Tako rzecze rzecznik Play

dwa słowa na temat newsa dnia

Spółka P4 nigdy nie była przeciwnikiem tej transakcji. Wielokrotnie natomiast podkreślaliśmy, że tak ważna transakcja, wydarzyła się w najbardziej niefortunnym momencie, kiedy operatorzy na rynku potrzebują pilnie przydziału nowego pasma radiowego. W wyniku transakcji  skoncentrowane zostanie połowa pasma w Polsce, bez żadnych, konkretnych widoków dla pozostałych operatorów na pozyskanie nowego pasma.

W tym kontekście decyzja Prezes UOKiK jest zaskoczeniem i została wydana w oderwaniu od realiów rynkowych. Jeśli w krótkim okresie czasu nie zaistnieją warunki do zdobycia przez operatorów dodatkowego pasma, decyzja ta będzie fatalna w skutkach dla zdrowej konkurencji na rynku.

Komentarze

  1. aaaa napisał(a):

    Tak czy tak, mieliście szanse ale nie kupiliście. Zachowujecie się jak płaczące małe dziecko, które na siłe wymaga od dorosłych aby "coś zrobili". Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Bardzo dobra opinia. W 2006/2007 byliśmy jak maleńkie dziecko. Nie było nas wtedy nawet na rynku. Mieliśmy przed sobą mnóstwo wyzwań. Budowa marki, budowa sieci, stworzenie sieci sprzedaży, wejście na rynek. Najbardziej nawet optymistyczni analitycy nie przypuszczali, że zajdziemy tak daleko. Gdybyśmy mogli cofnąć czas postanowilibyśmy identycznie ;-)Raportuj

      • PLAYowyPiotruś napisał(a):

        Zgadzam się, ale powiedz mi Marcinie jedną rzecz. Co stoi na przeszkodzie aby PLAY nadal tak intensywnie jak miało to miejsce w nieodległej przeszłości inwestował w swoją sieć 3G (pomińmy marketingowy bełkot o 4G a nad waszym 2G opuścimy kurtynę milczenia…). Czy w przypadku spowolnienia budowy 3G też wszystko rozbija się o wolne częstotliwości czy też problem jest bardzo prozaiczny – kasa zamiast w nowe BTSy idzie w za przeproszeniem mało ambitne reklamy, z których nic nie wynika, pusty PR.
        Za starego prezesostwa wszystko wskazywało, że PLAY będzie miał najlepszą sieć 3G w Polsce. Zasięg rósł w oczach a teraz – każdy widzi.
        Dlatego kawa na ławę – czemu stanęła rozbudowa sieci 3G? Pomijam kwestię ewentualnych protestów – ich nie bierzemy pod uwagę bo to raczej niewielki procent "udupienia" nowych masztów? Więc?

        Z góry dziękuję za szczerą odpowiedź, jeżeli w ogóle taka jest możliwa. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Też mnie to dziwi. Ja sugerowałbym ograniczenie sieci Play do u900 i u2100 a gsm zostawić na zasięgu Plusa dużo bardziej wykorzystane zasoby i mniejsze problemy dla techników. Dzięki temu zasięg 3g będzie systematycznie rósł zasoby będą wystarczające. A tak jak się widzi stacje 2g/3g na paśmie gsm to się czasami słabo robi jeden sektor ma odpalony u900 i g900 dwa pozostałe tylko g900 co skutkuje tym, że pół wsi ma zasięg umts a drugie pół nie :( Do tego zrobić dobrą cenę na słuchawki z częstotliwością u900. Jakość się poprawi i wykorzystanie pasma same plusy. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            Niestety Jahu, ale Play ma inne założenia dotyczące rozbudowy sieci i to założenia, które przestają być dla zrozumiałe.
            Ceny telefonów z UMTS 900 (a właściwie wszystkich telefonów w Play) są po prostu skandaliczne. Zresztą niedawno rzecznik na tym blogu zachęcał aby kupować telefony na allegro… Raportuj

      • Obserwator napisał(a):

        Rzeczniku ale się dzisiaj rozmowny zrobiłeś. Chyba limit na najbliższe pół roku zrobisz. Widać, że boli ta decyzja UOKiK. Raportuj

      • Fred napisał(a):

        Panie rzeczniku, aż się prosi zacytować pewną złotą myśl zaczerpniętą z pana wpisu na blogu:

        „…psy szczekają, karawana jedzie dalej :-)”

        Tytuł wpisu „Komuś puszczają nerwy?” 10 II 2011
        Raportuj

  2. wkurzonynaplay napisał(a):

    Fatalne w skutkach dla konkurencji było wpuszczenie operatora P4 Sp. z o.o. na rynek. Co z tego, że dali niższe ceny, jak klientów mają w dupie? Raportuj

  3. pabloki napisał(a):

    Playu czemu nie startujesz o nowe czestotliwosci ? Przeciez jestes juz normalnym stabilnym operatorem. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Starujemy. Ale przecież nie ma żadnego przetargu.Raportuj

      • kty napisał(a):

        Skoro już mój poprzedni post został wycięty, to odpowiem Panu Rzecznikowi tutaj. Przetarg będzie najprawdopodobniej w 2012, o czym Pan Rzecznik doskonale wie. Po co więc pisanie, że uczestniczycie, skoro nic takiego na razie nie ma miejsca. Po drugie, będzie to "być albo nie być" dla firmy, którą Pan reprezentuje. Już teraz sieć w szczycie często kuleje. Do tego następuje stopniowe pogarszanie oferty, o czym bez najmniejszego problemu można się przekonać analizując archiwalne oferty Play (obecne ceny telefonów przemilczę). Jak nie wygracie przetargu na częstotliwości, to sieć będzie coraz bardziej przeciążona, i niemożliwy będzi jakikolwiek jej rozwój. Po prostu staniecie w miejscu… :-( Roaming Wam żaden nie pomoże, bo to jest DUŻY biznes i nikt nie będzie się bawił w dawne sentymenty. Dlatego też będzie coraz więcej sieć kosztował. Nie chcę pisać tu elaboratu, lecz może zamiast płacić pseudo celebrycie za jego występy, to postawcie kilka stacji bazowych, bo z tym jest tragicznie ostatnio… Raportuj

  4. krzysiek_kili napisał(a):

    Pani Prezes dobrze mówi – sytuacja Playa jest nie do pozazdroszczenia ;) Raportuj

  5. Kamil napisał(a):

    Ktoś swego czasu powiedział "druga paczka 900 MHz jest nam zbędna" i "1800 MHz nie jest przyszłościowe, nie potrzebujemy tego". Niestety, trzeba ponieść skutki własnych decyzji. Niemniej jednak życzę Wam jak najlepiej. Raportuj

  6. Kamil napisał(a):

    Może w świetle współpracy T-Mobile i Orange (NetWorks!) będziecie musieli się trochę bardziej do Solorzowej grupy "przytulić" :-). To by było rozwiązanie bez walki, ale zapewne kosztowne. Raportuj

  7. Kopernik napisał(a):

    Poprzednia Pani rzecznik rzuciła niefortunne słowa a teraz P4 spija pifko, które się nawarzyło :)
    W ramach rozładowania emocji,weźcie się lepiej za jakość BOK i niektórych salonów.Obecni Klienci będą wdzięczni Raportuj

  8. merytoryczna grucha napisał(a):

    dwa jak dwa ja mam kilka grucho.

    Powiedzcie mi, bo może coś przeoczyłem. 26 września br. wziąłem z Play internet w ofercie Play Online 49, ale 29 września br. postanowiłem go oddać, co oznacza zerwać umowę bez konsekwencji z powodu braku zasięgu. A jak wiadomo, w Play internet można wziąć na próbę na 7 dni, po czym można go zwrócić beż żadnych tego konsekwencji. Jedynym tego warunkiem jest uiszczenie opłaty aktywacyjnej (9 zł). A problem polega w tym, że dzisiaj dostałem rachunek na 17,17 zł za internet (okres rozliczeniowy od 26 do 30 września br.), a pierwszy rachunek jaki miał przyjść, to właśnie opłata aktywacyjna, więc skąd nagle się wziął rachunek do zapłaty za internet na kwotę 17,17 zł? Kto mi może pomóc?

    ……..

    Ale ma być niby tylko te 9 zł za aktywację i nic więcej…

    Napisałem maila i zadzwoniła do mnie trochę niekompetentna pani z biura obsługi play i mają przysłać mi korektę tego rachunku. …

    jakosc play hehe Raportuj

    • Piti napisał(a):

      to jest standardowa procedura, opłać tylko aktywację, jak w ciągu miesiąca nie będzie wystawiona korekta wtedy wyslij maila zeby wprowadzili korektę ( korekta jest automatycznie wystawiana, ale wiadomo czasami może coś nie zadziałać…) Raportuj

    • wie napisał(a):

      słuchaj to proste :) to jest standardowa FV z naliczeniem okresu rozlcizeniowego… jeśli zrezygnowałeś z umowy to nie masz się czego bać, przyjdzie do Ciebie KOREKTA (po ok. 7-14 dniach) do tej FV na której zminusowana będzie opłata za abonament. Masz tylko zapłacić 9zł i nic więcej, nie musisz czekać nawet na korektę, spisz nr rachunku (z fv którą otrzymałeś) i przelej 9zł i to wszystko :) Nikt tu nikogo nie oszukuje :) Raportuj

  9. Łukasz napisał(a):

    Czemu Play nie działa już na Orange? Raportuj

  10. Pyrtek Niezaduży napisał(a):

    Tragedia. Jestem w szoku, dostałem torsji i migotania komór serca. Co pocznę, gdy moja ulubiona sieć straci pojemność i wyłoży się na amen?
    Do Plusa nie przejdę, bo nawet, gdyby będą mieć LTE, to z takim zarządem ta sieć nie ma przyszłości. Zresztą byłem tam, a dyniamizm sieci (oferty, promocje, szybkość odpowiedzi, konkurencyjność itp.) najlepiej widać w taryfach prepaid.
    Do Orange nie przejdę, bo coraz więcej głosów o zapychaniu się sieci. Era po telenoweli sądowej i zastopowaniu ofert, nawet z rebrandingiem, nie odzyskała mojej sympatii. Raportuj

  11. @LeeChang15 napisał(a):

    Nieciekawie to wygląda. Będzie jakieś odwołanie? Raportuj

    • wie napisał(a):

      ciekawie wygląda pasmo 1800MHz, na tym paśmie Solorz udostępnia LTE?
      gdyby PLAY dostał kawałek tego pasma byłoby już ciekawiej, jeśli sieć zostanie pozbawioan nowych częstotliwośći to mówiąc krótko, nie ma przyszłości… będzie zmuszona korzystać z roamingu krajowego a to jak wiadomo kosztuje… zostaje jeszcze pasmo 800MHz i 2,6GHz ale to chyba ma wojsko więc zwolnione będzie najszybciej w 2017…. Raportuj

  12. Jacek napisał(a):

    Marcin play nie może upadnac mam abonament na 2 lata . Gorzej jak będzie sieć cały czas zapchana i jak ja wygadam te minuty słysząc co chwila "sieć chwilowo zajęta " Raportuj

  13. Biała Rawska napisał(a):

    Czy tak trudno zapewnić jakikolwiek zasięg Play w mieście Biała Rawska?
    Dodam że Salon Play jest otwarty już od pół roku i nie można wykupić usług takich jak Play Online, ponieważ nie ma zasięgu macierzystego. Raportuj

    • daro napisał(a):

      ja tam problemu nie widze jaki w Białej Rawskiej operator ma zasieg skoro Play nie to może T-Mobile albo Heyah lub Orange zawsze można znaleźc wyjscie awaryjne tylko musisz rozważyć czy oplaca Ci sie numer przenosić Raportuj

      • Biała Rawska napisał(a):

        Jestem w Play. Mam dwie karty Fresh i POnK. Chciałbym korzystać z szybkiego internetu Play ale nie mogę, zważywszy że u nas nie ma alternatywy bez zobowiązań lepszej i tańszej.
        Niech Pan Rzecznik coś zrobi w tym kierunku z tym zasięgiem Play w Białej Rawskiej. Raportuj

    • JAN napisał(a):

      h.o.t.e.l.a.r.z.u. daj juz sobie spokoj boś się uczeił tego salonu jak rzep psiego ogona… Ludzie tam mają najniższą krajowa płacone i co, myuślisz że sa w stanie coś zrobić, byś miał zasięg w tym swoim śmiesznym o . s . s . a? Zmień sieć i przestań wkurzac ludzi bo nawet mnie się już rzygać chce od twojego skowyczenia Raportuj

  14. daro napisał(a):

    Mam kilka pytan do rzecznika P4 panie Marcinie chciałbym aby P4 korzystało z roamingu T-Mobile niż Plusa który coraz czesciej bywa zapchany z przykrością muszę powiedzieć że jak babcia dzwoni do mnie z T-Mobile na PLAY to jakość jest bardzo dobra czy istnieją jakies prawne kroki aby uwolnić sie od Polkomtela oraz Orange po wschodniej czesci kraju? Raportuj

  15. Łukasz napisał(a):

    T-Mobile w moim miejscu zamieszkania działa najgorzej ze wszystkich sieci, najlepiej działa Play, najmniej stacji ma T-Mobile, najwięcej Polkomtel, Play przegonił w stacjach Orange i T-Mobile, jeśli Play miałby działać dobrze to musi po pierwsze mieć bardzo dobry roaming krajowy najlepiej na 3 sieciach krajowych tak jak to ma Cyfrowy Polsat Telefon MVNO po drugie powinien jak najszybciej swoją sieć rozbudowywać i rezygnować z GSM na korzyść UMTS, dogadać się z producentami sprzętu na UMTS aby można byłoby w atrakcyjnych cenach klientom sprzedawać, nawet osobom starszym, u Mnie internet z Playa chodzi bardzo dobrze, nie mogę nic złego powiedzieć o usługach, w porównaniu z konkurencja jest niebo a ziemia, wielki Plus dla Playa, ale domyślam się że to wiecznie nie będzie ponieważ klientów przybywa, w samym rejonie najwięcej nadajników 3G ma Play, potem dopiero Polkomtel i na szarym końcu T-Mobile, internet jak mam na POnK do 4 Mb to mam, roaming z Czechami działa bardzo dobrze, Panie Marcinie jestem dumny z tego że jestem Waszym Klientem ale mam żal o to że to wszystko tak wolno się odbywa chodzi o rozbudowę sieci 3G, mógłby być 3G na 900 Mhz zrobiony i nie byłoby problemu. GSM to stara technologia nie potrzebna, skupcie się na nowoczesności. Zróbcie rewolucje takie jakie były kiedyś jak wchodziliście. Trzymam Kciuki!!! Raportuj

  16. Digital Eye napisał(a):

    Biała Rawska – chcesz mieć szybki Internet na 900 Mhz, to weź od Cyfrowego Polsatu. Nadajnik mają tam prawie pusty. Mają też w Białej 3,9G w LTE. Nie jakieś tam 4G od Pana Kuby Powiatowego. Raportuj

  17. pemose napisał(a):

    same totalne pierd….. na tym blogu , kompletnie nic ciekawe ! Czy Play już siało na 4 literach ? Raportuj

  18. rudylis napisał(a):

    Na złość oligarchom rozwijajcie się w miarę możliwości jakie są na chwilę obecną. 6,5mln ludzi doceniło waszą obecność na rynku. Następne miliony się znajdą wkrótce. Po pierwsze zrobić na święta konto 4ever, po drugie docelowo całe pasmo 900 wykorzystać na umts. Coraz więcej słuchawek ma u900, poza tym większość i tak docelowo będzie miała smartfony, które pracują we wszystkich możliwych pasmach. Po za tym jako jedyna sieć dajecie wspaniałą wolność – np. we freshu da się przekierować rozmowy nawet na zagraniczny numer. Inne sieci w tej materii traktują klienta jak bydło – nawet na abonamentowej karcie łorange nie da się tego uczynić. Raportuj

  19. falcong napisał(a):

    dziś zadzwoniła do mnie pani z BOKu, "chciałam pana zainteresować nasza oferta przejścia na nowe korzystniejsze taryfy, ojej ale pan już ma" no właśnie, mam.

    Trzeba najpierw ogarnąć bajzel we własnej chałupie a potem narzekać na innych Raportuj

  20. krzysiek_kili napisał(a):

    Felieton pana Witolda Tomaszewskiego co do tematu ;) http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=449

    Marcin, czekamy na odpowiedź ;] Raportuj

    • Obserwator napisał(a):

      "P4 zdecydowanie zabrakło wyczucia rynku i strategicznego planowania nie na 2 kwartały wprzód, ale 5 albo 10 lat…" Raportuj

  21. _hiob napisał(a):

    Ja osobiście wierze, że z 1800 zrobilibyście pożytek i na pewno byłyby dobrze wykorzystane. Z korzyścią dla klientów ALE to nie zmienia faktu że należy wam sie jakieś szczególne traktowanie. Powiedz mi Marcin z jakiej przyczyny mielibyście dostać za darmo paczek 1800 (jak to sugerował Jacek powołując się na czasy z przed kilkunastu lat gdy operatorzy dostawali za grosze czestotliwosci) lub z jakiej przczyny UKE specjalnie dla WAS mialby robić przetarg bo akurat dzisiaj macie zachciankę na 1800? I co z tego że macie najmniej częstotliwości? Mamy wolny rynek a nie komunizm! Trzeba było myśleć wcześniej. To że zmieniacie rynek (Co widac i doceniamy to, naprawde!) nie oznacza że macie mieć specjalne przywileje…. Były okazje, nie skorzystaliście i nie ma co płakać i biadolić bo każdy przyzna że podjeliście szereg idiotycznych i krótkowzrocznych decyzji (szkoda że nie umiecie się do tego przyznać). Źle oceniliście rynek, inni mieli więcej wyczucia (chyba wiadomo kto…). Życzę wam jak najlepiej ale…. wygra lepszy i sprytniejszy. Raportuj

    • rudylis napisał(a):

      Nie opowiadaj bajek. Pieczę nad tym, żeby większości fq nie zgarniała jedna firma powinien mieć regulator państwowy i stać na straży, chroniącej państwo przed zapędami oligopolu. Wolny rynek wolnym rynkiem ale nie w strategicznych gałęziach gospodarczych. Każdy popełnia błędy. Dla dobra klientów, pasma radiowe powinny być sprawiedliwie przydzielane każdemu, żeby mógł optymalnie realizować sieć radiową. Raportuj

  22. placz napisał(a):

    W 2005 r Play mogl tanio wygrac "20 MHz na 1800 MHz -Netia Mobile(Play) oferowała zaledwie 2 mln zł"!

    A teraz za wolne pasmo ktore pozostalo bedzie trzeba wydac 200x tyle !

    Ale Play w 2005 chcial dostac za darmo !

    Raportuj

  23. Michał napisał(a):

    Play zeszło na psy !
    Obsługa klienta na żałosnym poziomie.
    Oferta beznadziejna.
    Teraz Play zaspało i płacze !
    ŻENADA! Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Przybywa nam bardzo dużo nowych klientów, mamy największe wzrosty, więc oferta chyba nie jest aż taka zła ;-) Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Ja np bardzo chętnie bym zobaczył statystyki nowych klientów. ale nie te ile macie teraz milionów tylko dokładne. Ile i jakich abonamentów (z tel. czy bez tel.) jakie sa doładowania we Freshu itd.
        Raportuj

      • jacwis11 napisał(a):

        nie jest zle ale brakuje mi osobiscie takiego jak kiedys stanu ze play naprawde wymiatal robil to o czym inni operatorzy baliby sie pomyslec a teraz taki konserwatyzm nie tylko zresztą w play Raportuj

  24. Prowokator napisał(a):

    Po pierwsze każda decyzja powodująca pewien stan monopolu na rynku jest błędna !
    Nie można gromadzić i pozwalać zarządzać jednej osobie (firmie) znaczącymi zasobami bo to może skutecznie zablokować, a w dłuższym terminie wręcz wyeliminować konkurencję.

    To było jedno, ale druga strona medalu to fakt, że jak długo istnieje ten blog prawie w każdym krytycznym wpisie można przeczytać "to przecież nie nasza wina".
    – Nie wasza wina, że specjaliści, a tym samym cały BOK, kuleją i nie potrafią poradzić sobie z problemami, które występowały i występują w waszych systemach. Wasi "specjaliści" przyznając się do błędu nie potrafią go w żaden sposób zrekompensować (chyba, że robienie klienta za idiotę i przedstawianie mu nadzwyczaj dobrej oferty ramach rekompensaty jest ok – lepsze oferty były ba stronach playmobile.pl)
    – Nie wasza wina, że brakuje telefonów w magazynach, a konsultanci (każdej płci) robią w POS co im się podoba i nabijają klientów w przysłowiową butelkę.
    – Nie wasza wina, że telefony w PLAY są drogie, chociaż ich wycena ostatnimi czasy przewyższa wyceny producentów.
    – Nie wasza wina, że część usług które sami wprowadzacie nie działało, nie działa lub działa błędnie.
    – Nie wasza wina, że wiecznie występuje problem z 24.play.pl
    – Nie wasza wina, że ktoś podkupił częstotliwości o które się nie ubiegaliście

    To wszystko nie jest waszą winą, a jednak znacząco wpływa na wygląd samej marki. Ludzie nadal uważają, że w PLAY jest drogo. Bo zamiast skupiać się i uświadamiać naród o niskich cenach i zaporowych cenach KONKRECJI, wolicie reklamować program wypożyczenia smartfona, który robi wam antyreklamę nawet wśród osób, które trzymają taki telefon pierwszy raz w ręku (i nie mają pojęcia o multitouch).

    Być może zamiast ciągle zastawiać się murem przed krytyką należy w końcu zrozumieć popełnione błędy i zastanowić się jak je naprawić. PR jest dobry, ale na dłuższą metę nie usuwane błędy będą narastać, aż w końcu PR nie wystarczy.
    Mija powoli 5 lat, pora podsumować to czego dokonaliście (a nie jest tego mało) oraz to co zawaliliście (równie nie krótka lista). Dzieci w tym wieku potrafią wyciągnąć proste wnioski ze swojego postępowania, wy jednak stanowicie dorosły zespół, młodego operatora, a to zobowiązuje ! Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Właśnie.
      Prowokator ma w pełni rację!
      Z jednym tylko się nie zgadzam. Napisałeś:
      "Ludzie nadal uważają, że w PLAY jest drogo".
      Ludzie nie muszą tak uważać – w Play naprawdę jest drogo. Tak, tak, Play daje co prawda miliard minut i wszystkie pierdoły świata (w rodzaju darmowego facebooka), ale abonamenty są drogie, a telefony maja wręcz absurdalne ceny. To bardzo dobrze, ze są abonamenty All inclusive i na pewno wielu ludzi je sobie bardzo chwali ale bardzo brakuje abonamentów dla zwykłych użytkowników, którzy nie korzystają z Facebooka i nie rozmawiają 9 godzin miesięcznie
      Jedyną wciąż jeszcze tanią i dobrą ofertą jest Fresh.

      Ps. Dodam jeszcze od siebie:
      Nie wina Play, ze ma sieć 4g (jako jedyna siec w Polsce nie mieli tłumacza, który by im przełożył dyrektywę ITU)
      Nie wina Play, że wprowadzili notkę sms (sam rzecznik pisał, ze przecież nie ma problemu bo notkę łatwo wyłączyć). Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Sieć jest właśnie po to by za jej pośrednictwem rozmawiać. Stąd, jak napisałeś, miliardy minut. Tu nie ma na co narzekać. Minuty to w telefonii komórkowej najważniejsza cecha. Jak chcesz być w sieci tylko dla innych celów to wybierz Plusa. Przecież to tak jakbyś zarzucał producentowi samochodów, że ich samochody pokonują miliony kilometrów. Samochody właśnie są głównie do tego by miliony km pokonywały. Definicji ITU w sprawie nowego postrzegania 4G jeszcze nie ma. Raportuj

        • klient. napisał(a):

          Najwazniejsza cecha kazdej firmy jest zaspokajanie r o z n y c h potrzeb klientow. Niektore samochody produkuje sie po to by byly szybkie, inne po to by przejezdzaly miliardy kilometrow a jeszcze inne po to by byly male i latwo mogly parkowac w miescie. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Ale główną ich cechą wspólną jest to że jeżdżą. Im więcej jeżdżą tym lepiej. Można w nich oglądać TV albo uprawiać sex ale głównie służą do JEŻDŻENIA Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Święte słowa Poll – służą wyłącznie do jeżdżenia.
              Tyle, że niektóre służą do jeżdżenia milionów kilometrów z transportem, a inne służą do jeżdżenia góra 30 tyś rocznie do pracy i sklepu.

              Podobnie jest w Play – Play wymyślił tylko jeden sposób korzystania z telefonu w abonamentach i w ogóle nie uwzględnił, ze klienci są różni.
              Widzisz Poll ja nie kwestionuje idei abonamentów All inclusive, nie mówię, zę są złe czy ze mają być zlikwidowane. W żadnym wypadku.
              Mówię tylko, że brakuje innych, alternatywnych abonamentów.
              Mnie i moją rodziną w Playu trzyma już wyłącznie Fresh (kilka osób trzyma się jeszcze swoich starych abonamentów i nie chce słyszeć o nowej umowie).
              Raportuj

            • wiedzacy napisał(a):

              Czy abonament Stan Darmowy za 29 złotych (19 bez telefonu) za 120 minut to dużo?
              Nie przesadzaj.
              Poza tym w waszej dyskusji z Pollem odnoście analogii motoryzacyjnej zabrakło jeszcze porównania oferty pre-paid do roweru. Przecież to jest także środek transportu. W dodatku najtańszy. Tyle tylko, że trzeba się trochę wysilić. Jeżeli i tu widzisz ciągle drogo to już nikt tobie nie pomoże ;). Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Panie wiedzący – bardzo drogo.
              Abonament, który nazywa się "stan darmowy" nie ma w sobie wliczonego stanu darmowego.
              Czyli podsumujmy:
              29zł
              za 120 minut (nawiasem mówiąc nie uśmiecha mi się płacić obowiązkowo za 120 minut bo poza Play bardzo mało dzwonię – wystarczyłoby spokojnie 60 wymienne na 120 smsów)
              +
              10 zł
              za stan darmowy
              + ok. 10 zł
              za pakiet internetowy
              Razem to jest 49 zł miesięcznie i do tego telefony często droższe niż w sklepie.
              Nie, zdecydowanie dziękuje.

              Ps. Twoja analogia Fresh – rower jest faktycznie niezła. Fresh mi bardzo odpowiada, ale zaczynają mnie już powoli męczyć terminy wszystkich pakietów. Bez dobrego kalendarza i "osobowości księgowego" Fresha lepiej nie tykać. Raportuj

            • wiedzacy napisał(a):

              No z abonamentem to tobie już nic więcej nie poradzę, gdyż jestem zagorzałym "cyklistą". Ale co do terminów pakietów to mam radę. Jeżeli używasz FireFoxa jako przeglądarki zainstaluj Reminder Fox i ustawić sobie przypomnienie. Genialna sprawa i już nie musisz pamiętać terminu wykupienia pakietów. Do sprawdzania ilości pozostałych środków przydaje się USSDChecker i życie jest piękne ;).
              Abonament jest dla konformistów :P. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              USSDChecker?
              A czy ja gdziekolwiek napisałem, że mam telefon z androidem?

              Używam kalendarza sciennego, w którym gryzmolę długopisem terminy.
              A ponadto terminarza w telefonie z przypomnieniem na trzy dni przed końcem pakietu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jak ktoś ci poradzi byś w kalendarzu ściennym zaznaczył sobie termin to co wtedy? To wtedy napiszesz, że właśnie wyczerpał ci się ołówek/długopis.Jak ktoś ci napisze żebyś kupił nowy to ty na to, że masz do sklepu za daleko, a jak ci go przywieść do domu mogą to napiszesz, że masz drzwi zablokowane i nie możesz go odebrać. A wiesz dlaczego tak napiszesz? Bo z góry założyłeś sobie chęć wykazania wyimaginowanego problemu i będziesz za wszelką cenę dążył do jego udowodnienia. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              A ja myślałem, że to Ty masz stały paradygmat, który brzmi:
              "Play jest najtańszą i najcudowniejszą siecią na świecie. Niedopuszczalny jest jakikolwiek głos krytyczny wobec jakiegokolwiek aspektu funkcjonowania Play"

              Tak się składa, że kalendarza ściennego używam od lat i zaznaczam tam długopisem różne rzeczy. Używałem go nim Play zaistniał na rynku Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tak. Jest najtańszą i najbardziej obleganą siecią w Polsce. Czy tak będzie dalej nie wiem, ale nie będę się nad tym zastanawiał bo mnie to właściwie nie interesuje. Widzę kolejną osobę która mi to zarzuca więc napiszę tak: dopuszczalne są wszystkie głosy lecz poparte dowodami a nie życzeniami czy nienawiścią. Jak widzisz, nie kwestionuje złej opinii o kompetencji BOK-u bo nic na ten temat nie wiem. Niestety tak już się dzieje na takich forach, że ktoś kto nie przyklaśnie niepochlebnym opiniom jest uznawany za pracownika opluwanego operatora, producenta czy usługodawcy. Dziś przypadkowo odwiedziłem inne forum, forum motoryzacyjne i dyskusja tam wygląda dokładnie tak samo. Prawo głosu mają tylko ci którzy narzekają na obsługę w ASO a ci którzy nie spotkali się ze złą stacja obsługi są wyszydzani, wyśmiewani jako pracownicy tejże. Dlaczego trollem nazywa się osobę która umywa ręce grzechu nie widząc, a nie nazywa kogoś kto pod każdym wątkiem, bez względu na jego temat, wkleja ten sam tekst? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Wiesz Poll przyznam, że też mi to przeszło przez głowę.
              To, że masz inne zdanie ode mnie na temat cen telefonów czy wysokości abonamentów, to ja rozumiem – masz inne preferencje telekomunikacyjne i tyle.
              Ale kiedy bronisz Play, twierdząc, że nie nasza (klientów) sprawa czy wydaja kasę na nadajniki czy na reklamy to jest już – jak na klienta sieci korzystającego z tych nadajników – zdanie co najmniej dziwne. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tak, włąśnie tak uważam, że to nie nasza sprawa co robią z kasą. Mają prawo nawet rozdać biednym tak jak to czynił kiedyś majkrosyf. Nie możesz pójść do sklepu, kupić telewizor i żądać by pieniądze które za niego zapłaciłeś przeznaczyli na to co tobie się podoba. Nie dotyczy to tylko Play ale każdej niepublicznej formacji. Ty nie płacisz Playowi podatku byś mógł żądać na co mają twoje podatki przeznaczyć. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jakich ci brakuje abonamentów? Za 5zł, 2TB danych, SGSII za 1zł i umowa na kwartał z możliwością rozwiązania następnego dnia bez ponoszenia kary? Play za najniższe pieniądze daje nawiewnej minut do wszystkich bo minuty są najważniejszą cechą telefonii komórkowej. Nikt inny w takim stopniu nie daje nam takiej swobody w rozmawianiu. Jeśli np 95zł i w tym 450 minut dla ciebie to zbyt wiele minut to wybierz tańszy abonament. Choćby taki jak proponuje kolega powyżej. No ale nie weźmiesz bo telefon do szpanowania będzie wówczas droższy. Ja jestem w ogóle za tym by operatorzy nie oferowali słuchawek. Chcesz rżnąć "gościa: w autobusie to sobie strzel słuchawę za 2000 tys. i miej abonent za 30zł. Widzę czasami takich mocarzy co mają najnowsze telefony i świecą nimi przed całym światem ale nie rozmawiają przez nie bo nie maja do kogo dzwonić 1000 minut przepada ale fonik jest jak się patrzy. Ja sobie wziąłem HTC HD2 i 350 minut bo tyle mi było potrzeba . Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Jakich mi brakuje abonamentów – jakbyś czytał co napisałem to byś wiedział, ale powtórzę:
              dokładnie takich jakie były w Playu równo 2 lata temu.

              Reszty Twojej wypowiedzi nie będę komentował. Wyjaśnię tylko, ze nie jeżdżę autobusami i nigdy bym nie kupił telefonu z androidem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A jakież to były abonamenty 2 lata temu(wtedy gdy ja je brałem)? Co byś nie odpowiedział to i tak minuta wychodzi najkorzystniej w Play. Niczego nie zmienia to, że ty oczekujesz czego innego niż rozmowy przez telefon. W każdej konfiguracji i tak w Play jest najtaniej chyba, ze celowo się uprzesz na opcji "mam wszystkich z książki w jednej z W3" choć i to da się obalić przenosząc wszystkich do Play. Nie pisałem nic o Androidzie. Czego oczekujesz poza gwiazdką z nieba? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Jakie były abonamenty… te bez telefonu były znacznie tańsze, a te z telefonami oferowały bardzo tanie słuchawki. Więc na pewno by Ci się nie spodobały.
              Ps. Nie pisałeś o androidzie? Napisałeś, że chce SGS II za 1 zł (zawsze myślałem, że to android) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Te bez są nadal najtańsze na rynku a te ze słuchawkami są jakie były. Szukasz taniej słuchawki dla szpanu? Operator nie sprzedaje telefonów tylko usługę a fon dostajesz w nieco niższej cenie jeśli dasz im zarobić. Chciałbyś dostać go taniej bez tego? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Nie, nie są takie jakie były.
              Jeśli chce innej konstrukcji abonamentów lub tańszych telefonów (zapewniam, ze dwa lata temu telefony w Play były znaaaacznie tańsze) to zaraz znaczy, że dla szpanu? Czy ja pisałem, że chce SGS II albo Iphone 4s za 1 zł?
              16 lat bardzo dawno temu skończyłem, a nawet w młodości nie miałem zwyczaju niczym szpanować.
              Telefony, których używam do szpanowania się raczej nie nadają a już na pewno nie wśród czytelników tego bloga. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Są jakie były. Brałem LP 69+SI2 i HTC HD 2 był za 800 i teraz też mam możliwość wzięcia w abonamencie za 100zł telefonu tej klasy za ok. 700-800zł. Tyle, że minut będę miał więcej ale chyba to nie tragedia za te same pieniądze dostać 300minut więcej czasu na gadanie? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              A wiesz, ze dwa lata temu były abonamenty takie jak "Long Play telefon", później był "Long Play internet"?
              Są dzisiaj takie?
              To, ze ty z nich nie korzystałeś, to nie znaczy, że takich nie było. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Masz na myśli LP Swobodny Internet? Taki właśnie jeszcze mam. Dziś też możesz w tej samej cenie kupić tej samej klasy telefon i płacić taki sam abonament oraz używać swobodnie internetu. Jedyna zmiana to taka, że zamiast 350 masz 650 minut Raportuj

    • muchakk napisał(a):

      W pełni się z Tobą zgadzam. Na tym forum co chwile padają słowa "To nie my, to nie nasza wina", a jak już padają jakieś inne słowa to typu "Jesteśmy lepsi od innych", " Niech inni się uczą od nas" etc. Zepsuliście masakrycznie jakość sieci, ale przecież po co wam nowe nadajniki jak możecie mieć dodatkowych kilka reklam z "Kubą Wojewódzkim"…. Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Bardzo mnie boli jednak, że rzecznik którego zadaniem jest tłumaczenie działań firmy, niemal zawsze unika jak ognia odpowiedzi na postawione przeze mnie pytania. Ja rozumiem, że to nie na rękę żadnej firmie krytykować samą siebie, ale mnie nie chodzi o krytykę, a o sposób rozwiązania znanych problemów.

        Pan Marcin jednak skutecznie unika trudnych pytań, a tym bardziej trudnych wypowiedzi.
        W najnowszym newsie poruszona była sprawa tabletów, która w Polsce (opieram się na wynikach kilku badań) jest sprawą marginalna w przypadku osób fizycznych.
        Może zamiast mówić o czymś co kolejny raz może NIE wypalić, lepiej zająć się kwestiami które popchną P4 do przodu. Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          rozumiem, że mam się ustosunować do tego:
          – Nie wasza wina, że specjaliści, a tym samym cały BOK, kuleją i nie potrafią poradzić sobie z problemami, które występowały i występują w waszych systemach. Wasi „specjaliści” przyznając się do błędu nie potrafią go w żaden sposób zrekompensować (chyba, że robienie klienta za idiotę i przedstawianie mu nadzwyczaj dobrej oferty ramach rekompensaty jest ok – lepsze oferty były ba stronach playmobile.pl)

          Generalizujesz w oparciu o swój subiektywny punkt widzenia. Oczywiście każdy popełnia błędy, my również. Moim zdaniem jednak jest dużo lepiej.

          – Nie wasza wina, że brakuje telefonów w magazynach, a konsultanci (każdej płci) robią w POS co im się podoba i nabijają klientów w przysłowiową butelkę.

          a naprawdę chcesz kupić jakiś telefon? W odróżnienu od Ciebie mam większą wiedzę na ten temat i sytuacja zdecydowanie się poprawiła. Widzę to choćby po śladowej ilości maili jakie do mnie wpływają w tej sprawie

          – Nie wasza wina, że telefony w PLAY są drogie, chociaż ich wycena ostatnimi czasy przewyższa wyceny producentów.

          Znasz wyceny telefonów jakie producenci nam oferują? Ciekawe, bo myślałem, że jest tylko kilka osób w tym kraju, które to wiedzą. Ja ich na przykład nie znam. Pamiętaj chłopie, że my zamawiamy już teraz telefony na Q1 w 2012. telefony, których jeszcze nigdzie nie ma na półkach, często takie, które jeszcze nie weszły na rynek. Jak wejdą do sprzedaży i mini trochę czasu, to pewnie za 12 miesięcy ich cena spadnie. My jednak kupujemy te telefony już teraz. No ale Ty przecież wiesz lepiej.

          – Nie wasza wina, że część usług które sami wprowadzacie nie działało, nie działa lub działa błędnie.

          Oczywiście, że to nasza wina. Co dokładnie nie działa?

          – Nie wasza wina, że wiecznie występuje problem z 24.play.pl

          To oczywiście nasza wina, ale co tydzień śledzę ten temat i sytuacja jest o niebo lepsza niż rok temu. Jesteś niesprawiedliwy, no ale rozumiem – taka rola prowokatora.

          – Nie wasza wina, że ktoś podkupił częstotliwości o które się nie ubiegaliście

          Przeczytaj jeszcze raz to zdanie. O ile dobrze je rozumiem, to rzeczywiście nie nasza wina.

          strzałaRaportuj

          • mikolajj napisał(a):

            Generalnie zgadzam się z większością rzeczy, ktore tu napisałeś aczkolwiek jesli chodzi o częstotliwość to uważam, ze to wasz bład i teraz nie powinniście narzekać, ale to moja subiektywna opinia. Może sa jakieś powody dla ktorych wtedy nie przystąpiliście do przetargu, które były związane np. z faworyzowaniem innej sieci, czy uniemożliwiające Wam wygranie tej częstotliwości, Raportuj

          • klient. napisał(a):

            A ja się nie zgadzam.
            Prowokator nie odpisuje, więc ja sobie pozwolę odpowiedzieć.

            "Generalizujesz w oparciu o swój subiektywny punkt widzenia. Oczywiście każdy popełnia błędy, my również. Moim zdaniem jednak jest dużo lepiej."
            Proszę zajrzeć na forum telepolis. Co drugi post to numer reklamacji i bezsensowna odpowiedź z boku, a sprawie musi się przyjrzeć play4you

            "Jak wejdą do sprzedaży i mini trochę czasu, to pewnie za 12 miesięcy ich cena spadnie. My jednak kupujemy te telefony już teraz. "
            To chyba zmieniliście umowy z producentami.
            jeszcze rok temu telefony w playowych abonamentach były w rekordowo niskich cenach. Teraz często można kupić taniej w Media Markt niż u was w najtańszym abonamencie. Sam pan zresztą ostatnio zachęcał ludzi do kupowania telefonu na allegro.

            "Oczywiście, że to nasza wina. Co dokładnie nie działa?"
            Hm… np. Wyłączenie Notki sms. Ja musiałem ją wyłączać kilkukrotnie (bo sama sie włączała) oczywiście kodami bo sugerowany przez Was sms nie działał. Proszę zajrzeć na forum Playa – ile osób ma z tym problemy.

            Czy z Play24 jest lepiej niż było rok temu… być może. Nie zapisuje ile razy działa a ile razy nie. Nawet jesli jest lepiej to na pewno może byc jeszcze znacznie lepiej.

            Z jednym się zgadzam – to rzeczywiście nie wasza wina, ze ktoś kupił częstotliwości, z których dobrowolnie zrezygnowaliście. Raportuj

          • Obserwator napisał(a):

            Grunt to dobre samopoczucie! To nie Twoja wina Rzeczniku, że nie rozumiesz co Klienci na blogu piszą! Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Marcin, moim zdaniem w ogóle nie powinniście oferować telefonów. Mieli byście przynajmniej jeden problem mniej, mielibyście wtedy klientów których stać na to co kupują i nie marudzących. A tak? A tak gównirstwo podprowadza mamie parę groszy na telefon, tatuś płaci 150zł za abonament smarkacza, a on wchodzi na blog i z gilem do pasa szlocha, że ma za dużo minut i ich nie wygaduje bo nie ma do kogo dzwonić. Raportuj

            • muchakk napisał(a):

              Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. To, że ktoś chce żeby ktoś wreszcie normalnie traktował klienta chyba nie jest czymś złym. Według Ciebie mam płacić abonament i siedzieć cicho jak coś nie działa. Mam jedne z najwyższych taryf w tej sieci i krew mnie zalewa jak co chwile słyszę, że nie można się do mnie dodzwonić bo "Numer nie istnieje" czy też ja nie mogę zadzwonić bo mam taką sytuację lub jest co chwilkę info "Sieć zajęta", no, ale przecież to nie wina sieci PLAY, a my klienci sobie coś szukamy. Cieszmy się, że w ogóle nam pozwalają jeszcze dzwonić ( coś na wzór wypowiedzi Rzecznika tej "najlepszej" sieci). Co do telefonów to jestem za. Można wycofać, ale jak zaoferujecie odpowiednio dobrą jakość, a ta jest z dnia na dzień na coraz gorszym poziomie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Masz problem bo używasz 2G i nie ma to nic wspólnego z wysokością abonamentu. Ja tu nie pisałem nic o tym że powinieneś siedziec cicho. Ja pisałem o gówniarzach którzy biorą wysoki abonament by mieć wymarzony telefon a potem płaczą bo minut nie wygadują. To jest chore. Jak się nie mam miedzi to się na doopie siedzi. Raportuj

            • muchakk napisał(a):

              Własnie to nie jest wina sieci 2G. Problem mam na zasięgu: 3G/2G PLAY, 3G/2G PLUS, 3G/2G Orange więc jest to ewidentny błąd po stronie sieci… Raportuj

            • wiedzacy napisał(a):

              Jeżeli możesz korzystać z roamingu Orange to oznacza, że jesteś (byłeś) w okolicy Przemyśla. Ale tam nie działa sieć 2G Play ze względu na zakłócenia ze strony Ukrainy. Raportuj

            • muchakk napisał(a):

              Sieć 2G już działa, fatalnie, ale działa. Chciałem tylko zobrazować i pokazać, że problem nie dotyczy sieci "lokalnie" tylko problem leży gdzieś dalej… Raportuj

            • wiedzacy napisał(a):

              Nie wiem co zobrazowałeś, gdyż u mnie podobne problemy praktycznie nie występują. Ale oczywiście problem może być związany z przykładowo przeciążonym (wadliwie działającym) punktem wymiany ruchu pomiędzy sieciami. Raportuj

            • muchakk napisał(a):

              Powiem tak G mnie to obchodzi. To ma działać, a na chwile obecną jest inaczej! Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Coś ci musi działać. Albo 2 albo 3 albo Orange albo Plus albo Play. Nie mieszkasz na Alasce. Raportuj

            • muchakk napisał(a):

              No widzisz, w tej sieci już dawno nie działa nic tak jak powinno… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No masz pretensje do Play że nie działa ci Orange czy Plus? Raportuj

      • mikolajj napisał(a):

        prawda jest taka, że póki co sa lepsi od innych ;-) Raportuj

        • jacwis11 napisał(a):

          tak ale nie sztuka klientow nalapac a ktoregos dnia siec padnie i zonk
          Raportuj

          • mikolajj napisał(a):

            ale dlaczego Oni mieli by paść? z tego co wiem to rozrastają się czyli ich zyski rosną… Raportuj

            • jacwis11 napisał(a):

              bo wiesz mialem to na mysli ze nie sztuka lapac klientow trzeba zasieg rozwijac wszystko modernizowac by sprawnie dzialalo Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              Jeśli o to chodzi, to zasięg przynajmniej w moim odczuciu jest ok, wszytskie miasta w których osttanio bylem mialy zasieg Play- czasami jak sie jedzie przez wsie to jest rzeczywiscie problem. Modernizacja w tym momencie chyba nie jest koniecznością, nadajniki są dość nowe, a myślę, że jak taka konieczność będzie konieczna to zostanie przeprowadzona. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Jak się jedzie przez wsie to jest problem.
              Zapewniam Cię, ze w miastach też.
              Co to znaczy – miast, w których byłeś – mieszkałaś tam dwa tygodnie (wczasy) czy przejeżdżałeś samochodem główną ulicą przez 5 minut?
              Ja mieszkam w 100 tysięcznym mieście. W domu mam pełny zasiegu 3g, w pobliskim markecie Carrefour nie ma w ogóle zasiegu. Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              To, że są budynki gdzie nie ma zasiegu to nie zawsze wina operatora, w wielu przypadkach jest tak, żaden operator nie ma zasiegu w danym budynku lub ktoryś ma bardzo slaby. Cżesto jest tak w marketach albo w jakiś halach(może przez materiał z którego powstały?- nie wiem nie znam sie). O miastach o których wspominałem to np. miasto w którym mieszkam, czy tez miasto w ktorym mieszkam albo tez miasta w ktorych spędzam z jakiś powodów wiecej niz "5 minut";-) Raportuj

            • klient. napisał(a):

              To nie kwestia materiałów z których wykonano bo Era i Plus mają tam pełny zasięg
              Przyznaje, wszyscy operatorzy mają luki w zasięgu.
              Ale,,, to nie jest powód do samozadowolenia operatora.
              Inwestycji, stawiania i modernizacji nadajników nigdy za wiele. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              W Carrefour w Sochaczewie zasięg ma tylko Play choć już na parkingu ma go także Orange. Raportuj

  25. _hiob napisał(a):

    "Gdybyśmy mogli cofnąć czas postanowilibyśmy identycznie " Marcin Gruszka

    Tiaaa ;P Stawiam sześciopak, że gdybym zapytał szefostwa, inwestorów oraz pare osób w zarządzie play to wszyscy by zgodnie przyznali że przeklinają te wszystkie krótkowzroczne decyzje za które teraz będą musili słono zapłacić….. No ale każdy popelnia błedy, grunt to umieć je naprawiać (a nie lamentować drogi PLAY-u;) Raportuj

  26. rudylis napisał(a):

    Przyszli do zarządu Skandynawowie i popełnili podstawowy błąd – zapomnieli, że są w polskim kraju a nie w Skandynawii. Mierzyli biznes za pomocą skandynawskiej kultury biznesowej, tymczasem w polskim kraju jest dzicz biznesowa a nie kultura. Dlatego wszystko się posypało. Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Weź ty się chłopie ogarnij bo guzik wiesz o "kulturze biznesowej"
      Play popełniło błędy w strategii działania i tyle, ale widać fanboje jak rudylis tego nie rozumieją…
      Mieli szansę dostać tanio, teraz będą musieli zapłacić drogo. Ja się naprawdę nie zdziwię jak ORange i T-Mobile jako Networks! ich zwyczajnie przelicytują, lub wyśrubują taką cenę, że ją Play mocno odczuje.
      Rudyolis weź ty chłopie przeczytaj jakąś książkę o planowaniu strategicznym i ni sadź farmazonów… Raportuj

      • rudylis napisał(a):

        Widać, żeś dawno nie opuszczał swojego zaścianka. Ja większy okres roku spędzam w Skandynawii i mam porównanie co do kultury biznesowej tam i tu. I nie jestem fanbojem playa. Wszyscy znający mnie dłużej wiedzą i pamiętają moje bardzo krytyczne podejście do tej sieci i sposobu jej działania. Abonament akurat mam w Orange a nie w Playu. Raportuj

  27. Jan napisał(a):

    Marcinie zerknij na Telepolis nie wszystko jest takie oczywiste, mieliscie swoje szanse na zakup czestotliwosci, jdnakze nie wykorzytaliscie okazji. Czas sie ustosunkowac do poprzednich przetargow na czestotliwosci i napisac dlaczego zrezygnowaliscie z wygranych w przetargach czestotliwosci!! Raportuj

    • też Jan napisał(a):

      Nie licz na to, że pojawi się z tym związany komentarz. Popełnili błąd, jako klient mnie to martwi, bo jeżeli się nie opanują z pozyskiwaniem kleintów to może być spory problem. Już teraz czasami na roamingu Polkomtela pokazuje mi sieć zajęta (klienci Plusa i wirtualnych dzwonią bez problemu).
      Co do Telepolis to cieszy mnie, że ten portal, słusznie nazywany Playpolis w końcu zdobył się na krytykę Play, bo od dłuższego czasu można było tam w zasadziepisać tylko dobrze o Play. Sam pamiętam jak wpadł cenzor i powycinał negatywne opinie o Wojewódzkim w reklamach Play… Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Hmm, powycinał? Powycinał bo to nie były opinie tylko ściśle zaadresowane wulgaryzmy, kalumnie i szyderstwa. Ja K.W. też nie lubię ale to nie oznacza że ma wulgarnie się o nim wypowiadać. Po prostu olewam go i tyle. Raportuj

  28. Łukasz napisał(a):

    Szanowny Panie Rzeczniku mam problem, napisaBem do BOKU Play i jak na razie |adnej odpowiedzi:(
    Bardzo proszę o uruchomienie roamingu na mojej karcie z siecią Orange, ponieważ przebywam w terenach gdzie nie ma zasięgu sieci Plus lub Play, do tej pory korzystałem z roamingu Orange, proszę o włączenie usługi, ponieważ nie mogę w pełni korzystać z usług. Nadmieniam że będąc też w różnych rejonach Polski mogłem wykorzystywać sieć Orange do połączeń itp. Z związku czym proszę o uruchomienie roamingu krajowego. Nawet z doniesień medialnych wiadomo że siec Play operatora P4 wykorzystuje siec Orange oprócz roamingu Plusa. Podkreślam że usługa Mi wcześniej działała. Bardzo dziękuję i oczekuję odpowiedzi Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty