładne info na maila.
Bądź tak miły…Twój temat – jesteś widzę w sprawie zorientowany.
Pozdr
Trochę dziwnie się pisze kiedy nicków nie widać ;)
Właśnie wysłałem Panu Rzecznikowi maila z opisem problemu ;)
Napisz tutaj. Marcin może nie zauważyć maila :)
No na blogu już przecież wyżej napisałem ;) Ale widzę, że maila Pan odebrał, więc czekamy tylko na to co marketingowcy i technicy powiedzą ;)
To bardzo dobrze, że dzięki Play jest większa konkurencja na rynku i ceny spadają. To przecież oczywiste, że nowy operator na rynku musi się bardziej starać i musi mieć lepszą niż konkurencja, aby odbić część klientów. Gdy jednak konkurencja szybko zareaguje na ruch nowego operatora, to lepiej poświęcić energię na ulepszenie oferty niż stałe podkreślanie, że to my byliśmy pierwsi. Jakie ma dla klienta znaczenie, kto był pierwszy?
Dokładnie tak!!!!!!!!!!!!!!!
Lepiej 29gr we fresh'u obniżcie, bo starszy drożyzną… Obecnie fresh, jest na poziomie TT, wygolony z opcji obniżających koszty…
Pomarańczowi dziś nie zabłysną, ale czekamy dalej, może zdążą do końca kwietnia.
Bardzo bym prosił kogoś z PLAYa, żeby odpowiedział konkretnie, czy będzie seria one od Htc i kiedy ewentualnie.
Wiem, że dostałem niedawno odpowiedź, że ma być coś z "jedynek" w kwietniu, ale nie zadowala mnie taka odpowiedź i proszę o jakieś konkrety.
Pozdrawiam
Ile czasu będziemy podniecac się tą ofertą ?
Ja czekam t na odświeżenie Play na kartę .
oraz
Przywrócenie bonusów od doładowania dla fresha i lubię to.
Śmieszy mnie ta kłótnia kto pierwszy wprowadził bo mi to lata koło tyłka liczy się atrakcyjność a nie data wprowadzenia …
https://blogplay.pl/2012/01/30-za-10/
Proces wdrażania nowego blogu bardzo przypomina proces działania wszystkich usług PLAY – „Zróbmy coś, może jakoś się uda” ;)
Nie przesadzaj :-) Przepięcie baz i inne rzeczy trochę trwają.
to juz moge odpowiedziec ze nowy wyglad, a najbardziej system komentarzy jest beznadziejny!
a coś więcej?
wow, już myślałem, że coś źle kliknąłem i trafiłem na antyweb a tymczasem blog zmienił layout.
Na razie się wysypuje ale pewnie z czasem będzie lepiej ;-)
Widzę nowy design ale niestety wszystko się posypało ;]
mam pytanie – ile miesięcy przed końcem umowy można przedłużyć umowę w PLAY z telefonem i BEZ telefonu ?
Co do softu piszes wersja 4.0.2 yyy a od kiedy andek 4 jest w play bo z tego co wiem to brand soft w play to 2.3.4 ginger i to stary ginger bo najnowszy ginger to 2.3.7 potem masz 3.x a potem 4.x. poza tym stock softy w andku to syf sciagnij go sms albo cos innego w markecie nie ruszasz softa a masz wygode.
Po pierwsze to używaj funkcji odpowiedz, to będzie łatwiej ;)
Po drugie – wersja Androida to 2.3.4, ale nakładki SE to 4.x (tak jak masz na HTC nakładkę Sense w wersji np. 3.x). Tak więc Twoje uwagi są zupełnie nietrafione.
a link gdzie do tego artykułu?
Tak na marginesie kiedy bedzie brand ics do samsungow ? bo jak podpinam s2 to kies milczy. mialo byc przelom marca kwietnia
W kwietniu
Play wciąż wyznacza kierunki za którymi podążają inni operatorzy ! Czekamy zatem na rewolucje w prepaidzie :)
Witam,
Co to jest za numer 48791248048 ?
Prawdopodobnie, na 99% ktoś się podszył pod pracownika Biura Obsługi Play i wyłudził ode mnie dane osobowe, tzn podałam tylko hasło abonenckie, ale zażyczył sobie jeszcze imię i nazwisko. W BOK Play pani konsultantka powiedziała, że to prawdopodobnie jakiś oszust, tym bardziej, że sie nie przedstawił.